Właśnie w tym rzecz, że nie ma pompy w zbiorniku paliwa, jest tam tylko pływak.
Gaźnik PB2** - poziom pływaka (float level) 8.6 mm. W praktyce w większości typów gaźników pływak ustawia się równolegle do płaszczyzny łączenia komory pływakowej.
Zobacz czy podczas czyszczenia gaźnika nie odgiąłeś przypadkiem tej blaszki od pływaka która odpowiada za poziom paliwa w komorze pływakowej.
Honda accord 7 2.00 155 km automat nie działa wskaźnik paliwa zostały wymienione zegary i pływak i nadal nie działa w czym leży problem ? Proszę o pomoc
W takim razie to wygląda bardziej na usterkę w zegarach. Skoro wskazówka siedzi na sztywno, to trzeba się temu przyjrzeć. Skoro pływak i tak masz na wierzchu, to obejrzyj jeszcze jak wygląda stan styków i płytki.
Tak zrobię a czy w tym modelu przechodzą kable przez skrzynkę bezpieczników lub jakieś inne kostki oprócz tej od zegarów i pływaka ?
może być przyczyną zawieszony pływak? Tak. Jak dostać się do pływaka w hondzie? Należy go wykręcić ze zbiornika. Sprawdź za tylną kanapą w głębi bagażnika, czy masz tam wziernik do zbiornika. http://smotra.ru/autos/honda/accord/2986...
Dzień dobry mam problem z Hondą accord 7 2004 r. 2.0 benzyna automat bez lpg. Mianowicie nie działa wskaźnik paliwa zmieniłem całą pompę z pływakiem oraz licznik. Pod komputerem jest stały błąd czujnika paliwa B1175. Gdzie leży problem ?
Dopiero teraz zauważyłem że jest zdjęcie, przepraszam za nieuwagę. potrzeba jest zmierzyć oporność między czarnym a żółtym przewodem, powinna się zmieniać wraz z ruchem pływaka.
Nie uszkodzony ale może zrobił się zbyt twardy i nie jest szczelny.
w hondzie civic 13000 z 1995 roku wskaźnik paliwa jest maksymalnie w górze i nie wskazuje stanu paliwa słyszałemże jak wyjmie się kluczyk to tak jest ale on nie opada po włączeniu kluczyka czy ktoś miał podobną usterkę i udało sie to usunąć??? nie wiem gdzie zacząć szukać usterki... czy to będzie instalacja jakaś przerwa w niej czy moze pływak a może...
bo sciagalem bak zalozylem spowrotem Teraz wyjmij pływak i sprawdź, czy się nie zawiesił.
Usuń zanieczyszczenia z gaźnika, udrożnij dysze, zamontuj poprawnie gaźnik, wlej świeżą mieszankę paliwa z olejem, sprawdź filtr powietrza i w drogę. Oczywiście silnik "zaskoczy" pod warunkiem, że jest sprawny tj. że ma on właściwą kompresję. O badaniu sprawności ssania jest wiele informacji na forach internetowych. Moduł nie ma wpływu na poziom paliwa...
Ponad 12000 ludności i nie ma warsztatu? Dodano po 5 Zacznij od paliwa. Typ mieszanki, bogata czy uboga. Może pływak się topi. Musisz sam dochodzić i wykluczać usterki.
Objawy które podałeś bardziej wyglądają na problemy z gaźnikiem, a nie elektryczne. Możesz mieć przytkany kranik paliwa, lub problem z zaworem iglicowym pływaka poziomu paliwa. Jeszcze sprawdź z otwartym korkiem wlewu paliwa, może masz zatkane odpowietrzenie. Sprawdź te rzeczy, jeśli będą OK to będzie trzeba szukać dalej.
Gaźnik wydaje się też ok, skoro po odpaleniu już jest ok to błędne założenie. Gaźnik potrafi na wiele sposobów dać o sobie znać. Kilka pomysłów, co sprawdzić: - czy paliwo nie przedostaje się do oleju (na węch i poziom oleju)? - czy zawór pływaka jest szczelny, a pływak nie jest dziurawy? - czy wszystkie dysze w gaźniku są drożne, a gaźnik czysty?...
Prawdopodobnie przytkany jest dopływ paliwa. Odkręć odstojnik, zdemontuj pływak z zaworkiem odcinającym, ściągnij wężyk z kranika przedmuchaj sprężarką przez otwór zaworka odcinającego w kierunku wężyka.
Dlatego mysle o zmniejszeniu tego napiecia z 12V na 5V. To bez znaczenia tam nie ma powietrza, są pływaki na 5 na 10 i na 12V i jakość auta nie wybuchają od tego.
Sprawdź jakie luzy na zaworach powinien mieć ten silnik - uważam, że silnik ma zbyt duże luzy na zaworach. Przeglądnij gaźnik i w razie potrzeby wyreguluj go, sprawdź jaki utrzymuje poziom paliwa i czy pływak nie jest dziurawy (może mieć paliwo w środku). W takim przypadku pływak będzie "tonął" i utrzymywał wysoki stan paliwa, a silnik będzie się "dusił"...
no to w tym przypadku szperałbym po masie od licznika (też kiedyś niepodpiąłem), a potem w pływaku. Z tego co pamiętam jak się pływak odepnie to też na maxa leci. Rover to właściwie ta sama konstrukcja co honda w takich podzespołach
Mam problem z honda cbr 125, wersja na gazniku, motor 2 lata stał, po zalaniu paliwa zalewał świece i nie palił przez to, okazało się że pływak się zawiesił ten temat już ogarnięty ale motor podczas rozgrzewania jak jest zimny bardzo mocno faluje na obroty i czasem wkręca się na wysokie obroty samoczynnie, chwile się na nich utrzymuje po czym stąpa...
Wszystkie świece mają ten sam kolor . Spalanie wygląda na dobre . Nie są czarne , zalane itd . Suche o kolorze brązowawym . Po za tym świece założyłem nówki . Oryginały takie jak w fabryce . Zbiornik paliwa wyczyściłem do sucha , zmieniłem przewód paliwowy na nowy , zalałem świeżym paliwem . Mam na układzie paliwowym filtr ze wskaźnikiem wody w paliwie...
1)Źle ustawiony kąt wyprzedzenia zapłonu - później zapłon. 2)Niewystarczająca moc iskry. 3)Wykorzystanie nietypowych świec zapłonowych. 4)Niskiej jakości paliwo. 5)Brak powietrza do pełnego spalania paliwa - wzbogacona mieszanka - sprawdzić czystość filtra powietrza. 6)Zbyt duży poziom paliwa w gaźniku - sprawdź pływak. 7)Niewłaściwy luz pomiędzy zaworami...
nie jest przypadkiem za dużo oleju że aż wywala go odmą? a może silnik był przekręcany na boki? odłącz ten wężyk odmy od gaźnika i przedłuż i wsadź do jakiegoś słoika, może tam się nagromadziło oleju i musi go wydmuchać. zresztą tego wężyka wcale można nie zakładać. To są rewelacyjne silniki, które nawet skrajnie zajechane i dymiące strasznie na niebiesko...
Najprędzej źle wyregulowany poziom paliwa/wysokość pływaka. Brak mocy na najwyższych obrotach to zasługa zbyt małej dyszy głównej, ale to pewnie zabieg celowy producenta jako blokada/ograniczenie mocy. Musiałbym spojrzeć do serwisówki, gdyż informacje mogły być źle zinterpretowane przez serwis. Podobnie Yamaha Virago 125, serwisówki podają jakieś nierealne...
po pierwsze oleju nie jest za mało?? Hondy mają często pływak który odcina zapłon jak jest za mało oleju żeby nie rozwalić silnika poza tym możesz od cewki zapłonowej odłączyć taki cienki kabelek i wtedy odpalić to nie powinien gasnąć, bo ten kabelek to gaszenie (zwieraniem do masy) jeśli i tak gaśnie to paliwa nie dostaje - sprawdzić czy leci paliwo...
Witam, otóż borykam się z takim problemem iż, standardowo w civic-u wskazówka od poziomu paliwa stoi sztywno po wyłączaniu zapłonu. Straciłem przez to parę litrów paliwa bo ktoś za dużo zobaczył. Zacząłem obmyślać z jakiego auta można zaadaptować pływak ze wskaźnikiem lecz to jest zbyt duża i nie opłacalna rzeźba. Wpadłem na pomysł aby zbudować jakiś...
Uszkodzonym elementem okazał się termistor. Problem rozwiązałem w sposób następujący: Zakupiłem termistor stosowany w samochodach Daewoo za 25 zł Termistor był w obudowie w kształcie cylindrycznym, podobnie jak ten oryginalny w VT-750C Wylutowałem stary i wlutowałem nowy termistor w uchwyt obudowy. Działa pięknie. Można rozwiązać to inaczej. Nowy termistor...
witam!! mam pytanie dotyczące hondy civic 1.4i 1996r 5d hb chodzi o to że nie wiem gdzie znajduję się pompka paliwa.Za siedzeniem w otworze jest tylko pływak od poziomu paliwa. wie ktoś gdzie się ona znajduje? druga sprawa Hania nie zawsze chce mi pracować na benzynie - raz odpala i chodzi a niekiedy muszę odpalać na gazie - zaznaczam że przy przekręceniu...
Witam, Posiadam kosiarke z silnikiem Honda GX160. Przy pompowaniu ręcznym paliwa trafia ono bezpośrednio do filtra powietrza. Otworzyłem filtr wyjąłem gąbkę i gdy wcisnę kulkę od pompowania to od razu razu leci paliwo cienką rureczką ( nie wiem jak się fachowo ona nazywa) do gaźnika i zlewa się do filtra powietrza. Zdjąłem obudowę od pływaka który wyjąłem,...
Witajcie, mam problem z hondą civic 6 gen silnik D14A2 z 96r anglik z instalacją gazową 1gen. Opiszę sytuacje i co się wydarzyło. Odpaliłem auto bez problemu dojechałem 2km na stację benzynową ponieważ zajęty był dystrybutor zgasiłem silnik i już nie odpaliłem. (auto czasami miało problemy przy krótkich trasach gdy nie zdążył się zagrzać i się go zgasiło,...
Witam.Wszystkie zalecenia ,( oprócz wymiany paliwa )wykonałem,i jeszcze spojżałem do świecy.Okazało się że jest ona bez śladów nagaru i chyba "OK" próbowałem go odpalić i nic. Obejżałem jeszcze raz gażnik i chcialem pdnieść poziom paliwa ale na iglicy pływaka niema nacięć.Czy ten typ tak ma? Czy jeszcze jest jakiś inny powód?Z paliwem sugerowałem się...
Witam wszystkich. Kilka dni temu wymieniałem w aucie termistor rezerwy paliwa przy pływaku bo od początku roku nie zapalała się rezerwa. Kupiłem termistor z tej aukcji: [url=http://allegro.pl/czujnik-rezerwy-t...
Odpowietrznik to nie, bo jak zaczyna "wariować" to pierwsze co sprawdzam to poziom paliwa odkręcając korek. Ale ostatnio zauważyłem pewną prawidłowość. Otóż jak zaczynają obroty falować, to zmniejszam obroty na min (w tym czasie ładuję materiał na maszynę) i potem do pracy znowu zwiększam. I działa. Zaczynam podejrzewać filtr paliwa, ale gdzie on jest?...
Kraniki paliwa w silnikach japońskich to normalka. Możesz zamontować "kranik" podciśnieniowy np. taki jaki jest montowany w skuterach. Ostatnio miałem do czynienia w Hondą 160-tką, w której zamontowano właśnie kranik podciśnieniowy, głównie z uwagi, iż zbiornik paliwa jest niżej zamontowany niż gaźnik. Podciśnienie do sterowania tym kranikiem wychodzi...
Czyszczenie gaźnika, sprawdź zaworek iglicowy i pływak. Iskra, na świecy jest?
zdejmij filtr powietrza z gaźnika i psiknij plakiem w gaźnik i szarpnij parę razy, jak na chwile zapali to masz problem z gaźnikiem, jak nic się nie odezwie to problem z zapłonem (cewka lub świeca) jak z cewki spadnie ten cienki przewód (gaszenia) to będzie normalnie odpalać i pracować, zresztą można go samemu zdjąć i wtedy spróbować odpalić, ten przewód...
Oczywiście. Sonda lambda mierzy zawartość tlenu w spalinach, a dokładniej różnicę między tlenem atmosferycznym a tlenem zawartym w spalinach. Współczynnik wypełnienia sygnału prostokątnego zwykłej sondy można przełożyć na współczynnik Lambda, ale w niewielkiej granicy i to w wąskim zakresie optymalnego działania katalizatora. Żeby obliczyć AFR trzeba...
No jakiś pływak musisz mieć zeby zmierzyć ilość paliwa w baku. A ten filtr to po to, że jak jedziesz pod górkę albo z górki poziom paliwa się zmienia w tym miejscu gdzie jest pływak. Filtr wyciąga średnią z tych odczytów i na jego wyjściu jest sygnał mniej podatny na te chwilowe zmiany. Jak nie masz tam wtrysku to tylko pozostaje jakiś przepływomierz....
Witam. Kupiłem nie tak dawno hondę z tytułu. Po dwóch dniach jazdy zaczął przeciekać drugi gaźnik ten bez możliwości ustawienia dawki. Wyciek ma miejsce przelewem komory pływakowej. Model gaźników Keihin Ph68C. Co zrobiłem. Rozebrałem gaźniki, wyczyściłem, ustawiłem poziom pływaków najpierw na 18mm (z serwisówki) później na 20mm i dalej po chwilowej...
:gabik - nie przerażaj takim pytaniem! Przecież tam jest dodatkowy styk załączany z pływaka. Może być magnes i kontaktron, czy czujnik innej technologii. Niestety nie ma zadnego styku.Bo do czujnika poziomu dochadza dwa przewody a do czujnika rezerwy jeden i masa oczywiscie. Jest metalowy walec z otworami na gorze i na dole , przylutowany do precika...
Mam problem ze wskaźnikiem paliwa w mojej hondzie ( 1.3 16v 95 r wersja LS ) mianowicie wskazówka niemal ciągle wskazuje full , bardzo rzadko zdarza się że opada i pokazuje,, chyba prawidłowy " stan zbiornika . Rozłączałem kostkę przy zbiorniku a wskazówka ciągle stoi na full . Do kostki przy zbiorniku dochodzi prąd sprawdzałem kontrolka . Co do pływaka...
Witam!! Kupiłem problematyczny egzemplarz civica.. Z początku wszystko było ok, auto zakupiłem w Polsce, po czym pojechałem nim do Londynu (tutaj mieszkam i pracuje). Na trasie ponad 2tys km nie było żadnych problemów. spalanie było w okolicach 6.5 litra na 100km, jechaliśmy w 4 osoby, wiec jak najbardziej w porządku.. Na początku spalanie w zakorkowanym...
Także chyba tak zrobię, że pójdzie podróbka Hondy chińska i tyle. Mamy tutaj taki niefabryczny serwis, serwisant szarpnął za starter i stwierdził, że na 100% brak kompresji. Gdyby tylko pękł pierścień to pół biedy, ale może się okazać, że problem jest poważniejszy. A ja już na wypadek tego chcę mieć zrobiony "risercz" co i za jakie pieniądze można tu...
Już odpowiadam . Co do tej MAKITY to: Masz kpl. sprzęgło z dzwonem wystarczy że na to co wystaje z silnika umocujesz zębatkę czy koło na pasek. Ten przewód od cewki to nic innego jak jedno z wyprowadzeń cewki zapłonowej zwierając go do masy gasisz silnik.UWAGA ! Piszesz, że ta makita ma 1,7KM biorąc poprawkę na to że jest używana to niech ma te 1,5kM...
witam, Chciałbym się podzielić, z uwagi iż nie mogłem nigdzie znaleźć gdzie znajduje się pływak w hondzie civic VIII. Pływak znajduje się pomiędzy fotelami w tunelu, dlatego w pierwszej kolejności zdejmujemy 4 zaślepki w tunelu podłokietnika (odsuwając fotele). Odkręcamy 4 śrubki, zdejmujemy cały tunel z podłokietnikiem. Przy dźwigni hamulca ręcznego...
Wiem ze odpisywanie po 9 latach to trochę długo, ale może komuś się to przyda bowiem opisana przypadłość jest częsta w mikrociągnikach vari. Sam mam sprzęt vari prod 1990 z pełnym osprzetem bez przyczepki, jednostka napędowa DMJ 315 jak mnie pamięć nie myli. Miałem podobne problemy jak opisał kolega. Dość dziwne zresztą i nietypowe - wskazujące właśnie...
Dziurawy plywak? Zuzyty zaorek odcinania paliwa w komorze plywakowej? Dziurawy/stary przewod ze zbiornika paliwa do gaznika. Moze jeszcze pare innych rzeczy. Sprawdz dokladnie co cieknie przed pytaniem na forum.
Często w agregatach (małych) występuje problem z czujnikiem ciśnienia oleju. Jak już sprawdzisz czy jest iskra , Przeczysz sam sobie, bo czujnik oleju odcina zapłon. Dzięki o wielki Guru Mam 6 takich agregatów, 2 mają po 15 lat i tysiące mh na liczniku wiem co piszę . Serwisuje je od lat . Gdy już nic nie pomagało bo nie chciały palić to zawsze pomagało...
Autem jest Honda z 91 roku, wiec wskaznik paliwa jest tam bardzo prymitywny, z tego co patrzylem to jest tam jakas cewka. Mierzylem oryginalny plywak i przy pustym baku mialem 100 ohm (czyli tyle ile nowy bak wskazuje kiedy jesy pelen) natomiast przy pelnym baku nie moglem zmierzyc wartosci. Dziwnie plywala rezystancja... Wiec nie wiem w jaki sposob...
Witam serdecznie. Posiadam skuter w/w od roku i już mnie drażni kilka istotnych rzeczy. Najbardziej to ta, że skuter żre cały bak paliwa na 90 km !!! Mniej ważne to to, że wskazuje źle stan paliwa. Jak zatankuje do pełna to skazówka opada dobrze do połowy i zacina się na połowie i już do wyczerpanie baku wskazuje iż stan paliwa wynosi 50% Czasem zdarza...
ustawienie pływaka paliwa honda paliwa wymiana pływaka
nagrzewnica power mercedes actros paliw cienkie paski blachy
Jak wyjąć rolkę podającą papier z HP LaserJet 3020? Jak naprawić stuki w BMW E46: przyczyny i rozwiązania