Jeśli faktycznie czarny to masa, bo z tego zdjęcia ciężko wyrokować w 100% Tak, podłączasz w dowolnym punkcie do ramy
Dokładnie tak jak kolega pisze, każda zmiana przerwy na stykach powoduje zmianę punktu zapłonu. A jak sprawdzasz punkt zapłonu, jakiego sposobu używasz, bo są różne. Gaźnika nie ruszaj jak było dobrze, podpowiem tylko, że ja do takich testów używam wiertarki i klucza nasadowego jako rozrusznika, nasadka na magneto i kręcę, szkoda się wysilać i kopać...
Twoje działania z zapłonem tylko pogorszyły sprawę, jak widać. Teraz wygląda na to, że punkt zapłonu jest całkiem źle, skoro się nie odzywa. Próbowałeś na pych? Klin do sprawdzenia, bo jeśli nie spasowałeś dobrze na stożku i nie dokręciłeś mocno śrubą to będzie zerwany. Przerwa na przerywaczu ma mieć 0,3 mm, punkt zapłonu 2,8-3 mm przed ZZ. Nie wiem...
Ile masz przejechany, który to rocznik i jak kopci - na niebiesko czy na czarno? To są istotne sprawy! Branie oleju nie musi być związane z klepaniem zaworów. Powodem może być np. zmiana punktu zapłonu podczas pracy. Na początek sprawdź czujnik położenia wału korbowego
Do sprawdzenia ciśnienie w cylindrze i punkt zapłonu.
Napięcie jest ok Tzn jakie? Ustawiłem wyprzedzenie zapłonu wkręcając w miejsce świecy czujnik zegarowy i cofając od punktu Gmp o 3mm. Ale ską wiesz w jakim położeniu wału/koła magnesowego w stosunku do położenia statora nastąpi iskra? Kontrola punktu zapłonu wyzwalanego bezstykowo, z takim masz do czynienia jest tylko możliwa dzięki lampie stroboskopowej....
Witam Kolega jarecki04 słusznie przedstawił sposób kontroli punktu ustawienia zapłonu Jest to bardzo istotne do prawidłowej diagnozy usterki w Twoim aucie, niemniej jednak przed sprawdzeniem punktu ustawienia zapłonu proponuję sprawdzić całą instalację WN. Szczególną uwagę zwróc na cewkę zapłonową,ggyż często jest ona przyczyną ,,strzałów,,w tłumik,jak...
Jeżeli dobrze pamiętam to są tam cewki dwubiegunowe i nie przejmowałbym się tym jeżeli jest to tylko zjawisko nieznaczne. Polega ono na tym, że podczas hamowanie silnikiem paliwo zostaje odcinane i do cylindrów dostaje się tylko niewielka jej część która jest niepalna. Lecz po kilku cyklach trochę nazbiera się go i gdy tłok jest w fazie wydechu (zawory...
Niezły Fake ten moduł. Nic dziwnego że kopniak obijał, bo punkt zapłonu występował przy maksymalnym wyprzedzeniu. Nie ma co kombinować z modułami tuningowymi, do silników dwusuwowych, ponieważ one mają stały punkt zapłonu. Szukaj modułu do Baotiana 4T z taką samą wtyczką 6-pinową. W żadnym wypadku moduły z kostką 5-pinową, które są przeznaczone do dwusuwów....
Wszystko rozumujesz poprawnie. Cewka z reguły pasowana indywidualnie do danego modelu (co za tym idzie punkt zapłonu może się nie zgadzać). Wszystko jest do sprawdzenia ale wymaga minimum lampy stroboskopowej. Choć ciekawe jest to odpalenie na chwilę ale to jest tylko gdybanie. Na kole magnesowym masz wtopione magnesy stąd cewka "wie" kiedy zaiskrzyć....
Krótko-chcesz zrobić tak, aby zapalona dioda ( czyli zmieniony stan na odpowiednim pinie IC1 i IC2) powodowal przesunięcie bazowego punktu wyprzedzenia zapłonu?
Ustaw tak zapłon żeby platynki się rozwierały przed górnym martwym punktem tłoka.
Należy prawidłowo ustawić punkt zapłonu. Przynajmniej od tego zacząć.
Zasadniczo jest tak: częśc pojazdów ma znacznik punktu zapłonu lub inna podziałkę stopniową; na obudowie rozrządu lub kole zamachowym, zaś część ma tylko znacznik GMP. Jeżeli mamy podziałkę, więc lampe ustawiamy na błyski synchroniczne z iskrą i zapłon ustawiamy do podziałki. Jeżeli jest tylko znacznik GMP to na lampie ustawiamy takie opóźnienie błysku,...
Witam,czy projektował ktoś lub ma pomysł jak zrealizować takowy moduł dynamicznego ustawienia konta zapłonu urzywając czujnika stuku i impulsatora ustawionego w 1 punkcie tak jak zwykle jest w simsonach i innych motocyklach 2T?Pierwszy problem przychodzącym mi do głowy jest impulsatora ustawiony w 1 miejscu nie dał by możliwości dokładnego określenia...
Sądzę, Koledzy, że to Wy komplikujecie prostą sprawę. Cewka w magneto, przewód do hybrydy,masy i stacyjki (gaszenie) kabel WN na świecę, znaleźć punkt zapłonu i jazda. Co do regulatora napięcia z takiego alternatora, utworzonego z trzech cewek oświetleniowych i sześciu diod, regulator musial bym opracować sam, z jakimś MOSFETem na wyjściu (pobór prądu...
Sprawdź zasilanie na. cewce probówka. podczas kręcenia rozrusznika. Styk +B. .Odstęp czystych styków przerywacza na 0,45mm. Jeśli nie będzie iskry to może być cewka zapłonowa uszkodzona. Ustawienia punktu zapłonu to krok drugi.
Oczywiście, że istnieje możliwość przesunięcia punktu zapłonu, spowodowane wewnętrznym uszkodzeniem modułu zapłonowego, jednak musisz wykluczyć wszystkie inne przyczyny. Rozumiem, że pilarka była sprawdzana w dobrym serwisie?
na ostatnim zdjeciu mniej wiecej rozplanowałem ale przy którym punkcie jest zapłon
Tym modułem nie uzyskasz charakterystyki takiej jaką przedstawiłeś w poprzednim poście. Dokładając kondensatorów równolegle do sygnału z impulsatora możesz jedynie opóźniać punkt zapłonu. Charakterystyka ta jest liniowa wraz ze wzrostem obrotów silnika. Przedstawiona charakterystyka dotyczy zapłonu ze sterowaniem mikroprocesorowym (tzw. digital) z bardzo...
Klin, wygląda na uszkodzony, więc punkt zapłonu jest przestawiony..
Chyba żartujesz kolego. Nie ma takiego silnika spalinowego, w którym nie jest możliwe ustawienie punktu zapłonu. Przecież to jest podstawa jego prawidłowej pracy. To ty mało widziałeś. Teraz królują zapłony bezstykowe. Nic się nie zużywa i nie przestawia, więc regulacja jest zbędna. W samochodach od 20 lat regulacji nie ma bo tym zajmuje się sterownik...
To kręć aparatem zapłonowym aż będzie pracował równo do tego możesz podłączyć stroboskop i sprawdzić punkt zapłonu.
Luz zaworów, regulacja gaźnika, moduł zapłonowy. Punkty zapłonu.
najpierw ustaw przerwę na przerywaczu w tym celu pokręcaj wałem i szukaj największego rozwarcia przerywacza i w położeniu największego rozwarcia styków wyreguluj przerwę na 0,35-0,45mm i dopiero potem ustaw wyprzedzenie zapłonu można to zrobić na żarówkę podłączasz ją równolegle do styków ustawianego przerywacza i kręcisz wolno wałem jak się zaświeci(punkt...
Po co sprawdzać punkt zapłonu. Silnik 2T (nie napisałeś) powinien mieć stały punkt zapłonu. Niestety, ale silnik Morini stosowany w tym skuterze wcale nie ma stałego punktu zapłonu. Zapłon "bezimpulsatorowy".
Ten iskrownik posiada cewkę zapłonową o trzech uzwojeniach na wspólnym rdzeniu. Przesuwajacy się magnes nad cewką indukuje w uzwojeniach SEM. By jednak wytworzyć iskre na świecy w dokładnie określonym momencie, uzwojenie pierwotne jest zwierane przez tranzystor wyzwalany trzecią cewką z wycięciem osłabiającym punktowo pole magnetyczne i określajacym...
Dokładnie. Lampa stroboskopowa dokładnie pokaże ci punkt zapłonu. Na stronie producenta znajdziesz zakładki z danymi produktu. Generalnie o ustawieniu zapłonu nic nie znajdziesz, bo te zapłony są montowane na sztywno bez możliwości regulacji.
To sprawdzę lampa. A na którym punkcie powinien być zapłon?
Już nie pamiętam, jak to jest akurat w 102.982 Generalnie jest tak: wcześniejsze silniki typu 102 z zapłonem o nazwie TSZ miał "pełny aparat zapłonowy" czyli cewkę generującą impuls zapłonu i rozdzielacz iskier z kopułką. Miał on w związku z tym kabelek wyprowadzony z dolnej części aparatu. Model późniejszy EZL ma już czujnik na obudowie koła zamachowego...
A jeszcze jedno kąt może też być 70, 72 68.. itd. tego nie da rady wyłapać takimi pomiarami czy jest taka możliwość Jest. Załóż to koło ,ustaw wał na OT kontrolując tłok a nie patrząc na koło.Potem dasz radę zmierzyć odchyłkę. Możesz też posłużyć się lampą stroboskopową i sprawdzić dokładnie gdzie jest punkt zapłonu.
Wszystko prawie dobrze. Przerwę ustawia się w najwyższym punkcie krzywki. Zapłon( rozwarcie styków) ustawia się płytką jak opisał Arkuz kręcąc wałem zgodnie z kierunkiem obrotów silnika(w prawo).
A odległością nabiegunników cewki od koła zamachowego zainteresowałeś się? To jedyna dostępna dla użytkownika możliwość regulacji punktu zapłonu. Jak strzela w wydech, masz prawdopodobnie zbyt dużą szczelinę ustawioną.
Ale ile ma być milimetrów przed punktem GMP?
O - górny martwy punkt Z - punkt zapłonu Nic nie zmieniaj
Na maksymalnym wznosie krzywki ustawiasz przerywacz na 0,4mm, drugi tak samo. Dopiero potem ustawiasz zapłon na 3mm przed gmp. Najpierw przerwy na przerywaczach, potem punkt zapłonu.
Po to, że chce mieć normalny zapłon a nie prototyp DDRowski z 87. Chce stabilne światla i nie chce ustawiac ciagle tych platynek, poza tym chce palić bez akumulatora i wyrzucić ten zawodny zapłon. Napisałem do Was o pomoc a Wy dalej kierujecie mnie do punktu wyjścia.
Ja własnie przrerobiłem na cdi 125. Niesety bez lampy led do ustawienia zapłonu ktora pokazuje realny punkt zapłonu byłem bez szans.
Tylko że na Twoim module punkt zapłonu będzie przesunięty o 90°, ponieważ moduł jest wyzwalany dodatnim a nie ujemnym napięciem zasilającym.
Nie powinno nigdzie. Już szczególnie miedzy kowadełkiem a sprężyną. po prostu od czasu do czasu ci tam zwiera i wypadają ci zapłony. Wymień przerywacz - komplet: młoteczek i kowadełko i kondensator, wyreguluj przerwę i punkt zapłonu i będzie dobrze.
W CZ350 krzywka ma jeden garb dla obu przerywaczy, Masz rację. Moja pomyłka. Post poprawiłem. Ale maksimum rozwarcia styków praktycznie nigdy nie występuje w GMP Jak najbardziej i nie jest istotne gdzie ono jest. Trzeba go po prostu "przejechać" przy okazji sprawdzając czy odległość się nie zmienia. Reszta jest tak jak piszesz. Przy czym nie ma co...
wielkie sory niewiedziałem ze to za punkty bo jestem tutaj pierwszy raz ale sprubuje jakos zeby zdiecia mozna było sciągac bez punktów
Proponował bym sprawdzic czy nie scieło wpustu na wale korbowym ustalającym koło magnesowe iskrownika. Byc moze tez sama cewka jest lużna i przestawia się punkt zapłonu. Czy świeca ma prawidłową wartośc cieplna , nie jest za gorąca?
Pewnie zmniejszyła ci się przerwa na przerywaczu, przez wytarcie stopki. Sprawdź to i ustaw prawidłową i skoryguj ponownie punkt zapłonu.
Witam musisz ustawić tłok nr 1 w górnym martwym punkcie i ustawić zapłon jakoś tak to ma być
Przecież napisałem, że wueska ma zamontowany zapłon CDI No to w czym problem? Jak ustawiłeś punkt zapłonu?
Kolego masz silnik 2T, więc sprawdź jakie ma ciśnienie w cylindrze, bo może np. uszkodzono pierścienie tłokowe (popękały przy składaniu). Sprawdź, czy podczas składania silnika założono klin dla koła magnesowego, bo ma to wpływ na ustawienie punktu zapłonu.
WItam, Temat stary ale odpowiedzi udzielam bo sam wlasnie stanąłem przed tym problemem. Wszystko się zgadza poza pierwszym punktem. Włączamy zapłon i przyciskamy w dwukrotnie w ciągu jednej sekundy przycisk z lewej strony. Reszta jak w opisie. Działa tez w angliku.
Da się ale to trochę zabawy bo trzeba przełożyć cały zapłon, cewka i koło magnesowe. Potem ustawianie punktu zapłonu.
http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/cir... Oryginalnie przewody od statora powinny być zakończone kostką która bezpośrednio jest podłączona do modułu zapłonowego. Przewody są połączone zgodne z oznaczeniami na module, czyli rosso, bianco, marone, verde. Silnik chłodzony powietrzem według serwisówek posiada stały kąt wyprzedzenia...
Platynki się nie przestawią, tylko pewnie stopka przerywacza się ściera i zmniejsza się przerwa na przerywaczu, a co za tym idzie zmienia się punkt zapłonu. Tam ma być kawałek filcu nasączony olejem do smarowania krzywki. Jeśli zamontowałeś nowe platynki, to zapewne chińskie z plasteliny i nie dojdziesz do ładu, bo ciągle będzie się ścierać. Druga sprawa...
ale w kturym momęcie ma iskra być o to chodzi Oddalając lub zbliżając moduł od/do koła magnesowego to opóźniasz lub przyspieszasz punkt zapłonu. Więc ustawiając właściwą odległość, zdefiniowaną w instrukcji obsługi/serwisowej instrukcji, masz ten właściwy "momęt". :D :D :D
Zapłon jest w stałym punkcie
Patrząc na świecę to ma za bogato. Iglica n środek i doprowadzić do tego by dał się wyregulować. Nowy wał a zapłon w dobrym punkcie?
Wykręć zaślepkę ze skrzyni biegów i pokręć wałem tak, aby widzieć 0 w okienku, palec rozdzielacza powinien wtedy być skierowany na kreskę na obudowie aparatu, jest to punkt zapłonu 1 lub 4 cylindra i kable powinny być stosownie podpięte do kopułki (w kolejności 1342 zgodnie z ruchem wskazówek zegara)
Do fabrycznego modułu dochodzą 2 kable z impulsatora, jeden z nich jest w module połączony z masą, nie wiem który, trzeba to sprawdzić doświadczalnie, w przypadku złego podłączenia iskra będzie "nie w punkcie" zapłonu
Możesz, ale ja bym zaczął od kontroli strony mechanicznej silnika, ciśnienie sprężania, stan rozrządu i stan wałka. Podciśnienie ssania i punkt zapłonu.
W aparacie zapłonowym masz odśrodkowy i podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu, jak zrobisz zęby na kole wału i podłączysz moduł z poloneza, to będziesz miał stały, niezależny od obrotów punkt zapłonu. Można by spróbować odwzorować koło foniczne z malucha/ cinuecento (3 zęby) i podłączyć nanoplexa, który ma w sobie mapę wyprzedzenia zapłonu
Sprawdź punkt zapłonu. Możesz nie mieć szczelności w komorze wału. Skąd wiesz że paliwo dostaje? Z tego co kojarzę sprężanie wstępne jest w komorze wału a później pod świecą. Sprawdź ciśnienie jak kolega radzi. Wykręć świecę i przyłóż palec do wylotu. Po kilku kopnięciach powinien być wilgotny od benzyny i powinieneś poczuć wydmuchiwane ciśnienie. Kobóz,...
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
Na sieci znajdziesz sposoby regulacji i ustawienia punktu zapłonu, wykręć świecę, ustaw zapłon, dokręć podstawę. Jak będzie źle, sprawdź kondensator.
Moduły są ze stałym punktem zapłonu (tanie) i takie co przyspieszają zapłon z obrotami. Czy w tym silniku cewki są sztywno przykręcone czy są na tarczy, która się obraca o kilka stopni przy dodawaniu gazu ?
W roku 85 nie było jeszcze cewek dwubiegunowych tylko rozdzielacz zapłonu. A najprawdopodobniej cewka dwubiegunowa potrzebowała kabla oporowego (do łatwiejszego rozruchu). Czy przerywacz iskrzy podczas pracy? Na wysokich obrotach może powstawać łuk na przerywaczu, który będzie bardzo brużdzil w punkcie zapłonu. Powiedziałeś, źe masz dwa aparaty zapłonowe....
Oj ciężko, ciężko. Nie odrobiłeś lekcji z teorii. Poruszasz się po omacku. Moje rady zakładają pewien poziom wiedzy i doświadczenia potrzebny w tej prostej, a jednak nietypowej sytuacji. Jak nie przekroczysz "bariery dźwięku", to nie ma możliwości ci pomóc. Nie mogę pisać elaboratów o każdym najbardziej oczywistym kroku! Robisz wszystko źle. Nie czytasz...
Statecznik dobrany jest pod napięcie pracy lampy (i natężenie), takie połączenie (z obrazka) nie trafi w punkt pracy przewidziany przez producenta, druga sprawa to zapłon, tu też mogą pojawić się schody, w gotowych rozwiązaniach widywałem góra 2 w szeregu. Tu dla zobrazowania odpowiednia tabelka http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21...
Trzeba by ustawić punkt zapłonu triaka w okolicach 90° lub nieco więcej. Kondensator ładuje się w punkcie szczytowym sinusoidy. Problemem mogą okazać się zakłócenia generowane przez triaka. Do tego lepiej będzie nie dawać tego do sterowania po stronie pierwotnej transformatora. One tego bardzo nie lubią. Lepiej zastosować triaka po stronie wtórnej,...
Może zerwało klin na kole zamachowym - iskra będzie, ale nie w punkcie zapłonu silnika.
Jak ustawiłeś punkt zapłonu? Iskra jest, ale pewnie nie w tym momencie, w którym powinna.
Zwiększając przerwę na przerywaczu aż do 2mm ,nie tylko zwiększasz przerwę , zmieniasz przyśpieszasz drastycznie moment -punkt zapłonu , ustaw prawidłowo przerwę a następnie zapłon .
Popraw obrazek. Nie da się go powiększyć. Idea dobra. Powiedziałbym, że to nic nowego. W samochodach i droższych motocyklach mirkoprocesorowe sterowanie punktem zapłonu jest od kilku, kilkunastu lat. Aby cię trochę "ukierunkować" napiszę: 1. Zostawienie przerywacza mechanicznego jest nieporozumieniem. To jak podłączenie młotka do smartfona... Błędy...
Jak widać pierwszy post został zmieniony 3 razy, więc chyba coś dotarło. Znajdź przycisk serwisowy, przekręć zapłon i go wciśnij, po czym udaj się do najbliższego punktu przyzwoitego elektryka.
Nie bardzo rozumiem, jak ręką przytrzymać palec rozdzielacza, tam jest przecież pokrywa z kablami do świec. Więc podczas pracy nie da się przytrzymać palca rozdzielacza. Chyba że masz na myśli wciśnięcie palca rozdzielacza głębiej na swoja pozycje bo lubi z niej wypadać. Dodano po 1 Panowie mała pomyłka, okazuje się że nieprawidłowo sprawdzałem punkt...
Autodata podaj ze jest to pręcik albo wycięcie wkształcie trójkąta .Punkt zapłonu jest między5-10stopni przed GMP
Przecież możesz regulować płytką przerywacza, w którym miejscu ma nastąpić zapłon. Poszukaj na internecie jak wyregulować punkt zapłonu.
Punkty 1-3 zgadza się Punkty 4-5 tu już bym się kłócił czy na pewno ma to wpływ, no chyba że zbyt wczesny zapłon, ale to musiało by nastąpić po ingerencji w ten układ Punkt 6 łatwo sprawdzić zakładając klucz na wał i próbując przekręcić wałem ręcznie Co do Zużytego rozrusznika to dodałbym jeszcze zużyty (wypalony) styk w elektromagnesie
ustawisz tylko statyczny punkt WZ.
1. Wyłączyć ? czy jednak włączyć i punkt 6. też wyłączyć chyba pomyłka mała. To nie pomyłka. Po włożeniu kluczyka zapłon ma być wyłączony. tylko zapomniałem dodać w punkcie 2 o włączeniu zapłonu (już poprawiłem).
Witam. Nie możesz ustawić stałego "czasu wyzwolenia iskry" bo punkt zapłonu będzie Ci się przesówał wraz ze zmianą obrotów.
Witam. 1,6 na wtrysku jednopunktowym (C16NZ) ma aparat bez podciśnienia. Do poprawnego ustawienia punktu zapłonu powinien być zablokowany sterownik.
Lewe powietrze powoduje wzrost obrotów i przymknięcie regulatora ,wtedy ciśnienie zaczyna być znów poprawne. To fałszywy trop. Jeśli już chcemy poszukać czy faktycznie występuje nieszczelność w kolektorze,to sa inne sposoby. Najlepiej jest znać uchylenie przepustnicy czy ilość kroków regulatora w silniku sprawnym i porownać. Silnik z nieszczelnościami...
Wciśnij i trzymaj "bolec" od kasowania kilometrów i przekręć kluczyk w pozycję kontrolek (nie zapłon). Powinien się uruchomić test zegarów i być może wskazówka wróci na swoje miejsce.
A te 2-3 stopnie to od stałego punktu zapłonu ? A czasami tam nie ma pomyłki i nie ma być przy 1000 rpm. Moja jawka to 10000 rpm nigdy nie poczuła (max 6000 rpm). Czy to opóźnienie jest wartością wprost proporcjonalną (czyli przy 2000 rpm 4- 5 stopni ) ? [/tex]
Robokopu! Z iskrownika bym zrezygnował. Sam wiesz, że to najbardziej kretyńskie miejsce w motocyklu na umieszczenie tego podzespołu. Cała woda rozbryzgana przez przednie koło leci właśnie na niego (a został dodany w ostatniej chwili, bo armia zażyczyła sobie zapłonu bezobsługowego, konstrukcja była już skończona i niezbyt było miejsce na kloca, więc...
Nie włączaj komplikatora, tylko utnij ten kabel, nie będzie żadnego punktu krytycznego.
to były takie maluchy lol :D Dodano po 8 Wiesz nie wiem jak to dokładnie się nazywa ale ci pokażę na schemacie, i ja chcę zrobić takie coś wymontować impulsator z mitsubishi galant, i na wał w motocyklu zamontować to co jest na schemacie, nazwijmy to krzywką z 4 punktami po uprzednim zeszlifowaniu 2 punktów
Witam, Sprawdziłeś połączenie gaźnika z cylindrem?? Jak dostaje nawet najmniejszego fałszywego powietrza to będzie kichał. Posprawdzaj uszczelki. Zapłon CDI ze zmiennym punktem zapłonu?? Sprężynki na tym urządzonku mogły paść.
Ten motor ma zapłon przyśpieszany w dwóch krokach,a moduł jest ten sam co do GN 125,Marouder itp. Dzisiejsze CDI mają trzy punkty zmiany zapłonu. Proponuję zakupić pierwszy lepszy na 12DC (istotne). https://allegro.pl/listing?str...a%C5%82... https://allegro.pl/oferta/modu...9c6e616... https://allegro.pl/oferta/modu...24ef086...
Przydała by się lampa stroboskopowa do określenia rzeczywistego wyprzedzenia punktu zapłonu. Prawdopodobnie zapłon jest za późny. Aby prowadzić takie prace badawcze trzeba mieć 100% pewności pozostałych układów silnika!!! Nie możesz mieć wątpliwości z wiązanych z gaźnikiem, wydechem simmerinami czy dobrą kompresją! W przeciwnym razie zbyt duża liczba...
Tak chodzi o ten zawór. druga sprawa to przedmuchy silnika jeśli są za duże to będzie problem ale do obejścia (VW trochę zepsuł sprawę odmy) W ostateczności można zrobić przeróbkę i podłączyć odmę przed przepływomierzem, ale ja nigdy tego nie robiłem bo z odma nie miałem problemów. Macosmail nie ma trochę racji ze stabilizacją jałowego bo (wprawdzie...
Urządzenie przydatne choć w prostych dwusuwach nie potrzeba takiej precyzji (0.1mm wystarczy). Zapłon jest statyczny także punkt zapłonu jest ustawiony idealnie dla tylko jednej wartości obrotów i obciążenia. Coś jak ze spieszącym/opóźniającym się zegarkiem - raz na jakiś czas wskaże z dokładnością absolutną ;-).
Podejrzewam problemy z układem zapłonowym. Sprawdź max długość iskry jaką możesz uzyskać gdy skacze z samego kabla WN do głowicy. Zacznij od 2-3 mm i odsuwaj kabel co 1 mm aż iskra przestanie przebijać powietrze. Potrzebna druga osoba do pomocy aby zapewnić prędkość rozruchową silnika. Iskra musi przebijać ponad 10 mm ! Jak nie to znaczy że WN jest...
Na to wygląda, że uszkodzony cewkomoduł lub przestawione koło magnesowe, nieprawidłowy punkt zapłonu. Prócz tego może to być świeca, która po zalaniu dostaje przebicia, oraz gaźnik który przygotowuje mieszankę o skrajnie nieodpowiednim składzie. Idąc dalej, przyczyną problemów z odpalaniem mogą być także zużyte uszczelniacze wału korbowego. Też podejrzewam...
Podłącz zapłon ze stacyjki auta albo jakiegokolwiek punktu w którym zasilanie pojawia się po kluczyku
Zacznijmy od tego, że w tym chińczyku nie ma silnika AM6. tylko jego chińska kopia. Zapłon w tych chińczykach jest zupełnie inny (żadne Leonelli). Do zapłonu Ducati Energia musiałbyś mieć zupełnie inny licznik, z obrotomierzem przystosowanym do wykrywania obrotów silnika z cewki zasilającej CDI. To jest główny problem z podłączeniem oborotomierzy do...
Możliwe że kupiłeś impulsator o przeciwnej polaryzacji, dlatego teraz zapłon występuje w innym położeniu lub moduł zapłonowy (zmiennokątowy) teraz głupieje. Wszystko zależy od sposobu wykonania alternatora, typu modułu zapłonowego. Żeby postawić precyzyjną diagnozę, trzeba dokonać pewnych pomiarów i sprawdzić punkt zapłonu lampą stroboskopową. Warto...
Sam widzisz ile osób biorących udział w dyskusji tyle różnych opinii, po prostu zrób jak uważasz, ja tylko chciałem przedstawić Tobie mój punkt widzenia na Twoją niepewność co do wyboru.
Bez lampy nie ustawisz dobrze zapłonu. Kąt wyprzedzenia zapłonu dla 60 cm³ to 20,5 stopnia (zapłon następuje 1,8 mm przed GMP). Do ustawienia takiego kąta musisz mieć stroboskop ponieważ tylko lampą możesz ,,zobaczyć" rzeczywisty punkt zapłonu.
Nieśmiało zapytam jaka jest Twoja wiedza co do tego jak powinien wyglądać punkt zapłonu :D Pana elektro bym słuchał bo to chyba stary wyjadacz znany z listy dyskusyjnej Pana Trojanowskiego :P Co do zapłonu czy wiesz że "podcisnieniowy przyspieszacz zapłonu" działa tak że kiedy zamknieta przepustnica to zapłon jest przyspieszany bo jest podciśnienie...
Witam, dostarczamy płomieniowi dodatkowy tlen Od kiedy to z płuc wydzielasz na wydechu tlen? Od zawsze, człowiek nie zużywa całego zawartego tlenu w powietrzu podczas wdechu, to co wydycha nadal zawiera tlen w nieco mniejszym stężeniu procentowym, ale nadal. Wracając do problemu, aby zaistniał płomień mus być paliwo, temperatura i utleniacz. Dmuchniecie...
Witam położenie 1 to 10 stopni a 2 to górny martwy punkt.... pozdrawiam
punkt zapłon punkt zapłon zapłon punkt zapłon zapłon punkt zapłonu
odzyskanie haseł firefox bluetooth kompatybilność simson modul
wzmacniacz gitarowy laney wzmacniacz gitarowy laney
Piła spalinowa gaśnie po nagrzaniu - przyczyny i rozwiązania Jak zmienić język w komputerze auta Bentley Continental?