wystarczy żę tylko założysz sprawny przyśpieszacz i dobrze ustawisz zapłon to bryka odrazu zacznie się słuchać . pozdrawiam .
witam . przyspieszacz zapłonu powinien być szczelny do wymiany.
[url=http://www.republika.pl/digitech/12... powinieneś znaleźć chociaż troche tego czego czego szukasz.
ktoś tu wspomniał o dolnym kole rozrządu-i ja tak obstawiam,wypracował się klin na nim co spowodowało przesunięcie rozrządu no i zapłonu.jeśli po wyciągnięciu przyspieszacza zapłonu praca silnika staje się równiejsza to na 90% to będzie to,ale pewności nabierzesz po demontarzu tegoż koła.
Wygląda na to że przyspieszacz zapłonu nie działa.
Zostaw zielony w spokoju (na obecną chwilę) bo raczej masz większy problem. Objawy wskazują na późny zapłon lub niesprawne wtryskiwacze. Żeby nie narobić sobie biedy najpierw sprawdź rozrząd bo pewnie nigdy nie wymieniany i pewnie pasek przeskoczył. Nie męcz tego silnika bo jak przeskoczy dalej to głowica do roboty. Ten dynks z zielonym kabelkiem to...
Jest to czujnik od przyspieszacza zapłonu na pompie. U Ciebie w tym roczniku nie potrzebny i dlatego brak instalacji,zdjęcie drugie to nie wiem bo słabo widać zapodaj lepsze foto,trzecie foto to wtyczka od czujnika którego nie masz a powinien on się znajdować w filtrze paliwa wkrecony od spodu w miejsce białej zaślepki. Jest to czujnik wody w paliwie....
Niema innego dodatkowego urządzenia sterującego? Z czego komputer wylicza kąt wyprzedzenia?» http://obrazki.elektroda.pl/1620862400_1... Znalazłem coś takiego na googlach czy to o to chodzi?
Witam w moim Audi 100 2,3 5 cylindrów nie pracuje przyspieszacz zapłonu. I mam pytanie czy czy ma ktoś może schemat takiego układu zapłonowego, komputer to Bosch 0227 400 134. a jeśli nie schemat to z jakich czujników komputer oblicza kąt wyprzedzenia i czy ma na to wpływ przepływomierz w wtryskiwaczu mechanicznym? Do cewki zapłonowej przychodzą 4 kable...
gdzie kupić albo jak zrobić STR-12 to jest potrzebne do przyspieszacza zapłonu
Witam, sprawdź ustawienie rozrządu, początek kąta wtrysku paliwa oraz przyspieszacz zapłonu. Pozdrawiam.
Przedostatnie zdjęcie to immo. Musisz je usunąc. Pod nim jest zaworek odcinający paliwo, trzeba podać na niego plusa żeby zapalił. Ostatnie zdjęcie to prawdopodobnie elektryczny przyspieszacz zapłonu ale pewności nie mam. Na niego trzeba podać plusa żeby parę chwil po odpaleniu opóźnił zapłon do normalnej pracy. Resztę można sobie odpuścić bo czy działa...
Co z tego że ustawisz sobie 10 stopni na wolnych obrotach. W aparacie jest przyspieszacz zapłonu działający na siłę odśrodkową. Wyprzedzenie zapłonu zależy od obrotów i użytych sprężyn ,masy ciężarków (te raczej są stałe, ale sprężyny już wyciągają się z czasem). Chcesz ustawić w punk kup lampę stroboskopową zaznacz na wale białą kreską 10 stopni przed...
Widocznie nie musi, skoro nie dochodzi. Przyspieszacz "zapłonu" masz mechaniczny, po drugiej stronie pompy, sterowany albo cięgnem z kabiny, albo termostatem woskowym.
Witam. Kupiłem Forda Escorta 1.8 D, przez zimę odpalał z wielkim trudem. Odkryłem, że nie działał przyspieszacz zapłonu, był zablokowany śrubą regulacyjną w jednym położeniu. Są tam dwie śruby regulacyjne, czy ktoś wie jak to się ustawia?
załóż woskowy od innego auta. może z jakiegoś starszego peugota lub cytrynki
Tak. Praca zaworku sterującego podciśnieniowo przyspieszaczem zapłonu jest poprawna. Na biegu jałowym podciśnienie z silnika jest zamknięte przez zaworek a przyspieszacz zapłonu jest otwarty do atmosfery. Po dodaniu gazu podciśnienie pojawia się w rurce przyspieszacza.
kines17 dzieki wielkie za zainteresowanie tematem, ale to jest od wersji z podcisnieniowym przyspieszaczem zapłonu - taką membranką i węzykiem gumowym, powszechnie stosowany w wersji B3 1.8L,
Lekko przestawiłem zapłon , zwiększyłem lekko dawke paliwa i silnik chodzi . wolnych obrotów nie miał , bo zaciął się przyspieszacz zapłonu
A może przyspieszacz zapłonu nie pracuje
Zapłon dobrze ustawiony? Może przyspieszacz zapłonu.
http://obrazki.elektroda.pl/4861861300_1... Tak myślę, że dżwignia nr1 ma być nałożona na oś od przyspieszacza zapłonu w silniku. W jakiej pozycji zablokować cięgło na osi od przyspieszacza zapłonu, czy ma być dociśnięte w stronę wału? Czy sprężyna ma być zaczepiona jak zaznaczyłem? Jak coś żle to popraw. Gdzie ma być zaczepione cięgło...
Witam Skuter Inka Sprint 4T Chiński zawiera moduł DC i to z przyspieszaczem zapłonu oraz ograniczeniem prędkości.
ej ej, a tam nie był przyspieszacz z kompensacją? Dwie membramy i dwa wężyki.
Najkorzystniejszy jest najwcześniejszy zapłon tuż przed spalaniem detonacyjnym. Ustawisz doświadczalnie. W maluchu mi najbardziej brakowało podciśnieniowego przyspieszacza zapłonu.
sprawdz czy działa automatyczny przyspieszacz zapłonu-to często pada lub wymuś ręcznie dzwignią wyprzedzenie i pal go.
Po co porady jak już wiesz gdzie szukać. W Mono Jetronic-ach często pada styk biegu jałowego w nastawniku przez ten zaworek od przyspieszacza zapłonu.
W RP nie ma przyspieszacza zapłonu? W każdym razie wężyk z niego powinien być zdjęty i zaślepiony . Na fotce silnik RP z widocznym przyspieszaczem na aparacie http://vwforum.pl/kody/rp.gif
A może przyspieszacz zapłonu? Jak mówisz że przy gwałtownym ruszaniu tak się dzieje. A wtedy jest potrzebna szybciej iskra. Ale znowu dziwne że jak przegazowujesz na postoju to jest ok...
Nie opłaca się, a czasem może być efekt gorszy niż na zwykłej 95, taka wysokooktanowa szybciej się spala a skutery nie posiadają przyspieszacza zapłonu więc nic to nie daje.
Przejrzałem całą instalację elektryczną , usunąłem rezystorki itp. Jednak dalej nie było zadowalającego efektu. Zakupiłem używana pompę , przełożyłem sterownik ze starej , zamontowałem w aucie i wtedy wszystko wróciło do normy . Rok już śmiga i wszystko jest ok. To jednak ten tłoczek od przyspieszacza zapłonu się przycinał. Dziękuje za rady i podpowiedzi...
Bardzo dziękuje za szybką odpowiedz. Proszę jeszcze o informację czy wystarczy wyregulować kąt wyprzedzenia wtrysku obracając pompę wtryskową, czy może jeszcze powinienem się zająć przyspieszaczem zapłonu zamontowanym w dole pompy wtryskowej.
Sprawdź podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu w aparacie zapłonowym. Możliwe jest złe ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu. Jak odpala na zimnym silniku?
siemka sprawdz czy weżyk podciśnieniowy do aparatu jest drożny i czy zmienia sie coś po jego odłączeniu uno są czułe na tym punkcie czasem wymienisz pompke przyspieszacza zapłonu a tu weżyk daje popalić pozdro
To nie gaz tylko przyspieszacz zapłonu. Bardzo dawno temu kierowca miał ciągadło w kabinie z symbolem ssania i robiło to samo. Działa jak kolega wyżej pisał. Co do mułowatości to one tak mają niestety. Jedyną opcją jest zwiększenie dawki na pompie ale musiałbyś ją oddać do pompiarza i pogodzić się z dymkiem z tyłu.
Nie pamiętam oznaczeń ale jeśli to gaźnikowiec sprawdź (wymień) przewód od modułu do aparatu zapłonowego, zielony w aparacie dwie wsuwki żeńskie , odrywają się przewody pod izolacją i kiedy działa przyspieszacz zapłonu następuje przerwa.
witam!!! po pierwsze uno 1.0 będzie tyle palił w mieście na krótkich odcinkach jazdy to znaczy do pracy i z powrotem. Po drugie wymienił bym przyspieszacz zapłonu podciśnieniowy - to ta satelitka na aparacie zapłonowym . a po trzecie wyczyścił kopułkę od aparatu zapłonowego i sprawdził bym stan świec i kabli wysokiego napięcia.
w zasadzie od zabytkowych do epoki fiat 125 został dodany 1.odśrodkowy regulator kąta zapłonu 2. podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu (zapłon stykowy oczywiście) potem to już czujniki indukcyjne i Halla i elektroniczne moduły końcowe a jeszcze potem to komputerowe sterowniki wtrysku zintegrowane ze sterownikami zapłonu (jedno urządzenie) ale to już...
dzięki za linki.... mam pytanie... bo w tej jednej książce są opisane silniki i tam brakuje tego silnika 1.7D... nie ma ktoś tego czasem??? byłbym wdzięczny... bo tam jest opisany przyspieszacz zapłonu i świece żarowe..... jeśli by się dało to prosiłbym o ten kawałek....;)
Nie wiem jak w cc700 ale kiedyś miałem 126 bis. Podobny silnik. Poszukaj takiej cienkiej rureczki gumowej wychodzącej od gaźnika. To może być przyspieszacz zapłonu(???) takie coś co ciśnieniowo ustawia wyprzedzenie zapłonu. U mnie znajdowało się przy aparacie zapłonowym. Jeśli ta rureczka jest pęknięta lub co gorsze jej nie ma to może być przyczyną.
typ modułu zależy od tego jaki masz czujnik czy jest tam HALL czy jakiś indukcyjny możesz założyć cały aparat zapłonowy z jakiegoś autka i wtedy dobrać resztę oczywiście trzeba zwrócić uwagę na to w którą stronę będzie się kręcić aparat gdyż mają one (nie wszystkie) wewnątrz przyspieszacze zapłonu
Jest to sprężynka odśrodkowego przyspieszacza/regulatora zapłonu.
A czy rozpatrywałeś prawidłowe działanie mechanicznego ( odśrodkowego) przyspieszacza zapłonu....Jak są rozciągnięte sprężynki ( jedna jest słabsza , druga twardsza mocniejsza) , to niestety przyspieszenie zapłonu następuje za szybko i wtedy pod obciążeniem w silniku ,,grają'' zawory....Spotkałem się nawet z przypadkiem że regulator mechaniczny w ogóle...
Tylko ten zapłon ma mapę zapłonów do zupełnie innego silnika. W tamtym impulsy są zczytywane z koła zamachowego i nie ma mechanicznego przyspieszacza zapłonu (wszystko na drodze elektronicznej). Spróbuj na początek zastosować te moduły samochodowe. W polonezie też jest czujnik magnetyczny i mechaniczny przyspieszacz. Potrzebujesz tylko dwa takie moduły...
Dodam że ostatnio zauważyłem, jak temperatura na dworze spadnie poniższej 0, auto po nocnym postoju czyli na zimnym silniku nie przebiera na garach i chodzi normalnie. Natomiast jak tylko temperatura powietrza wzrośnie powyżej 0, samochód zaczyna na zimnym silniku przebierać. Zastanawiam się co może być tego przyczyną ? (Przyspieszacza zapłonu nie używam...
Silnik 1583-B jest silnikiem dwusuwowym, ma zapłon z przerywaczem i kondensatorem. Silnik ma dźwignię przyspieszacza zapłonu? Gaźnik z membraną? Ważne jest prawidłowe ustawienie przerywacza, zapłonu, stan kondensatora. Uszczelniacze wału, szczelność misy korbowej, uszczelki gaźnika i króćca połączeniowego. Wyłącznik zapłonu sprawny?. Może kabelek, idący...
Po pierwsze quad był ściągnięty z Francji i obudowa nie istnieje(zniszczona). Jedynie wiem że to "chińczyk". A po drugie pytam o opis wyprowadzeń tego modułu ze zdjęcia. Oryginalnego modułu nie mam, a na module z poloneza quad jeździ, ale brak mu "wigoru", prawdopodobnie to wina braku przyspieszacza zapłonu. Dlatego pytam o moduł a nie o quada. Czytaj...
Jeszcze tak dopisze odnośnie odśrodkowego przyspieszacza zapłonu. Parę lat temu zepsuł się takowy regulator,ale z powodu że musiałem jeździć samochodem cały czas to zaspawałem ten regulator na stałe. I jeździłem tak prawie dwa miesiące,silnik cały czas działał normalnie,nie miał wyczuwalnego spadku mocy,ani zwiększonego spalania.Dodam jeszcze że regulator...
A czy nie prosciej bylo by wykorzystac gotowy moduł zapłonu od jakiegos japonskiego motocykla?-z impulsatorem?Oczywiscie od bateryjnego zapłonu.W takim module jest realizowana funkcja przyspieszenia zapłonu w zaleznosci od obrotów-co bylo by juz plusem w Jawie TS ktora nie posiada orginalnie przyspieszacza zapłonu, Faktycznie jest tam duzo miejsca i...
Ja w swoim golfiku wczoraj zaobserwowałem taką rzecz: gdy pojechałem go zatankować i zgasiłem go na stacji benzynowej to znowu nie chciał mi odpalić więc się wkurzyłem i przestawiłem mu zapłon (przyspieszyłem ) i problem się rozwiązał od tamtej pory pali mi za każdym razem. jestem pewien że mam uszkodzony przyspieszacz zapłonu. A rozwiązanie jest banalne...
sprawdz jakie mam wyprzedzenie ten kadet fabryczne zapal go podłącz stroboskop ustaw na ta wartosc jaka podaje producent i zapłon ustawiony a o odłączaniu przyspieszacza niewiem nic ja zawsze robie tak jak napisałem sprawdzam przy 600 rmp i gra ale jak juz dojdziesz jak wyłączyc przyspieszacz to napisz chetnie sprawdze czy od zawsze zle ustawiam zapłony:]...
Pompkę można pominąć ale to znowu zależy jaka jest pompa wtryskowa bo różne montowali. Generalnie jest po to żeby więcej mocy miał. Na próbę (jak będzie ciepły żebyś nie miał problemu z odpaleniem) możesz ją ominąć. Niemniej jednak przyczyna jest pewnie w małej kompresji (luzy zaworowe, zużycie, lipny olej) a i pewnie trzeba ustawić kąt wtrysku (potocznie...
Jak mam sprawdzić czy katalizator jest zatkany, gdy robiłem próbę jazdy to na 3 biegu nie osiągnie więcej niż 80km/h, a n 4 biegu to do 100km/h to trzeba go bujać i bujać to mały fiacik 10 letni leci dużo lepiej, szybciej się zbiera. Przewody gumowe przy gaźniku wymieniłem wszystkie, nie sprawdzałem jeszcze świec. Mam pytanie jak w CC jest z zapłonem...
O ile dobrze myślę, to układ cewki wysokiego napięcia na pierwotnym jest zwarte (płynie prąd), a dopiero w momencie wysterowania zapłonu (elektroniczny lub podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu) pierwotne jest rozwierane i dochodzi do przepięcia i mamy zapłon. Proponuję sprawdzić napięcie na cewce (i samą cewkę) przewody od cewki do kopułki (wyzwalające...
Co do zapłonu czy wiesz że "podcisnieniowy przyspieszacz zapłonu" działa tak że kiedy zamknieta przepustnica to zapłon jest przyspieszany bo jest podciśnienie w kolektorze a kiedy wciskasz "pełny gaz" to podciśnienie spada i zapłon jest cofany(przydałby się czujnik podciśnienia)? Bynajmniej. Zależność jest odwrotna - im większe obroty tym większe wyprzedzenie...
Dzięki za odpowiedz ! W elektronice czuje się dosyć dobrze, ale w programowanie niestety...dno :) Ale idea z procesorem bardzo ciekawa, ale proszę powiedz mi czy w tych momentach w których silnik jest obciążony taki program będzie potrafił tak wysterować zapłon, że poczuje jak moc wraca ? Chodzi mi też o taki patent "magicznego przycisku" który po wciśnięciu...
Zatkany, albo źle złożony. Również w escorcie i również w 1,3 (ale gaźnik był inny) spotkałem się ze złym zmontowaniem po czyszczeniu. Konkretnie była to kuleczka i sprężynka - rodzaj zaworka. Zostały włożone do kanalika w odwrotnej kolejności i efekt był podobny. Nie wiemy, czy usterka pojawiła się po grzebaniu, czy samoistnie. Druga sprawa, to regulacja...
Ok, rozumiem. Czyli ustawimy 4,5° po OT. Myślę, że temat rozwiązany. Dziękuje serdecznie za okazana pomoc. Chciałbym tylko jeszcze wyjaśnić, że kilka miesięcy temu remontowaliśmy silnik OM402 zabudowany w autobusie Setra 211HD i tam był kąt zapłonu 7° przed OT, silnik OM442 jest mocno podobny, z tym że posiada już edc i wtrysk sterujący oraz dwa czujniki...
oj kolego michal__ nie kumasz to o czym mówisz jest ok ale na pompie jest jeszcze przyspieszacz zapłonu w starych samochodach była linka do kabiny i się wyciągało "ssanie" chociaż ssaniem to wcale nie jest w dieslu w nowszych jest to realizowane przez termostaty różnej maści, siłowniki elektrotermiczne itd żeby działało automatycznie jeśli to działa...
odezwał się wielki mechanik i znawca co potrafi napisać o zaworkach i niby regeneracji za 900zł jeśli chodzi to ta pompa jest typowo mechaniczna tylko z przyspieszaczem zapłonu i jeśli ma za późny zapłon to i tak wedle twoich opowieści zużywa się zaworek który i tak jest zwyklym elektyrozaworkiem (inaczej elektromagnesem) można ustawić ten samochód...
pilnie poszukuje przyspieszacza zaplonu do owego Clio; moze byc nawet razem z aparatem zaplonowym. jest on firmy D... (nie pamietam calej nazwy:/ ale tylko jedna jest firma na D produkujaca te przyspieszacze, wiec jesli ktos posiada bedzie wiedzial)
Nie napisałeś dokładnie z którego roku masz auto - pompy Boscha różnią się trochę w zależności od rocznika Transita, szczególnie te wcześniejsze do 1995 r. mają jeszcze dodatkową zewnętrzną dźwignię przyspieszacza zapłonu, sterowana zewnętrznym siłownikiem woskowym - na niej najczęściej są wycieki. Potem na dźwigni linki gazu. Co do zdjęcia z początku...
Stoję przed zakupem lampy stroboskopowej do ustawiania zapłonu. Padło na jakieś Yato, przynajmniej jest gwarancja. Ale nie wiem co oznacza pewna cecha w modelu YT-7312: lampa z regulacją . Co tam się reguluje? Myślałem, że jasność impulsu czy coś, ale posłałem maila do sprzedawcy, a ten mi odpisuje, że "kąt". Ale jak to kąt, skoro kąt to ja mam ustawić...
Witam, w jaki sposób można wyregulować ten silnik? Od roku walczę z pływającymi obrotami, przygasaniem itp. Odmę zrobiłem nową, przepustnica czyszczona, nowe przepływki, dolot szczelny, sonda ok, czujnik niebieski nowy po raz któryś, kable, świece, przyspieszacz zapłonu....; tyle już siedziałem nad tym że nie będe wymieniał wszystkiego. obroty pływają,...
Sprawdź czy działa przyspieszacz zapłonu, odkręć i oczyść klemy w akumulatorze czasem pomaga. U mnie się trochę wyjaśniło, miałem sporo problemów ze sterowaniem świec, a okazało się że w przekaźniku prądowym był zimny lut! Podpiąłem też diodę świecącą bezpośrednio pod świece żarowe i trochę się zdziwiłem ponieważ kontrolka świec żarowych świeci inaczej...
no i tu tworzy się problem bo nie mam dostępu do lampy no i nie mam pojęcia o tej (siadce) zapłonu morze lampę uda mi się jakoś wyczarować ale z tą siadką będzie cięzko czy morzesz mi naświetlić temat jak to zrobić i z czym to się (je)oile to jest realne przez internet co do gażnika to rozebrałem go w mak i wyczyściłem co się tylko da włącznie z wymianą...
Zanim zaczniecie regulować, montować magnetyzery i inne turbinki, najpierw należy dokładnie sprawdzić stan silnika. Na pewno wiele nie uzyskamy, jeśli wypalone będą gniazda zaworowe, zużyte pierścienie,komory i tłoki pokryte nagarem, na wałku aparatu zapłonowego luz będzie wynosić tak ze 2mm, a sprężynki na przyspieszaczu zapłonu będą rozciągnięte do...
Witam, Mam problem z golfem 2 1.3 1990r na wtrysku bez LPG.Samochód gaśnie lub szarpie w czasie jazdy.Zauważyłem że często zdarza mi się to skrecając w lewo więc pojechałem na placyk.Jadąc powoli przy skręconej kierownicy w lewo samochód nie gaśnie ale jak dodam troszkę gazu to odrazu pada.Jeżdżąc w prawo takich objawów nie ma.Generalnie często gaśnie...
Gaszenie masz odłączone od instalacji? Interlock działa prawidłowo (dioda i czujniki biegu jałowego, stopki bocznej)? Dysponujesz innym schematem? Ten jest nieczytelny i wydaje mi się że posiada błędy. Czy moduł nie potrzebuje zasilania z akumulatora do pracy przyśpieszacza zapłonu? Jeśli w.w. czynniki nie są przyczyną problemów, to stawiam na uszkodzony...
Silnik zapala z pół obrotu na zimnym i na gorący, nie gaśnie. przyspiesza i nie kopci ale pozostaje kwestia zbyt wysokich obrotów na biegu jałowym jak lewarek jest w pozycji P (ok 1500obr/min), jak włożę D to spada do 900 obr/min. Jak zjadę z dawką paliwa i w pozycji P mam 900 obr/min to jak włożę D to samochód gaśnie i ciężko odpala. Wzbogacam mieszankę...
co do przebiegu jestem pewien samochód kupiony od wujka który o niego dbał i miał go nowego. Przyspieszacz również działa. Podczas ustawiania zapłonu przy wyciągniętym przyspieszaczu wartość się zwiększała. Ostatnio zauważyłem iż trochę oleju pali, wiec może jednak przez pierścienie.
Czy możliwe byłoby zamontowanie modułu od innego japonskiego motocykla? Jakiegoś dostępnego i w normalnej cenie? A może jakiś samochód? Np Polonez? Nie jestem pewien czy oryginalny moduł miał przyspieszacz zapłonu w funkcji obrotów, ale może coś udałoby się podpasować nawet kosztem nieznacznej utraty mocy? To nie będzie motocykl na codzienne użytkowanie...
Witam! Mam taki problem - w Golfie II (gaźnik Pierburg 2E, ssanie wodne-bimetal) po przekreceniu kluczyka na stop, silnik próbuje przez chwile dalej chodzić...Prychnie, pierdnie i dopiero zgasnie. Samochód również duzo mi pali, a spaliny sa gryzące. Auto np jadąc ok 60-70 km i depnięcie na trzecim biegu na maxa - idzie, ale tak jakby chciało a nie mógło...
W mk2 to tylko RP, co do usterek tak jak pisałem, silnik nie do zajechania. Może jedna typowa usterka to uszkadzający się styk biegu jałowego w nastawniku przepustnicy, myślę że to przez elektrozaworek od przyspieszacza zapłonu i indukujące się w nim napięcie. W nowszych nie ma tego problemu bo nie ma też żadnego mechanicznego sterowania kątem wyprzedzenia...
Witam mam problem z moim fiatem uno a bowiem przyczyna jest taka ze jak jedzie na lub stoi zimnym silniku jest ok a jak się nagrzeje to lubi zakołysać silnikiem i zgasnąć ale tylko na postoju i strasznie ciężko go odpalić a wręcz nie możliwe,jak ostygnie pali na raz, byłem już z nim u mechanika coś tam pogrzebał zabrał swoje kasę i oddał auto tylko...
Zastanawiam sie czy nadszedł kres jazdy moim kancikiem :( ...Ale od początku... od pewnego czasu w trakcie jazdy zauważyłem, ze w momencie naciskania pedału przyspieszenia zaczyna szarpac - auto zamiast przyspieszac robi "kangurki" słychać przy tym "parskniecia" .Problem zaczął sie pogłębiać.Napiszę co zrobiłem. Na pierwszy ogień sprawdziłem obwód zapłonu...
Witam Przeglądałem wiele tematów ale nic na ten temat nie mogę znaleźć. Problem wygląda następująco: Jest problem z zapaleniem, a jak już chwile pochodzi to z powrotem gaście. Objawy wskazywały by na problem z zapłonem, ale wszystko było sprawdzone. Zostały wymienione kable zapłonowe, moduł zapłonowy, cewka zapłonowa, ciśnieniowy przyspieszacz zapłonu...
99% usterek czujnika halla w tym modelu objawia się tym, że rozgrzany silnik gasnie i nie daje się uruchomić do ostudzenia. W starych aparatach zaś urywały się przewody idące do halla na wskutek ruchów płyty nośnej która zaś była poruszana podciśnieniowym przyśpieszaczem kąta zapłonu.
http://obrazki.elektroda.pl/1276047300_1... Na zdjęciu widać elektrozaworek, którego w ADZ nie ma bo kąt wyprzedzenia zapłonu jest regulowany przez ECU. W RP w aparacie jest mechaniczny przyspieszacz. Żółta wtyczka jest od czytania błyskowych kodów błędów. Jeszcze z tym się zapoznaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26...
a i ekonomicznijszy będzie jak naprawisz "podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu".Odpowiednia charakterystyka wyprzedzenia zapłonu to bardzo wazna sprawa.
Mam problem ze swoim Golfem II 1.3 Digijet NZ 1991rok. Auto ma założoną instalacje gazową od kwietnia i nie ma z nią żadnego problemu. Auto na gazie chodzi poprawnie. Spalanie jest na normalnym poziomie. Na benzynie natomiast silnik chodzi źle. Odpala idealnie w każdych warunkach i na wolnych obrotach też jest dobrze. Natomiast podczas jazdy dławi się,...
Witam Agregaty Carriera w większości są napędzane silnikami Kuboty.Regulator kąta wtrysku jest w pompie.Te trzy przewody (biały,czarny,czerwony) to jest zawór odcinający. Jak kolega Wojtbad napisał ; jeden masa,drugi +12 stałe po włączeniu ,i trzeci start.Start w większości jest podłączony przez przekaźnik razem z rozrusznikiem.Spowodowane jest to tym...
Program Boscha ESItronic na podstawie numeru komputera identyfikuje silnik. I jest to 18E. Natomiast silnik 18SE można poznać po tym że ma komputer(dużo kabli :) ) na przepływomierzu ( co prawda nigdy nie widziałem takiego silnika, ale tak mam w dokumentacji). Nie wiem czemu czepiasz się tego zapłonu. Jeśli silnik równomiernie wchodzi na obroty, rozwija...
Zamontuj cewkę i zmień kopułkę.Odpali ale charakterystyka przyśpieszaczy zapłonu będzie inna.
To ty pisałeś, że masz dwa akumulatory? Generalnie w Transitach takie rozwiązanie stosuje się w dwóch wariantach: połączone na krótko dwa identyczne i połączone poprzez wielkoprądowy przekaźnik (najczęściej przy webasto). Jeden (główny) akumulator pracuje normalnie, na drugim wisi webasto i inne duperele typu wtyki w kabinie, zasilanie przyczepy, lodówka...
szukam od 2 dni na forach i wkoncu postanowilem zapytac o to na forum. Chodzi o kąt zapłonu jak go ustawić tak w domowych warunkach. Rok temu, wymienialem uszczelke pod glowica, zdejmowalem rozrzad i sie zmienil kat. Wtedy szukalem dlugo i znalazlem ustawienia, natomiast teraz po roku jazdy wydaje mi sie,ze jednak troche jest nie tak. Samochod tak przy...
Sprawdzić czy nie jest pęknięta membrama w podciśnieniowym przyśpieszaczu zapłonu.
Kolego itc to nie jest przepona z tyłu pompy , tylko przyspieszacz zapłony na rozrządzie , założę sie że to własnie ono jest temu winne .
jeśli dobrze pamietam jest tam przyśpieszacz zapłonu pompka podciśnieniowa. do 90 km normalnie się rozpedza ??
http://obrazki.elektroda.pl/5879060200_1... Czy ten moduł posiada przestawianie wyprzedzenia kąta zapłonu? Bo sądząc po tym "przyspieszaczu tranzystorowym", twierdzę, że posiada, ale wolę się upewnić i zapytać doświadczonych użytkowników. :D
Jeżeli to nie jest sprawa elektryczna,ponieważ zakładam że wszystko sprawdziłeś,sprawdziłbym przyśpieszacz zapłonu,spotkałem się z takim przypadkiem że wadliwe działanie było przyczyną gaśnięcia silnika.
Poszukaj rużnych modułów zapłonu. Są chyba takie które mają też przyspieszacz. A w samochodach niektóre aparaty zapłonowe mają mechaniczny przyspieszacz. Ale zablokowany. Np> golf 1,3, i podobne z bocznym aparatem w głowicy. Ja to rozblokowywałem. I efekt był wspaniały.A wyprzedzenie zapłonu może dochodzić nawet od 4- do 30 stopni.Przy szybkich obrotach....
Prawdopodobnie masz walnięty przyśpieszacz zapłonu taki element który jest przykręcony do aparatu to się często dzieje w uno(taki mały czajniczek)On jest odpowiedzialny za przyśpieszenie zapłonu
Jeżeli obroty silnika się zmieniają to może jest to przyśpieszacz zapłonu,natomiast jeżeli ,jest bez zmian ,to trudno powiedzieć.W każdym razie ten wyżej to wiadomo że elektrozawór do świecy płomieniowej.
Kolego żaden tajemniczy układ mam go ze strony zaplon.pl.tl nie wkleję linka bo mam w tej chwili prawie zero neta jest to układ CDI tyrystorowy rozbudowany o układ kształtowania impulsów oraz przyspieszacz tranzystorowy.
juz zrobione uszkodzony był właśnie ten moduł był nr.144 założyłem nr156 i działa własnie w nim jest automatyczne ssanie czy tam przyśpieszacz zapłonu ale jest
Myślę że piszesz o zapłonie . Też używam żarówki ale tylko do ustawienia statycznego kata zapłonu . Dynamicznie już nie ustawisz na żarówkę i również nie sprawdzisz działania przyśpieszaczy zapłonu .
Czujnik halla również wymieniłem - bez poprawy. Całe szcęście że te wszystkie części moge zwrócić. Zastanawiam się czy komputer w tym przypadku reguluje kąt wyprzedzenia zapłonu (na aparacie nie ma pompki przyspieszacza), bo jeżeli tak to jeszcze psocić może komputer.
Możliwe ze ten syf miał wpływ na uszkodzenie. Wtryski otwierają sie na 210 bar czy atmosfer. Da się jakoś sprawdzić pompe bez jej wyciągania? w warsztacie co sprawdzali wtryski pan mówił że może być pompa wtryskowa (uszkodzone łożysko od przyśpieszacza zapłonu )lub przestawiony kąt wtrysku ewentualnie wybity klin na wale korbowym.wie ktoś jak wyjąć...
Tylko że tam silnika krokowego nie ma :lol: Dwa-niekoniecznie sprężynki i kamienie, w tych uno notorycznie była przedziurawiona membrama podciśnieniowego przyśpieszacza zapłonu. No chyba że tam już ma Digiplexa.
podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu pompa przyspieszacz przyspieszacz internetu
modernizacja linii napowietrznej odzyskanie certyfikatów wymiana anteny teleskopowej
multifunkcja kierownica multifunkcja kierownica
Inwerter 6000W nie przełącza na akumulator - przyczyny i diagnostyka Kompatybilność zamiennika tonera z Xerox WorkCentre 6605