masz tu wszystko
rozumiem, że ta teoria tyczy się tez akumulatorów samochodowych... przejrzałem to tak na szybko i widzę, że tutaj temat raczej tyczy sie temperatur dodatnich a mnie interesowałaby zależność prąd/temperatura w drugą stronę czyli w kierunku niskiej temperatury Tyczy się wszelkich kwasowo-ołowiowych. Trzeba brać zarówno poprawki temperaturowe przy rozładowywaniu...
To nie akumulator "daje" prąd tylko rozrusznik "pobiera" - nic się nie uszkodzi.
Nie 12V źle wkleiłem ;) . Nie wiem jak u was jest ale uczciwie ok. 200zł-300zł za robotę licz. Najgorzej przejśc przez ścianę grodziową,może być potrzeba wyciąc koronowym otwór i zabezpieczyć go gumową przelotką. Reszta to przyjemność.
w corsie trzeba jeszcze zwrócic uwagę na wysokośc akumlatora nie każdy pasuje,nie zamkniesz maski.Ten 41Ah wystarczy.
To co znalazłem: https://battery-import.s1.cdn-upgates.co... Wynika, że podstawowa pojemność to pojemność C5 więc prąd 1/5C (5-cio godzinny czyli 32A) dla tego akumulatora powinien być OK. W końcu są to akumulatory trakcyjne do np maszyn myjących podłogi w marketach. Niestety dokładniejszych danych na szybko nie znalazłem.
Sam go dobijasz i masz pretensję do garbatego że ma dzieci proste :) Rozrusznik nigdy nie pobierze 600A... pobiera 100-150A..... Prąd rozruchowy poniżej 70% wartości fabrycznej dopiero może martwić, a nie takie zmiany. Poza tym warunki pomiaru !!!! czy akumulator z półki sklepowej ? po długim postoju samochodu ? po jednej nocy ? po tygodniu stania ?...
Zależy czy podana była pojemność czy max prąd rozruchowy. Akumulator da Ci "tyle watów" tylko przez kilka minut.
Prąd rozruchowy podawany jest na akumulatorach, chodzi o to żeby nie było sytuacji że przy mniejszej pojemności taki zestaw będzie słabszy niż dwa oryginalne. Proste obliczenie. Akumulatory będą połączone równolegle czyli prąd rozruchowy jadnego akumulatora razy dwa i mamy wynik.
Rozumiem, ale czy znajdę gdzieś konkretne normy na temat pomiarów sprawności akumulatorów?
DIN: rozładowanie w ciągu 30 s do napięcia 9V. IEC: rozładowanie w ciągu 60 s do napięcia 8,4V. SAE: rozładowanie w ciągu 30 s do napięcia 7,2V. EN: rozładowanie w ciągu 10 s do napięcia 7,5V. Wygląda to mniej więcej jak opisał kolega (at)lynx22. Jeżeli np. wg normy EN po 10 sekundach rozładowania prądem 100A napięcie akumulatora wynosi 7,4V a po rozładowaniu...
Kontrolki gasną przy próbie odpalenia, oznacza to brak wystarczającego prądu rozruchowego w akumulatorze. Pierwsza czynności: Sprawdzić stan naładowania akumulatora/Naładować akumulator Sytuacja się powtórzy Wymiana akumulatora na nowy rozwiąże problem.👍
Witam Czy prąd rozruchu 420a może uszkodzić silnik elektryczny w takim wózku Nie może. Im większy prąd rozruchowy tym akumulator jest "silniejszy" i może w trudnych warunkach (minusowe temperatury) szybciej odpalić np. silnik samochodu.
Wybierz jeden konkretny samochód i napisz ile pojemności z akumulatora potrzeba na rozruch Nie rozumiem dlaczego się kłócicie. Prąd rozruchowy akumulatora jest proporcjonalny do jego pojemności, podobnie jak np. moc silnika samochodowego jest proporcjonalna do pojemności, choć różne silniki (mimo identycznej pojemności) nie osiągają tej samej mocy....
180A wydaje mi się rzeczywiście małym prądem biorąc pod uwagę, że fabrycznie auto ma montowany akumulator ok. 550-600A, ale najwyraźniej tak musi być, skoro pali bez problemu. Koledzy tłumaczyli Tobie, że natężenie prądu pobieranego przez rozrusznik a prąd rozruchowy akumulatora to dwie różne rzeczy. W dużym uproszczeniu: prąd rozruchowy akumulatora...
Na pierwszym lepszym warsztacie możesz wykonać sprawdzenie prądu rozruchowego akumulatora. Powinno być zbliżone do tego na obudowie aku
Podjedz do serwisu.Serwis podłączy Ci ten akumulator do urządzenia na którym ustawia się prąd rozruchowy Twojego akumulatora i akumulator jest odpowiednio obciążony i wynik po kilkunastu sekundach otrzymujesz na wydruku wychodzącym z urządzenia w postaci wykresu.Jak będzie sprawny technicznie to nawet na końcu wydruku urządzenie drukuje napis .Szerokiej...
Przecież alumulatory mają podany maksymalny prąd rozruchowy.
Powtarzam to po raz kolejny (temat już do bólu omawiany)! Bezpiecznik założony na przewodzie zasilającym przy akumulatorze (obowiązkowo w tym miejscu) NIE ZABEZPIECZA WZMACNIACZY!!! Te mają już własne bezpieczniki. Ten bezpiecznik ZABEZPIECZA PRZEWÓD ZASILAJĄCY PRZED ZWARCIEM DO MASY. Tak gruby przewód w przypadku zwarcia, zadziała jak wielka grzałka...
Druga sprawa, że nigdzie nie jest podane jaki prąd rozruchowy ma ten akumulator Bo to nie jest akumulator rozruchowy.
Czym mierzył ten prąd rozruchowy?
do dyspozycji mam prostownik radyjko 4A Coś więcej o tym prostowniku? Jeżeli jest to prostownik automatyczny to w pierwszej fazie ładuje stałym prądem 4A, a po osiągnięciu napięcia 14,7V wyłącza ładowanie monitorując napięcie i włącza się ponownie przy spadku poniżej 12,4V. Jeżeli jak to określiłeś skwierczał, gotował, może to świadczyć o uszkodzeniu...
Pomiar był dokonywany na zaciskach w komorze silnika służącym do podłączania kabli rozruchowych Gdy pomiaru dokonałem po demontazu fotela kierowcy i badałem akumulator bezpośrednio na klemach okazało się że według tego samego przyrządu ma 820A. Oporność przewodu ogranicza mierzony prąd, bezpośrednio na klemach zawsze będzie wyższy wynik.
Sprawdź potrzebny prąd rozruchu na większym akumulatorze. To odpowie na Twoje pytanie.
1 spokojnie wystarczy do odpalenia silnik ma pojemność 1950cm3. 2 a co rozumiesz przez pytanie im większy chodzi o pojemność czy prąd rozruchowy.
witam był bym wdzięczny za rozwinięcie pojęcia różnicy pomiędzy prądem rozruchowym a prądem szczytowym urządzenia jakim jest urządzenie rozruchowe do akumulatorów samochodowych. Mianowicie mam takie urządzenie wg instrukcji ma 400 A prąd rozruchu i 900 A prąd szczytowy. Dowiedziałem się już dzięki temu forum że ta wartość 900 A w takim urządzeniu jest...
Bezpiecznik na przewodzie ma być jak najbliżej akumulatora. Nie zabezpiecza on wzmacniacza, bo ten ma własne wkładki, ale auto przed pożarem w przypadku zwarcia przewodu zasilającego do masy. Tak gruby przewód nie przepali się, a zadziała jak grzałka. Wartość tego bezpiecznika może być w zasadzie dowolnie wielka, nie przekraczająca prądu rozruchowego...
wiem, bo testowałem na prostowniku Pytanie, czy prostownik był zdolny dać tyle, ile silnik chciał wziąć. Czy test robiłeś pod obciążeniem? Siedząc na rowerku? Czy mierzyłeś, jakie jest faktycznie napięcie na silniku przy poborze 10 A? Prąd rozruchowy akumulatora to parametr, ile akumulator może dać, ale nie, ile dany silnik spróbuje wziąć, więc nie...
Witam! Muszę zakupić nowy akumulator do traktorka kosiarki Countax 12.5 HP. Na starym akumulatorze niema kompletnie nic oznaczeń. Jaką pojemność i prąd rozruchowy powinien mieć akumulator w takiej maszynie? https://obrazki.elektroda.pl/8070761900_...
Auto pewnie bierze dużo mniej. 470A to maksymalny prąd rozruchowy akumulatora, a rzeczywisty prąd pewnie nie przekracza połowy tej wartości. Duży prąd jest tylko przez ułamek sekundy, kiedy rozrusznik rusza i ewentualnie przy zablokowanym rozruszniku. Rozruszniki do osobówek mają moc między 0,9 a 1,3 kW, a te z przekładnią planetarną stosunkowo miękki...
Hej! Diesel czy benzyna? Jeżeli benzyna to coś pokroju Centra Futura CF04 - 64Ah, prawy plus, Jeżeli diesel CF-10 - 95Ah prawy plus
25A czy 40A stosuje się do elektronarzędzi, w których jest duży prąd rozruchowy silnika. Płytka ma zabezpieczać akumulatory, więc musi być do nich dobrana. Możliwe, że nie będzie to bubel. Światło było i co, zgasiłeś je, czy świeciło do końca, czyli do rozładowania baterii?
Z drugiej strony kiedyś mi gość w sklepie powiedział że ważny jest prąd rozruchowy a pojemność to jak są zbędne bajery, bo prąd daje możliwość odpalenia auta... Większy prąd rozruchowy wiąże się z większą pojemnością akumulatora. Jeżeli forsuje się większy prąd rozruchowy przy niezmienionej pojemności to taki akumulator żyje krócej niż inny o tym samym...
czy ktoś ma może tekst normy IEC lub EN określającej prąd rozruchowy akumulatora? Znalazłem opis mówiący, że wg. IEC prąd rozruchowy ma być pobierany przez 60 sekund, akumular ma mieć -18st.C a napięcie nie może spaść poniżej 8.4V Czy ktoś może to potwierdzić/zaprzeczyć ?
prąd rozruchowy to chyba największy przy brzegu, gdy łódka pełna? Później ubywa zanęty i prąd rozruchowy już będzie niższy.
Żywotność w funkcji rozruchu zależy od maksymalnego prądu rozruchowego akumulatora. Mogą być akumulatory o nieco różnej pojemności a identycznym prądzie rozruchowym albo tej samej pojemności i róznych prądach rozruchowych. Akumulatory które porównujesz mają różnicę pojemności 20%. Jeżeli róznice prądów rozruchowych nie są większe to od biedy możesz...
Dzięki, już wszystko zrozumiałem,
Mogło coś się stać z nim? Gdy sprawdzisz to się dowiesz. 15-20 s to trochę długo ale skoro akumulatorowi, który dał prąd nic się nie stało (nic o nim nie piszesz) to możesz być optymistą. 20 sekund zwarcia... raczej niszczy akumulator. Niszczy oba akumulatory połączone szeregowo (zwarte) przewodami rozruchowymi. Rezystancja przewodów nieco ograniczyła...
Tutaj dobry wykaz jaki akumulator: https://obrazki.elektroda.pl/8950631000_... Taką Futurę można wybrać, ma sporo prądu rozruchowego
Kolego, sam napisałeś, że po naładowaniu akumulatora wszystko było dobrze. Wymień akumulator, uważaj na prąd rozruchowy.
Podjedź do elektryka, niech Ci pomierzy prądy rozruchowe akumulatora i rozrusznika.
Według mnie to żaden problem że masz większy prąd rozruchowy na nowym akumulatorze. Ważne, abyś miał tyle samo Ah.
Tu nie chodzi tylko o pojemność akumulatora, ale przede wszystkim o prąd rozruchowy - to jest widlasta ósemka o pojemności 4,6 litra więc potrzebuje dużego "kopa" przy rozruchu.
Jak długo ma pracować przy poborze 60W, a jak długo przy rozruchu/schładzaniu 140W? Ogólnie to do takich zastosowań są przewidziane akumulatory trakcyjne (wózki, łodzie itp.), które są przystosowane do głębokiego rozładowania. Akumulatory rozruchowe są przewidziane do dużych prądów, ale pobieranych krótko.
Dokładnie parametry tego akumulatora to: 12V, pojemność 125AH, prąd rozruchowy 900A. To jest akumulator od ciągnika rolniczego.
Mały akumulator to mały prąd rozruchowy. Ten akumulator po prostu się nie wyrabia.
Witam Trochę dziwny ten tester, co mierzy prąd rozruchowy akumulatora mając kable o nikłym przekroju. To już samo z siebie go eliminuje. Sam test jest do luftu, bo zakładając, że "tester" mierzy prąd rozruchowy (to już obaliłem, ale niech będzie) to już Ty mierzyłeś pojemność akumulatora i to w dość osobliwy sposób. Reasumując: jeżeli w dokumentacji...
Niestety, też tak myśle, ale jak widzę cenę oryginału to aż mi się odechciewa. Szukałem jakiegoś odpowiednika, który podołałby temu zadaniu, pociągnął jakieś minimum 150A (taki jest prąd rozruchowy akumulatora) i nie kosztowałby aż tyle. Nie mogę jednak nic takiego znaleźć. Ps poprawiłem link w pierwszym poście do oryginalnego przekaźnika.
Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy odpalanie samochodu kablami rozruchowymi grozi uszkodzeniem akumulatora dawcy w przypadku gdy jego akumulator ma niższy prąd rozruchowy. Opisując to obrazowo akumulator w matizie ma prąd rozruchowy rzędu 200A. Akumulator w fabii prąd rozruchowy rzędu około 360A. Czy stanie się coś jeżeli w fabii rozładuje się akumulator...
Typ akumulatora: Patrz kod wyposażenia na etykiecie identyfikacyjnej »Typ akumulatora: Patrz kod wyposażenia na etykiecie identyfikacyjnej Akumulator 44 (Ah) Prąd rozruchowy przy zimnym silniku (DIN) 220 (A) Akumulator 51 (Ah) Prąd rozruchowy przy zimnym silniku (DIN) 280 (A) Akumulator 61 (Ah) Prąd rozruchowy przy zimnym silniku (DIN) 330 (A)...
W takim razie czy coś takiego się nada? https://allegro.pl/oferta/akumulator-bos... Niestety nie wiem czy typ akumulatora "rozruchowy" ma jakieś znaczenie. Dodatkowo są różne wartości prądu rozruchowego. Nie wiem jaką wartość ma dotychczasowy akumulator i czy coś zmieni wyższa/niższa wartość względem oryginału? Dzięki za pomoc...
Napięcie na silnik wchodzi większe, więc prąd rozruchowy jest większy. Do tego może jeszcze opór wewnętrzny akumulatorów i całej baterii jest mniejszy niż oryginalnych, no i nie działa z nieodpowiednim "BMS".
Może ma 12V, ale niewystarczająco "siły" żeby pokręcić rozrusznikiem. Akumulator musi mieć określony prąd rozruchowy. Pewnie wartość tego prądu jest za niska. Spróbuj go odpalić na innym akumulatorze albo prostownik podepnij i na nim sprawdź. Wiem, że to dziwnie może wyglądać, ale parę dni temu kolega miał podobną sytuację. Zadzwonił do mnie, że mu...
Jakie silniki sprawdzasz? Podaj chociaż pojemności, rodzaj paliwa. Jakie kable łączące rozrusznik z akumulatorem teraz używasz? - chodzi mi o średnicę miedzi w nich i jakiej są długości. Jaki akumulator teraz używasz: firma i model, a może jest na nim określony prąd rozruchowy?
Jeżeli dobrze myślę, to jako silnik ma moc 0.8KM, to jest ~1100W, co daje nam ~90A na biegu jałowym. Więc akumulator z prądem rozruchowym ok 250-300A powinien być wystarczający.
Dwa odpalenia 2.2 di https://youtu.be/l8j8a5xj3LQ https://youtu.be/3D0fNvwIWH8
Wszystko zależy od tego, czy w dobre miejsce (i w dobrym kierunku) włączysz tę diodę. Jeśli akumulator "hotelowy" i instalacja "hotelowa" będzie oddzielona diodą od alternatora i akumulatora rozruchowego, to prąd nie powinien przepływać od akumulatora "hotelowego" w kierunku do rozruchowego. Będzie mógł plynąć tylko od akumulatora rozruchowego i alternatora...
Kupiłem tester i paruję na podstawie prądu rozruchowego.
Tym, że pomiędzy masą i minusem jest pewna rezystancja i ona spowoduje ograniczenie prądu podczas podłączania akumulatorów.
Może po prostu włożę zwykły akumulator powiedzmy 100Ah albo nieco większy? Miało by to jakiś sens? Nic się nie stanie z akumulatorem, jeżeli na razie będzie stary pod alternatorem 140A? Zwróć też uwage na prąd rozruchowy. Chodzi oczywiście o prąd rozruchowy akumulatora. Im więcej A tym lepiej.
Jak dla mnie, prąd rozruchowy tego akumulatora to 520A.
Jeden akumulator 12V taniej wyjdzie, ważne aby miał odpowiednio duży prąd rozruchowy, może też posłużyć jako awaryjny do samochodu. Odnośnie samego rozruchu ważny jest stan rozrusznika oraz połączeń przewodów
Ale co ty piszesz że nie naładuje alternator? 100A alternator nie da rady? To ta samo nie da tego słabego naładować a do tego słabszy mniej pokręci. Zawsze się bierze największy jaki cię stać/wejdzie a nie jeszcze mniejszy bo mniejszego lepiej nie naładujesz.
Weź sobie kartę katalogową tego akumulatora i ją przejrzyj: http://www.emu.com.pl/download_script.ph... Masz tam podany max. prąd rozładowywania (w ciągu 5s) i teraz znajdź sobie jak jest definiowany prąd rozruchowy w/g EN, a jak w/g DIN i wybierz ten, którego procedura pomiarowa jest bardziej zbliżona. Albo to urządzenie mierzy zgodność...
A może ktoś z Was wie, które z akumulatorów innej firmy równają się oznaczeniu s4 i s5 Bosch'a? Właściwie, to zależy mi na akumulatorach odpowiadających właściwościom s4 Bosch.
Jaki prąd rozruchowy akumulatora masz? Przy 540A-680A powinno być ok Możesz przełożyć akumulator z innego auta bo może ten jest uszkodzony, a jak nie pomaga to raczej rozrusznik, ewentualnie możesz sprawdzić czy rozrząd jest na znakach
Rozrusznik może pobierać sporo ponad 300A ( prąd rozruchowy akumulatora ) . Podejrzewam że tańszy będzie gotowy napęd niż tranzystor który z marginesem bezpieczeństwa to wytrzyma . Należy sobie również odpowiedzieć na pytanie : co się stanie z bramą jak nie zadziała krańcówka ?
Nie jestem mechanikiem samochodowym, ale oleju w skrzyni biegów nigdy nie wymieniałem i nie pamiętam by ktoś wymieniał. Teoretycznie akumulator w aucie elektrycznym powinien dłużej wytrzymać niż ten w spalinowym. Najbardziej niszczą akumulator prądy rozruchowe.
A jeszcze takie długotrwałe rozładowanie akumulatora rozruchowego małym prądem ( nie trakcyjnego czy deep cycle) prowadzi do jego zasiarczenia i znaczącego skrócenia żywota... Pozdr. J. ps Instalujemy m in GPS-y w pojazdach budowlanych, one potrafią stać miesiąc i akumulatory umierają.
Jeżeli ta 12/120Ah da te 900 A lub coś koło tego to powinna się nadać Tak powinna się nadać. A co pisze producent ciągnika co zaleca 2x6V, jaki prąd rozruchowy zaleca? Ciągnik to raczej mądrzy ludzie produkują i jak coś zalecają to bym się tego trzymał. Dodano po 7 W tym przypadku ważny jest prąd rozruchowy od którego zależy czy rozrusznik ma "kopa"...
łożyska ślizgowe w rozruszniku mogą być już wytarte i w momencie kręcenia wirnik "klei" się do stojanu, podobnie kiedy tulejka na bediksie jest wytarta bedzie blokowało rozusznik. Ale objawy były by przy prawie każdej próbie odpalenia a nie tylko przy pierwszej (np po dłuższym postoju ) Proponuje sprwdzić i ewentualnie oczyścić styki na akumulatorze,...
Witam!Sprawdż świece żarowe( odłączając je pojedyńczo zmierz omomierzem).Jak swiece są dobre (nie mają przerw)przekręć kluczyk i zmierz czy na świecach masz zasilanie.Jeśli masz to pozostaje Ci podstawienie drugiego akumulatora lub sprawdzenie prądu rozruchowego akumulatora w stacji diagnostycznej.Pozdrawiam Zygik.
To jest tak... (przynajmniej tak mi się wydaje) Chwilowa wydajność prądowa nie zależy od pojemności akumulatora, ale od jego oporności wewnętrznej. Gdyby była taka możliwość zrób test na akumulatorach samochodowych (duży prąd rozruchowy=mała oporność wewnętrzna). Poszukaj jeszcze akumulatorów żelowych do wózków inwalidzkich. Pozdrawiam, Cooyon.
Napięcie nie jest wyznacznikiem prądu rozruchowego akumulatora. 12,4-12,6V to jest normalne napięcie nieobciążonego akumulatora. Ładowanie masz do "d" i tyle. Mierz napięcie na światłach mijania i przy 3000 obr./min. Jeśli jest niższe niż 14,2V to tam tkwi główny problem i nawet wymiana akumulatora na nowy na długo nie pomoże. Pobór prądu na postoju...
Było coraz gorzej i pojechałem sprawdzić prąd rozruchowy akumulatora okazało się ze z 680A było 420A po prostu był stary a jak auto bierze cos tam na podtrzymanie to już nie miał sił przekręcić szybko tylko o wiele za wolno i nie odpalił. Może 6 razy obrócił wałem i lipa kontrolki gasły. Nowy akumulator i po problemie.
Tyle, że to coś w żaden sposób nie mierzy prądu rozruchowego. Ta niby "sprawność" akumulatora i prąd rozruchowy są tylko szacowane na podstawie zmian Rw, która tak jak zauważył kolega (at)kortyleski mierzona jest z bardzo dużym błędem. Dlatego takie zabawki są bezużyteczne.
Dziękuję ;) Więc pojemność 60Ah lub 65Ah. A prąd rozruchowy?
Jak by się zdarzyło, że urządzenie pracowało by przez jedną minutę i rozrusznik pobierał prąd znamionowy 300A , to zużycie energii wynosi 5Ah. Oznacz to, że nawet przy wyłączonym silniku akumulator nie zostanie mocno rozładowany, a alternator wyrówna ubytek energii w stosunkowo krótkim czasie. Prąd rozruchowy akumulatora w tym układzie powinien być...
Nie powinno się nic dziać. Jeżlei diesel to ważny jest prąd rozruchowy.
Dobry to pojęcie względne. Dobry dla użytkownika laika to np Bosch C3, dobry dla akumulatora to taki co się składa tylko z transformatora i prostownika, ale to już trzeba kontrolować prąd i napięcie ładowania.
(at)motocyklistar1 Ale się chłopie zaplątał. Bateria superkondensatorow podłączona bezpośrednio zwiększa pojemność Twojego oryginalnego akumulatora i zmniejsza rezystancje co skutkuje wyższym prądem rozruchowym. Tak jak byś dołożył drugi akumulator. Ten ,,booster" to nic innego jak tylko kilka superkondensatorow połączone szeregowo, bo te kondensatory...
To jest 12V 44Ah 220A Czyli akumulator 12V, o pojemności 44Ah i prądzie rozruchowym 220A. Zalecany prąd ładowania tego akumulatora to max 4,4A. mój sąsiad ma ciągnik John Deere i on tam ma akumulator w pojemności 620Ah, ja mam nowego Zetora ale mam 260Ah więc mniej. W ciągniku sąsiada jest akumulator o nieznanym napięciu i pojemności, ale za to znanym...
Zastanawiał się kolega czy ten akumulator dałby radę np. W motocyklu? Można kupić gotowe akumulatory tego typu dla motocykli (dlatego też trochę bawi mnie to zdanie - Wszystkie prawa do projektu zastrzeżone, wyrażam zgodę na amatorskie wykorzystanie. :D ) Główny problem w tym miejscu to brak jakiejś super kontroli procesu ładowania + całkiem spory prąd...
Koniec! Działa funkcja SZUKAJ! A tematów o doborze bezpieczników do wzmacniacza, instalacji, koloru izolacji, typu pokrowca na kanapie i długości anteny było już wystarczająco dużo! Szczególnie jak czyta się takie bzdury, jakie zafundował serekkox. Mnie sie już nie chce powtarzać, że ten bezpiecznik nie zabezpiecza wzmacniacza, tylko INSTALACJĘ ZASILAJĄCĄ...
:D a ja myślałem że Ty jakiegoś potwora stworzyłeś.Motorower przerobiony na 70ccm powinien odpalać na tym co jest fabrycznie. Sprawdź wszystkie połączenia...może masz słabą masę.Najlepiej na próbę podłącz na krótko. Akumulatory 14Ah są stosowane w "tysiącach" więc nie przesadzajmy. Zresztą w czasie rozruchu ważniejszy jest prąd rozruchowy akumulatora...
200 A w instrukcji to jest prąd rozruchowy rozrusznika tak jak i na akumulatorach są podane takie wartości. Zawsze prądy rozruchowe są podawane w setkach Amper
Masa czynna owszem jest ciałem stałym, ale nie ma postaci jak np arkusz blachy, tylko bardziej porowata jak gąbka lub piasek. Siarczan pokrywa nie powierzchnię płyty, a powierzchnię każdego ziarna z osobna w całej objętości masy czynnej. Dlatego właśnie ładuje y małym prądem przez wiele dni, by oczyścić płyty wewnątrz. Pojemność akumulatora, to właśnie...
Witam Krótko i węzłowato: minimum to pojemność 125Ah i prąd rozruchowy 690A, optimum to 145Ah i prąd rozruchowy 800A. Napięcie oczywiście 12 woltów. Osobiście polecam akumulatory ZAP - sprawdzone, przetestowane wielokrotnie. Przy okazji wymiany/montażu nowego akumulatora sugeruję czyszczenie styków przewodu plusowego i masowego oraz zakonserwowanie...
Ważny jest prąd rozruchowy.
360A to prąd rozruchowy akumulatora. Głównym parametrem jest jego pojemność, czyli w twoim przypadku 45 Ah. Drugim ważnym parametrem jest wielkość akumulatora i układ klem. I to będzie decydować przy zakupie nowego akumulatora. Możesz kupić akumulator o większej pojemności (jeśli jest w takim samym rozmiarze). Ale nigdy nie o mniejszej! Jeśli to pad...
najpierw sprawdziłbym prąd rozruchowy tego akumulatora a dopiero napięcie na miernik. w większości akumulatorów używanych siada przeważnie moc rozruchowa,trzeba sprawdzić za pomocą specjalnego urządzenia do tego przystosowanego,miernik-multimetr ci tego nie pokaże
Wystarczy 55Ah, ale w dieslu wazny jest prąd rozruchowy.
Akumulator nowy, ładowanie sprawdzone poprawne, rozrusznik świeżo po regeneracji. Sprawdziłem napięcia na akumulatorze na postoju, przy rozruchu i na odpalonym, jest w normie. Sprawdziłem specjalnym narzędziem do akumulatorów, żywotność 65% prąd rozruchowy 410. Roczny akumulator firmy "POWER". Przeczyściłem styki przy pompie paliwa. Na razie pali. Dodano...
Prąd rozruchowy nie zawsze idzie w parze z pojemnością np akumulator 90Aha i 175Aha może mieć taki sam prąd rozruchowy np 900A
Patrz na to co mówi "panklex" - akumulator o wyższym prądzie rozruchowym, prąd rozruchowy - pomijając inne mniej ważne szczegóły - świadczy o klasie akumulatora.
Hej kolego, jeżeli wstaje deska to kluczyk jest ok, jeżeli stacyjka po przekręceniu na zapłon zaświeca się kontrolkami to na 99 % jest ok (wątpię że poszło tylko położenie 3 do uruchamiania zapłonu) może być dużo przyczyn, na początek, aby wyeliminować stacyjkę to --> zapłon --> dwójeczka --> sprzęgło --> 2-3 silnych chłopa i odpalać go na tzw. "pycha",...
Uważasz że czym wyzsza pojemnosc czy tam prąd rozruchowy przedłużą żywotnosć akumulatora ?
Nie wiadomo jak z żywotnością tych akumulatorów ale wiadomo że są bardzo mocne. Seria Galaxy Gold bije na głowę konkurencję jeśli chodzi o prąd rozruchowy i ten prąd zawsze jest dużo większy niż jest napisane na obudowie akumulatora. Firma Autopart jest mało znana bo Polacy kupują tylko Bosch i Centra nadal myśląc że ten pierwszy to niemiecki a drugi...
Do sprawdzenia są dwie rzeczy: 1. Prąd pobierany z baterii akumulatorów (tzw. akumulator składa się z trzech akumulatorów połączonych szeregowo. Potocznie nazywane są celami, ogniwami, bateriami). 2. Pojemność baterii rozruchowej Prąd mierzysz amperomierzem, który wpinasz pomiędzy baterię a masę lub pomiędzy baterię a przewód plusowy. Miernik ustaw...
Akumulatory spokojnie możesz dać o większej pojemności. Zmieni ci się tylko kwestia ładowania. Tutaj nie musisz też dbać o duży prąd rozruchowy. Akumulatory może jakieś agm lub poszukać od innych wózków jezdniowych? Kiedyś przerzucałem jakieś dziwne akumulatory. Miały okrutną, jak na swoja wielkość pojemność. Oraz okrutną wagę, bo akumulator mniejszy...
prąd rozruchowy transformatora lodówka prąd rozruchowy prąd rozruchowy akumulatora
wyświetlać błąd zafira wentylator chłodnicy scenic limit polaczen
zmywarka wirpool mikrokomputer cobra1
Lokalizacja zaworu TCC w Audi A6 C5 1.9 TDI 1997 Klosz lampy tylnej Seat Leon 2: Wymiana i rodzaje