ja bym sprawdził głowicę objawy te co napisałeś to objawy pękniętej głowicy
Wypij melisę, już ? na pewno ? Silnik do wymiany generalnie, ten typ tak ma. Pęknięta głowica. Objawy idealnie pasują. Co ciekawe w tym aucie, często właśnie nie ma typowych objawów wodno-olejowych.
Tak by to wyglądało, że jednak uszczelka, czy też pęknięta głowica, czy takie same objawy są na benzynie?
To są typowe objawy pękniętej głowicy. Pozdrawiam.
Jakie są objawy tego że pękła ???
Taki objaw daje zapchana nagrzewnica lub pierwsze objawy pękniętej głowicy czy padniętej uszczelki pod głowicą (zapowietrza się nagrzewnica).
Zrób diagnostykę, może błędy coś podpowiedzą. Uszczelka nie powoduje gaśnięcia samochodu po dodaniu gazu i długiego odpalania. Raczej byłby to problem z zasilaniem w paliwo. Duże ciśnienie w układzie chłodzenia i szybkie nagrzewanie się (brak odbioru ciepła przy zakłóconym obiegu chłodzenia) z dużym prawdopodobieństwem wskazuje na uszczelkę albo pękniętą...
A czy może być blok pęknięty ??? Jakie wówczas były by objawy pękniętego bloku ??
Jedz na poprawę. A prawdą jest taką że może być winna uszczelka jej nieprawidłowy montaż (nie wyrównanie głowicy ,złe dokręcanie) lub pęknięta głowica albo blok.
Jakie mogą być jeszcze objawy pękniętej uszczelki po głowicą? , u mnie po za ubytkiem płynu chłodniczego nie ma żadnych innych objawów
Dziś wymieniłem sprężynkę od tłoczka na tę z pękniętej głowicy. I dziś objawy pierwotne - przy zakończeniu poboru małego ciśnienia (szampon) silnik się wyłącza, tłoczek odbija, przy wysokim ciśnieniu, pompa nie wyłącza się po zakończeniu korzystania z lancy... Czyli zaworek zwrotny na dopływie na zdjęciu poniżej do wymiany? http://obrazki.elektroda.pl/2620172900_1...
Opisane objawy wskazywałby na uszkodzoną uszczelkę lub pękniętą głowicę.
Witam, Pytam się z własnej ciekawości ... Samochód sąsiada. Corsa C 1.2 Płyn miesza się z olejem i brakuje mocy. Oczywiście silnik drży na postoju i dymi na biało. To objawy UPG czy pęknięta głowica?
A jak sprawdzić czy termostat otwiera . I jak sprawdzić czy pompa kręci? Na poziomie takiej wiedzy możesz tylko narobić więcej szkód, przyczyn może być naprawdę wiele, uszczelka głowicy, pęknięty blok, głowica, termostat, nie działający wentylator, zabita chłodnica. Dobra rada pierwszy lepszy mechanik postawi diagnozę w 5min
Głowica jest właśnie u fachowca, który miał sprawdzić czy nie jest pęknięta a jak nie jest to wymienić uszczelniacze i splanować. Te kłęby dymu i ubytek chłodziwa jest mi znajomy więc zobaczymy co będzie. W każdym razie jutro ok 14 mam dzwonić i będzie werdykt Edit: Odebrałem głowicę, okazało się że nie była pęknięta. Wymieniono mi uszczelniacz i splanowano...
Witam przysune się do tematu Tak jak kolega pisze może być pęknięta tuleja lub głowica. Ja też mam McCormicka miałem podobne objawy tylko mi szła kompresja do chłodnicy i woda na tłok i mam pękniętą głowice bo oddawałem na szczelność. Tak apropo może ma ktoś na zbyciu głowicę za rozsądne pieniądze proszę o kontakt na tel 506226798 z góry dziękuję
Możliwe, że w przewodzie jest powietrze, przed podłączeniem odkręć kran i przelej wodę żeby wygoniło powietrze i sprawdź czy dalej jest tak samo? W niższym modelu miale troszkę podobne objawy i to pomogło! No chyba, że pęknięta głowica?
Podstawowa czynność, to wywalić termostat na czas testu. Czy podczas pracy na postoju, objawy są takie same? Jeśli jest pęknięcie głowicy, puszcza uszczelka lub jest pęknięta tuleja cylindra, to pod obciążeniem silnika natychmiast może zagotować i wypluć wodę. – Termostat nie zdąży się otworzyć.
Ciekawe dlaczego moja wypowiedź jest niemerytoryczna? No jak można zdiagnozować cokolwiek nie widząc auta. W Fabii nie raz spotkałem się iż pęknięta uszczelka pod głowicą powodowała takie objawy. Wymiana samego korka nie na wiele się tu zda. Na forum Fabii jest bardzo dużo takowych przypadków. Można sprawdzić po zdjęciu korka czy np. nie widać spalin....
Jestem w trakcie wymiany pompy, gdyż wycieka mi płyn z chłodnicy i nie w łą cza mi się termostat po wymianie na nowy. Moje pytanie jest takie - jakie byłyby objawy jakby to była wina uszczelki pod głowicą?
Co do regenerowanych, nadal jest to używana. A one chyba w większości sa albo będą pęknięte. Zmieniałem pęknięta w q5, kupiona zregenerowana i rok później dalej pokazują się objawy pęknięcia.
Różnicy w objawach nie ma, żeby stwierdzić cz to uszczelka, czy głowica. Obawiam się, że pozostaje tylko demontaż głowicy i dokładne oględziny jej i uszczelki. Jest możliwe, że to tylko uszczelka wymaga wymiany, ale może być "skrzywiona", lub pęknięta głowica. To co teraz napiszę to nie fachowy sposób, ale możesz spróbować jeszcze dokręcić głowicę i...
Ciśnienie powinno być zbliżone. Czy jakies inne objawy? Możliwa uszczelka pod głowicą. Trzeba sprawdzić luz zaworów ewentualnie wyregulować i sprawdzić ciśnienie jeszcze raz. Możliwe pierścienie. Już teraz możesz w świece wlać trochę oleju silnikowego i zmierzyć ciśnienie. Jeśli się poprawi znaczy że pierścienie pęknięte. Może z przegrzania. Jeśli nie...
Na początek test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia. Objawy wskazują na wydmuchaną uszczelkę głowicy.Objawy powinny się pogłębiać.Jeśli test wypadnie pozytywnie niestety głowica w górę i na sprawdzenie szczelności-możliwe że pęknięta.Jeśli nie jest pęknięta to planowanie,opcjonalnie nowe uszczelniacze zaworów,uszczelka i do dzieła.
Przyczyna tylko i wyłącznie w rozgraconym zawieszeniu. Po prawidłowej naprawie objawy ustąpią. Być może jest pęknięty drążek skrętny w głowicy przekładni.Nie potrafię tego inaczej nazwać. Miałem coś takiego w Fordzie KA. Objawy podobne. Skończyło się na wymianie maglownicy. Wiesz, w pewnej szkolnej lekturze konował leczył pacjenta, u którego przyczyną...
te objawy które opisałeś to stawiam ze jest gdzieś pęknięta chłodniczka oleju
Tak jak kolega powyżej napisał. Bywa że jedna z nitek pasma łączącego silnik z płytą jest pęknięta. Takie objawy są częste przy pękniętym chasis silnika. Zdejmij głowicę, odkręć dwie śrubki łączące silnik i karetkę. Zdejmij silnik, wyjmij taśmę. Zdejmij czarną osłonę tarczy i pokręć zębatką. Jeśli ciężko chodzi, to zdejmij metalową tarczkę. Często jest...
Głowica jest przypadkiem 9/10 , ale blok może nie mieć płaszczyzny , albo będzie pęknięta tuleja cylindra i objawy te same . Ale żeby to zweryfikować trzeba wydrzeć motor z auta i rozebrać na części pierwsze , co w takim przypadku taniej wychodzi drugi słupek.
A czemuż to podejrzewasz uszczelkę pod głowicą ? Raz jest wypalona, z przedmuchem - uszkodzona, a raz nie ? Miałbyś cały czas podobne objawy, a nie tylko na światłach. Miałem pękniętą głowicę, to trochę :( gorzej niż UPG. Rano staw w cylindrze, po odpaleniu gdy wydmuchało płyn jeździł dobrze aż do pełnego zagrzania, wtedy dopiero musiał ten płyn z pęknięcia...
Witam jak w temacie skoda 100 z silnikiem 1.0, silnik z tyłu chłodnica tak samo chłodzona nawiewem powietrza z boków auta. Objawy przegrzewający się silnik i pozytywnie wychodzący test spalin w układzie chłodzenia. Ciśnienie sprężania po 9 na każdym cylindrze, moc jest silnik pracuje równiótko. Głowica sprawdzona, uszczelka wymieniona dwa razy objaw...
Dzień dobry, pacjent B&D PW1700SPM. Objawy: po włączeniu silnik cały czas pracuje, tak jakby pompa nie nabijała ciśnienia do odpowiedniego poziomu. Po naciśnięciu spustu lancy, silnik nadal pracuje, woda leci ale pod słabym ciśnieniem... Myjkę rozebrałem, podejrzewałem pękniętą głowicę pompy, ale nie... po zdjęciu głowicy zobaczyłem, że jedna sprężynka...
Witam. Widziałem już kilka podobnych tematów, w których opisany był ten problem i przyczyną może być: - niedrożna nagrzewnica lub wykruszona gąbka na klapce ciepło-zimno - uszkodzony termostat - uszkodzony czujnik temperatury - co niektórzy wymieniali rurki przed wejściem do nagrzewnicy, bo zaworek zapchany - zapowietrzony układ chłodzenia - niedobór...
Ja przy podobnych objawach miałem pękniętą głowice na 3i4 cylindrze.
Silnik czasami lekko nierówno pracuje na biegu jałowym, a jak odpalam po 8 godzinnym postoju to przez parę sekund pracuje jakby na 3 gary. Czy te objawy wskazują jednoznacznie na padnięty dół silnika i konieczność kosztownego remontu ? Ja myślałem że UPG, bo brał mi też wodę oprócz oleju. Była pęknięta głowica...
Żadne kody,żadne błędy-najpierw zobacz czy nie masz typowych objawów pękniętej uszczelki pod głowicą.....opisz dokładniej problem.
Sprzęt Parkside działa lub nie działa. Proponuję sprawdzić akumulator na innym sprzęcie, i wyeliminować najprostsze przyczyny czyli sprawdzić połączenia (rozpiąć złącza, sprawdzić połączenia ukryte pod koszulkami termokurczliwymi ) i luty nawet jak wyglądają dobrze. W takiej szlifierce którą mam problem polegał na słabym pękniętym lucie przewodu łączącego...
Brawa dla mechanika.poszedł na łatwiznę bo jeżeli za pierwszym razem gdy pękł pasek i auto zostało lekko przegrzane co skutkowało uszkodzeniem uszczelki pod głowicą powinno się taką głowice poddać probie szczelności a przede wszystkim każdą głowice po przegrzaniu powinno się "splanować" tzn. wyrównać jej płaszczyznę ponieważ aluminium jest materiałem...
Trzeba odkręcić rozrusznik i sprawdzić sprężynę na sprzęgle odśrodkowym. Wg opisanych objawów , coś z nią nie tak-rozpięła się lub pękła.
Jeśli chodzi o te całe koło Wrońskiego, nie wierzę, że to działa. Może być to subiektywne odczucie - opóźnienie momentu obrotowego. Wspomaganie grawitacyjne: żeby zjechać na sankach z górki, trzeba sanki na tą górkę wciągnąć. Co zrobić z tym pękniętym portem? http://obrazki.elektroda.pl/8131849900_1... Wyciąć całą przegrodę? http://obrazki.elektroda.pl/2971453500_1...
Coś wpadło ale jak ma kompresje równą to nie jest pewne że to tłok a to że ropa schodzi szybciej to pierścienie zapchane nagarem od niedopalonej mieszanki. Ja bym sie przyjrzał głowicy, popychaczom a objawy mi podsuwają upg lub pęknięcie głowicy.
Witam, swoje pytanie chciałbym skierować do użytkownika "mazawada" . przeczytałem cały temat bez ociągania się i mam prośbę byś odpowiedział mi na co zwrócić uwagę kupując karcher hds 895 . Mój wybór padł na ten model, ponieważ będzie czyścił maszyny rolnicze i koparko-ładowarkę. podgrzewanie wody jest niezastąpione choć model hd 1090 jest kuszący...
Witam, tydzień temu pojechałem do sklepu 1km ,corsa stała całą noc no dworze więc jej nie gasiłem… Gdy wyszedłem ze sklepu widziałem tylko kłęby niebieskiego dymu. Stwierdziłem ,że to pewnie uszczelka pod głowicą, więc kupiłem wszystko i w czwartek zdjąłem głowicę ,w piątek dałem do splanowania i wieczorem poskładałem wymieniłem gumki ,dotarłem...
To tak nie wiem jak jest teraz ino kuzyn powiedział mi że są takie same objawy jak wcześniej czyli normalnie silnik wchodzi na obroty tylko głowica się nie kręci jak mu dodam gazu tak jak by znowu nie było szczelności. Rozbiorę go jak będę u niego i sprawdzę czy pierścień jakiś nie pękł. I czy czasem ja czegoś źle nie uszczelniłem. Pozdrawiam.
dzis pękł wąż od płunu chłodzącego do reduktora. Zauważyłem, ze w zbiorniczku sa ślady tłustej substancji. Płynu niby nie wywala, ale podejrzenie uszczelki głowicy jest. Teraz pytanie. czy uszkodzona uszczelka głowicy może powodowac takie objawy jak w tym przypadku? Dodano po 2 jeszcze dosc mocno dymi na biało nie wazne czy zimny czy ciepły w zbiorniczku...
rozrząd jest w porządku samochód został wstawiony do mechanika który doszedł do wniosku że jest co nie tak z głowicą -pęknięta prowadnica zaworu lub coś z zaworem dlatego nie ma sprężania, przebiera na wolnych obrotach i kopci na biało za jakieś 2 tyg. będzie zrzucał głowicę więc wtedy się okaże w silniku wcześniej urwał się zawór i inny mechanik założył...
Kolego objawy przez ciebie opisane jednoznacznie wskazują na uszkodzoną uszczelke pod głowicą silnika -tj. przedostawanie sie płynu chłodniczego do cylindrów w silniku (ubywanie płynu ,mocna biała para z wydechu w czasie pracy silnika ,trudności z uruchomieniem ciepłego silnika). Proponuje jechać jednak do warsztatu samochodowego w celu naprawy tej...
Witaj, mam piaggio x8 200 i miałem takie same objawy jak ty. Z tym, że ja po dwóch godzinach postoju nie mogłem już w ogóle odpalić skutera, dopiero następnego dnia. W końcu oddałem go do warsztatu i tam okazało się, że ma pękniętą głowicę. Płyn chłodniczy "zalewał" świecę i nie było iskry, a po wyschnięciu (następnego dnia) odpalał jak gdyby nic. Sprawdź...
W moim przypadku (co prawda nie silnik VAG-owski), gaśnięcie po rozruchu i przejechaniu kilku kilometrów było objawem pękniętej uszczelki pod głowicą. Samochód po kilku minutach odpalał i czasami przejechał ponownie z 10 km. Sprawdź czy nie ma osadu na korku oleju, ewentualnie czy nie "przybywa" płynu chłodniczego.
Dodaj doktora do oleju i jak 100km będzie ok to znaczy silnik już swoje przejechał i chlodzenie nawet bez termostatu nie jest w stanie utrzymać temperatury. Ile przejechał nie wiem, to co na liczniku to może być dalekie od prawdy. Ale jak dla mnie to jakby przejechał za dużo to by były tego oznaki - jakieś przedmuchy, dymienie z wydechu, brak mocy,...
Witam, od paru dni na zimnym silniku mam takie oto objawy: Filmik na YouTube [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... W cytrynie niedawno był robiony mały remont silnika - wymiana paska rozrządu, z pompą wody, napinaczem, wymiana uszczelniaczy zaworowych, uszczelki głowicy, szlif głowicy, i pare innych uszczelek zostało wymienionych,...
Tak odświeżę bo mam zbliżone objawy choć nie te same i może ktoś doradzi. Otóż zmieniałem pękniętą głowicę z urwanymi świecami żarowymi w silniku. Udało mi się zdobyć kompletną głowicę (bez rozrządu) w b.dobrym stanie jak to określili panowie od jej planowania. Gniazda w b.dobrym stanie, trzymała kompresje, żadnych uszkodzeń. Wymieniona, odebrałem auto,...
Witam Nareperowałem HP 3325. Objawy: głowica tańczy od początku do końca wałka. Zgłupiała i tak porusza się bez końca. Okazało się, że element mocujący taśmę do głowicy jest połamany. Składa sie on z plastiku i metalowej nakładki w kształcie ceowniczka (bardzo mały). Odkręcamy obudowę (4 wkręty), zdejmujemy ją, zdejmujemy spreżyny z wałka i podkładki...
Na podstawie tego opisu trudno stwierdzić, czy przyczyną jest uszkodzenie sprężarki czy (w tym wypadku duży) ubytek czynnika chłodniczego. Objawy są bardzo podobne. Doświadczony fachowiec może to stwierdzić po wielu szczegółowych badaniach. Taki nagły brak efektu chłodniczego wskazuje z większym prawdopodobieństwem na uszkodzenie sprężarki (np: uszkodzony...
A ja patrząc na zdjęcia odnoszę wrażenie, że kolega autor już tak nakręcił wszystkimi rdzeniami, że nawet jakby wlutował identyczny filtr to nic nie da... Po co to kręcić na pałę, gdy nie wiadomo, która cewka za co odpowiada i nie posiada się serwisówki oraz sprzętu? Poza tym, jak słusznie zauważyli koledzy, w głowicy jest więcej elementów prócz cewek......
Zmierz ciśnienie sprężania, zanotuj wartości, wlej do każdego cylindra po 5 ccm oleju, znów zmierz ciśnienie sprężania, znów zanotuj. Jeśli bez oleju ciśnienie na podejrzanym cylindrze jest znacznie niższe niż na pozostałych,zaś po podaniu oleju wzrasta i wartość zbliża się do pozostałych, oznacza to że zużyte są pierścienie tłokowe. Jeśli nieszczelna...
Znajomy mechanik powiedział, że może to byc właśnie jedną z przyczyn i wymieniłem termostat i czujnik temperatury Znajomy mechanik jeżeli oglądał samochód, powinien wiedzieć na pewno, czy termostat jest przyczyną. I po wymianie widać nic się nie zmieniło temperatura wody przekracza 100 stopni, a wiatrak się nie włącza - gotuje się silnik. I nie będzie...
Odświeżam w między czasie pojawiły się dodatkowe objawy: skuter nie osiąga więcej niż 40 km/h, jak się doda na maxa gazu, zaczyna się jakby dławić, przerywać, mulić. Myślałem, że wina może leżeć w tym że przytarłem silnik (bo miałem dziurę w obudowie filtra powietrza naciągnęło kurzu i takie tam) wymieniłem cylinder i tłok, podczas wymiany zauważyłem,...
Co do kolegi "misiotaki" to może i ma racje z tym planowaniem głowicy, ale problem pojawia się chyba w polonezach na wielopunktowym wtrysku a z tego co wiem w 97r. nie było wielopunktowego wtrysku tylko jednopunktowy BOSCH. Pewnie przedmówca ma rację, jeżdżę tylko wielopunktem. Natomiast co do samego mechanizmu ubytku wody to uważam że raczej będzie...
Witam . wobec tych objawów to jest pęknięcie głowicy lub bloku silnika takie przypadki miewałem w cylindrze po latach robi się dziura i ciśnienie uchodzi częściowo w układ chłodzenia . uważam że bez wizyty w zakładzie profesjonalnym się nie obejdzie . / Bo dobry BÓG zrobił co mógł teraz trzeba zawołać fachowca /
Witam, auto o którym mowa to Volkswagen Passat B5FL, 1.6 ALZ (benzyna bez gazu), rocznik 2002. Od kilku miesięcy ubywa płyn chłodniczy ze zbiorniczka w dość szybkim tempie - co 400-500 km muszę dolać cały zbiorniczek. Płyn ubywa TYLKO podczas jazdy, gdy auto stoi w garażu poziom płynu się nie zmienia ani nic nie kapie. Zacząłem badać temat: chłodnica...
Witam, .nie dawno kupiłem Volvo s40 1,9 TD 97 r. i zaczynają się ujawniać bardzo niepokojące objawy. sprawa pierwsza: problem z odpaleniem auta po nocnym postoju, gdy temp jest ok 20 stopni odpala w miare bezproblemowo....gdy temeratura spadnie do okolo 10 stopni trzeba go dlugo krecic, silnik szarpie...wolno wchodzi na obroty ale po paru sekundach...
Dobry wieczór, mam problem z bąbelkami pokazującymi się w zbiorniku wyrównawczym, i to problem który już występuje tak od około 50 000 km. Postaram się krótko w punktach opisać objawy: auto: Passat B7 2.0 140 km, CFFB, 248 000 km, 1. Przy przebiegu około 200 000 km, wyskoczyła mi informacja w zimie o niskim poziomie płynu chłodniczego. Jednak nie przypominałem...
Witam to mój pierwszy założony temat, a mianowicie mam problem z cc 700 benzyna rok 1993 gazik weber otóż chciałbym odpowiedzi na pytanie czy przyczyna mojej usterki jest uszczelka pod głowica czy coś jeszcze innego. A wiec około 3 miesięcy temu była wymieniana uszczelka pod głowica ponieważ płyn chłodniczy przedostawał się do komory spalania jednego...
Cześć ! Jestem posiadaczem Audi A3 8P Sportback 1.6 102KM rok 2006 +LPG Jeśli macie chwilkę czasu żeby doczytać do końca post uprzejma prośba o pomoc – bo mnie już się kończą pomysły. Objawy: • Auto słabo przyspiesza, powyżej 4500rpm zaczyna szarpać tracić moc niezależnie od biegu ( choć najbardziej widoczne na 4 i 5 biegu pow 120km/h) w...
Kolego robertkarolak, z tego co napisałeś, to masz ewidentne przedmuchy do układu chłodzenia. Jeżeli nie masz instalacji gazowej, bo ona może też powodować podobne objawy (nieszczelny reduktor), to raczej pozostaje tylko uszczelka pod głowicą lub pęknięcie. W tym przypadku test jest raczej zbędny, ale zamiast testu z płynnym roztworem, można wykonać...
Wiadomo iż uszczelka jest najprostsza usterka ale czasami jeszcze pęknięcie głowicy lub tulei w bloku mają takie objawy ale nie strasze tylko informuję :-) pamiętaj jak zdejmiesz czapkę żeby starannie obejrzeć uszczelke oraz płaszczyznę bloku żeby namierzyć przedmuch.dodam że głowica obowiązkowo do szlifu płaszczyzny oraz sprawdzeniu szczelności i przy...
Proponujęnajpierw sprawdzićpompę która jest dokręcona za zaworem eżektorowyn czy pompuje powietrze, jest ona połączona z ukłądem wtryskowy. Jeśli pompuje sprawdzić zawór który jest pod plastikowym kolektorem ssącym, najczęściej jest on powodem problemów z uruchomieniem. Seryjne zawory są stalowe i lubią pęknąć, a jak już to nastąpi rozkładanie silnika...
Witam. Mam problem z autem Scania r440, mianowicie wysokie spalanie, brak mocy, gwizd turbiny- za bardzo doładowana. Rozsypała się pompa paliwa, została wymieniona na nową, dwie trasy na niej i spalanie normalne jak wcześniej około 30l z ładunkiem 21T na chłodni. Podczas jazdy pod górki auto potrafiło się przydławić i puścić z tłumika dym czarny lub...
Kilka dni temu wymieniałem membranę odmy i uszczelkę pod pokrywą zaworów, były w opłakanym stanie - objawy ESP check i dziwne hałasy. Po wymianie jak ręką odjął. Wszystko elegancko chodziło. Zrobiłem jakieś 60km. Zatrzymuję się na światłach, start zielone dodaję gazu a tu nagle wręcz wybuchło białym dymem. Jakby ktoś rzucił granat dymny. Zjechałem na...
Cześć, Chciałbym uzupełnić wątek i podziękować wszystkim za dotychczasową pomoc. Dodatkowo chciałem wyjaśnić, że przez jakiś czas kontynuowałem temat prywatnie z kol. Andrzejem L., żeby nie zaśmiecać forum pytaniami bardzo podstawowymi. W tej rozmowie udało się wykonać kilka pomiarów i przeprowadzić testy. Odpowiedzi i uzupełnienia do pytań z wątku:...
Witam, Przedstawiam historię pewnego samochodu i bardzo proszę o pomoc w kwestii jakichkolwiek uwag mogących mieć wpływ na istniejącą sytuację. Problem dotyczy samochodu: - Opel Insignia 1.6 turbo, benzyna, moc 180 KM. silnik A16LET rok prod. 2010. - samochód po raz pierwszy trafił do warsztatu 07.10.13 na standartowy przegląd po 120000 km. i z rzeczy...
Witam, Posiadam mazdę jak w temacie, 2.0D na Comprexie. Silnik zawsze odpala od "strzała", jak jest zimny obroty maksymalne to 2000 oraz wielka chmura białego oraz czarnego dymu. Jak już się zagrzeje, to objawy znikają. Dodam, że gdy próbuję ją wkręcić na wyższe obroty jak jest zimna, to oscyluje między 1800-2000, aż w końcu wyleci jeszcze większa chmura...
Witam szanownych forumowiczów, Od niedawna walczę z problemem jak w temacie. Przejżałem przypadki opisane na forach ale nie znalazłem takiego jak mój. Opis pacjenta: Kadett E 1.4i bez gazu. Silnik C14NZ z jednopunktowym układem wtryskowym benzyny Multec. Objawy: Zimny silnik zapala bez problemu, i pracuje stopniowo zmniejszając wolne obroty. Po ok 2...
Witam Panowie mam taki problem,podczas ostatniej wymiany świec zapłonowych pod cewką w jednej z komór świecy znajdował się płyn chłodniczy(kolor czerwonawy oraz zapach taki sam) ok. 20ml.Jakieś 6 miesięcy temu wymieniałem cewkę ale było tam sucho lub był ale olej,więc olejem w tym miejscu się nie przejmowałem gdyż stwierdziłem że to może być uszczelka...
Problemem jest cofające się do zbiornika paliwo i zapowietrzenie układu. Pompy LUK mają wewnątrz zaworek zwrotny - kulka i sprężynka. Pęknięcie sprężynki powoduje, że kulka nie trzyma ciśnienia paliwa w głowicy. Pierwszym objawem jest najczęściej nietrzymanie przy niskim stanie paliwa w zbiorniku. Dlaczego - czort wie. Potem ciężko pali przy mrozach....
Sądząc po objawach to wygląda to na pęknięcie w głowicy, chociaż niekoniecznie musi tak być. Jeśli silnik był przegrzany np. jazdą bez wody to przed wymianą uszczelki należałoby splanować głowicę. Poprostu od temperatury mogła sie lekko wykrzywić. proponuje zajrzeć tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Witam. Wątek o bardzo starym sprzęcie, niestety nie znalazłem na stronie Samsunga żadnej podstrony z opisem tej wieży aby móc wam przedstawić ją konkretnie (zgaduję, że po cyferkach ciężko to ogarnąć) mam jedynie linkt do instrukcji obsługi [url=http://downloadcenter.samsung.com/c... jest tu. Odzyskałem...
Podobne problemy mogą być spowodowane wadliwym działaniem układu zapłonowego (pęknięcie na kopułce dawało koledze w golfie takie objawy) albo nawet rozszczelnieniem uszczelki pod głowicą i zaciaganie spalin do silnika. Temat dość stary więc napisz, kolego, czy juz udało Ci się cos zaradzić.
Wg mnie to wygląda na uszczelkę bądź pękniętą głowicę jeżeli nie widać wycieków. Dość często zdarza się, że uszczelka puszcza mimo iż nie widać objawów o których pisałeś.
Jest to przewód odmy.Na razie sklej taśmą i pojedziesz. Tak zrobiłem, działa. Czyli żeby to znaleźć na allegro szukać rurki odmy? Jeszcze zapytam, mam w tej rurce trochę takiej substancji musztardowej, w dolocie to samo. Czyżby uszczelka pod głowicą? Innych objawów nie zauważyłem, no może olej trochę szybciej znika.
Witam. Jestem posiadaczem owego skutera (można nazwać złomem, jedno i to samo). Zakupiłem go rok temu i przejechałem nim 400km jedynie i to w 2dni gdy go docierałem i też na ponownym docieraniu. Pozostałą część czasu spędziłem na naprawach. Zaczęło się od tego że gdy jechałem w lesie skuter wywrócił się na błocie. Zgasiłem go a potem znów odpaliłem...
Cześć. Te objawy mogą być powodowane przez pęknięcie pierścienia tłokowego [wysokie obroty zimnego silnika], uszczelka pod głowicą ,uszczelniacze zaworów.Trudno zdalnie odpowiedzieć. Musisz skonsultować to z mechanikiem.
Miałem kiedyś identyczne objawy w VW T3 (wasserboxer) - po wielu poszukiwaniach okazało się że było niewielkie pęknięcie głowicy i ciśnienie sprężania uciekało do ukł. chłodzenia. Uszczelki pod głowica też bym nie wykluczał- nie zawsze objawy są standardowe (takie jak opisałeś), musisz zacząć po kolei: 1.czy płyn dopływa do chłodnicy po zagrzaniu (otwarciu...
Miałem kiedyś w golfie 2 pęknięta głowice i zajeżdżałem 2 lata aż padło auto a płynu brał mi 1l na 200km.
Udało mi się uszkodzić głowicę w mojej Xsarze. Jest wyżarta i pęknięta - tak to jest jak się za długo jeździ z objawami uwalonej uszczelki pod głowicą. Pytanie jest takie: czy głowice od silników 2.0 HDI są zamienne? U mnie Jest RHZ / DW10ATED. Czy głowice od RHY pasują? Od innych wariacji 8V też?
Moja teoria jest taka że układ zapowietrza się i jak w końcu wystarczająco duży bąbel powietrza podejdzie pod wirnik pompy ta przestaje tłoczyć, obieg ustaje i masz wszystkie objawy jak powyżej. Może walić powietrze ze sprężarki, mogą walić spaliny z silnika przez uszczelkę pod głowicą albo jakieś pęknięcie głowicy lub tulei cylindra. Podejrzane jest...
Tak poradziłem sobie z tym problemem tzn a wszystkich pompiarzy którzy regenerują te pompy to za mity które opowiadają typu elektronika .kalibracja itp.pierdoły to tylko nabijanie w butelke ta pompa to jak wszyscy wiedzą to kopia bosch vp37 produkowana przez zexel ale japończyki poprostu chcieli zmodyfikować tak zwaną siekiere co jest największą głupotą...
Uszkodzone uszczelniacze zaworów lub same prowadnice zaworów objawiają się tym, że przy odpalaniu pojawia się niebieski dym spalanego oleju. Mówiąc prościej po zgaszeniu silnika na noc olej dostaje się przez uszkodzone prowadnice do komory spalania a przy rozruchu zostaje przepalony. Zazwyczaj podczas jazdy z tak uszkodzonymi uszczelniaczami podczas...
Witam Mogłeś w ten sposób zrobić bardzo kosztowny błąd ale to można stwierdzić dopiero po objawach.Należało poczekać aż silnik całkiem ostygnie. Pierwszym objawem przegrzania silnika jest awaria uszczelki pod głowicą,zapieczenie pierścieni tłokowych,uszkodzenie uszczelniaczy zaworów. Podczas gwałtownego ochłodzenia silnika w Twoim przypadku dolaniem...
Nieprzyjemna sytuacja jest taka : ucieka płyn chłodniczy w mojej D40 2007 LE 2.5litra 130 tys.km. Najpierw (gdzieś od lutego) uciekał sobie powolutku i bezobjawowo - tylko czasem musiałem dolać z cm do zbiorniczka. Ale ze 2 dni temu widzę, że robią się plamy pod silnikiem. Zaglądam i widzę, że w tylnej części silnika, po prawej stronie - tam jest taka...
Telewizor „Belweder” o przekątnej ekranu 14 cali został poddany remontowi. Telewizor ten posiada kineskop nieoryginalny- AW36-48 w miejsce stosowanego zazwyczaj MW36-69. Kineskop zamienny jest bezpułapkowy. W ramach remontu zostały wymienione kondensatory papierowe, a także rezystory z pękniętymi obejmami. Ponadto wymienione zostały niektóre kondensatory...
Miałem podobnie. Przyczyną na 100% jest zbyt wysoki poziom oleju w silniku. Nie wiem czemu wszyscy uważają, że ten silnik lubi pływać i dolewają do maksymalnego poziomu. Zapewne stało się to po dolaniu. Teraz trzeba spuścić, niech zostanie tylko tyle aby dosięgało do bagnetu podczas postoju i żeby kontrolka nie paliła się cały czas. Może zapalać się...
Załatw sobie stetoskop lekarski, ktoś może ma przy aparacie do mierzenia ciśnienia krwi. Spuść wodę, wyjmij wtryskiwacze, podłącz kompresor do kranika w bloku lub chłodnicy wtłocz ok 1 bara powietrza włóż sam wężyk od stetoskopu w otwór wtryskiwacza i może uda Ci się zlokalizować na którym cylindrze jest problem. W c 360 są podobne objawy ale tam dość...
W silniku 1,9TDI AFN 110KM mam taki przyklad z paskiem rozrzadzu Wyrobil sie frez na wale koła glownego i doszlo do rozbiegania sie całego rozrzadu ktorego efektem bylo kopcenie samoczynny wzrost obrotow jakby mial byc za chwile jego samozapłon na koniec brak i spadek przy tym mocy Proba uruchomienia byla mozliwa kilkukrotnie Silnik pracowal normalnie...
Witam ma problem z wysokim ciśnieniem w układzie chłodzenia Chrysler Town & Country II 2014r 3,6 benzyna z gazem . Przewód od wody jest twardy, pirwszym objawem był wyciek z pod oringu od parownika następnie pękł trójnik od nagrzewnicy.Wymieniłem termostat i korek do chłodnicy na nowy kupiony w serwisie. Mechanik myślał że uszczelka pod głowicą ale...
W sumie to teoretycznie olej może się przedostać gdziekolwiek wewnątrz silnika gdzie jest bliskie sąsiedztwo kanałów olejowych i płaszcza wodnego i pomiędzy istnieje pękniecie. Ale przypadków pęknięć bloków i głowic jest niewiele- możliwe że nawet raz na 500 przypadków usterek gdzie objawem jest olej w wodzie. Jeżeli jesteś 100% pewien że chłodnica...
Dzięki odpowiedniemu specjaliście też dałem się naciągnąć na wymianę głowicy podczas gdy puściła uszczelka. Ale twój przypadek niepokojący. Nie jest niczym niezwykłym pękanie głowic w silnikach wysokoprężnych. Więc może u ciebie także to się zdarzyło. Tylko, że to mozna stwierdzić po zdjęciu głowicy. Inna przyczyna to pęknięcie lub korozja tulei cylindrowej...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
sprawdź drożność tego cienkiego wężyka od zbiorniczka wyrownawczego, mogł potraktować silikonem jak składał Ci i moglo go zatkać zgadza się :) więc tak grzeje się sprawdzić; termostat, korek zbiorniczka najlepiej pożyczyć miałem taki przypadek że mechanik wymienił upg ,nie pomogło kazał kupić głowicę bo pewnie pęknięta i zalać olejem z diesela i pieprzył...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
głowica pęknięta pęknięta głowica pęknięta głowica ursus
separacja sygnał schemat deutz agrotron ws10f27rpl siemens
harman kardon firmware grzybek bezpieczenstwa
Defro: Wentylator nie działa w trybie awaryjnym Czy Dell Vostro 3700 i3 obsługuje Windows 11?