A co chcesz tam robić? Podniosłeś chociaż maskę? A niech będzie http://obrazki.elektroda.pl/5972029300_1...
Sprawdź, czy nie brakuje mu prądu. Miałem identyczne objawy przy luźnej klemie w Boxerze i Ducato.
Podjedź do ogarniętego mechanika. Do sprawdzenia jest układ chłodzenia. Może płyn jest już stary. Można by pokusić się o jego wymianę. Można też zaobserwować czy przewodem powrotnym do zbiorniczka wyrównawczego płyn powraca pełnym strumieniem czy przerywanym, jeżeli stumień nie jest pełny "rwie się", to niestety może to oznaczać przedmuch do układu...
Jak to jest KTS,CDIF,LUNCH,itd-procedury wypalania każdy robi po swojemu czy jak zaleca producent.Podzielcie się wiedzą :wink: W PP2000 jest taka sama procedura, najpierw do 4000 potem schodzi 3000, raz w 307 2.0HDI, wywaliło mi odpowietrznikiem conajmniej z 3-4litry płynu chłodniczego. :)
źle odpowietrzonego układu czy to prawda W teorii w praktyce układ powinien się sam odpowietrzyć. Sprawdź czy termostat puszcza na nagrzewnicę. Mogą być czujniki od temperatury nie wiem ile on ma, może być termostat, najlepiej było by podpiąć interfejs i zobaczyć jak wyglądają parametry.
Przecinałem szlifierką te sprasowanie i wymieniłem na jakąś gumową używana rurę. Zamiast tego sprasowania użyłem zacisków jak na dole rury.
Sprawdziłem u siebie – niebieska wtyczka to czujnik położenia wału (jest poniżej obudowy termostatu). Zielona wtyczka to czujnik temperatury płynu chłodniczego.
Całkowita pojemność 6 litrów
Witam potrzebuje podpowiedzi przymierzam się do wymiany płynu chodzącego i płukanie całego układu bo zbiorniczku jest taki syf,nie wiem czy jest korek spustowy w moim peugeot 807 2.2 bęzyna Wymiana płynu chłodzącego oraz płukanie układu w Peugeot 807 2.2 benzyna to ważne czynności serwisowe, które pomogą utrzymać silnik w dobrym stanie. Oto szczegółowy...
czerwony. Są do kupienia na alledrogo dedykowane pod 307 nie czerwone, ale drogie i nie ma potrzeby przepłacać.
Za niski poziom płynu chłodniczego.
miałem też styczność z 1 ap w partnerze z silnikiem kfx też rwał i gasł ale nie świrował z obrotami wywalony był przekaźnik główny ten na nadkolu z lewej strony, kiedyś zresztą właściciel tego auta odpalił driver od krokówki - swoją drogą to tak jest jak się za dużo grzebie a pojęcia ni ma a na finisz zamraża silnik bo 20 zł na płyn chłodniczy szkoda...........
nigdy nie podnosiłem zbiorniczka :) , ale w większości wystarczy żeby był płyn. 1.odkręcasz wszystkie odpowieczniki (dodatkowo można naciskać gumowe węże przyśpieszy sprawę , nalewasz płyn do zbiorniczka gdy zaczyna lecieć płyn z odpowiecznika zakręcasz go następnie odpalasz samochód i grzejesz czekając aż włączy się wentylator
Hmmm. W 2 autach miałem podobny przypadek. Powodem był wąż uszkodzony w ten sposób, że płyn "wylewał się" tylko w trakcie jazdy (drgania auta, dziury itp.) W pierwszym doszedłem do tego sam - wjazd do garażu miał "uskok". Tam były plamy płynu. Na postoju, po nocy - ani kropelki. W drugim aucie doszli do tego znajomi mechanicy (inni już się cieszyli...
Ja bym zaczął od korka zbiorniczka płynu chłodniczego
Na komputerze wyskoczyl błąd z katalizatorem a teraz dostalam info od elektyrka ze to może być coś z płynem chłodniczy
Płyn do chłodnicy najlepiej stosować zgodny z zaleceniami producenta samochodu. Jest on zawsze podany w instrukcji użytkowania samochodu dołączanej do samochodu przy jego nabyciu. Moim zdaniem ważniejsze od marki stosowanego płynu jest jego okresowa regularna wymiana (min. co dwa lata). Poj. układu chłodzenia to 3,8 l.
Witam. Myślę że spokojnie możesz nalać wody. Moim zdaniem to uszczelka pod głowicą , a ten biały dym to wydaje mi się że spalany olej niestety.
Uszczelkę już zdiagnozowałem tester co2 i przelewający się płyn w zbiorniku wyrównawczym duże przedmuchy. Auto jeździ trochę zamulone i znika płyn chłodniczy.
Masz kolego nieszczelny korek, wymień go i po problemie ;)
Z chłodnicy do zbiornika płynie. I na pewno płynie jeżeli masz 90 stopni i auto się nie grzeje oraz nie wzrasta nadmiernie ciśnienie.
Kolego albo przeoczyłem, albo nie podałeś - czy za chłodnicą masz wentylatorek. Chłodnica zwykle chowana jest za ażurową przesłoną (atrapą), aby docierało do niej powietrze podczas jazdy. Przypuszczam, że Twój pojazd po przeróbce może mieć chłodnicę na "wierzchu" i bez wiatraczka. Sprawdź pompę cieczy, czy wirnik nie odpadł. Układ chłodzenia odpowietrzyć...
to prawdopodobnie kostka od dogrzewacza płynu chłodniczego, kostka bardzo podobnego a ziomek miał takie coś w 206 1.9d
poziom płynu chłodniczego w naczyniu wyrównawczym.
Witam. Wymieniłem płyn chłodniczy w Peugeot 308 HDi 2 0 i mam problem z ogrzewaniem tj bardzo słabo grzeje. Podobno jest jakiś odpowietrznik ale ja nie mogę go zlokalizować. Podpowie ktoś jak go zlokalizować i jak się do niego dostać ?
Witam wszystkich, mam problem z ubywającym płynem chłodniczym w Peugeot 207, 2007, 1.4 KFU 88 KM. Płynu ucieka całkiem sporo, ok. 150 ml na 100 km. Uszczelka pod głowicą była robiona ok. 7000 km temu z powodu cieknięcia oleju z rogu bloku. Robiłem test CO2 na UPG i nic nie wykazał. Wlałem dodatek UV oraz przepatrzyłem cały układ z zewnątrz i nic nie...
Wymienić korek zbiorniczka płynu chłodzącego
Ile płynu wchodzi w układ chłodzenia peugeot 307.
Witam. Posiadam Peugeota 207 1.4 8V z 2009 roku. Od jakiegoś czasu mam kłopoty z układem chłodzenia, często się zapowietrza i wyrzuca płyn chłodniczy przez korek zbiorniczka. Wymieniłem termostat, obudowę i czujnik temperatury, wymieniłem chłodnicę, bo ciekła. Po przejechaniu około 10 km płyn podnosi się w zbiorniku pod sam korek, tak jakby powstawało...
Czujnik temperatury przed katalizatorem pokazuje w Planecie 450 stopni na zgaszonym silniku (zimny silnik) czt to może być przyczyna mojej bolączki bo już naprawde kończą mi sie pomysły:) Dodano po 2 Brakuję też czujnika poziomu płynu chłodniczego ( jest w schematach) a w aucie nie ma a wtyczka jest oryginalnie zaślepiona pod zbiorniczkiem wyrównawczym...
Właśnie na odwrót, to jest wina zegarów. I można naprawić z powodzeniem. Kolego możesz bardziej rozwinąć temat naprawy zegarów mam ten przypadek w Boxer III 2013 3.0 HDI żarzące się kontrolki płynu chłodniczego i przeciwmgielnych.
Witam Jak dostać się do nagrzewnicy w Peugeot 3008 1.6 thp 156 koni? Mam ubytki płynu chłodniczego podejrzewam że wycieki jest gdzieś przy nagrzewnicy ponieważ płyn znika podczas działania ogrzewania w samochodzie jak było ciepło na zewnątrz płyn nie znikał
Płyn chłodniczy nie ma szans wymieszać się z hamulcowym przecież.
Cześć, w Peugeocie 407 2.0 HDi 136KM 2010 rok. Płyn chłodniczy po wlaniu, kapie mi na ziemię. Czym może to być spowodowane (czy to coś z silnikiem, czy przewodami) i ile może kosztować naprawa u mechanika?
Według mnie to należy sprawdzić, czy reduktor gazowy jest szczelny, bo jak nieszczelny to też będą takie objawy jak wyżej opisane. Nie kolego ! Nie jest możliwe aby gaz z LPG przedostawał się do płynu chłodzącego i powodował powstawanie poduszki gazowej w układzie chłodzenia . Podgrzewanie parownika jest oddzielone metalowa scianką od komory gazowej...
Nie bierze płynu chłodniczego? Ten biały dymek jest wysoce niepokojący.
wg mnie za male cisnienie, normalne oscyluje kolo 300 bar. zapodaj mu plaka na rozruchu i zbadaj cisnienei, jak zapali i bedzie chodzil dobrze i pompa wc bedzie generowala pelne cisnienie to masz problem przed pompa WC, jesli non sdtop bez plaka bedzie gasl to masz problem w pompie WC, ktora nie buduje cisnienia
Wstępnie mechanik ma termin za 2 tygodnie, powiedział, że jeśli faktycznie pompa, to on samej pompy nie zmieni, tylko cały rozrząd i będzie 1k+...
Płynu nie ubywa, ale jest w nim olej.
Witam Ostatnimi czasy w moim samochodzie zaczęło przybywać oleju. Wizyty u dwóch Mechaników i sprawdzanie usterek mechanicznych nie przyniosło rezultatu, wszystko wydaje się być ok. Jedyną dziwna rzeczą jest pracująca pompa paliwa po wyłączeniu zapłonu. Pracuje ona 4 razy bez względu czy samochód był uruchomiony czy tylko przekręcony kluczyk. Praca...
Zimą - zwłaszcza w przypadku silników wysokoprężnych - może pojawiać się w niewielkich ilościach biała maź ("majonez"), podczas eksploatacji auta na krótkich trasach, jednak z tego co widać na fotkach, jest jej dość sporo i nie do końca jest biała. Jaką barwę ma olej na bagnecie? Jeśli kawy z mlekiem, lub jasnej czekolady, to (nie chcę być złym prorokiem)...
Witam mam taki sam problem w peugeot 508 2,0 2021r skaczą mi wskazówki od temp oleju i temp płynu chłodniczego czy rozwiązaliście ten problem w waszym aucie Pozdrawiam Piotrek
Chciałbym się dowiedzieć, ile wchodzi płynu do układu chłodniczego? Proszę o pomoc.
Czy może Pan to zdiagnozować na podstawie załączonego zdjęcia ? https://obrazki.elektroda.pl/1255263200_... Dodano po 4 https://obrazki.elektroda.pl/1982218800_... [img-0] Przeczyściłem 1 pin czerwoną wtyczkę zakładaną na czujnik w bloku silnika oraz luźną zieloną zwisającą pod spodem i kontrolka od ciśnienia oleju...
Mam problem z peugeot 207 1.4 8V, a mianowicie wyrzuca płyn jak jest odkręcony korek od zbiorniczka. A może to żaden problem, tylko normalna rzecz, gdy temperatura silnika ma być powyżej 100°C. W peugeot 2008 córk,i temperatura silnika utrzymywana jest na poziomie 103°C i w tym przypadku, to normalna rzecz, że przy poluzowanym korku będzie wyrzucać...
No i jak ten problem został rozwiązany? Mam od kilku dni to samo w swoim aucie. Proszę o poradę.
Zacznij od termostatu. Uszczelka w drugiej kolejności. Nie uzupełniasz płynu do MAXa na zimnym silniku przypadkiem?
Witam. Co do wycieraczki to zapieczony właśnie ten trzpień przez mało używaną wycieraczke. Co do szyby to sprawdź przewody idące z karoseri do klapy. Są w gumowej przelotce. A kolega adamesce leje płyn chłodniczy do zbiornika płynu spryskiwaczy? :D
Uszczelka lub chłodnica spalin w układzie recyrkulacji jeśli posiadasz bo tylko tam płyn może spotkać się ze spalinami.
Podczas jazdy wskaźnik na desce waha się od 80 - 90stna kompie 73 - 80st. pozdrawiam
Witam. Posiadam Peugeota 306 1.4B z 99roku. Od jakiegos czasu kilka razy zaczeło mi wyrzucac płyn chłodniczy ze zbiornika przez ta rurke przelewowa. Dzieje sie tak zawsze na postoju po dłuzszej trasie jak wroce i zgasze silnik to nagłe jakby płynu przybywało i zaczyna go wyrzucac. Zmieniłem korek w zbiorniczku. Nie dzieje sie to zawsze powiedzmy raz...
Witam. Nagrzewnica zapowietrzona lub jest do wymiany płyn chłodniczy nie ma pełnego obiegu po całej nagrzewnicy.
Potrzebuję informacji na temat Peugeot 307 2005 r wycieka mi płyn chłodniczy pod dywanik kierowcy. Podniosłem tą wykładzinę ale nie wiem jak rozkręcić tą osłonę plastikową koło dźwigni gazu aby dostać się tych przewodów łączących chyba nagrzewnicę. To chyba na razie tyle. Czekam na pomoc
Witam.Uszkodzil mi się zawór odpowietrzający od płynu chłodniczego na gumowej rurze w Peugeot 407 proszę o radę czy teraz muszę wymienić całą gumową rurę ? Została tylko dziurka w tej chwili wsadziłem śrubkę aby płyn nie wyciekał. Proszę o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/1939659100_...
rodzi sie pytanie co ze stanem oleju i płynu chłodniczego? na jaki kolor kopci?
A płynu chłodniczego Ci nie ubywa? miałem kiedyś taki problem.
Uszczelka pod głowicą = spaliny w zbiorniku na płyn chłodniczy. Raczej koniec uszczelniaczy zaworowych .
Albo za niski stan płynu w układzie chłodniczym, układ zapowietrzony , problemy z pompą obiegu płynu w układzie chłodzenia , uszkodzony termostat.
Nie, nawet po pełnym rozgrzaniu, czyli 90 stopni, płyn chłodniczy zgaszę i odpalę ponownie, tak samo jak na zimnym, czyli ok. 10 s i rozłącza 3. cylinder.
Brak ładowania, uszkodzony alternator lub kable
No i właśnie , tu pojawia się problem....Czy uważasz że sonda używana , bóg wie po jakim przebiegu rozwiąże problem twojej awarii?.....Ja bym nie ryzykował. Jeżeli mechanik zalecił Tobie kupno oryginału DENSO , a nie np. nowej z linii uniwersalnych sond firmy BOSCH która pewnie by kosztowała mniej, to znaczy że wie co mówi. Są auta do których nie da...
Witam Dzięki za porady, głowica ściągnięta, żarnik usunięty, uszczelka, planowanie głowicy, płyn chłodniczy, olej koszt 1000 zł. Narazie chodzi. Pozdrawiam
Co sprawdziłeś do tej pory? Iskra jest i jaka? Po kręceniu rozrusznikiem świeca sucha, czy mokra? Mieszanka, czy korzystasz z dozownika? Ciśnienie sprężania? W układzie chłodzenia woda, czy płyn chłodniczy?
Jeśli po nagrzaniu do temperatury roboczej +/- 90st.C silnik w dalszym ciągu nadmiernie dymi na biało może to oznaczać uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Może Pan sprawdzić czy po odkręceniu korka wlewu oleju silnikowego nie ma biało/żółtego nalotu jak również czy podczas pracy silnika w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego nie następuje bąblowanie.
Dzięki za porady. Mechanik powiedział że termostat się nie otwierał i dlatego wybijało płyn (para) i mówił że trzeba wymienić więc tak zrobiłem. Faktycznie po wymianie nie pojawia się już para. Zostało jeszcze tak jak mówisz zlokalizowanie wycieku.
To może jeszcze egzorcysta niech przyjedzie... To proste auto, widać nie byłeś po prostu w żadnym prawdziwym warsztacie skoro sobie z nim nie poradzili. Poziom płynu nie ma nic do odpalania.
Zwykły wyciek. Co do wentylatora to niby po co miał by się włączać przy 90 stopniach? Przekroczy 110 to dopiero możesz się martwić. No i nigdy pod żadnym pozorem nie odkręcaj korka na gorącym silniku!
Sprawdź płyn na obecność CO2,choć bardziej prawdopodobna jest chłodnica oleju.
Płyn wymieniany zimowy, nigdy żadnych kłopotów nie było takich. Normalnie Nobla za to. Czy kiedykolwiek był inny płyn chłodniczy?? Nie ma rozróżnienia zimowy, letni. Płyn do spryskiwaczy to rozumiem. Sam zalewałeś płyń czy ktoś tobie robił, nie widziałeś tego?
Nr VIN VF3M45GFRKL014679 Czy można prosić o poradę. Jaki płyn chłodniczy na dolewkę? Z tego co widzę, jest różowy/żółty... Czytałem coś o normie G33, ale nie mam pojęcia, ile w tym prawdy... - Czy mogę normalnie dolać płyn, czy trzeba się bawić w jakieś odpowietrzanie? Aktualnie jest na kresce (minimum)
Sprawdź czy węże od wody nie robią się twarde, jeśli będą twarde to może oznaczać że kompresja dostaje się do płynu.
Jedynym zmienną tutaj jest temperatura, pozostałe okoliczności pozostają takie same. Ten czujnik temperatury gdzie się znajduje, czy to jego odczyt wyświetlany jest w komputerze pokładowym na wyświetlaczu? Jeśli tak, to po wymianie lusterek kilka lat temu wyświetlana temperatura jest przekłamana, albo za nisko albo za wysoko. Właśnie się dowiedziałem,...
Jeśli chodzi o poziom płynu chłodniczego to jest ok :D
Witam. 98r, 1.1 benzyna. Problem polega na tym, że temp silnika dosyć szybko się podnosi...znam swój samochód bardzo dobrze, mam go wyczutego, nawet tą temperaturę i po prostu za szybko zaczął się grzać i to mnie zaniepokoiło...Ostatnio w trasie jadąc przykładowo 90-100km/h przy 3000-3300obr/min, wskazówka podnosi się w oczach do PONAD 90 stopni. SZOK....
A więc odpowiadam sam, może komuś się przyda… Kolektor trzeba odkręcić, ale nie ma z tym problemu. Całość operacji wymiany uszczelki, wraz ze spuszczeniem płynu chłodniczego i ponownym napełnieniem, wymiana filtra oleju przy okazji - wyniosła ok. 3 godziny…
Sekwencja. Możliwe że przez to że któryś kabelek był niedawno przerwany i lutowany .. płyn chłodniczy jest .. wychodzi na to tak jak by ciśnienia nie było i przez to się nie przełącza
Auto ma klimatronika temp ustawiona na 20-24 w ciągu całego roku do tej pory wszystko działało wczesnie rano grzal w dzień chłodził utrzymując +20 . Moc oddawanego ciepła określam na 10% tego co było (mowa o temperaturze) Także coś tam przechodzi przez nagrzewnice jednak różnica temp. Pomiędzy jednym a drugim wężem jest ogromna . Zauważyłem że chyba...
Witam kolego , nie wysiliłeś się z opisem , tu akurat " Peugeot 207cc " jest w zasadzie najmniej ważne , o jaki czujnik chodzi , wachlarz czujników jest duży , napisałeś płynu dobre chociaż i to bo zawęziło temat, mam wrażenie że chodzi o czujnik temperatury płynu chłodniczego tak , [ jest jeszcze płyn hamulcowy , płyn spryskiwaczy ] , podaj co to jest...
Nie wydaje mi się żeby była to uszczelka pod głowicą. Zazwyczaj jak jest uszkodzona uszczelka pod głowicą to nie ma szans na utrzymanie płynu chłodniczego w układzie. Kwestia rozgrzania silnika i cały płyn wylatuje. Oczywiście można to sprawdzić za pomocą testu na CO2 w układzie. Koszt okolo 15 zł. Majonez pod korkiem to niedogrzany silnik, krótkie...
Raczej nie możliwe, że przez reduktor, ale może gdzieś delikatnie poci się spod węża przy reduktorze, albo spływa na gorący element i odparowuje natychmiast. Taki wyciek trudno jest zlokalizować, czasem potrzeba dużo wytrwałości. Uciekający płyn chłodniczy zostawia białawy nalot, więc szukaj tym tropem.
Temperatura ponad 100°C nie jest groźna. Gdyby w układzie była sama woda to przy takiej temperaturze zaczęła by wrzeć ale na szczęście w układzie jest płyn chłodniczy, który między innymi ma wyższą temperaturę wrzenia.
Zastanowiłeś się nad jednym faktem :idea: :!: :!: dlaczego nagrzewnica ma ci grzać jak ubywa ci płyn chłodniczy :idea: :idea: :D ,najpierw ustal dlaczego ci ubywa płyn :idea: ,sugeruje uszczelka po głowicą albo pompa wody do wymiany :idea: :cry:
Po problemie. Przyczyną nidomagań było jakieś mikropęknięcie w głowicy. Silnik podsysał płyn chłodniczy ( ubytek 1l na 10tyś km). To zaburzało proces spalania mieszanki. Wymiana głowicy na inną wyeliminowała problemy.
wskazówka temperatury płynu chłodniczego jest powyżej 90 stopni kiedy jest nagrzany silnik. Jak to zmierzyłeś?
Wszystko zatem wskazuje na uszkodzony sam czujnik. A tak gwoli ścisłości - ta druga kontrolka "mała" jak to nazwałeś to kontrolka poziomu płynu chłodniczego a nie temperatury, czujnik jest w chłodnicy od góry
Nie, to podobno dziecko Peugeota, łącznie z silnikiem. Na dzień dzisiejszy odczytałem kody błędów sterownika silnika, wyszło ich 10.. Po wykasowaniu zaczął lepiej odpalać, ale jeszcze nie jest tak jak powinno.. Po kilkukrotnym odpaleniu i rozgrzaniu nie złapał błędów. Skalibruje jeszcze TPS i zobaczę co wtedy, a w ogóle trafił do mnie na wymianę uszczelki...
Sprawdz płyn chłodniczy, może jednak uszczelka, albo pęknięty blok. W moim scenicu, miałem uszczelkę walniętą i też nie kopcił ani się nie grzał.
Udało mi się rozwiązać problem. Wymieniłem olej, filtr, płyn w układzie chłodniczym, jeszcze raz go odpowietrzyłem, wyczyściłem czujnik poziomu i ciśnienia oleju. Samochód przepalił resztki płynu chłodniczego i dymienie ustało. Unormowały się obroty, temperatura oleju wskoczyła ma odpowiedni poziom. Dla pewności zrobiłem test uszczelki i nie wykazał...
Nie wiem co to mogło być ale odpaliłem go i już chodzi normalnie. Nie wiem czy ma na to wpływ np. to, że było za dużo płynu chłodniczego i zaraz po tym zajściu go odpompowałem ale ważne, że działa. Dzięki za pomoc.
Tak, z tym że, nagrzewnica znajduje się w kabinie i jest w niej cały czas obieg gorącego płynu chłodniczego co powoduje podwyższenie temperatury w kabinie. Szczególnie w sezonie letnim. Dlatego też, chce zrobić mostek z trójników z elektrozaworami albo ze zwykłymi ręcznymi zaworami.
Dziś rano jak wyjeżdżałam z parkingu samochód szarpało, przy gazie nie było mocy, musiałam stanąć dalej i wyłączyłam silnik. Z drugiej próby udało się, ale paru chwilek stałam w miejscu z odpalonym silnikiem. Po tym szarpaniu włączyła się kontrolka Check. Aplikacja Car Skanner pokazała takie błędy: P1336, P0013, P1338, P1337, P1339. Co to może być?...
Witam. Rezystancja czujnika zmienia się wraz ze wzrostem temp. płynu chłodniczego aby go sprawdzić należy go obciążyć zmienną rezystancją, sprawdzenie polega na podpięciu zwykłego potencjometra.
Peugeot 308 1,6 vti 2009 Dodano po 6 Termostat założony oryginal ale martwi mnie teraz to że dolny wąż jest zimny po rozgrzaniu chyba coś jest przypchane
Po wymianie uszczelki pod głowicą został zalany płynem chłodniczym czujnik położenia wału działy się cuda wianki nie wkręcał się do końca katalizator się stopił, obroty świrowały. Pomogło przedmuchanie sprężarką złączki.
Ok. Samochodami się nie zajmuję, nie będę się z tym kłócił, przyjmuję do wiadomości. Jak to się mówi: człowiek całe życie się uczy. Natomiast w moim rozumieniu było, że wlot to króciec, przez który wpływa gorący płyn chłodniczy do nagrzewnicy, a wylot to ten, którym płyn wypływa. A że nagrzewnica ogrzewa powietrze w aucie, to oddaje ciepło z płynu chłodniczego...
Peugeot 206 1.4 hdi 2003, padł alternator. Podejrzewałem zwarcie między uzwojeniami, był bardzo gorący(dymił). Wymieniłem alternator na sprawny, lecz nadal się grzeje Na postoju, przy wyłączonych odbiornikach( klima, światła, itp), po kilku minutach alternator parzy. Sprawdzony sterownik świec żarowych - nie grzeją, podgrzewacz płynu chłodniczego -...
To z przygasaniem to jest napewno wina reg. napięcia, bo to też dzieje się jak jadę (na wyższych obrotach), tak mi powiedział elektryk samochodowy. A co do gazu, to jak odpowietrzyć ten parownik, bo ja odkręcałem koreczek na węzyku i lecial tylko płyn chłodniczy, a nic powietrza. Może jest jakiś inny sposób na odpowietrzenie tego????? Pozdro
Witam, potrzebuję porady skąd woda w aucie pod dywanikiem kierowcy. Jeździłem wcześniej, nic nie było, dywaniki suche. Sprawdzałem płyn chłodniczy, nie ubywa. Byłem na myjni samochodowej parę razy wcześniej, ale nie zauważyłem wody pod dywanikiem. Wygląda, że to z klimatyzacji, i tu nie wiem jak sprawdzić te odpływy, nawet nie wiem gdzie są te wężyki....
Stawiam na uszczelkę głowicy lub problem z sama głowicą, a polega na tym że dostaje się kompresja z cylindrów do układu chłodzenia i tym sposobem zapowietrzamy układ chłodzenia który później nie pracuje tak jak ma . Ja proponuję zrobić tak: 1. Rozgrzać silnik do momentu włączenia się elektro wentylatora chłodnicy . 2. sprawdzić jakie twarde są przewody...
Dzięki stary,spróbuje coś podziałać. Dodano po 4 A jeszcze chciałbym zapytać o temperaturę płynu chłodniczego,dokładnie przy jakiej temperaturze powinien otworzyć się termostat w moim peugeocie 2.1 TD?
peugeot chłodniczy wyrzuca płyn chłodniczy mercedes płyn chłodniczy
żarówka omnilux szukanie stacji radiowych doktor oleju
powietrzna pompa ciepła hisense pralka
Akumulator do systemu alarmowego 12V – marki Yuasa, Alarmtec, MW Power, Pulsar, Fiamm, SSB Sofar Solar KTL-X, HYD-ES – jak wykonać reset falownika, Wi-Fi, ustawienia fabryczne