Czy jest to przyspieszacz/regulator kąta wtrysku? Nie. Jest to tylko zwiększenie wolnych obrotów. A kupisz to tylko w Boschu, po nr katalogowym pompy albo w Oplu.
Jak zdiagnozować przyspieszacz kąta wtrysku w pompie lub jak go wyrególować?
Witam Mam podobny problem jak kolega arczik. Tylko pytanie jak naprawic to urzadzenie ziekszajace dawke paliwa? Czy wystarczy odkrecic te 2 srubki wyjac ten przyspieszacz i podmienic sprezynke czy trzeba sciagac cala pokrywe? http://obrazki.elektroda.pl/6535946800_1... [/img]
auto nie ma pelnej mocy. ma 98km a jezdzi jak vw transporter 2.4d 78km. szukam wszedzie przyczyny, mialem wymieniana pompe wtryskowa i byc moze przyspieszacz trzeba przestawic. ostatnio przelamal sie przewod przy wtyczce wlasnie od przyspieszacza i silnik mial takie obroty ze przy kreceniu kierownica prawie gasl (rozgrzany silnik na wolnych obrotach)....
Przyspieszacz kąta wtrysku dla rozruchu zimnego silnika.
Witam, sprawdź ustawienie rozrządu, początek kąta wtrysku paliwa oraz przyspieszacz zapłonu. Pozdrawiam.
Jak jest paliwo i powietrze to ten silnik musi chodzić, tam nie ma raczej niczego innego co mogłoby się zepsuć. Tam przyspieszanie kąta wtrysku przebiega przy pomocy pociągnięcia cięgna czy jak w niektórych jest już automatyczny przyspieszacz kąta wtrysku? Filtr paliwa i powietrza drożne ?
Za każdym razem gdy wymienię na nową przejadę z 5 km i się zrywa po środku na strzępy tak jakby za bardzo szarpało to cięgno przy pompie do którego jest zaczepiona linka. Na zdjęciu jest na wprost pokazany przyspieszacz kąta wtrysku i z jego prawej strony w takiej gumowej osłonce harmonijce jest linka która się zrywa. POZDRAWIAM
Jeżeli jest opóźniony wtrysk i jednocześnie wtryski leją, niecałe paliwo jest spalane w cylindrze, niespalone paliwo dopalane jest w wydechu, w najgorętszej części, przed tłumikiem - efekt to silnie jasnoniebieski dym. Ale taki niebieski dym ma bardzo silny charakterystyczny zapach, taki rzekłbym chemiczno-kwaśny, zupełnie inny niż przy spalonym oleju....
Z tymi szerokimi paskami to też trochę przesadzasz. PK wcale nie musi mieć większej powierzchni współpracy. Jak przywali 17 to też by poszło. A koło i tak by musiał dorabiać przecież, to może sobie dorobić i na wieloklinowy do klimy. Podniesienie obrotów może zrobić np. na zasadzie cięgna przyspieszacz kąta wtrysku Diesla. Mało efektowne i mało profesjonalne...
W tym co napisałeś jest kilka niejasności: 1) skoro masz przyspieszacz "ssanie" to znaczy że masz silnik 1.9td a nie TDI 2) jeśli się nie mylę to swieca w TD ma około 10A poboru, więc bezpiecznik 30A powinien być zbyt mały żeby tyle wytrzymać, chyba że TD ma słabsze świece 3) skoro to silnik TD to bardo ważny jest właściwy kąt wtrysku Odpalanie silników...
Trochę na ślepo ci twoi mechanicy działają... Mój pompiarz ma stroboskopowe urządzenie do sprawdzania kąta wtrysku podczas pracy - podobne jak dla benzynowych aut, tyle że czujnik (piezoelektryczny) zakłada na przewód wtrysku, odpala auto i gazując widzi na założonej skali jak przyspiesza się kąt wtrysku. To każdy dobry pompiarz ma - nie trzeba wyciągać...
Grzebiesz sam nie wiesz w czym i po co. Skoro auto dobrze i mało pali, i nie najgorzej jedzie to czego szukasz? Tu śrubokrętem nic nie naprawisz ani nie ustawisz. Ponadto z tego co pamiętam to przyspieszacz działa na dwa mechanizmy - regulacji kąta wtrysku i dawki.
Robiłeś wszystko za wyjątkiem pompy paliwowej? Tu szukałbym przede wszystkim przyczyny. Usterki mogą być różne - przyspieszacz kąta wtrysku, regulator, zawór "stop". Zdalnie zdiagnozować się nie da, ale ja szukałbym najpierw w pompie. Nie wszystkie warsztaty dobrze ogarniają takie pompy, trzeba szukać specjalizującego się. Niestety, najczęściej chcą...
musiałbyś ją oddać do pompiarza Jestem. To nie gaz tylko przyspieszacz zapłonu. Bardzo dawno temu kierowca miał ciągadło w kabinie z symbolem ssania i robiło to samo. Tobie chodzi o pompę jak na zdjęciu nr 1. Są też takie pompy Jedyną opcją jest zwiększenie dawki na pompie ale musiałbyś ją oddać do pompiarza Dawkę możesz regulować na pompie w samochodzie...
To cós odpowiada za przyspieszenie kąta wtrysku(ok.3*) przy rozruchu zimnego silnika.A to z pinem to opornik grzejny.Były modele w których ten opornik był zasilany przez przekaźnik sterowany przez kontrolkę ciśnienia oleju(po zgaśnięciu kontrolki załanczał się przekaźnik który zasilał ten opornik,opornik podgrzewał kapsułę woskową która steruje kątem...
W Xsarze 1,9D (silnik DW8) mojej żony pojawił się problem - czasami podczas zmiany biegów lub przy dojeżdżaniu na sprzęgle do miejsca zatrzymania, obroty biegu jałowego nie opadają do ok. 900 tylko zatrzymują się czasem na 1800, czasem na 2000. Po dodaniu gazu czasem spadają do właściwej wartości, czasem nie, dopiero po chwili. Dzieje się to od jakiegoś...
możesz się jeszcze przyczepić kąta wtrysku bo może jest za późny a tam zdaje mi się jest automatyczny przyspieszacz ("ssanie" automatyczne) zawsze jeszcze możesz dać do sprawdzenia pompę wtryskową tylko po co skoro na zimnym zapala a w samej pompie od temp nic się mechanicznie nie zmienia oprócz wspomnianego kąta wtrysku jeśli "ssanie" jest automatyczne
Zawór timing control- przyspieszacz wtrysku jak zwał tak zwał, nic z nim nie zrobisz, jest nierozbieralny, jedyna metoda aby jak najdłużej nam służył to dobry filtr paliwa zmieniany co 10 tys km oraz paliwo z pewnego źródła, dam Ci namiar na człeka co nimi handluje, koszt coś około 300 zł A oto jego adres: covent(at)tlen.pl PS powołaj się na mnie CARISMA...
w zasadzie od zabytkowych do epoki fiat 125 został dodany 1.odśrodkowy regulator kąta zapłonu 2. podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu (zapłon stykowy oczywiście) potem to już czujniki indukcyjne i Halla i elektroniczne moduły końcowe a jeszcze potem to komputerowe sterowniki wtrysku zintegrowane ze sterownikami zapłonu (jedno urządzenie) ale to już...
Podstawowa regulacja kąta wtrysku.
Na marginesie pierwszy schemat od góry całej pompy pozycja 8 za co odpowiada ta regulacja? To jest przestawiacz kąta wtrysku. [Hydrauliczny przyspieszacz kąta wtrysku]
Nie. To jest wiskozowy przyśpieszacz kąta wtrysku na zimnym silniku. Regulator ciśnienia jest po drugiej stronie śruby zasilającej.
Wiskozowy przyśpieszacz kąta wtrysku na zimnym silniku jak to działa , jak ustawić kąt wtrysku zegarem i ile ma wynosić .
Raczej masz problem z przyśpieszaczem kąta wtrysku.
Megawe dobrze napisał. Bardziej precyzyjnie to jest ciśnieniowy przyśpieszacz kąta wtrysku. Najczęściej winą jest powietrze w paliwie. Tak czy inaczej pompa na stół, tłok też będzie do wymiany.
ten czujnik może miec wpływ z zujnikiem znajdującym się na dolnej części pompy, może regulować razem z nim ciśnienie przy obrotach rzędu 2000. W Twojej pompie zapewne jest układ przyśpieszacza dynamicznego kąta wtrysku z wykorzystaniem układu dwusprężynowego a on właśnie przy 2000 obrotów zmienia się poprzez zmianę ciśnienia w pompie. Ten czujnik pomiędzy...
To nie jest ssanie tylko przyspieszacz kąta wtrysku. Po co świece miały by grzać na ciepłym silniku?
Pompa sprawdzona 3-krotnie A co z przyśpieszaczem kąta wtrysku ?
Wygląda na to , że kończy ci się pompa (zatarty przyspieszacz kąta wtrysku). Zastanawiam się co rozumiesz przez stwierdzenie: Podejrzewałem opad paliwa, jednak ta wersja została wykluczona.
Zastanów się czy korzystasz z przyspieszacza kąta wtrysku (wyciągana dźwignia na desce rozdzielczej , tak zwane ssanie) zazwyczaj mocno ułatwia rozruch przy niskich temperaturach i wyrównuje pracę zimnego silnika.
W takim razie wygląda na uszkodzenie przyspieszacza kąta wtrysku dla zimnego silnika, i prawdę mówiąc nie pozostaje nic innego, jak znaleźć fachowca od starych diesli, który dokładnie przejrzy i naprawi układ wtryskowy. Nie pamiętam jak to jest realizowane u Ciebie, czy przez termostat pociągający za linkę, czy już częściowo elektronicznie.
Skoro rozruch jest dobry nawet przy niskich temperaturach do najprawdopodobniej zapowietrza ci się układ paliwowy. Poprowadź od filtra paliwa do pompy przeźroczysty przewód paliwowy i zaobserwuj przed odpaleniem zimnego silnika czy nie uciekło paliwo. Podczas pracy silnika możesz zobaczyć czy nie lecą bańki powietrza. Jeżeli mechanik ustawiłby ci zbyt...
Święta racja- Lucas z tą jednostką to nie najlepsza konfiguracja. Jeśli chodzi o klekot na zimnym to każdy diesel tak ma (mówię o tych z pośrednim wtryskiem) a i na PD też klekoczą-porzyspiesznie kąta wtr. robi swoje Gorzej jak Ci zacznie klekotać na ciepłym wtedy musisz szukać usterki w zaworze przyspieszacza kąta wtrysku. Pozdro
Po odpaleniu świeci Ci kontrolka świec przez 15 sekund? Czy przed odpaleniem po 15 gasną? Bo jak świece ok to szukałbym przyczyny w przyśpieszaczu kąta wtrysku. Edit: A dużo wyższe są obroty na ciepłym?
http://obrazki.elektroda.pl/6716891500_1... A to co zaznaczyłeś, to przyspieszacz kąta wtrysku, część układu rozruchowego silnika.
Witam.Mam taki problem z MOVANKIEM. Mianowicie po pewnych eksperymentach z pompą wtryskową cięgno od wiskotycznego przyspieszacza kąta wtrysku zostało odkręcone.I tu pojawia się problem, ponieważ po odpaleniu obroty idą na maksa. Czy wie ktoś w jaki soposób złożyć to spowrotem do kupy i jak ustawić óśkę wychodzącą z pompy (skrajne lewe czy prawe położenie)....
Pompkę można pominąć ale to znowu zależy jaka jest pompa wtryskowa bo różne montowali. Generalnie jest po to żeby więcej mocy miał. Na próbę (jak będzie ciepły żebyś nie miał problemu z odpaleniem) możesz ją ominąć. Niemniej jednak przyczyna jest pewnie w małej kompresji (luzy zaworowe, zużycie, lipny olej) a i pewnie trzeba ustawić kąt wtrysku (potocznie...
Witam, wróciłem z warsztatu, jest jakiś postęp ale dalej nie wiem co robić. Potrzebuje znowu porady biegłego fachowca od starych diesli. Do rzeczy: zakupiłem zestaw uszczelnień do pompy, wymieniłem podstawowe o-ringi. Nie demontowałem całej pompy tylko tyle ile było konieczne do dojścia do dużego o-ringu głowiczki. Elementy pompki podającej zamontowałem...
ja mam wlasnie problem z przyspieszaczem kata wtrysku a poza tym idzie na rzepaczku zarypiscie poza tym kupilem na ebeyu bardzo fajny podgrzewacz wodno elektryczny ktory w kilkadziesiat sekund podgrzewa olej do 70 stopni i sie wylacza Grzanie jest przez swiece zarowe oto link http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?V... fakt...
No nareszcie są odpowiedzi :D . Koledzy , silnik ( D 19T francuski) po diagnostyce , dlatego podałem ciśnienie na cylindrach z wydruku . Pompa (Lucas )sprawdzona , rozrząd ustawiany tak jak pisze w książce, kliny nie ścięte, luzy na zaworach sprawdzone, głowica po kapitalnym remoncie zrobiła 20 tyś. km i coś ku...a stuka!!!! Najpierw zapiszczało , a...
Możliwe ze ten syf miał wpływ na uszkodzenie. Wtryski otwierają sie na 210 bar czy atmosfer. Da się jakoś sprawdzić pompe bez jej wyciągania? w warsztacie co sprawdzali wtryski pan mówił że może być pompa wtryskowa (uszkodzone łożysko od przyśpieszacza zapłonu )lub przestawiony kąt wtrysku ewentualnie wybity klin na wale korbowym.wie ktoś jak wyjąć...
znaki zawsze mi sie pokrywaja wiec to raczej nie to. Dodalem troche wiecej dawki bo strasznie miekl po wlaczeniu swiatel, dmuchawy i wycieraczek. ale nadal po odstaniu ciezko pali mimo ustawienia na sluch. aku mam w bagazniku. podlaczony grubym przewodem od merca. aku 45Ah ale nie mieknie przy kreceniu. Gdy zapali widac z tylu szara chmure nieprzepalonej...
zła regulacja,lub zły kąt wtrysku.
Bez wyciągniętego przyspieszacza. Dla wolnossącego też - w końcu to statyczny początkowy kąt wtrysku.
Pompa bardzo rozbudowana sterowana elektronicznie(nie ma żadnego przyspieszacza tak jak w starych pompach)ona owszem ma regulacje kąta wtrysku ale pilnuje tego sterownik.
pompa na linkach, hydrotłoki ok. Istotna wiadomość wymieniana uszczelka pod głowicą wypaliło ją między 3-4 tłokiem. a jak wyciągnę przyspieszacz to jakby lepiej pracuje ale kopci jak ursus na wybiegu!!!
kąt wtrysku nie jezeli sie nie myle to kont w pompie
Ciśnienie w pompie jest zależne od ustawienia ciśnienia na wtryskiwaczach. Nieprawda - jak wyobrażasz sobie np. uszczelnienie dźwigni "gazu" czy wymuszenia zwiększenia kąta wtrysku przy ciśnieniu > 150atm. ? Chodzi o ciśnienie w sekcji przyspieszacza "automatycznego" działającego w funkcji obrotów - bez stołu niewykonalna prawidłowa regulacja.
Tak mi się wydawało, że ten "siłownik" to amortyzator, bo bez niego jak się gwałtownie puści gaz to trochę szarpie :) Sprawdziłem ten przyspieszacz - odpaliłem silnik i szybko pobiegłem pod maskę wyłączyć przyspieszacz - silnik zaczął kuleć i zgasł, czyli przyspieszacz działa!! Wcześniej nie zauważałem różnicy w pracy silnika, bo czekałem najpierw chwilę...
przyspieszacz wtrysku kąta wtrysku przyśpieszenie kąta wtrysku
mondeo radio przenieść oprogramowanie przepustnica elektryczny
buderus logamatic dopływ pralki
Wzmacniacze PP na lampach EL34: Impedancja transformatorów 6,6k vs 4,5k Naprawa telegazety w telewizorze Grundig