Była seria wadliwych zaworów valeo. Moim zdaniem łatwo sprawdzić czy zawór jest nieszczelny zaciskając przewód od zbiornika , albo po prostu zdjąć przewód i zaślepić . Jak będzie odpalał dobrze masz odpowiedź.
Nie to wysokie ciśnienie na maglownicę a ty masz złapać płyn z powrotu czyli ten grubszy gumowy. Wyciągasz ile się da ze zbiornika i zalewasz ponad stan (przy okazji jak będzie pusto odpiąć ten przewód i zaślepić chwilowo wejście z powrotu ze zbiornika). Teraz wystarczy pilnować stanu w zbiorniku (dolewać) i kręcić kierownicą lewo prawo do oporu aż...
Bardzo łatwo sprawdzić czy to zawór jest nieszczelny , można np. zaślepić na próbę przewód odpowietrzenia
Witam, kilka lat temu miałem Pontiaca z podobnym problemem, jest to kompresor powietrzaw okolicach lewego tylnego koła, służy do pompowania amortyzarorów tylnych, powinny być do nich doprowadzone przewody powietrza, jest prawdopodobnie gdzieś przeciek. Jeśli tak jest można założyć zwykłe amortyzatory i zaślepić przewody, lub też wyczepić wtyczkę zasilającą....
Ja bym zabudował zewnętrzne naczynie, taniej wyjdzie. Możesz zdemontować stare naczynko, zaślepić przewód do niego prowadzący a nowe wpiąć w instalację, np. Tam gdzie zawór spustowy z instalacji wkręcić trójnik i podpiąć nowe naczynie na wężyk. Lepsze to niż nic bo bez naczynia nie wolno użytkować bezpiecznie kotła C.O.
Wymontować przewody paliwowe wysokiego ciśnienia (1). Wymontować przewody (2). Odkręcić przewód powrotny listwy wtrysku (3). Zaślepić otwory. Odłączyć konektory (4). Zdjąć opaskę (5). Bezpośrednio po demontażu włożyć każdą część do szczelnego, nowego worka plastikowego. Zdjąć pokrywę zaworów. Wymontować czujnik prędkości obrotowej silnika. Obrócić wał...
- Włącznik świeczkowy podłączony przy pomocy trzech żył: brązowy, niebieski i żółto-zielony Skoro świecznikowy (to dwu klawiszowy) i co najmniej zła kolorystyka przewodów. Powinny być trzy fazowe tz. faza dochodząca i dwie wyjściowe do lamp. Kable wiszące z sufitu poprowadzone z puszki podsufitowej: brązowy, czarny, szary, zółto-zielony. Też coś nie...
Przy głównym zaworze sterującym zawieszeniem jest dołożony mały zawór przekaźnikowy, który służy do tego aby najpierw wyrównać ciśnienie w miecu podnoszenia osi i poduszkach tej osi a dopiero wtedy odpowietrzyć jedne a napowietrzyć drugie. Służy to do oszczendności powietra. Wystarczy odłączyć ten cienki przewód od tego zaworka i go zaślepić a wszystko...
w domu jest 5 pomieszczeń tylko do jednego z nich doprowadzony jest kabel od anteny satelitarnej jak z majsterkować to by w każdym pomieszczeniu była telewizja satelitarna Do kupienia: -konwerter QUATRO -multiswich 5/8 (niewykorzystane wyjścia zaślepić terminatorem) -rozłożyć przewód od multiswicha do każdego z pomieszczeń. Nie wiem co tam za pajęczynę...
oprócz samego gaźnika musisz wymienić kolektor dolotowy, zaślepić przewód który doprowadza ciecz chłodzącą do kolektora aisana, dorobić płaskownik z otworem żeby trzymał linkę gazu i przyspawać go go blachy przy belce. musisz mieć także inną górę gaźnika i uszczelkę. ja zastosowałem kawałek rury pcv kanalizacyjnej jako redukcję żeby połaczyć tę plastikową...
Słuchawki podłączam do tylnego panelu bo ten z przodu zdążyłem już popsuć. Nic dziwnego, to przeważnie chińska tandeta. Teraz ważne, abyś popsuty FP odpiął od wyjścia z płyty głównej . Od FP leci przewód kilka żył i jest wtyczka wetknięta w płytę główną. Odepnij ją z płyty, bo uszkodzony FP będzie Ci problemy robić w systemie. Napisz, czy po odpięciu...
Powrót dajesz nie do zbiornika a do wejścia podgrzewacza. Wtedy mała ilość oleju krąży przez pompę i podgrzewacz więc powinna się szybko nagrzać a zimnego dostaje się tyle co silnik spala. Żeby mógł się jakoś sam odpowietrzać (jelli w ogóle to tak zadziała) powrót z pompy możesz połączyć z powrotem do zbiornika kryzując przewód do zbiornika. Ogólnie...
Witam. Na wstępie powiem tylko tyle , jak dla mnie nie warto mordować się z Lucasem Epic w Fiat Doblo 1.9D jak i innych samochodach z tym rozwiązaniem. Kolega szukał i tak auto przestało bezużytecznie dwa lata. Przerobiłem koledze na pompę mechaniczną bodajże dawcą był ford escort 1.8D rok 1992 zwykła linka gazu , z wtyczki na komputerze jak pamiętam...
Zawór 1/2 cala zamówiony na odprężnik, do dławienia ssania również, niedługo testowe pompowanie - będzie film UP Duża cały czas czeka na spawanie więc czas wziąć się za mniejszą http://obrazki.elektroda.pl/5054049600_1... Podstawa to nic innego jak mocowanie przełącznika od dmuchawy do siana, akurat podpasowała, pozostało wspawać króciec...
Ten mniejszy króciec połączę wężykiem chyba z tym od dołu i tyle :D Jeden z górnych jest od paliwa a drugi ma dwie opcje -podciśnienie do kranika -podłączenie dozownika oleju Ale raczej pierwsza opcja wydaje się być bardziej realna. Dolny na komorze pływaka to spustowy,zarazem przelewowy przewód komory pływaka,wię nie pozostaje nic innego jak zaślepić...
Obkurczyć na każdej z żył odcinki koszulek termokurczliwych z odpowiednim zapasem długości, zaciskając ich puste końce na gorąco. Puszkę zaślepić solidnym dekielkiem z łapkami rozporowymi. A czy zaizolowanie taśmą i dekiek w puszcze, to nie to samo? Ne róbcie doktoratu z prozaicznej czynności. Każdy normalny człowiek, a już zwłaszcza elektryk, po próbie...
Przekładka jest jak najbardziej możliwa.Oto,co trzeba zamienić: linka ssania (aisan ma dużo dłuższą, starą linkę można skrócić z pancerzem) linka gazu ( inny kąt wygięcia prowadzenia linki) termostat (aisanowy ma 3 króćce, fosowy i weberowy tylko 2) trójnik wody (trzeba wykręcić zawór dwudrożny a na jego miejsce wstawić czujnik temperatury-wykręcony...
Witam ja mam podobny problem z moim essim z ty samym silnikiem Czy ktoś wie jak to naprawić ? Może wystarczy jakiś przewód zaślepić czy coś takiego ?
Usunięcie gniazda, zabezpieczenie przewodów i zaślepienie puszki deklem w zupełności wystarczy.
sprawdż odpowietrzenia termostatów [zaworek z kulką lub mała dziurka] jeżeli chodzi o kompresor to spróbuj zaślepić przewody od płynu sprawdż także odpowietrzenie silnika [cienki przewód gumowy]
No to macie do czynienia z typową usterką w DAF E6. Usterka mówi o zaworze spustowym na szynie rail. Aby go sprawdzić należy odkręcić od niego przewód powrotny zaślepić go, następnie wylot z zaworu skierować do butelki. Uruchomić silnik na biegu jałowym nie może tam przeciekać paliwo, jeśli paliwo cieknie ciurkiem ( tak było w naszych 6 samochodach)...
Zazwyczaj ten 3 przewód zasilający można albo zaślepić albo uciąć tak samo maja niektóre ekspresy do kawy na sile.
Na próbę zamień elektrozawory EGRu i zmiennej geometrii, jeżeli masz EGR bez czujnika na gruszce to możesz zupełnie zaślepić przewód podciśnienia.
Symbol kwadratu w kwadracie faktycznie jest, To dlaczego takie informacje nie padły zawczasu. W takim razie lampa nie taka stara i tyle . Z tego rozumiem, że najlepiej po prostu ten przewód ochronny zaślepić w moim przypadku, tak? Zmienić przewód dwużyłowy wraz z wtyczką ( zalana masą , nie rozbieralna) .
Chyba ta twoja a3 2.0 tdi to jakaś zepsuta była. A co do brania oleju to standard, odma, uszczelniacze zaworowe, pierścienie, problem jest taki że nie da się sprawdzić co konkretnie, tylko trzeba wymieniać zaczynając od najtańszych rzeczy. Chociaż można ewentualnie spróbować odłączyć odmę, a przewód z dolotu zaślepić i tak przejechać z tysiąc km. Ale...
Zakładam, że rozmawiamy o silniku DW8B (1868 cm2) Dość częstą usterką przy tym silniku był dozownik EGR - proponuję sprawdzić pracę tego elementu zanim zaczniemy wymianę elementów pompy wtryskowej. Do dolnej membrany dozownika EGR dochodzi przewód podciśnieniowy od elektrozaworu- proponuję zaślepić przewód przy użyciu np. kulki z łożyska, potem wykonać...
Masz gdzieś nieszczelność i zasysa lewe powietrze. Pytanie, czy poprzez serwo hamulcowe (tłumaczyło by syczenie w kabinie). Zacznij od sprawdzenia wszelkich przewodów podciśnieniowych, oraz na czas testu odłącz serwo i przewód zaślep.
Na dodatek w kierownicy nie ma oporu przy maksymalnym skręcie kół idzie nadal kręcić kierownicą. Proszę sprawdzić jeszcze raz siłownik. Najprościej zaślepić jeden przewód do siłownika. Jeśli przy kręceniu kierownicą powstanie opór naprawić lub wymienić siłownik. Powodzenia !
Podczas testu musisz zaślepić przewód powrotny odłączony od wtrysków.Odpowietrzaj zawsze wtryski w tym aucie przy odpiętych wtyczkach .
Witram. Panie kwantor,kolega na początku napisał jak zaślepić przewód dolotowy i wylotowy(ten od kolektora ssącego).Wtedy płyn wypelni egr cooler i bedzie zamkniety obwód płynu,zakładajac że zaślepki beda szczelne i nic nie dostanie się do kolektora ssącego!!!ale jak już zaslepiać to moze i spaliny i płyn,po co go napełniac.Ciekawe tylko jak to wpłynie...
Można zaślepić przewód od egr w celu diagnostyki odpalania i pracy na wolnych obrotach (najwygodniej ten od głowicy do kolektora ssącego -jest dobre dojście),ale to nie rozwiąże problemu bo sterownik wykryje nieprawidłowe działanie zaworu i wcześniej czy pózniej wejdzie w tryb awaryjny a usterka powoduje problemy z wypalaniem dpf. Jacku dziękuję za...
Musisz na próbę zaślepić przewód PODCIŚNIENIOWY który idzie do serwa. Kolektor ssący serwo.
dantari napisał: Wpadanie pedału do podłogi wskazywałoby na zapowietrzenie układu. Proponowałbym sprawdzić pompę hamulcową. jest jakis sposób na sprawdzenie pompy ? nie widać nigdzie wycieku. Należy odkręcić przewody hamulcowe i zaślepić pompę a pozostawić tylko przewód zasilający od zbiorniczka. Wcisnąć hamulec jak zacznie opadać pedał to znaczy że...
4 przewód (w twoim przypadku niebieski) który pełni funkcję neutralnego i ochronnego. W przypadku gniazda ten przewód pełni funkcję jedynie przewodu ochronnego (PE), mimo że kolor jest niezgodny z dzisiejszymi standardami. Że dla niego mam kupić 200m przewodu 5p rozkopać całe podwórko i jeszcze elektryka na kilka dni wynająć Nie, wystarczy że zostanie...
Auto na lawetę, nie odpalaj. Jak masz szczęście to turbo do wymiany, wyczyścić wszystko i jeździć. Jak masz pecha to zassany olej pogiął korby lub zatarł się z niedoboru oleju. Sam możesz ewentualnie wymontować sprężarkę, zaślepić przewód olejowy, wyczyścić dolot z oleju i odpalić na próbę jako wolnossący.
Pewnie w prawo, z resztą zdejmij przewód z gaźnika, przekręć kranik i będziesz widział w którym położeniu jest zamknięty. Zawsze możesz też zaślepić zdjęty przewód, gdyby kranik przepuszczał. Na zdjęciu widzę, że śruba regulacyjna linki na pokrywie przepustnicy jest mocno wykręcona, może jednak przepustnica się nie domyka.
Wiem że temat stary,ale to tak na przyszłość :) Miałem też problem z EGR ,auto było słabe i gasło. Błąd P1461. Koledzy w większości przypadków wystarczy zaślepić go i to wszystko. Wczoraj zrobiłem tak w C5 II 2.0 hdi i auto hula ,nic się nie świeci,żaden błąd,o dziwo nawet na kompie czysto mimo że odłączyłem wtyczkę. Zaślepiłem przy samym zaworze przy...
Witam, kompresory o takich parametrach raczej mają stosowane te zawory odprężające ale spróbować zawsze możesz tylko pomiędzy sprężarką a zaworem zwrotnym zastosuj w miarę długi przewód który będzie jednocześnie chłodnicą powietrza i pozwoli rozpędzić się silnikowi. Obroty sprężarki zredukuj do +- 1500/min. Otwór w zaworze możesz na razie zaślepić jeśli...
sebolm Witam. Temat dość stary ale mam pytanko. Czy ta sprężynka jest w samym zespole odmy, czyli tym elemencie z tworzywa z okrągłym "talerzem", który jest przykręcony do pokrywy zaworów?. Od niego odchodzi przewód do kolektora wlotowego. U mnie jest taki sam przypadek z silnikiem BZB. Prawdopodobnie zasysa lewe powietrze przez ten przewód z odmy...
Znalazłem w markecie budowlanym coś takiego - użyłem kilku warstw zatykając przewód łączący piec kaflowy ze ścianą. Może się kiedyś komuś przyda... http://www.rockwool.pl/produkty-rozwiaza...
Nie wiem jak sprawdzasz dolot, ale klasyczna metoda przy tych silnikach to rozpięcie rury gumowej TIP przy przepływce, najlepiej zdjąć całą przykrywkę filtra powietrza z przepływką (wcześniej też rozpiąć moduł zapłonowny) i tam się wbić i pompować - do tej rury gumowej, ale trzeba wypiąć separator odmy i tam zaślepić i to taka typowa metoda i się patrzy...
Na początku piszesz , że obroty spadają, potem że po zaślepieniu już nie falują a to ma znaczenie . Jak falują to najczęściej jakaś nieszczelność w dolocie. Czy po wciśnięciu hamulca falują cały czas czy to chwilowe. Jaka wartość podciśnienia z czujnika, adaptacja przepustnicy idzie prawidłowo ? Spróbuj też zaślepić przewód od egr .
Spróbujcie na próbę zaślepić zawór EGR , można też zaślepić przewód od zaworu oparów paliwa. powiedzcie co się dzieje po takich zabiegach, i nie przejmujcie się tym że zapali się wam kontrolka silnika. Obaj macie LPG , weźcie zakręćcie zawór na butli i pojeździjcie na samej benzynie , czy dalej samochód szarpie?
Witam. Mam notulauf i nie mogę sobie z tym poradzić. Zdjąłem gumową rurę z EGR od intercoolera i tam ta patka jest cały czas otwarta. Czy tak ma być? Gdy zatkałem ręką te otwór to auto zgasło. Słyszałem, że można zaślepić EGR ale jak? Tamten przewód co idzie od turbiny do EGR? A moze jest jakiś szybszy i łatwiejszy sposób na zaślepienie tego tak do...
napisze rozwiązanie tego problemu może komuś się przyda: - padł zawór odprowadzania opar który jest przy silniku, wystarczyło zdjąć przewód który idzie z filtra węglowego w nadkolu i zaślepić go śrubką. efekt szybkiego ubywania paliwa ze zbiornika spowodowany jest zasysaniem go bezpośrednio do kolektora.
Chyba jest jednostronnego działania i nic nie przecieka aczkolwiek wydaje mi się, że on może być w 2 strony działający. Myślę tak, bo u góry tłoka jest przewód olejowy który idzie do zbiornika z olejem. Po prostu gumowy, nie ciśnieniowy ! Więc gdyby tam dać ciśnieniowy to by szedł w obie. Ale teraz zrobiłem tak, że podniosłem do góry całkiem i zagiąłem...
Zaslepienie egra nic nie da jeśli nie dasz emulatora albo nie przeprogramujesz sterownika. Idź stąd chłopie. I nie pisz tu więcej bzdur. Co do samej usterki - albo gdzieś podsysa sobie lewe powietrze - wężyki do EVAP, MAP i czegoś tam jeszcze, z tyłu modułu wtrysku, ew. serwo - można zaślepić przewód do niego na próbę. Sam sterownik również może być...
Np można odłączyć przewód ssawny od palnika zaślepić go, z drugiej strony podać sprężone powietrze malutkie ciśnienie i smarować podejrzane połączenia np wodą z mydłem lub po prostu nasłuchiwać gdzie uchodzi powietrze.
Ten przewód który chcę zakupić ma euro złącze i w plazmie będę musiał zamontować wtykę do euro. Czy zmiana palnika na inny z jednym przewodem powietrznym będzie miała wpływ na działanie plazmy (szybsze wypalanie elektrody itp.) I jeszcze jedno pytanie czy można zaślepić jeden przewód ten cieńszy a drugi podłączyć do palnika gdy będę podłączał nowym...
Czy z tyłu listwy jest jakaś rurka pod nakrętką którą popuściłeś bo na filmiku nie widać. Szyna CR to nie jest żadne czary mary, to pusta rura na jednym końcu zaślepiona a na drugim ma zawór który odprowadza paliwo do powrotu paliwa. Jakie masz ciśnienie w obwodzie niskiego ciśnienia? Masz jakieś parametry zaworów dozujących (mprop) ? Dodano po 14 Jeśli...
Witam. Ostatnio nie miałem czasu żeby zajrzeć do auta. Dziś po odpaleniu ściągnąłem przewód z filtra powietrza i zdusilem silnik zasłaniając przewód ręka Auto zgasło ale z pompy vacum słychać było syczenie uszczelniłem kruciec ale i jest ok za to słychać jak syczy przy zaworze odpowiedrzania zbiornika paliwa i teraz pytanie czy to normalne bo za nic...
Zadna uszczelka lecz kawałek wyciętej blaszki na przykład z puszki po LECHU, zaślepiasz go aby nie kierował spalin na ssanie, rozumiesz? Zaślepić w tym miejscu co puszcza ta uszczelka? No i mam zaślepić ten przewód od wydechowego przy samym zaworze? Nie ruszać tej uszczelki? Ps. Musi być po Lechu? w lodówce jest Żubr :D:D:D
Witam, Posiadam w samochodzie klimatyzację dwustrefową, tzn. mam oddzielny parownik na przedni rząd i oddzielny na tylny. Podczas wymiany progów przypadkowo naciąłem przewód klimatyzacji idący do tylnego parownika, przez co oczywiście rozszczelniłem cały układ. Przewody są aluminiowe i nie potrafię ich pospawać tak, żeby wytrzymały ciśnienie klimatyzacji....
W tym silniku zawory reguluje się przez kręcenie mimośrodowymi kółkami w konikach, czyli nie ma hydrauliki, to nie mogła być przyczyna nie zapalania silnika, natomiast jest (albo był) katalizator i lejący się do wydechu olej mógł się zapiec na gorącym wkładzie ceramicznym, zatykając go całkowicie Acha, bez turbiny ten silnik zapali, 525tds też, sprawdzałem,...
Ma być zaślepiony.
Witam w obydwu przypadkach mamy do czynienia z nadmiarem powietrza ,czeba tylko ustalić skąd ,jeśli się tak dzieje po hamowaniu to na próbe zdiąć przewód do serva i zaślepić kolektor i na postoju potestować ,na próbe drogową tylko na własną odpowiedzialność bez wspomagania hamulców bardzo ostrożnie.
Czyli co mam teraz zrobić Poza poprawą pisowni, sprawdzić co i gdzie przepuszcza. Z cylindrem łatwiej, bo można zaślepić wyjście z rozdzielacza do opuszczania, przewód opuszczania do butelki i zasterować na max w górę i przytrzymać. Po osiągnięciu skrajnego położenia olej nie może wyciekać z przewodu. Jeśli cieknie, to siłownik do naprawy.
Żeby oszukać czujniki możesz zaślepić miejsca po czujnikach w poduszkach a czujniki podłączyć do przewodów powietrza przez reduktor 5bar Dodano po 3 Dare23 też ma trochę racji 😊 Dodano po 2 Oczywiście z tak podpiętymi czujnikami nie możesz jeździć, odczyt ciśnienia w poduszkach wpływa na działanie ebs
Nie zwojnica tylko zwolnica. Nie ma szans tak to zesztukować. na razie możesz co najwyżej zaślepić tą pompę a hamować tylko tą dobrą.
Kupiłem jednak metalową lampę roboczą. Na początek pokażę może jak wygląda oryginał Zelmot z 1990 roku, jeszcze tkwiła oryginalna żarówka 35W. https://obrazki.elektroda.pl/2766249600_... https://obrazki.elektroda.pl/5856086400_... Jak widać była mocno zniszczona. Przewód masowy nie jest oryginalny, nie pamiętam jak...
(at)gucio~1 masz rację, ale żeby wystąpił taki problem musiałoby wiać jak diabli. Najprościej będzie odkręcić przewód od nieszczelnego siłownika (część membranowa), zaślepić go i powtórzyć pomiar. (at)janko83 9 minut jak dla mnie to zdecydowanie za długo. Upierałbym się jednak przy parkująco-luzującym.
Problem w układzie odprowadzenia par paliwa. Zwykle jest on zrealizowany w ten sposób: opary paliwa z baku idą sobie rurką do zbiornika oparów. W zbiorniku oparów (czarna puszka sporawa, zwykle w nadkolu umieszczona) jest węgiel aktywny w którym się opary pochłaniają. jak silnik pracuje, to ten zbiornik oparów jest raz na jakiś czas na niezbyt długo...
Jeśli chodzi o przewody wodne to nie ma problemu. Zobacz dokąd idą a zapewne do trojaka, jeśli tak to wymontowujesz trojak usuwasz przewód do parownika a pozostałe dwa łaczysz ze soba, analogicznie to samo z drugim przewodem. Na twoim rysunku oznaczone jako 2 i 3. Co do 1 to idzie do przewodu ssącego i jest podpiety do miksera który wymontowujesz i...
Możesz odłączyć ten przewód który idzie od zaworu do silnika i zaślepić go, jeździć i obserwować. A temperaturę jaką widzi sterownik odczytać na komputerze.
Odnalazłem przewód przy samym ECU i jest 5V. Odlaczylem całe ECU spsikalem piny podłączyłem i narazie jest ok. Lecz mam dodatkowe pytanie. Wymieniłem egr na nowy, zmieniłem przepływomierz na używany Pierburga i po odpaleniu nie ma żadnych błędów ale po przejechaniu paru kilometrów w diagboxie widnieja 2 błądy egr : 1.za mało otwerty egr 2.stale otwarty...
też miałem problemy z gaźnikiem Aisana i obecnie wymieniłem na webera teraz wszystko chodzi jak trzeba tylko nie wiem co z przewodami niektórymi np. taki długi idzie tam płyn od chłodnicy dokładnie jest przy tym rozdzielaczy przy filtrze oleju i dochodził do gaźnika aisana ale w weberze nie ma tych wejść i nie wiem co zrobić czy go zaślepi czy nie i...
Załącza się na wolnych obrotach oraz 2000-2300 mniej więcej.Wystarczy podłączyć vakuometr i wszystko widać.W zeszłym tygodniu wymieniałem elektrozaworek na nowy i zawór EGR używany bo nowy cholernie drogi,więc dokładnie to przetestowałem.A te przymulenia to chyba zawsze będą może nie zawsze jednakowe,wydaje mi się że to zależy od jakości paliwa.Jeżeli...
tam może być oznaczony tylko punkt zero/zz-OT/jeśli nie masz lampy z regulacją wyprzedzenia to możesz mieć kłopot.dodatkowo ,jeśli znasz wartość wyprzedzenia musisz wiedzieć czy przewód podciśnieniowy idący do aparatu należy zdjąć i zaślepić czy zostawić założony-pisze to w instrukcji pojazdu.
Witam. Miałem dokładnie takie same objawy co Zako. Przyczyny były dwie. Pierwsza to nieszczelności w kolektorze ssącym na odcinku przepustnica - głowica. W moim przypadku ciągnęło przez uszkodzoną uszczelkę pod serwem. Druga przyczyna to zbyt niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej z powodu uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa. Jeśli nie ma...
Powiedz mi taką rzecz jest , jest tam takie coś :) jak zaworek odpowietrzający skrzyni korbowej , możesz zaślepić tak aby nie było połączenia z kolektorem ssącym ten przewód ,wiem że czasami pada ten zaworek i też dzieją sie cuda .
Ja bym nie był takim optymistą, ale możesz spróbować zaślepić EGR, zobaczysz czy będzie lepiej. Ja bym się spodziewał uszkodzonego sterowania turbiną albo uszkodzenia samej turbiny. Stało się to nagle? Sprawdź, czy przewód podciśnienia robi się twardy na podwyższonych obrotach.
Spróbuj tę rurkę od podciśnienia czymś zaślepić i zobaczysz czy silnik będzie inaczej pracował. U mnie od kolektora do parownika idzie przewód podciśnieniowy, z czasem sparciał i popękał. Objawy miałem takie same jak Ty. Po wymianie silnik zaczął pracować tak jak powinien.
Witam. Mam problem z Oplem Astrą II Z16XE 2002 rok. Zaczęło się od tego, że auto przyjechało z Warszawy ok 3 miesięcy temu. Problemem wtedy było wypadanie zapłony cylinder 2. Okej, zacząłem od mniej kosztownych czynności (ponieważ czytałem ze ten silnik lubi zbierać nagar na zaworach i następuje nie całkowite spalenie mieszanki a komputer wyrzuca wtedy...
W twoim silniku pierwsze co bym sprawdził to przewód odmy który idzie pod tym plastikowym podszybiem jak patrzysz od przodu samochodu. Spróbuj go zaślepić ale nie przy silniku ale z drugiej strony przy pompce powietrza. CZęsto ten przewód parcieje w miejscu gdzie jest połaczony taką gumową otuliną z wężykiem od cieczy chłodzącej. Trzeba delikatnie rozciąć...
Dokładnie. Trochę pomyślunku i sobie poradzisz. :) Mniejszy przekrój sprawi tylko, że siłownik zadziała o jakąś część sekundy później. Masz stałe ciśnienie do zaworu, robocze do siłowniczka a trzeci przewód to pewnie odpowietrzenie poprowadzone gdzieś w ramę i to wszystko. Który gdzie poprowadzić to sprawdź sam. Nie uruchomiony zawór będzie zatkany...
Witam.Koledzy w moim piecu ostatnio miałem problemy. Oryginalny zbiornik przeponowy był nieszczelny wyprowadziłem przewód na zewnątrz o podłączyłem nowy 8 litrowy.Po czasie okazało się że rośnie ciśnienie na piecu i wymaga co pewien czas upuszczania wody z obiegu,mimo tego co jakiś czas rośnie do 3.at,Nowy wymiennik był zakładany około 6 lat temu i...
Cześć wszystkim. Mam problem z pompą paliwa, po przekręceniu zapłonu słychać że działa ale jak odkręciłem przewód paliwowy przy silniku to nie podaje paliwa, zapłon włączany z 8 razy bzyczy pompa a paliwa nie ma, wykręciłem ją ze zbiornika, sprawdzam na krótko, chodzi ale paliwo wytryska przez ten malutki otwór obok głównego wylotu paliwa, czy mogę...
No to jest nas dwu, mondeo 96 1,6 16V i identyczny problem,sonda lambda nowa, zawór wolnych obrotów nowy(a nie silniczek krokowy!!)przepływomierz dobry,swiece nowe,przewody sprawdzone,czujnik cieczy chłodzącej wymieniony,.Objaw jest identyczny jak u kolegi wyżej, został mi jeszcze czujnik temperatury( ostatnia szansa) a jak to nic nie pomoże to stwierdze...
Witam Próbuję się dowiedzieć jakie zadanie ma rurka oznaczona nr 2 na poniższym zdjęciu: http://obrazki.elektroda.pl/8781254100_1... Jest to gumowy przewód łączący króciec odmy z kolektorem dolotowym za przepustnicą. Takie rozwiązanie jest chyba często stosowane. (Jest tak na pewno w Seicento 900). Teoretycznie wygląda to na bypass przepustnicy....
Kompensacja to połączenie wężykiem gumowym pomiędzy dolotem, a powietrzną stroną dużej membrany w parowniku. Chodzi o to, żeby parownik regulował swoje ciśnienie wyjściowe w stosunku do cisnienia w dolocie przed mikserem, a nie w stosunku do ciśnienia atmosferycznego. W dolocie przewód musiał by być podpięty za przepływką , a przed blosem. Tylko jest...
Witam, Mam oto taką sytuację: Chcąc wykonać dwa małe otwory w ścianie na wysokości łączników oświetlenia trafiłem w przewód zasilający gniazda wtyczkowe na piętrze (2 pokoje). Podczas wiercenia zobaczyłem tylko 2 iskierki i automatycznie wiertarka przestała działać. Wiadomym jest, że poleciała różnicówka bądź też zabezpieczenie nadmiarowo-prądowe. Poszedłem...
Możesz mi powiedzieć, co dokładnie zrobiłeś? Jakie przewody zaślepiłeś? Mam ten sam problem. Auto nie grzeje się, a płyn wyrzuca korkiem. Korek wymieniony i dalej to samo.
Nie wiem czy przez jeden (z trzech) nieszczelny zawór gaz by się ulatniał , jest jeszcze dwa szczelne , jeżeli jeden zawór powiedzmy na parowniku jest nieszczelny to gaz zejdzie z parownika i przewodu łączącego go z filterkiem po paru minutach i powinno wszystko wrócić do normy. Proponuję na wolnym powietrzu poluzować przewód od parownika odczekać aż...
Na początek - grawitacja: czy u mnie sprawdziła by się? Widzisz na rys. rozmieszczenie pomieszczeń i odległości. Czy przy rozwiązaniu min. tzn jedna rura pod sufitem na parterze (jak średnica?) i krótkie odejścia do P2,3,4 (kratki w podłodze). Odległość do najdalszego punktu to ok. 6 m. Wszędzie piszą że max. to 3-4 m. Teraz sys. wymuszony. W jakich...
No to może pogłębić puszkę lub wymienić na inną, większą? Głowę bym dał, że około 2006 roku kupowałem w DIPOLU takie gniazdka przelotowe z różnym tłumieniem, no ale nie będę się upierał bo pamięć bywa zawodna a sprawdziłem katalogi jakie znalazłem z 2008, 2009, 2010 i faktycznie nie ma tam takich gniazdek. Szkoda, że nie zostały mi się wcześniejsze...
Witam, bachus widzę za śledzimy kilka wątków bardzo mnie cieszy opinia fachowców. do rzeczy; pwj przewód hamulcowy nie zadziała za maly przekroj, ale można spróbować inaczej. Kupić 20 m rurki CU Φ10mm , przeciąć na pół i zwinąć spirale szt. 2 o średnicy 5-6 cm.W magistrali nad wejściem , które już jest- nawiercić 2 otwory około 5-7cm od siebie...
Witam, zdjęcie nr 1, przewód wymień, zaślep ten drugi otwór, możesz za chwilę nie mieć wspomagania hamulca. Pewnie tyle kosztuje ten podgrzewacz gazu(poszukaj jeszcze może znajdziesz taniej), a do wymiany był jak gaz uciekał bokiem.
Witam. Możesz sam pokombinować i przerobić gniazdko typu "myszka" Telmora http://www.telmor.pl/WK/dokumenty/Telmor... wyrzucić środek i wstawić beczki, do których osobno podepniesz przewód od anteny SAT i naziemnej. Są same obudowy "myszki" i nic nie trzeba wyrzucać. Do myszek można dokupić uchwyty do umocowania w puszce pt. Niestety jest trochę...
Masz uszkodzony siłownik hamulcowy, pewnie ten siłownik w którym diagnosta stwierdził problem. Wystarczy zagiąć lub zaślepić przewody od siłownika i sprawdzić czy ucieka powietrze z modulatora.
Obstawiam sprężarkę. Odłącz i zaślep przewody chłodzące głowiczkę i na krócce załóż balony lub palce od rękawiczki gumowej.
Ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia sprawdzałeś? Oleju w silniku nie przybyło? Możesz spróbować zacisnąć (zaślepić) przewód powrotowy z pompy i próbować odpalić.
Przewód miedzy pokrywą a kolektorem ssącym wyrzuciłem i zaślepiłem przyłącza. Ja nie chciałem żadnych oparów wrzucać w układ dolotowy wiec peszel z prawej strony poprowadziłem pod podwozie a przyłącze które znajduję się przy rurze dolotowej od turbo (to z wtyczką i dwoma przewodami) zaślepiłem. PS ta krótka rurka (w dolocie przed samym turbo) z wtyczką...
Zafira A w wersji z klimatyzacją i bez (1.8 16v) różnią się tylko długością paska ... Jak zdemontujesz kompresor to musisz jeszcze zaślepić przewody klimy żeby wilgoci i zanieczyszczeń nie załapało ...
Podłączone były tylko dwa przewody, jeden zaślepiony i jeden wolny, nic więcej. Na zdj wyżej w postach podłączone były ten wskazany czerwoną strzałką i i ten na którym jest filtr paliwa. Niejasny opis - czyli przewód z króćca na kolanku kolektora ssawnego z czym był połączony w gaźniku? I po raz N-ty o odmie przypomnę, bo wypychanie oleju przez wlew...
Silnikowi nic nie będzie tylko będzie miał mało mocy bo przerwała się membrana w pompie - naprawić.
Tak jest ze względów ekonomicznych (mniej kabli się zużywa), gniazdka łączy się w szereg tzn. np. z szafy idzie do jednego z gniazdek w pokoju, a od niego do kolejnego itd. aż do gniazdka końcowego. EDIT: Ech i zostałem uprzedzony :( więc coś jeszcze dodam 1. Jedno z gniazdek będe likwidował, więc chciałbym zaizolować przewody i zaślepić. Czy np. czarne...
Servo najlepiej sprawdzić , wypinając od niego przewód podciśnieniowy i jego chwilowe zaślepienie , nie koniecznie przy samym "bańce".
Ja to proponowałem im odłączyć przewody od agregatu i splita. Zaślepić kruciec przy splicie i puścić azot Zupełnie nie ma powodu, by te przewody odłączać i zaślepiać - splity mają specjalne zawory na imbus, którymi odcinasz rury od jednostki zewnętrznej, i mają też przy takim zaworze króciec serwisowy, przez który wpuszcza się azot. Kilkadziesiąt ruchów...
Szukaj przyczyny w tym kole. Zaciskając przewód zaślepiłeś tłoczek. To na tym kole jest prawdopodobnie przyczyna.
Miałem auto gdzie minął limit kilometrów i odpalało.Napisałem że nie odpala przez egr bo był błąd ,może auto stało i się zawiesił.Miałem przypadek ,że gasł i nie odpalał-okazało się że zawieszał się w pozycji otwartej.Bardzo łatwo w tych silnikach to sprawdzić -zaślepić przewód przy głowicy.Co do procedury przy tych błędach z czujnika NOx jest informacja...
zaślepić odpływ zaślepić króciec zaślepić turbinę
wyczyścić zaparzacz pompa zapowietrzać zasada działania pralki bosch
projektowanie układów elektronicznych projektowanie układów elektronicznych
Napięcie na grzałce stacji lutowniczej ZD-99 Najlepszy dekoder DVB-T2 do LG 37LG3000-AZ