W tamtym roku na jesieni znajomemu montowałem sprzęt w Punciaku, nie pamiętam której wersji ale też nie jakiejś nowej. Przejście między budą, a maską znalazłem, idąc po lince od dźwigni do otwierania maski. Przechodzi ona przez taką gumę do komory silnika, i w tej gumie swobodnie można zrobić otwór by przeprowadzić przewód.
Jak dobrze patrzę na zdjęcia osłony (np. na Allegro) to z dołu są jeszcze 4 wkręty: 2 z przodu i 2 przy dźwigni regulacji.
No zamieniałem miejscami ale to nic nie dało i się zastanawiam jak tego plusa bezpośrednio od stacyjki podpiąć Przede wszystkim - dotyczy kostki z instalacji samochodu - na obu przewodach czerwonych powinien być + 12V cały czas. Jeśli nie ma - np. sprawdzić bezpieczniki. Dalej - przewód niebieski z tej kostki to +12V po stacyjce ( TAK! - wymysł Fiata,...
To sprawdź na pinach w kostce tych od silniczka czy tam jest zasilanie. Obstawiam na złamany przewód między drzwiami a Słupkiem lub zaśniedziały styk w kostce na słupku
Przewód Illumination trzeba trochę eksperymentalnie, bo nie wiem jak twoje radio się będzie zachowywać. Czy przy włączonych światłach zapala podświetlenie przycisków, czy przyciemnia ekran i przyciski by nie raziły w nocy. Więc albo z plusem po zapłonie, albo nie podpięty. Lub podłączyć np pod oświetlenie zapalniczki, by działało jak powinno. Co do...
Gdy silnik pracuje cały czas to napięcie podawane jest na przewód szary czy szaro-żółty? Co jest na przewodzie zielonym gdy silnik pracuje? Sprawdzałeś ciągłość przewodu zielonego pomiędzy silnikiem a przełącznikiem?
Wiązka w lewym progu, przewód niebieski i niebieski z czarnym paskiem.
Dużo dobrych porad, jednak brak jednej, która przychodzi do głowy jako pierwsza. Sprawdź czy którykolwiek przewód głośnikowy nie zwiera z masą.
Pomarańczowy przewód w wiązce stacyjki to +15.
Musi kupić przewód od tego modelu, nie uniwersalny. Ta odma rozdziela sie w "Y".
Kostka zasilająca schematycznie N N C C G N P N gdzie N - otwór bez pinu, G - Masa, P- plus, C - magistrala CAN W kostce wychodzącej z Pioneera połączyć razem przewód czerwony i żółty - odpowiednio + po stacyjce i + cały czas. Wejść w tryb ustawień Pioneera i załączyć tryb SAFE ON (opis w instrukcji). Wydaje mi się, że to radio zapisuje ustawienie w...
Dobrze zrozumiałeś. Podłącz zielony przewód i wszystko będzie OK!!
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
sprawdz,czy masz w przedniej części skrzynki bezpieczników 14-to pinowy biały konektor a w nim przewód biało-zielony.
olej w płynie i odwrotnie spaliny w zbiorniczku płyn w spalinach kawa z mlekiem pod korkiem wlewu oleju wymień przewód odpowietrz i napisz co się dzieje
A ja myślę że to przewód od pętli immo i dla tego nie odpala i masz kontrolkę CODE. Miejsce do podłączenia powinno być przy pierścieniu przy stacyjce.
Może być uszkodzony " spuchnięty" przewód elastyczny hamulca i tak będzie się działo. Warto to sprawdzić no i oczywiście dokładnie odpowietrzyć układ :)
A jaka jest różnica pomiędzy wpięciem się w przewód a odłączeniem ? bo musi dostać napięcie ze sterownika
To nie jest żadna usterka. W Punto 1 nie ma w kostce ISO +12V załączanego przez stacyjkę. Na obydwu pinach jest tak jak piszesz cały czas napięcie. Jeżeli bardzo Ci zależy to możesz podprowadzić sobie ze skrzynki bezpieczników przewód lub bezpośrednio ze stacyjki.
Czy ja twierdzę, że to jest normalny objaw? Wyrażam tylko swoje spostrzeżenie, że wszystko wymieniłem, a ładowanie jakie było takie jest i akumulator padł po 2 latach, co więcej w/g procedury testowej opisanej w książce wszystko z ładowaniem jest ok. http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/lado... <- sprawdź to łączenie przewodu "+" przy elektrowłączniku...
Przewód znajdziesz wczarnym 40-pinowym złączu skrzynki bezpiecznikowej. Jasno niebiesko/czarny - pin nr 36. Instalację należy odseparować diodami.
od akumulatora idzie jeden gruby przewód z bezpiecznikiem Jakiej średnicy, z jakim zabezpieczeniem? kable od radia przecież nie będę tego rozbierał pod dywanik a reszta luźno do góry i w radio No tak - szkoła druciarstwa ma się dobrze. :not:
Przekaźnik od świateł mijania jest jeden na obie lampy, potem rozdziela się na bezpieczniki. Zgnity, czyli popękała izolacja, weszła woda i przewód zaśniedział, przy odpowiedniej ilości pozostałe całe druciki przepalają się w momencie włączenia świateł. Szukaj zielonkawego zabarwienia przewodu i ewentualnie zgrubienia. Możesz też pociągnąć mocniej za...
Witam na grubym kablu do automatu ma być stale 12V,na tym cienkim 12V po przekręceniu kluczyka w pozycje odpalania,możesz mieć też problem z masą silnika,sprubuj przyłożyć dodatkowy przewód od minusa z aku do silnika,dość często w nich sniedzieje masa
Zdejmij beben,pomaluj kredą szczeki z kazdej strony i załóz beben moze bedzie widac gdzie co trze.A jak zakładasz beben to w miare lekko wchodzi i obraca sie lekko w miare?Wyglada to na jakis felerny zestaw który kupiłes.Odłacz przewód hamulcowy zaslep go porzadnie,i pojezdzij troche i zobacz czy sie grzeje beben
a czy po odłączeniu podciśnienia zapala kontrolkę wtrysku czy nie oczywiście wtedy kiedy się nie świeci , punto 1,1 1995 włoski w posiadaniu 11 lat , problem podobny tyle że szedł jak głópi a pił do 11l , wymiany sondy , wtrysku , podciśnienia nic nie zmieniały może z 11l na 9l , dostaje gdzieś lewego powietrza (4 mechaniorów i nic ) - pomysł - środkowy...
Jeśli przewody od między drzwiami a słupkiem drzwi są ok to rozbież drzwi i przejrzyj zamek szczególnie krańcówkę w zamku. Stawiam na wurwany pęknięty przewód albo krańcówkę w zamku, sama wkładka zamka nie ma nic do tego jeśli się poprawnie przekręca po włożeniu kluczyka..
http://forum.autokacik.pl/files/28030788... bez ABS
ok, popytam o wtykę, sprawdzę w weekend te przewody i zamówię cały ten czujnik
Wiesz co różnie, powinno być gdzieś nad kołem, spotkałem też przy silniku, to zależy czy jakiś "fachowiec" coś przy tym grzebał. A co do tych pinów to jest tam (-) ? A gdzie one tzn. przewody od masy ECU idą to sprawdź to tak - rozetnij ten pancerz który idzie od wtyczki ECU chwyć przewód od pinu 17 i 34 i zobaczysz gdzie masz to przymocowane. Jakbyś...
Wtryski wchodzą jeśli kupisz barracudy. Nawet połączyć się je da bezpośrednio wężem 12mm. Podciśnienie w tym silniku jest zbędne, można popędzić bez lub z jak kto woli. Sonda lambda może być nie podłączona ale tak jak piszesz należy połączyć rozcięty przewód przy II generacji i ewentualnie podłączyć tam przewód fioletowy od staga. Zasilanie możesz wziąć...
zacznij od oświetleń lampek itd. Osobiście myśle że te 87ma nie jest powodem problemu. To niewiele. Prawdopodobnym powodem może być sterownik zamka lub immo nie przechodzi w tryb idle z jakiegoś powodu. Przypadki podobne jakie ja miałem - uszkodzony przełacznik świateł, radio które źle podlączone nie przechodziło w idle, radio miało odwrotnie podłączony...
co tu rozwijać! we wtyczce do komputera sterującego silnikiem rozcinasz przewód nr 18 (są oznaczone na krawędziach i licząc szukasz) i pod oba końce podłączasz przewody które połączysz ze stykami przekaźnika które na stałe są zwarte aby przewód miał nadal przejście tyle ze przez przekaźnik! a zasilanie cewki tego przekaźnika podłączasz następująco!...
Możesz mieć niedokręcony przewód masowy do ecu ,a wł. do jego radiatora,lub tez samo ecu uszkodzone(często dostaje się tam woda powodujac spustoszenie)w ASO taka centr. to ok.1500zł tzw ,,odnowiona"
hmmmm, w moim punto właśnie zaczęło się od przerywania i braku płynnej jazdy na gazie...a później to samo zaczęło się dziać na benzynie...w pierwszej kolejności okazało się, że jest pęknięty przewód dochodzący do monowtrysku przez co zaciągał lewe powietrze (pękł podłużnie przez co było to ciężko zauważyć i w szczególności jak się rozgrzał samochód...
Przy ECU 28 i 11 ale masz też łatwo dostępne złącze przy osłonie paska rozrządu. Wskazania czujnika temperatury powietrza faktycznie mi się nie podobają, po całonocnym postoju czujnik temperatury powietrza powinien pokazywać taką samą temperaturę jak czujnik temperatury silnika. Informacja o napięciu sondy lambda w tym sterowniku niestety nie jest dostępna......
Wyjąłem kombinerki, chciałem sprawdzić czy wężyk siedzi. Ledwie go dotknąłem, dosłownie wystrzelił pryskając wszędzie paliwem, w moją twarz włącznie. Czy może ktoś mi pomóc i doradzić? Pozdrawiam wszystkich czytelników. gienek. Kolego wymień zatrzask lub końcówkę ale ZAWSZE miej szmatkę suchą na złączu z góry gdy odpinasz wężyki bo pryśnięcie dookoła...
Szukaj pomiędzy akumulatorem a skrzynką bezpieczników - gdzieś coś nie jest dobrze dokręcone albo styk zanieczyszczony lub zimne luty jeśli coś tam jest lutowane po drodze. Zobacz czy klemy są czyste i czy nie ma korozji albo zanieczyszczeń na karoserii w miejscu gdzie dokręcony jest przewód masowy z akumulatora. Włącz zapłon, posadź kogoś za kierownicą...
Z radia najszybciej. Zakłóceń nie bedzie. Tak samo, można wsunąć kabelek pod bezpiecznik - też zadziała - jednak nie polecam. Punto 1 to prosty samochód i jeżeli trochę się wysilisz, to przeciągniesz zaizolowany taśmą izolacyjną kabel przez którąś z istniejących przelotek gumowych i podłączysz do zacisku akumulatora (oczywiście przez bezpiecznik)....
Zasilanie z zapalniczki to zły pomysł. Z tego co kojarzę to w punto to zasilanie nie jest odłączane przez stacyjkę. Zatem znajdź właściwe gniazdo w skrzynce bezpieczników na bezpiecznik od podgrzewania foteli i stamtąd wyciągnij plus do przełączników i rozdziel go na prawy i lewy przełącznik. Masę do foteli z najbliższego punktu masy-może być spod śruby...
Nie bardzo już wiem oco ci chodzi oto ze nie chce ci się podłączyć przewodu do krancówki ?przecież masz schemat,a sprawa jest prosta albo podłącz przewód ze sterownika pod krancówke drzwi,lub lampkę oświetlenia wewnętrznego(oczywiście masa) ewentualnie jak będziesz chciał sobie robotę skrócić i nie zależy ci na funkcji uzbrajania podłącz go pod impuls...
Masa to powinna była być, w końcu były kostki ISO do radia, a jak nie było niczego się nie lutuje - potrzebna jest końcówka oczkowa i są w paru miejscach punkty masy - złącza śrubowe przyspawane do nadwozia, jedno masz przy skrzynce bezpieczników za schowkiem po stronie kierowcy. Z zasilaniem wpinasz się w przewody złącza skrzynki bezpieczników - bierzesz...
Pewnie że tak. Jeśli jest to przy włączaniu radia powinien pstryknąć. Da się oczywiście delikatnie rozebrać i sprawdzić z żaróweczką podpinając pod akumulator. Najprościej by było podłączyć pod kostkę radia nowe przewody ale to nie jest polecane. Większość ludzi tak robi jak coś się dzieje z oryginalnymi przewodami zasilającymi a nie potrafią zdiagnozować...
Te kable to zmieniałeś jednocześnie przy wymianie świec ? Dodano po 4 Bo wspominałeś o kawałku czegoś na izolatorze 3 świecy.Proponuje żebyś zdjął całkiem przewód z 3 świecy i uruchomił silnik czy pracuje bez zmian czy gorzej .Gdy by zmiana w pracy nie pojawiła się to wiesz o co chodzi :D jeśli zaś zmiana będzie na gorsze oznacza to że na 3 pracuje...
Z tego co napisałeś rozumiem że na benzynce jest ok. Czy gaśnie tylko podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła czy również na postoju. Jeże tylko podczas jazdy to czy przewód zasysający powietrze do filtra powietrza jest odwrócony do tyłu(w stronę komory silnika) tak żeby powietrza do niego nie napędzał podmuch podczas jazdy?Jeżeli nie to zrób to. Jeżeli...
http://obrazki.elektroda.pl/5333522300_1... Takie "cuś"?
Witam. Od jakiegoś czasu miałem problem z obrotami w punciaku, później zupełnie autko przestało zapalać (tzn. zapalał i zaraz gasł), wyczyściłem pompkę paliwa (szczególnie taki filterek w pompce), zakupiłem nowy filtr paliwa i zacząłem go dzisiaj montować niby prosta sprawa a jak sie okazało wcale nie taka łatwizna chodzi o to, że stare złączki na przewodach...
Witam, Chciałbym się podzielić informacją, jak poradzić sobie z "rzępoląca" skrzynią biegów Fiata Pandy 2 a potem ze ślizgającym się sprzęgłem (w moim przypadku najpierw było „rzępolenie” skrzyni a potem ślizganie się sprzęgła). Przyczyną „rzępolenia” skrzyni biegów było uszkodzone łożysko wałka atakującego, które posiada 7 kulek....
No schemat albo jedź do elektryka lub gazownika. Generalnie trzeba znaleźć przewód sygnałowy pierwszej sondy i przeciąć go i podłączyć jeden i drugi koniec z przewodami do sterownika LPG.
Witam serdecznie pacjent Fiat Punto EVO 2010r. (1,4 8V) Jaki kabel diagnostyczny obsłuży w pełni diagnostykę , kodowania , oraz modyfikacje wsadu sterownika w tym mapy paliwa itd. (at)ElektrodaBot w jakiej wersji jesteś teraz dostępny czy może GPT-5 jeśli tak pomyśl bardzo dobrze i podpowiedz coś na powyższe pytanie (najlepiej kabel serwisowy u chińczyka...
podłączyć przewód punto schemat przewód punto punto przewód radio
samsung printer cyfrowy skala odbiornik wyświetlacz gorenje
Jak rozebrać suszarko-lokówkę Severin typ 0810? Wylany wyświetlacz w smartfonie - czy można naprawić?