Iso-, przepraszam, Istotnie, 150mA to sporo. to 2 Waty przy 12V Dla porównania Mercedes 190E bierze 40mA, co już jest znośne. a co można żądać od aku? np. 80 Ah daje 500 godzin postoju przy 160mA, czyli 20 dni od pełnego w 100% około 10 dni postoju i ruszasz z 50% a na zimnie - z 30% Mam takie doświadczenie, że akumulator padł po nocy w garażu, ponieważ...
Bezpieczniki koło akumulatora sprawdź, tylko dokładnie, podstawkę też.
Gubi się główne zasilanie przekaźnika. Należy sprawdzić ten przewód od przekaźnika do akumulatora /gruby czerwony/ bo gdzieś jest słaby styk lub coś wygrzane.P
[url=http://www.e-autonaprawa.pl/artykul... z brzegu
To ten zespół? https://proton-polska.pl/product-pol-538... Tak jest :) Pytanie czy ceną za 80% mocy zamiast 33% mocy nie jest odkształcenie przebiegu napięcia z którym nie radzi sobie PFC... Był test na agregacie 1F i działo się to samo (a nawet gorzej bo Vp-p wyło większe) https://obrazki.elektroda.pl/2657144200_...
To, o czym piszesz, to zalecany prąd ładowania. Jeżeli podłączysz do akumulatora silnik wymagający 5A prądu, to on tyle sobie weźmie (w normalnych warunkach). Jest jeszcze parametr opisujący zdolność dużego wydatku prądowego akumulatora w momencie rozruchu (czyli napędzania silnika rozrusznika), to są duże prądu, szczególnie w autach z silnikiem diesla.
Do silników benzynowych z reguły wystarczają akumulatory o maksymalnym prądzie ok. 400A, do diesla 700A.
Zacznij drogą dedukcji. Na początek sprawdź przekaźnik świec żarowych czy przypadkiem się nie przycina później kolejno Alarm jeśli go masz Radio najlepiej na czas badań odepnij alternator odłącz zacisk B+ rozrusznik. jaki opis na skrzynce ma bezp o którym mówisz??
Przekaźniczek HF 3FD 12V to prąd 10A.
Miernik do reki i zacznij od sprawdzenia prądu ładowania
VIN samochodu?
A jakby tak robić sobie prąd do pompy ciepła silnikiem diesla albo gazowym?
Witam Ten mam [url=http://allegro.pl/bosch-74ah-s5-skl... od niedawna i polecam sam akumulator i firmę konkretna obsługa , wymiana i pomiar napięcia ładowania gratis . 4max to raczej bym omijał z daleka ( mamy go w firmowym dieslu i po roku podczas tegorocznych mrozów już słychać że ma mało prądu na start...
Agregatu potrzebuję na raz dwa razy do roku fakt tylko awaryjnie, ale chciałbym aby zasilał cały dom. Oczywiście niemusi wszystko chodzić . Dom dwurodzinny głównie 2x lodówka , piec na ekogroszek z podajnikiem , 2 tv i oświetlenie . Z indukcji mogę zrezygnować z jacuzzi czy komputer i pozostałych 4 telewizorów czy ps 5 😁. Mam jeszcze gazowke (kuchenkę...
Lepiej wziąć z wyższym prądem rozruchowym. Diesel potrzebuje więcej.
Siemanko, stanąłem przed wyborem agregatu prądotwórczego... interesowałby mnie diesel, trójfazowy... do zasilenia pompy ciepła Vaillanta o mocy grzewczej 7 kW oraz do lodówki i zamrażarki skrzyniowej, które de facto nie pobierają dużo, są energooszczędne starego typu. Czy warto dopłacać za ten system automatycznego załączania się? przyjrzałem się kilku https://tooles.pl/pl/products/gene...
Witam. Pierwsze od czego musisz zacząć, to zbadać jaki pobór prądu masz w spoczynku / na postoju, po zamknięciu samochodu centralnym zamkiem i po całkowitym uśpieniu się wszystkich systemów. Systemy mogą się usypiać 5, 10, 15 min a nawet do 2h. W twoim passacie możliwe, że już około 15min wystarczy. Do sprawdzenia poboru prądu będzie Ci potrzebny multimetr,...
Nie ma komunikacji ze sterownikiem SRS. Prąd dochodzi
F53 to linia W. Czy sprawdziłeś już ten bezpiecznik i prąd na nim czy piszesz żeby pisać?
Mógł - podzespół zapewne identyczny jak w "Lublinie" - tam często padały.
A prąd jaki jest pobierany z alternatora?
Witajcie. Jak w tytule, poratuje ktoś schematem? Dolna puszka ze złączem zasilania postojowego oraz wyłącznikami prąd/diesel i on/off dostała soli z drogi. Efekt to piętnaście przewodów i dwa na maksa zgniłe przełączniki. Z czego jeden 12pin. Jak będzie taka potrzeba to chętnie się odwdzięczę...
Zanim mechanicy namówią cię na niepotrzebne usługi sprawdź prąd rozruchowy akumulatora. Niech przez noc postoi a potem oddaj na sprawdzenie. Ciepły diesel potrzebuję więcej prądu do odpalenia. Często pierwszymi objawami zużycia akumulatora w dieslu jest ciężkie odpalanie przy rozgrzanym silniku
matlab 7.0 masz tam simdriveline w simulinku ,gasoline motor i diesel motor , ktore maja wejscie throtle. http://www.mathworks.com/access/helpdesk... Nie wiedziec czemu u mnie sie ten caly nowy malab sypie , zamula kompa itd..
Tak ale użytkownik kj1 napisał, że te urządzenia są bardzo drogie, no chyba, że jest Pani gotowa wydać kilka tysięcy na "przełącznik", a czy prąd wrócił można sprawdzić bardzo łatwo, wystarczy wyprowadzić gniazdko z sieci, takie do którego prądu się nie odcina dając prąd z generatora i do tego gniazdka podpiąć na przykład żarówkę, lub neonówkę i jak...
jest to 1,7 diesel jutro postaram sie zakupic przekaznik .... skoro nie ma pompy to co jest pod kanapa i wchodzi do zbiornika zasilane prądem?
Witajcie. Na ujęciu wody mamy zamontowany zestaw hydroforowy 4 stopnie z falownikami Delta CP2000 7.5kW. Agregat prądotwórczy diesel 80kW z AVR - nic specjalnego. Jeżeli załączamy agregat prądotwórczy i uruchamiamy zestaw hydroforowy po paru sekundach falownik wchodzi w awarię z błędem przeciążenia. Przy zasilaniu z sieci prąd jest rzędu 14A przy 60Hz...
A może gdzieś prąd ucieka?no musisz miec przynajmniej 61ah bo to diesel
Najłatwiej byłoby podpiąć komputer i sczytać błędy to najlepsza i najszybsza opcja Jak na razie Dodano po 7 Ale raczej możliwe że do rozrusznika nie dociera prąd
Jeżeli jest tak jak piszesz , to miernikiem pomierzyć napięcia pod kątem jego spadku , najpierw na akumulatorze , póżniej na rozruszniku , pomocne by było jeszcze zmierzenie amperomierzem cęgowym poboru prądu przez rozrusznik w czasie jego pracy.
A jaki prąd pobiera ci auto z akumulatora?? Ile prądu bierze sam komputer w samochodzie?? Bo jęsli tego prądu nie ma to może nie masz auta z komputerem?? U mnie prąd wynosi 80mA dla samego komputera i koło 150-200mA z włączonym alarmem. Pytanie ile wychodzi u ciebie?? Bo nie wierze że auto nie bierze prądu z akumulatora!
Spalanie w sensie, w jakim jest to powszechnie rozumiane - nie ma sensu, Nie ma - ale po co nam się wciska ciemnotę, że samochody elektryczne są ekologiczne gdy ślad węglowy mają gorszy niż diesel a prąd do tych elektryków generuje spaliny i przy tym są dużo mniej efektywnym środkiem transportu szczególnie na dłuższe odcinki.
O kuzwa tera patrze że to diesel.😁 To trzeba szukać schematu ale gdzieś po stacyjce po przekaźniku czy np. gdzieś zawór na pompie .
Nic w Oplu nie jest. Po prostu rozrusznik musi zakręcić silnikiem a silniki w dieslach są z reguły większej pojemności niż benzyniakach a także ich sprężanie musi być większe. Dla porównania, nowy benzyniak ma ciśnienie w cylindrach podczas sprężania rzędu 11-12 Atm a diesel poniżej 20 Atm nie zapali nawet, nowy ma ponad 25Atm. To plus masa większego...
Co do silnika stirlinga to nie oczekiwałbym wiele. Samoróbka jak to zwykle bywa będzie kiepska, zawodna a ile się przy niej nagimnastykujesz! Co do silnika diesla to fabryczne rozwiązanie, trwałe i przetestowane, do tego części zamienne w dowolnym sklepie motoryzacyjnym (więcej plusów). Nie wiem jak jest z trwałością takiego silnika ale zakładając,...
Witam. Mam problem tego typu, że posiadam samochód z silnikiem diesla. Ostatnio na mrozie 23 stopniowym, silnik odmówił posłuszeństwa a ja rozładowałem przy okazji akumulator. Podjechałem drugim autem wyciągnąłem z bagażnika świeżo zakupione przewody i sie podłączyłem a tu nic, rozrusznik wykonał ze 2 obroty i koniec. Mam pytanie czy to może być wina...
prądy rozruchu diesli spokojnie sięgają 1 kA w samochodzie osobowym Maaatko! Za krótko jeszcze żyję chyba, żeby takie rzeczy zobaczyć :) Mówisz chyba o aucie z uszkodzonym układem rozruchowym? Generalnie nie robię diesli, nie lubię ich po prostu. Największy prąd jaki udało mi się zobaczyć przy rozruchu to było coś około 600A przy uszkodzonym rozruszniku,...
OK spróbuje
Czasem trzeba coś poświęcić (nie mam na myśli faceta w kiecce z kropidłem), bo brak prądu to brak ogrzewania, czasem wody.
Poszukaj 72Ah w takiej obudowie. To jest diesel a na dodatek jeździmy na światłach. I pojemność i prąd jest ważny. A w dieslu szczegulnie prąd.
Masz orginał. diagostyka Lexią i sprawdzenie tylko pod obciążeniem, możliwe zwarcie w przyczepie i nie podaje prądu. Przekaźniki zasilanią tylko gniazdo przyczepy w 30/15 (13 pinowe gniazdo)
Za taką cenę, to ja wolę kupić drugi akumulator, niż to urządzonko. Prąd rozruchowy diesla przekracza 100A. Wątpię czy takie coś przebije akumulator. Zresztą te kabelki spłoną przy pierwszej lepszej próbie uruchamiania.
Witam.mam problem z primerą 2,0d 93.na wolnych obrotach silnika żarza sie kontrolki od smarowania i ładowania.po lekkim dodaniu gazu gasną.co to może być?czyżby pompa olejowa.zaznaczam ze niedawno wymieniłem olej z filtrem.
wyrobiona tulejka rozrusznika - ta w obudowie skrzyni biegów- może powodować że rozrusznik będzie pobierał bardzo dużo prądu.
Prawdopodobnie tzw. zimne luty na płytce za zegarami.
Znalazłem chińczyka za 2199zł agregat Kraft&Dele Pamiętaj tylko, że to to, nie nadaje się do ciągłego zasilania. Jeżeli chcesz używać tego 4-6h dziennie przerwa 12h i znowu to jakoś da radę dociągnąć do 1000h. Jeżeli chcesz tego używać 24/24 to odradzam. Długo nie pociągnie. Poszukaj chińczyka diesla, popracuje dłużej. Nie no tak jak pisałem ma być...
Butla lpg typowa walcowa od samochodu. Agregat na przyczepce samochodowej wiec tankowanie nie jest problemem Dodano po 9 Głównie zastanawia mnie realny sens ekonomiczny. Czy będzie taki jak w przypadku samochodu rzędu 50% czy ze względu na stałe obroty diesel będzie palił na tyle mało ze się to poprpstu nie opłaca ze względu na większe kombinacje.
To nie stary diesel, w którym jedyną częścią pobierającą prąd był elektrozawór gaszący. Tu trzeba zasilic sterownik, nastawnik i resztę osprzętu. Moze braknąć akumulatora. Drugie, przy mechanicznym uszkodzeniu alternatora (np. łożyska) może dojść do zerwania paska napędu osprzętu lub trwałego uszkodzenia alternatora, o ile już nie jest uszkodzony.
Sumoto(włoski) prąd znamionowy 11A, rozruchowy 34A Omnigena (polski) prąd znamionowy 9,7A, rozruchowy od czterech do ośmiu razy prąd znamionowy. No to już wiesz, czego masz wymagać od agregatu: obciążenie ciągłe 2kW, dorywcze 15kW. Oczywiście te 15kW nie może agregatu zatrzymywać. Gdyby pompa była napędzana silnikiem prądu stałego (szeregowym), to...
Alarmu nie mam A 0.1 Ampera to za duży prąd?
Pierwszy z agregatów zupełnie nie nadaje się do zasilania wskazanych odbiorników. Napięcie na wyjściu agregatu nie jest sinusoidą, więc może niepoprawnie współpracować szczególnie z obciążeniami indukcyjnymi. Dlatego z wysokim prawdopodobieństwem, silniki pompy, kompresorów (zamrażarka i lodówka) czy sterownik kotła po prostu nie będą poprawnie współpracować...
Sprawdze dokładnie co tam leci w orginale na ten sztyft żarowy i ci powiem bo to ważna żęcz łatwo go uwalic zbyt dużym prądem
Jeśli chcesz unikać chińczyków to tylko Honda albo Fogo w takim przedziale cenowym. Oczywiście 1F. Np. https://agregaty24.pl/FOGO-F4001-iSE?gcl... Diesel czy benzyna ? Pezal itp. To wszystko chińska 186 dieslowska zamknięta w innej obudowie. Po przeróbce całej wiązki elektrycznej i paru usprawnieniach...
Orlen sprzeda mi gaz albo benzynę albo diesla. Tak samo energetyki nie interesuje skąd bierzesz prąd. Sprzedają i już. A do którego gniazda piecyk podłączyć to moja sprawa.
W złym miejscu szuka przyczyny. Ilość prądu na jedno uruchomienie do 0,2-0,3 Ah, u mnie w dieslu 2.2. U niego ujemny bilans wynika prawdopodobne z dużego prądu upływowego, lub niesprawnego układu ładowania.
Długa szpilka od strony komutatora, połączenie na stożku, miałem u siebie w podobnej konstrukcji.
Witam Mam zagadkę z moim agregatem, z racji masy (98kg bez płynów) chciałem przerobić go na zasilanie hydrauliczne i zabudować na stałe w maszynie (sam silnik to ~50kg) parametry agregatu w/g tabliczki znamionowej: Moc znamionowa 4,5Kw Moc maksymalna 5 Kw obroty 2900 Wiem że muszę zastosować silnik hydrauliczny o mocy nie mniejszej niż parametry agregatu...
Hej! Diesel czy benzyna? Jeżeli benzyna to coś pokroju Centra Futura CF04 - 64Ah, prawy plus, Jeżeli diesel CF-10 - 95Ah prawy plus
Posiadam dwa falowniki jeden 3 fazowy drugi ,jednofazowy ,obok wpięty agregat 6kW Kipor 6500 ta na Diesel.Wszystko chodzi ok kiedy braknie napięcia,agregat nie jest w stanie załączyć falowników,
Dzień Dobry Zdejmij wtyczkę z termowłącznika (znajduje się w chłodnicy) znajdź w nim styk z napięciem i pomiędzy niego a którykolwiek inny znajdujący się we wtyczce wstaw przełącznik o sporej wytrzymałości na amperaż gdyż silnik termowentylatora bierze troszkę prądu. Powinien zaskoczyć po włączeniu jak dobry diesel na mrozie. Życzę powodzenia.
Najprościej byłoby odłączyć alternator i sprawdzić czy miganie ustało. Problem z tym, że nie możesz odłączyć alternatora "elektrycznie" bo go uszkodzisz a zdjęcie paska napędowego to nie taka prosta sprawa. Co prawda jest jeszcze możliwość, że migotanie jest wynikiem jakiegoś cyklicznego chwilowego poboru prądu ale w przypadku diesla nie przychodzi...
Ten "piękny" agregat odpalany jest z ręcznego startera czy z rozrusznika. Pod zbiornikiem Paliwa może być kranik paliwa. Zdejmij wężyk paliwa z pompy i zobacz czy paliwo swobodnie płynie. -Jeżeli paliwo jest to w pinie przed pompą jest czerwona dźwignia musisz ją przestawić w pozycje start. Wyłączasz agregat poziomą dźwignią przyciskiem zwalnia ona...
No tak . Rozumiem. Ale chcę rozwiązać problem zanim będzie za późno .. przed zimą , żeby się później nie martwić i nie kombinować jeśli nie odpali. Wiesz o co moze chodzić z tym dopływem prądu ?
Podregulować wtryskiwacze nie zaszkodzi, choć tak wszyscy mówią (wtryskiwacz do wymiany lub regulacji). Ale czy rozrusznik nie powoduje (w sobie) zwarcia, i nie pobiera za dużo prądu. Z ,,dieslami" w zimie to zawsze problem. Jak nie to to tam to, ale zwykle wymagają tylko regulacji i żeby akumulator był w miarę dobry, o nowym mocnym nie wspominając.
/post nie na temat/ Wyjaśnij proszę, po co Ci to? Tak często masz przerwy w dostawie prądu?
Do rozruchu diesla potrzebujesz dość dużego prądu więc sprawdź jaki jest maksymalny prąd rozruchowy tego prostownika. Diesle potrzebują ok 800Ah
Oczywiście, elektryk może być nawet bez uprawnień byle by kumał o co chodzi. Trochę dużo tych chłodziarek. .... Świetlówki i kasy fiskalne to pierdoły...... Pamiętaj że agregat musi mieć stabilizację prądową. Słuszne uwagi. Do zasilania można wyselekcjonować obwody. Np. chłodziarki te z piwem i napojami można nie zasilać. Świetlówki też potrafią pożerać...
Te agregaty są 3 fazowe. Te parametry to prąd rozruchowy. Później potrzebują dużo mniej. Coś takiego mi wpadło w oko: https://www.olx.pl/oferta/agregat-pradot... https://www.olx.pl/oferta/agregat-pradot... https://www.olx.pl/oferta/atlas-kawakenk...
Virgo to użytkownik na Allegro o nazwie użytkownika:ElectroVirgo, logo na zdjęciu agregatu wygląda tak samo jak logo na aukcjach wspomnianego uzytkownika.Obawiam sie że agregat o mocy 4 kw nie obsłuży silnika o mocy 2,2kw,przeszkodą może być prąd rozruchu który jest kilka razy większy od prądu mocy nominalnej.A sprzedawcy zawsze zachwalają,od tego są....
Jeżeli byłby to cywilny sprzęt to miałbym wątpliwości (patrz na współczesne samochody - trochę za dużo wody i wtryski zatarte). Woda nie służy także starszym Dieslom - zawsze (od kiedy pamiętam) w układzie paliwowym był odstojnik. Ten agregat tez ma taki. Kiedyś przejechałem 100km D4D na ON:Pb98 1:1 (pomyłka w tankowaniu). Raz wyskoczył check engine...
Po co zabierasz głos w sprawach o których nie masz pojęcia. Bo elementy z silnika benzynowego które wymieniłeś to są trwałe. A jak już to najgorszego wymiana zajmie max2h i będzie kosztować ten element do 100zł. Tymczasem diesel pompka wtryskowa, wtryskiwacz, dekompensatror. I tu już mówimy o 500zl i 3x większym czasie. O hałasie nie wspominam. Autorze...
Przeczytaj opis skrzynki bezpieczników, Tam jest jeszcze przekaźnik do świateł. https://fusesdiagram.com/chrysler/fuse-b...
Silnik benzynowy, czy diesel?
Wszystkiemu winien był stary akumulator zbyt mały prąd bez tego diesel ani rusz dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
Szyba jest podzielona na dwie strony i każda strona jest zasilana oddzielnie. Musisz zobaczyc czy dochodzi prąd. Jak dochodzi to szyba do wymiany. Jak nie ma prądu to trzeba szukać w instalacji, zwłaszcza czy nie wygrzały się kostki.
Witam Chcę zrobić sobię prądnice z silnika indukcyjnego 5KW widziałem film że się doczepia kondensatory i już generuje on prąd Do zasilenia tej prądnicy chcę wykorzystać o taki silnik https://x.alibaba.com/Av6G8c Jest to silnik diesel ma on 8 koni mechanicznych Chcę zrobić sobię przekładnię pasową do tego silnika żeby silnik nie chodził na najmniejszych...
Witajcie ,przepraszam ,jeśli podobny temat się pojawił ,ale szukam jakiegoś agregatu do zasilania domu w przypadku braku prądu z sieci . Po krótce : Posiadam fotowoltaikę 9,6 KW na solaredge hybrydzie , jednak ten kierunek jesli chodzi o magazynowanie energii chyba do mnie nie przemawia ,stąd decyzja o agregacie Posiadam dom 200m2 SMART z Fibaro , pompę...
Może dla ciebie. Bo dla mnie absurdem jest zastosowanie akumulatora 100Ah do rozruchu sześciolitrowego diesla o mocy 250KM.
Nie sprawdzałem, ale tak kręci, że akumulator 50 Ah ledwo daje radę. Nie wiem, czy nie jest za słaby. A czy orientuje się kolega, ile powinno być kompresji? Cały czas szukam, czytam jakieś info, żeby złapać i podobno te silniki lubią się zacierać. Tak twierdzą ludzie z internetu, ale czy to mogłoby być przyczyną gaśnięcia, a na plaku pali? No i słychać...
To zwykły przekaźnik - jak wsadzisz taki z Poloneza to tez będzie działać. Nie może być powodem palenia bezpiecznika. Sprawdź pobór prądu przez cewkę wlacznika elektromagnetycznego na rozruszniku. W Vito (podobny diesel) kilka razy trafiłem na zwarcie międzyzwojowe tej cewki co powodowało zwiększony pobór prądu i palenie bezpiecznika.
przecież może być diesel, trzeba by zrobić instalację podobną do tej stosowanej przy przeróbkach diesli na LPG (tak nie pomyliłem się, można zrobić diesla na lpg), Tak, my też wiemy, że istnieją silniki diesla na paliwo wysokooktanowe, ale wtedy to już nie są silniki diesla tylko silniki "iskrowe" o wysokim ciśnienieniu sprężania. Innymi słowy to już...
sprawdz bezpieczniki ewentualnie minus do nadwozia
Agregat o wymaganym cosfi=1 przy mocy maksymalnej, to taki, który przy maksymalnej mocy czynnej (o której decyduje moc jego diesla) osiąga jednocześnie maksymalny prąd prądnicy. I nie ma już rezerwy prądowej na moc bierną. W przypadku, gdy dobierasz agregat do obciążenia cosfi=0,8, to lepiej (teoretycznie) wziąć taki, który dopuszcza ten cos przy mocy...
Witam Sprawdź bezpieczniki (nr 17 20A w dieslu chyba 25A z bezpiecznika prąd płynie na przekaźnik Diesel Power Relay a z niego idzie + na cewkę przekaźnika nr 1, 2 i 3) (bezpiecznik nr20 40A prąd płynie na przekaźnik nr 3 a z niego na wentylator nr2) ( bezpiecznik nr 24 40A prąd płynie na przekaźnik nr 2) (prąd na przekaźnik nr 1 płynie z wentylatora...
Sprawdziłem prąd dochodzi
A jeszcze weź jedną poprawkę czy ten akumulator po naładowaniu dobrze kręci w sensie szybko nie muli bo na mrozie musi być dobry prąd rozruchowy bo inaczej diesel nie zagada
Zwróć uwagę przede wszystkim na prąd rozruchowy - diesle zwłaszcza w zimie są trudniejsze do odpalenia więc ten parametr jest ważny. Co do pojemności ( kup o takiej wartości jaki był poprzednio, polecam CENTRE droga ale OK) to nie przesadzałbym bo alternator ma określoną wydajność i akumulator będzie potem permanentnie niedoładowany.
A ile lat mają te twoje akumulatory? Możliwe, że one same z racji wieku "gubią" sporo prądu i potem tak duży płynie w obwodzie. Jeśli jest to stara maszyna, to może miec plus na masie. Trzeba będzie zmienić bieguny podłączenia akumulatorów. Silnik pewnie diesel, więc w czasie pracy nie potrzebuje prądu. Alternatora szukaj od jakiegoś dużego diesla lub...
Witam Postaram się opisać krótko mój problem. Chcę zakupić agregat prądotwórczy z silnikiem diesel'a trójfazowy, gdyż posiadam kilka potrzebnych urządzeń z silnikami trójfazowymi. Moc tego sprzętu to w granicach 6,5kVA (mocy pozornej to będzie tak około 5kW czynnej jeśli się nie mylę). Nie byłoby problemu gdyby nie moja spawarka, która jest na 230V....
Nie powinno się nic dziać. Jeżlei diesel to ważny jest prąd rozruchowy.
A sprawdziłes, jaki prąd jest pobierany z alternatora? Jak diesel to pewnie śwece żrą multum prądy, aku pewnie też rozładowany.
Echhh. Taki czujnik generuje prąd zmienny. Impulsy przechodzące symetrycznie przez zero, zatem polaryzacja obojętna. Ale żeby ładnie wyglądało, to niebieski do masy. :D
Przecież masz alternator. Zasada działania jest taka sama - indukowanie prądu przemiennego w stojanie. Więc obrotomierz od diesla sprawdzi się tutaj, jednak trzeba będzie popracować nad wskazywaniem, bo u ciebie siedzi pewnie bezpośrednio na wale, a w silnikach z "tradycyjnym" alternatorem jest przekładnia w postaci paska klinowego i kół różnych średnic....
Akumulator, ładowanie, pobór prądu na postoju do sprawdzenia.Lub masz zwarcie w lewych drzwiach.Pobór prądu pokaże.
Podaj prąd upływu.
Rozruch diesla to prąd (150-200)A ale przez 1-3sekundy.
A możesz napisać jakie ci światełka znikły. Pozdrawiam.
Myślę że będę mógł pomóc w wyborze agregatu - wysłałem Panu wiadomość PW. Pozdrawiam Forum służy pomocy wzajemnej. Wysyłając PW naruszyłeś swoim zachowaniem regulamin pkt 3.1.9. Zabronione jest rozpowszechnianie treści stanowiących przejaw braku szacunku do innych Użytkowników lub osób trzecich. Ostrzeżenie nr 1.
Nic z nim nie zrobisz szczególnie przy dieslu gdzie prąd jest najważniejszy tym bardziej że to akumulator nie firmowy.P
Też nie do końca tylko diesel,. Kwestia regulatora obrotów , dobrze zaprojektowany silnik z regulatorem bedzie poprawnie działał i na benzynie ropie czy gazie, na oczyszczalniach pracują silniki z zapłonem iskrowym na biogaz i 800kW, regulator może być i mechaniczny, tak jest to rozwiązane w wojskowych pab2 benzynowych jak i pad8 diesla i tam to działa...
prąd rozruchu diesel prąd rozruch diesel generator prąd diesel
sterownik ekran nvidia windows przetwornica xenon działać citroen bezpiecznik
zderzak naprawa zderzak naprawa
Lokalizacja czujnika przesunięcia skrzyni biegów Skrócenie przewodu czujnika maty grzewczej - czy to bezpieczne?