Mam problem z peugeot 207 1.4 8V, a mianowicie wyrzuca płyn jak jest odkręcony korek od zbiorniczka. A może to żaden problem, tylko normalna rzecz, gdy temperatura silnika ma być powyżej 100°C. W peugeot 2008 córk,i temperatura silnika utrzymywana jest na poziomie 103°C i w tym przypadku, to normalna rzecz, że przy poluzowanym korku będzie wyrzucać...
Zdemontuj samą chłodnicę .Mniej więcej po środku chłodnicy jest zamontowana podpórka rurek z cieczą chłodżącą(przecierają się) i tam przecieka płyn do wydechu (na zgaszonym silniku) . Ciśnienie spalin jest wyższe od ciśnienia w układzie chłodzenia w przypadku nieszczelności i z tego powodu wyrzuca płyn ze zbiorniczka (prawdo podobnie).Kierowca nic nie...
Termostat egr się nie otwiera. Odpowiadasz teraz na pytanie o pompkę elektryczną czy ogólnie o problemie wyrzucania płynu? Po zaślepieniu chłodnicy EGR korkami(górny korek z odpowietrznikiem), po włączeniu zapłonu i załączeniu się elektrycznej pompki, płyn również nie przelewa się odpowietrznikiem na tym korku.
Odłączałem przewód powietrzny od osuszacza i wtedy dalej płyn się przelewał, czy w ten sposób można wykluczyć sprężarkę? Zawór od ogrzewania mam zamknięty, ale mały obieg (na chłodnicę) nie jest zamknięty. A czy przypadkiem to właśnie ten przewód nie jest odpowietrzeniem chłodnicy i dlaczego akurat idzie tam gdzie korek, a nie np. bezpośrednio do zbiornika...
Zatkane przewody, padnięty termostat, zrób test na obecność spalin w układzie chłodniczym.
Test na CO2 i zmień też korek płynu chłodzącego czasem to on takie cyrki robi.
Duża wskazuje na uszczelkę pod głowicą. A czasem nie wymianiałeś ostatnio płynu?
Jak nie gotuje i nie wyrzuca płynu przez korek to nie ma problemu.
Witam, Niestety dalej borykam się z danym problemem. Głowica już drugi raz była sprawdzana pod względem szczelności w innym zakładzie - jest szczelna. Testerem były sprawdzone dwa inne samochody aby potwierdzić wiarygodność - na sprawnych autach nie wykazuje spalin, tak więc wynik jest wiarygodny. Jak można sprawdzić/wykluczyć blok? Przy pękniętym bloku...
Nic nie klepało nic z tych rzeczy tak jak mówie Gotuje sie cały czas płyn wyrzuca przez korek od zbiorniczka wyrównawczego Para nie samowita nawet jak płyn doleje prawie do pełna zakrece silnikiem to wyrzuca go :/ , wczesniej przyówazyłem ze wentylator sie nie włancza wiec zrobiłem na krótko :D teraz nawet nie pokazuje temperatury cieczy w kabinie w...
Doskonale o tym zaworku wiem są nawet 2 jeden w korku a drugi z boku naczynia wyrównawczego wygląda jak śruba czarna. Jeździłem nawet z odkreconym korkiem i tak dalej płyn wyrzucało. I to nie zawsze. Sprawdziłem na zawartość spalin w naczynku i było ok. Kupiłem zestaw naprawczy sprężarki powietrza wymieniłem i pomogło
Jadąc na "Sporcie" przy wyższych prędkościach i trzymając obroty 3-4,5 tys. wyrzuca płyn, temp. podchodzi pod 120° po czym wraca do 90° (rzecz jasna zwalniam do 100 km/h). Odkręcam korek, jest słyszalne syknięcie i muszę dolać płynu. Pytanie, skąd wiesz, masz pewność, że taka jest kolejność, jak to napisałeś? Wg mnie, raczej kolejność jest taka - Przy...
Płyn wyrzuca przez korek czy korek masz odkręcony? To jest układ ciśnieniowy i korek musi być zakręcony, ważne jest aby zawór w korku był sprawny. Do płynu nie musi się przedostawać olej, może tylko powietrze/spaliny ale równie dobrze chłodnica mogła być już stara (utlenione aluminium i plastik) i/lub zablokował się zawór w korku i ciśnienie w układzie...
Problem występował po zakupie samochodu (Audi A3 8V 2013, 2.0 TDI CRBC). Wyrzucanie płynu chłodniczego przez korek co około 500-600 km, wyrzucało po zgaszeniu auta wieczorem, kolejnego dnia mokro wokół zbiorniczka. Zrobiony test CO2 w płynie chłodniczym, wynik pozytywny. Po teście zdjęta głowica, uszczelka dmuchnięta, blok krzywy. Wszystko tak jak należy...
Wziąłem się w końcu za to. Zrobiłem obejście- Połączyłem dwa węże dochodzące do chłodniczki EGR. Dodatkowo zaślepiłem przewód połączony z układem chłodzenia i samym EGR - o dużo mniejszym przekroju i.... Jak ręką odjął! Przestało dmuchać w zbiornik wyrównawczy, bulgotać, pienić, oraz wyrzucać płyn. Czyli najpewniej coś się rozszczelniło w tym zestawie...
Cześć wszystkim temat zamykam wymiana inteecoolera rozwiązała problemy z wyrzucaniem płynu przez korek bezpieczeństwa wcześniej testowaliśmy wyjęty cooler ale to trzeba go trzymać 30 minut w gorącej wodzie i na ciśnieniu i dopiero ujawnia się usterka . Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Płyn mam zielony (zabrzmiało to jak blondi) wydaje mi się, że oryginalny GM, dolany został borygo różowy doraźnie. Wody absolutnie nie dolewam. Jutro jadę do mechanika sprawdzić dokładnie. Auto świeżo sprowadzone, auto jedzie 160 km/h czy 60 km/h płyn w normie, zatrzymuje się wszystko cacy (AC włączona), przyjadę 15-200 km nic się nie dzieje tylko bulgocze,...
Sprawdzałem testerem uszczelka pod głowicą okej korek zbiorniczka nowy tak odpalony płyn znika odkręcę korek wyrzuca go wulkan się robi
Witam, wyntylator chłodnicy w tych silnikach załancza na sie dopiero przy temp 100C a wyłancza przy 95C , w opelku mam ukł. cisnieniowy dlatego korek zakrecamy zacznij od odpowietrzenia ukł. chłodzacego, musisz poluzowac czujnik temperatury przed dolewka płynu dolewamy płyn, jak juz przez oplyn bedzie nam leciec bez powietrza przez odpowietznik zbiorniczka...
Witam. Napisz czy wyrzuca płyn przez korek.
Jak działa ogrzewanie to nic nie kombinuj tylko rozgrzej silnik do temperatury pracy i zostaw do wystygnięcia. Podczas stygnięcia sam się odpowietrzy, ewentualnie na zimnym uzupełnisz płyn i po zabiegu Nie odkręca się korka na gorącym silniku bo ewentualny bombel powietrza jest sprężony, po odkręceniu korka rozpręża się i wyrzuca płyn ze zbiorniczka.
Bez korka ma prawo wyrzucać płyn. W końcu korek trzyma ciśnienie i dlatego płyn zacznie wrzeć dopiero przy jakiś 115-125°C bez korka tak będzie się działo.
Ja jestem za pompą wody!!! Skoro nie wyrzuca płynu przez korek, gdy jeszcze jest zimny i nie czuć spalin?
To jest taka konstrukcja że nadmiar płynu chłodzącego ucieka przez korek i wylatuje w tym miejscu na dole. Rośnie ciśnienie w układzie chłodzenia i wyrzuca płyn. Uszczelka pod głowicą, blok lub głowica. Rzadko winny jest sam korek.
Witam mam problem z wyrzucaniem plynu z ukladu chlodzenia po odpaleniu silnika plyn lekko bombluje, robiłem 5 razy test na obecność spalin w układzie nic nie wykazał, wykrencilem termostat dalej przewody twarde i wyrzuca plyn, podgrzewacz Egr też wykrenciłem żadnych zmian . Pompa wody kręci pcha plyn po układzie, chłodnica według mnie jest drozna i...
Witam. Posiadam Peugeota 207 1.4 8V z 2009 roku. Od jakiegoś czasu mam kłopoty z układem chłodzenia, często się zapowietrza i wyrzuca płyn chłodniczy przez korek zbiorniczka. Wymieniłem termostat, obudowę i czujnik temperatury, wymieniłem chłodnicę, bo ciekła. Po przejechaniu około 10 km płyn podnosi się w zbiorniku pod sam korek, tak jakby powstawało...
Możliwe że układ jest zapowietrzony, odkręć korek i odpowietrzniki żeby się upewnić, pozostaje jeszcze kwestia czy auto się nie przegrzewa?
Nie powinno być żadnych oznak pocenia się, to ,że wyje po odpaleniu to jest wina pompy wspomagania a nie maglownicy, to pompa daje ciśnienie i zawsze płyn powinien być w połowie między Min a Max. Jeśli jest Max. to ciśnienie z pompy powoduje wyrzucanie płynu przez korek, bo jest go za dużo. Na zgaszonym silniku odkręcić korek od zbiorniczka i strzykawką...
kolego płyn wyrzuca spod korka nawet jak jest mocno dokrecony dopiero jak rusze autem. Na postoju nic sie nie dzieje Dodano po 31 Hej, Kapitan od początku opiszę problem.Mało płynu w zbiorniczku po dolaniu miedzy min.max.oraz odpaleniu samochodu buzuje w zbiorniczku i wyrzuca trochę płynu z spod zakręconego korka po chwili uspokaja się i dalej i niby...
Na początku podmień korek zbiornika wyrównawczego i musisz przywrócić obieg płynu w nagrzewnicy. Korek I zbiorniczek są nowe. Nie pomogło.
Jak z działaniem wentylatora na chłodnicy? W lagunie miałem tak że wskazówka stała na środku a czujnik nie załączał wentylatora i wyrzucało płyn przez korek, węże twardniały. Po wymianie czujnika wentylator się załączał i problem się rozwiązał.
W moim przypadku, że nie jest to uszczelka pod głowicą, w ASO mieli takie argumenty, że przy uszczelce jest duży dopływ "powietrza" do układu i towarzyszy temu z reguły wyrzucanie płynu przez korek. Temat archiwalny, ale tytułem wyjaśnienia i uzupełnienia informuję, że u mnie w megance nie było żadnego przedmuchu, jak początkowo sądziłem. Bąbelki o...
Więc wyłącz silnik poczekaj aż się wszystko uspokoi , odciągnij nadmiar płynu do właściwego poziomu zakręć korek i w trasę.
Witam mam taki problem z Masterem 3.0 dci Podczas jazdy robi się ciśnienie w układzie chłodzenia i wyrzuca płyn przez korek zbiorniczka Wszystko wskazywało na uszczelkę lub głowice - po wymianie uszczelki, sprawdzeniu i z planowaniu głowicy problem dalej występuje. Dodatkowo wymieniłem termostat, pompę wody i korek zbiorniczka. Ciśnienie robi się tylko...
Jeśli korek na przerwaną uszczelkę to do wymiany i to jak najszybciej, również bulgotanie powinno ustać po wymianie korka. Nie będzie wyrzucało płynu spod korka a do zbiorniczka wyrównawczego.
A jaką temperaturę osiąga to auto gdy wyrzuca ten płyn?Korek jest dobry?Chłodnica drożna wentylator chodzi?
Może być korek do d... Ja bym próbował dobrze odpowietrzyć układ. Miałem taki przypadek w A4 b7
witam.posiadam Passata b5 1.9tdi 110km 97r. mam problem z ubytkiem płynu z układu chłodzenia wytwarza się podciśnienie przy wyższych obrotach płyn jest wyrzucany przez zbiorniczek wyrównawczy silnik się nie przegrzewa korek wymieniałem. Proszę o pomoc.
Z tego co piszesz to musialo by bydz wszystko zepsute :) Ile zrobiles od kupna km ?? Sprawdzony jest obieg , termostat , nowy korek , czujnik wentylatora , leci cieple powietrze w srodku ??
[quote="gimak"]Wspomniał kolega o gazie, więc na poczatek warto by sprawdzić czy przypadkiem reduktor nie dmucha do układu i to może być powodem wyrzucania płynu przez korek (zaworek) na zbiorniku wyrównawczym przy dużych obrotach silnika[quote] jak to mogę sprawdzić? pozdrawiam
Wymieniony korek wlany płyn i dalej wyrzuca płyn z zbiorniczka wyrównawczego na rozgrzanym silniku Jak się otworzy korek na ciepłym to widać jak para bucha z zbiorniczka Tester szczelności jakoś ewidentnie się nie barwi, tak daje para spalinami że wydmuchuje preparat z testera ale tylko na ciepłym Olej przybywa i widać na bagnecie że rozrzedzony Chłodnica...
Wg Twojego opisu to tak jakby zaworki w korku działały odwrotnie, jakieś to dziwne.
Masz w tym silniku termostat „regulowany”, tzn. z grzałką na termostacie która ma za zadanie podwyższyć temperaturę płynu przy małym obciążeniu silnika (grzałka wtedy nie grzeje) do temp. powyżej 100°C, a przy dużym obciążeniu silnika obniżyć temperaturę do normalnej (grzałka wtedy grzeje). Ten błąd oznacza przerwę w obwodzie grzałki termostatu....
Jeśli termostat otwiera a otwiera sprawdzałeś temperaturę węży, wentylator załącza, nie puchną przewody nie wyrzuca płynu przez korek zbiorniczka to napewno nie uszczelka głowicy myślę że ewidentna wina elektryki , czujnik lub wskażnik. Czasem piny nie łączą .
raczej nie należy od razu stwierdzać ze to uszczelka , spróbuj z korkiem i odpowietrz układ .
Dodatkowa pompka elektryczna obiegu faktycznie była uszkodzona nie włączała się po zgaszeniu silnika, skończyły się w niej szczotki i wymieniłem na inną, włącza się teraz po zgaszeniu silnika na około 3 min. Jednak nie rozwiązało to mojego problemu z wyrzucaniem płynu z układu chłodzenia przez korek zbiornika wyrównawczego. Jak dobrze przycisnę do ok....
Zobacz czy po zgaszeniu jak chwile przestygnie czy czasem węże nie są twarde i czy nie ma dużego ciśnienia przy odkręcaniu korka. Tak czy tak trzeba test na obecność CO w układzie .
gotowało płyn wyrzucało korkiem chłodnice wymieniono była bardzo zakamieniona silnik pracował na wodzie
Głowica była sprawdzana, w specjalnej firmie, która tym się zajmuję, powiedzieli że jest szczelna. Test na CO był robiony i wyszedł negatywny, na zimnym silniku nie wyrzuca płynu, tylko na rozgrzanym. Po zgaszeniu silnika słychać bulgotanie. U mnie aquatarder jest z przodu silnika, czy może być w tym problem? Głowica znów została zdjęta, czy może być...
Walczyłem raz z fordem,objawy identyczne a winny był korek zbiorniczka płynu. Po wymianie na nowy przestało wyrzucać płyn. W tym aucie korek jest bez zaworu. Ma być szczelny. :) Zobacz jak Ci zareaguje gdy przed postojem zrzucisz powietrze. Możesz wykrecić np. końcówkę do pompowania kół w osuszaczu. Albo zluzować filtr osuszacza po zaparkowaniu. Jeśli...
Jakim cudem płyn się gotuje, a wskaźnik pokazuje prawidłową temperaturę? Jeśli po nagrzaniu wyrzuca płyn ze zbiorniczka, to masz korek na nim do wymiany i tyle.
Wygląda na to że zapowietrzony jest układ chłodzenia-należy powtórzyć procedurę odpowietrzenia,ale z zakręconym korkiem zbiorniczka wyrównawczego i wykręconym na max pokrętłem stopnia nagrzewania kabiny. Powinno pomóc,jeżeli ubędzie płynu należy odczekać chwilę -aby nie poparzyć rąk przy odkręcaniu korka-i uzupełnić płyn w zbiorniczku wyrównawczym.
Witam, posiadam Renault Megane I z 1997r. Mam problem tego typu, że po złapaniu temperatury przez auto wyrzuca mi płyn przez zbiorniczek wyrównawczy. Układ był odpowietrzony, korek od wlewu płynu jest ok. Termostatu w tym aucie nie ma bo go ktoś zdemontował. Pompa wodna działa. Czy to jednoznacznie oznacza uszkodzenie uszczelki pod głowicą? Silnik to...
Witam pacjent volvo fh 12 460 2005r Mam taki problem pod obciążeniem wyrzuca mi płyn z zbiorniczka przewodem który idzie gdzieś na dół chłodnicy chyba jako odpowietrznik samochód poszedł do remontu do Iławy wymienili uszczelkę pod głowicą obsady pompowtryskiwaczy była założona nowa sprężarka i dalej to samo chłodnica czysta brakuje już sił samochód...
Miałem taki przypadek - płyn względnie czysty, bez bąbli a płyn nieregularnie wyrzucało. Głowica w górę - pierwszy zonk - uszczelka cała. Głowica kontrola szczelności - cała. Splanowana, założona z nową uszczelką - jeździ 2 rok w tej chwili.
Pisałem o korku bo miałem premium dxi eu5 z podobnym przypadkiem i cudowaliśmy dosłownie co może być a okazało się że korek nie trzyma ciśnienia i wyrzuca płyn. nie ma rzeczy nie możliwych a chyba szukacie za daleko....
ja też widziałem jak wymieniono uszczelkę pod głowicą i dalej wyrzucał płyn ,a przyczyną był korek zbiorniczka wyrównawczego,przy dolewaniu płynu i zakręcaniu korka uszczelka z niego się zsunęła.
Zrób test testerem do wykrywania dwutlenku węgla w układzie chłodniczym .Podmienił bym jeszcze korek od zbiorniczka płynu chłodniczego ,ale stawiam na uszczelkę pod głowicą .
Tak objawia się pęknięta głowica. Problem pewnie był wcześniej ale przy niższym ciśnieniu w cylindrze ilość gazów w płynie była na tyle mała że korek sobie z nimi radził. Teraz już jest ich za dużo i wyrzuca płyn. Jedyna szansa to chłodnica EGR jak jest że ona się gotuje (przy pchana) lub nieszczelna. Przy pękniętej/wadliwej głowicy nieraz widać takie...
A jak wtedy pokazuje temperaturę? Nieoryginalny korek zbiorniczka, może nie utrzymywać ciśnienia po nagrzaniu.
Wypłukaj ten syf wlej nowy płyn i jeździj. Czy tylko maź jest z objawów czy puchną przewody chłodnicy, wyrzuca płyn nadmiarem albo korkiem. Płyn może mieć prawie tyle lat co auto. Jest też ryzyko że nalał badziewia do uszczelnienia i stąd ten syf. Niemcy też potrafią kombinować.
Witam. Proszę o porady co może być przyczyną wyrzucania płynu wspomagania układu kierowniczego przez korek wlewowy na zimnym silniku. Podczas dnia gdy silnik jest nagrzany wyciek zanika. Pojazd to Voyager 97 rok turbo diesel. Dziękuję i pozdrawiam Michał.
Witam. Co to jest "teostat" może termostat? Płyn wyrzuca jak się silnik nagrzeje czy podczas pracy nawet na zimnym?
Cześć wszystkim, Dzisiejszy pacjent to Citroen C3 1.4 8V. W czym problem. Otóż autko mam już ponad 3 lata i jakiś czas temu żona zaczęła sugerować że po trasie 15km miasto/droga średnicowa jak zgasi auto coś się jej jakby przelewa w środku... Parę razy jechałem i nic. Raz zajrzałem pod maskę jak stanąłem po podróży i pusto w zbiorniku. Odkręcam korek...
Korek wymieniłem. Węże dość twardawe się robią, ale da się ścisnąć ręką.
Witam, mam problem z wysokim ciśnieniem w układzie chłodzenia , mianowicie po przejechaniu 10 km , zapala się na czerwono lampka od temperatury a w układzie jest takie ciśnienie , że ciężko ścisnąć wąż przy chłodnicy , a jak lekko uchylę korek od zbiorniczka wyrównawczego to z dużym ciśnieniem wyrzuca płyn. Była zdjęta i sprawdzona na szczelność głowica...
Wentylator w Felicji włącza się mniej więcej w 2/3 skali. Układ jest po ciśnieniem do tego płyn i będzie gotował się dopiero przy 110-120 C. Jak nie bulgocze i nie wyrzuca płynu korkiem a węże wytrzymują to jest ok.
Witam w moim Manie jest 1/4 płynu w zbiorniczku wyruwnawczym gdy samochód rozgrzeję się płyn podnosi się pod sam korek, ale nie wyrzuca płynu ani się nie gotuje temperatura cały czas jest w normnie 80-90C a jak zgasze silnik to się płyn opuszcza. Jaki może być powód tego? Proszę o odpowiedź
Zdaje się że setra to Mercedes. A jak Mercedes i pompa wspomagania jest połączona razem z paliwową. Popraw mnie jeśli się mylę. Czyli rozumiemy że płyn wspomagania się pieni i wyrzuca przez zbiornik. Czy do pompy wspomagania dochodzi metalowy przewód zasilający od zbiornika? Dodano po 3 Przerabiałem to samo w 4osce wyrzucało płyn korkiem . Zakucie metalowe...
Przypadek rzeczywiście ciekawy ponieważ czujnik jest umieszczony w głowicy w celu pomiaru jej temperatury a nie temperatury płynu więc nawet gdy płynu brak lub układ jest zapowietrzony po osiągnięciu przez głowicę zadanej temperatury powinny włączyć się wentylatory ,z tego co opisujesz układ działa gdyż na odpięcie czujnika widzi to i przechodzi w tryb...
Jak nazywa się płyn który wykorzystujemy przy testach na obecność CO2 w chłodnicy. (wyrzuca płyn z pod korka przez ciśnienie) gdzie taki płyn mogę dostać i czy ewentualnie ktoś wie jak można to sprawdzić innym sposobem ?.
witam mam tez problem z wyżucaniem płynu , kupiłem auto juz z uszkodzeniem , kiedy jechałem samochodem do 1900 obr. to było oki , ale jak sie przekroczyło to zaraz gotował sie , mechanik stwierdził i wymienił uszczelke pod głowica , do tego rozrząd komplet , ale co do czego auto znowu sie gotuje :/ okazało sie ze dodatkowa pompka jest uszkodzona , została...
Przypomniało mi się jeszcze , może komuś to pomoże: kierowca dolewał płynu bo co chwila zgłaszał niski poziom a nie zwrócił uwagi na to, że oring w korku mu się zsunął w głąb korka i wyrzucało płyn przez niego. Taka głupota a kierowca nie zauważył zacieków koło korka.
Witam, Proszę o poradę bo mam problem z układem chłodzenia w MB w 163 2.7 cdi. Robi się wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia i wyrzuca płyn przez korek w zbiorniczku wyrównawczym, również bombluje powietrze ( przy spuszczaniu ciśnienia w zbiorniczku przez odkręcenie korka ) z tego cienkiego węża który jest między termostatem, a zbiorniczkiem wyrównawczym...
Więc trzeba byłoby zapytać czy pompa wody była sprawdzana, a korek w zbiorniku wyrównawczym zmieniony ?
Witam. Mam problem z samochodem VW Golf 5 2008r. 2.0 TDI BMM 140KM. Samochód wyrzuca płyn przez korek zbiornika wyrównawczego. Po nagrzaniu węże są bardzo twarde. Oczywiście pierwsza myśl to uszczelka pod głowicą, ale pierw chciałbym wykluczyć wszystkie inne możliwości. Objawy: - duże ciśnienie w układzie chłodzenia, wywala płyn przez korek zbiornika...
Zakręć korek,bo inaczej będzie wyrzucać płyn. Przewody nie są twarde przypadkiem?
Korek chłodnicy czy tam na zbiorniczku wyrównawczym do wymiany. Częsty objaw nietrzymajacych/uszkodzonych korków.
Witam szukam porady w punto 1 1.1 pieni się płyn chłodzący i wyrzuca i temperatura bardzo szybko wzrasta ponad normę czy to może być uszczelka pod głowicą korek od oleju jest czysty
Na zimnym silniku po rozruchu czasem słychać przez chwilę bulgotanie powietrza w układzie. W aucie gdy jest rozgrzane w trakcie pracy silnika można odkręcić korek zbiorniczka wyrównawczego i stan płynu znajduje się w okolicy minimum. Testerem CO2 sprawdzałem i kolor płynu się nie zmienił mimo że mam wrażenie lekkiego zapachu spalin w układzie (albo...
Do spraedzenia korek i sama szczelnosc ukladu chlodzenia.
Zmien korek.
Ona prawdopodobnie jest uszkodzona , przepuszcza gaz do płynu chłodniczego w obiegu i przy większych prędkościach dlatego reduktor zamarza!!! Nie pisze kolega jaka to instalacja, a właściwie reduktor. Mam wątpliwości co do tej diagnozy, bo przypuszczam, że gdyby się gaz dostawał do układu chłodzenia, to objawem byłyby bardzo twarde węże do chłodnicy,...
Witam, samochód Renault Clio 3 1.5 DCI, 106 KM Problem polega na tym, że przedostają się spaliny do płynu chłodniczego prawdopodobnie, wzrasta ciśnienie w układzie i wyrzuca płyn chłodniczy korkiem. Dzieje się tak najbardziej kiedy w samochodzie jest ustawiona wysoka temperatura i termostat pcha płyn tylko na nagrzewnice przez co zapowietrza się i stara...
Przy montażu instalacji gazowej trzeba się "wpiąć" do układu chłodzenia i tam najpierw bym szukał ubytków płynu. I to jest istotna uwaga. Mam dwa zagazowane samochody i w obydwóch miałem kłopoty ze szczelnością układu w miejscach włączenia reduktorów do układu. Ciągłe sączenie się płynu spod opasek zaciskowych (na śrubkę) na wężach wodnych do reduktora....
Dziś sprawdzając czy jest płyn do chłodnicy za lekko przykręciłem korek od wlewu. I jak się nagrzał silnik to zaczęło wyrzucać płyn z pod korka. I nie wiem czy to było przyczyną,ale wiatrak od chłodnicy się nie chciał załączyć po tym. Nie leci też ciepłe powietrze. Patrzyłem bezpieczniki. Wszystkie są ok. Jak ostygł to znów sprawdziłem płyn w chłodnicy...
Witam. Mam ten sam problem jak mundi 1983 też w 607 2.7 hdi. Tez myślałem że korek ponieważ zauważyłem podwiniętą uszczelkę w korku. Poprawa uszczelki -2 dni miejskiej jazdy i znowu wyrzuciło ok. 0,6 l płynu. Założyłem nowy korek- trasa 400km i również wyrzuciło ok 0,6 l. Temperatura płynu 90 -ani stopnia więcej nawet przy dynamicznej jeździe. Po dolaniu...
Zmierz ciśnienie sprężania, zanotuj wartości, wlej do każdego cylindra po 5 ccm oleju, znów zmierz ciśnienie sprężania, znów zanotuj. Jeśli bez oleju ciśnienie na podejrzanym cylindrze jest znacznie niższe niż na pozostałych,zaś po podaniu oleju wzrasta i wartość zbliża się do pozostałych, oznacza to że zużyte są pierścienie tłokowe. Jeśli nieszczelna...
Kolego mam megankę i z tym problemem borykam się od paru lat, z tym, że u mnie ciemnieje płyn w układzie. Podejrzewam przedmuchy do układu chłodzenia, ale ... dwa lata temu jak byłem na przeglądzie po 140 000 km w ASO twardo twierdzili że ich nie ma, a płyn uciekał - przyczyna duże ciśnienie w układzie - korek na zbiorniku wyrównawczym - wymieniłem,...
116 stopni to zdecydowanie zbyt dużo dla silnika i w wielu przypadkach zwyczajnie jest już za późno i uszczelka pod głowicą zostaje uszkodzona. Może i masz rację, a ja myślę że silnik jest do tego przystosowany, skoro ma tak "urządzone" chłodzenie (ciśnieniowy układ). Gdy zaświeci kontrolka i widząc to zaprzestaniemy jazdy moim zdaniem nic się nie...
Witam Posiadam Forda Galaxy 2008r 2.0 tdci 130KM i mam z nim problem taki ze gdy podczas szybszej jazdy przy wyższych obrotach po przejechaniu kilkunastu kilometrów robi sie ciśnienie w układzie chłodzenia i wyrzuca płyn przez zbiorniczek. Wymieniłem w nim korek zbiorniczka, termostat i nic to nie pomogło. Wykonałem test na zawartość spalin w płynie...
wymień korek spustowy zbiorniczka wyrownawczego. Zbiornik założyłem nowy = korek też jest nowy.
Korek zbiorniczka wyrównawczego?
natomiast w zbiorniczku wyrównawczym wywaliło płyn. Jeżeli odkręciłeś korek zbiorniczka podczas pracy silnika i silnik pracował jeszcze jakiś czas przy otwartym zbiorniku wyrównawczym to mogło (choć nie musiało) się to zdarzyć. Układ chłodzenia jest tam ciśnieniowy i przy otwartym zbiorniku może dochodzić do takich "anomalii". Czasami takie zachowanie...
Mam problem z pasatem b5 1999 rok. Węże robią się twarde że nie da się ich ścisnąć, płyn wyrzuca. Temperaturę mam 90 stopni, w aucie grzeje. Wymieniłem korek w zbiorniku, termostat, sprawdziłem pompę wody ale jest wszystko dobre. Zrobiłem test na CO2, ale też nic nie pokazało. POMOCY
Nie wiem jaki masz silnik - ja mam K4J. W moim jest jeden punkt odpowietrzania na obudowie termostatu (śrubka M6), ale już za termostatem (w stronę chłodnicy). Na chłodnicy odpowietrznika nie mam i w chłodnicy zawsze zostaje pęcherz powietrza. Nie ma on większego znaczenia na temperaturę silnika, ale ma na twardość węży po nagrzaniu silnika i jeżdżenie...
nie wiem jak rozwiązany jest system chłodzenia w twoim ciągniku ,ale proponuje sprawdzić odpowietrzenia chłodnicy,gdyż spotkałem sie z takim problemem w autach ,zapchane odpowietrzenie powodowało powstawanie korka powietrznego co unieruchamiało krążenie cieczy ,efektem tego przy zimnej chłodnicy wyrzucało płyn spod korka
Witam, mam problem z silnikiem MTZ 80 w ciągniku. Po przegrzaniu płyn chłodniczy był wyrzucany przez korek. Zrobiłem test uszczelki i wyszło, że kompresja idzie do układu chłodzenia, więc zrobiłem remont: nowe zestawy motor detal, nowa głowica, ruski oryginał, klawiatura, panewki korbowodowe, ogarnięte korbowody, końcówki wtrysków i pompa po regeneracji....
Czy jak się rozgrzeje to chłodnica jest gorąca? Czy wąż górny i dolny przy niej jest gorący? Jak góra gorąca dół chłodny to termostat może być zacięty na minimalnym otwarciu tylko wtedy wąż do chłodnicy robiłby się stopniowo ciepły po odpaleniu zimnego samochodu.Spróbuj podmienić korek zbiorniczka wyrównawczego.Ople mają to do siebie że jak przy odpowietrzaniu...
Ten górny korek jest z zaworkiem ciśnieniowym i właśnie zaworkiem wyrzuca płyn, cos powodowane jest nagromadzeniem zbyt dużego ciśnienia w układzie, pytanie skąd sie bierze czy ze sprężarki czy z głowicy?
wyrzuca płyn płyn wyrzucać przez korek wyciek płyn przez korek
rezystor hamowania falownika zasilacz anteny televes wtyczka angielska
zwrotnice głośnikowe kalkulator zwrotnice głośnikowe kalkulator
Creative GigaWorks S750 7.1 – migająca zielona dioda, zasilacz, kondensatory 82µF/450V Minecraft Java Edition – gra z piratem a oryginał, serwer offline, EULA, bezpieczeństwo