na czujnik predkosci (VSS) musisz podac zasilanie po stacyjce bez roznicy skad,mozesz wziac z czujnika biegu wstecznego jest pewnie blisko.Powinno dobrze pokazywac.Pozdrawiam Tomasz
Zależy od koloru diod. Różne kolory = różne napięcia przewodzenia. najlepiej sobie zmierz miernikiem (do testów/pomiarów możesz podłączyć taką jedną diodę przez rezystor 1 k Ohm do akumulatora w aucie i zmierzyć napięcie). WZÓR: (12v - 3xUdiody)/np.0,03A = Twój R do tego np. 0,03A * (14,4v - 3xUdiody) = moc max twojego rezystora
Cześć. Szukam głośników w rozmiarze 165mm. Będę wymieniał narazie przód w aucie. Samochód to VW Passat B5 więc biorę pod uwagę tylko zestaw odseparowany ze zwrotnicą, a nie nędznym kondensatorem. Radio jakie to będzie zasilać to Pioneer DEH 4000UB. Co byście polecili w kwocie do 300pln? Myślałem nad takimi: [url=http://allegro.pl/dimension-el-comp...
Jedynie N276 może ci zgasić silnik, obadaj obwód i sam zawór.
Dzisiaj Zrobiłem pare testów w samochodzie i oto do czego doszedłem. GTA470 nie jest w stanie napędzać MDS12 GTA470 nie jest w stanie zasilać 4 x PB-CK6 (przód + tył) Ustawienie w radiu Pioneer DEH4800MP wyjścia jako SUB powoduje jakieś dziwne opuźnienia w sygnale i np. sub się spóźnia i nie jest to wina wzmacniacza. Przełączyłem w radiu to wyjście...
Jedyne 12v najbliżej jakie się pojawia to skrzynka bezpiecznikowa przy kierownicy . Cały samochód jest już na magistrali can i moduły są wzbudzane w sposób cyfrowy a nie analogowy .
To uwalone zasilanie.
Pin 30 87 i 87a łączysz razem. Pin T I 86 zasilanie cewki
Czy w passatach jest to normalne? Tak. Tam ACC idzie po canie. Trzeba poszukać w instalacji ACC i podłączyć pod zestaw - sprawdź czy zapalniczka nie jest na kluczyk.
Kabelków (dodatkowych) możesz nie szukać.... Zasilanie anteny idzie "gorącym", czyli tym samym co sygnał.... Tu masz cos na ten temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... musisz zastosować separator antenowy.... I Twoje problemy znikną.... Jest jeszcze taka ewentualnośc, że masz uszkodzona antenę... bo i takie przypadki kilka razy miałem...
Zobacz jeszcze kabel zasilający czy jest 12V
Sam zawór "stop" na pompie wtryskowej, bądź kostka stacyjki. Najłatwiej małą żaróweczką sprawdzić, czy jest zasilany .
Sprawdź chociaż czy przepływomierz ma zasilanie i masę
Ja bym najpierw sprawdził masę i zasilanie na sterownik.
Ale oceniasz tylko po wyglądzie? Nie sprawdzasz? Przecież tam zasilanie Ci uciekło.
Schemat mówi, że pin9 jest podłączony. Jednak jest on zapewne potrzebny tylko dla złącza przyczepy 13pin. https://obrazki.elektroda.pl/5610174000_...
Manual czy klimatronik, jak klimatronik to jeż do sprawdzenia, i przekaźnik zasilający w obu przypadkach.
Standardowe zachowanie jak złodziej odcina zasilanie ta ma wyć.
W Passacie B5fl zasilanie żarówek mijania i drogowych jest bezpośrednie (nie ma przekaźnika). Wypalają się zarówno styki jak i cała plastikowa kostka. Możliwe, że styki konektorowe masz już luźne i stąd słabe połączenie. Wysuń je z kostki i ostrożnie przygnij kombinerkami, aby żarówka z pewnym oporem wchodziła w konektory. Pomyśl o zamontowaniu przekaźników...
Poszukaj gdzie ginie zasilanie (stały plus) na zegary.
Trzeba podłączyć stałe zasilanie do pinu SAFE w złączu radia.
Poszło na meila bo dalej mam kłopoty z ładowaniem załaczników
No to w takim wypadku separator antenowy i powinno być ok. Powinieneś zawsze podawać rok samochodu, musiałby to być jeden z ostatnich b4. Dodano po 1 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic65...
W sumie to najbliżej masz zasilanie grzałki sondy lambda, tylko masę podłączyć i działa.
A zasilanie dochodzi? Żółty przewód.
Na pewno przewód zasilający nie może ,,iść,, razem z przewodami RCA
Przy takiej ilości błędów to chyba będzie centralka uwalona. możesz ewentualnie sprawdzić jeszcze zasilanie + - bezpieczniki
Odepnij sterownik, podaj na jego wtyczkę zasilanie tak by wysterować prawy zacisk, wtedy będzie pewność że wiązka jest sprawna. Sprawdź czy przy sterowniku czasem nie jest zielono. Mnie to wygląda tak jakby ze sterownika było podawane złe napięcie czyli sterownik uszkodzony lub jego zasilanie.
Nie masz żadnego immo, tylko alarm odcina zasilanie sterownika.
Sprawdź podłączenie przewodów( taśm) masowych, może okresowo traci minusa.... Kiedyś też miałem stopiony bezpiecznik który na krótkie chwile przerywał zasilanie elektroniki... Pozdr.J.
Zasilanie ze sterownika bordnetz nad nogami kierowcy z lewej. Złącze C brązowe 12 pinowe, pin 9 przewód czarno czerwony. Zasilanie sprawdź pod obciążeniem np żarówką.
Podłącz ten "startowy" jak to nazwałeś (poprawna nazwa REMOTE) pod odpowiedni kabelek idący z radia i potem poprawnie ustaw Level i powinno być OK .
Bezpiecznik F5 10A zasila sterownik i włącznik ciśnieniowy klimatyzacji.
Krzychu !!!!!!!! ps. na forum busikowym już wszystko opisane i ofotowane. ps. Dex ps. (at)ladamaniac silnik afn
1 -> ECU pin 71 2 -> +12V przez bezpiecznik 3 -> ECU pin 78 4 -> MASA
Ten termiczny to tylko zabezpieczenie przed osobami z nadpobudliwością, żeby się nie bawiły co chwila wszystkimi szybami naraz, wtedy zadziała i odetnie zasilanie na jakiś czas. Gniazdo takie samo jak do standardowych bezpieczników.
Bezpieczniki i zasilanie przekładni kierowniczej – to częsta przyczyna. Sprawdź, czy dochodzi napięcie 12 V do złącza przekładni. Moduł wspomagania niestety, w Passacie B6 dość awaryjny. Jeśli terkocze i przestaje działać, może być mechanicznie lub elektronicznie uszkodzony. Napisz, co naprawiło ten problem, jak się uda.
Elektryk samochodowy sprawdził tam przewody ( na bocznym slupku) i jest zasilanie
W B5 masz dwa oczka na rozruszniku. Akumulator i zasilanie alternatora. Może oczko wisi luzem. Na zdjęciu nie widać
Witam. Czujnik poziomu/temperatury oleju też jest zasilany z tego bezpiecznika. Odłącz go na próbę.
Z tego co pamiętam są dwa plusy stałe. Nie występuje zasilanie po kluczyku.
Gdzieś wali lewy + po 30 na pin 38 sterownika , on zasilany jest przez ten przekażnik.
Witam !!!! Nie rozumiem jednej rzeczy - po co chcesz z 12V stałego robić 12 V zmiennego i potem stabilizować to zmienne na stałe ??? Otrzymasz znowu 12 V stałe (bez sensu) bo ewentualne zmiany napięcia w samochodzie +- 2V nie wpłyną na poprawną pracę zestawu . pozdr D,RZ
Czujnik temp jak to przedmówca zauważył i świece + zasilanie tak na początek (do sprawdzenia nie wymiany) pozdr
Jeśli "altek" nie ładuje, to albo padły diody prostownicze lub zużyły się szczotki alternatora. Miałem w Passacie przypadek, że urwało się zasilanie wirnika (cienkie niebieskie przewody), ale kontrolka wówczas świeciła się stale. Następnie dołączyły się jeszcze od ABS-u i poduszek (jazda na św. dziennych i spadek napięcia). Uważaj, bo w przypadku uszkodzonych...
Lampy są zasilane z pierwszego BCM, W tym samochodzie jak driver w bcm nie "zobaczy" stosownego obciążenia w obwodzie, to nie poda napięcia
Witam Odświeżam temat ponieważ mam ten sam problem. Jak kolega dostał się do środka lub otworzył maskę silnika? Pozdrawiam
Jak potrzebny ci ten BT to wypnij oryginalny bezpiecznik i przełącz się za pomocą kabelka na inny który dostaje zasilanie po włożeniu kluczyka. Przynajmniej do czasu zlokalizowania usterki nie będzie ci aku rozładowywało.
Jak czegoś nie wiem to pytam a z myciem przepływki to chyba zabawa .
Passat 3C2 2.0 tdi BKP, sterownik silnika (pod zbiornikiem na wodę) pin A43 - do elektroniczny przycisk sprzęgła pin 2 (w 5-cio pinowym złączu za pedałem sprzęgła). Sygnał do bordnetz prawdopodobnie do C1 z 4-go pinu czujnika, pin 1 do masy, pin 3-ci do wtyczki ECU hamulca postojowego (w tunelu centralnym), pin 5 zasilanie (bezpiecznik SB20).
z racji że mowa o lusterkach w passacie mam pytanie.czy w passacie rok 98 z regulacja lusterek(strzałki w boki i góra dół) bez opcji składania lusterek mam podgrzewane lusterka??bo gdy włączam podgrzewanie szyby tylnej lusterka nie grzeja a szyba tak.a może jest uszkodzone podgrzewanie lusterek??proszę o podpowiedzi:)pozdrawiam
Sprawdź czy masz w tych drzwiach zasilanie silników na grubych przewodach.
Ja by sprawdził czy głòwny przewòd zasilający do rozrusznika nie założyłeś odwotnie niż powinin być, i teraz ramie wybieraka opiera siẹ o niego gdy wybierasz wsteczny!
Sprawdzić okablowanie. Wysterować pompkę ręcznie, podając zasilanie.
Brak zasilania na sterownik CAN, dokładniej to ze skrzynki bezpieczników pod maską, nie wychodziło zasilanie
Kondziu wie lepiej,zasilający czy sterujący jeden c..
Witam. Bezpiecznik 21 odpowiada za: światło wewnętrzne, zestaw wskaźników, diagnostyke pokładową lub zasilanie zapalniczki. Jego wartość to 10A lub w innych modelach 15A.
Nie przekaźnik świec, tylko przekaźnik zasilający sterownik silnika, oznaczenie 409, nad nogami kierowcy
Witam Oczywiście zacisk 1-zasilanie stałe od akumulatora,zacisk 3-kontrola ładowania,zacisk na konektor może lub nie musi być podłączony.
Wzmacniacz jest w podstawie anteny,a w volkswagenie często zasilanie jest kablem koncentrycznym/specjalny separator/ Powodzenia.
Sprawdż czy jest zasilanie na antenę GPS 5V . Jeśli jest 5V, to podstaw drugą antenę GPS.
Sprawdź zasilanie na sterowniku od skrzyni.
Sprawdź czy nie zakleszczył ci się przepływomierz powietrza. O tym, to chyba nikt nie pisał. Często jak silnik kichnie, to pada przepływomierz powietrza. Powiedziałbym nawet, że to standart. Ewentualnie sprawdź, czy nie zaciął ci się zawór od gazu i silnik nie jest zasilany dwoma paliwami naraz. :|:|:|
Zaworek ten ma stale +12 V po tzw. kluczyku. W Passacie miałem przypadek, że urwał mi się przewód zasilający ten zawór tj. w miejscu niewidocznym - połączenie kabelka z konektorkiem, który był w zaizolowany (w koszulce). Objawy usterki, to przerywanie pracy silnika, a czasem nie odpalenie silnika na postoju. Podczas kręcenia rozrusznikiem (szarpania)...
Zasilanie tego bezpiecznika jest ze skrzynki w komorze silnika SB 53 50A. Wyjście ze skrzynki w złączu pin 2 (T40/2). Przy akumulatorze w bagażniku jest inne zasilanie.
Jak brak komunikacji ze sterownikiem kolumny trzeba sprawdzić zasilanie i can w złączu. Zasilanie pin 1 i 2 , przewody can -można sprawdzić przejście np. do bcm wtyczka A 73 pin. Schemat bez grzania kierownicy.
domex32 Sprawdziłem zasilanie na grubym czerwono-białym w przelotce, jest tam napięcie 3,5V. Masz przyczynę. Bezpieczniki przekaźniki, okablowanie.
Coś w ogóle "żyje" w zestawie wskaźników, ma zasilanie ?
witam.W swoim niedawno kupionym passacieb4 95r.mam zamontowane webasto.Umie je włączyć tylko nie wiem na co one jest zasilane czy na paliwo czy elektrycznie z aukmulatora samochodu.Czytałem różne posty ale nie znalazłem odpowiedzi.
Sterowanie klapy elektrycznej idzie bezpośrednio z modułu komfortu, osobno końce silnika zamka (kostka niebieska modułu piny 19(przewód niebieski) i 20 (zielony)) i włącznika tego silnika( kostka niebieska 2 brązowy/niebieski i 4 brązowy zielony). Jest jednak możliwość podłączenia bez modułu ( chociaż nie spotkałem się z modułem do Passata nie posiadającego...
Brak sygnału z czujnika prędkości na skrzyni przez to szaleje wskaźnik i prędkościomierz. Uszkodzony impulsator w skrzyni lub przerwana wiązka elektryczna. Czasem strzela miedzy korytkiem z którego wychodzi a skrzynią biegów. Sprawdzic ciągłość przewodu z czujnika do licznika, zobaczyć czy czujnik ma zasilanie i wtedy wiadomo czy czujnik do wymiany.
odepnij wtyczkę od pompy i na niej sprawdź zasilanie
Nawet się nie pokusiłeś o odrobinę wysiłku. A wszystko ci napisałem. Wystarczy, że wejdziesz sobie na stronę, którą ci podałem, a tam jest WSZYSTKO opisane. Kostkę zasilającą sobie rozgryziesz za pomocą żaróweczki.
Zacznij od świec czy są sprawne i mają zasilanie.
Czy jest zasilanie np na ecu. przepływke, lub egr? Czy jak podasz napiecie na pompe paliwa to zapali?
A co się znajduje pod tunelem środkowym ? Moduł hamulca postojowego. W passacie obwód od modułu do zacisku nie ma bezpiecznika. Co Ty mu podajesz to zasilanie modułu a nie obwód zacisku.
https://www.youtube.com/watch?v=hPKckby5... Tutaj facet opisuje jak przerobić zasilanie w takim programatorze oraz jak zmienić niektóre wyprowadzenia pod te kości bo się nieznacznie różnią.
Wydasz kasę, a tu wystarczyłoby sprawdzić jak na filmiku - czy kostka działa włączana i wyłączana ręcznie śrubokrętem. Czy jest zasilanie, nawet jak wypniesz złącze z kostki stacyjki. Jest, problem leży po za "stacyjką" i wtedy można sobie dalej diagnozować.
Po za mknieciu maski zasilanie nie znika Czy maska otwarta czy zamknięta zasilanie jest.
Bezpiecznik 28 w kabinie odpowiada za zasilanie obu tylnych modułów. Trzeba sprawdzić czy dochodzi plus na nie. Jak nie to czy jest na tym bezpieczniku.
Miałem dokładnie to samo. Syrenę po prostu odpiąłem i po problemie. Siedzi ona nad prawym nadkolem. Śrubki są z zerwanymi łbami, ale jak się nawierci i wbije torx/spline to odkręcają się bez problemu. Przedstawiony przewód kolorystycznie pasuje do tego od komunikacji z syreną, ale oprócz tego ma ona jeszcze zasilanie, to też nie watro go zostawiać jeśli...
Kolego nie zapomnij prawidłowo odpowietrzyć układu .Passat nie odpowietrzy się sam.Na przewodzie zasilającym nagrzewnice od strony podszybia masz otwór wielkości 2mm.Musisz zdjąć opaskę z tego przewodu i go cofnąć jakieś 2cm wtedy przez ten otwór powinien wylecieć płyn.Jak tego nie zrobisz nie będziesz miał dobrego ogrzewania a w passacie to częsta...
a co z przekaźnikiem zasilającym pompę paliwa i wtryskiwacz/e... jak podasz napięcie na krótko powinno się coś odezwać
Końcówka mocy w radiu do wymiany , inne układy są przeważnie zasilanie przez stabilizatory. Dziwne ,że nie strzelił transil. Radio 'GRZEJE SIĘ"tylko od końcówki mocy.
ale niestety silniki nie potrafią przejść całego programowania ,bo zębatki po dojściu skrzydeł do pozycji skrajnych zaczynają przeskakiwać po ślimaku Kolego zastosuj krańcówki. Bo ma szrotach braknie silniczków od corsy. Następnie zainteresuj się passatami.....
oryginalne głośniki w samochodzie są wyposażone we wzmacniacze (scalaki) spotkałem się z tym w audi o ile pamiętam kostka zawiera zasilanie +- dwa styki we oraz sterowanie z radia +
na 2 kablach na wejściu masz zasilanie. Na wyjściu na jednym przewodzie masz plus przy naciśniętym pedale, na drugim przewodzie masz plus przy puszczonym pedale. Ot cała filozofia.
Tylko u mnie licznik wydaje sie być ok bo po podaniu +12v do bezpiecznika nr 48 licznik i radio działa.Wyglada na to że zasilanie zginęło.
Nie specjalizuje się w termotopach ale w ebrze można spokojnie podać napięcie 12V na zasilanie pompki . WIęc zrób tak przez żarówke 21W podaj napiecie na zasilanie pompki.
Też go nie ma.Wywaliłem wszystko i założyłem tylko N75.Podpięty jest z jednegp wyjścia do gtuszki, drugie na filter, no i zasilanie z serwa.
jedyne co w passacie mam nie oryginalne to centralny zamek Odłącz go i zrób pomiar. Radio nic nie pobiera (podpięte pod stacyjkę) Podpięty + (zasilanie), a kabel zasilający podtrzymanie pamięci, masz podłączony chyba na stałe.
Traci zasilanie.
Ewidentnie masz jakieś zwarcie. Odepnij przepływomierz i sprawdź czy przepali bo ten przekaźnik zasila właśnie przepływomierz, następnie cewki, bo je też zasila. Tak znadziesz przyczynę o ile nie jest nic podpięte dodatkowe (od gazu np. pod ten obwód).
Wolałbym jednak mieć te obwody fizycznie oddzielone poprzez przekaźnik, jak również pomysł wsadzenia tego w przedziale silnika w przypadku Passata nie jest do końca trafiony. Tak samo zasilanie na żywca z akumulatora.
Posprawdzaj czy nie ma zimnych lutów na złączach kostki. resztę też polecam sprawdzić. Dla mnie wygląda na to że jest za niskie zasilanie. Sprawdź też jakie jest napięsie na liczniku.
KL30- ? Stałe zasilanie.
zamek pewnie masz pneumatyczny to cała pompka powinna być w bagażniku pod wykładziną i tam w kostce sprawdź czy dochodzi napięcie schematy są prawie że ogólnie dostępne to bez problemu powinieneś dojść co i jak....
Styk S to bezpiecznik nr 37, 10A. Przewód żółto-czarny, wtyczka radia 8 pinowa, pin 4. 7 pin 8 pinowej wtyczki radia to stały plus, tzw "30". Nie wolno ich ze sobą łączyć. Przy stacyjce opisany jako S, kolor brązowo-czerwony, zmienia kolor po bezpieczniku 37 na żółto-czerwony. W module komfortu blok 6, okienko 3. W bloku 6 masz informacje o 30, 15 (plus...
A znasz może lokalizację pinów, czy pin 1 to masa, 2,3 to sygnał do ECU, pin 4 to EPB, a 5 to zasilanie, dobrze to rozszyfrowałem?
Odpala? Zasilanie na sterowniku sprawdzone? Linia diagnostyczna do EDC idzie przez puszkę immo. Możesz spróbować połączyć linie K z W na puszce immo.
przewód zasilać passat główny zasilać passat passat zasilać radio
wersje symbiana przekaźniki programatora wyjąć programator pralki
philips 40puh6400 philips 40puh6400
Zamienniki tranzystora BDP 261 w Unitra MDS 432 Jak rozszerzyć funkcje Rigol DSO7014?