na czujnik predkosci (VSS) musisz podac zasilanie po stacyjce bez roznicy skad,mozesz wziac z czujnika biegu wstecznego jest pewnie blisko.Powinno dobrze pokazywac.Pozdrawiam Tomasz
Zależy od koloru diod. Różne kolory = różne napięcia przewodzenia. najlepiej sobie zmierz miernikiem (do testów/pomiarów możesz podłączyć taką jedną diodę przez rezystor 1 k Ohm do akumulatora w aucie i zmierzyć napięcie). WZÓR: (12v - 3xUdiody)/np.0,03A = Twój R do tego np. 0,03A * (14,4v - 3xUdiody) = moc max twojego rezystora
Jedynie N276 może ci zgasić silnik, obadaj obwód i sam zawór.
Nie wystarczy podłączyć się do przewodu podświetlenia przycisków szyb elektrycznych w panelu drzwi (szaro/biały) ?
To uwalone zasilanie.
Pin 30 87 i 87a łączysz razem. Pin T I 86 zasilanie cewki
Czy w passatach jest to normalne? Tak. Tam ACC idzie po canie. Trzeba poszukać w instalacji ACC i podłączyć pod zestaw - sprawdź czy zapalniczka nie jest na kluczyk.
Kabelków (dodatkowych) możesz nie szukać.... Zasilanie anteny idzie "gorącym", czyli tym samym co sygnał.... Tu masz cos na ten temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... musisz zastosować separator antenowy.... I Twoje problemy znikną.... Jest jeszcze taka ewentualnośc, że masz uszkodzona antenę... bo i takie przypadki kilka razy miałem...
Ale oceniasz tylko po wyglądzie? Nie sprawdzasz? Przecież tam zasilanie Ci uciekło.
Ja bym najpierw sprawdził masę i zasilanie na sterownik.
Ewidentny brak zasilania ECU.
Sprawdź chociaż czy przepływomierz ma zasilanie i masę
W Passacie B5fl zasilanie żarówek mijania i drogowych jest bezpośrednie (nie ma przekaźnika). Wypalają się zarówno styki jak i cała plastikowa kostka. Możliwe, że styki konektorowe masz już luźne i stąd słabe połączenie. Wysuń je z kostki i ostrożnie przygnij kombinerkami, aby żarówka z pewnym oporem wchodziła w konektory. Pomyśl o zamontowaniu przekaźników...
Standardowe zachowanie jak złodziej odcina zasilanie ta ma wyć.
Schemat mówi, że pin9 jest podłączony. Jednak jest on zapewne potrzebny tylko dla złącza przyczepy 13pin. https://obrazki.elektroda.pl/5610174000_...
Kolega źle sprawdził chyba bezpiecznik nr 6, 20A. Prąd "biegnie" bezpośrednio ze skrzynki, więc nie ma możliwości by go nie było. O ile nie brak go już na bezpieczniku (np uszkodzenie skrzynki)?
No to w takim wypadku separator antenowy i powinno być ok. Powinieneś zawsze podawać rok samochodu, musiałby to być jeden z ostatnich b4. Dodano po 1 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic65...
Podłącz ten "startowy" jak to nazwałeś (poprawna nazwa REMOTE) pod odpowiedni kabelek idący z radia i potem poprawnie ustaw Level i powinno być OK .
Napiszę jeszcze raz - nie ma sterownik prądu- to nie będzie z nim komunikacji. Zasilania posprawdzaj.
Pewnie potrzebuje pinologii i danych o zasilaniu!
Poszukaj gdzie ginie zasilanie (stały plus) na zegary.
b/3 jeszcze też może być zapłonem,podaj dokładny model to podeśle na pw to co mam
Lampy są zasilane z pierwszego BCM, W tym samochodzie jak driver w bcm nie "zobaczy" stosownego obciążenia w obwodzie, to nie poda napięcia
Elektryk samochodowy sprawdził tam przewody ( na bocznym slupku) i jest zasilanie
Krzychu !!!!!!!! ps. na forum busikowym już wszystko opisane i ofotowane. ps. Dex ps. (at)ladamaniac silnik afn
Sprawdź podłączenie przewodów( taśm) masowych, może okresowo traci minusa.... Kiedyś też miałem stopiony bezpiecznik który na krótkie chwile przerywał zasilanie elektroniki... Pozdr.J.
Passat b5 Webasto - brak zasilania na pompkę
1067364
No i co? Pompa hydrauliczna ABS. Sskończyły się szczotki albo brak poprawnego zasilania modułu. Naprawa modułu albo wymiana. Po wcześniejszym sprawdzeniu zasilania.
Z tego co pamiętam są dwa plusy stałe. Nie występuje zasilanie po kluczyku.
Witam !!!! Nie rozumiem jednej rzeczy - po co chcesz z 12V stałego robić 12 V zmiennego i potem stabilizować to zmienne na stałe ??? Otrzymasz znowu 12 V stałe (bez sensu) bo ewentualne zmiany napięcia w samochodzie +- 2V nie wpłyną na poprawną pracę zestawu . pozdr D,RZ
Trzeba podłączyć stałe zasilanie do pinu SAFE w złączu radia.
sprawdz przekaznik pompy, masz kilka tematow z opisem jak sprawdzic
Z zasilaniem
W sumie to najbliżej masz zasilanie grzałki sondy lambda, tylko masę podłączyć i działa.
Nie masz żadnego immo, tylko alarm odcina zasilanie sterownika.
Przy takiej ilości błędów to chyba będzie centralka uwalona. możesz ewentualnie sprawdzić jeszcze zasilanie + - bezpieczniki
Proszę znaleźć schemat bezpiecznikow wyciągnąć bezpieczniki od radia, zmieniarki jezeli takowy jest, navigacji i podtrzymania prądu, - mogą być 2 lub 3 (nie znam tego układu) rozlacz aku - podłącz. Odpalić radio - brak reakcji? Ta sama procedura i zobacz czy masz zasilanie na kostce.
Odpala? Zasilanie na sterowniku sprawdzone? Linia diagnostyczna do EDC idzie przez puszkę immo. Możesz spróbować połączyć linie K z W na puszce immo.
Witam wszystkich, Przestało mi funkcjonować ogrzewanie lusterek w Passat 3BG. Ustawianie działa. Nie mam zasilania w kostce. Gdzie mogę to sprawdzić? Proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam
Zasilanie ze sterownika bordnetz nad nogami kierowcy z lewej. Złącze C brązowe 12 pinowe, pin 9 przewód czarno czerwony. Zasilanie sprawdź pod obciążeniem np żarówką.
A zasilanie dochodzi? Żółty przewód.
Podmień przerywacz.Jest w przełączniku awaryjnych.Dodatkowo sprawdzając wcześniej zasilania po wyjęciu go.
Brak zasilania na sterownik CAN, dokładniej to ze skrzynki bezpieczników pod maską, nie wychodziło zasilanie
Jak czegoś nie wiem to pytam a z myciem przepływki to chyba zabawa .
Coś w ogóle "żyje" w zestawie wskaźników, ma zasilanie ?
Sprawdzić okablowanie. Wysterować pompkę ręcznie, podając zasilanie.
Zacznij od świec czy są sprawne i mają zasilanie.
witam.W swoim niedawno kupionym passacieb4 95r.mam zamontowane webasto.Umie je włączyć tylko nie wiem na co one jest zasilane czy na paliwo czy elektrycznie z aukmulatora samochodu.Czytałem różne posty ale nie znalazłem odpowiedzi.
Witam Odświeżam temat ponieważ mam ten sam problem. Jak kolega dostał się do środka lub otworzył maskę silnika? Pozdrawiam
Tylko u mnie licznik wydaje sie być ok bo po podaniu +12v do bezpiecznika nr 48 licznik i radio działa.Wyglada na to że zasilanie zginęło.
odepnij wtyczkę od pompy i na niej sprawdź zasilanie
bezpiecznik jest dobry przekaźnik też brak zasilania sterującego przekaźnikiem to rozwiązałeś problem wiec po nitce do kłębka został ci tylko jeden kabel a potem to już sterownik jeśli dobrze diagnozujesz bo jeśli się mylisz wracamy do akumulatora
z racji że mowa o lusterkach w passacie mam pytanie.czy w passacie rok 98 z regulacja lusterek(strzałki w boki i góra dół) bez opcji składania lusterek mam podgrzewane lusterka??bo gdy włączam podgrzewanie szyby tylnej lusterka nie grzeja a szyba tak.a może jest uszkodzone podgrzewanie lusterek??proszę o podpowiedzi:)pozdrawiam
Modul komfortu nie ma znaczenia.
Sprawdź zasilanie na sterowniku od skrzyni.
Sprawdź czy masz w tych drzwiach zasilanie silników na grubych przewodach.
Czyli zasilanie alternatora podłączone pod akumulator lub rozrusznik. Lecz na rozruszniku jest tylko jeden przewód gruby. Masz zasilanie na tym grubym przewodzie na alternatorze, jak zgaszony silnik? Może przy rozłączeniu rozrusznika, nie został podłączony przewód zasilania alternatora?
Zasilanie tego bezpiecznika jest ze skrzynki w komorze silnika SB 53 50A. Wyjście ze skrzynki w złączu pin 2 (T40/2). Przy akumulatorze w bagażniku jest inne zasilanie.
Witam przesyłam Ci na priwa Pzdr
Odkąd walczyłem z tymi zaciskami, to ustawiłem sobie właśnie taki awatarek :D (zasada działania zacisku el.). Tam, bez poboru prądu nie zdążysz pomierzyć nic. Odepniesz wtykę od zacisku, zapniesz żarówkę 21W i tylko raz się zaświeci i sterownik odetnie zasilanie, bo zbyt niski pobór... Tak się dzieje, kiedy zacisk się przycina. Ja podaję napięcie bezpośrednio...
Odepnij sterownik, podaj na jego wtyczkę zasilanie tak by wysterować prawy zacisk, wtedy będzie pewność że wiązka jest sprawna. Sprawdź czy przy sterowniku czasem nie jest zielono. Mnie to wygląda tak jakby ze sterownika było podawane złe napięcie czyli sterownik uszkodzony lub jego zasilanie.
Ten termiczny to tylko zabezpieczenie przed osobami z nadpobudliwością, żeby się nie bawiły co chwila wszystkimi szybami naraz, wtedy zadziała i odetnie zasilanie na jakiś czas. Gniazdo takie samo jak do standardowych bezpieczników.
Czy udało ci się rozwiązać problem z zasilaniem na kierownicy?
Traci zasilanie.
Jeśli "altek" nie ładuje, to albo padły diody prostownicze lub zużyły się szczotki alternatora. Miałem w Passacie przypadek, że urwało się zasilanie wirnika (cienkie niebieskie przewody), ale kontrolka wówczas świeciła się stale. Następnie dołączyły się jeszcze od ABS-u i poduszek (jazda na św. dziennych i spadek napięcia). Uważaj, bo w przypadku uszkodzonych...
w skrzynce kompa na podszybiu. pozdro rox1
KL30- ? Stałe zasilanie.
Czujnik temp jak to przedmówca zauważył i świece + zasilanie tak na początek (do sprawdzenia nie wymiany) pozdr
A co się znajduje pod tunelem środkowym ? Moduł hamulca postojowego. W passacie obwód od modułu do zacisku nie ma bezpiecznika. Co Ty mu podajesz to zasilanie modułu a nie obwód zacisku.
Też go nie ma.Wywaliłem wszystko i założyłem tylko N75.Podpięty jest z jednegp wyjścia do gtuszki, drugie na filter, no i zasilanie z serwa.
Co ma do tego bezpiecznik 18? To nie benzyniak przecież. Jak już to nr 15. No i nie pompa paliwa tylko zawór na pompie wtryskowej. Dodano po 4 u mnie są inne przekaźniki niż w drugim passacie i na schemacie Na pewno to B3 a nie B4? Rocznik podaj.
Witam kolego nic nie traktuj ciepłym powietrzem a w szczególności taśmy od fisa bo umrze taki będzie finał. przyjrzyj się dokładnie wtyczkom oraz czy nie ma zimnych lutów w gniazdach no i napięcia podejrzewam że padło jedno z zasilań 12v
Nie specjalizuje się w termotopach ale w ebrze można spokojnie podać napięcie 12V na zasilanie pompki . WIęc zrób tak przez żarówke 21W podaj napiecie na zasilanie pompki.
Przecież w passacie moduł komfortu odcina zasilanie na włącznik.Diagnostyka może by pomogła ?
Witam Udalo sie rozwiazac problem? Mam to samo w moim b6
Wolałbym jednak mieć te obwody fizycznie oddzielone poprzez przekaźnik, jak również pomysł wsadzenia tego w przedziale silnika w przypadku Passata nie jest do końca trafiony. Tak samo zasilanie na żywca z akumulatora.
zamek pewnie masz pneumatyczny to cała pompka powinna być w bagażniku pod wykładziną i tam w kostce sprawdź czy dochodzi napięcie schematy są prawie że ogólnie dostępne to bez problemu powinieneś dojść co i jak....
zasilanie jest
Pomiar ciśnienia na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia dużo wyjaśni.
Po za mknieciu maski zasilanie nie znika Czy maska otwarta czy zamknięta zasilanie jest.
Nie żaden przekaźnik od świec żarowych tylko od zasilania ECU. Słynny 109.
Na podstawie schematu albo kolorów kabli ustalić czy sterownik dostaje potrzebne zasilania(schematy dostępne na forum)
kod P1750-zasilanie-napiecie zbyt niskie asr nie swieci
Zazwyczaj wentylator chłodnicy ma osobny czujnik niż wskaźnik na desce... Cała deska ma jedno zasilanie.
Przewody napewno są dobre i zasilanie we wtyczce prawidłowe .
masa na karoserie ? plus do skrzynek między innymi pod nogami kierowcy spr czy tam dochodzi plus ? spr bezpieczniki i zasilanie na nie??
albo CAN albo zasilanie
MT2 to tylko typ elektrozaworu ale do czego on służy? Wszystkie elektrozawory są sterowane ze sterownika silnika i nie można inaczej. Napisz jaki występuje problem to może uda się go usunąć.
Masz gdzies przerwe (iepski styk) w zasilaniu tego sterownika zapewne. Przy tescie el.wyk. siada mu zasilanie.
właśnie ciężko mi odnaleźć dokładnie w które miejsce i z jakiego powodu jest tam tak niskie zasilanie ...
bezpiecznik w komorze silnika w skrzynce bezpiecznikow
Passat 3C2 2.0 tdi BKP, sterownik silnika (pod zbiornikiem na wodę) pin A43 - do elektroniczny przycisk sprzęgła pin 2 (w 5-cio pinowym złączu za pedałem sprzęgła). Sygnał do bordnetz prawdopodobnie do C1 z 4-go pinu czujnika, pin 1 do masy, pin 3-ci do wtyczki ECU hamulca postojowego (w tunelu centralnym), pin 5 zasilanie (bezpiecznik SB20).
Tak są 3 miejsca z tej i z drugiej strony ale się da, kombinuj, trochę siły z wyczuciem i wyjdzie. Można inaczej. Zdemontuj całość wypnij moduł i zamontuj sam silnik.
A znasz może lokalizację pinów, czy pin 1 to masa, 2,3 to sygnał do ECU, pin 4 to EPB, a 5 to zasilanie, dobrze to rozszyfrowałem?
Wzmacniacz jest w podstawie anteny,a w volkswagenie często zasilanie jest kablem koncentrycznym/specjalny separator/ Powodzenia.
Jest zasilanie na czujniki przepustnicy?
Jak potrzebny ci ten BT to wypnij oryginalny bezpiecznik i przełącz się za pomocą kabelka na inny który dostaje zasilanie po włożeniu kluczyka. Przynajmniej do czasu zlokalizowania usterki nie będzie ci aku rozładowywało.
Przekaźnik ? Sterowanie?
bezpieczniki ok i zasilanie w kosci tez jest Dodano po 58 na których pinach sterownika powinno być zasilanie?
przewód zasilać passat passat zasilać wzmacniacz passat zasilać pompa paliwo
tester częstotliwości pierścienie tłoka potencjometr subwoofer creative
mikrokomputer cobra1 laskomex cyfral
Kontrola prędkości biegu jałowego ISC w pojazdach Oznaczenia potencjometrów balansowych Alps