Długo kręci na zimnym czy ciepłym silniku?
Mam problem z punto,strasznie długo trzeba kręcić żeby odpalił czy zimny czy ciepły.Akumulator ok rozrusznik ok.Sprawdziłem ciśnienie na wstępnej i przy rozruchu około 2.0bara jak zapali jakieś 2.4.Ale pompa raczej ok bo jak zacisnę przelew to rośnie prawie do 8bar.Błąd jedyny jaki rejestruje to coś ze świecami żarowymi ,obwód a przerwa czy coś takiego...
Witam, od dłuższego czasu mam problem z odpalaniem samochodu Fiat Grande Punto 1.2 48 kW. Samochód bardzo długo kręci zanim odpali. Został wymieniony czujnik wału korbowego z Delphi na Magneti Marelli.Na tym czujniku Delphi samochód w ogóle nie chciał załapać, odpalał za trzecim, czwartym razem. A na Manetti odpala za pierwszym ale po długim kręceniu....
Przewody WN aż się proszą o wymianę. A świece kiedy były wymieniane ? Radziłbym wykręcić i przejrzeć. Choć jak już długo długo pracują to również wymienić, polecam NGK są również do LPG.
Jak długo musisz kręcić. Możliwe przyczyny to : -czujnik tęperatury silnika -czujnik położenia wału korbowego -cewki zapłonowe. -sonda lambda.
Płyn chłodniczy w normie ?
Witam, Mam taki problem z Fiat Punto 199 , 1,.4 benzyna, 2008r. Jeżeli dojdzie do sytuacji, że auto mi zgaśnie (np za szybko puszczone sprzęgło) to chcąc odpalić auto, rozrusznik kręci, ale auto się nie odpali. Mogę kręcić tak długo aż akumulator padnie. Po naładowaniu akumulatora znowu odpalę. Ale problem z odpalaniem jest tylko wtedy, gdy silnik zgaśnie...
Tak z ciekawości, ile lat ma akumulator ? Może się zdarzyć że energii jest w nim tylko na tyle, że wystarczy na parę odpaleń i śmierć. Miałem tak u siebie po naładowaniu fajnie kręcił postał dwa dni i lipa. Wymieniłem na nowy i problem rozwiązany.
Wracam po baaaardzo długiej przewie. Nie znalazłem przyczyny braku kilku sekundowego napięcia na pompie paliwa tuż przed uruchomieniem silnika. Niestety muszę sobie radzić tak jak potrafię, czyli kręcić rozrusznikiem tak długo, aż pompa dobije właściwe ciśnienie w układzie zasilania paliwem. Pozdrawiam ;-)
moje punto 1.9 jtd ciężko pali muszę go heblować kilka minut na raty zanim odpali. jak zacznę go kręcić to dopiero po jakimś czasie zaczyna dymić i łapać. jak odpali to chodzi normalnie nie jest mułowaty. kłopoty zaczeły się ja zrobiło się zimno wcześniej było ok. jak jest ciepły też trzeba go długo kręcić -może to być wina rozrusznika czy może jest...
zastanawiam się czy to wina immo czy alarmu. Dodam że pilot nie działa więc nie mogę go wyłączyć. No zastanawiające faktycznie. Można tak długo. D elektryka podholuj sprawdzi co i jak. Jak nie kręci i nie ma kontrolek może być urwana masa silnika lub uszkodzona stacyjka.
Witam ! Mam taki problem z Fiatem G. Punto 1,2 8V auto ciężko pali gdy jest zimny silnik, a teraz problem narasta, Rano trzeba długo kręcić, 2-3 razy zanim odpali, przez kilka sekund pracuje nierówno, nie wchodzi na obroty, wypadają zapłony. Wymieniłem : świece, kable, pompę paliwa, map-sensor (czujnik temp. pow. zasysanego), sprawdziłem luzy zaworowe...
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem samochodu fiat grande punto 1.2 48kw. Samochód gdy jest zimny, albo pogoda nie dopisuje odpala za 3, 4 razem kręci kreci i nie potrafi zaskoczyć , gdy się zagrzeje odpala za 1 razem ale nadal długo kręci. Gdy na dworze jest z 15, 20 stopni znowu zaskakuje szybciej. Zwiedzilam już 3 mechaników, elektryka...
Witam, - Pomierzone napięcie (alt / aku) różnica około 1V - Wymienione oba kable - Po wychłodzeniu i ponownym odpaleniu okazało się, że rozrusznik kręci, ale trzeba robić to bardzo długo, auto ma problem z pracą na zimnym silniku ( nie załącza się "ssanie" i silnik gasnie) - Wymieniony czujnik temperatury płynu - Auto śmiga, rozrusznik wystarczy ze...
Witajcie! Jakieś 3 m-ce temu auto mi nie odpalało - nie było słychać pompy paliwa po przekręceniu kluczyka do połowy. Mechanik długo się męczył szukając i w końcu stwierdził, że wymienił pompę i wtedy zaczął normalnie odpalać. Od tego czasu auto stało i dzisiaj znowu nie odpala, akum kręci, ale nie słychać znowu pompy paliwa. Co to może być? Mam wrażenie,...
Wczoraj jak nie chciał odpalić to temp.silnika była kreskę pod połową skali otworzyłem maskę przestygł 20min i odpalił próbowałem kręcić długo bo ponoć jak czujnik wału to auto odpali gdy się nim trochę pokręci ale nic z tego. Dziś przestygnięty zapalił za trzecim razem ale zauważyłem, że podczas kręcenia lekko drgała wskazówka obrotomierza tak ze trzy...
Witam wszystkich Jestem szczęśliwym posiadaczem Grande Punto 1,4 77 KM z 2009roku Mój problem polega na tym iż Pierwsze odpalenie na zimnym silniku trwa od 3 do 5 sekund, tak długo muszę kręcić rozrusznikiem i pulsacyjnie dodawać gazu. Dodam iż ten problem jest zarówno na gazie jak i na benzynie Każde kolejne odpalenie jest juz perfekcyjne, nawet kiedy...
Akumulator Topla nie wiem nawet jakiej to produkcji ma 12 lat wcześniej w oplu kadecie 1,7 diesel teraz w oplu combo 1,7 diesel używany praktycznie codziennie w ostatnie mrozy nie wyciągany z auta i działa!!!!Niewiarygodne co? Ja miałem akumulator Topla to wytrzymał 9 lat. 5 lat w oplu 1,7 gdzie opel bardzo ciężko palił, przy -5st.C już trzeba długo...
Witam od dłuższego czasu mam problem z odpalaniem samochodu. Samochód odpala po kilku sekundach. Rozrząd jest zrobiony, wymieniony czujnik wału korbowego,filtry,świece. Mechanik sprawdzając wszystko po kolei,stwierdził że pompa paliwa nie trzyma ciśnienia. Na początku jest prawidłowe ciśnienie aż nagle wskazówka zaczyna spadać. Została podmieniona pompa...
Witam! Od jakiegoś czasu mam mały problem z moją instalacją LPG. Mianowicie żeby odpalić silnik po jeździe na gazie, muszę długo kręcić rozrusznikiem i po kilku sekundach ledwo zapala. Gdy się uruchomi chodzi normalnie. Po zgaszeniu silnika było słychać wyraźne syczenie w okolicach reduktora, tak jakby gaz cały czas dopływał i po napełnieniu była cisza....
Witam Byłoby nie ciekawie jakby moje Punto mk1 działało prawidłowo dłużej niż 3 miesiące. Po wymianie czujnika halla ustąpiły problemy z uruchamianiem silnika jak ciepły. Teraz ponownie pojawił się problem z uruchomieniem tylko w innef formie. Mianowicie: Jak jeżdżę na LPG wyłączę silnik, i odpalę zaraz jak zgaszę bądź sam zgaśnie to nie ma problemu,...
Dzięki za podpowiedzi. Jak trochę zelżeje, to wszystko posprawdzam.
Witam wszystkich. Mam problem z fiatem punto 1.2 z gazem.Na zimnym silniku pali na dotyk jak się zagrzeje .trzeba długo kręcić.Im bardziej ciepły silnik tym gorzej pali.Wymienione zostały:czujnik temperatury, przepustnica, cewki, świece, przewody wysokiego napięcia, sterownik (komputer).Jeśli znacie jakieś inne przyczyny to napiszcie z góry dziękuję.
Posiadałem swojego czasu Punto z silnikiem 1100 MPI po spuszczeniu oleju i wymianie filtra oleju zacząłem lać nowy nie zakręcając śruby w misce, dopiero gdy zauważyłem jak wylatuje nowy olej kręciłem śrubę spustową. Po takiej kolejności długo miałem olej czysty wręcz czyściutki i trudno było go zobaczyć na bagnecie i to naprawdę przez sporą ilość przejechanych...
Kontrolka świec zaświeca się na dość krótko, dopiero poniżej 5*C świeci się dłużej. Skoro piszesz, że silnik się uruchamia i po kilku sekundach gaśnie - nie sądzę abyś miał problem ze świecami. Łańcuch rozrządu jest raczej bezobsługowy, choć np. w moim aucie był wymieniany na gwarancji przy przebiegu 90 tys. km, jako powód wymiany było podane, że hałasował....
Zdejm pasek i zobacz co cię nie kręci wtedy można szukać przyczyny jeśli alternator zrób co napisano wyżej.
Posiadam Punto I 1.2 8v 75 SX z instalacją gazową i od samego początku odkąd go mam są problem z pracą na benzynie. Od razu dodam, że na gazie samochód jeździ poprawnie i nie występują zjawiska, które dzieją się na benzynie. Do sedna, żeby odpalić trzeba dodać gazu i wkręcić go na obroty, po czym można puścić pedał i będzie trzymał obroty. Przy próbie...
Fiat Punto (1996r., 1,0 cmm, benzyna, ekonomiczny i w miarę wygodny, nieprzewidywalny ale do zaakceptowania, bezkolizyjny silnik w razie zerwania paska!, nieźle zabezpieczone nadwozie jak na Fiata, pali olej - 1l/1000 km od nowości ale nie przejmować się - norma w Fiatach) Nie było takiego silnika w Punto, książkowa norma to 0,3l/1000km, moje Punto...
iskry raczej bo po długim piłowaniu czuc paliwem
Odkopuję i zamykam, punto sprzedałem jakiś czas temu. Co się okazało, ukruszył się kawałek szczotki w rozruszniku i latał sobie w środku robiąc zwarcia. Powodowało to pewnie 2-3 krotnie większy pobór prądu niż powinno, stąd akumulator nie wyrabiał, szczególnie na mrozie. Rozrusznika nie remontowałem, miałem inny z punto 1 (chyba silnik 1,1 albo 1,2)....
Wybite końcówki drążków kierowniczych objawiają się delikatnymi stukami, które słychać podczas jazdy na pozornie, zdawałoby się, równej drodze. Innym objawem jest głośniejsza praca zawieszenia i głuche odgłosy przy najechaniu na dziurę. Po podniesieniu samochodu, szarpiąc za koła w różnych kierunkach możemy zaobserwować luzy na przegubach. Natomiast...
ylko ze kostka stacyjli nie powoduje zapalenia lampki MIL Skąd wiesz że nie powoduje? A kod błędu: za niskie napiecie zasilania? To by też tłumaczyło ten brak świecenia kontrolek. Może tulejki w rozruszniku - nic nie napisłąęś czy ciężko zapala czy może tylko ciężko kręci?
Jeżeli zapala się i gaśnie, to OK. Czy kontrolka wtrysku też zapala się i gaśnie? Czerwonego klucza nie używaj, bo możesz sobie rozprogramować immobilajzer. Słychać po przekręceniu kluczyka, czy pompa paliwa pracuje przez parę sekund? Napisz coś więcej - rozrusznik kręci i t.d.?
pacjent: Fiat Punto 1.2 75 MPI '96 problem z rozrusznikiem: na początku po przekręceniu stacyjki zrobi raz yyyy i stoi, kontrolki gasną. Mam wrażenie jakby miał za ciężko. To nie jest ciężka praca spowodowana rozładowanym akumulatorem, tylko yyyyy i nagle stop i wrażenie jakby pracował mimośrodowo. ALE TEŻ SIĘ ZDARZA, ŻE: pokona opór i po yyyy zaczyna...
Te 60A prądu ładowania akumulatorów jest go w stanie zagotować, powodując opad masy czynnej i deformacje płyt. Łatwo można tą niedoskonałość urządzenia naprawić - włącznik sieciowy na kablu zasilającym w formie przycisku, uruchamianego drugą ręką, na czas pracy rozrusznika. Ewentualnie konstrukcja bardziej wyrafinowana - ze sterowaniem transformatora...
Witam ! Moje auto to fiat punto 1,1 1995 r. benzyna + gaz. Od dłuższego czasu nie mogę go odpalić. Ostatnio doładowałem akumulator. Ale przy próbie odpalania rozrusznik dobrze kręci ale bez skutku odpalenia. Czy ktoś doradziłby mi z Państwa co może być tego przyczyną? Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi. Mirek
auto jest z 1994 roku, ale zawsze odpalało za pierwszym razem, nawet przy dużej minusowej temp. Wczoraj byłam u gościa od elektryki. Sprawdził wszystko co mógł sprawdzić i pow że jest ok. U niego auto paliło normalnie i na zimnym i ciepłym silniku. Próbowałam u siebie i na ciepłym jest ok a na zimnym cięzko, tzn odpalił ale za drugim razem przy długim...
Witam. Posiadam grande punto 1.9JTDM 130km. Auto ciężko odpala, najgorsze są krótkie odcinki po odpaleniu, później zgaszenie i próba odpalenia to jakiś cud. Z rury siwo, że nic nie widać, a jak odpali nic mu się nie dzieje. Na komputerze brak błędów. Podczas dłuższego kręcenia pojawia się komunikat "Cruise Control". Po długim postoju odpala bez większych...
długo kręci sharan mercedes długo kręci długo kręci uruchomieniem
instrukcje polsku technics filmy darmowe zmiana oprogramowania philips
elektrolux pralka głośno wiruje elektrolux pralka głośno wiruje
Oznaczenia UART na Arduino GIGA: Serial1, Serial2, Serial3, Serial4 Brzęczenie i błąd P0130 w BMW X3 E83 2.0i 2006