Więc ja podejrzewam początki standardowej usterki w tym aucie... dla pewności - diagnostyka komputerowa i odczytanie zapamiętanych błędów.
Być może programy z forum będą bez hasła nie wiem czy to dotyczy także centralki z gazu bo nie próbowałem innym programem. piny z centralki patrząc z przodu pierwszy rząd od góry Lp. 1-czerwono (pasek)żółty 2-różowy 3-czarny 4-żółty piny z interfejsu które łączą się z pinami centralki patrząc od tyłu wtyczki Lp. 1- zielony 2- żółty 3- brązowy 4- biały...
Odpal autko, przejdź na gaz, pokręć delikatni śrubką i jeżeli bedą sie zmieniać obroty to znaczy ze od składu mieszanki biegu jałowego. Bez żadnego analizatora spalin to możesz jedynie tak wyregulować: aby znaleźć położenie przy których silnik ma najwyższe obroty na biegu jałowym. Jeżeli okaże sie że to regulacja mieszanki pracy to wykręć pare stopni,...
http://obrazki.elektroda.net/10_11769056... wystarczy?
Z tego co napisałeś rozumiem że na benzynce jest ok. Czy gaśnie tylko podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła czy również na postoju. Jeże tylko podczas jazdy to czy przewód zasysający powietrze do filtra powietrza jest odwrócony do tyłu(w stronę komory silnika) tak żeby powietrza do niego nie napędzał podmuch podczas jazdy?Jeżeli nie to zrób to. Jeżeli...
Niestety nie. I jeśli nie regulowałeś przez te 160kkm możesz mieć już "kwiatki" na zaworach
trzeba sprawdzić jaka jest emulacja sondy lambda w urzadzeniu viola trzeba ustawić otwartą. sprawdzić należy dolot gazu czy nie zasysa powietrza
przełóz kompy i odpal awaryjnie z kartu kodowej dawcy na próbe
Ja bym nie szukał po stronie powietrza tylko paliwa. Gaz też potrzebuje powietrza a jak na gazie jeździ to znaczy, że powietrze jest. Wtryski możesz sprawdzić menzurką czy leją i czy leją równo choć osobiście stawiam, że wtryski nie są uszkodzone mechanicznie od paliwa tylko elektrycznie jeśli już - sterowanie wtryskiem, albo cewka na wtrysku. Zrób...
NGK Takie zachowanie zaczęło się jakieś miesiąc temu . Teraz jak programami patrzyłem na obroty silnika to ładnie utrzymuje w okolicy 750 rpm +-20 rpm ale czuć szarpanie
Cześć Wszystkim. Mam problem z nierówną pracą silnika w moim Grande Punto 1.4 2007 r. Autem mocno trzęsie na wolnych obrotach i rzuca silnikiem. Obroty są równe, wykonałem adaptacje wyczyszczonej przepustnicy. Został wymieniony map sensor od ciśnienia w kolektorze ssącym i temperatury powietrza. Sprawdzałem czujniki położenia obu wałków, wyglądają na...
Witam wszystkich trochę to trwało ale problem z autem rozwiązałem. Czyszczenie odmy, przepustnicy, MAPSENSORA choć były potrzebne nie dały żądanego efektu. Jazda na drugim biegu prze 1.5 Km też. Check zapalał się i gasł auto cały czas lekko przymulone, gasło na każdym skrzyżowaniu. Zakupiłem kabel na allegro ELM327 z interfejsem przystosowanym do fiatów(przełącznik)....
WITAM! Problem polega na tym że jak odpalę samochód na paliwie to nie równo pracuje wymieniłem przewody do świec i świece nadal jest to samo . Gdy jest przełączony na gaz jest bajka nie ma takiego problemu Dziękuje za Pomoc
Wystarczyło mieć jeden. Problem nie musi być we wtryskiwaczu - może być w instalacji. Najprawdopodobniej masz emulator wtryskiwaczy i problem będzie pewnie w nim lub w instalacji pomiędzy nim a wtryskiwaczem. Możesz podmienić 3 wtryskiwacz z dowolnym z innego cylindra i zobaczyć czy błąd się przeniesie na inny cylinder ale moim zdaniem problem nie leży...
Witam wszystkich! Mam mały problem moje punto na zasilaniu LPG nie pracuje tak jak powinno. Na niskich obrotach silnik pracuje nierównomiernie, przy ruszaniu czasami strzela i chamuje przy tym silnik. Potrzebuje pilnie samochód na jutro i nie wiem co z tym zrobić. Po prostu nie da się jeździć,a do tego właśnie padła mi pompa paliwowa i już nigdzie nie...
Nie rozumiem?
Dzień dobry, Mam interface diagnostyczny ale niestety nie znam sie dobrze na diagnostyce, a obawiam sie oddać auto do "specjalisty" - mam nadzieję, że ktoś życzliwy pomoże w diagnostyce na podstawie przedstawionych przeze mnie symptomów. - Spalanie 9-10l/100km niezależnie od stylu jazdy - Na przeglądzie wyszło za dużo CO w spalinach (bardzo bogata mieszanka)...
albo niema luzów na zaworach lub zawory i gniazda wypalone. Po rozebraniu silnika sprawdzić głowice i pierścionki(a tak nawiasem mówiąc ile to to ma kilosów przejechane, a może nie te paliwko).
Niestety bez efektu, dalej to samo. Jakieś jeszcze sugestie?
Dziś normalnie już odpalił i jechał. Jaka była przyczyna nierównej pracy siknka ze wczoraj? Czy to olej nie dotarł do dalszych części czy wiecie akumulatora spowodowało jakieś błędy, które sie same naprawiły podczas jazdy?
Jest założony silnik krokowy.
Nie, wysokie napięcie = układ zapłonowy (cewki, przewody zapłonowe, świece). Gdyby z cewkami było coś nie tak z dużym prawdopodobieństwem zaświecała by się kontrolka MIL. Takie szarpanie podczas przyspieszania i nierówne wolne obroty to może być objaw wypadania zapłonów, np. z powodu przebicia na przewodach zapłonowych lub wypalonych elektrod świec....
Witam mam problem, ostatnio dzieje sie coś nie tak z moim autem mam duże problemy z odpaleniem samochodu, a gdy już odpali i poczekam chwile to przy jeździe silnik dusi sie na wyzszych biegach, pracuje nierówno, i co najgorsze wskaźnik temp. płynu chłodzącego silnika wskazuje na maks. temp. i zapala sie kontrolka wtrysku. Jest dużo dymu (szarego) z...
Witam. Dzisiaj rano żona odpalając samochód stwierdziła że silnik pracuje nierówno i dymi na biało. Faktycznie jak przyjechałem z pracy żadnej poprawy nie było. Stwierdziłem że świece są do wymiany, bo od nowości nie były wymieniane. Po wymianie silnik pracuje już równo ale jeszcze dymi i dziwnie "pachnie". Myślę że to nie spalone paliwo. A i jeszcze...
Witam panowie. Mam mały problem z Punto 1.1 55S - mianowicie auto na biegu jałowym nie równo pracuje, bardzo trzęsie silnikiem. Gdy wcisnę pedał hamulca i puszczę to obroty na chwilkę są równe. Wymieniłem silniczek krokowy, czujnik ssania, kable, świece. Problem ustaje jak delikatnie uchylę przepustnicę. Dziwi mnie jedna sprawa - jak odłączę krokowy...
Witam. Posiadam punto jak w tytule rocznik 2000. Auto zakupiłem we wrześniu. Punto posiada instalację LPG z 2003 roku. Od września do teraz jeżdżone było zazwyczaj na LPG, ale odpalany zawsze na benzynie. Parę dni temu musiałem zostawić butlę LPG do legalizacji i przez trzy dni jeździłem na benzynie. Wtedy zaczęła zapalać się czerwona kontrolka silnika...
Ok posprawdzam moze to bedzie to, bo od tygodnia szukam przyczyny ;( A co do głowicy to była planowana i jakiś czas auto jeździło normalnie i szlag go trafił... Dzięki za podpowiedź ;D
witam, Podbijam temat bo mam podobny problem. Stilo 1,2 16V w wersji 3 drzwiowej. Po odpaleniu silnik nierówno pracuje co czuć bo trzęsie kabina i wydech nierówno pracuje. Jednocześnie wskazówka obrotomierza jest w tym samym miejscu. Co ciekawe pokazuje więcej obrotów niż zwykle na biegu jałowym. wystarczy że przejadę 200-300 metrów i dam mu trochę...
A dobrze ci skalibrował
Wygląda na usterkę czysto mechaniczną w obrębie tego cylindra: zmniejszona kompresja, zła dawka paliwa, strzelony uszczelniacz lub pierścienie(olej przedostaje sie do komory), złą pracę zaworów...
Sprawdź czujniki ABS w obu kołach. Błędne odczyty lub uszkodzenia czujników przekładają się na nieprawidłową pracę skrzyni automatycznej, jazdę na maksymalnie 3 biegu, skrzynia ma nieprawidłowe informacje o prędkości kół i w rezultacie nierówne obciążenie jednego i drugiego koła. Blokuje w ten sposób możliwość jej uszkodzenia. Przekłada się to także...
Problem raczej po stronie zasilania cewki z ecu , częsta usterka
Witam, Fiat Punto Evo ZFA199 1.4 57kW 2010r. Chciałbym się dowiedzieć gdzie podpiąć się centralką do zamka centralnego żeby działał z pilota, z tego co znalazłem to w punto II sterowanie jest masą. Druga sprawa to taka że silnik pracuje nie równo i co jakiś czas wypada zapłon na I cylindrze, wymienione świece, przewody i cewka. Kompresja po 12barów....
Tak istotnie to taki sam motor jak w Uno 45 ale.. wyposażony w monowtrysk Weber Marelli IAW 6F.SH czyli coś pośredniego między 6F.SO ( z CC 900) a 6F.SB z Punto 1,1 (w Pandach z silnikiem 1,1 był IAW 6F.SJ) Pewnie mają różne czasy otwarcia wtrysków itd.. jakieś drobnostki. Witz w tym, że te silniki 1,0 od Uno co są na Alledrogo nie mają takiego ucha...
Witam! Posiadam punto 1.3 multijet z 2005r. Auto ładnie pali, niedużo spala, chodzi dobrze, ale w czasie pracy słychać równomierny stuk zwiększający się wraz z obrotami, szczególnie na wolnych obrotach i to też nie zawsze. Program fiatecuscan pokazuje nierówną dawkę wtrysków podejrzewam więc wtryskiwacze. Szczególnie wtryskiwacz 1 cyl który odstaje...
Witam wszystkich Jestem posiadaczem Fiata Punto I 97r. 1.2 75KM, usterka polega na tym ze wsiadłem rano do samochodu, normalnie odpaliłem, ruszyłem kilka metrow do tylu i silnik zgasł. Próba ponownego uruchomienia nie powiodła się. Silnik podczas kręcenia rozrusznikiem zdawał się "łapać", ale uruchomić się go nie dało. Jedynie raz lub dwa udało mu się...
Właśnie sprawdziłem i wszystko jest z nimi ok, a problem nie zniknął.
Witam! Ja również mam problemy z nierówną pracą silnika Punto I 1,2 - na moim koncie jest opis sytuacji - zapraszam - może znajdziesz coś dla siebie - ja wczoraj ponownie wymieniałem uszczelkę pod głowicą z powodu braku smarowania wałka rozrządu (poprzednia była wymieniana w styczniu!!!) jak się okazało to jakiś fragment starej uszczelki utknął w kanale...
Jak leją wtryskiwacze, to nienaturalnie gorący będzie kolektor wydechowy. Będzie też nierówna praca silnika na jałowych obrotach.
Mechanik zdiagnozował uszkodzenie kabelka w wiązce doprowadzające sygnał do sondy. Dziękuję i pozdrawiam.
Nie wiem czy o to chodzi? 2013-01-06 14:34:29 IAW Scan 2 Dodano po 9 Zastanawia mnie czemu sonda tak późno wchodzi w petle zamkniętą, co wpływa na to że sonda może wejśc w pętle zamknietą?
Kolego invisibleman, masz rację , przepraszam Natomiast tu mamy do czynienia z silnikiem punto Auto jest po swapie posiada silnik z Punto 1.2
Regulacja powinna pomóc. Zapewne po wymianie filtra jest uboga mieszanka.:-)
We Fiacie to może być problem, jak to zrobić?
A,racja,to samo co punto 75 Nie ma tam czujnika fazy.
Wolne obroty w zakresie 850 to dobry objaw , czujnik położenia wału raczej nie tędy droga , podstawowa rzecz to sprawdzenie świec , kabli , cewki . Jeśli wypada zapłon na jakimść cylnindrze to wiadomo brak mocy , nierówna praca silnika. posprawdzaj to na początek.
Zdjęcie pierwsze przed wymianą sondy lambda, ostatnie po wymianie na drugą. Wartości takie same. http://obrazki.elektroda.pl/4978106200_1... http://obrazki.elektroda.pl/8945225400_1... http://obrazki.elektroda.pl/9494842800_1... http://obrazki.elektroda.pl/4330760700_1... http://obrazki.elektroda.pl/8348784200_1...
Nie zupełnie o to chodzi - VISA oczekuje jakiegoś konkretnego ISO code a z ECU odczytuje same zera, na SC 1.1 (IAW 59F) czyta wszystko normalnie a w moim Punto 1.2 (IAW 8F.5T) już nie i nie wiem czy to problem z moim ECU czy taka uroda Euroscana. Co to za auto jest IAW 49F? Marea, Bravo/Brava? Zapewne silnik 1.6 16V (100KM). Był też w Punto 75 (1.2).
Witam! \Mam C 3 benzyna 1,1 i od dłuższego czasu obserwuję nierówną pracę na wolnych obrotach. Ale po kolei: nie ma problemów z odpalaniem czy to zimnu czy ciepły. Po uruchomieniu (zimnego) obroty są wyższe i silnik pracuje równo i w miarę jak się nagrzewa obroty spadają i sie zaczyna- równo z taktem "brum brum brum" takie rytmiczne falowanie, obrotomierz...
Wymiana wsadów w motce lub 27c512 nic nie da? Tak napięcie sprawdzone pod obciążeniem i lata co najwyżej o jedną setkę. A sterownik widzi zmiany dwuch wolt, i do tego za zmianami podąża nierówna praca silnika. Sterwnik bez immo. Czy to częsta usterka tego sterownika.
W/g mnie silnik 1.2 jest za mały na LPG, wiem że ludzi zakładają LPG to Tico czy CC 700 ale nie bardzo rozumiem co nimi kieruje :/ Jeśli już koniecznie chcesz LPG (bo robisz rocznie co najmniej 20 tys. km) to niech inni sobie mówią co chcą ale do tego silnika w grę wchodzi wyłącznie instalacja IV generacji, choćby STAG-300 czy Zenit. Wadą Punto jest...
Witam punto 1.2 wyswietlił takie błędy.Po wykasowaniu i jezdzie ,błędów brak ale silnik chodzi kulawo.Dodam sterownik IAW8F-ST
Dzień dobry wszystkim. Posiadam Punto II FL (Classic) 3d z 2009 roku. Od jakiegoś roku bardzo irytowały mnie w nim hamulce, w końcu w styczniu tego roku zdecydowałem się na kompleksową naprawę. Z tyłu przetoczone zostały bębny, wymienione szczęki i wyczyszczone mechanizmy. Tył był w super stanie, ale skoro już został rozebrany, to odświeżyłem te hamulce...
Witam! Nie wiem jak u Ciebie jest ze wspomaganie układu hamulcowego. Ale w przypadku pompy hamulcowej podłączonej do podciśnienia tak jak parownik mogą wystąpić problemy przy nieszczelności przewodu łączącego pompę jak również nieszczelności samej pompy. Wtedy podobno zasysane jest lewe powietrze i występuja wymienione objawy czyli nierówna praca na...
Wygląda to tak, jakby silnik rozgrzewał się na ubogiej mieszance, tak jakby „bez ssania”. Po rozgrzaniu wejdzie w CL, ale po dodaniu gazu znowu przechodzi w ubogą mieszankę, aż się sterownik dostosuje. Patrzyłem także na dane z poprzedniego tematu. Silnik kiedy pracuje na ubogiej mieszance przerywa i dochodzi do wypadania zapłonów. Przyczyny zubożania....
wypadanie zapłonów czyli w sumie nierówna praca tak jakby nie palił na wszystkie cylindry lub palił bardzo nieregularnie - ale to tak w maksymalnie najprostszym tłumaczeniu
Tak, ale 900-tka na wolnych obrotach i tak chodzi wtedy równo, nie chce się wkręcać i ogólnie niema mocy, jak jest syf w filtrze/baku, ale odpala i tak ładnie. Miałem takiego cieniasa 900 od komornika za 500 zł, który stał nie wiadomo ile lat i on zapalił od razu. Z początku normalnie jechał, a potem coraz gorzej, a na postoju chodził super. Okazało...
Zauważyłem takie ciekawe zjawisko - silnik normalnie uruchamia się bez problemu i można od razu jechać, ale parę razy zdarzyło mi się że po przyjechaniu do akademika nie było miejsca na parkingu i zostawiłem samochód przy drodze, a następnego dnia go przestawiłem (przejechałem kilkanaście metrów na zimnym silniku) i jak kolejnego dnia czy za dwa dni...
No i problem pozostał nierozwiązany. W samochodzie wymienione bądź podmienione zostało wszystko co możliwe poza komputerem.Jak by Ktos miał ochotę to jest ten peugeot do sprzedania no ja nie mam siły do takich wynalazków. Pierwszy w mym życiu peugeot i juz ostatni , nigdy więcej tego padła. Kurde mam w domu clio, punto, busa renault mascot i z żadnym...
Nie jestem profesjonalistą ale skoro kolego wymieniłeś świece to przydałoby się dać nowe przewody bo mają kolosalny wpływ na pracę silnika. Miałem w rodzinie podobny przypadek z szarpaniem i brakiem możliwości wkręcenia silnika powyżej 4 tys. obrotów w Punto I. Powodem okazała się niemarkowa sonda lambda, komputer nic nie wykazywał a usterka była. Po...
Punto I 1,2 ELX 95r.Mam ten sam problem.Na początku silnik pracował dziwnie po kilka - kilkanaście sekund od rozruchu.Teraz padło zupełnie czyli silnik pracuje dziwnie tak jakby nie na wszystkich garach.Samochód nie ma mocy.Czasami zapala się na krótki czas kontrolka "awaria układu wtryskowego".Zauważyłem też,że tłumik strasznie się nagrzewa po krótkiej...
Witam Samochód jest na benzynę oraz LPG. Przy próbie zapalenia (zawsze na benzynie) gdy silnik jest zimny pali bez zająknięcia. Jak się zagrzeje (po przejechaniu np. 10km), zgaszeniu silnika i próbie odpalenia go po 10s nie ma z tym problemu. Gorzej jak auto postoi tak z 5 minut albo dłużej. Trzeba wtedy kręcić z 10s zanim załapie. Nie ma znaczenia...
Dzięki za pomoc. Wszystko wróciło do normy samo z siebie. Posprawdzałem profilaktycznie przewody wszystko co sie dało wyczyściłem. Jak na razie jest spokój. Świece to NGK 26 dobrane z katalogu. Trochę z innej beczki - ciekawe rzeczy slyszałem na temat olei dedykowanych przez fiata (selenia) - podobno syf totalny. Szkoda tylko że dowiedziałem się tuż...
Witam Mam problem z fiatem punto 1,8 hgt nie potrafię zdiagnozować usterki. Na wolnych obrotach nieraz auto nie równo pracuję jakby nie palił na jeden cylinder (nie zawsze).Na wysokich powtarza sie to ale rzadziej. Komputer diagnostyczny nie pokazuje błędów,wymieniłem ,cewki,świece ,lambde ,filtry powietrza i paliwa.po wymianie lambdy przez 1 dzien...
Czemu akurat półsekwencja? A dlatego ze sam mowisz ze to fullgroup. Sekwencja to kazdy wtrysk oddzielnie pracuje a fuulgroup to znow wszystkie razem podawaja paliwo i nie wazne czy w danym momencie jest ssanie czy praca czy wydech. Cisnienie zwieksz na 1,25 Przy ustawieniu sterownika na fullgroup silnik chodzi strasznie nierówno, klekocze i nawet gaśnie.
skoro są tak niskie obroty biegu jałowego to ładowania prawie niema więc przygasają kontrolki z powodu siadającego napięcia. daj zdjęcia chociaż tej przepustnicy, bo szczerze mówiąc nie chce mi się szukać jej w swoich zbiorach ;) a mam gdzieś na pewno razem z całą wiązką poza tym jeśli piszesz że nowszy jednopunkt marelli (pewnie taki jak w 900) działa...
Ciężko jest ustawić inst.lpg przy filtrze stożkowym. Stożek podczas pracy silnika na postoju (np.w korku) będzie łapał ciepłe powietrze i może nierówno pracować. Jeśli nie masz miejsca pod machą na zwykły filtr, możesz próbować ze stożkiem, ale prawdopodobnie po zamontowaniu, zjedzonych nerwach, wydanej kasie, czasie spędzonym na ustawianiu, itp. itd.,...
Niskie napięcie na sondzie wskazuje na ubogą mieszankę (a dokładniej dużą zawartość tlenu w spalinach). Sonda stoi na 0,2V, spełnione zostają warunki wejścia w pętlę zamkniętą (czas od uruchomienia silnika, temperatury i ciśnienie w kolektorze). Sterownik uznaje, że mieszanka jest zbyt uboga i ją wzbogaca - co widać. Rośnie korekta sondy (czyli mnożnik...
Witam. Mam pewien problem, umyłem sobie silnik i chyba nie dostatecznie zabezpieczyłem. Mianowicie, przed myciem miałem taki objaw że jak rano przekręcałem kluczyk to pompka paliwa piszczała, a jak umyłem silnik to teraz jak przekręcam kluczyk to tak burczy nierówno, potem jak odpalę silnik to lubi co jakiś czas tak zmulić silnik. Ale woda się przecież...
Witam. Zmagam się z problemem głośnej pracy silnika, chodzi jak odjechane tdi, głośno twardo i słychać cyrkonie zaworów? Zmierzylem luz i jest S. W. 0,25. 0,25 0,50. 0,40 0,30. 0,40 0,25. 0,35 Dodatkowo na komputerze kąty wtryskow wyszły 0,2 1,4 -0,4 1,7 Dodam że autko nie kopci, a buta ma super, tylko przy ciśnienciu na maksa delikatnie puści baka,...
Witam Problem jest następujący. Po długim postoju (po nocy) samochodzik nie chce odpalic. Trzeba troche "nakrescic " rozrusznikiem zeby wkoncu zadziałał. PO tym wszystkim świeci się kotrolka błędu układu wtryskowego... Po przejechaniu parunastu kilometrów i kolejnym odpaleniu - kotrolka gasnie prawidłowo i silniczek takze zapala prawidłowo. NIestety...
Posiadam Punto I 1.2 8v 75 SX z instalacją gazową i od samego początku odkąd go mam są problem z pracą na benzynie. Od razu dodam, że na gazie samochód jeździ poprawnie i nie występują zjawiska, które dzieją się na benzynie. Do sedna, żeby odpalić trzeba dodać gazu i wkręcić go na obroty, po czym można puścić pedał i będzie trzymał obroty. Przy próbie...
Witam, wiem że wątek jest dość stary, ale niedawno zostałem właścicielem Fiata Grande Punto 1,3 MJ 90KM 05r. Jadąc wracając ostatnio ( ok.30km) w połowie drogi, gdy zatrzymałem się na światłach i przy ruszeniu auto po prostu zgasło nie mając w ogóle prądu. Na drugi dzień po zmianie akumlatora komunikat problemy z EBD auto nie odpalało. Zawiozłem do...
Mam Punto 75ELX z 1996 roku z centralką IAW 8F.5T (przebieg w/g licznika ok 130 tys. km ale na 100% to bujda). Na tym forum monrant stwierdził, że w Punto mk.1 mapy korekcyjne wtrysków są przechowywane w pamięci EEPROM i odłączenie akumulator ich nie usuwa. Więc stąd moje pytanie, bo może coś mam uszkodzone - jeśli odłączę na kilkanaście minut akumulator...
Pomysł z 2 ECU nie jest najgorszy, ale jedna sonda wystarczy - można ją przełączać. Nic się jej nie stanie. Druga opcja to włożyć nowsze ECU z Punto 55 ze zdjętym immobiliserem Aha.. czyli widzę że dobrze kombinuję...! THX Czy wiesz jaki symbol miałoby takie ECU od Punto..? Ja mam na półce ECU od Punto ale typu 6F, bez immo. Wygląda jak ten od Pandy...
Witam Zamieniliśmy się sondami z sąsiadem on ma punto 1100 ten sam silnik ,niestety jego sonda na wykresach u mnie pracuje tak samo ,a w pracy auta nie ma zmian,jego auto na mojej chodzi ok,równo i bezproblemowo. Więc to nie sonda ,tylko dlaczego sterownik pokazuje jej błąd. Przypomniało mi sie coś ,jakoś rok temu i wczesniej trzykrotnie był zapisany...
panowqie te magnetyzery to pic na wode bujda wyciaganie kasy z waszych kieszani jak ktos sobie je kupil to ja bedzie je nosil w kieszeni to daja taki sam efekt jak po zalorzeniu ich na silnikczyli nic i to koniec wróżysz z fusów? może poprzyj swoje zdanie jakimiś danymi z użytkowania, hamowni ... Ponawiam pytanie - co z silnymi magnesami we wtryskiwaczach...
Jak chcesz kupić z gazem to musisz być świadomy tego, że taki silnik po kilku latach zaczyna szwankować. Jeździłem już kilkoma samochodami z gazem, a to się rozregulował i palił 15l gazu, nie chciał palić jak był zimny, na benzynie już w ogóle nie chciał odpalać albo zaczynał nierówno chodzić. Do tego dochodzą droższe opłaty, mniejszy bagażnik oraz...
Witam, w Punto II (2000r.) z silnikiem 1,2 8V od kilku tygodni zdarzają się problemy z silnikiem. Po rozruchu czasami zapalała się kontrolka "check engine" oraz silnik pracował bardzo nierówno (tak jakby nie na wszystkie cylindry). Problem znikał po mocniejszym dodaniu gazu. Od kilku dni niestety już to nie pomaga i ciągle pracuje na 2 cylindrach. Standardowy...
Chyba każdy silnik spalinowy na LPG pracuje jakby bardziej miękko. Mam podtlenek butanu w Pandzie z silnikiem 1,2SPI (swap z Punto I) i na nim ten silnik pracuje wręcz aksamitnie a jest tam tylko II generacja Landirenzo LC01 (są na elektrodzie moje posty na ten temat bo borykałem się z nierówną pracą silnika 999fire i stąd swap) Marbelka także na LPG...
Cześć, mam grande Punto 2006 1.3 JTD 90km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8L/100km od około miesiąc spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3L/100km Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą byc powody zwiększonego spalania? Wstępna ocena dostępnych...
punto nierówny nierówny nierówny praca silnik nierówny obrót punto
elektrolux filtry podpiąć lampe kocioł gazowy przez wymiennik ciepła
Funai VIP 3000 - brak obrotów głowicy i capstan motor Peugeot 406: Niestabilny prędkościomierz - przyczyny i rozwiązania