Widzę że nie dopisałem jak kable podłączyć.Szeregowo czyli odpinasz klemę np dodatnią i miernik jeden koniec klema a drugi kabel który zakładasz na klemę.Wyłącz tylko wszystko drzwi zamknij aby lampka nie świeciła i nie rób tego na odpalonym silniku tylko.Odczekaj do minuty gdyby prąd był za duzy i skakał
Napisz może co to za auto, co tak naprawdę ma się dziać, jak ma działać to oświetlenie i które? Wnętrza? Jeśli dobrze rozumiem koncepcję to: Sygnał zapłonu podłączasz pod 85 przez diodę w kierunku przewodzenia czyli katodą w stronę przekaźnika. Pod 85 podłączasz też przez diodę sygnał z panelu lusterek też katodą w stronę przekaźnika. 86 masa, 30 wejście...
podobnych używałem w pracy na rozdzielniach 0,4 i 6kV tam się troszke nadają
domyslam sie ze tak ze jest wyszsz ale co jest powodem auto normalnie odpala laduje ale aku rozladowuje w ciogu 20minut nie wjem co jest pszyczyno i jak to usterke usunoc
Witam, Akumulator do wymiany lub (i) brudne styki (klemy, masy, przewody akumulatora). Pozdrawiam, Georges
Lepiej tyłem do słońca, bo deska bardziej wrażliwa, skóra/tworzywo na kierownicy i więcej światła wpada od przodu. A zawsze można dodatkowo osłonę włożyć, choćby z tektury, albo kupić termiczną za 15 złotych. Na prywatnym terenie wszystko można zastosować, bo inaczej pod jakimś blokiem - zasłonięty środek może prowokować ciekawskich.
Trzeba dokładnie sprawdzić czy czasami nie jest jeszcze coś wpięte pod ten bezpiecznik.
Musisz sprawdzić napięcie ładowania i pobór prądu w aucie - nie jest to wina tego o czym piszesz. Pozdrawiam.
Tyle ile pokazuje miernik. Elektrykiem nie jestem. Ok ale w takim razie byś chociaż przepisał prawidłowo. 2 razy napisałeś 0.038 a na mierniku jak byk 0,37 (nie czepiam się 8 i 7) - napisałeś 10-krotnie niższa wartość! A do tego nie trzeba być elektrykiem.
Jest jeszcze wzór P=I²*R. Policz jaka moc byłaby tracona na przewodach przy prądzie który podałeś.
Żeby namierzyć element który pobiera nadmiar prądu, przy zgaszonym aucie podłącz sobie miernik tak aby pokazywał pobierany prąd, następnie odłączaj kolejne bezpieczniki i patrz jak zmienia się pobór prądu.
Cześć, nie wiem czy odpowiedni dział, w razie czego proszę o przeniesienie. Czy ktoś z Was orientuje się ile prądu pobiera typowy moduł bluetooth z Chin? Mowa o czymś takim: https://obrazki.elektroda.pl/9073671500_... Pytam, ponieważ pasowałoby mi go podłączyć tak, aby cały czas miał zasilanie. Pozdrawiam.
Nie używałem takiego wynalazku, ale ludki piszą, że coś tam działa i pomaga. To nie da więcej jak 100mA i to w porywach przy dobrym świetle. Czyli pewnie z 4-5 godzin dziennie latem. Można coś powiedzieć gdyby znać prąd poboru prądu w aucie. Co ile trzeba taki akumulator doładowywać? Raz w miesiącu? Jeśli tak, to taka ładowarka to za mało.
Zmierz prąd poboru na zamknietym aucie. I zmierz akumulator wyjety z auta po paru dniach.
Co może być? Sprawdzałeś przewody od akumulatora do masy i do rozrusznika? Tam masz główny ,,węzeł" zasilania.
Przedłużanie przewodów przy czujniku halla może powodować błędy. A w czym chcesz te "kabelki" podełączć? Bo nawet modelu auta nie podałeś! Więc ci łopatologicznie wytłumaczę: nie wiem. I inni też pewnie nie (oprócz informacji typu odetnij to i to). A cała ta droga radiowa, to po prostu alarm samochodowy...
Kontrolka w łapkę i po kabelku od akumulatora tup,tup .........o ile dobrze pamiętam to biały kabel... .
UT210E jest fajny do pomiarów w aucie (cęgi prądowe DC) ale niestety jak większość mierników cęgowych nie ma dużego wyświetlacza, w aucie małe cęgi to zaleta ale okupiona niewielkim wyświetlaczem. Czy warto - nie wiem, a aucie pomiar prądu cęgami to super wygodna opcja, no i nie inwazyjna. Bo rzygać mi się chce jak widzę ludzi nakłuwających izolację...
Czy to znaczy , że był niewłaściwie podłączony do rozruchu z kabli ?
kolejny objaw: pojechałem dzisiaj do miasta do kina i po seansie wsiadamy do auta a tutaj zonk: nie świeci się już w ogóle kontrolka od akumulatora w żadnej pozycji, silnik kręci ale nie zapala, tak jakby nie podawało paliwa :/
Radio lub licznik. Generalnie pobór prądu w tym aucie to temat rzeka
Cześć, Podpowie ktoś, jak prawidłowo zmierzyć pobór prądu w aucie z dwoma akumulatorami? Plusy są połączone pomiędzy nimi.
najpierw doładować aku bo pewnie od kiedy go kupiłeś to nie ładowałeś potem sprawdzić pobór prądu przy zamkniętym aucie (w stanie w jakim parkujesz na noc) a jeśli wszystko w normie to czeka cię zakup nowego aku
65ma to daje 1,56 Ah na dobe więc zakładając sprawny i naładowany akumulator np 45Ah to niepowinno być problemu z odpaleniem auta po tygodniu stania. Sprawdź ładowanie i dokładnie jeszcze raz pobór prądu przez dłuższy czas czy okresowo nie wzrasta. Co prawda w moim aucie prąd pobierany z akumulatora nie przekracza 10mA (radio alarm i modół silnika)...
Prąd a aucie jest, paliwo też. Prąd chyba w akumulatorze a paliwo w zbiorniku o tym piszesz czy sprawdzałaś iskrę na świecach i paliwo na wtryskiwaczach?
Jak wspomniał przedmówca. Sam wzrost prędkości spowoduje wzrost prądu !!! Jak w aucie spalanie jest dużo większe przy przyspieszaniu niż równej jeździe. Jeśli zamontujemy układ reagujący na wzrost prądu spowodowanego większym obciążeniem to ten sam układ będzie tak samo reagował na wzrost prądu podczas przyspieszania z 30Hz na 40Hz. Wniosek jest taki...
Akumulator 3-letni, użytkowany w niekorzystnych warunkach, może być już zużyty. Inna sprawa jest taka, że te ładowarki, które masz na zdjęciu, to nigdy nie naładują w pełni akumulatora, bardziej ładują konserwacyjnie. Jest też opcja, że jakiś obwód kradnie prąd w aucie.
Wyjmij na chwilę żarówkę z którejś lampy w samochodzie a napięcie mierz względem masy karoserii, napewno znajdziesz kawałek odsłoniętej śruby, może być obudowa stacyjki dobra lecz nie we wszystkich autach. Mój ojciec, mechanik samochodowy dawno temu krzyczał na mnie jak szukałem prądu w aucie miernikiem, mówił że zawsze w aucie szuka się żarówką, po...
w ten sposób nic nie wybadasz - musisz pomierzyć prąd pobierany z aku a nie napięcie pomiędzy słupkiem aku a masą auta bo zawsze będzie (miernikiem zamykasz obwód a przecież zawsze coś w aucie prąd pobiera) co znaczy że altek gorący? jak na niego spluniesz to się gotuje czy po prostu nie możesz utrzymać na nim ręki?
Akumulator 80 ah nowy ładowanie 14,3 V Raz na tydzień tak się dzieje
DCV 200m to twój zakres. To zakres pomiaru napięcia stałego do 200mV, pobór prądu w aucie mierzymy na ustawieniu DCA i zakresie 10A
Więc sprawdź czy na postoju coś Ci nie pobiera prądu z akumulatora. Bo i skąd prąd miał by płynąć, jak nie z akumulatora? Jak masz multimetr w domu, to bierz go w dłoń i sprawdź czy nie masz w aucie "złodzieja prądu" Zmierz też multimetrem kostkę od alternatora, czy na wyłączonym zapłonie coś nie podaje na nią prądu przypadkiem. Jak nie masz multimetru,...
Naprawa nie polega na tym by usuwać skutki. Należy usunąć przyczynę. To jest odnaleźć w aucie "złodzieja prądu" i z nim porządek zrobić. Nie trza bedzie klem odłączać. A poszukiwania zacznij od pomiaru prądu z aku przy wyłaczonej stacyjce i zamkniętym samochodzie
Ten program to stara Autodata, nie wiem jak go wysłać w lepszej jakości. F32 to zasilanie wtrysków, też z przekaźnika pompy Dodano po 2 Znalazłem schemat z którego wynika , że bezpiecznik 32 też powinien iść przez ten sam przekaźnik. Przecież wynika to z kawałka schematu który ci wysłałem Jaki masz pobór prądu na zamkniętym aucie i odczekaniu kilkunastu...
Sprawdź obwód masy. Czy w tym aucie działa jakikolwiek odbiornik prądu? Czy klemy akumulatora mają dobry styk, są czyste?
Pod styki zaznaczone fioletowymi strzałkami. Fabryczne radio Grande Punto 2006 r. https://obrazki.elektroda.pl/8629931300_...
6-8km do pracy i z pracy... Możliwe, że auto jest sprawne. Tylko przy tak krótkich odcinkach, bilans prądowy się nie domyka. Dodaj sobie włączone światła, wycieraczki, pewnie dmuchawa, do tego stanie w korku i problem gotowy. Zanim wyjmiesz, bez sensu, alternator, zmierzyć porządnie pobór prądu na uśpionym aucie, a miernikiem cęgowym zmierzyć prąd...
Wtryskiwacz ma ok. 1,5 ohma rezystancji i 3,2 mH indukcyjności (czy induktancji?) Problem w zasadzie żaden. Dodałem obciążenie w postaci powietrza pod ciśnieniem 2bar - nic się nie zmieniło oprócz odrobinę większego prądu. W generatorze wykres wygląda bardziej książkowo - duże napięcie i prąd otwarcia i sporo mniejsze podtrzymanie, a w aucie prąd jest...
Witam. Problem z citroen c2 hdi 2005r. Bsi umarło, brak prądu w całym aucie, po kupieniu nowego, wyzerowaniu i wygenerowaniu kodu pin, programowanie w lexii przechodzi wszystko, aż do momentu programowania kluczyka, wywala "Niepowodzenie programowania klucza, proszę zacząć od nowa" Czy ktoś wie co może być? Dziękuję. Ps. Prąd w aucie jest, auto kręci...
Bo tak ma być. Skoro napięcie na klemach w trakcie pracy silnika ma 14,5V to szukaj przyczyny gdzie indziej - duże samorozładowanie baterii - > trzeba rozglądać się za nową, - coś w aucie pobiera prąd na postoju -> trzeba zmierzyć prąd pobierany z akumulatora przy wyłączonym silniku.
Witaj, moduł komfortu do tego modelu to raczej nie istnieje. Potrzebny jest alarm z regulowanym czasem do sterowania takimi czynnościami, np. Tytan DS 200 i urządzenie które się podpina pod szyby i gotowe. Poszukaj na znanym portalu aukcyjnym. Po podpięciu się pod szyby trzeba sprawdzić pobór prądu na pozamykanym aucie, żeby się nie obudzić rano z ręką...
Temat o blackoucie w Hiszpanii, a banda gawędziarzy dyskutuje o: ABS w aucie, Moim Prądzie, inflacji, kosztach prowadzenia działalności gospodarczej, kosztach prądu w domu. Ręce opadają.
Naprawę zacznij od sprawdzenia bezpieczników. Jak wszystko działało to gdy nie rozblokowałeś tego dodatkowego zabezpieczenia to czego a aucie brakowało, nie świeciły zegary?
Dwie sprawy : - Jeśli w Twoim samochodzie gniazdo zapalniczki jest zasilane także gdy w stacyjce nie ma kluczyków to będziesz musiał za każdym razem pamiętać, by to dodatkowe oświetlenie wyłączać. A uwierz mi, łatwo o tym zapomnieć ;) Lepiej jednak znaleźć obwód w którym napięcie pojawia się tylko gdy kluczyk jest w stacyjce. - Dodatkowy bezpiecznik...
Zamawiaj zamek - nowy zamiennik po nr oryginału. Też tak kiedyś sadziłem. To teraz jak usterka usunięta to nim się weźmiesz np za kupno nowego zamka to przeczytaj ten temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Zobaczysz co cie może spotkać i po nr WIN ha ha! Niestety zamek nie dojechał, drzwi rozebrane, przy okazji przyjrzałem się...
Sprawdź stan akumulatora , ładowanie w aucie na początek i pobór prądu rozrusznika.
Witam, jak odczytać kod do radia Blaupunkt BNO 881? Dodaję plik BIN. Radio zostało odłączone od prądu w zakupionym aucie i niestety nie posiadam PIN-u do niego.
Moim zdaniem to jest kwestia przekroczenia prądu BMSa. Przy uruchamianiu rozrusznika, pojawia się prąd udarowy, który może być wyższy. Proszę analizę: https://jackiewiczowie.blogspot.com/2016... Widać że prąd udarowy utrzymuje się jakiś 0,4s. Badany jest rozrusznik 1kW (max 1,2kW) w aucie. Prąd udarowy sięga 270A.
Dokładnie tak. Żółty i czerowny z radia do czerwonego z auta. Czarny do czarnego. A żółty z paskiem do pomarańczowego z radia, jeśli jest. Ten może być spokojnie niepodłązczony. JAk przećwczysz, to daj znać o efektach. A przed robotą sprawź, czy nie zrobiłeś już jakiegoś zwarcia i czy na tym czerwonym w aucie masz prąd.
Prąd spoczynkowy w aucie to prąd jaki jest pobierany z akumulatora, gdy auto jest w spoczynku(stoi np w garażu).
Akumulator jest dobry sprawdzałem go. Wkładałem również z innego auta i to samo: brak prądu w aucie :/
Sprawdziłem - 4 radia GM360 - wyświetla ww komunikat, 1 radio połączyło, dlaczego tak? Z GP360 nie ma problemu. Kolejne pytanko - jak ustawić automatyczne włączenie GM360 bez wciskania przycisku - od razu po włączeniu prądu w aucie? Czym zaprogramować P165(wtyk 2,5mm) ?
Zamek klapy tylnej i przycisk wiem już jak to działa. Więc można to bez problemu naprawiać itp. Obecnie pobór prądu w aucie na zamkniętym z kluczyka to 3mA , ale jeszcze parę problemów zostało do zrobienia. Te ustawienia w sterowniku to jeszcze po kombinuje, dlaczego to meczę, bo nie działa mi jeszcze sterowanie mrugnięcia światłami przy otwarciu zamknięcia...
Masz przyczynę. Ładownie powinno być 14,4 V. Przed chwila dokonałem pomiarów: napięcie ładowania 14,43V. Mierzone przyrządem cęgowym na przewodzie do akumulatora (przy otwartej masce auta): Prąd ładowania akumulatora na włączonym silniku 1,8A do 2A przy włączonych światłach czy nie, nie ma to znaczenia. Prąd przy zamkniętym aucie pilotem, po około...
Najbardziej zależało by mi na tym kwadratowym, ponieważ ma dosyć estetyczny wygląd Nie wygląd w nim najważniejszy a "zero" pośrodku skali. Masz "perełkę" która mierzy (oczywiście z bocznikiem) prąd przepływający w dowolnym kierunku. W aucie sprawdzisz nim czy akumulator przy pracy silnika na jałowych obrotach, jest ładowany (jakim prądem) czy oddaje...
Witam, Nissan Note 2009 1.6 benzyna , Niestety podpiąłem + do - i - do + na akumulatorze i nastąpiło zwarcie, nie ma prądu w całym aucie, nie odpala, kompletnie nic. Jest przerwany bezpiecznik ten główny przy plusowej klemie. Czy to może być winowajca według was?
Witam, kolega ma racje iż body steruje deską kierunkowskazami itp.ale samym ładowaniem steruje microprocesor w komputerze silnika,ma za zadanie mierzyć pobór prądu w aucie i tym samym podnosi zdolność ładowania alternatorem,temat przerabiałem kilkakrotnie właśnie w komornikach koło poznania na placu amerykańskich aut,w każdym przypadku jest inna przyczyna.Mam...
Problem z audi a3 1.6sr przy jeździe gaśnie jak by zgubiła prąd ale w aucie cały czas jest prąd po 30 minuta odpali zrobię z 5 km i znowu zgaśnie w czym tkwi problem?
Witam, mam problem z moim Oplem Astrą 3 H. Odpalam silnik i po chwili wszystkie kontrolki gaśną i odcina prąd, ale samochód nadal chodzi. Brak świateł wspomagania i prądu w aucie, ale silnik nadal chodzi. Gdy poruszam kierownicą, jest dobrze, ale gdy przestanę, to się dzieje. Co może być przyczyną?
Akumulator w magazynie domowym nie pracuje chyba na taich prądach jak w aucie zarówno przy rozładowaniu jak i przy ładowaniu. Stary plugin 3 w lecie 4 w zimie ładowania na 100km Ladowanie to niecałe 7kWh Dane z 3 letniego dojazdu do pracy po 32km w górkach.
W każdym aucie prąd spoczynkowy to ok 20mA i teoretycznie nawet jeśli było buto 50mA to nie powinno robić większego kłopotu na nowym akumulatorze , bo przez 24h było by to zaledwie 1,2Ah dla akumulatora o pojemności 60Ah to i tak 50 dni do zera . Z resztą jeśli działa to obecnie w wielu autach to w czym widzicie problem ? Co do strategii obecnie najczęściej...
Wyczytałem gdzieś na forum że ktoś miał pobór prądu w aucie z grupy vag a winowajcą był akumulator. Słabe napięcie powoduje nie wyłączenie się jakiegoś elementu w sterowniku. Kupiłem nowy aku i problem zniknął.
Będe przy aucie to podeśle zdjęcia
To był punkt zaczepienia... Prądu w aucie jest dostatek. Internet ze smartfona. Są też moduły na kartę GSM Arduino to bogaty projekt.
Przede wszystkim to zmierz pobór prądu. Może coś kradnie CI prąd w aucie?
Kolego sprawdź żółty cienki przewód idący do rozrusznika. Lubi się ułamać, taka wada fabryczna. Przewód ten zasila cewkę przekaźnika obwodu x, który to zasila wszystkie prądożerne odbiorniki w aucie.
Znalazłem bezpiecznik, który po wypięciu spowodował spadek prądu do wartości 0,08 A. Bezpiecznik 7,5A (DOME) zabezpiecza oświetlenie wnętrza samochodu. Zastanawiam się gdzie w obwodzie oświetlenia wew. mógł ukryć się "złodziej" prądu? W aucie są 4 lampy wew.(nad przednią szybą, nad siedzeniami tylnymi, oświetlenie schowka i bagażnika, wyłączniki przy...
Odłącz jeszcze alternator wraz z rozrusznikiem i wtedy sprawdź pobór prądu. Żadne dodatkowe bajery w aucie ?
Witam, poszukuję kogoś, do odblokowania radia nie mam kodu, a po braku prądu w aucie przez kilka dni radio prosi, o którego pin nie mam proszę o pomoc radio o numerze VWZ1Z2 xxxxxxx AI: Jaki jest model i rok produkcji Twojego samochodu VW? Passat b6 2007r AI: Czy próbowałeś już jakichś metod odblokowania radia? Jeśli tak, to jakich? Wpisanie pin z aplikacji,...
Jaki masz pobór prądu w aucie?
Przejrzałem profilaktycznie jeszcze raz bezpieczniki, każdy mały był ok, okazało się ze jak połaczyłem srubki głównego bezpiecznika akumulatora to prąd w aucie zaskoczył a bezpiecznik wyglądał na nieuszkodzony. Jutro podmianka i mam nadzieje ze bedzie hulało :)
Rozumiem, a czy uszkodzony wklad stacyjki może być powodem całkowitego zaniku prądu w aucie?
Witam Można to robić ta metodą. Można użyć też amperomierza (cęgowego), który używa się bez rozłączania obwodu mierzonego. Przewód wiodący prąd wytwarza pole elektromagnetyczne i poprzez pomiar tego pola uzyskujemy wskazanie wartości prądu w obwodzie. pozd.
zrób to na scalonym stabilizatorze LM317T zamiast tego R2 20kΩ daj 5kΩ a zamiast R1 1,2kΩ daj 430Ω no i tyle powinno działać (to jest na 1,5A) potencjometr możesz mieć jakieś znikomej mocy tam płynie malutki prąd
Jeżeli urządzenie w aucie ma 3A, to ile pobiera wat? Urządzenie nie pobiera mocy (W) tylko prąd (A), moc oddaje/wytwarza.
Witam. Po wymianie rozrusznika,kiedy chciałam odpalić auto, zapaliły sie wszystkie kontrolki na chwilkę i zgasły. Od tej pory jest calkowity brak prądu w aucie. Proszę o pomoc.
Auto ma główny wyłącznik prądu na 12V. Po każdej jeździe jest i tak wyłączany prąd w aucie. Dziękuję za informacje apropos przekaźnika 70A. Mój to jednak nie 541, tylko 392 - dokładnie taki: https://allegro.pl/oferta/przekaznik-sam... Ale znalazłem też ten 70, o którym mowa. Dziękuję :) https://allegro.pl/oferta/przekaznik-sam...
Gdy montowałem Alternator zapomniałem odpiąć klemy i kabel czerwony który idzie do alternatora zaiskrzył i gdy podłączam klemy nie ma w ogóle w aucie prądu.
Przecież na foto już widać że ma coś podpięte po za oryginalną instalacją. Pierw pomiar prądu na uśpionym aucie.
0,3A czy 0,03A? Ponieważ to jest duża różnica.Jeżeli masz 0,3A to norma poboru prądu w aucie według "książki" jest przekroczona 10-krotnie,maksymalny prąd jaki może upływać w aucie to 0,03A maksymalnie przyjmuje się 0,05A. Tak duży pobór prądu sygnalizuje wtedy najprawdopodobniej zwarcie w instalacji elektrycznej pojazdu.
A do czego Ci ten bezpiecznik ? nie masz prądu w aucie ? Napisz o swoim problemie , może uda nam się go roziwązać .
Jak zdejmiesz klemę to musi zgasnąć. Dlaczego? Bo nie masz prądu w aucie.
napiszecie trzeba było rozłaczyc klemy Nie w każdym aucie to dobry pomysł! Nawet w przeważającej większości. Trzeba wytropić pożeracza prądu. Jakie auto?
Ropa jest w tej części zbiornika. Coś się dzieje że rozłącza główny przekaźnik prądu w aucie. Zrobiłem zasilanie pompki z zapalniczki, ale niestety nic nie pomogło, ponieważ zasilanie całego silnika pada.
Podłącz bezpośrednio z akumulatora i sprawdź prąd ,jaki pobiera.Może się nie wyrabia instalacja w aucie.
Odgrzeję kotleta, czy uporałeś się z tematem co pobiera prąd na otwartym aucie ? Mam identyczne objawy.
Coś musi dobrze prąd ssać. Trzeba sprawdzać na pobór prądu w aucie. Akumulator , myślę że gdyby był uszkodzony sam w sobie to powinien przynajmniej kontrolki zapalić na desce.
- ładować prądem max 0,1C bo inaczej akumulator ulegnie uszkodzeniu VS prąd ładowania może być wiekszy bo alternator w aucie potrafi ładować prądami rzędu dziesiątek amperów. Akumulator samochodowy utrzymywany jest przez większość czasu w stanie pełnego naładowania i to jest dla niego optymalne, w takim przypadku wysokie prądy płyną przez kilkadziesiąt...
Też doładowuję akumulator mniejszym prądem , ale na prąd ładowania w aucie nie mamy już wpływu .
Za duży masz raczej pobór prądu na postoju. Mi w aucie nie przekracza 10mA(0,01A). Wożenie dwóch akumulatorów w aucie jest bez sensu. Włóż pod maskę największy jaki tam wejdzie i zrób porządek z elektryką.
A jaki masz teraz pobór prądu w aucie (bez tego urządzenia)
Tu nie altrnator jest winny. Dwa to ograniczy prąd z alteratora na obiorniki w aucie i może skończyć się pustym aku. Tu potrzeba ograniczyć jedynie prąd ładowania i rozładowania tego akumulatora. Rezystor duzej mocy i po sprawie.
Witam Mam pytanko bo nie moge nigdzie znalezc a mianowicie ile moze pobierac pradu wentylator nawiewu wewnetrznego w typowym aucie (kompakt) Pozdrawiam
Podjedź na test akumulatora gdzieś gdzie robią to odpowiednim miernikiem do akumulatorów i jak wyjdzie że akumulator ok pod obciążeniem to szukaj złodzieja w aucie.
Witam Jeśli coś w aucie jest dołożone (alarm, gaz, inne radio itp.) będzie większy pobór prądu. Generalnie nie ma tragedii jak jeździsz regularnie. Zobacz do ile spadnie np po 3-4dniach.
Witam Mercedes w203 2005 rok 1.8 kompressor wsiadam odpalam bez problemu lecz wszystko co jest związane z prądem w aucie nie działa znaczy się światła migacze radio dmuchawa szyby lusterka nic kąpletnie nic nie działa, gaszę auto odpalam ponownie wszystko wraca do normy i tak od trzech dni. Co może mu dolegać dodam tylko że skoro odpala no to pompka...
Zmierz pobór prądu na zamkniętym aucie.
W tym aucie pobór prądu może się objawiać sporadycznie. Najlepiej przeskanować wszystko testerem i na złodzieja mogą nakierować jakiekolwiek błędy w komunikacji CAN, zwłaszcza elementy MMI.
Trzeba zmienic elektryka.
Jeżeli uda się postawić akumulator na nogi to sprawdź ładowanie i pobór prądu w aucie by znów Cię nie spotkała taka niespodzianka.
odbiorniki prądu aucie pobór prądu aucie radio aucie pobór prądu
podłączenie komputer honda accord skaner microtek logować mbank
kasowanie inspekcji kasowanie inspekcji
Rola mikrowyłącznika w DeLonghi ESAM Drukarka WiFi nie drukuje z jednego komputera - rozwiązania