Była seria wadliwych zaworów valeo. Moim zdaniem łatwo sprawdzić czy zawór jest nieszczelny zaciskając przewód od zbiornika , albo po prostu zdjąć przewód i zaślepić . Jak będzie odpalał dobrze masz odpowiedź.
Bardzo łatwo sprawdzić czy to zawór jest nieszczelny , można np. zaślepić na próbę przewód odpowietrzenia
Ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia sprawdzałeś? Oleju w silniku nie przybyło? Możesz spróbować zacisnąć (zaślepić) przewód powrotowy z pompy i próbować odpalić.
Szukaj przyczyny w tym kole. Zaciskając przewód zaślepiłeś tłoczek. To na tym kole jest prawdopodobnie przyczyna.
Cześć. Mam pytanie odnośnie podłączenia płyty indukcyjnej pod instalację 3-fazową. https://obrazki.elektroda.pl/2722575400_... Podłączenie w puszce jest jak na obrazie, natomiast płyta ma schemat https://obrazki.elektroda.pl/4534738300_... Czy w takim przypadku należy zmieniać coś w puszce (mam bardzo utrudniony dostęp...
Miałem auto gdzie minął limit kilometrów i odpalało.Napisałem że nie odpala przez egr bo był błąd ,może auto stało i się zawiesił.Miałem przypadek ,że gasł i nie odpalał-okazało się że zawieszał się w pozycji otwartej.Bardzo łatwo w tych silnikach to sprawdzić -zaślepić przewód przy głowicy.Co do procedury przy tych błędach z czujnika NOx jest informacja...
Ja bym zabudował zewnętrzne naczynie, taniej wyjdzie. Możesz zdemontować stare naczynko, zaślepić przewód do niego prowadzący a nowe wpiąć w instalację, np. Tam gdzie zawór spustowy z instalacji wkręcić trójnik i podpiąć nowe naczynie na wężyk. Lepsze to niż nic bo bez naczynia nie wolno użytkować bezpiecznie kotła C.O.
Witam, Po pierwsze nie jest "zawór od turbiny" a jest to zawór EGR z dodatkową klapą wykorzystywaną przy gaszeniu silnika ( to ten którym steruje siłownik od którego odpięty jest ów przewód). Klapa ta powoduje łagodniejsze zatrzymanie podczas gaszenia. Skoro przewód został zaślepiony to prawdopodobnie uszkodzony jest zaworek elektropneumatyczny (sterujący...
Płyn chlodniczy tam dochodzi?
Servo najlepiej sprawdzić , wypinając od niego przewód podciśnieniowy i jego chwilowe zaślepienie , nie koniecznie przy samym "bańce".
Zawór hamowania jest od dwuobwodowego układu , nr.4 jest zaspawany (zaślepiony). Możesz zastąpić go dowolnym zaworem hamowania przyczepy ,schematy są na stronie firmy MIZAR. Osobiście założyłbym zawór do dwuobwodowych układów hamowania i wyjście na żółty przewód zaślepiłbym oryginalnym korkiem 22x1.5 , późniejsza przeróbka na dwuobwodowy układ wiązała...
Przy ECU 28 i 11 ale masz też łatwo dostępne złącze przy osłonie paska rozrządu. Wskazania czujnika temperatury powietrza faktycznie mi się nie podobają, po całonocnym postoju czujnik temperatury powietrza powinien pokazywać taką samą temperaturę jak czujnik temperatury silnika. Informacja o napięciu sondy lambda w tym sterowniku niestety nie jest dostępna......
Kolego najlepiej daj jakieś foto.
Witam ja mam podobny problem z moim essim z ty samym silnikiem Czy ktoś wie jak to naprawić ? Może wystarczy jakiś przewód zaślepić czy coś takiego ?
Witam Posiadam renault grand scenic 2 2.0 16v z LPG. Potrzebuje schemat przewodów paliowych ponieważ w chwili obecnej mam założona cała sekcję z jednym wyjściem ,a oryginalnie były z dwoma . Jeden przewód zaślepiony na chwile obecna . Pozdrawiam
Witam dość oczywiste pytanie ale odnoście tego silnika nie mogę znaleźć odpowiedzi czy do zaślepienia EGR wystarczy zaslepic przewód którym idzie powietrze czy nie ma tak prosto proszę o odpowiedź
Przewód miedzy pokrywą a kolektorem ssącym wyrzuciłem i zaślepiłem przyłącza. Ja nie chciałem żadnych oparów wrzucać w układ dolotowy wiec peszel z prawej strony poprowadziłem pod podwozie a przyłącze które znajduję się przy rurze dolotowej od turbo (to z wtyczką i dwoma przewodami) zaślepiłem. PS ta krótka rurka (w dolocie przed samym turbo) z wtyczką...
Były układy z dwiema pompami elektrycznymi. Sprawdź w Elsa.
Usunięcie gniazda, zabezpieczenie przewodów i zaślepienie puszki deklem w zupełności wystarczy.
Usunąłem. Przewód zaślepiony - wszystko jest ok. Autko śmiga i przyznam że... żywsze się zrobiło z deka. Mam wrażenie że ... jak by szybciej wkręca się na obroty ale może być to też winą iż wymieniłem wszystkie przewody gumowe jakie znalazłem pod maską na nowe. Dzięki za porady. Temat zamknięty
Masz gdzieś nieszczelność i zasysa lewe powietrze. Pytanie, czy poprzez serwo hamulcowe (tłumaczyło by syczenie w kabinie). Zacznij od sprawdzenia wszelkich przewodów podciśnieniowych, oraz na czas testu odłącz serwo i przewód zaślep.
Zaślepiony przewód vacum zapewne przez nieszczelności membrany. Teraz podciśnienia ucieka i są problemy.
Ale tylko taka co ma zaślepiony otwór na 2-gi przewód. Jak ma 1 to zapomnij.
zaślepiłeś przewód płynu chłodzącego?
Oczyść dokładnie powierzchnie spawane, usuń olej z rurek. Ja stosuje elektrodę typu Gold 1,6 mm, porcelanka 7. Przepływ gazu na poziomie 10 l/m. Prąd 25-30 A, 50% ciepła na elektrodzie. Spoina to drut 1,2 mm z jak najmniejszą domieszką innych metali. Wypływ gazu ustaw na 2 s. przed rozpoczęciem spawania i 6-7 po zakończeniu spawania, palnik utrzymuj...
W Oplach wlot zimnego powietrza do puchy jest zazwyczaj umieszczony za atrapą grilla, przy gwałtownym schodzeniu z obrotów podczas jazdy powietrze może być wtłaczane do układu tym samym zubożając mieszankę do tego stopnia że silnik zgaśnie, ale wtedy można pokombinować ze zmienieniem położenia dolotu lub osłonięciu go przed podmuchem powietrza a nie...
Kocioł to Vitodens nie Vitopend. Woda dostała się do kotła wraz z zasysanym powietrzem z dwóch miejsc. Pierwsze to przewód spalinowo powietrzny czyli rura w rurze wychodzi do samej góry i faktycznie nalało deszczu który spłynął do kotła bo nie mógł wyciec wcześniej ze względu na wspaniale doszczelninone taśmą połączenia. Drugi przypadek to wyciek kondensatu...
W wyłączniku był jeden "przecięty w celu włączania/wyłączania" przewód i zaślepiony od uziemienia. Wszystkie wypiąłem i zaizolowałem. Czy to oznacza, że "rozłączyłem wszystkie żyły"?
Podłączone były tylko dwa przewody, jeden zaślepiony i jeden wolny, nic więcej. Na zdj wyżej w postach podłączone były ten wskazany czerwoną strzałką i i ten na którym jest filtr paliwa. Niejasny opis - czyli przewód z króćca na kolanku kolektora ssawnego z czym był połączony w gaźniku? I po raz N-ty o odmie przypomnę, bo wypychanie oleju przez wlew...
z EGR odłączyłem przewód podciśnienia i zaślepiłem go i auto działa bez zarzutu. Czyli może to być ten siłownik o którym piszesz czy może EGR. A może trzeba szukać w drugą stronę
Przy głównym zaworze sterującym zawieszeniem jest dołożony mały zawór przekaźnikowy, który służy do tego aby najpierw wyrównać ciśnienie w miecu podnoszenia osi i poduszkach tej osi a dopiero wtedy odpowietrzyć jedne a napowietrzyć drugie. Służy to do oszczendności powietra. Wystarczy odłączyć ten cienki przewód od tego zaworka i go zaślepić a wszystko...
Witam, kilka lat temu miałem Pontiaca z podobnym problemem, jest to kompresor powietrzaw okolicach lewego tylnego koła, służy do pompowania amortyzarorów tylnych, powinny być do nich doprowadzone przewody powietrza, jest prawdopodobnie gdzieś przeciek. Jeśli tak jest można założyć zwykłe amortyzatory i zaślepić przewody, lub też wyczepić wtyczkę zasilającą....
oprócz samego gaźnika musisz wymienić kolektor dolotowy, zaślepić przewód który doprowadza ciecz chłodzącą do kolektora aisana, dorobić płaskownik z otworem żeby trzymał linkę gazu i przyspawać go go blachy przy belce. musisz mieć także inną górę gaźnika i uszczelkę. ja zastosowałem kawałek rury pcv kanalizacyjnej jako redukcję żeby połaczyć tę plastikową...
Jak się okazało rzutem na taśmę , gdy skończyły się wszystkie pomysły, dmuchałem w wężyk po drugiej stronie silnika , jest jeszcze jedna gruszka na przewodzie chłodniczym, chyba to jakieś ogrzewanie paliwa , mniejsza z tym, ale wystarczyło że zaślepiłem przewód podciśnienia idący do gruszki i moc wróciła w pełnym zakresie, ciągnie od samego dołu ...cóż...
To jest pompa od skrętu. Znalazłem zdjęcie pompy z tym przewodem. http://obrazki.elektroda.pl/4003663900_1...
Z tego co się orientuje to cienkim przewodem miał wracać olej do sprężarki w celu jej lepszego smarowania. Z racji że sprężarka wylatuje to raczej zaślepienie. Tylko raczej krótkiej rurki by nie gromadziła oleju.
Symbol kwadratu w kwadracie faktycznie jest, To dlaczego takie informacje nie padły zawczasu. W takim razie lampa nie taka stara i tyle . Z tego rozumiem, że najlepiej po prostu ten przewód ochronny zaślepić w moim przypadku, tak? Zmienić przewód dwużyłowy wraz z wtyczką ( zalana masą , nie rozbieralna) .
Sądząc po dodanym zdjęciu to mam podgrzewacz ale mam też panel od webasto. problem tkwi w tym, że ani to ani to nie działa. Kontrolka świeci. Doszłem do tego, że pompka przy zbiorniku nie jest podłączona do zbiornika bo zaślepiony jest przewód, gdzie go podpiąć
A że się tak zapytam, co ma do tego czujnik temperatury? Odpinałem przy samej przepustnicy przewód od serwa i zatkałem go, ale poprawa mizerna. Teraz gdy jest odpiety silniczek krokowy i zaślepiony przewód podciśnienia do czujnika podciśnienia to tak jak mówię, nie faluje ale czuć nierówną pracę silnika i tak jakby więcej kopcił. Czujnik położenia przepustnicy...
w domu jest 5 pomieszczeń tylko do jednego z nich doprowadzony jest kabel od anteny satelitarnej jak z majsterkować to by w każdym pomieszczeniu była telewizja satelitarna Do kupienia: -konwerter QUATRO -multiswich 5/8 (niewykorzystane wyjścia zaślepić terminatorem) -rozłożyć przewód od multiswicha do każdego z pomieszczeń. Nie wiem co tam za pajęczynę...
Właśnie ten przewód który jest zaślepiony idzie z tego zaworka i nie wiem gdzie powinien być podłączony
Na próbę zamień elektrozawory EGRu i zmiennej geometrii, jeżeli masz EGR bez czujnika na gruszce to możesz zupełnie zaślepić przewód podciśnienia.
posiada elektrozawór par paliwa, spróbuje jutro zaślepić przewód. z czujnikiem temp dolotu to zrobić mu osobną masę?
Brak siły :) Najlepiej byłoby przeciąć przewód plastikowy i zaślepić..... Nie chce żeby coś wystawało ze ściany ze względu na regał. Tego już chyba sam nie zrobię ? Dodano po 3 https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Musisz na próbę zaślepić przewód PODCIŚNIENIOWY który idzie do serwa. Kolektor ssący serwo.
Podczas testu musisz zaślepić przewód powrotny odłączony od wtrysków.Odpowietrzaj zawsze wtryski w tym aucie przy odpiętych wtyczkach .
Ma być zaślepiony.
przyczyną okazał się nie zaślepiony przewód wychodzący z trójnika od regulatora biegu jałowego. Dzięki za zainteresowanie - temat uznaje za zamknięty
Czego nie doczytałeś, przecież opisałem co mu jest 3000 obrotow i koniec mocy. Okazało się, ze (at)sandokan7 ma racje. Przewód od turbiny był minimalnie pęknięty. Turbina pompowała na niższych obrotach i to nas zmyliło. Przez pęknięcie później brakło doładowania. Dziękuje za pomoc szczególnie (at)sandokan7 problem na razie rozwiązany przez prowizoryczne...
W aucie mam jeszcze dodatkowy przewód który jest zaślepiony nie zarobiony.
Zazwyczaj ten 3 przewód zasilający można albo zaślepić albo uciąć tak samo maja niektóre ekspresy do kawy na sile.
Od czego on może być? Mogę go zaślepić???
Odłączyłem EGR, zaślepiłem przewód i bez zmian. Dalej na przyspieszenie trzeba poczekać. Sprawdzę dziś Logi statyczne dla 003 może to jego wina?
przyczyną braku wolnych obrotów okazał sie nie zaślepiony przewód wychodzący z trójnika od regulatora wolnych obrotów. Dzięki za zainteresowanie. Temat zamykam
a tutaj widać, że też był założony przewód. Nie przewód tylko zaślepka. Każdy wtrysk ma po dwa króćce przelewowe, jeśli łączysz je szeregowo i podłączasz do przelewu zbiorczego to siłą rzeczy pierwszy wtrysk będzie miał jeden króciec zaślepiony a ostatni podłączony do przelewu zbiorczego-łapiesz teraz?
Dodaje zdjęcia właśnie tego jak ja to nazywam sterownika elektrycznego. powtarzam dla jasności, po uruchomieniu silnika na benzynie w moim przypadku wstrzykniecie do dolotu troche paliwa dla rozruchu silnik podczas kręcenia na pozycji 2 chodzi na gazie, bez wstrzyknięcia i tylko przy kręceniu rozrusznikiem gaz przerzuca ale nie chce odpalić niestety....
Według mojej wiedzy ani razu uszczelka pod przepustnica nie była wymieniana. Dziś sprawdziłem. Jest bardzo sztywna. EGR i Przepustnica myte. EVAP raz cyka cyklicznie a czasami wcale nie słychać. Kiedy kupiłem to auto to właśnie przewód od Evap który idzie do przepustnicy był zaślepiony. Kiedy już błędy zaczęły być częściej zaślepienie zdjąłem a przewód...
No to macie do czynienia z typową usterką w DAF E6. Usterka mówi o zaworze spustowym na szynie rail. Aby go sprawdzić należy odkręcić od niego przewód powrotny zaślepić go, następnie wylot z zaworu skierować do butelki. Uruchomić silnik na biegu jałowym nie może tam przeciekać paliwo, jeśli paliwo cieknie ciurkiem ( tak było w naszych 6 samochodach)...
Zakładam, że rozmawiamy o silniku DW8B (1868 cm2) Dość częstą usterką przy tym silniku był dozownik EGR - proponuję sprawdzić pracę tego elementu zanim zaczniemy wymianę elementów pompy wtryskowej. Do dolnej membrany dozownika EGR dochodzi przewód podciśnieniowy od elektrozaworu- proponuję zaślepić przewód przy użyciu np. kulki z łożyska, potem wykonać...
Witam ! Mam pytanie może ktoś wie. Jaka część - urządzenie, znajduje się w Zafirze 2,2 TDI 2005r pod zderzakiem z prawej strony, do której jest podłączony sterujący cienki przewód podciśnienia ? Auto było po wypadku i tego właśnie brakuje . Przewód ten zaślepiłem, bo jak jest otwarty, to nie mam turbo. Rurka ta odchodzi od elektrozaworu. Pozdrawiam...
Ta dźwignia steruje hydrauliką zewnętrzną. Patrząc z tyłu ciągnika, masz po prawej stronie przewód (możliwe, że zaślepiony), nad włącznikiem/dźwignią WOM.
Ktoś coś podpowie?? Dziś przy wymianie filtra paliwa i jednocześnie podłączeniu egr (miałem zaślepiony przewód) po odpaleniu zaczął kopcić i to na ciepłym. Puścił naprawdę soczystego bąka i to przez jakieś 5-7 min?
zaślepiłem przewód filtra węglowego odpięte napięcie i jest o niebo lepiej teraz do temp 70st trzyma około 100 obr przy 90st spada na prawidłowe i czasami delikatnie przy faluje albo podniesie na 100obr i trzyma parę sekund
Co to znaczy, że czujniki są zaślepione?? Po stornie pasażera na łączeniu rama-kabina odszukaj przewód 80101 i podłącz go do masy. Raz na zawsze pozbędziesz się komunikatu "lock kabin"
tak dla informacji wiem, że przed wymianą wtrysków zostało zaślepiony EGR, jednak były padnięte wtryski przewód zostawili zaślepiony i w ten sam dzień wymienili wtryski, ale żadnego błędu mi nie wywala. Bez powiązania z mapą wtrysku , producent nie wstawiałby atrapy bez wykorzystania cech podzespołu Slyszalem ze to nic powaznego tylko blad ecu I tu...
A więc tak :-) Zamontowałem na tym przewodzie co się powinno książkowo odpowietrzać gumową gruszkę z zaworem zwrotnym i wygląda na to, że to nie zbiornik... teraz zatankowane jest na full a po odpaleniu gaśnie. Za drugim razem jak odpali to lecą bąbelki powietrza. Zrobiłem teraz tak, że odłączyłem z pierwszego trójnika od przelewów ten przewód co idzie...
zaworek zwrotny pod nim Zaślepiłem go. Przewód od domy jest szczelny, jak zaślepiełem w kolekorze samo wejście z odmy to zmian nie było. Myślałem że może z samej puszki gdzieś zaciąga ale jeszcze sprawdzę. Jeszcze jutro może wymienie uszczelki między oddma a blokiem bo pamiętam ze często w tych starych on juz nie trzymały i podciekał tam olej. Tu skoro...
yarwcki16 olej również zalany nowy. Dzisiaj zaślepiłem przewód odpowietrzajacy od masztu no i nie cieknie górą gorzej jak uszczelniacze w siłowniku puszcza:) ale żeby widły ruszyły do góry trzeba tracic gazem.
Witam w mojej scanii mam uszkodzony siłownik od hamulca górskiego. Znajomy mówił, że on i tak nic nie pomaga i w swoich autach ma zaślepiony przewód od powietrza do tego siłownika. Pytanie czy to prawda czy warto jednak to naprawić. Jazda tylko po nizinach czy jakieś oszczędności będą gdy to będzie sprawne?
Witam, zdjęcie nr 1, przewód wymień, zaślep ten drugi otwór, możesz za chwilę nie mieć wspomagania hamulca. Pewnie tyle kosztuje ten podgrzewacz gazu(poszukaj jeszcze może znajdziesz taniej), a do wymiany był jak gaz uciekał bokiem.
Wziąłem się w końcu za to. Zrobiłem obejście- Połączyłem dwa węże dochodzące do chłodniczki EGR. Dodatkowo zaślepiłem przewód połączony z układem chłodzenia i samym EGR - o dużo mniejszym przekroju i.... Jak ręką odjął! Przestało dmuchać w zbiornik wyrównawczy, bulgotać, pienić, oraz wyrzucać płyn. Czyli najpewniej coś się rozszczelniło w tym zestawie...
Potwierdzam kąt 6 stopni, przewód podciśnienia wypięty i zaślepiony
W celu odkamieniania stopy żelazka proponuję odłączyć przewód wodny od stacji i go zaślepić. Odwrócić żelazko do góry stopą i zalać poprzez otworki za pomocą strzykawki roztwór do odkamieniania.
znajomy miał podobny problem w golfie z tym ze otwierał c.z. a nie zamykał,przyczyną był rozszczelniony siłownik blokowania klapki wlewu paliwa,przy zamykaniu "cos syczało" pod prawym boczkiem w kufrze,zaślepiliśmy przewód pneumatyczny i działa jak należy.... Dodano po 5 znajomy miał podobny problem w golfie z tym ze otwierał c.z. a nie zamykał,przyczyną...
dzięki ale sam przewód jest za krótki i to chyba nie tam zapomniałem dodać jest to silnik oplowski nie isuzu i jak zaślepiłem przewód to hamulce powróciły Dodano po 26 tylko u mnie nie ma zaworu termicznego w obudowie termostatu
gaśnie na rozgrzanym ponieważ na zimnym obroty są wyższe i wtedy nie ma problemu.A zaworu EGR nie mam usunietego a tylko odłączony (zaślepiony przewód- i to juz wystarczy żeby EGR nie chodził?)...a obroty jak najbardziej równe.
A po co je wymieniasz? Można zostawić ten schodowy a drugi zaślepić.
Auto na początku ciezko odpalało, nie trzymało obrotów. Po resecie ecu zaczął odpalać, trzyma o obroty. Odlaczyłem i zaślepiłem przewód zasilający listwe lpg. Zero poprawy. Nie mierzyłem ciśnienia paliwa, silnik ciężko ale wkręca sie na 6000 obr. Wiec uznałem że jest zapas paliwa na wtryski. Czy to może byc spowodowane ciśnieniem paliwa ale zbyt dużym?
Przekładka jest jak najbardziej możliwa.Oto,co trzeba zamienić: linka ssania (aisan ma dużo dłuższą, starą linkę można skrócić z pancerzem) linka gazu ( inny kąt wygięcia prowadzenia linki) termostat (aisanowy ma 3 króćce, fosowy i weberowy tylko 2) trójnik wody (trzeba wykręcić zawór dwudrożny a na jego miejsce wstawić czujnik temperatury-wykręcony...
Pewnie w prawo, z resztą zdejmij przewód z gaźnika, przekręć kranik i będziesz widział w którym położeniu jest zamknięty. Zawsze możesz też zaślepić zdjęty przewód, gdyby kranik przepuszczał. Na zdjęciu widzę, że śruba regulacyjna linki na pokrywie przepustnicy jest mocno wykręcona, może jednak przepustnica się nie domyka.
Witram. Panie kwantor,kolega na początku napisał jak zaślepić przewód dolotowy i wylotowy(ten od kolektora ssącego).Wtedy płyn wypelni egr cooler i bedzie zamkniety obwód płynu,zakładajac że zaślepki beda szczelne i nic nie dostanie się do kolektora ssącego!!!ale jak już zaslepiać to moze i spaliny i płyn,po co go napełniac.Ciekawe tylko jak to wpłynie...
Wiele z pomp głębinowych ma możliwość położenia, wtedy głębokość zbiornika wodnego może być nawet kilkanaście cm. Ale z drugiej strony wiele pomp (jak nie wszystkie) wymagają chłodzenia poprzez przepływającą wodę. I dlatego wsadzanie małej pompy (np 3,5") do rury o dużej średnicy (np 160mm) nie sprzyja żywotności. W twoim przypadku można to zrobić w...
Auto na lawetę, nie odpalaj. Jak masz szczęście to turbo do wymiany, wyczyścić wszystko i jeździć. Jak masz pecha to zassany olej pogiął korby lub zatarł się z niedoboru oleju. Sam możesz ewentualnie wymontować sprężarkę, zaślepić przewód olejowy, wyczyścić dolot z oleju i odpalić na próbę jako wolnossący.
Masz uszkodzony siłownik hamulcowy, pewnie ten siłownik w którym diagnosta stwierdził problem. Wystarczy zagiąć lub zaślepić przewody od siłownika i sprawdzić czy ucieka powietrze z modulatora.
Na początku piszesz , że obroty spadają, potem że po zaślepieniu już nie falują a to ma znaczenie . Jak falują to najczęściej jakaś nieszczelność w dolocie. Czy po wciśnięciu hamulca falują cały czas czy to chwilowe. Jaka wartość podciśnienia z czujnika, adaptacja przepustnicy idzie prawidłowo ? Spróbuj też zaślepić przewód od egr .
Żadna teoria, po prostu zaślepiłem otwór w kolektorze ssącym do którego jest podłączony przewód z odmy i auto normalnie odpala i równo pracuje.
- Włącznik świeczkowy podłączony przy pomocy trzech żył: brązowy, niebieski i żółto-zielony Skoro świecznikowy (to dwu klawiszowy) i co najmniej zła kolorystyka przewodów. Powinny być trzy fazowe tz. faza dochodząca i dwie wyjściowe do lamp. Kable wiszące z sufitu poprowadzone z puszki podsufitowej: brązowy, czarny, szary, zółto-zielony. Też coś nie...
przewód serwa był odłączony i zaślepiony wylot bez skutku .
Spróbujcie na próbę zaślepić zawór EGR , można też zaślepić przewód od zaworu oparów paliwa. powiedzcie co się dzieje po takich zabiegach, i nie przejmujcie się tym że zapali się wam kontrolka silnika. Obaj macie LPG , weźcie zakręćcie zawór na butli i pojeździjcie na samej benzynie , czy dalej samochód szarpie?
No to kolego uspokoiłeś mnie z tym napięciem. Nie pomyśl że jestem jakim laikiem ale rozumiem że z twojego opisu wynika że w lampie ten kabel masowy który idzie od prostownika selenowego po prostu jest zaślepiony koszulką na końcówce i nigdzie niepodłączony?????? Nie mogę tylko zrozumieć dlaczego ten czarny przewód masowy mam zaślepiony i nigdzie nie...
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
Mechanik zaślepił przewód od turbiny W ASO ? To jest wlasnie zaleta (dla klienta) zlecenia robory w ASO. Termostat z ASO ale wymienia kaziu w garażu jak znam życie.
Chyba ta twoja a3 2.0 tdi to jakaś zepsuta była. A co do brania oleju to standard, odma, uszczelniacze zaworowe, pierścienie, problem jest taki że nie da się sprawdzić co konkretnie, tylko trzeba wymieniać zaczynając od najtańszych rzeczy. Chociaż można ewentualnie spróbować odłączyć odmę, a przewód z dolotu zaślepić i tak przejechać z tysiąc km. Ale...
podpiąłem nowy aparat i wszystko jest OK pompa paliwa i wtryski działają iskra też jest rozumiem że teraz jak go wymienie to ten przewód od siłownika ciśnieniowego mam zaślepić?
Witam jak w temacie Fiat Ducato 2008 rok[ 250] 2,3 multijet nie odpala,ma brak niskiego ciśnienia i tu pytanie co je utrzymuje,regulator wysokiego ciśnienia, czy jakiś zaworek w pompie .Jak zaślepiłem przewód za zegarem ciśnienia pompka w zbiorniku nabiła 8 bar ,więc coś nie trzyma i przelewem wraca do zbiornika. Z góry dziękuje za zainteresowaniem...
przewód do pochłaniacza zaślepiłem jak tylko kupiłem auto,chyba popróbuję z czujnikiem wału, a potem ewentualnie z czujnikiem wałka rozrządu, w sumie to znalazłem podobny problem[url=http://www.elektroda.pl/rtvf...
Właśnie okazało się że mam uszkodzony EGR, powietrze króćcem można wciągać. Odłączyłem przewód podciśnienia od niego i zaślepiłem. Czy to może mieć związek z tym błędem?
Silniki DTL DTI i DTH momentalnie wyczuwają zaślepiony zawór EGR. To tak jak byś zdjął przewód podciśnieniowy z zaworu na kolektorze ssącym , czy zaślepiony czy odłączony a ECU wykryje błąd P0100 :-) Nie polecam tego rozwiązania. W starych silnikach się sprawdzało, bez przepływomierza.
Np można odłączyć przewód ssawny od palnika zaślepić go, z drugiej strony podać sprężone powietrze malutkie ciśnienie i smarować podejrzane połączenia np wodą z mydłem lub po prostu nasłuchiwać gdzie uchodzi powietrze.
Witam. Kupiłem Calibre i znalazłem pod maską coś niepokojącego. Urwany i zaślepiony przewód który zaznaczyłem na zdjęciu. Pytanie gdzie on ma być podpięty i od czego on jest? Dodam że auto nie chodzi na benzynie, pisałem o tym na wcześniejszych forach i podejrzewałem pompe paliwa, wole się upewnić jednak co jest z tym przewodem. Proszę o konkretną odpowiedź
zaślepić odpływ zaślepić króciec zaślepić turbinę
napełnianie kartridży canon zabezpieczenie bloków sprawność klimatyzatora
odblokowanie trybu serwisowego kasowanie trybu serwisowego
Zaciski hamulcowe do Seata Leona 2 1.9 TDI: ATE, TRW, Brembo Problemy z nastawami reflektorów ksenonowych w VW Passat B6 za pomocą VCDS