1 - używaj proszę funkcji sprawdzania pisowni, 2- przydał by się przynajmniej model czy nazwa tego zaworu (co do składania to ogólne zasady są takie - kulka-sprężynka-blaszka założone tak aby ciśnienie gazu wtłaczanego do butli popychało kulkę).
możliwe ze zaciął się sam ten czujnik na butli, on ma w sobie magnesik i ten magnesik jest przekręcany magnesem który znajduje się wewnątrz butli na zasadzie sprzęgła magnetycznego. Weź sobie osobny mały magnes do ręki przyłóż od dołu tego czujnika i przekręcaj tym magnesem tak aby element w środku czujnika się też przekręcał w ten sposób sprawdzisz...
Nie założyłeś tej butli "do góry nogami"? Np. taką w koło podwiesiłeś od spodu, albo taką walcową pochyliłeś w odwrotną stronę? Bo wtedy pływak odcina tankowanie.
Nie mam w kwestii LPG doświadczenia, ale czasem ta "gąbka" nie była wypełnieniem plastikowego pływaka, który się rozpadł? Żeby ta "gąbka" miała sens, musiałaby być pianką zamknięto-komorową. Jak to miałeś na zewnątrz mogłeś sprawdzić czy pływak... pływa. Może to oczywiste, ale sprawdziłeś czy ten pływak, jest zamontowany w pozycji, umożliwiającej mu...
Napisałaś, że brak inforamcji na wyświetlaczu od lpg ale napisałaś, że informuje Cię o tym, że paliwa brak więc wygląda to na to, że wyświetlacz nie dostaje informacji z pływaka który pływa w butli lpg. Więc trzeba sprawdzić połączenie przewodu który idzie od pływaka do wyświetlacza lpg. :-) Pytaj od tego jest forum.
Witam .Wtrącę się do tematu poziomu oleju.Można do tego wykorzystać wielozawór ze zbiornika LPG .Prosta rzecz z pływakiem i reaguje na kontaktron więc można zrobić automatyczne tankowanie,takie to coś mi w głowie zaświtało: :D
Witam i przechodzę do rzeczy. Mam potencjometr (pływak w samochodzie) o zakresie regulacji 40-280ohm który "steruje" wskazówką (od paliwa). Do tego wskaźnika chcę podłączyć inny potencjometr (od pływaka LPG) który ma zakres 0-90ohm. Jak to zrobić omijając narazie wymianę rezystorów w potencjometrze drugim (LPG)? Wyczytałem że można to zrobić na pięciu...
Wypal LPG zmierz pływak od gazu może oszukuje że niema gazu.
wskaźnik poziomu gazu w zbiorniku LPG działa na zasadzie pływaka w zbiorniku. Zasilając instalację z butli gazowej która jest wymienna raczej czujnika pływakowego do niej nie zainstalujemy.
Moje pytania: Czy skodiczka ma Instalacje LPG? Czy strzela przy próbie odpalania na LPG czy na Pb? Czy pływak w gażniku się "nie topi" i czy zaworek odcina dopływ paliwa do komory pływaka? Czy jest iskra naświecy? Czy pompka paliwa działa? Czy i kiedy wymieniane przewody WN Czy przerywacz w aparacie zapłonowym działa tzn czy przypadkiem sam aparat zapłonowy...
..a może poprostu..dziurawy pływak(normalka przy LPG).
To pływak czujnika poziomu płynu chłodzącego.
Mam to samo, jakoś mi to nie przeszkadza, patrzę na km ile robię, możesz sprawdzić czujnik poziomu lpg, być może pomoże, a jak nie to pływak.
Pojedź na wyregulowanie zbiornika LPG, ponieważ kąt pochylenia tego zbiornika ma odpowiadać poprawnemu działaniu wskaźnika ilości gazu (pływak).
Jutro to sprawdzę i napisze co z tym pływakiem. Czy jest możliwość wymiany samego pływaka?
Możesz delikatnie ostukać butle gumowym młotkiem - pływak wielozaworu powinien się odblokować. Jeśli nie to jak radzą przedmówcy podjedź do gazownika z pustym zbiornikiem - wymontuje i wyczyści.
Pływak to intregralna część wielozaworu. Zegar przy butli właśnie jest połączony z tym pływakiem za pomocą pola magnetycznego.
A nie można tak jak w zbiornikach LPG samochodowych? Pływak w zbiorniku i przekazanie informacji o jego położeniu magnesem?
to co opisujesz to akurat ja wnioskuje na zalewanie silnika sprawdź czy ci pływak w gaźniku się nie utopił bo jak to autko ma lpg to pływak jest niezalany i pęka bądź się przeciera
Witam. Jeżeli jeździłeś TYLKO na LPG, a silnik jest na 100% na gaźniku, to najprawdopodobniej przetarł się pływak w gaźniku - standardowa usterka przy połączeniu LPG + gaźnik. Jeżeli pływak jest dziurawy, to zatonie w benzynie i otworzy jej dopływ powodując przelanie gaźnika, a to z kolei zaleje świece.... Pozdrawiam. Miwhoo.
Powiem krótko. Żadna woda, żadne zanieczyszczenia, żadna rurka. Przyczyną jest zużycie mechanizmu odbicia w wielozaworze. Powinieneś podjechać do dowolnego warsztatu montującego gaz i poprosić o ewentualne podniesienie pływaka.
Rozumiem, u mnie nie raz tak było że pod koniec wolno nabijało. Ale zobaczę ile wejdzie. A z tym pływakiem?
Ja trzykrotnie wyjmowałem wielozawór dla odblokowania pływaka i nie musiałem wymieniać uszczelki. Miałem natomiast kłopot ze szczelnym wyprowadzeniem gazu do instalacji. Instalacji po tej operacji nie odpowietrzałem. Szczelność sprawdzałem mydlinami.
Masz tam LPG? Jak już wspomniano - demontaż pływaka i sprawdzenie czy zmienia się rezystancja, przegląd wiązek/kostek/złącz elektrycznych na początek. Nikt z nas tego za Ciebie nie zrobi
Gaz do zera , zdjąć wielozawór i podgiąć ramię pływaka. To wszystko
Choc to troche wnerwiajace. Przecież możesz jeździć na benzynie i problemu nie będzie. Zastosowano rozwiązanie do którego auto nie jest przystosowne. Faktycznie wskazania ilości paliwa opierają się o kalkulację zużycia ( w zamyśle dla uniknięcia mylnych odczytów przy zmianie położenia auta ) więc taki efekt. Ale jak widać od czasu do czasu następuje...
Tak chyba nie do końca się rozumiemy... Ja tankuję "prawie" normalnie, więc zacięta kulka w zaworze raczej odpada. A "prawie" normalnie znaczy ni mniej, ni więcej, tylko tyle, że zamiast ok. 30 litrów odbija przy ok. 20 litrach. Tak jakby opuścił się pływak... Albo się zaciął. Niestety nie mam podpiętego wskaźnika poziomu gazu, więc nie wiem czy pływak...
Jak poznasz, że jest 80%, i nie więcej? W czasach kiedy miałem uszkodzony pływak trzymałem się zasady żeby tankować przed dłuższą jazdą. Wtedy nawet przepełnienie nie powodowało problemu bo od razu auto zużywało nadmiernie zatankowany gaz zanim jego temperatura wzrosła. Warto wiedzieć, że przy wypełnieniu całej butli fazą ciekła na każdy 1°C ciśnienie...
Czy można pływak przykręcić do butli obrocony o 180 stopni lub butlę obrocić?
przyczyna może też tkwic w źle wyregulowanym pływaku w zbiorniku.
Zasadnicza kwestia to czy korek jest szczelny i czy wytwarza nadciśnienie wraz z nagrzewaniem płynu, przy 100°C węże mają się zrobić wyraźnie twardsze a nie zupełnie miękkie, inaczej płyn zacznie wrzeć przy ok. 105°C wytwarzając bąble gazowe które będą wypierać płyn i poziom w zbiorniczku wzrośnie. Okręcając korek przy 100°C musi wylecieć para pod ciśnieniem,...
tak jak pisał kolega pojedź do warsztatu i skalibruj zbiornik , najlepiej jak będzie resztka gazu w zbiorniku (opary) w warsztacie z czytają dół i pojedziesz zatankować do pełna i trzeba z czytać górne położenie pływaka
Witam , Może być tak , że Pływak jest zgięty .
Macie może jakiś poglądowy rysunek jak ten magnes w zbiorniku przemieszcza w zależności od ilości gazu? Można by było coś wymyślić ale nie wiem jak i w którym dokładnie miejscu jest ten "pływak" z magnesem.
Wszystko zależy od tego jaki pływak jest w zbiorniku paliwa i jaki był w butli gazowej to po pierwsze. Po drugie to ciężko powiedzieć czy to zadziała ze względu na to że już jeden układ wykorzystuje pomiar z pływaka benzyny a dopięcie drugiego może zakłócić działanie tego który jest.
Samą pompę. Po co Ci nowy pływak :) Źle wskazuje?
Podejrzewam że to będą dwie oddzielne usterki. Problem z zatankowaniem może powodować wielozawór, pływak w zbiorniku mógł się zawiesić, można spróbować uderzyć kawałkiem drewnianego kołka, byle by nie zwykłym młotkiem, w butle w okolicy wielozaworu. Co do wskaźnika to trzeba sprawdzić czy bezpiecznik od instalacji, zazwyczaj jest montowany na przewodzie...
Proponuje przeczyścić wszystkie dysze i sprawdzić czy pływak nie jest dziurawy. A na LPG nie odpala bo mogą być nieszczelności na połączeniach pomiędzy gaźnikiem i filtrem powietrza.
Witam. Mosiężne pływaki to historia, bywaja w Syrenach, Polonezach, o Fiatach nie wspomnę;) Na LPG jeździłem ponad sześć lat i nigdy pływak mi się nie przedziurawił. Miałem silnik 1,8 na gaźniku Pierburg 2E2. W tym gaźniku pływak jest z tworzywa sztucznego.
Prawdopodobnie smok nie sięga dna butli, albo jest on nieszczelny lub jakaś inna nieszczelność wewnątrz butli powoduje utrudnione jej opróżnienie. potwierdzeniem tego będzie to, że po wybiciu na PB i po chwili po ponownym przełączeniu (ręcznym) na LPG, będzie możliwa dłuższa jazda samochodem przy bardzo umiarkowanym obciążeniu silnika (bez dużych przyspieszeń)....
Butla może być źle zamontowana i ten sam efekt , co podgięcie pływaka będzie.
Proponuje Ci wyjąć pływak i zobaczyć jaki jest jego stan i czy jest tam czysto, jak wygląda połączenie elektryczne pływaka. Możesz zamiast pływaka wstawić potencjometr i w ten sposób sprawdzić czy wina leży po stronie pływaka w zbiorniku.
Walec ustawia się na pustym zbiorniku jak go przekręcasz to pływak ma pokazać zero.
Wymienię dziś. Jest możliwość aby pompa wybierała paliwo tylko z pływaka i przerywała pracę?
No tak, ale: W butlach LPG w samochodzach jest zainstalowany wewnątrz plywak z magnesem. Na zewnątrz jest wskazówka także z magnesem. Ruch pływaka wpływa na ruch wskazówki. Ja chcę wywalić wskazówkę, i wsadzić tam halotron... tylko nie mogę jakoś znaleść analogowego halotronu którym mierzyłbym pole magnetyczne którym dzialą pływak na wskazówkę...
czujniki w butli działają na zasadzie magnesu prztwierdzonego do pływaka w wielozaworze
Czujnik kolteca ma trochę duży opór obrotu, magnes "wisi" na takiej "ośce", ale suwak, styk jeżdżący po drucie oporowym, wprowadza dość mocne tarcie i te dwa magnesy w zaworze i czujniku muszą dobrze się sprzęglać, widzieć, czy jak to tam nazwać. Mój póki działał, wskazywał trochę skokowo, ale raz przekładnia pływaka była już wyrobiona, dwa sam czujnik...
Może spadł pływak ale raczej tam jest taka przekładnia kątowa pływak napędza zaworek który przy max napełnieniu zamyka dopływ gazu . Rada wypalic gaz do końca na wolnym powietrzu zdemontowac wielozawór i dokładnie go obejrzec spróbowac rozruszac , ale jak masz jakiegoś zaprzyjażnionego gazownika to mu zlec tą robotę . Czasami da się odblokowac i wszystko...
Witam,słyszałem o możliwości przestawiania odczytu poziomu paliwa z dystansu na odczyt z pływaka.czy jest taka możliwość czy, tylko wybrane modele.auta psa podczas jazdy na gazie sztucznie zaniżają poziom paliwa w zbiorniku wiec montuje się emulatory które wskazują stan po uruchomieniu auta
Witam. Chcę zamontować u siebie wskaźnik poziomu lpg pod zegar paliwa na liczniku. Pływak benzyny działa na zakresie ok 50-300ohm, gdzie 50ohm to pełne wskazanie. Sensory lpg, które można kupić pracują na zakresie 0-90ohm lub 0-50kohm, gdzie 0ohm to pełny zbiornik, czyli jest rosnący, więc tak samo, jak pływak paliwa. Teraz pytanie: Czy dało by radę...
Mocowanie powinno być takie samo, ale może się zdarzyć że butla będzie inaczej wykonana i pływak nie będzie odcinał dopływu gazu przy tankowaniu.
Pewnie pływak się zacina. Trzeba zdemontować wielozawór i obejrzeć dlaczego.
Mój CC 700 też nie jeździł na PB i okazało się że pływak był dziurawy i zalewało go.
Właśnie podłączyłem kondensator 47 µF za R3. Spowolnienie jest bardzo widoczne. Póki co mam to podłączone do starego zasilacza od kompa ale wygląda na to, że w aucie też powinno być OK. Wprawdzie czas od podania napięcia 4V do zapalenia się ostatniej diody to prawie minuta, ale wskaźnik ilości benzyny w Matizie też reaguje tak wolno przez co wskazówka...
Rzuuf , o czym Ty piszesz? Przecież to LPG-ciecz, i w środku sobie pływak wisi. Waga w poruszającym się samochodzie...?
Witam kolegę, wskaźnik sam w sobie jest uszkodzony, najlepiej licznik wymienić lub naprawić, bo tu pływak jest w dobrym stanie.
Zasugerowałem się tym szarpaniem silnika, bo mam podobny objaw przy dziurawym pływaku. Ale że jeżdżę na LPG, więc naprawię go przy okazji. Ale te cykliczne wahania obrotów... Skoro napisałeś że ssanie się wyłącza, to wnioskuję że masz chyba jakiś czujnik czy komputer, który steruje ssaniem (dawką, zapłonem) ??? Tutaj muszą się jednak wypowiedzieć jacyś...
Dzień dobry mam problem z Hondą accord 7 2004 r. 2.0 benzyna automat bez lpg. Mianowicie nie działa wskaźnik paliwa zmieniłem całą pompę z pływakiem oraz licznik. Pod komputerem jest stały błąd czujnika paliwa B1175. Gdzie leży problem ?
Pewnie wymaga emulatora poziomu paliwa gdzie poziom jest liczony z przebiegu a nie tylko z pływaka. Jesli po dolaniu 5L poziom wraca albo po tym jak spadnie do zera wraca to trzeba emulować plywak.
wejdzie więcej, trzeba podgiąć pływak, bo on za to odpowiada
Bodzio18 zapytam czy montowałeś gaz? To pływak odpowiada za odcięcie im bardziej jest podgięty do góry tym więcej gazu wchodzi. Zanim zaczniesz regulować pływak zobacz oznaczenia na wielozaworze i sprawdź czy jest odpowiednio ustawiony zbiornik i dopiero cos podginaj.
Trzeba wyjeździć cały gaz z butli, podjechać do gazownika, aby wyregulował zawór. (odpowiednio podgiął pływak) Często to się dzieje.... pozdrawiam
A próbował ktoś może przerywać połączenie z pływakiem? Albo dołączać w szereg lub równolegle rezystor by ECU zauważyło, że było dotankowanie?
Albo zawiesza się pływak w zbiorniku,albo sam czujnik poziomu gazu na wielozaworze(ten ze wskazówką poziomu).Zdemontuj ten czujnik i przyłóż od spodu magnes.Obracając nim powinieneś zmieniąć położenie wskażnika.Jeżeli porusza się swobodnie to sprawdz czy zmienia się jednocześnie wskazanie na przełączniku.Jeżeli tak to przyczyną jest zawieszanie się...
Z racji, że mamy do czynienia z atestami doradznie nieco niebezpieczne. Montaż butli do instalacji też zastrzeżony. Ale podpowiem, że wskaźnik działa na zasadzie pływaka i sprzęgła magnetycznego (jak np w liczniku wody).
No dobra. Byłem dziś pod sklepem, mają dość krzywy parking, auto stało bagażnikiem w dół i Eureka, wskaźnik ruszył się. Przypadek? Czy może winny jest pływak w baku? Dodam, że gdy wskazówka leżała na 0 to komputer widział ile jest do przejechania na benzynie
Nie obraź się kolego zorrgi ale chyba nie masz pojęcia co piszesz. Poczytaj na forum wypowiedzi ludzi którzy maja instalację gazową , poczytaj o problemach wynikających z niechlujnego montażu,niefachowości, oraz zwykłej głupoty pracowników warsztatów montujących instalacje gazowe. W swojej wypowiedzi sugerujesz ,że najlepiej robić wszystko u gazowników...
Dzień dobry mam problem z Hondą accord 7 2004 r. 2.0 benzyna automat bez lpg. Mianowicie nie działa wskaźnik paliwa zmieniłem całą pompę z pływakiem oraz licznik, zegary na nim działają. Z pływaka wychodzą dwa kable jeden żółty a drugi czarny. Z żółtego kabla sygnał idzie aż do stacyjki jeżeli jest podłączony do pływaka a na czarnym cały czas jest masa...
Wymiana zaworu, lub czyszczenie doczytaj google. ok 60 zł. różnicy 7l nie da się wytłumaczyć inaczej. ew, pływak ale to było by mało spotykane. Zmień stację na kilka tankowań.
Zmień pseudo-mechanika. Na 90% pływak się zawiesił/przymarzł i jest to do zrobienia - a nie wymieniać od razu wielozawór.
Homologacjami butli LPG w pojazdach zajmuje się Transportowy Dozór Techniczny. Twoja holenderska butla straciła ważność, to mogę ci pomóc jeżeli jesteś ze Świętokrzyskiego -> dzwoń 783 375707, [url=www.kuk.biz.pl]Link Przyczyną wskazywania niewłaściwego poziomu LPG w butli jest najczęściej zawieszenie pływaka. Najprostsza metoda już została opisana:...
Witam. Częstym powodem jest drut do którego zamocowany jest pływak. ( Najprościej mówiąc ) Należy wyjąć zawór i go nieznacznie skrócić.
No to albo stacja słabo dobija albo pływak nie tak coś. A nie dolewa ci PB przypadkiem, często tankujesz PB? Normalnie to 20% więcej LPG niż PB powinno iść czyli by wychodziło że PB by palił 6l z grubsza? A jakie oponki bo ja mam 14 cali 175mm co by się przyjemniej zbierał.
Jeśli ktoś nie wie jak działa pomiar w stadnardowej butli LPG to opiszę: w butli LPG jest pływak zamocowany na ramieniu. Na osi obrotu ramienia jest zamocowany niewielki magnesik. Wszystko to jest zamknięte szczelnie w butli (więc odpadają ingerencje wewnątrz). Ów magnesik jest zamocowany w pobliżu ścianki butli, natomiast z drugiej strony - na zewnątrz,...
Mało danych aby jednoznacznie stwierdzić, ze zgadywanki: 1. Poziom gazu: zawieszony pływak, uszkodzony wielozawór, uszkodzona elektryka instalacji LPG, uszkodzony sterownik, niewłaściwie skonfigurowany pływak, instalacja składak i wielozawór nie jest obsługiwany przez komputer gazu. W większości instalacji usterka nie wpływa na działanie instalacji...
Instalację zakładałem sam. Wielozawór był używany. Inst mam już dwa lata. Przez pierwszy rok było wszystko w pożądku a dopiero po roku się to zrobiło. Teraz mi się przypomniało, że mniej więcej po roku zauważyłem na wielozaworze, że ma być ustawiony pod kątem 30 st. a był na ok 20-25 st. Zmieniłem to (było to na jesieni a przez zimę samochód nie jeżdzony...
Mianowicie nawet gdy zatankuje gazu pod tzw korek to i tak kontrolka pokazuje że w aucie posiadam minimalny stan gazu - czerwona lampka. Pytanie czy przy tankowaniu "pod korek" dystrybutor sam wybija, czy trzeba samemu go wyłączyć. Jeżeli sam wybija i wskaźnik na butli pokazuje, że jest pełna, to jakiś jest feler elektryczny między centralką i wskaźnikiem...
Po pierwsze, czy jak już założyłeś gaz to próbowałeś jeździć na benie? Bo jeżeli nie, to być może nieprawidłowy montaż inst. lpg sprawił, że samochód po prostu nie będzie chciał jeździć na benie. Być może sp. zastosowano mixer zbyt małej przepustowości (a przechodzi przez niego powietrze) i nigdy nie będzie chodził dobrze na benie. Tzn. objaw taki,...
Nie rozumie troszkę tej wypowiedzi napisał musiej adiplo napisał: - No i zdarza się nawet, że do butli "60" wchodzi "75" - napisał Sady (pływaka nie ustawiał - przynajmniej ja tak wywnioskowałem) proszę o dokładne doczytanie textu bo napisałem dalej: do butli "60" wchodzi "75" mi tak tankował i dziwił się, czemu taka duża butla w Omedze. "Weszłoby"...
Wymieniałem w zeszłym roku butlę w aucie żony. Zamontowałem roczną butlę z auta powypadkowego. Warunek - w papierach starej butli nie mogą być wpisane dane starego pojazdu - czysta karta. Kolejna sprawa - Butle najlepiej kupić z zaworem/pływakiem, bo nie zawsze twój zawór będzie pasować. Istnieje też możliwość przedłużenia homologacji, ale koszt około...
Niekiedy jest tak ze zawor z pływakiem nie zadziała i butle dobija "do konca", albo jak pompa na stacji tłoczy pod duzym cisnieniem, to potrafi pokonac opor zaworu i wtedy tez zatankujesz wiecej niz zawsze.
Ja na twoim miejscu sprawdziłbym podłączenie butli. Miewałem już przypadki, że albo zawiesił się pływak, albo skorodowały niechlujnie podłączone przewody (po rozcięciu by wymontować butlę). Pozdrawiam :)
sprawdzic pompe paliwa czy pływak się przypadkiem nie zaciął czy się rozłącza jak to nie to użądzenie sterujące EEC IV działa.
Witam Od pewnego czasu jestem w posiadaniu w/w auta czyli Alhambra 1.9 i nie ukrywam pierwszy raz mam styczność z TDI jakoś preferowałem benzynie nie chodzi o koszta paliwa (LPG) ale w eksploatacji auta i silnika, mniejsza z tym. Mój problem zaczął się gdy pływak zaczął wariować i nie pokazywać rzeczywistego stanu paliwa ( bez krytyki, w tym tygodniu...
Odkopie bo nie mogę sobie poradzić z silnikiem z tematu. W momencie kupna Merivy A 2007 padła sonda za katem, na desce MIL i blad p0141. Zauważyłem iz jeżdżąc z tą usterką parę dni auto paliło dużo pb w mieście, a na trasie przy 100km/h na tempomacie komp pokazywał średnio 6.5l. Kupiłem nową sondę delphi i wymienił ją gazownik przy zakładaniu lpg. Auto...
OK. Wyjeżdżę trochę paliwa i zobaczę czy coś się zmieni. Ciekawi mnie tylko to, że po komputer przy teście zegarów pokazuje właściwą ilość tak jak i kreski na wyświetlaczu a po przejechaniu kilkuset metrów znikają kreski i zapala rezerwę. Lecz stało się to właśnie zaraz po zalaniu prawie do pełna i też obstawiam coś z pływakiem może przy wypaleniu jakiejś...
aby więcej weszło do butli to pływak trzeba wygiąć w U a nie wyprostować mocowanie WZW w butli jest wszędzie takie same, butla jest powiększana "dołem" możesz przedłużyć gumowcem do LPG, mam tak zrobione i nei ma najmniejszego problemu
Jeżeli koniecznie taka instalacja, to na wtrysku jednopunktowym. Odpalasz na PB, a od zadanego zakresu obrotów i temperatury centralka przełącza na LPG. Pamiętaj o zamontowaniu czujnika temperatury, który będzie odpowiedzialny za przełączanie po odpowiednim nagrzaniu silnika. Wydłużysz tym samym znacznie żywotnośc parownika. W gaźniku będziesz miał...
Nawiązując do podstowowego twojego pytania.Gaz nie ma negatywnego wpływu na silnik jeżeli instalacja została zamontowana na zadbany motor. W wyniku spalania gazu nie osadzają się nagary. Sam proces wybuchu mieszanki jest mniej gwałtowny jak przy spalaniu bęzyny.Niema róży bez kolców.Jeżeli silnik jest zaniedbany właściwości rozpuszczające gazu powodyją...
Więc gazu pewnie nie ma a jest jakiś syf (woda) w zbiorniku :(. Co teraz? Mogę sam czyścić zbiornik lub ewentualnie wylać wodę,czy musi to robić ktoś z uprawnieniami?Chodzi mi o to czy jakieś plomby są zakładane czy coś w tym stylu. Jeżdżę już kilkanaście lat na lpg, zaglądałem ileś tam razy do pustych butli i nigdy nie było tam wody, może być tylko...
Położenie pływaka. Wszystko da się wyregulować. Rozkręć wielozawór i podegnij odrobinę pływak, trochę zabawy i dobijesz nawet do 100%. Jak przesadzisz to nie wyregulujesz dobrze poziomu paliwa (będziesz miał np rezerwę przez 200km). Ja tak tankuje jak jadę w trasę, po 10km już masz przynajmniej 1l mniej w zbiorniku...
Ciężko to wyregulować przy zbiorniku w kole zapasowym. U mnie jest tak że zatankuje do pełna i pokazuje czerwona dioda jak rezerwę, przejadę około 60 km dioda zaczyna gasnąć ale jak przyhamuję zapala się i gaśnie . Po około 200 km zaświeca się jak przyspieszam i tak do około 300 km jeżdżę i tankuje . jak miałem inne auto i zbiornik stojący to można...
sprawdź czy w cewce przy parowniku nie masz zatartego wodzika zdejmij cewke i wykręć wodzik pamietaj o zakreceniu butli to samo sprawdz przy butli tam tez jest cewka może być też sprawa związana ze złym ustawieniem butli ssak pływaka nie może zaciągnąć gazu i pokazuje jego brak sprawdź też czy butla jest odkręcona na maxa bo jesli nie to wtryskiwaczee...
Poduszka powietrzna, jak sama nazwa wskazuje, jest poduszką powietrzną, czyli wolną przestrzenią sprężonego powietrza zajmującą różnicę objętości pomiędzy ilością znajdującego się w zbiorniku płynnego gazu (czyli sprężonego LPG) a nominalną pojemnością ( tzw. wodną) zbiornika. W/w poduszka powietrzna działa z jednej strony jak sprężyną, stabilizująca...
na początku powiem że to niebezpieczna operacja mówisz że zacina się elektrozawór więc po pierwsze sprawdź czy dochodzi do niego prąd jeśli ok to może być uszkodzona cewka i wtedy nie trzeba wykręcać wielozaworu jeśli jednak nic z powyższych to większość wielozaworów ma tak że jak zakręcisz ręczny zawór to możesz odkręcić elektrozawór bez wyciągania...
jest to instalacja II gen wiec kozysta sie tylko z kilku sygnałów które są na silniku , zbiornik nie był ruszany ani zegary (wyświetlacze cyfrowe).zastanawiałem sie czy wskazanie poziomu paliwa kożysta tylko z poziozu pływaka czy moze jak to jest w nowych wozach oblicza czasy wtrysków ? a moze sa jakieś typowe usterki tych wskażników.
Witam, pacjent Renault Megan 1. Nie pracuje pompa paliwa. Sprawdzone bezpieczniki, wyłącznik uderzeniowy. Jest nowy akumulator. Mam schemat z książki, ale nie ma tam pompy, jest tylko pływak i 3 przewody na schemacie. Fizycznie są 4, zakładam że masa. Na złomie znalazłem 3 różne wersje bezpieczników (skrzynka pod maską). Dodatkowo 2 ustawienia akumulatora,...
A nie wystarczy mu otworzyc / zmaknac klapke od wlewu ? A moze tam jakis czujnik "wsadzenia pistoletu" jest... Bo jak inaczej mialby ten mądrala swierdzic fakt tankowania ? Bo po przyroście ilści paliwa jakoś mi sie nie widzi... Swoją drogą ciekawi mnie co "artyści" mieli na myśli robiąc taki system.. czy nie wystarczy bazować na wskazaniach pływaka...
dzięki i sory że nie odpisałem , wyleciało mi z głowy . problem tkwił w uszczelce kolektora ssącego - jeżeli chodzi o gaz, natomiast jeżeli chodzi o paliwo problemem był pływak oszukiwał mnie do momentu kiedy zorientowałem się że mam pełen zbiornik przy tankowaniu (którymś z kolei). dzięki za pomoc
a więc .. po dokonanej wymianie odzyskałem zbiornik z wymontowałem wskażnik -pływak poziomu gazu , wskazuje 17,77 kom na pustym zbiorniku , w trakcie demontażu i na stole wskazuje bzdury - pewnie padł https://obrazki.elektroda.pl/8855770300_... czy ktoś się orientuje jaką ma oporność ? jest to istotne dla wskażnika poziomu bo nie jest...
regulacja pływak pływak kosiarka pływak gaźnik
skanowanie dwustronne gamma reset sterownik pieca potencjometr
Downgrade Samsung Galaxy Watch 4 LTE - czy to możliwe? Objętość rdzenia ferrytowego do 1000W, 34V, 100kHz – ETD-49, ETD-54, E65/32/27