Sprawdzam katalogi i nie znajduję tej części. Możliwe że coś zakładali bez wykazu jak w Punto 2 dwa tłumiki w wydechu (przez 6 miesięcy ).
Jak auto jeździ po mieście, na krótkich odcinkach to normalne. To częsty widok (zwłaszcza w Puntach), że jak podjeżdżają pod większą górkę to woda wylewa się z wydechu.
Pewnie wydech zamarzł.
Książka podaje: Wydech - 0,45 (+-0,05) Dolot - 0,25 (+-0,05) Pamiętaj regulować na zimnym silniku.
Zapewne chodziło o porządne przegonienie auta na trasie dłuższej... bo na małych odcinach nie rozgrzejesz i nie oczyścisz wydechu...
Pierwszy pomiar minimalnie za bogata mieszanka, drugi minimalnie za uboga (w granicy błędu pomiarowego). Ale generalnie jak na tak prymitywny system sterowania dawką paliwa jest całkiem dobrze. Rozumiem, że po wymianie wydechu auto jeździ ok?
Wykręć pierwszą sondę lambda i odpal. Nie musisz rozpiepszać wydechu
Kupiłeś 1.2 bez wydechu?
Słuchaj, wykręć sondę i wtedy go pal, wygląda mi to na zatkany wydech
PS. Czy to może być katalizator?? Tak może, chyba będzie potrzebna wymiana wydechu jeżeli uszczelka cała i nie ubywa płynu..
Przyczyną zwiększonego zużycia paliwa, oraz dymienia i przegrzewania silnika może być również niedrożny wydech.
Witam! Wiem że to naprawdę głupie pytanie ale czy jest taka możliwość aby można było zbudowac własna końcówke wydechu aby samochód pracował jak sportowy, jak niektóre samochody jeżdżące po mieście . bardzo prosze o pomoc. Mój samochód : Fiat Punto II HGT
sklad mieszanki sprawdzic
a tam o ile sie nie mylę wydech trzeba wywalić
typowy objaw padniętej sondy lambda typowe dla punto
Luz ok to znaczy ssący 0,35 wydech 0,45?
Lambda regulacyjna jest zawsze przed katalizatorem, w oryginale była zaraz na początku wydechu. Punto 75 miało kolektor w układzie 4-2-1. Podciśnienia masz prawidłowo popodłączane? Pod przepustnicą są wyjścia na 3 wężyki podciśnieniowe - MAP, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej i do serwa hamulców (grubszy od 2 pozostałych).
Słabe mam głośniki w laptopie ale mi to wygląda na część wydechową. Od dawna się to dzieje? Czy stało się gwałtownie?
cisnienie paliwa?
Przewody zapłonowe nie pozamieniane?
Sprawdz wydech, dokładnie jego wydajnosć.
Ale już w połączeniu np. z nieszczelnym wydechem - może być tyle.
Powinna być jeszcze jedna kreska przed GMP i na nią ustawiasz PZ. Jeden obrót wałka rozrządu to dwa na wale korbowym. Zawory na pierwszym cylindrze mają być pozamykane(koniec sprężania) , na trzecim przejście zaworowe( koniec wydechu)
Wydech sprawdzony, jest drożny. Taaaa, odepnij wydech zaraz za kolektorem i zobaczysz jak zacznie jeździć.
To jak mi wytłumaczysz, że pali ponad 2 razy więcej niż powinien i z wydechu nie wali sadzą?
jeżeli przed montażem było ok to śmigaj do gazownika. Nie napisałeś czy bezpośrednio po montażu auto zaczęło szaleć czy musiałes chwilę pojeździć zanim powstały problemy. Jeżeli bezpośrednio to być może panowie gazownicy zastosowali zbyt małe oczko w mikserze i jest bardzo zdławiony przepływ powietrza ewentualnie na uszczelce pod mikserem nie powiększyli...
kolego jak MAP nie pomoze, sparawdz czy wydech nie jest zatkany..
1. Rozbierz licznik i zobacz, może jest spalona. 2. Przeczyść styki przy tylnej klapie, często nie łączą. 3. Zależy w jakim stanie jest reszta układu, jeśli skorodowana- wymienić. A jeżeli wydech jest uszkodzony mechanicznie to wystarczy pospawać. 4. Wymienić silnik dmuchawy, może ma uszkodzone łożyska. Bądź używać dmuchawy na niższym biegu.
No ale na początku jak go kupiłam to tyle nie palił i było wszystko w porządku. a co do wydechu to jest nowy wymieniony
Co ci wychodzi teraz: błąd czujnika wałka rozrządu, czy regulatora faz rozrządu. Czy z wydechu słychać strzelanie, wydobywają się czarne spaliny.
Też stawiam na uszczelkę pod głowicą. Przyzwoity warsztat będzie miał tester do sprawdzania śladów gazów spalinowych w płynie chłodzącym. Badanie trwa parę minut i niewiele kosztuje. Samemu można aprawdzić czy w suchy dzień przy rozgrzanym silniku w spalinach jest para wodna (osadzi się na ręce przyłożonej do rury wydechowej).
Te mechaniki to jakieś ciule... Raczej jak podstawisz karton pod auto w garażu to nic się nie dowiesz. Jak silnik pracuje to wtedy jest ciśnienie w wężach i może wtedy coś uciekać kropelkami. -Na włączonym silniku odkręć korek od chłodnicy, zatkaj ręką, przytrzymaj i puść. Jak będzie ciśnienie to może być uszczelka pod głowicą. -Na rozgrzanym silniku...
Wartości bieżące, a nie błędy. Spalanie pokazuje czy śmierdzi paliwem z wydechu. Zawsze skład spalin na dowolnym SKP sprawdzisz.
Przy jakich obrotach były te wartości? Przedział który podałeś jest dla rozgrzanego silnika. Wydech nie jest czasem zapchany?
W sumie jedyna droga między olejem a wydechem ( tak by sie nie wypalił ) to turbo. Tym bardziej taka ilość. Ale trzeba dokładnie sprawdzić, troche nie chce mi się wierzyć by garki przepompowały z odmy.
A może polataj aż się LPG skończy i oblicz spalanie,z tymi wskażnikami bywa różnie.
dzięki za pomoc, oprócz tego można jeszcze odkręcić wydech (dwie minuty) znacznie ułatwia to robotę.
Dolot 0,30 wydech 0,40
Był wymieniany silnik a sterownik został stary? Masz możliwość podmiany na inny? Ten efekt gaśnięcia po odpięciu wtyczki evapu jest dziwny.Aż tak by dbali o ekologię? ;) Czytałem że masz bez immo Fiata Code i na taki sam podmień Nie chcę się wymądrzać ale kiedyś robiłem skrzynię automatyczną na sterowniku .Po odpaleniu na zimno działała jakieś 5minut...
Do CC ładnie wchodzi 1.2 z Punta II(oczywiście z odpowiednią skrzynia itp), z 1.4 będzie problem, mało miejsca na wydech ale może akurat....
Do tego silnika to byle co się sprawdzi - Zenit, Stag... byle z głową to zamontować i zestroić. Dla mnie największą wadą LPG jest konieczność częstego tankowania, które trwa dłużej niż tankowanie benzyny. Robiąc 140 km dziennie nie zdecydowałem się na LPG, nauczyłem się oszczędniej jeździć. Takie dokładne LPG to zawsze jest zabawa w "kotka i myszkę"...
Weryfikowałem na podstawie sondy, jak odpiąłem wtyczkę to miałem ubogo, jak wpiąłem to było na przemiennie ubogo/bogato z przewagą bogato poza tym z wydechu było słychać lekkie spalanie.[/s]
w tym przypadku przyczyn moze byc pare ale przypuszczam ze skoro klient mieszal przy wydechu mogl uszkodzic sonde lambda, lub po prostu zbieg okolicznosci i sonda ze starosci padla gdyz zapewne nie byla wymieniana od nowosci , skoro po resecie zapala sie ponownie po jakims czasie,( czyli po rozgrzaniu sie sondy do temperatury pracy i wtedy, sonda nie...
Ps widziałem zapchany wtryskiwacz który nie przepuszczał, ale żeby lał benzynowy to jeszcze nie. Bardzo rzadko ale niektóre kropliły zamiast rozpylać. Generalnie rzecz ujmując wypadanie zapłonów i skutki długotrwałej jazdy z taką awarią kończy się uszkodzeniem katalizatora do tego stopnia że potrafi wydech zatkać. W Punto spotkałem taka sytuację że...
Nie widzę związku między błędem cewki, a dziurawym wydechem. Szczelność wydechu za sondą lambda (jest w kolektorze wydechowym) nie ma większego wpływu na pracę silnika (chyba, że się zapcha).
Wszedł na obroty przez moment ogień z wydechu i zgasł.po przykręceniu koła silnik nie chodzi jak powinien
Witam! Ja również mam problemy z nierówną pracą silnika Punto I 1,2 - na moim koncie jest opis sytuacji - zapraszam - może znajdziesz coś dla siebie - ja wczoraj ponownie wymieniałem uszczelkę pod głowicą z powodu braku smarowania wałka rozrządu (poprzednia była wymieniana w styczniu!!!) jak się okazało to jakiś fragment starej uszczelki utknął w kanale...
A układ wydechowy sprawdzałeś czy gdzieś nie brakuje gum lub nie ma za dużych luzów? Nieraz można to sprawdzić poprzez odpalenie auta i dociśniecie końcówki wydechu butem, jeśli stuki ustaną/zmienią się to winne są luzy układu wydechowego.
Jak się okazało olej wyciekł mi przez wydech jakieś 0,5l. Rozwiązaniem była zamarznięta odma. Dziękuje wszystkim za posty.
witam wszystkich mam problem z samochodem punto 96 r model 75 jestem mechanikiem od kilku lat i takiego problemu jeszcze nie miałem klient przyprowadził do naprawy punto silnik pracuje ładnie na wolnych obrotach na wysokich się dusi brak mocy jak by nie palił na dwa gary . klient chce wymianę silnika ok montuje drugi silnik odpalam jest to samo dusi...
Ci od wydechów z chęcią wytną i kupią od Ciebie ten katalizator montując taki emulator. Jeszcze zarobisz na tym.
Witam, jaki kolor tych spalin, pewnie wody skroplona z wydechu jest wywalana, zapach moze i nieszczególny ale kolor biały to śpij spokojnie :D , powodzenia
1) Korekta sondy lambda, to nie napięcie na sondzie! Korekta powinna być w miarę stała i oscylować w okolicy 1,00. Ten sterownik nie podaje surowej wartości napięcia na sondzie. 2) Oryginalna sonda to BOSCH, Magneti-Marelli Aftermarket to zamiennik (i to słabej jakości). Masz instalację II generacji, więc powinieneś mieć emulator sondy lambda. Podczas...
Jak jest moc jedzie normalnie to nic nie wycinaj.A jak wytniesz wspawaj nowy. Wydech jest "obliczony" na pracę z katalizatorem.O kontroli spalin nie wspomnę.
30 kucy-przesada,ile fabrycznie ma ten motor 66KM,ludzie samym powietrzem auto nie jedzie,poza tym ciekawe jak długo silnik wytrzyma dodatkowe 30KM?przeciez zeby z punto 75-95KMczyli 20KM gosciu wymienil walki,kolo zamachowe,wydech,dolot,soft i ..... a wy myslicie ze podkrecicie turbinke i +30KM bez szkody dla motoru? litosci...
Witam! Wczoraj byłem po Punto 1.2 2001r. W gazie. Nie kupiłem auta poniewarz pojawiła sie dość dziena sytuacja której wcześniej w żadnym z punto nie doświadczyłem . A mianowicie przy przyspieszaniu na 1 biegu z silnika wydobywał sie bardzo dziwny dźwięk tzn przypominał coś takiego jak by traktorek i na 2 biegu było już to o wiele cichsze a na kolejnych...
Próbowałeś rozłączyć wydech przed pierwszym tłumikiem? Albo chociaż odłącz i wykręć sondę lambda i tak się przejedź.
MAP sensor powienien wskazywac w granicach 30kPa na jalowym a na otwartej przepustnicy na max pewnie okolo 100 kpa , temp powietrza na dolocie nawet do 60°C jeśli auto długo stoi na jałowym, :D pomyśl o sprawdzeniu jednak tego luzu zaworowego.Po regulacji zmierz ciśnienie na cylidrach najpierw na zimno poźniej po rozgrzaniu, AAa i jeszcze ten pasek...
a co na ubogiej mieszance zle jezdzic? Bardzo źle - zabójcze dla silnika. jak mialem stary tlumik ziurawy to palil 7l gazu a teraz mam nowy i pali 10 litruw o co tu chodzi? Po wymianie wydechu konieczna jest powtórna regulacja instalacji.
A czym może być spowodowane falowanie obrotów silnika ? https://www.youtube.com/watch?v=YIyxuA67... Filmik bardzo słabej jakości i bardzo cichy, ale słychać falowanie i ustabilizowanie. Na zimnym silniku obroty są podniesione i również falują. Gdy się przejedzie kilka kilometrów i po zatrzymaniu pofalują i się stabilizują na niskie...
Czemu akurat półsekwencja? A dlatego ze sam mowisz ze to fullgroup. Sekwencja to kazdy wtrysk oddzielnie pracuje a fuulgroup to znow wszystkie razem podawaja paliwo i nie wazne czy w danym momencie jest ssanie czy praca czy wydech. Cisnienie zwieksz na 1,25
Opis pasuje mi do rozsypanego katalizatora. Kawałki blokują wydech. Najlepiej to sprawdzić odkręcająć rure przed katalizatorem. Jak się nie będzie dusił to diagnoza potwierdzona.
Jeśli nie ma iskry (zakładam że sprawdzone w 100%) co ma do tego wtryskiwacz. Jeśli nie pali to ecu odcina właśnie paliwo aby nie zagrzać wydechu.. Można sterowanie cewki do testu zamienić miejscami w kostce. Jeśli pojawi sie na 4 cyl. iskra to przewód idący do ecu lub driver.
Nowy wydech to jakieś 200zł - nie opłaca się spawać. Program diagnostyczny do kabelka KKL masz w moim podpisie. Sprawdź rozrząd.
Witam. Punto chodzi coraz gorzej, jak zimny pali jakby na 3 cylindry strzela w wydech, w filter zarówno na benzynie jak i na gazie, na benzynie obroty nie są stabilne. Już bardzo mocno dymi na niebiesko. Ale chciałbym się zapytać, gdyż pewien mechanik mi powiedział że jak się jeździ na gazie na wielopunktowym wtrysku, to pompa paliwowa musi chodzić...
SC i CC z silnikiem 1100 (ten z paskiem rozrządu) był na wtrysku wielopunktowym. CC z tym silnkiem miał nazwę sporting. Jeżeli jest jednopunkt,co prawdopodobnie z Punto 55. Jeżeli łapie muła to podstawowe czynności-ciśnienie paliwa,drożny wydech,ewentualnie podglądnąć jak tam z MAP'em
Witam. Koledzy mam spory problem od jakiegoś czasu moje Punto pali 10l/70km co daje ok 14/100km. Czy się jedzie 80km/h czy 140 spalanie takie same Z wydechu czuć paliwo, jest spore odczucie spadku mocy. Już nie wiem co robić, wymieniłem w sumie wszystko co możliwe: -przewody zapłonowe -wtrysk paliwa -sonda lambda -filtr paliwa -czujnik temp Nie łapie...
Uno i pierwsze wersje Punto miały dwa tłumiki ale i tak komplet można kupić w cenie poniżej pełnego zbiornika paliwa... skoro chcesz robić "rzeźbę" to zaadaptuj tłumik z Punto Stile/Sole (czyli tych składanych w Polsce - one miały wydech z jednym tłumikiem). Seryjny wydech brzmiał całkiem przyzwoicie, nie jak współczesne "kosiarki" ale nie był też głośny....
Uznałem, że prędzej zobaczy, które "cylindry" są podłączone do jednej cewki, niż które "chodzą" razem. Razem chodzą oczywiście 1 z 4 i 2 z 3, nie widzę sensu innego rozwiązania, każde inne powodowało by większe wibracje. Oczywiście, kiedy np. na 1 jest suw sprężania, to na 4 jest suw wydechu, więc choć iskra jest na obu to do zapłonu dochodzi tylko...
hmm w sumie spotkalem sie juz z tematem zatkanego lodem wydechu, przyznam szczerze ze tego nie sprawdzalem, ale w takiej sytuacji dziwiłby fakt opóźnionego zapłonu (wg wskazań E.C.U)
Że obniża moc to nie słyszałem, najwyżej kontrolka się zapala. Do tego są zaślepki z małymi dziurkami. Jeśli zaciąga powietrze w stronę kolektora to lepiej porządnie zaślepić, jeśli dmucha od strony wydechu to nie ma wpływu. Z prostszych rzeczy możesz spróbować odpiąć przepływomierz i sprawdzić czy coś się poprawi.
Najpierw zadaj sobie pytanie czy takie pierdzenie samochodem jest eleganckie. Z tego co wiem to samochody sportowe i wypasione limuzyny nie pierdzą, a ilekroć słychać basowy dźwięk to jest to często jakiś zupełnie niesportowy samochód typu punto czy skoda. No ale jeśli chcesz pokombinować, to może taniej wyjdzie z końcówkami wydechu, tylko takimi mocowanymi...
Odpięta jest druga sonda ta za katalizatorem. Sonda od składu mieszanki jest nieruszana Choć za katalizatorem i jako second check a głównie jako kontrola sprawności katalizatora to i tak sygnał z tej drugiej sondy trafia do kalkulatora mieszanki w ECU... Więc sorry jeśli nie emulowałeś sondy po wy...bce kata to ECU Ma informacje o niedrożnym wydechu...
jest to silnik 900 wiec uważam że jest to dno kompletne i nie wiem czy zainwestować 1,2 16v z punto albo chociaż 1,1 na monowtrysku i skrzynie 5 chyba że da sie z tego silnika jakoś polepszyć osiągi. Teraz zamierzam zrobić przelotowy wydech i porządny dolot tylko powiedzcie mi jak taki dolot zrobić żeby był tak jak powinien i czy ewentualnie jak bym...
Jest tu wiele osób które się znają ale nikt nie ma cierpliwości pisać po raz setny tego samego, także z łaski swojej przejrzyj archiwum i napisz co do tej pory sam sprawdziłeś. Skoro naprawia go mechanik to niech on się martwi co ma sprawdzić i jeśli jest mechanikiem a nie sąsiadem z garażu to powinien wiedzieć od czego zależy dawka paliwa. Podłączył...
A jak się zachowuje sonda przy depnięciu ? Parownik to najprawdopodobniej coś z rodzaju zavoli GES. Posiada jedną śrubę regulacyjną do napięcia membrany. Ja ustawiam ją tak by zawsze już nawet przy 900-1200 rpm sonda była na bogato, potem domykam register i czynność powtarzam tyle razy aż uzyskam zawsze bogatszą mieszankę. Potem wkładam krokowca i kalibruje...
Ciągle mijam jakieś samochody z ryczącymi wydechami. Im głośniejszy wydech tym bardziej tendetny samochód. Dobijają mnie maluchy, cieniasy czy polonezy. Ja rozumiem, że tacy kierowcy chcą zwrócić na siebie uwagę, ale tak naprawdę nie mają czym bo każdy się odwróci w poszukiwaniu czegoś nadzwyczajnego a zobaczy poldka albo kaszlaka. Widzę, że wielu kierowców...
Po opisie można podejrzewać, że w którymś cylindrze nie zgadza się spalanie. Czyli "bum" jest nieprawidłowe. Do sprawdzenia błędy ECU, a potem: - Świece+iskra. - Kompresja. - Ustawienie rozrządu. - Wtryski. - Osobiście raczej bym się spodziewał albo problemów z zapłonem, albo rozrząd przeskoczył o ząbek. - Problemy z wtryskiem będzie już widać na elektrodach...
no dobra i co z tego ?? co to ma byc ze np z punto 1.1 bedzie szedl ogien z rury ??? chyba tylko pokaz dla debili co sie tym zachwycaja. Pokaz gosciu klase i stuninguj silnik zeby mial 100 koni wiecej tylko ze to nie jest proste i tanie a takie durne przerobki tupu pierdzacy tlumik czy tym podobne to jakbym byl policjantem to masz pewnosc ze masz zabrany...
Wydech to dwie nakrentki nawet idą ( jak na fiata to rewelka ) tylko trzeba pamięntać że tam kluczyk ma rozmiar 12, niektórzy używają 13 (nakrętki troche korodują i to właśnie niektórych myli ) i się dziwią że nie idzie. Drązek to błachostka. A tak jesteś w plery 200 +_ 50 na gaz do klimy
Witam Jestem posiadaczem Fiata Grande Punto 1,2 8V z fabryczną inst. lpg Tartarini rok prod. 2007. Mam 2 problemy, ubywa mi płyn chłodzący, a nie widzę wycieków, do silnika też się nie dostaje, z rury wydech też. czy może dostawać się do gazu przez nieszczelności w reduktorze. Są zestawy regeneracyjne do reduktora-parownika ,czy mogę sam to wymienić,...
dokładnie zmień filtr gazu , filtr powietrza i zmień przerwę na świecach do 0,7mm gaz lepiej chodzi na takiej przerwie... i zastanów się nad świecami!!! miałem kiedyś PUNTO na gazie i też zrobiłem nim ze 100tys. i załozyłem kiedyś swiece BOSCHa które trafiły do śmieci po 4 dniach bo zaczął strzelać i nie chciał sie wkręcać na obroty!! NGK sprawę rozwiązało.........
Witam tak jak w tytule, mam fiata punto 2 1,2 16v 2000r z 4letnia instalacja gazowa, problem jest w tym ze nie rowno chodzi na obrotach, podczas jazdy szarpie przy puszczaniu gazu oraz na nizszych biegach gdy o roty schodza ponizej tych 2000 tez szsrpie, na gazie strzela z wydechu oraz z nie wiadomych przyczyn gdy nie rowno chodzi to swiatla przygasaja...
Witam! Tamta taki: Fiat Punto Selecta '96, silnik 1242cc 60KM (Monowtrysk), przebieg 60tys, LPG, automat ecvt. Od jakiegoś czasu silnik po odpaleniu (np po nocy lub dłuższym postoju a nieraz wystarczą nawet 2 - 3 h) pracuje na 3 amoże i na 2 cylindrach... Telepie kilkanaście sekund,, a najdalej po minucie wszystko ustępuje i hula jak trzeba. Płynu nie...
W układzie wydechowym . Tak to lambda
No to i ja się dołączę. Do porządnej jazdy tylko się nadają samochody z tylnym napędem (ewentualnie 4x4). Więc Supra czy 200sx to doskonały wybór. Poza tym do nich jest sporo i to tanich części. Im dłuższy samochód tym lepiej się trzyma i wolniej obraca, co daje więcej czasu na reakcję i kontrę. Zapomnij o tigrach, ka, peugeotach krótkich, clio, seicento,...
Fiat wiadomo nie jest najmniej awaryjny, ale czesci tanie i nie ma problemu z dostepem do nich. Co do komfortu to nie sa juz czasy 125p i to tez sie zmienilo. Ogolnie maja duzy plus -cena. Jesli dbasz o auto robisz wszystko na biezaco bedzie ok. Osobiscie mam 4 letniego Doblo. Auto duze, pakowne i wygodne o wiele lepsze i wieksze niz Berlingo czy Partner....
jeśli auto zrobiło więcej niż 20 tys na gazie to trzeba wyregulować zawory przy czym zmniejszaja sie luzy na zaworach wydechowych lepiej ustawić większy niż 0.4 niż mniejszy poniewaz zwiekszy się głosnośc głowicy ale niema znaczacego wpływu na osiągi potem skontrolować stan świec i przewodów zmienić filtr powietrza i jechać do dobrego zakładu LPG w...
Sprawdzę jeszcze raz kompresję na innym manometrze bo to jakieś czary - może te hydro popychacze’ nie siadły po planowaniu głowicy pomimo ich wyciśnięcia.. niby na plaku chodzi, ale plak nie wymaga takiego sprężania jak ropa, z drugiej strony w wydechu sucho czyli po tylu kręceniach powinno być te nieprzepalone paliwo czuć. Może jest jakiś sposób...
No ale płynu nie wywala jak korek otworzę... Nie ma masła na bagnecie ani na korku oleju. Poza tym wydaje mi się, że gdyby była uwalona UPG to leciałby biały dym z wydechu a i sam silnik nie pracowałby równo. A tu silniczek jak szwajcar chodzi. Owszem farfoli te kilkanaście sekund ale to tylko tyle. Trochę nie chce mi się profilaktycznie go rozbierać...
a czy powinien być jeden czy dwa zawory EGR tzn na ssaniu i na wydechu? Bo zrozumiałem po dzisiejszym badaniu na dwóch komputerach przez trzech "fachowców" że jest jeszcze jeden zawór od recyrkulacji pracujący analogowo (ten na ssaniu pracuje tylko 0-1) . Dejacek
Kolektor wydechowy?
Droga nr 1 dla tych, którzy potrafią jeździć ze świadomością, że auto się sypie. Nr 2 - opłacalna tylko w przypadku, gdy masz zamiar jeździć tym autem 4-5 lat. Nr 3 wydaje się najrozsądniejszym wyborem, za 3 tysiące można mieć całkiem sprawnego Golfa II 1.3 albo 1.6, czy Fiata Punto I z 55 konnym 1.1 w gazie lub bez. Oba auta bardzo popularne, części...
No kto by pomyślał nie czujniki były winne, poprostu zamarzła woda w tłumiku i nie było wydechu. Sprawdzałem wcześniej na powietrzu i nic nie było słychać. Natomiast po zaciągnięciu do ciepłego garażu, słychać było ten świst powietrza. Dwa dni rozmarzał !!! Dzięki wszystkim z pomoc. Pozdrawiam Temat do zamknięcia.
Witam, Dzisiaj dzisiaj wymieniłem dolną i górną poduszkę skrzyni i do tego przypadkowo zlokalizowałem luźną osłonę wydechu pod zbiornikiem paliwa. Nie wiem czy przyczyną były poduszki czy luźna osłona, ale hałasy ustały. Chwilowo osłona w luźnym punkcie umocowana na opaski zaciskowe. https://filmy.elektroda.pl/74_1613479948... https://obrazki.elektroda.pl/3370844500_...
Porozłączać i wyjąć. Rozebrać i zawieźć graty. Posłać sztyfta po odbiór i złożyć. Włożyć i popodpinać. Hehe to by było w nowym aucie a tu ci się śruba od stabilizatora na wachaczu urwie, i na wydechu, 300 to dobra cena za wymianę sprzęgła a nie silnika. Dodano po 1 Uczciwa dniówka dla mechanika to 8-10 godzin. To się zdecyduj bo zapewniam cię że te...
Moja żona zrobiła przypadkowo taką mieszankę na stacji paliw. Punto 1.2 dymiło jak parowóz, na zimnym silniku falowanie, brak mocy i straszny smród. Czyszczenie zbiornika paliwa, wymiana filtra, świeże paliwo i 1h jazdy w trasie na wysokich obrotach, żeby "odtłuścić katalizator i resztę wydechu...
Kolego masz szczęcie że nie spaliłeś fury. Pod spodem jest rura wydechowa. Nie jest prosto wymienić końcówke.
W Punto mk.1 z silników benzynowych były silniki 1.1 8V SPI (model 55), 1.2 8V SPI (model 60), 1.2 8V MPI (model 75), 1.2 16V (model 85 16V/Sporting) i 1.6 MPI (model 90/Sporting), no chyba, że to była wersja GT, czyli 1.4T. Zapach raczej nie siarki, a siarkowodoru to efekt wypadania zapłonów lub zbyt bogatej mieszanki - tak czy inaczej to efekt zalewania...
Cześć. Mam przypuszczenie że nie domyka mi się zawór i ucieka kompresja na drugim cylindrze z którym mam problem, chcę wymienić płytkę zaworową (fiat punto 1, silnik 1.1 55KM 8V 1996, PB+LPG). O tym pisałem w moim poprzednim poście. Kolega mechanik stwierdził abym kupił nominalną płytkę i ją podmienimy bo to można szybko zrobić. Wiem że ssanie/wydech:...
wydech punto pierdzi wydech pierdzenie wydech
samsung łożysko fabryczne radio accord płytki drukowane produkcja
manta wyłącza platforma wibracyjna
Nagrzewanie się masy w Peugeocie Boxer - przyczyny i diagnostyka Schemat elektryczny pralki Bosch Classixx 5 - gdzie znaleźć?