witam.mam takie pytanie podczas gdy pracował silnik zdjałem jeden przewód zapłonowy i kopnęło mnie pradem.czy to normalne zjawisko czy mam przebicie na tym przewodzie?z góry dzieki na odpowiedz
Dodam że wypadanie zapłonu pojawia się tylko na wolnych obrotach tak do 1500obr/min i częściej gdy silnik jest nagrzany. Przewody świec zapłonowych ....
witam.prosze mi powiedziec jak podlaczyc przewody zaplonowe w lagunie95 2.0benz.wczesniej byly zdemontowane i teraz mam problem.jaka kolejnosc.dziekuje.
Ja bym sprawdził przewody zapłonowe. Pozdrawiam
właśnie szukam takiego elektromechanika,który ma program do tego typu operacji ...dodam ze czujnik położenia walu został przeczyszczony oraz sprawdzone napięcie i jest wszystko ok .Z cewki wychodzi jeden przewód do aparatu zapłonowego z którego wychodzi napięcie 12V i wchodzi do kopułki a już iskry nie ma na świecach i świece są suche.
Przerwa właściwa z ciepłotą nie bardzo wiem. Wymieniłem na NGK jest lepiej, myślę o wymianie przewodów.
Zdjęć silnika na kopułce jest tysiące w necie.
Zamieniałem przewody biegunami i nie zauważyłem różnicy. Ale mogę się mylić.
Renault Laguna silnik F3R768 dwie podwójne cewki zapłonowe. Jak powinna zachowywać sie cewka po zdjęciu z niej przewonu WN? Na dwóch nie ma iskry dopiero jak zbliżę przewód na ok.1cm to przeskakuje na pozostałych dwóch po zdjęciu przewodu WN iskry wyskakują na zewnątrz. Poza tym silnik szarpie jeżeli jest obciążony(4 bieg 50-60km/h) i jest "mułowaty"...
strzały w kolektor ssący w samochodzie zasilanym LPG I i II generacji zawsze są skutkiem uszkodzenia układu zapłonowego. Detonacja następuje najczęściej jeżeli na jednym z cylindrów w cyklu pracy silmnika zabraknie iskry (uszkodzony przewód, cewka lub świeca i iskra ucieknie gdzieć na bok), przy drugim cyklu pracy silnika zgromadzony gaz na danym cylindrze...
Mój problem z renault laguna 2.0 polega na tym iż to auto na wolnych obrotach nie pracuje równo.Na zimnym silniku jest to widoczne bardzo mocno,na ciepłym-delikatnie kuleje.Gdy jadąc na obrotach powyżej 2000 wciskam pedał sprzęgła auto gaśnie,przy niższych obrotach faluje 500-1300 aż do momentu zatrzymania auta.Ciśnienie na tłokach 4-12,3-11.5,2-11.5,1-11.Gdy...
Jak słychać silnik to powodem mogą być przewody zapłonowe. Sprawdź czy w momencie pracy radia na niebieskim przewodzie masz 12V.
Kolego do sprawdzenia wiązka i sterownik, jak przepinałeś kostki trzeba było pozamieniać przewody zapłonowe. Tutaj by się przydało zerknąć w parametry nie tylko w błędy.
Byłem na drugim komputerze. Usterka sporadyczna : Obwód cewki zapłonowej 2&3. Zmieniliśmy cewki z 1 na 2. Po ponownym uruchomieniu silnika znowu pojawił się błąd: Usterka sporadyczna : Obwód cewki zapłonowej 2&3. Spsikałem styki przewodów kontakt-sprayem. Nic nie pomogło. Jakieś propozycje?
Witam. Mam problem z laguną 2.0 v8 rok 97, silnik nie wkręca się na obroty do poziomu 2 400 obrotów. Po przekroczeniu tej granicy jest wszystko dobrze. Zjawisko to występuje na benzynie jak i na gazie. Jest to podobne zjawisko jak by nie przepalał jeden cylinder. Sprawdzałem ciśnienie na wszystkich cylindrach i jest równe. Regulator podciśnieniowy też...
Wymieniłem już świece, przewody, kopułkę aparatu zapłonowego z palcem, przepustnice i dalej jest to samo. To jeszcze do kompletu wyreguluj zawory.
Witam. Mój samochód to renault laguna 1.8 8v 1994r Mam z nią spory problem, poniewaz Laguna po postoju strasznie ciężko odpala. Czasami trzeba ją kręcić prawie minute żeby załapała. Wymieniłem już przewody, świece, cewke wraz z modułem zapłonowym poniewaz byla uszkodzona. Macie jeszcze jakieś pomysly co jej może dolegać? Z góry dziękuję za pomoc.
Sprawdź wiązkę do cewki zapłonowej na przedniej ścianie komory silnika i przewody do czujnika położenia wału korbowego (pod filtrem powietrza). Pod Twoim tematem jest trochę odnośników, może tam jeszcze znajdziesz podpowiedź.
Jak na Feniksie 3 lub Boschu to poszedł moduł zapłonowy. Zobacz wysterowanie z pinu 27. Jak na Feniksie 5 to masz podwójną cewkę i sterowanie z 28 i 29 pinu. Te dwa przewody trzeba prześwietlić.
A sprawdzałeś układ wysokiego napięcia, świece zapłonowe, przewody, wieczorem odtwórz pokrywę silnika, delikatnie zroś układ wysokiego napięcia, odpal silnik i zobacz czy nie przeskakuje iskra między przewodami wysokiego napięcia a silnikiem.
Witam wszystkich. Problem strzelania zgłębiłem dokładnie. Najpoważniejszym powodem strzelania jest układ zapłonowy w którym jedna cewka zapłonowa obsługuje dwa gary(te układy po prostu muszą strzelać i pewnie z powodu ich właśnie wymyślono sekwencje). Występują wtedy dwie iskry zapłonowe w tym samym momencie,jedna w fazie prawidłowej na garze suwu pracy...
Witam mam problem z falującymi obrotami w lagunie 2.0 8v. Gdy silnik jest zimny w trakcie jazdy jest wszystko ok, ale gdy włączę sprzęgło to gaśnie. Odpala normalnie jak silnik się nagrzeje to przestaje gasnąć ,lecz obroty po włączeniu sprzęgła spadają do jakiś 2-3tys potem wzrastają do 1,5tys. I się stabilizują. Bylem na diagnostyce komputerowej i...
Mam taki problem rano po przejechaniu z 500 metrów gaśnie mi. Przejadę z 2 km no i jest normalnie wtedy trzyma już obroty. Dodam także ze przy 80 km, /h gdy wrzucę 5 to tak trochę delikatnie szarpie jak by nie miała siły. Wymieniłem cewkę zapłonową, przewody zapłonowe, świece. Pomierzyłem też ciśnienie w cylindrach w 2 było 14 a w dwóch innych 13 i...
przewód zapłonowy laguna laguna przewód zapłonowy przewód zapłonowy przewód zapłonowy
zmywarka sprawdzenie pompy hotpoint skosy wirniku okulary podczerwień
akumulatory 18650 podkaszarka akumulatorowa
DS3231, PCF2129AT, RTC Real-Time Clock Accuracy, Crystal, TCXO, MEMS, Tamper Detection Windows XP Simulator: Reborn XP, Pranx, VirtualBox VM, Security Tips