Sprawdz ciśnienie paliwa .
Sprawdź ciśnienie paliwa.
Sprawdź ciśnienie paliwa powinno być ok. 3,5 bar.
Byłem u wielu mechaników, pytałem w kilku warsztatach i nikt nie może mi pomóc. A w którymś z nich zmierzyli ciśnienie paliwa? Może woda w baku?
Proponuje wymienić regulator ciśnienia paliwa. Fakt część nie tania ale bardzo odpowiedzialna za właściwe ciśnienie paliwa
Do sprawdzenia ciśnienie na pompie paliwa.
jakie powinno by tesh nominalne ciśnienie pompy paliwa?? bez podciśnienia - 3 bary z podciśnieniem - 2,5
Pokaż ciśnienie jakie turbo podaje podczas jazdy od "dołu", bo to co zamieściłeś to chyba jakaś przygazówka na postoju.
Zrób diagnostykę z podglądem parametrów. To zbyt skomplikowane może być. 😁 A wróżb to może luz zaworowy ,ciśnienie paliwa?
Wadliwy okazał się regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia, samochód wcześniej miał też za wysokie ciśnienie paliwa. Po wymianie wszystko ok.
Nie świeci Ci się "check engine"? Ciśnienie paliwa powinno wynosić nieco ponad 3 bary (nominalnie pompa ESS 276 ma 3,5 bara).
a ciśnienie paliwa ?
niestety to nie rozwiązało problemu. Diagnostyka była robiona? Ciśnienie paliwa sprawdzone?
Sprawdź ciśnienie paliwa.
Ciśnienie robocze w układzie paliwowym, to 3,5 bar, więc nic dziwnego, że tryska paliwem Musisz wymienić plastikowy zatrzask w końcówce rurki
Sprawdź ciśnienie paliwa
A może za małe ciśnienie paliwa
To Punto chyba nie ma wejścia OBDII ? A co odpowiada za odcięcie paliwa ? Nie czasem czujnik położenia wału ? Miało by to coś wspólnego ? Albo sonda lambda ? Ma trzypinowe wejście przy wtyczce sterownika do podpięcia diagnostyki. Odczytaj błędy i idź tym tropem . Jest dużo czujników od temperatury(2 szt) po MAP i otwarcia przepustnicy oraz jak pisałeś...
Wszystkiego się trzeba domyślać. Ale na łoko to wygląda na problemy z zapłonem na garze 2 i ogólnie problemy z wypadaniem zapłonu. Jest jeszcze coś z lambda. Albo problem a obwodem, albo za ubogo podczas przyspieszania. Także do sprawdzenia układ zapłonowy ,lambda , ciśnienie paliwa ,no może jeszcze ciśnienie na garach?
Powodem może być zabrudzona przepustnica, przez co silnik dostaje za mało powietrza ewentualnie nieprawidłowe ciśnienie paliwa.
Ciśnienie paliwa ,wtrysk-sprawdż.
Podlej go benzyną do gardzieli i zobacz czy zapali. Być może jest za mała dawka wtryskiwanego paliwa, mierzyłeś ciśnienie?
tajemnica poliszynela ciśnienie paliwa lub wtryskiwacz
Piszesz , że odcina paliwo na wtryskach , tz. odcina - brak impulsów /czas wtrysku/ , czy brak paliwa - ciśnienie?
W Grande Punto nie było silnika SPI... prawidłowe ciśnienie w listwie to 0,35MPa (~3,5bar), pomiar wykonujesz (mniej więcej) prawidłowo.
Benzyny jest ok 40% zbiornika... Jak już napisałem - pompa paliwa i ciśnienie w obwodzie jest dobre, filtry (poza olejowym) zostały wymienione, czujka temperatury działa Dobre ciśnienie paliwa czyli jakie????? Poza tym punto II nie posiada jako takiego filtra paliwa, tylko siateczkę na pompie paliwa.
Potrzebuję schematu do Fiata punto 2009r z fabryczną instalacją na gaz ziemny. Auto ma zdemontowaną instalację gazu i wyrzuca bład P0190 - zbyt niskie ciśnienie paliwa. Potrzebuję informacji gdzie i którymi przewodami był podłączony czujnik ciśnienia w butli.
mierzyłeś ciśnienie paliwa? Ps-nie widziłem punto I 1,2 z 16 wentylami.
Do sprawdzenia: - pompa paliwa, - regulator ciśnienia paliwa, - wtryskiwacze.
Podłączyć się pod komputer i zobaczyć parametry, czy zapłony wypadają, zmierzyć ciśnienie pompy paliwa.
Przepraszam za być może wprowadzenie w błąd w poprzedniej wypowiedzi ale nie wiem czemu zasugerowałem się ze to benzyna. Ciśnienia jakie powinny być to według moich danych niskie ciśnienie 2-3 barów a wysokie ciśnienie 200obr/min powyżej 300 barów, ale również dobrze może głupieje coś czujnik ciśnienia paliwa albo regulator ciśnienia.
Ok ok rozumiem, dziś zostąło sprawdzone ciśnienie paliwa i tu był dość mocny szok :) mianowicie okazało sie ze ciśnienie paliwa wynosi 2bary. z tego co podaja katalogi powinno być mniejszę o połowę. Czy jest możliew że za duże ciśnienie paliwa go przylewa???
Jak w temacie Punto 1,2 Dławi się,nie chce normalnie wchodzić na obroty. Świece czarne,dyni i wyrzuca sadze z tłumika. Brak błędów, ciśnienie paliwa 3bar,ciśnienie w cylindrach ok,katalizator nie zatkany. Listwa wtryskowa czysta,sitko w pompie paliwa czyste.
Lancia Y10 to w zasadzie jest Punto... silnik jest ten sam, tylko na innym osprzęcie. Standardowy przegląd: - skład mieszanki, - ciśnienie paliwa, - regulacja zaworów, - sprawdzenie szczelności dolotu, - czujnik podciśnienia.
To pewnie jeszcze raz rozrząd do kontroli jak to się stało po twojej naprawie. Kręci tylko do 3 tys ? Wszystko skontrolowane czyli ? Ciśnienie paliwa na listwie ?
Sonda nie ma nic do tego. Jest kluczowanie wtrysków? Wyjmij listwę wtryskową i zobacz czy wtryski sikają. Skoro iskra w aucie jest, paliwo do listwy dochodzi, rozrząd jest poprawnie ustawiony to wtryski nie podają paliwa bo brak ich kluczowania lub zbyt niskie ciśnienie paliwa.
Jak kolega wyżej, podepnij komputer odczytaj błędy. Jeśli znajdziesz błędy cewki, to wiadomo, jak błędów nie będzie też obstawiałbym cewkę, o ile ciśnienie paliwa w normie.
:) Nigdy nie słyszałem żeby pompa mruczała .Może co najwyżej buczeć, dobrze by było sprawdzić jakie daje ciśnienie. Jest problem z odpaleniem.
Zmierz ciśnienie paliwa (0,9bar), z uszkodzonym wtryskiwaczem w spi to się jeszcze nie spotkałem
Temperatura wrzenia rośnie wraz z ze wzrostem ciśnienia. Zawór przy pompie nie pozwoli cofnąć się paliwu, więc ze wzrostem temperatury będzie wzrastało ciśnienie paliwa w listwie zapobiegając wrzeniu paliwa. Prędzej nadmiar oparów przedostanie się przez wtryskiwacz niż paliwo cofnie się do zbiornika. Z drugiej strony pompa i regulator ciśnienia paliwa...
To niech sprawdzi pompę i regulator ciśnienia paliwa.Wyraźny objaw niedomagania regulatora ciśnienia paliwa zaciskasz wężyk zwiększa się ciśnienie na wtrysku.
Diagnostyka była robiona? Są jakieś błędy? Świeci się kontrolka awarii silnika? Do sprawdzenia kompresja, wtryskiwacze, ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej.
Wracam po baaaardzo długiej przewie. Nie znalazłem przyczyny braku kilku sekundowego napięcia na pompie paliwa tuż przed uruchomieniem silnika. Niestety muszę sobie radzić tak jak potrafię, czyli kręcić rozrusznikiem tak długo, aż pompa dobije właściwe ciśnienie w układzie zasilania paliwem. Pozdrawiam ;-)
Aktywuj lub wypnij wtyczkę od wyłącznika "zderzeniowego" to wyłączysz pompę paliwa. A jak zalewa ci kanał obejściowy to pewnie jest dziura w membranie od regulatora ciśnienia paliwa.
a ciśnienie paliwa jakie jest podczas kręcenia? prosta rzecz do sprawdzenia
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
Pozostałe kabelki są od czujnika poziomu paliwa i jeśli pamiętam to są cieńsze. Wymieniona była cała pompa, czy tylko silnik? Oryginał Magneti Marelli czy jakiś zamiennik pokroju MaxGear? Tak dla pewności - fabryczny filtr paliwa jest pod samochodem, z tyłu, po stronie pasażera (prawej). Przekaźnik pompy to ten duży przekaźnik pod maską, na ścianie...
no wiec to jest młode autko i tak się robi z uszczelką zrób próbę olejową tak jak powiedziałem potem ciśnienie paliwa jaki ma układ wtryskowy Common Raill ?
A świstak siedzi i zawija w sreberka. To pokaż w tym Punto czujnik ciśnienia paliwa, chyba że na jakiejś innej podstawie niby wyłącza tą pompę? To zdradź na jakiej. Na jednym z końcy listwy magistrali wtryskowej. Pokaż jakiś przykład, bo ja nigdy nie widziałem to może się doedukuję.
Oringi przy regulatorze paliwa w baku. Niby świeża pompa a uciekało ciśnienie i glupiało. Pojechało nie wróciło zamykam.
Widać, ze problem z za wysokiem ciśnieniem, więc raczej pompa robi ciśnienie OK, paliwo jest tylko nie leci powrotem. Może kwestia jakości paliwa? Zmieszanie z PB lub zasyfione.
Chyba najlepiej sprawdzić samą pompę - odłączyć rurkę od listwy i zatkać ją manometrem - jeśli napcha na rozruszniku w 3-5s kilkaset barów to myślę że dobra a jeśli nie to może być zdechły albo brudny zaworek regulujący na pompie albo sama pompa wypracowana. Nie wiem tylko gdzie tam jest zawór ograniczający maksymalne ciśnienie - czy na listwie czy...
Jakie ciśnienie na rampie gdy nie chce odpalić? Jak narasta? od razu do tych 300bar czy buduje i gdy osiągnie zezwolenie na rozruch to odpala? kopci podczas kręcenia. Albo wtrysk leje i nie może ciśnienia zrobić albo kompresji brak. Moc ma, wszystko jest normalnie, gdy odpali. To nie wyznacznik. miałem podobnego, klient twierdził że ma moc. Po naprawie...
Napsikaj strzykawką paliwa do korpusu przepustnicy i kręć jeśli odpali to znaczy że nie dostaje paliwa(zbyt niskie ciśnienie daje pompa lub nie otwiera się wtryskiwacz)ale jeśli powrotem nie wraca to raczej pompa paliwa do wymiany.
Przyjrzałbym się ciśnieniu paliwa. A dokładniej pompce. Spróbuj przekręcić kluczyk na zapłon, cofnąć, przekręcić jeszcze raz i dopiero odpalać (niech pompa nabije ciśnienie).
paliwo wymienione,sonda podstawiona potencjometr,silnik krokowy,MAP,cewki,świece też,ciśnienie paliwa ok a efektu brak. I co dalej robić:cry:
To sprawdź jeszcze sonde, ciśnienie paliwa i czujnik temp. cieczy (ten niebieski). A czy auto posiada gaz?
Co pokazuje analiza spalin, pewnie bardzo uboga mieszanka... Pompa paliwa daje dobrze Dobrze czyli jakie ciśnienie?
Witam od dłuższego czasu mam problem z odpalaniem samochodu. Samochód odpala po kilku sekundach. Rozrząd jest zrobiony, wymieniony czujnik wału korbowego,filtry,świece. Mechanik sprawdzając wszystko po kolei,stwierdził że pompa paliwa nie trzyma ciśnienia. Na początku jest prawidłowe ciśnienie aż nagle wskazówka zaczyna spadać. Została podmieniona pompa...
SC i CC z silnikiem 1100 (ten z paskiem rozrządu) był na wtrysku wielopunktowym. CC z tym silnkiem miał nazwę sporting. Jeżeli jest jednopunkt,co prawdopodobnie z Punto 55. Jeżeli łapie muła to podstawowe czynności-ciśnienie paliwa,drożny wydech,ewentualnie podglądnąć jak tam z MAP'em
Witam. Mam problem. Moje punto bardzo dużo pali ok 13l na 100km. Komputer w serwisie Fiata wskazuje na zbyt długi wtrysk paliwa. Po zmianie błędnych ustawień na fabryczne kilka sekund chodzi prawidłowo, a potem znowu jest tak samo. Co może być tego przyczyną?? Sprężanie na poziomie 13MPa, wtryski nie leją, nie są też mechanicznie uszkodzone, zbiornik...
Co jeszcze może powodować ten problem. Chciałbyś usłyszeć, że to jakiś "kabelek" nie styka...? Sam sprawdź ciśnie pompy paliwa ciśnienie sprężania (może nawet na zimno), parametry czujnika temperatury....
A wymieniałeś samą pompę paliwa, czy z całym koszem? Jeśli samą pompę wymieniałeś to prawdopodobnie przy ponownym składaniu kosza wyślizgnął się oring uszczelniający i jest zbyt małe ciśnienie na listwie wtryskowej, podłącz manometr pod listwę wtryskową musisz być 3 bary ciśnienia.
jeśli chodzi o filtro to nic nie robilem teraz bo czasu nie mam, a moze byc tak ze jest za słabe ciśnienie przez częściowo zapchany filtr? paliwo dochodzi do listwy wtrskowej ale nie daje na wtryski..
Z bańki zapala normalnie? Nikt przypadkiem nie zalał benzyny? Jeżeli powyższe nie pasuje to: drożność przewodów paliwowych oraz filtra paliwa czujnik ciśnienia zawór w pompie wiązka elektryczna Jeżeli nadal nic, to wtryski do sprawdzenia na stole.
Kolego pierwsza sprawa, wymieniasz świece, mierzysz przy okazji ciśnienie sprężania na zimnym, wymieniasz CAŁE PALIWO na nowe +filtr paliwa. Piszesz jak ładnie odpala...
Spróbuj go poratować samostartem albo Plakiem zobaczysz czy czasem nie ma za ubogiej mieszanki bo wygląda mi to na problem z niskim ciśnieniem paliwa.
Spróbuj zmierzyć ciśnienie paliwa. POwinno znajdować się w granicach 3bar. Wymień tesh świece
Fiat Punto 09r 1.3 JTD MULTIJET Po zaświeceniu się check engine silnik nie odpala lub gaśnie,i również świeci się i odpala.Po podpieciu kompa (Texa) wyskakują błędy: -Anomalia obwodu niskiego ciśnienia P0003 Uszkodzenie mechaniczne Utrata płynu lub wadliwy spryskiwacz -Ciśnienie flauty P0087 Podzespół uszkodzony Moc zredukowana -Ciśnienie flauty P0089...
Filtr paliwa wymieniałeś kiedykolwiek? Regulator ciśnienia powinien być przy szynie z wtryskami.
Ale przecież możesz stwierdzić czy wtryskiwacz klika, czy cylinder ma ciśnienie sprężania. Przecież możesz wykręcić świecę i zorientować się, czy jest wilgotna od niespalonego paliwa, czy wręcz przeciwnie-nie ma czego odpalać.
co wstawić żeby wraz ze wzrostem podawanego paliwa przepływomierz podawał więcej powietrza to włąśnie przepływomierz podaje sygnał o przepływie a komputer silnika tzw. ecu zwiększa dawkę. W pompie mechanicznej od tego jest nastawnik pneumatuczny z węzykiem z kolektora ssącego(większe ciśnienie w kolektorze=wiecej paliwa). A tak O.T. to maski nawet...
jest całkowita turbo dziura, dawka paliwa skacze 20-30 mg Oglądałeś nie to co trzeba, jakie ciśnienie doładowania?
Pomocy punto hgt 1.8 przy próbie uruchomienia strzela w kolektor ssący,przy kilku próbach odpala i chodzi dobrze po zgaszeniu znowu to samo ciśnienie paliwa ok ,masa, klemy ok stcyjka i kostka druga,rozrząd sprawdzony na blokadach oryginalnych ok,brak błędów,akumulator ok przy kręceniu rozrusznikiem dziwnie zachowują się kontrolki licznika tz. ginie...
Ciężko będzie Tobie pomóc, jakbyś bardziej składnie pisał było by łatwiej, jakie błędy zgłasza sterownik? ciśnienie paliwa w momencie przerywania? układ zapłonowy? Co zostało do tej pory zrobione/sprawdzone? wiele niewiadomych. pozdr
miałem bardzo podobny problem i tez bardzo dlugo szukałem usterki. W moim przypadku awarii uległa pompa paliwa,która w chwili nagrzania silnika traciła ciśnienie i tym sposobem nie podawała wystarczająco paliwa.Nigdy bym sam na to nie wpadł -a jednak !!!! :))) Pozdrawiam.
Ja też jestem samoukiem(elektroda dużo pomaga:))Ciśnienie paliwa jest w normie, robiliśmy przejażdzkę z kompem w aucie. W tym aucie podobno jest turbo. ze zmienną geometrią.
Raczej bym szukał w emulatorze bo PB działa poprawnie. Któryś przekaźnik nie rozłącza lub coś w tym stylu.... Zawsze możesz na LPG wyjąć listwę (o ile wtryski mają zawleczki do szyny, otwory po nich zaślepić wężykiem i śrubą i zobaczyć który ci leje. Druga opcja jest taka by przy pracy na LPG zdejmować wtyczki w wtrysków PB i sprawdzać przy którym auto...
Są trzy możliwości: wrysk podaje za dużo paliwa, słaba iskra lub za małe ciśnienie spręzania na jednym z cylindrów, chyba że masz tam wtrysk jednopunktowy to wtedy on odpada.
Wiem że się zapłonu nie reguluje. Tym niemniej paliwo nie spalone wylatuje wraz ze spalinami. Przyczyn może być kilka - zbyt uboga mieszanka powoduje wypadanie zapłonów - lambda dużo powyżej 1, AFR również zbyt ubogi - 20,6:1 to nadmiar powietrza. Czyli jeśliś pewien mechaniki, to zbyt małe ciśnienie paliwa, źle dobrana sonda, niesprawny MAP.
W pierwszej kolejności jeśli chodzi o światła to masz wypalone masy z tyłu w lampach, musisz wyjąć kasetę lampy dolutować kabel do blachy masowej i dolutować go do kabla masowego czarny kolor powinien być, w obu lampach sobie to zrób i będzie dobrze, co do innych problemów to skrzynka pod maską może być zalana, powinieneś zrobić diagnostykę absu to...
Pompa tak, cewka, czujnik nie bo działa przecież na LPG. Ciśnienie paliwa możesz sprawdzić. Dodatkowo możesz reset kopa zrobić odpinając klemę na 15 min. Możliwe że są błędy wynikające z emulacji sondy lambda.
75 też jest 8V ale skoro już wiadomo, że to 60 czyli SPI (monowtrysk), to teraz ustalmy co było sprawdzone (nie wymienione): - szczelność i drożność wydechu, - ciśnienie paliwa (1 Atm), - skład mieszanki na analizatorze spalin, - odczyt regulacji składu mieszanki z komputera silnika, - luzy zaworowe.
Aha czyli podczepie miernik pod sonde i zobacze czy sonda pracuje od 0.1 do 1v?wtedy będe mial juz pewnosc czy sonda jest dobra tak? Jedyny miarodajny test to porównanie odczytu lambda z ECU (jest ok - 1.0) z odczytem z analizatora spalin na stacji diagnostycznej. Żadne inne pomiary nie dadzą potwierdzenia czy sonda działa prawidłowo (nie przekłamuje)....
Witam dziś zapalił mi się check engine. Podłączyłem komputer i pokazało mi błąd fuel pressure. Samochód fiat punto 2 fl 1.3 multijet 70km. Czujnik cisnienia i filtr paliwa zmieniony. Co może być nie tak pompa paliwa wtryski czy może regulator ciśnienia paliwa ? Pozdrawiam
Pomocy punto hgt 1.8 przy próbie uruchomienia strzela w kolektor ssący,przy kilku próbach odpala i chodzi dobrze po zgaszeniu znowu to samo ciśnienie paliwa ok ,rozrząd sprawdzony ,brak błędów,akumulator ok przy kręceniu rozrusznikiem dziwnie zachowują się kontrolki licznika tz. ginie zasilanie ale tylko licznika (ale co pewien czas) czujnik położenia...
Witam! Mam następujący problem: W moim fiacie punto mkI z silnikiem 1.2 75km na wielopunktowym wtrysku dałem do splanowania głowice przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą. Po tym zabiegu dosyć znacznie podniosło się ciśnienie sprężanią do ok. 15atm na każdym cylindrze. Wszystko było by dobrze gdyby nie to że silnik na wolnych obrotach zaczął lekko...
Więc witam po 2 tygodniach... Zacznę od tego że jeszcze nie mam mojego punto wciąż zalega u mechanika wymienił: pompę wtryskową, regulator ciśnienia paliwa i... dzisiaj mi oznajmił że auto wciąż gaśnie jak je testował. Jutro ma otworzyć bak i tam wszystko sprawdzić. Komputer pokazał mu że faktycznie było złe ciśnienie paliwa i usterka znikła po wymianie...
ja bym się na początek przyjrzał wężykom podciśnieniowym a w szczególności wężykowi od MAP sensora i samemu mapsensorowi bo to wygląda jak by on był zdechły. sądząc po podkręconym regulatorze obstawiał bym że przepustnicę też ktoś podkręcił, żeby nie gasł mu, a to wszystko dlatego, że pewnie parownik ustawiony byle jak i na zimnym bardzo nierówno pracował...
Być może kwestia korków powietrznych w przewodach paliwowych. Trzeba zaobserwować co z ciśnieniem paliwa.
posprawdzaj ciśnienia paliwa
Wygląda to tak, jakby silnik rozgrzewał się na ubogiej mieszance, tak jakby „bez ssania”. Po rozgrzaniu wejdzie w CL, ale po dodaniu gazu znowu przechodzi w ubogą mieszankę, aż się sterownik dostosuje. Patrzyłem także na dane z poprzedniego tematu. Silnik kiedy pracuje na ubogiej mieszance przerywa i dochodzi do wypadania zapłonów. Przyczyny zubożania....
Jest tu wiele osób które się znają ale nikt nie ma cierpliwości pisać po raz setny tego samego, także z łaski swojej przejrzyj archiwum i napisz co do tej pory sam sprawdziłeś. Skoro naprawia go mechanik to niech on się martwi co ma sprawdzić i jeśli jest mechanikiem a nie sąsiadem z garażu to powinien wiedzieć od czego zależy dawka paliwa. Podłączył...
Absolutnie nie rób. Masz pompkę elektryczną i wtrysk paliwa. Punto też miało pompkę elektryczną w baku i monowtrysk. Koleżanko co ma wspólnego punto z tą sprawą. Zapowietrzenie układu paliwowego to proble w dieslach. Tu idą dwa przewody paliwowe do wtrysku. We wtrysku jest membrana regulująca ciśnienie paliwa, a cały nadmiar wraca z powrotem do zbiornika....
Cześć, mam grande Punto 2006 1.3 JTD 90km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8L/100km od około miesiąc spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3L/100km Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą byc powody zwiększonego spalania? Wstępna ocena dostępnych...
Odświeżam temat. Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Dodano po 39 : Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego opisu wynika, że na biegu jałowym ciśnienie na listwie...
P1170 oznacza, że sterownik osiągną dolny próg adaptacji dawki paliwa (maksymalne zubożenie mieszanki) - jeśli mimo to odczyt z sondy wskazuje na bogatą mieszankę, należy zweryfikować wskazania sondy z analizatorem spalin. Jeśli analizator potwierdzi wskazania sondy należy skontrolować ciśnienie paliwa lub szukać wadliwego wtryskiwacza, jeśli jednak...
Jeśli nawet jest takowa pompka to służy tylko do podania paliwa do filtra i dalej do pompy wtryskowej np. jak zabraknie paliwa , ciśnienie do celowe wytwarza pompa wtryskowa. W instrukcji obsługi w bezpiecznikach może będzie opisany bezpiecznik od pompy który to jest. jeśli tak to tak jak wyżej napisałem zlokalizować można.
U mnie okazało się, że problem to zatkane sitko od regulatora ciśnienia paliwa. Ciśnienie w szynie paliwowej było za wysokie, i samochód gasł (błąd P0191) Sitko jest tak miniaturowe, że trzeba było je odciąć, teraz jest ok, dodatkowo wymieniony filtr paliwa. http://obrazki.elektroda.pl/9991710700_1...
Albo masz silnik na prawdę ruina albo masz uszkodzone serwo, wciśnięcie hamulca może powodować minimalne wahnięcie obrotów ~50 rpm. Zobacz też czy nie masz benzyny w przewodzie podciśnieniowym regulatora ciśnienie paliwa. Uszkodzony pierścień zgarniający nie powinien mieć wpływu na osiągi, te silniki zazwyczaj biorą olej przez uszczelniacze na prowadnicach...
ciśnienie paliwa punto ciśnienie punto punto ciśnienie
przedłużenie kabli narzędzia kuźnia siemens reset
Schemat do Polkat WS-201 - gdzie znaleźć? Komunikat „uwaga blokada” w Seacie Ibiza 6J – przyczyny i diagnostyka