wystarczy żę tylko założysz sprawny przyśpieszacz i dobrze ustawisz zapłon to bryka odrazu zacznie się słuchać . pozdrawiam .
załóż woskowy od innego auta. może z jakiegoś starszego peugota lub cytrynki
[url=http://www.republika.pl/digitech/12... powinieneś znaleźć chociaż troche tego czego czego szukasz.
witam . przyspieszacz zapłonu powinien być szczelny do wymiany.
ktoś tu wspomniał o dolnym kole rozrządu-i ja tak obstawiam,wypracował się klin na nim co spowodowało przesunięcie rozrządu no i zapłonu.jeśli po wyciągnięciu przyspieszacza zapłonu praca silnika staje się równiejsza to na 90% to będzie to,ale pewności nabierzesz po demontarzu tegoż koła.
Zostaw zielony w spokoju (na obecną chwilę) bo raczej masz większy problem. Objawy wskazują na późny zapłon lub niesprawne wtryskiwacze. Żeby nie narobić sobie biedy najpierw sprawdź rozrząd bo pewnie nigdy nie wymieniany i pewnie pasek przeskoczył. Nie męcz tego silnika bo jak przeskoczy dalej to głowica do roboty. Ten dynks z zielonym kabelkiem to...
Zasysa caly czas... Tylko raz mocniej raz nie...zależy od obrotow silnika (otwarcia przepustnicy) Jesli odepniesz powinny spasc obroty silnika...
sprawdz jakie mam wyprzedzenie ten kadet fabryczne zapal go podłącz stroboskop ustaw na ta wartosc jaka podaje producent i zapłon ustawiony a o odłączaniu przyspieszacza niewiem nic ja zawsze robie tak jak napisałem sprawdzam przy 600 rmp i gra ale jak juz dojdziesz jak wyłączyc przyspieszacz to napisz chetnie sprawdze czy od zawsze zle ustawiam zapłony:]...
w zasadzie od zabytkowych do epoki fiat 125 został dodany 1.odśrodkowy regulator kąta zapłonu 2. podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu (zapłon stykowy oczywiście) potem to już czujniki indukcyjne i Halla i elektroniczne moduły końcowe a jeszcze potem to komputerowe sterowniki wtrysku zintegrowane ze sterownikami zapłonu (jedno urządzenie) ale to już...
Przedostatnie zdjęcie to immo. Musisz je usunąc. Pod nim jest zaworek odcinający paliwo, trzeba podać na niego plusa żeby zapalił. Ostatnie zdjęcie to prawdopodobnie elektryczny przyspieszacz zapłonu ale pewności nie mam. Na niego trzeba podać plusa żeby parę chwil po odpaleniu opóźnił zapłon do normalnej pracy. Resztę można sobie odpuścić bo czy działa...
Co z tego że ustawisz sobie 10 stopni na wolnych obrotach. W aparacie jest przyspieszacz zapłonu działający na siłę odśrodkową. Wyprzedzenie zapłonu zależy od obrotów i użytych sprężyn ,masy ciężarków (te raczej są stałe, ale sprężyny już wyciągają się z czasem). Chcesz ustawić w punk kup lampę stroboskopową zaznacz na wale białą kreską 10 stopni przed...
Najkorzystniejszy jest najwcześniejszy zapłon tuż przed spalaniem detonacyjnym. Ustawisz doświadczalnie. W maluchu mi najbardziej brakowało podciśnieniowego przyspieszacza zapłonu.
Zapłon dobrze ustawiony? Może przyspieszacz zapłonu.
Jutro spróbuje się tam dostać, ten schemat co wkleiłem to jest od tego silnika czy to bd jeszcze coś innego? Przy lewej nodze kierowcy też jest mały sterownik boscha, on też ma wpływ na zapłon czy tylko na prace wtrysku? Dodano po 34 Podciśnienie w kanale ssącym ma wpływ na prace zapłonu?
STR-12 to JEST moduł przyspieszacza zapłonu, produkowany przez firmę Digitech z Będzina. Google Twoim pasterzem... :D
Witam w moim Audi 100 2,3 5 cylindrów nie pracuje przyspieszacz zapłonu. I mam pytanie czy czy ma ktoś może schemat takiego układu zapłonowego, komputer to Bosch 0227 400 134. a jeśli nie schemat to z jakich czujników komputer oblicza kąt wyprzedzenia i czy ma na to wpływ przepływomierz w wtryskiwaczu mechanicznym? Do cewki zapłonowej przychodzą 4 kable...
kines17 dzieki wielkie za zainteresowanie tematem, ale to jest od wersji z podcisnieniowym przyspieszaczem zapłonu - taką membranką i węzykiem gumowym, powszechnie stosowany w wersji B3 1.8L,
Wygląda na to że przyspieszacz zapłonu nie działa.
kąt wtrysku nie jezeli sie nie myle to kont w pompie
Jest to czujnik od przyspieszacza zapłonu na pompie. U Ciebie w tym roczniku nie potrzebny i dlatego brak instalacji,zdjęcie drugie to nie wiem bo słabo widać zapodaj lepsze foto,trzecie foto to wtyczka od czujnika którego nie masz a powinien on się znajdować w filtrze paliwa wkrecony od spodu w miejsce białej zaślepki. Jest to czujnik wody w paliwie....
Lekko przestawiłem zapłon , zwiększyłem lekko dawke paliwa i silnik chodzi . wolnych obrotów nie miał , bo zaciął się przyspieszacz zapłonu
Witam. Do junaka koniecznie musi być to moduł z automatyczną regulacją kąta wyprzedzenia.Założyłem moduł od MZ jednak nie zdawał on egzaminu.Motocykl kiepsko wchodził na obroty i był słaby.Po wymianie na zapłon z przyspieszaczem od razu się poprawiło.Co prawda nie jest bezstykowy ale jak na razie nie mam z nim problemów.Zastosowałem kompletny aparat...
W RP nie ma przyspieszacza zapłonu? W każdym razie wężyk z niego powinien być zdjęty i zaślepiony . Na fotce silnik RP z widocznym przyspieszaczem na aparacie http://vwforum.pl/kody/rp.gif
Gaszenie masz odłączone od instalacji? Interlock działa prawidłowo (dioda i czujniki biegu jałowego, stopki bocznej)? Dysponujesz innym schematem? Ten jest nieczytelny i wydaje mi się że posiada błędy. Czy moduł nie potrzebuje zasilania z akumulatora do pracy przyśpieszacza zapłonu? Jeśli w.w. czynniki nie są przyczyną problemów, to stawiam na uszkodzony...
Co do zapłonu czy wiesz że "podcisnieniowy przyspieszacz zapłonu" działa tak że kiedy zamknieta przepustnica to zapłon jest przyspieszany bo jest podciśnienie w kolektorze a kiedy wciskasz "pełny gaz" to podciśnienie spada i zapłon jest cofany(przydałby się czujnik podciśnienia)? Bynajmniej. Zależność jest odwrotna - im większe obroty tym większe wyprzedzenie...
Widocznie nie musi, skoro nie dochodzi. Przyspieszacz "zapłonu" masz mechaniczny, po drugiej stronie pompy, sterowany albo cięgnem z kabiny, albo termostatem woskowym.
Witam, sprawdź ustawienie rozrządu, początek kąta wtrysku paliwa oraz przyspieszacz zapłonu. Pozdrawiam.
O ile dobrze myślę, to układ cewki wysokiego napięcia na pierwotnym jest zwarte (płynie prąd), a dopiero w momencie wysterowania zapłonu (elektroniczny lub podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu) pierwotne jest rozwierane i dochodzi do przepięcia i mamy zapłon. Proponuję sprawdzić napięcie na cewce (i samą cewkę) przewody od cewki do kopułki (wyzwalające...
Tylko ten zapłon ma mapę zapłonów do zupełnie innego silnika. W tamtym impulsy są zczytywane z koła zamachowego i nie ma mechanicznego przyspieszacza zapłonu (wszystko na drodze elektronicznej). Spróbuj na początek zastosować te moduły samochodowe. W polonezie też jest czujnik magnetyczny i mechaniczny przyspieszacz. Potrzebujesz tylko dwa takie moduły...
99% usterek czujnika halla w tym modelu objawia się tym, że rozgrzany silnik gasnie i nie daje się uruchomić do ostudzenia. W starych aparatach zaś urywały się przewody idące do halla na wskutek ruchów płyty nośnej która zaś była poruszana podciśnieniowym przyśpieszaczem kąta zapłonu.
w tym silniku nie ma takiego czujnika- jest dopiero przy wtrysku wielopunktowym. Ja bym ustawił zapłon na lampę - trzeba na wyłączonym zapłonie wsadzić zworkę między styki A i B w złaczu diagnostycznym by przyblokować "przyspieszacz" i następnie ustawić zapłon na znak na kole pasowym. jak to ustalisz - powinno być ok - musisz mieć lampę stroboskopową...
Silnik 1583-B jest silnikiem dwusuwowym, ma zapłon z przerywaczem i kondensatorem. Silnik ma dźwignię przyspieszacza zapłonu? Gaźnik z membraną? Ważne jest prawidłowe ustawienie przerywacza, zapłonu, stan kondensatora. Uszczelniacze wału, szczelność misy korbowej, uszczelki gaźnika i króćca połączeniowego. Wyłącznik zapłonu sprawny?. Może kabelek, idący...
Tak. Praca zaworku sterującego podciśnieniowo przyspieszaczem zapłonu jest poprawna. Na biegu jałowym podciśnienie z silnika jest zamknięte przez zaworek a przyspieszacz zapłonu jest otwarty do atmosfery. Po dodaniu gazu podciśnienie pojawia się w rurce przyspieszacza.
Pompkę można pominąć ale to znowu zależy jaka jest pompa wtryskowa bo różne montowali. Generalnie jest po to żeby więcej mocy miał. Na próbę (jak będzie ciepły żebyś nie miał problemu z odpaleniem) możesz ją ominąć. Niemniej jednak przyczyna jest pewnie w małej kompresji (luzy zaworowe, zużycie, lipny olej) a i pewnie trzeba ustawić kąt wtrysku (potocznie...
Ja w swoim golfiku wczoraj zaobserwowałem taką rzecz: gdy pojechałem go zatankować i zgasiłem go na stacji benzynowej to znowu nie chciał mi odpalić więc się wkurzyłem i przestawiłem mu zapłon (przyspieszyłem ) i problem się rozwiązał od tamtej pory pali mi za każdym razem. jestem pewien że mam uszkodzony przyspieszacz zapłonu. A rozwiązanie jest banalne...
Witam Agregaty Carriera w większości są napędzane silnikami Kuboty.Regulator kąta wtrysku jest w pompie.Te trzy przewody (biały,czarny,czerwony) to jest zawór odcinający. Jak kolega Wojtbad napisał ; jeden masa,drugi +12 stałe po włączeniu ,i trzeci start.Start w większości jest podłączony przez przekaźnik razem z rozrusznikiem.Spowodowane jest to tym...
typ modułu zależy od tego jaki masz czujnik czy jest tam HALL czy jakiś indukcyjny możesz założyć cały aparat zapłonowy z jakiegoś autka i wtedy dobrać resztę oczywiście trzeba zwrócić uwagę na to w którą stronę będzie się kręcić aparat gdyż mają one (nie wszystkie) wewnątrz przyspieszacze zapłonu
odezwał się wielki mechanik i znawca co potrafi napisać o zaworkach i niby regeneracji za 900zł jeśli chodzi to ta pompa jest typowo mechaniczna tylko z przyspieszaczem zapłonu i jeśli ma za późny zapłon to i tak wedle twoich opowieści zużywa się zaworek który i tak jest zwyklym elektyrozaworkiem (inaczej elektromagnesem) można ustawić ten samochód...
Zamontuj cewkę i zmień kopułkę.Odpali ale charakterystyka przyśpieszaczy zapłonu będzie inna.
W takim razie mozliwe ze pierwsze ES 250/2 mialy jeszcze przyspieszacz z 250/1, jednak pozniejsze Trophy doskonale radzily sobie bez przyspieszacza
Witam Skuter Inka Sprint 4T Chiński zawiera moduł DC i to z przyspieszaczem zapłonu oraz ograniczeniem prędkości.
A może przyspieszacz zapłonu nie pracuje
Jak pompa lucas to może sie sypać przerabiałem to jak reno miałem. W znajomym warsztacie po wymianie paska sprawdzają zapłon, to co piszesz wskazuje na to że jest przyspieszony. Jeżeli to twoja pierwsza zima z reno to tak ma być, po prostu gdy silnik jest zimny działa przyspieszacz zapłony żeby silnik lepiej zapalił ale przez to klekocze. Nie obrażając...
Dzięki za odpowiedz ! W elektronice czuje się dosyć dobrze, ale w programowanie niestety...dno :) Ale idea z procesorem bardzo ciekawa, ale proszę powiedz mi czy w tych momentach w których silnik jest obciążony taki program będzie potrafił tak wysterować zapłon, że poczuje jak moc wraca ? Chodzi mi też o taki patent "magicznego przycisku" który po wciśnięciu...
W elegancie nie było aaratu zapłonowego. Zastosowano tam zapłon z cc700 z czujnikiem na kole pasowym. Przyspieszacza odśrodkowego nie ma. Więc jakakolwiek zmiana wyprzedzenia nie wchodzi w grę. Moduł ma dwie zaprogramowane krzywe, które przełączają się po przekroczeniu pewnych obrotów. I do tego modułu przekonstruowano głowicę i wałek rozrządu.
http://obrazki.elektroda.pl/4861861300_1... Tak myślę, że dżwignia nr1 ma być nałożona na oś od przyspieszacza zapłonu w silniku. W jakiej pozycji zablokować cięgło na osi od przyspieszacza zapłonu, czy ma być dociśnięte w stronę wału? Czy sprężyna ma być zaczepiona jak zaznaczyłem? Jak coś żle to popraw. Gdzie ma być zaczepione cięgło...
Bardzo dziękuje za szybką odpowiedz. Proszę jeszcze o informację czy wystarczy wyregulować kąt wyprzedzenia wtrysku obracając pompę wtryskową, czy może jeszcze powinienem się zająć przyspieszaczem zapłonu zamontowanym w dole pompy wtryskowej.
witam!!! po pierwsze uno 1.0 będzie tyle palił w mieście na krótkich odcinkach jazdy to znaczy do pracy i z powrotem. Po drugie wymienił bym przyspieszacz zapłonu podciśnieniowy - to ta satelitka na aparacie zapłonowym . a po trzecie wyczyścił kopułkę od aparatu zapłonowego i sprawdził bym stan świec i kabli wysokiego napięcia.
sprawdz czy działa automatyczny przyspieszacz zapłonu-to często pada lub wymuś ręcznie dzwignią wyprzedzenie i pal go.
Czy możliwe byłoby zamontowanie modułu od innego japonskiego motocykla? Jakiegoś dostępnego i w normalnej cenie? A może jakiś samochód? Np Polonez? Nie jestem pewien czy oryginalny moduł miał przyspieszacz zapłonu w funkcji obrotów, ale może coś udałoby się podpasować nawet kosztem nieznacznej utraty mocy? To nie będzie motocykl na codzienne użytkowanie...
Nie pamiętam oznaczeń ale jeśli to gaźnikowiec sprawdź (wymień) przewód od modułu do aparatu zapłonowego, zielony w aparacie dwie wsuwki żeńskie , odrywają się przewody pod izolacją i kiedy działa przyspieszacz zapłonu następuje przerwa.
Sprawdzić czy nie jest pęknięta membrama w podciśnieniowym przyśpieszaczu zapłonu.
Po co porady jak już wiesz gdzie szukać. W Mono Jetronic-ach często pada styk biegu jałowego w nastawniku przez ten zaworek od przyspieszacza zapłonu.
Przejrzałem całą instalację elektryczną , usunąłem rezystorki itp. Jednak dalej nie było zadowalającego efektu. Zakupiłem używana pompę , przełożyłem sterownik ze starej , zamontowałem w aucie i wtedy wszystko wróciło do normy . Rok już śmiga i wszystko jest ok. To jednak ten tłoczek od przyspieszacza zapłonu się przycinał. Dziękuje za rady i podpowiedzi...
Kolego itc to nie jest przepona z tyłu pompy , tylko przyspieszacz zapłony na rozrządzie , założę sie że to własnie ono jest temu winne .
A może przyspieszacz zapłonu? Jak mówisz że przy gwałtownym ruszaniu tak się dzieje. A wtedy jest potrzebna szybciej iskra. Ale znowu dziwne że jak przegazowujesz na postoju to jest ok...
jeśli dobrze pamietam jest tam przyśpieszacz zapłonu pompka podciśnieniowa. do 90 km normalnie się rozpedza ??
Nie opłaca się, a czasem może być efekt gorszy niż na zwykłej 95, taka wysokooktanowa szybciej się spala a skutery nie posiadają przyspieszacza zapłonu więc nic to nie daje.
Jeżeli to nie jest sprawa elektryczna,ponieważ zakładam że wszystko sprawdziłeś,sprawdziłbym przyśpieszacz zapłonu,spotkałem się z takim przypadkiem że wadliwe działanie było przyczyną gaśnięcia silnika.
siemka sprawdz czy weżyk podciśnieniowy do aparatu jest drożny i czy zmienia sie coś po jego odłączeniu uno są czułe na tym punkcie czasem wymienisz pompke przyspieszacza zapłonu a tu weżyk daje popalić pozdro
A czy nie prosciej bylo by wykorzystac gotowy moduł zapłonu od jakiegos japonskiego motocykla?-z impulsatorem?Oczywiscie od bateryjnego zapłonu.W takim module jest realizowana funkcja przyspieszenia zapłonu w zaleznosci od obrotów-co bylo by juz plusem w Jawie TS ktora nie posiada orginalnie przyspieszacza zapłonu, Faktycznie jest tam duzo miejsca i...
no i tu tworzy się problem bo nie mam dostępu do lampy no i nie mam pojęcia o tej (siadce) zapłonu morze lampę uda mi się jakoś wyczarować ale z tą siadką będzie cięzko czy morzesz mi naświetlić temat jak to zrobić i z czym to się (je)oile to jest realne przez internet co do gażnika to rozebrałem go w mak i wyczyściłem co się tylko da włącznie z wymianą...
Sprawdź podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu w aparacie zapłonowym. Możliwe jest złe ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu. Jak odpala na zimnym silniku?
A czy rozpatrywałeś prawidłowe działanie mechanicznego ( odśrodkowego) przyspieszacza zapłonu....Jak są rozciągnięte sprężynki ( jedna jest słabsza , druga twardsza mocniejsza) , to niestety przyspieszenie zapłonu następuje za szybko i wtedy pod obciążeniem w silniku ,,grają'' zawory....Spotkałem się nawet z przypadkiem że regulator mechaniczny w ogóle...
MZ 251 to diabeł? Dobrze spasowana i dotarta WSK 175 brała to na starcie - przednie koło opadało dopiero na 3 biegu. Panowie, bez żartów. Co do przeróbek - co najwyżej bezstykowy zapłon z protezą przyspieszacza w funkcji obrotów, można by pokusić się o założenie membrany - ale to znowuż nie takie proste jak w np. Jawie. I to wszystko. Z nominalnych...
To nic nie da ;a na ile ustawiłeś zapłon?-bo po objawach wskazuje na póżny zapłon ;najczęściej ustawia sie na 0,9 mm
Prawdopodobnie masz walnięty przyśpieszacz zapłonu taki element który jest przykręcony do aparatu to się często dzieje w uno(taki mały czajniczek)On jest odpowiedzialny za przyśpieszenie zapłonu
Jeżeli obroty silnika się zmieniają to może jest to przyśpieszacz zapłonu,natomiast jeżeli ,jest bez zmian ,to trudno powiedzieć.W każdym razie ten wyżej to wiadomo że elektrozawór do świecy płomieniowej.
To nie gaz tylko przyspieszacz zapłonu. Bardzo dawno temu kierowca miał ciągadło w kabinie z symbolem ssania i robiło to samo. Działa jak kolega wyżej pisał. Co do mułowatości to one tak mają niestety. Jedyną opcją jest zwiększenie dawki na pompie ale musiałbyś ją oddać do pompiarza i pogodzić się z dymkiem z tyłu.
juz zrobione uszkodzony był właśnie ten moduł był nr.144 założyłem nr156 i działa własnie w nim jest automatyczne ssanie czy tam przyśpieszacz zapłonu ale jest
Myślę że piszesz o zapłonie . Też używam żarówki ale tylko do ustawienia statycznego kata zapłonu . Dynamicznie już nie ustawisz na żarówkę i również nie sprawdzisz działania przyśpieszaczy zapłonu .
Zastanawiam sie czy nadszedł kres jazdy moim kancikiem :( ...Ale od początku... od pewnego czasu w trakcie jazdy zauważyłem, ze w momencie naciskania pedału przyspieszenia zaczyna szarpac - auto zamiast przyspieszac robi "kangurki" słychać przy tym "parskniecia" .Problem zaczął sie pogłębiać.Napiszę co zrobiłem. Na pierwszy ogień sprawdziłem obwód zapłonu...
dzięki za linki.... mam pytanie... bo w tej jednej książce są opisane silniki i tam brakuje tego silnika 1.7D... nie ma ktoś tego czasem??? byłbym wdzięczny... bo tam jest opisany przyspieszacz zapłonu i świece żarowe..... jeśli by się dało to prosiłbym o ten kawałek....;)
Możliwe ze ten syf miał wpływ na uszkodzenie. Wtryski otwierają sie na 210 bar czy atmosfer. Da się jakoś sprawdzić pompe bez jej wyciągania? w warsztacie co sprawdzali wtryski pan mówił że może być pompa wtryskowa (uszkodzone łożysko od przyśpieszacza zapłonu )lub przestawiony kąt wtrysku ewentualnie wybity klin na wale korbowym.wie ktoś jak wyjąć...
Tylko że tam silnika krokowego nie ma :lol: Dwa-niekoniecznie sprężynki i kamienie, w tych uno notorycznie była przedziurawiona membrama podciśnieniowego przyśpieszacza zapłonu. No chyba że tam już ma Digiplexa.
Podjedź na analizator spalin może go rozregulował. Może być uszkodzony palec. kopułka, lub przyśpieszacz zapłonu. - źle ustawiony poziom paliwa - uszkodzenie mechanizmu iglicowego. Zaczął bym od gaźnika ponieważ po tej wymianie jest to spalanie
Dodam że ostatnio zauważyłem, jak temperatura na dworze spadnie poniższej 0, auto po nocnym postoju czyli na zimnym silniku nie przebiera na garach i chodzi normalnie. Natomiast jak tylko temperatura powietrza wzrośnie powyżej 0, samochód zaczyna na zimnym silniku przebierać. Zastanawiam się co może być tego przyczyną ? (Przyspieszacza zapłonu nie używam...
Jest to sprężynka odśrodkowego przyspieszacza/regulatora zapłonu.
Nie wiem jak w cc700 ale kiedyś miałem 126 bis. Podobny silnik. Poszukaj takiej cienkiej rureczki gumowej wychodzącej od gaźnika. To może być przyspieszacz zapłonu(???) takie coś co ciśnieniowo ustawia wyprzedzenie zapłonu. U mnie znajdowało się przy aparacie zapłonowym. Jeśli ta rureczka jest pęknięta lub co gorsze jej nie ma to może być przyczyną.
Witam! Mam taki problem - w Golfie II (gaźnik Pierburg 2E, ssanie wodne-bimetal) po przekreceniu kluczyka na stop, silnik próbuje przez chwile dalej chodzić...Prychnie, pierdnie i dopiero zgasnie. Samochód również duzo mi pali, a spaliny sa gryzące. Auto np jadąc ok 60-70 km i depnięcie na trzecim biegu na maxa - idzie, ale tak jakby chciało a nie mógło...
Może swiece. Jeśli masz zapłon elektroniczny to przewodu dochodzace do aparatu zapłonowego lubią pękać, w wyniku poruszania sie przyspieszacza. Znam to z autopsji.
Po pierwsze quad był ściągnięty z Francji i obudowa nie istnieje(zniszczona). Jedynie wiem że to "chińczyk". A po drugie pytam o opis wyprowadzeń tego modułu ze zdjęcia. Oryginalnego modułu nie mam, a na module z poloneza quad jeździ, ale brak mu "wigoru", prawdopodobnie to wina braku przyspieszacza zapłonu. Dlatego pytam o moduł a nie o quada. Czytaj...
Jeszcze tak dopisze odnośnie odśrodkowego przyspieszacza zapłonu. Parę lat temu zepsuł się takowy regulator,ale z powodu że musiałem jeździć samochodem cały czas to zaspawałem ten regulator na stałe. I jeździłem tak prawie dwa miesiące,silnik cały czas działał normalnie,nie miał wyczuwalnego spadku mocy,ani zwiększonego spalania.Dodam jeszcze że regulator...
Super dziękuje za naprowadzenie a jest ktoś w stanie powiedzieć mi gdzie w Bravie znajduje się przekaźnik który załącza i wyłącza zawór o który pytałem. A napięcie na tym przyspieszaczu pokazuje się po przekręceniu kluczyka na pozycje zapłon czy w momencie uruchamiania silnika?
Jak mam sprawdzić czy katalizator jest zatkany, gdy robiłem próbę jazdy to na 3 biegu nie osiągnie więcej niż 80km/h, a n 4 biegu to do 100km/h to trzeba go bujać i bujać to mały fiacik 10 letni leci dużo lepiej, szybciej się zbiera. Przewody gumowe przy gaźniku wymieniłem wszystkie, nie sprawdzałem jeszcze świec. Mam pytanie jak w CC jest z zapłonem...
Faktycznie - prądnica Spotkałem się z opinią że te cewki iskrowe są tylko na wypadek rozładowanego akumulatora, więc pytanie czy ciągła praca wchodzi w grę? Chcę zostać przy oryginalnym mechanicznym przyśpieszaczu zapłonu (oryginalne wyprzedzenia zapłonu) , dlatego podpiąć chcę pod oryginalny zapłon (z usunięciem cewki z awo-skiego iskrownika)
Zobacz czy pracuję przyspieszacz na zapłonie bo może grucha zacięta lub węzyk zapchany
Przyśpieszacz zapłonu wcale nie jest oczywistością w silnikach 2T. Nawet spore pojemności 1000ccm - Wartburg - go nie miały. Zmienne wyprzedzenie ma sens w wypadku stosowania zaworów obejściowych na wydechu. Podejrzewam, że ten przyśpieszacz a w zasadzie opóźniacz służy tylko do rozruchu. Potem zostaje stałe wyprzedzenie, ale większe niż startowe. Wniosek....
Zanim zaczniecie regulować, montować magnetyzery i inne turbinki, najpierw należy dokładnie sprawdzić stan silnika. Na pewno wiele nie uzyskamy, jeśli wypalone będą gniazda zaworowe, zużyte pierścienie,komory i tłoki pokryte nagarem, na wałku aparatu zapłonowego luz będzie wynosić tak ze 2mm, a sprężynki na przyspieszaczu zapłonu będą rozciągnięte do...
Jeżeli Kamil9010 nie ma cierpliwości i porzucił temat, to trudno. Ku potomności napiszę, że pomysł zastosowania zapłonu kolegi miloszeek jest zupełnie chybiony i to nie z powodów wyżej opisanych. Przede wszystkim Kawasaki kl 500 ma silnik 4T! wymaga modułu z przyśpieszaczem zapłonu. Oryginalny moduł (a może jest sprawny???) jest TCI a nie CDI i wymaga...
Nie ustawisz statycznie,bo nałoży się luz na przyspieszaczu odśrodkowym,i inych elementach przeniesienia napędu na wałek aparatu.Musi byc lampa do ustawienia zapłonu.
Sprawdziłem wtrysk wszystko jest ok zapłon również.tylko mi jedno siedzi w głowie czy na pewno odbija przyspieszacz ? bo pękła mi sprężynka w nim.Na zgaszonym silniku wyjąłem pompę ,przekręciłem przyspieszacz w prawo (na maksymalną dawkę) wtedy zauważyłem że widełki te co dochodzą do pompy przesunęły się w prawo i zwalniając gaz do góry tak jak się...
Dotyczy jednego i tego samego pojazdu-zostały założone już trzy aparaty i każdy został uszkozony w ten sam sposób-rozasdzenie przeciwciężarów, zatarcie tulei płyty nośniej czujnika indukcyjnego tak, że zerwało okablowanie czujnika i zaczep podciśnieniowego przyśpieszacza zapłonu. Na foto pokazane to się stało z ośką przeciwciężaru, jest aż wygięta....
Ok, rozumiem. Czyli ustawimy 4,5° po OT. Myślę, że temat rozwiązany. Dziękuje serdecznie za okazana pomoc. Chciałbym tylko jeszcze wyjaśnić, że kilka miesięcy temu remontowaliśmy silnik OM402 zabudowany w autobusie Setra 211HD i tam był kąt zapłonu 7° przed OT, silnik OM442 jest mocno podobny, z tym że posiada już edc i wtrysk sterujący oraz dwa czujniki...
"jak jest zbudowany przyśpieszacz zapłonu i jak to działa" w silniku przyczepnym do łodzi? Hmmm....chętnie bym ci pomógł ale obawiam się że to byłby "wywód naukowy" a tego przecież nie chcesz. Zasada jest taka: oczekujesz pomocy - to uzbrój się w cierpliwość... i na pewno nie usiłuj być mądrzejszym "na siłę". To co piszesz świadczy o braku znajomości...
Zamień przewody od impulsatora, domyślam się że są tam dwa przewody. W 4T musi być pierwszy impuls dodatni, drugi ujemny żeby układ przyśpieszacza działał prawidłowo.
pilnie poszukuje przyspieszacza zaplonu do owego Clio; moze byc nawet razem z aparatem zaplonowym. jest on firmy D... (nie pamietam calej nazwy:/ ale tylko jedna jest firma na D produkujaca te przyspieszacze, wiec jesli ktos posiada bedzie wiedzial)
Witam! Mam mały problem w moim T4 2,4D (AAB). Gdy zapalam na mrozie to mam dosyc niskie obroty (wg obrotomierza ok 600/min) a w miarę jak silnik się nagrzewa to obroty nieznacznie się podnoszą (do ok.900). Dodatkowo silnik nie reaguje na wyciąganie przyśpieszacza zapłonu (linka sprawdzona i jest ok). Mimo iż silnik zimny ma tak niskie obroty to nie...
To ty pisałeś, że masz dwa akumulatory? Generalnie w Transitach takie rozwiązanie stosuje się w dwóch wariantach: połączone na krótko dwa identyczne i połączone poprzez wielkoprądowy przekaźnik (najczęściej przy webasto). Jeden (główny) akumulator pracuje normalnie, na drugim wisi webasto i inne duperele typu wtyki w kabinie, zasilanie przyczepy, lodówka...
Zatkany, albo źle złożony. Również w escorcie i również w 1,3 (ale gaźnik był inny) spotkałem się ze złym zmontowaniem po czyszczeniu. Konkretnie była to kuleczka i sprężynka - rodzaj zaworka. Zostały włożone do kanalika w odwrotnej kolejności i efekt był podobny. Nie wiemy, czy usterka pojawiła się po grzebaniu, czy samoistnie. Druga sprawa, to regulacja...
podciśnieniowy przyspieszacz zapłon pompa przyspieszacz przyspieszacz zaplonu
robota kuchennego formatowanie niestandardowe excel zasilacz złącze 20pin 24pin
tranzystor 13003 honda android
Kontrolka „drzwi otwarte” w pralkach Whirlpool, Indesit, Amica, LG – diagnostyka i naprawa Szlifierka mimośrodowa Nitro 300W – spadek mocy przy docisku, szczotki, łożyska, diagnostyka