Pewnie wydech zamarzł.
Książka podaje: Wydech - 0,45 (+-0,05) Dolot - 0,25 (+-0,05) Pamiętaj regulować na zimnym silniku.
1. Rozbierz licznik i zobacz, może jest spalona. 2. Przeczyść styki przy tylnej klapie, często nie łączą. 3. Zależy w jakim stanie jest reszta układu, jeśli skorodowana- wymienić. A jeżeli wydech jest uszkodzony mechanicznie to wystarczy pospawać. 4. Wymienić silnik dmuchawy, może ma uszkodzone łożyska. Bądź używać dmuchawy na niższym biegu.
Był wymieniany silnik a sterownik został stary? Masz możliwość podmiany na inny? Ten efekt gaśnięcia po odpięciu wtyczki evapu jest dziwny.Aż tak by dbali o ekologię? ;) Czytałem że masz bez immo Fiata Code i na taki sam podmień Nie chcę się wymądrzać ale kiedyś robiłem skrzynię automatyczną na sterowniku .Po odpaleniu na zimno działała jakieś 5minut...
Najpierw weź kogoś to operowania organem sterującym czyli pedałem gazu. Posłuchaj pod maską skąd dochodzi ten dźwięk.
Wydech sprawdzony, jest drożny. Taaaa, odepnij wydech zaraz za kolektorem i zobaczysz jak zacznie jeździć.
Pomoże mi kolega któryś z forum?
jeżeli przed montażem było ok to śmigaj do gazownika. Nie napisałeś czy bezpośrednio po montażu auto zaczęło szaleć czy musiałes chwilę pojeździć zanim powstały problemy. Jeżeli bezpośrednio to być może panowie gazownicy zastosowali zbyt małe oczko w mikserze i jest bardzo zdławiony przepływ powietrza ewentualnie na uszczelce pod mikserem nie powiększyli...
Witam! Ja również mam problemy z nierówną pracą silnika Punto I 1,2 - na moim koncie jest opis sytuacji - zapraszam - może znajdziesz coś dla siebie - ja wczoraj ponownie wymieniałem uszczelkę pod głowicą z powodu braku smarowania wałka rozrządu (poprzednia była wymieniana w styczniu!!!) jak się okazało to jakiś fragment starej uszczelki utknął w kanale...
Słuchaj, wykręć sondę i wtedy go pal, wygląda mi to na zatkany wydech
Do tego silnika to byle co się sprawdzi - Zenit, Stag... byle z głową to zamontować i zestroić. Dla mnie największą wadą LPG jest konieczność częstego tankowania, które trwa dłużej niż tankowanie benzyny. Robiąc 140 km dziennie nie zdecydowałem się na LPG, nauczyłem się oszczędniej jeździć. Takie dokładne LPG to zawsze jest zabawa w "kotka i myszkę"...
Ps widziałem zapchany wtryskiwacz który nie przepuszczał, ale żeby lał benzynowy to jeszcze nie. Bardzo rzadko ale niektóre kropliły zamiast rozpylać. Generalnie rzecz ujmując wypadanie zapłonów i skutki długotrwałej jazdy z taką awarią kończy się uszkodzeniem katalizatora do tego stopnia że potrafi wydech zatkać. W Punto spotkałem taka sytuację że...
Jak auto jeździ po mieście, na krótkich odcinkach to normalne. To częsty widok (zwłaszcza w Puntach), że jak podjeżdżają pod większą górkę to woda wylewa się z wydechu.
Sprawdź filtr powietrza. Czasem po strzale w dolot potrafią oderwać się jakieś elementy i dławią przepływ. Niedrożny wydech też ogranicza moc.
Nie upieram się, że to woda z wydechu. Zalewa go, ale ja miałem to samo - w czasie jazdy nie kopcił ale jak postał chwilę na wolnych obrotach to zaczynał. Jak masz pomysł czemu to napisz ale bardzo często widzę Punta która tak kopcą jak stoją na parkingu czy skrzyżowaniu z pracującym silnikiem. Ja na pewno miałem dziurawy wydech i padniętą sondę, po...
witam wszystkich mam problem z samochodem punto 96 r model 75 jestem mechanikiem od kilku lat i takiego problemu jeszcze nie miałem klient przyprowadził do naprawy punto silnik pracuje ładnie na wolnych obrotach na wysokich się dusi brak mocy jak by nie palił na dwa gary . klient chce wymianę silnika ok montuje drugi silnik odpalam jest to samo dusi...
dzięki za pomoc, oprócz tego można jeszcze odkręcić wydech (dwie minuty) znacznie ułatwia to robotę.
a tam o ile sie nie mylę wydech trzeba wywalić
Luz ok to znaczy ssący 0,35 wydech 0,45?
kolego jak MAP nie pomoze, sparawdz czy wydech nie jest zatkany..
oj nie za wiele, wydech był sprawdzany i wymieniany teraz w planach miałem kolektor 4-2-1 ale będzie trzeba poczekac bo są pilniejsze rzeczy. Słuchać na zimnym zawory. Nie zawsze ale od czasu do czasu jak się ktoś wsłucha.
Wydech to dwie nakrentki nawet idą ( jak na fiata to rewelka ) tylko trzeba pamięntać że tam kluczyk ma rozmiar 12, niektórzy używają 13 (nakrętki troche korodują i to właśnie niektórych myli ) i się dziwią że nie idzie. Drązek to błachostka. A tak jesteś w plery 200 +_ 50 na gaz do klimy
Do CC ładnie wchodzi 1.2 z Punta II(oczywiście z odpowiednią skrzynia itp), z 1.4 będzie problem, mało miejsca na wydech ale może akurat....
Qrde ale przy tym wszystkim jedna rzecz mi nie pasuje... On zbyt dobrze i zbyt równo pracuje... Stawiam na skończony kat lub sondę. Jutro pojadę zrobić nowy wydech i na analizator. Zobaczymy co diabeł pokaże.. ;-)
Wydech był cały wyjmowany i sprawdzany podczas wywalania katalizatora jeśli o to chodzi. Dziś po pracy spróbuję wyjąć sondę i się tak przejechać bądź włożę druga bo akurat posiadam i zobaczę czy coś to pomoże.
Mam jeszcze jedno pytanie w sumie nie wiedziałem czy to ma coś wspólnego z tym co się dzieje z moim samochodem ale przez cały czas kiedy były usterki mój wydech coraz bardziej było słychać wczoraj jeździłem bez problemu fakt faktem samochód chodzi jak czołg ale jeździ i pali normalnie... Miałem przypadek w pracy na parkingu że mi nie chciał odpalić...
Witam! Wczoraj byłem po Punto 1.2 2001r. W gazie. Nie kupiłem auta poniewarz pojawiła sie dość dziena sytuacja której wcześniej w żadnym z punto nie doświadczyłem . A mianowicie przy przyspieszaniu na 1 biegu z silnika wydobywał sie bardzo dziwny dźwięk tzn przypominał coś takiego jak by traktorek i na 2 biegu było już to o wiele cichsze a na kolejnych...
Jak się okazało olej wyciekł mi przez wydech jakieś 0,5l. Rozwiązaniem była zamarznięta odma. Dziękuje wszystkim za posty.
Jak jest moc jedzie normalnie to nic nie wycinaj.A jak wytniesz wspawaj nowy. Wydech jest "obliczony" na pracę z katalizatorem.O kontroli spalin nie wspomnę.
Nowy wydech to jakieś 200zł - nie opłaca się spawać. Program diagnostyczny do kabelka KKL masz w moim podpisie. Sprawdź rozrząd.
jest to silnik 900 wiec uważam że jest to dno kompletne i nie wiem czy zainwestować 1,2 16v z punto albo chociaż 1,1 na monowtrysku i skrzynie 5 chyba że da sie z tego silnika jakoś polepszyć osiągi. Teraz zamierzam zrobić przelotowy wydech i porządny dolot tylko powiedzcie mi jak taki dolot zrobić żeby był tak jak powinien i czy ewentualnie jak bym...
Sprawdzam katalogi i nie znajduję tej części. Możliwe że coś zakładali bez wykazu jak w Punto 2 dwa tłumiki w wydechu (przez 6 miesięcy ).
Uno i pierwsze wersje Punto miały dwa tłumiki ale i tak komplet można kupić w cenie poniżej pełnego zbiornika paliwa... skoro chcesz robić "rzeźbę" to zaadaptuj tłumik z Punto Stile/Sole (czyli tych składanych w Polsce - one miały wydech z jednym tłumikiem). Seryjny wydech brzmiał całkiem przyzwoicie, nie jak współczesne "kosiarki" ale nie był też głośny....
Dla tego silnika rozrządu przestawionego o jeden ząb to nawet nie zauważysz, jak wcześniej nie jechałeś z dobrze ustawionym... więc sprawdź sobie to dokładnie na znakach. Źle ustawione LPG (emulacja inna niż na masę) mogło Ci rozjechać adaptacje tak, że rzeczywiście lepiej chodzi na gazie jak na benzynie. Niemniej strzelać w wydech nie powinien, albo...
Aha czyli podczepie miernik pod sonde i zobacze czy sonda pracuje od 0.1 do 1v?wtedy będe mial juz pewnosc czy sonda jest dobra tak? Pompa paliwa jest nowa wymieniana przez poprzedniego wlasciciela mierzyłem jej wydajność pompuje w 18sekund 1 litr paliwa,czyli wychodzi ze w normie. Tylko ten silnik siedzi w seicento i pompa paliwa mogla byc zalozona...
jeśli auto zrobiło więcej niż 20 tys na gazie to trzeba wyregulować zawory przy czym zmniejszaja sie luzy na zaworach wydechowych lepiej ustawić większy niż 0.4 niż mniejszy poniewaz zwiekszy się głosnośc głowicy ale niema znaczacego wpływu na osiągi potem skontrolować stan świec i przewodów zmienić filtr powietrza i jechać do dobrego zakładu LPG w...
cisnienie w cylindrach jest ok. Z ta pompka to chodzilo o te plastikowe wejscia na wezyki. Napisalem w 1. poscie co mechanik sprawdzil i wykluczyl. A pisze tutaj tu bo rozlozyl rece i sie poddal, a w mojej okolicy to wszyscy na jego poziomie albo jeszcze gorzej. Ewidentnie zalewa mi swiece to co ma zapchany wydech do tego? Dodano po 1 na kompie brak...
Witam Jestem posiadaczem Fiata Grande Punto 1,2 8V z fabryczną inst. lpg Tartarini rok prod. 2007. Mam 2 problemy, ubywa mi płyn chłodzący, a nie widzę wycieków, do silnika też się nie dostaje, z rury wydech też. czy może dostawać się do gazu przez nieszczelności w reduktorze. Są zestawy regeneracyjne do reduktora-parownika ,czy mogę sam to wymienić,...
Droga nr 1 dla tych, którzy potrafią jeździć ze świadomością, że auto się sypie. Nr 2 - opłacalna tylko w przypadku, gdy masz zamiar jeździć tym autem 4-5 lat. Nr 3 wydaje się najrozsądniejszym wyborem, za 3 tysiące można mieć całkiem sprawnego Golfa II 1.3 albo 1.6, czy Fiata Punto I z 55 konnym 1.1 w gazie lub bez. Oba auta bardzo popularne, części...
Kolega chyba za długo jeździł na tym wypadającym zapłonie i teraz ma cały wydech zasyfiony. Optowałbym za wymontowaniem sond i sprawdzeniem czy nie są zabrudzone nagarem, to samo będzie w katalizatorze. Sprawdzić grzanie sond. Sondy na pewno oszukują, mogą pracować ale wskazania są nieprawidłowe dla ECU. Raczej komp nie oszukuje. Wiadomo, że jak katalizator...
Ale pierdołowate pierdoły opowiadasz. sprawdzenia ustawienia rozrządu I jak przeskoczy rozrząd to silnik będzie pracował nierówno tylko na jeden cylinder? Magia. wypalić dziury w tłoku. Mało prawdopodobne, zresztą gdybyś miał podstawy mechaniki to wiedział byś, że wtedy szybko przybywa oleju-po prostu staje się rozrzedzony benzyną. o ustawienia rozrządu,...
hamulce nie trzymają, przebieg według licznika 164 tyś. wydech raczej ma przelot Dzisiaj na trasie znowu powtórzył się dziwny objaw a mianowicie przy stałej prędkości(po autostradzie) droga prosta a auto zwalnia samoczynnie. Ze 130 km/h (bo więcej nie jedzie) spada do nawet 100 km/h. Pedał w podłodze auto zwalnia. Redukcja do czwórki w żółwim tempie...
Dziś normalnie już odpalił i jechał. Jaka była przyczyna nierównej pracy siknka ze wczoraj? Czy to olej nie dotarł do dalszych części czy wiecie akumulatora spowodowało jakieś błędy, które sie same naprawiły podczas jazdy? Duzy mróz-gęsty olej silnik pownien przynajmniej pare minut chodzić na biegu jałowym.A z tym uczeniem sterownika to się uśmiałem....
mam od roku corse c 1.2 na sekwencji od nowosci przebieg 161 tys. Sam zrobilem ponad 30. Nigdy mnie nie zawiodla. Zrobiony dolot i wydech koncowy, wybity katalizator(swieci sie check) ale za to 11 sek do 100:) Spalanie w miescie bez szalenstw 7 litrow lpg. Wady? Tapicerka sie szybko wyciera i plastiki swierszcza w zimie i rozrzad lancuchowy wcale nie...
Rozrząd ma z 4 lata. Nie był odpalany na pych. Luz zaworów nie był regulowany od nowości auta. To może być trop. Wydaje mi się, że czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest ok. Nie wiem co z czujnikiem temperatury powietrza (na początku wskazuje dobrze, potem wskazania rosną do dość wysokiego poziomu - widać na wykresie). Tak samo nie wiem co z map...
dokładnie popieram kolegę tzok na początek jakieś małe autko z niedużym silnikiem. Po mieście idealne, małe spalanie, w zimie nauczysz się jeździć. Odpadają problemy typu w zakręcie dałem za dużo gazu i wyleciałem. Kup seicento, clio, polo. ważne żebyś kupił od pierwszego właściciela, nie handlarza. To gość powie Ci co jest grane z autem. musisz mieć...
Samochód firmowy, rocznik 1997, kiedyś była przekładka silnika z 1.1 na 1.4 8V od Palio. Wszystko inne także jest od Palio Weekend (silnik 176B3000). Kilka dni temu trafiła się mała i dziwna usterka. Po odpaleniu silnika słychać bardzo głośne przelewanie się płynu. Dźwięk dochodzi zza deski rozdzielczej zza nawiewów a raczej z okolic zapalniczki. Gdy...
Witam Was, kupiłem wczoraj Punto 1.2 75 MPI '96 z LPG Lovato na śrubkę, i mam problem. na benzynie: Pali na dotyk bez użycia pedału gazu, obroty wskakują na ok 1100, po 7 sekundach robią się 1700 i tak trzymają. Nic nie robiłem kilka minut, by zobaczyć czy tylko na zimnym problem, aż załączył się wiatrak. Silnik chodzi równo, słychać od czasu do czasu...
To Ci dopiero... chyba na samej trasie... :D A gdyby nasz kolega miał trasę z przewagą miasta, bądź 50/50 to co? 15/100 18/100 gazu? Odpowiednik 7-9l płynnego złota. Czyli wychodzi na to, że każde auto mające spalanie w tych granicach wyszłoby korzystniej, bo nawet instalacji by nie musiał zakładać, jeśli znalazłby zadbany egzemplarz. A taki bez gazu...
Kolego wldk. Pewnie już ten temat olałeś (tunning uno - kto by pomyślał??) Lecz jeżeli nie to mam dla ciebie szczęśliwą wiadomość. Piterek i marek nie mają tutaj racji. Nie gniewajcie się chłopaki. Silnik z Uno 1.0 ma potężne możliwości - szczególnie dla amatorów bez dużej kasy i bez dwóch lewych rąk. A gaźnik jest tutaj twoim sprzymierzeńcem (wtrysk...
Co do punto II to w 2002 kupiłem nówkę dla żony w salonie 1.2 60KM wersja sound i byłem z niej bardzo zadowolony. Sprzedałem ją w tym roku przy stanie licznika 96 tyś. Autko bardzo ciche - miałem dość bogatą wersje, więc nie oszczędzali na wygłuszeniach i wyposażeniu bardzo oszczędne 5-5.5 litra na trasie miasto 6.5-7.5. Do miasta idealne na trasę niebardzo....
Witam Zamieniliśmy się sondami z sąsiadem on ma punto 1100 ten sam silnik ,niestety jego sonda na wykresach u mnie pracuje tak samo ,a w pracy auta nie ma zmian,jego auto na mojej chodzi ok,równo i bezproblemowo. Więc to nie sonda ,tylko dlaczego sterownik pokazuje jej błąd. Przypomniało mi sie coś ,jakoś rok temu i wczesniej trzykrotnie był zapisany...
Dziś zalałem płyn do chłodnicy i odpaliłem silnik na dobre. Monowtrysk od 1,0 czyli WM 30MM20. Na wolnych obrotach trzeba przyznać chodzi ł całkiem przyzwoicie. Niestety po rozgrzaniu zaobserwowałem następujący objaw. Po wprowadzeniu silnik na obroty rzędu 3000rpm i puszczeniu pedału gazu wyraźnie strzela w tłumik. Tak jak czasem sportowe auto. Nie...
Zapewne chodziło o porządne przegonienie auta na trasie dłuższej... bo na małych odcinach nie rozgrzejesz i nie oczyścisz wydechu...
Kupiłeś 1.2 bez wydechu?
Przyczyną zwiększonego zużycia paliwa, oraz dymienia i przegrzewania silnika może być również niedrożny wydech.
Też stawiam na uszczelkę pod głowicą. Przyzwoity warsztat będzie miał tester do sprawdzania śladów gazów spalinowych w płynie chłodzącym. Badanie trwa parę minut i niewiele kosztuje. Samemu można aprawdzić czy w suchy dzień przy rozgrzanym silniku w spalinach jest para wodna (osadzi się na ręce przyłożonej do rury wydechowej).
Powinna być jeszcze jedna kreska przed GMP i na nią ustawiasz PZ. Jeden obrót wałka rozrządu to dwa na wale korbowym. Zawory na pierwszym cylindrze mają być pozamykane(koniec sprężania) , na trzecim przejście zaworowe( koniec wydechu)
W sumie jedyna droga między olejem a wydechem ( tak by sie nie wypalił ) to turbo. Tym bardziej taka ilość. Ale trzeba dokładnie sprawdzić, troche nie chce mi się wierzyć by garki przepompowały z odmy.
typowy objaw padniętej sondy lambda typowe dla punto
Sprawdz wydech, dokładnie jego wydajnosć.
sklad mieszanki sprawdzic
To jak mi wytłumaczysz, że pali ponad 2 razy więcej niż powinien i z wydechu nie wali sadzą?
Ale już w połączeniu np. z nieszczelnym wydechem - może być tyle.
Witam! Wiem że to naprawdę głupie pytanie ale czy jest taka możliwość aby można było zbudowac własna końcówke wydechu aby samochód pracował jak sportowy, jak niektóre samochody jeżdżące po mieście . bardzo prosze o pomoc. Mój samochód : Fiat Punto II HGT
w tym przypadku przyczyn moze byc pare ale przypuszczam ze skoro klient mieszal przy wydechu mogl uszkodzic sonde lambda, lub po prostu zbieg okolicznosci i sonda ze starosci padla gdyz zapewne nie byla wymieniana od nowosci , skoro po resecie zapala sie ponownie po jakims czasie,( czyli po rozgrzaniu sie sondy do temperatury pracy i wtedy, sonda nie...
Co ci wychodzi teraz: błąd czujnika wałka rozrządu, czy regulatora faz rozrządu. Czy z wydechu słychać strzelanie, wydobywają się czarne spaliny.
Te mechaniki to jakieś ciule... Raczej jak podstawisz karton pod auto w garażu to nic się nie dowiesz. Jak silnik pracuje to wtedy jest ciśnienie w wężach i może wtedy coś uciekać kropelkami. -Na włączonym silniku odkręć korek od chłodnicy, zatkaj ręką, przytrzymaj i puść. Jak będzie ciśnienie to może być uszczelka pod głowicą. -Na rozgrzanym silniku...
cisnienie paliwa?
Wg mnie pierdzenie z wydechu to wypalony już, ten giętki element ciągu tłumników. Ta tzw plecionka. Sposób na sprawdzenie jest prosty: (w rękawicy ochronnej) przytkać ręką końcówkę wydechu. Każda nieszczelność się ujawni.
Wartości bieżące, a nie błędy. Spalanie pokazuje czy śmierdzi paliwem z wydechu. Zawsze skład spalin na dowolnym SKP sprawdzisz.
1) Korekta sondy lambda, to nie napięcie na sondzie! Korekta powinna być w miarę stała i oscylować w okolicy 1,00. Ten sterownik nie podaje surowej wartości napięcia na sondzie. 2) Oryginalna sonda to BOSCH, Magneti-Marelli Aftermarket to zamiennik (i to słabej jakości). Masz instalację II generacji, więc powinieneś mieć emulator sondy lambda. Podczas...
Przy jakich obrotach były te wartości? Przedział który podałeś jest dla rozgrzanego silnika. Wydech nie jest czasem zapchany?
A może polataj aż się LPG skończy i oblicz spalanie,z tymi wskażnikami bywa różnie.
Dolot 0,30 wydech 0,40
Ci od wydechów z chęcią wytną i kupią od Ciebie ten katalizator montując taki emulator. Jeszcze zarobisz na tym.
A układ wydechowy sprawdzałeś czy gdzieś nie brakuje gum lub nie ma za dużych luzów? Nieraz można to sprawdzić poprzez odpalenie auta i dociśniecie końcówki wydechu butem, jeśli stuki ustaną/zmienią się to winne są luzy układu wydechowego.
Weryfikowałem na podstawie sondy, jak odpiąłem wtyczkę to miałem ubogo, jak wpiąłem to było na przemiennie ubogo/bogato z przewagą bogato poza tym z wydechu było słychać lekkie spalanie.[/s]
Witam, jaki kolor tych spalin, pewnie wody skroplona z wydechu jest wywalana, zapach moze i nieszczególny ale kolor biały to śpij spokojnie :D , powodzenia
Wszedł na obroty przez moment ogień z wydechu i zgasł.po przykręceniu koła silnik nie chodzi jak powinien
Sam silnik z głowicą zamontuj bez kolektora ssącego. Kolektor ssący z instalacja pozostaw to samo dotyczy alternatora i rozrusznika. Nie pamiętam jak wydechy ,jak są od strony grodziowej to tez kolektor wydechowy pozostaw swój dotychczasowy. Skrzynia biegów będzie pasować.
a co na ubogiej mieszance zle jezdzic? Bardzo źle - zabójcze dla silnika. jak mialem stary tlumik ziurawy to palil 7l gazu a teraz mam nowy i pali 10 litruw o co tu chodzi? Po wymianie wydechu konieczna jest powtórna regulacja instalacji.
Jeśli nie ma iskry (zakładam że sprawdzone w 100%) co ma do tego wtryskiwacz. Jeśli nie pali to ecu odcina właśnie paliwo aby nie zagrzać wydechu.. Można sterowanie cewki do testu zamienić miejscami w kostce. Jeśli pojawi sie na 4 cyl. iskra to przewód idący do ecu lub driver.
Opis pasuje mi do rozsypanego katalizatora. Kawałki blokują wydech. Najlepiej to sprawdzić odkręcająć rure przed katalizatorem. Jak się nie będzie dusił to diagnoza potwierdzona.
Ciągle mijam jakieś samochody z ryczącymi wydechami. Im głośniejszy wydech tym bardziej tendetny samochód. Dobijają mnie maluchy, cieniasy czy polonezy. Ja rozumiem, że tacy kierowcy chcą zwrócić na siebie uwagę, ale tak naprawdę nie mają czym bo każdy się odwróci w poszukiwaniu czegoś nadzwyczajnego a zobaczy poldka albo kaszlaka. Widzę, że wielu kierowców...
30 kucy-przesada,ile fabrycznie ma ten motor 66KM,ludzie samym powietrzem auto nie jedzie,poza tym ciekawe jak długo silnik wytrzyma dodatkowe 30KM?przeciez zeby z punto 75-95KMczyli 20KM gosciu wymienil walki,kolo zamachowe,wydech,dolot,soft i ..... a wy myslicie ze podkrecicie turbinke i +30KM bez szkody dla motoru? litosci...
Czemu akurat półsekwencja? A dlatego ze sam mowisz ze to fullgroup. Sekwencja to kazdy wtrysk oddzielnie pracuje a fuulgroup to znow wszystkie razem podawaja paliwo i nie wazne czy w danym momencie jest ssanie czy praca czy wydech. Cisnienie zwieksz na 1,25
A czym może być spowodowane falowanie obrotów silnika ? https://www.youtube.com/watch?v=YIyxuA67... Filmik bardzo słabej jakości i bardzo cichy, ale słychać falowanie i ustabilizowanie. Na zimnym silniku obroty są podniesione i również falują. Gdy się przejedzie kilka kilometrów i po zatrzymaniu pofalują i się stabilizują na niskie...
Najpierw zadaj sobie pytanie czy takie pierdzenie samochodem jest eleganckie. Z tego co wiem to samochody sportowe i wypasione limuzyny nie pierdzą, a ilekroć słychać basowy dźwięk to jest to często jakiś zupełnie niesportowy samochód typu punto czy skoda. No ale jeśli chcesz pokombinować, to może taniej wyjdzie z końcówkami wydechu, tylko takimi mocowanymi...
hmm w sumie spotkalem sie juz z tematem zatkanego lodem wydechu, przyznam szczerze ze tego nie sprawdzalem, ale w takiej sytuacji dziwiłby fakt opóźnionego zapłonu (wg wskazań E.C.U)
Że obniża moc to nie słyszałem, najwyżej kontrolka się zapala. Do tego są zaślepki z małymi dziurkami. Jeśli zaciąga powietrze w stronę kolektora to lepiej porządnie zaślepić, jeśli dmucha od strony wydechu to nie ma wpływu. Z prostszych rzeczy możesz spróbować odpiąć przepływomierz i sprawdzić czy coś się poprawi.
a czy powinien być jeden czy dwa zawory EGR tzn na ssaniu i na wydechu? Bo zrozumiałem po dzisiejszym badaniu na dwóch komputerach przez trzech "fachowców" że jest jeszcze jeden zawór od recyrkulacji pracujący analogowo (ten na ssaniu pracuje tylko 0-1) . Dejacek
no dobra i co z tego ?? co to ma byc ze np z punto 1.1 bedzie szedl ogien z rury ??? chyba tylko pokaz dla debili co sie tym zachwycaja. Pokaz gosciu klase i stuninguj silnik zeby mial 100 koni wiecej tylko ze to nie jest proste i tanie a takie durne przerobki tupu pierdzacy tlumik czy tym podobne to jakbym byl policjantem to masz pewnosc ze masz zabrany...
Po opisie można podejrzewać, że w którymś cylindrze nie zgadza się spalanie. Czyli "bum" jest nieprawidłowe. Do sprawdzenia błędy ECU, a potem: - Świece+iskra. - Kompresja. - Ustawienie rozrządu. - Wtryski. - Osobiście raczej bym się spodziewał albo problemów z zapłonem, albo rozrząd przeskoczył o ząbek. - Problemy z wtryskiem będzie już widać na elektrodach...
dokładnie zmień filtr gazu , filtr powietrza i zmień przerwę na świecach do 0,7mm gaz lepiej chodzi na takiej przerwie... i zastanów się nad świecami!!! miałem kiedyś PUNTO na gazie i też zrobiłem nim ze 100tys. i załozyłem kiedyś swiece BOSCHa które trafiły do śmieci po 4 dniach bo zaczął strzelać i nie chciał sie wkręcać na obroty!! NGK sprawę rozwiązało.........
Witam tak jak w tytule, mam fiata punto 2 1,2 16v 2000r z 4letnia instalacja gazowa, problem jest w tym ze nie rowno chodzi na obrotach, podczas jazdy szarpie przy puszczaniu gazu oraz na nizszych biegach gdy o roty schodza ponizej tych 2000 tez szsrpie, na gazie strzela z wydechu oraz z nie wiadomych przyczyn gdy nie rowno chodzi to swiatla przygasaja...
A jak się zachowuje sonda przy depnięciu ? Parownik to najprawdopodobniej coś z rodzaju zavoli GES. Posiada jedną śrubę regulacyjną do napięcia membrany. Ja ustawiam ją tak by zawsze już nawet przy 900-1200 rpm sonda była na bogato, potem domykam register i czynność powtarzam tyle razy aż uzyskam zawsze bogatszą mieszankę. Potem wkładam krokowca i kalibruje...
SC i CC z silnikiem 1100 (ten z paskiem rozrządu) był na wtrysku wielopunktowym. CC z tym silnkiem miał nazwę sporting. Jeżeli jest jednopunkt,co prawdopodobnie z Punto 55. Jeżeli łapie muła to podstawowe czynności-ciśnienie paliwa,drożny wydech,ewentualnie podglądnąć jak tam z MAP'em
Odpięta jest druga sonda ta za katalizatorem. Sonda od składu mieszanki jest nieruszana Choć za katalizatorem i jako second check a głównie jako kontrola sprawności katalizatora to i tak sygnał z tej drugiej sondy trafia do kalkulatora mieszanki w ECU... Więc sorry jeśli nie emulowałeś sondy po wy...bce kata to ECU Ma informacje o niedrożnym wydechu...
Witam, Dzisiaj dzisiaj wymieniłem dolną i górną poduszkę skrzyni i do tego przypadkowo zlokalizowałem luźną osłonę wydechu pod zbiornikiem paliwa. Nie wiem czy przyczyną były poduszki czy luźna osłona, ale hałasy ustały. Chwilowo osłona w luźnym punkcie umocowana na opaski zaciskowe. https://filmy.elektroda.pl/74_1613479948... https://obrazki.elektroda.pl/3370844500_...
punto wydech pierdzi wydech pierdzenie wydech
dźwięk laptop przez bluetooth skoda moduł sterujący wyczyścić pompa grundfos
płyta indukcyjna wyłącza smart grundig
Wzmocnienie sygnału z analogowych organów DIN MAN TGL 7.150 EBS Fault Code 03257-00 Diagnosis