Witam, musisz tak przestawic zębatki, aby wspornik od ręcznego rozsuwajacy szczęki nie miał luzu i rozsunął troche szczęki. Jak zrobisz to przy zdjetym bebnie to ostroznie z regulacją, bo nie załozysz bębna. Najlepiej zrobic to przez dziurke od sruby po wcześniejszym wyczajeniu o co chodzi. Pozostałe sprężynki wymieniłem, gdyz moje juz były słabe a...
1 - Normalnie było by to mało płynu, ale skoro piszesz że płyn jest to pewno gdzieś pływak się skleił. 2 - Jak chcesz wymienić żarówki to musisz całe zegary wyjąć, gdyż żarówki są montowane z tyłu zegara. Musisz odkręcić plastik osłaniający zegar, następnie dostaniesz się do śrubek mocujących zegar do deski rozdzielczej. Tej szybki plastikowej zegara...
Ja robiłem tak, że najpierw luzowałem całkowicie linkę ręcznego, i hamulcem nożnym deptałem tak długo, aż samoregulatory (ta zębatka na zdjęciu) ustawiły się samoczynnie i hamulec nożny zaczynał działać prawidłowo. Dopiero potem napinałem linkę tak, żeby był ręczny hamulec. Pozdrawiam
Prawdopodobnie pompa hamulcowa przepuszcza. co do ręcznego cofnij łapy ręcznego max. do tyłu. Ustaw rozpierak tak by szczęki były jak najbliżej bębna i to wszystko.
http://obrazki.elektroda.net/38_12780238... Regulację linki od ręcznego zaczynaj od..jej poluzowania :D Podnosisz tył samochodu,zdejmujesz koła,Bęben mocujesz 3 śrubami od kół podkładając pod nie podkładki/nakrętki grubości mniej więcej grubości felgi(wkręcenie samych śrub .bez podkładek,spowoduje że ich końce będą ocierać o szczęki,sprężyny lub...
Na zdjęciu zaznaczyłem element, o który mi chodzi. Składa się on z dwóch części (czerwone ramki) połączonych sworzniem. Za jeden ciągnie linka od ręcznego i popycha on jedną szczękę, natomiast drugą popycha druga jego część. Jeżeli pomiędzy te elementy wejdzie rdza to je blokuje i ręczny nie działa. Nawet mogą one troszkę się poruszać między sobą to...
Wyreguluj hamulce. Musisz wyregulować ustawienie szczęk hamulcowych względem bębna. Prawdopodobnie masz takie regulatory jak poniżej na zdjęciu. http://obrazki.elektroda.net/65_12354009...
A jak ma się sytuacja przy hamowaniu?Chodzi mi o ręczny.
nie świeci się kontrolka check Podłącz diagnoskop i zrób test w którym ręcznie wymusisz uruchomienie kontrolki "check"
Musisz bardziej opisać instalację gazową i nie ma problemu, bo to co opisujesz wygląda na źle zadbaną instalację lpg. Napisz jaki dokładnie masz reduktor, jaką masz centralkę sterującą gazem i komputer od gazu. Czy na wężu od reduktora do miksera masz silnik krokowy czy pokrętło ręczne? Kiedy zapala się check-point?
Wygląda na II gen, tylko, że ktoś chyba wyrzucił silniczek krokowy i dał ręczny register.
Tłoczki to jedno, problem w fiatach leży po stronie mechanizmu, zaciera się niestety, same tłoczki to pikuś do czyszczenia jest cała reszta, po luzuj minimalnie ręczny.
Ściągnij z tyłu bębny i oglądnij pierścienie impulsowe na piastach czy ich linka od ręcznego nie przytarła.
Sprawdź czy wszystko dobrze poskładałeś czy cylinderek nie jest zapieczony i swobodnie się przesuwa Przed założeniem bębna hamulcowego musisz odpuścić samoregulator by szczęki się maksymalnie zeszły. Nie podłączaj do tego koła linki ręcznego tylko najpierw załóż bęben i naciśnij na hamulec by się szczęki ustawiły a potem podłącz linkę i wyreguluj ręczny.
Tyle tu mądrych głów, że wszystkie moje domysły ch** strzelił, jednak zostaje mi magik i bulenie kaski ;) za to jak odbiorę (mam nadzieję już zrobiony) samochód, to na 100000% opiszę jaki był powód i szarpania i spalania z nadzieją że pomoże to komuś kto ma ten sam, może nie samochód ale motorek ;) Pozdrawiam i wesołych świąt oraz pomyślności w nowym...
"dolej plynu i bedzie git" kłania się czytanie ze zrozumieniem napisałem, że poziom płynu w normie,
Komunikat oznacza przekroczenie "dozwolonego" przebiegu od ostatniego okresowego przeglądu (20 lub 30 tys. km zależnie od wersji). Wcześniej powinien informować przy każdym włączeniu zapłonu, że do przeglądu zostało xxx km (poniżej 1000km). Komunikat zniknie po "skasowaniu serwisu" w ASO. Podstawowy przegląd w ASO kosztuje ok 400zł. Nie da się ręcznie...
W mk.1 z metalowym pierścieniem ABS, zawracanie na ręcznym tak samo się kończy ;)
no właśnie tylko Ze czym ustawić ten czujnik jest jakieś urządzenie do tego bo ręcznie nie daje rady
A rozlutuj "kanapkę", z tego co pamiętam to procesor Motoroli jest w środku (mogę się mylić, bo akurat od Punto nie robiłem). Od razu zaznaczam - jeśli nie masz elektrycznego odsysacza to odpuść sobie bo ręcznym tego na pewno nie zrobisz.
Witam. O ile dobrze Cie zrozumiałem to jeżeli ręcznie zwierasz styki przekaźnika to działa wszycho ok. Jeżeli tak to poprostu przeczyść styki i je dognij - siła elektromagnesu nie jest tak mocna jak przy ręcznym zwieraniu. Pozdrawiam.
Jeśli chodzi o chamulec pomocniczy to jak najbardziej można robić samamu, jednak jak ktoś nie ma odpowiedniej wiedzy to ograniczył bym się do samodzielnej naprawy jedynie ręcznego.
Punto 2003r 1,2. Problem polega na tym że na rolkach pokazuje słaby hamulec z tyłu. Szczęki są dobre cylinderki też a ręczny łapie idealnie co może być przyczyną niesprawności.
Właśnie jak jest ciepły to nie odpala. Jak jest zimny to bez problemu łapie. Ale jak się nagrzeje i zgasi silnik, to potem nie można odpalić normalnie. Rozrusznik kręci ale silnik nie łapie. Dopiero jak dodam gazu to złapie, ale jak puszczę gaz to znów gaśnie. Trzeba ruszać z ręcznego. A w punto 1 jest komputer?
jeżeli chodzi o ręczny to wartało by wykonać regulację linki
Witam.Najpierw porządnie ustaw ręczny,a skok pedału powinien być dobry.:D
Naciskaj i puszczaj bardzo krótkimi impulsami.
Lampka jest ale kiedy otworzę klapę bagażnika, lampka nie zapala się automatycznie muszę to zrobić ręcznie.
Ja bez nawigacji ani rusz - głównie ze względu na wypadki i korki - polecam każdemu. Do uchwytu na kubki da się włożyć 2 małe puszki Coli, albo 2 kubki 0,3l, lub popielniczkę i jeden kubek 0,3l. Ręczny faktycznie jest trudno dostępny pod podłokietnikiem, ale można się przyzwyczaić, no chyba że ktoś musi ruszać z ręcznego na wzniesieniach, w tym przeszkadza.
ręczna czy automat ? co dokładnie ? postaram sie podpowiedzieć
Ostatnio pojechałem odpalić Punto które "trochę " stało pod plandeką w ogródku. Zapomnijcie o tym. Hamulce stoja,ręczny i nożny opony flak wrosły w ziemie/trawę na 5cm,sparciałe węże chłodnicy. Mowy nie było dopiero na chama na lince na lawete.
Wbij "piątkę",zaciągnij ręczny i zobacz, czy się nie ślizga. Może przy okazji pojawi się znajomy smrodek?
Tak wpisać ręcznie
Czy w punto tzw samoregulator pełni swoją rolę, czy to tylko rozpierak szczęk. W innych samochodach sprężynka pociąga blaszkę, która rozsuwa rozpierak i jest to dla mnie zrozumiałe. W moim tego nie widzę. Cały problem w tym, że co jakiś czas muszę podregulować ręcznie, bo traci się ręczny. Po prostu za duża odległość szczęk od bębna. Czy lewy różni...
Tak, regulowałem ręcznie i ciut za mocno podkręciłem pokrętło.
Samoregulatory skręcone na minimum żeby wszedł bęben - mimo to z oporem wszedł na lewe.. Tutaj masz problem, porówanj prawe do lewego czy jednak czegoś nie przeoczyłeś przy montażu bo zakładam że prawe koło nie ma skręconego samoregulatora na minimum tylko weszło z zapasem na nim? Jak weszło na ciasno na tej lewej stronie i samoregulator/szczęki były...
siema w skrócie punto 1 95rok u nas od nowości alarm Bosch blocktronic ir-us został on wyłączony programowo?kodem?(ktoś to robił nikt nie pamięta kto i jak;/ bo podobno wariował... dziś chciałem zobaczyć co tam jest nie tak po wielkich trudach i rozebraniu sporej częsci kokpitu znalazłem go głęboko schowanego :D generalnie odpiołem wtyczki patrze -...
Sprawdź, czy linka od ręcznego nie zezarła pierścienia od ABSu na piaście z tyłu.
Fiat to cięzki przypadek, sprzęt serwisowy i zapisać km. ręcznie np. ecsaminerem,,/to jest prawda/.
Witam, mam problem w moim punto. Chodzi o to, że podczas jazdy tylne hamulce się blokują, tzn. czasem da się jechać przez kilkaset metrów normalnie a po chwili zblokuje je. Odpowietrzałem je, popuściłem ręczny i nic nie pomogło. Proszę o podpowiedź. Dodam, że gdy miałem samochód podniesiony na lewarku to podczas zakręcenia kołami blokowanie nie występowało.
vvaldek - da się zrobić wszystko i nie trza zamawiać pod nr nadwozia, łącznie z dopisaniem ręcznym kluczyków do starego body komputera a nawet zaprogramowaniem transponderów pod konkretny body:) sa kolesie w Tychach potrafiący to zrobic.
Może szczęki trzeba podstawić. Zobacz ten pedał na zaciągniętym ręcznym. A te wszystkie klamoty to wymieniałeś, bo tak chciałeś zrobić sobie remont hamulców, czy coś się działo przedtem. ...została jeszcze pompa...
http://fiatpunto.com.pl/post401862.html Sprawdź podszybie i mechanizm, może po prostu zardzewiał i cały mechanizm od wycieraczek stanął albo zebrała się tam woda i zrobiło się zwarcie. Odłącz mechanizm od silnika i spróbuj ręcznie ruszyć wycieraczkami. Czasami najprostsze rzeczy się sprawdzają ;-)
Nie jest pusty bo zdąży nagrać kilkadziesiąt kb. Po uruchomieniu auta odpada bo załącza się automatycznie z chwilą przekręcenia kluczyka.Tak też myślałem żeby podpiąć zapalniczkę pod 12V podtrzymujące pamięć radia, ale nie jestem pewny czy to coś zmieni, ewentualnie bezpośrednio z aku i wtedy załączać i wyłączać ręcznie. Co o tym myślicie ?
Chciałbym Ci pomóc, ale nie potrafię zrozumić Twojej wypowiedzi. Napisałeś wszystko bardzo chaotycznie, bez interpunkcji. Popraw Swoją wypowiedź zanim trafi do kosza. Czy "ręczne" podanie masy na przewody sterujące centralnym zamkiem - zamyka i otwiera auto? Masz źle podłączone sterowanie centralnym. Odłącz "czerwone" przewody od +, zostaw tylko "czarne"...
Punto, mało brakowało. Jedynym objawem były drgania tylnej belki przy hamowaniu. Jakoś nie cały miesiąc wcześniej auto było u majstra na niedomagajacy ręczny. http://obrazki.elektroda.pl/7818428700_1... http://obrazki.elektroda.pl/7343691000_1... http://obrazki.elektroda.pl/7500774500_1...
Zrób zdjęcie i pokaż jaki napęd CD siedzi w tym radiu. Wymontuj napęd CD i wysuń płytę pokręcając ręcznie silnik transportera płyty. Jeśli jest tam napęd Philips, to sprawdź czy przypadkiem nie siedzą w nim dwie płyty.
Witam! zakupiłem parę dni temu Fiata Punto 2. Po podłączeniu do komputera wskazywał błąd U1600 (immo). po włączeniu zapłonu pompę paliwa słychać. Posprawdzałem bezpieczniki lecz wszystkie były sprawne. I teraz ciekawostka. przypadkiem wyjąłem 1 bezpiecznik z tych znajdujących się pod maską, i nagle zareagowały lampki na pulpicie (zapaliła się lampka...
Zadne łożysko, był na pewno czujnik kąta skrętu wymieniany i trzeba go "ręcznie" skalibrować, bo inaczej będzie ciągnął w którąś stronę zawsze.
dla jasnosci włącz szukanie na innej antenie a przynajmniej na drucie lub ustaw ręcznie jakiś RMF -Czy jest cokolwiek
Może na słuch? Jasne, że na słuch! Wykręcasz świecę, wkręcasz króciec w który pompujesz powietrze w kompresora, tłok u góry, oba zawory zamknięte. Wbijasz piąty bieg, ręczny zaciągasz. I wtłaczasz tam powietrze- i słuchasz skąd dmucha, czy z karteru, czy z kolektora dolotowego, czy z kolektora wylotowego.
Zdemontuj plastik osłaniający tylną klapę i wykręć zamek na zewnątrz sprawdź wtedy czy się ręcznie zatrzaskuje, jeśli nie to zamek do wymiany.
Nawet nie w takich całkiem malutkich i słabiutkich - np. Grande Punto - masa własna: 1145kg, moc: 90KM i bębny z tyłu. Są też tarczo-bębny (hamulec roboczy - tarczowy, postojowy - bębnowy, np. Corolla E12).
Jest tam instalacja LPG? Linka gazu kategorycznie nie służy do regulacji wolnych obrotów! W neutralnej pozycji pedału przyspieszenia musi być na niej niewielki luz. Czy działa układ regulacji wolnych obrotów - obciążenie silnika (np. "przyduszenie" go na "półsprzęgle" na hamulcu ręcznym) i wyłączenie obciążenia powinno zaowocować chwilowym podniesieniem...
No i tak, cylinderki wymieniłem, założyłem nowe szczęki, bębny, sprężynki, samoregulatory też wymienilem na nowe bo stare były zablokowane na amen i nie spełniały swojej roli (przez to nie było wcale ręcznego). Wszystko poskładane, wziąłem się za odpowietrzanie hamulców, a tu zonk - pękł mi przewód przy prawym tylnym kole. Niestety wyrzygało sporo płynu,...
Moje zapytanie dotyczy samochodu Fiat Punto 1,9 JTD / 63 kW / 86 KM. Samochód stał ok 3 lata przed blokiem, bo nie można go było zapalić. Naprawiłem rozrusznik kupiłem nowy akumulator, ale nadal ciężko kręci, jakby silnik był zablokowany. Postanowiłem pokręcić ręcznie wałem i okazało się, że wał kręci się w lewo bez problemu, ale w prawo ani drgnie....
Sorki że tak długo... Trochę mnie inne rzeczy zaabsorbowały po usunięciu przyczyny, a później po prostu zapomniałem o sprawie. Przyczyną była linka od ręcznego, wyleciała z mocowania i stukał o nią ciężarek na feldze. Banał... Dzięki za pomoc wszystkim zainteresowanym.
No ja właśnie mam taką obawę, że to ten klin poszedł. Fakt, że nie dokręcałem go pneumatykiem tylko ręcznie, dynamometrem. Wiem, że nie wolno tego dokręcać pneumatykiem udarowym bo właśnie często tak się zdarza.
Źle rozumiesz - jeden "koniec" żarówki w zegarach ma być podpięty do "+" po zapłonie (tak samo jak kontrolka ciśnienia oleju czy hamulca ręcznego), a drugi ma być podpięty do krańcówki w drzwiach. Czujników w zamkach nie masz bo nie masz wersji ELX.
Miałem przypadek zablokowania takiego silnika przez pasek wielorowkowy, ale przez klimę. Alternator ma trochę małe kółko, ale... Nie wierzyłem że pasek wielorowkowy w ogóle może tak zablokować silnik- właściciel nawet go ciągał, to z piskiem opon. Dla pewności zdjąć pasek wilorowkowy i ręcznie kręcić silnikiem /może padł rozrząd/.
Witam W samochodzie Fiat Punto zamontowane mam radio Rocker.Wszystko działało bez zarzutu,aż... 2dni temu uruchomiłem radio i chciałem znaleźć stacje.Niestety radio na rzadnej częstotliwości się nie zatrzymywało...Dodam,że w przypadku ręcznego szukania stacji odbiera tylko stacja na 96 MHz i w dodatku słychać,że nie do końca czysto.Resetowałem radio...
Cześć! Mam Punto 2 generacji i problem z dmuchawą. Rezystor jest sprawny. Problem polega na tym, że kable się przetarły i raz dmuchawa działa raz nie. Jak przestaje dmuchać wystarczy przesunąć ręcznie kable/ścisnąć je itp i zaczyna dmuchać. Pytanie mam jakich kabli użyć, żeby wymienić uszkodzone fragmenty starych? Czy szybko złączka by się tu sprawdziła?...
Witam, temat rozwiązany. Zepsuł się chyba sterownik i nie odcinał pompy paliwa, auto dostawało i PB i LPG, doszedłem do tego jak skończyło mi się paliwo i po przełączeniu na LPG auto jechało normalnie. Wystarczyło tylko zrobić ręczne odcięcie pompy. (jako że jest to tylko auto do pracy to ograniczam koszty) i chodzi już jakieś pół roku.
Czy przedłużenie wezyka hydrostatu (poduszka powietrzna) może coś polepszyć, czy szkoda fatygi? Nie próbowałem nigdy takiego manewru, ale przy tym hydrostacie przypuszczam, że skórka niewarta wyprawki będzie. Tak próbowałem wszystkich programów z opcjami mocnego zabrudzenia itd. Opisz dokładnie w czym jest problem po praniu, ciuchy śmierdzą, zostają...
Dzisiaj zamontowałem podgrzewacz do Punto JTD. Podgrzewacz za 50 zł pochodzi od Renault Laguny II, jest na 4 świece żarowe po 300Watt. Ja podłączyłem na 3 świece. Na razie jest jak na poniższym schemacie. Pozostanę przy sterowaniu ręcznym, ale chciałbym jeszcze zabezpieczyć to, żeby nie szło włączyć przy wyłączonym silniku... Ale możliwości już opisano...
Witam, mam takie radio: http://pics.adoos.co.uk/e1aefdc7f6372b59... Po przekręceniu kluczyka i włączeniu radia (przycisk po lewej stronie) radio podświetla się, ale żadne informacje nie są wyświetlane na wyświetlaczu. Zostawiłem włączony zapłon na 20 minut - nic. Odłączyłem zasilanie...
Witam. Problem swój postaram opisać jak najmniej chaotycznie i najbardziej zrozumiale. Otóż w Fiacie Punto 2FL z 2004 roku "szaleje centralny zamek". Gdy ręcznie wcisnę/zamknę cięgno znajdujące się w lewym górny rogu drzwi pasażera automatycznie otwiera mi wszystkie drzwi. Nie działa również zamykanie z kluczyka włożonego w drzwi kierowcy. Po przekręceniu...
Musisz odkęcić stary silnik od mechanizmu,wtedy szyba zejdzie ręcznie... Odkręć mechanizm i spróbuj opuścić całość razem... Jeśli jest linka odczep ją ,przetnij (coś za coś,albo szyba albo mechanizm)...
W fiatach jest możliwość wpisania kodu ręcznie a w zasadzie nogą :) i odblokowania immo, każde uruchomienie to ponowienie procedury wpisywania, trochę to męczące. Sprawdź jeszcze połączenia masy.
Witam. Od tygodnia zauważam taki problem w moim autku. Przyjeżdżam z pracy, zostawiam autko na noc. Rano wsiadam i przed uruchomieniem silnika wciskam sprzęgło no i hamulec... i tu zonk... Hamulec jest tak nabity, że można go tylko o parę mm wcisnąć, dopiero po uruchomieniu silnika hamulec staje się miękki i działa tak jak należy. Odkąd powstał ten...
Witam, mam pytanie odnośnie ww. radia. Zakupiłem od znajomego radio jak w temacie i ponieważ w moim punto nie ma szyny CAN, nie została ona podłączona, a więc nie mam też logiki zapłonu. Moje pytanie brzmi czy modyfikując któreś ze złączy w kostce radia jestem w stanie zrobić ręcznie logikę zapłonu w tym radiu? Opis złącza radia znajdziecie na tej stronie...
W moim Punto nie działa aram i otwieranie z pilota. Alarm prawdopodobnie rozładowuje mi akumulator więc mam takie pytanie: Gdzie znajduje się alarm i jak bezpiecznie go odłączyć? W bezpiecznikach alarmu nie ma, musiał być założony ręcznie. Taki oto pilot posiadam którego nie używam, ale auto reaguje na klikanie w guziczki https://obrazki.elektroda.pl/2154793900_...
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z wycieraczkami w Punto I a mianowicie jak włączę czasowe to zdarza sie im zablokować podrywają się parę cm i sie blokują słychać jest wtedy jakieś stuki mniej więcej w sekundowym odstępie jest to dziwne bo nie zawsze tak mam bo jak jadę z odpowiednią prędkością to działają a jak juz zwolnię lub sie zatrzymam to...
Powiem tak-PWA na postoju tryb 'nauka' ustawia w okolicy 75-77, a przy jeździe ustawia 65-64. Jak ustawię ręcznie PWA na pozycji 100 to wskazanie sondy jest tylko w pozycji bogata.
Witam. mam problem z chłodzeniem w fiacie Punto 1,2 95r. Auto po włączeniu chodzi normalnie, jednak wiatrak się nie włącza i temperatura sobie rośnie do maximum. Sprawdzając ręcznie temperaturę zauważyłem że rurki i chłodnica robi sie ciepła dopiero wtedy gdy wskaźnik pokazuje max. Wentylator i kable do niego sprawdzone. Wentylator włacza sie dopiero...
Może Ty miałeś do czynienia... , a ja jeździłem kilka lat i wiem , że to właśnie posiadacze ręcznych skrzyń biegów boja się jak ognia automatów i nawet nie potrafią ruszyć takim autem- sprawdzone w praktyce na wielu osobach. To powodzenia w wyjeżdżaniu zimą z zaspy czy latem z piachu na automacie. Na manualu rozbujasz i wyjedziesz... Widziałeś kiedyś...
fiat punto nie jest skomplikowany ,sprawdź na początek czy nie masz jakichś luzów, stuków w kołach można sprawdzić na postoju ;podczas energicznego ruchu kierownica w tzw luzie kierownicy czy coś nie stuka (np łożyska , końcówki drążków) , po podniesieniu i obrocie koła - można sprawdzić czy nie obcierają łożyska (powinno lekko się obracać) , łożyska...
Jeżeli wybierasz między punto a corsą to bierz corsę, w silniku 1,2 po mieście zejdziesz poniżej 8 na trasie w okolice 5,5/6 Unikaj tylko w nim tej skrzynki easytronic, jest dość denerwująca w szczególności po trasie (chyba że będziesz ręcznie zmieniał, ale wtedy po co komu automat) Plastyki w środku są mało przyjemne w dotyku, łącznie z kierownicą...
W tak starym aucie czego się nie dotkniesz to albo bez palnika nie da się ruszyć albo od razu się urywa/łamie. Nie dziw się serwisom, że nie chcą się za to brać. Naprawa zgodnie z technologią przewyższa wartość auta, a "druciarstwo" to loteria i prędzej czy później się zemści. Kupiłeś wrak z Niemiec z padniętą skrzynią (jak pisałeś "za grosze"), raz...
centralka immo jest przy kolumnie kier. po kabelku.....od cewki....prościutko do puszeczki.....c46 były w centralkach żółtego koloru a one nie były stosowane w '96roku ...tam powinna być czarna pucha z ''05/705e6'' przepisanie klucza niewiele pomoże w sytuacji gdy chcemy zrobić z klucza czarnego.niebieskiego zrobić czerwony ...inny rodzaj transpondera...
Hydraulika zamiast zwykłego zawieszenia pewnie Cię odstraszać będzie, ale zadbane i dbane, będzie wymagało mniej wymiany niż w przypadku 'zwykłych' samochodów. Właśnie do Xantii kupiłem 1,5 m-ca temu rurkę wysokiego cisnienia w ASO Citroena, zapłaciłem 130zł i wytrzymała niecały miesiąc. Zrobiła sie dziurka jakby szpilką była nakłuta, płyn wyciekł,...
Witam. Niedawno zakupiony fiat grande punto ujawnił swoja pierwszą wadę. Tylne lewe drzwi. Wiem ze w/w fiaty maja częste problemy z tylnimi drzwiami ( wersja 5d). Wrodzony problem polega na nieotwieraniu się. Ten problem idzie jeszcze przeżyć. Drzwi tylne nie są użytkowane na co dzień poza tym można je otworzyć poprzez drzwi przednie. Mój problem polega...
Po opisie można podejrzewać, że w którymś cylindrze nie zgadza się spalanie. Czyli "bum" jest nieprawidłowe. Do sprawdzenia błędy ECU, a potem: - Świece+iskra. - Kompresja. - Ustawienie rozrządu. - Wtryski. - Osobiście raczej bym się spodziewał albo problemów z zapłonem, albo rozrząd przeskoczył o ząbek. - Problemy z wtryskiem będzie już widać na elektrodach...
Witam, Zwracam się z prośbą do was o pomoc, otóż chodzi mi o ręczne zakodowanie kluczyka z pilotem tak aby funkcjonował centralny zamek na pilota, posiadam kluczyk, posiadam autko lecz niestety żadna firma w mojej miejscowości trudniąca się elektromechaniką nie potrafi mi w tym pomóc. Moje autko to Fiat Punto II rocznik 2000
Sądzę że wartość takiego auta jak sprawny w 100% silnik to ok. 1800 PLN. Jeśli remont ma wyjść ok. 1000 PLN to nie opłaca się. Jeśli przekładka silnika i wyjdzie w granicach 800 PLN też jest na granicy nieopłacalności lub pod nią podchodzi. Punto służy do jazdy po mieście jako dupowóz - jeżdzę do klientów, na wyglądzie mi nie zależy, na bezpieczeństwie...
Cześć. Fiat PUnto 1, silnik 1.1, 55 KM, 1996. Chciałem wymienić poduszkę pod silnikiem tylnią/pod skrzynią biegów/pod nogami kierowcy. Objaw: lewarek skrzyni biegów drży podczas jazdy i na biegu jałowym, przy zapalaniu i ruszaniu czuć że coś się kolebie. Zaciągnąłem ręczny, wbiłem bieg i delikatnie ruszałem samochodem i mocno pracują dwie poduszki ta...
Szukaj gdzie jest centralka. Jak ją znajdziesz to: [syntax=text]W przypadku utraty czy uszkodzenia pilota sterującego istnieje możliwość ręcznego wyłączenia alarmu. Aby tego dokonać należy, po wejściu do samochodu, przekręcić stacyjkę do pozycji ON i nacisnąć przycisk RESET. Czynność ta rozbroi alarm i wyłączy blokadę zapłonu. Uzbrojenie alarmu, po...
w punto II fl jest zamontowane oryginalne radio w oryginalnej instalacji lecz problem jest takie że nie włącza się jak przekręcę stacyjkę tylko dopiero jak przytrzymasz gałkę na radiu (czyli dopiero jak włączę go ręcznie) i to samo jest przy wyłączaniu muszę wyłączyć go gałką bo jak wyciągnę kluczyk to cały cza gra a chciałbym tak go podpiąć aby normalnie...
Podłączenie zrobiłem wpinając się w przewód granatowo-zielony pod przyciskiem sterowania ręcznego otwierania klapy (najpierw demontaż radia), jedynym zaskoczeniem było to, że sterownik zdalnego otwierania zamka miał możliwość ustawienia sterowania zamkami + lub - natomiast sygnał dodatkowego sterowania wychodził tylko + i trzeba zastosować w moim przypadku...
Witam szanownych kolegów. Liczę na jakieś wskazówki z Waszej strony odnośnie mojego problemu. Wczoraj próbowałem zamontować w punto centralkę zamka centralnego( wyjęte z kompletu z siłownikami ). Na konsoli głównej na desce w aucie jest sterowanie ręczne(przyciskami) - otw/zamk bagażnik, otw/zamk centralny zamek oraz wł/wył CITY. Podłączyłem się pod...
Klasyczne objawy "nurka". Miałem podobną sytuację ze Megane Scenic 2 żony - po przelaniu go przez szybko przejeżdżającą pod wiaduktem ciężarówkę ( woda z błotem chlapnęła aż ponad dach, dwa dni był spokój, potem podobne objawy jak u Ciebie, tylko u nas włączał się w czasie jazdy nawet ręczny, wycieraczki, o bałaganie w światłach i kontrolkach nie wspominając....
Do obydwu kolegów - kiedy ostatnio byliście na regulacji luzów zaworowych? Źle ustawiona instalacja LPG bądź uszkodzona sonda lambda mogą powodować rozregulowanie adaptacji sterownika silnika i trudny rozruch bądź gaśnięcie silnika na benzynie, ale nie będzie to miało większego wpływu na pracę silnika na LPG przy instalacji II generacji. Poprawność...
Auto odpala awaryjnie na gazie i na nim jeździ. Obroty na wolnym są równe, auto dobrze przyspiesza itp. Jedyny mankament to fakt, że nie chce się przełączyć automatycznie. Czujniki temperatury podpięte, czujnik obrotów podłączony pod - cewki obsługującej cylinder 1. Na przycisku pokazuje że gazu jest pełno, mruga zielona kropka i mruga. Moje pytanie,...
Cześć, Mam problem z Punto II w automacie. Po zakupie chodzil bdb ale byliśmy zmuszeni go nieźle przegonić. W ciagu tygodnia zrobiliśmy nim z 1500km ciągle na trasach z czego "ostatnia" to dość mocny ogień bo na porodówkę pędziliśmy ;) I chodził coraz gorzej i gorzej. Coraz mniej podobalo mu się deptanie gazu. A wiec 130-140 .. a tu nagle "buuu" i przy...
przetoczone zostały bębny Bębny się wymienia a jeśli toczenie to na specjalnej wytaczarce do bębnów. Poza tym powiększanie średnicy bębna powoduje zmniejszenie siły hamowania. Myślę że tu jest powód pulsowania pedału- bębny mają bicie bo zostały źle przetoczone. Pedał nie pulsuje przy lekkim hamowaniu bo w zasadzie wtedy hamuje tylko przód a z tyłu...
Witam. Problem pojawił się nagle. Klima manualna była ustawiona na max temp i w momencie zmiany temp na chłodniej w połowie skali zablokowalo się. Okazało się, że dębowo stoi klapka w mieszalniku. Kręcąc pokrętłem widać, że wszystko się pręży a klapka stoi. Ręcznie ją ruszyłem i została na zimnym powietrzu. Jak to naprawić bez rozbierania połowy środka...
Witam. Chciałbym przerobić ssanie z automatycznego na manualne (ręczne) w puncie I ale niemam pojęcia jak sie za to zabrać jeśli mógłby mi ktoś pomóc to byłoby super. Chodzi mi o w miare dokładne instrukcje (jak to zrobić krok po kroku).
Witam. Nie wiem czy piszę w odpowiednim temacie. W razie czego proszę o przeniesienie tematu na odpowiedni dział. Mam zamiar kupić Fiata Punto 2 z 2000 roku. Mam więc do Was pytania. Najbardziej chodzi o silnik. Jest to zwykły diesel o pojemności 1,8. wyposarzenie:ABS, el. szyby, klimatronic, centralny zamek, alarm, 4x airbag,wspomaganie kierownicy...
Witam. Mam problem z w/w samochodem. Otóż: po odpaleniu i wciśnięciu gazu do oporu silnik się 'dławi', ledwo dochodzi do 2,5 tys obrotów. Jeżeli gaz wciskam powoli i stopniowo zwiększam silnik wejdzie na obroty i wydaje się chodzić w porządku. Podczas jazdy na benzynie praktycznie nie da się jechać a na gazie to max. 50km/h. Świece chyba dobre, bo po...
To jest taka blokada z ręcznie wyciąganym trzpieniem? Chwyć trzpień szczypcami, przekręć kluczyk i wyciągniesz. Jak stoisz na swoim terenie, to możesz uruchomić silnik i włączyć ogrzewanie na nogi, po kilku minutach powinno puścić. Druga sprawa to wciśnij sprzęgło i dociśnij lewarek w kierunku włączonego biegu. Jak bieg jest źle "wbity" to lewarek wywiera...
hamulec ręczny punto ręczny hamulec ręczny hamulec ręczny hamulec ręczny
kabel taśmowy oznaczenie silnika renault radia wojskowe
sterownik kotła bosch stereo koder
Przepływ w rotametrach dla ogrzewania podłogowego Wymiana termostatu w lodówce Indesit NBAA 13V NX