i jakie wrażenia po zmianie softu? Ja opiszę swój przypadek bojów z radiem. Miałem ciągły problem z tym, że radio po dłuższym (kilka godzin) nie używaniu nie chciało się połączyć i pomagało jedynie wyłączenie z sieci. W sumie przyzwyczaiłem się do tego "defektu" ale popsuł mi się router (DLINK DLS 2740) i wymieniono mi na nowy. Jakież było moje zdziwienie...
Witam Szukam osób znających temat WiHome Configurator dla systemu F&Home Radio lub posiadających ten system
Instrukcja [url=http://www.sendspace.com/file/k88cc... opis [url=http://logikir100.tripod.com/Logik....
PT2257-S Electronic Volume Controller IC¡¡¡¡¡&ie... (Princeton Technology Corp) http://www.alldatasheet.com/datasheet-pd... http://www.alldatasheet.com/datasheet-pd... Układy podobne - u dołu stron na niebiesko .
A co ma wspólnego airbag z instalacją radiową? Za dużo sie naoglądałeś Taxi 2. W większości radyjek napięcie załączane po stacyjce jest napięciem roboczym za wyjątkiem tych które nawet bez tego załączanego można włączyć na godzinę np Blaupunkt. To że w radiu jest bezpiecznik nie uchroni instalacji samochodu w razie jakieś przykrej sytuacji a poza tym...
Witam, Koledzy prosze o pomoc, zakupilem radio logik ir100, jest to sprzęt używany i mam problem z połączeniem z moją siecią wifi, nadmienie że mam neostrade wyszukuje mi sieć i kiedy wciskam SELECT pisze mi "Network not supported" Proszę o pomoc może z doświadczenia posiadania podobnego radia ktoś z Was mi pomoże. Daniel
Złącze ISO w Oplu jest zgodne ze standardem, jedynie ma zamienione 12V po stacyjce i podtrzymanie. Jest tylko jedno małe ale - zasadniczo w Oplu głównym zasilaniem jest to stałe 12V (które w innych radiach jest tylko do podtrzymania pamięci), a z kolei 12V po stacyjce w Oplu jest tylko sygnałem informacyjnym dla układu logiki zapłonu w radiu, podczas...
Sony nie ma takiej funkcji jak orginalne oplowskie wiec zostaje podłączenie albo z zapłonem albo bez wzgledu na zapłon.Jak chcesz miec inaczej to kup blaupunkta one maja tak jak chcesz
Praktycznie prawie wszystkie radia japońskie i chińskie są tak zrobione [brak takiej funkcji]. A z tzw. logiką zapłonu od lat radia produkują firmy europejskie.
Nie da się tak podpiąć . Poczytaj o "logice zapłonu" , bo tylko radia oryginalne i stare Blaupunkty takie rzeczy potrafią .
Nie da się, radio musi mień t.z.w logikę zapłonu czyli móc pracować tylko z jednym zasilaniem, większość radyjek uniwersalnych tego nie ma, tym bardziej tych chińskich wydumek.
Witam. Czyli brak napięcia +12V (czerwony gruby kabel). Sprawdzał kolega bezpieczniki? Radio grało po włączeniu zapłonu ponieważ w kostce od strony radia jest mostek w połączeniu +12V po zapłonie (choć nie koniecznie) z logiką tylko że w tym przypadku logika radia musi niestety mieć stale +12V, a tego napięcia brak. Jak radio jest nie oryginalne to...
Trzeba ciągnąć ACC do radia bo oryginał miał logikę zapłonu z cana
Witam Jak wspomiał adrian logikę zapłonu ze stacyjki mostkujesz do zasilania radia i już będziesz miał czły czas włączone radyjko. POZDR Grzegorz:D
Godzinę ....... Pod warunkiem, że przy włączeniu uwzględnisz AS .... i logikę zapłonu .... Jarek
Nie jest zamieniony tylko Opel podobnie jak VW/Audi okablowywał instalację pod radio z logiką zapłonu. I kolory są jak podałem. Swoją droga radio z logiką zapłonu to jest pełna wygoda.
Trochę nawet powyższą wypowiedź poszerzę - na fotce widać upchnięte w napędzie 3 skrzyneczki, z których co najmniej dwie (sądząc z obecności anten) to odbiorniki. Więc śrubokręt i aparat foto do łapki i najpierw ustalanie, co tam masz. Logikę oryginalnego radia to w płycie masz, ale nie masz wpiętego modułu radiowego w.cz. (duża zielona dziura z podpisem...
Ja miałbym pytanie, jak w zamieszczonym modelu radia wyłączyć automatyczne podgłaśnienie / ściszanie się radia? A może trzeba użyć VCDS? Strasznie mnie to irytuje, bo nie działa zgodnie z logiką...
Tam jest taki mały przełącznik który powoduje że po włączeniu zapłonu zapala się podświetlanie i zegarek lub włącza radio logiką zapłonu. SławeK
Popracuj nad zasilaniem radia. Pomiń logikę zapłonu. Być może wystarczy zamienić przewody zasilające radio. Jarek
Oczywistym jest, że zmiana mocy przydatna jest w aplikacjach bateryjnych, kiedy można wydłużyć czas pracy całości poprzez odpowiednie zmniejszenie mocy radia. Największą wartością (zgodnie z logiką) jest 0dB, bo w tabelce masz "relative" czyli względna i wszystkie wartości odnoszą się do "max mocy". 4\/3!!
Owszem, można , wystarczy oba te plusy połączyć razem od strony radia i do stałego plusa w aucie ale nie jest to zalecane gdyż poważni producenci radii robią coś takigo co nazywamy logiką zapłonu (widać to badziewie tego nie ma) i może rozładowywać akumulator a drugie to radio nie każde radio powinno grać bez kluczyka, te radia które wymagają dwóch...
No 5v mamy z USB więc problemu nie ma, a na module jak jest stabilizator to lata z logiką 3.3v więc wszystko bezpośrednio można połączyć. Pozdrawiam...
Poszukuje radia z logiką zapłonu. Raczej nie interesują mnie zabytki, ale coś nowszego z USB. Nie tak, że wchodzę proszę żeby mi ktoś podpowiedział ale sam nie mogę znaleźć google nie reaguje prawie na frazę logika zapłonu. Przejrzałem też specyfikację nowych Blaupunkt oraz Sony i nigdzie nie występuje taka cecha. Albo po prostu żadne z nich tego nie...
Wg instrukcji tak ma być WYŁĄCZNIE w logice B. Wszystkie inne są sekwencyjnie (otwiera - stop - zamyka - stop lub podobnie) i obsługuje się je jednym przyciskiem pilota (a drugim ew. uruchamia się funkcję częściowego otwarcia). I jesli ma być każdy kierunek osobnym przyciskiem, najpierw ustawiasz w menu logikę B, potem łączysz zaciski karty radia NO...
Nie wszystkie radia posiadają logikę zapłonu. Zamień plusy stały i ten pojawiający się po przekręceniu kluczyka. Może pomoże.
Myślę, że to wyjaśni wątpliwości - jak ten kolega nie zajmuje się radiami samochodowymi, to może o tym nie wiedzieć, więc pokaż mu to oraz instrukcję od radia. http://obrazki.elektroda.net/24_11774902... To oczywiście jest widok wtyczki ISO idącej do radia od strony styków wtyczki (od przodu). Podłączenie "Opel" dotyczy radioodbiorników samochodowych...
Witam. Przeczytałem ostatnio na stronie www.studio24.prv.pl o logice zapłonu, czyli o tym ze radio gra na postoju bez zapłonu i jednocześnie włącza je i wyłącza przekręcenie kluczyka w stacyjce. Chciałbym do fiata punto I podłączyć radio pioneer keh 2510 i nie wiem, co wpływa na to ze logika zapłonu w jednym samochodzie jest a w innym nie tzn. konkretnie...
wielkie dzięki za pomoc szczególnie dla Grzegorzxxx problem rozwiązany w.w. radio ma logikę zapłonu. włacza się ją przytrzymując przy wyłączonym radiu guzik Mute aż do momentu pokazania się na wyświetlaczu IGN ON Pozdrawiam Darek
Przecież to radio nie ma logiki zapłonu. Gra albo na stałe, albo po stacyjce. Coś słabo się kolega naczytał o tej funkcji.
jak podłączyć żeby radio wyłączało się wraz z wyjęciem kluczyka ze stacyjki, ale oczywiście żeby była możliwość włączenia radia bez kluczyka Nie da się. Albo radio zależne od kluczyka, albo całkowicie niezależne. Tylko wybrane modele radioodbiorników mają taką funkcję, że można je załączyć bez kluczyka, najczęściej na godzinę. O kostce ISO i logice...
Kupie płytkę do radia LOGIK i podobne oferty proszę na e-maila
Niestety bez szans. Radia azjatyckiej produkcji są o tyle paskudne, że mało które ma logikę zapłonu, umożliwiającą uruchomienie radia bez kluczyka w stacyjce. Niby można je podpiąć pod stały plus, ale wtedy nie będzie się wyłączać ze stacyjką. Można pokombinować z jakimś przekaźnikiem czasowym, ale czy to będzie łatwa robota - no nie wiem...
Na logikę to wokół antenowego. Możesz spróbować też nawinąć kilka zwojów na ołówku jako cewkę powietrzną i podłączyć do wtyczki oba końce.
A czerwony kabel nie ma zasilania na stałe? Tam logiką zapłonu steruje CAN, więc radio powinno mieć zasilanie zawsze. Po prostu zmostkuj czerwony z żółtym
Czerwony to ma być ACC lub zasilanie po stacyjce (terminal 15), natomiast żółty to jest podtrzymanie (czyli stałe zasilanie). Dodatkowo producent przestrzega, że podłączenie czerwonego do "stałego 12V" będzie powodowało wyładowywanie akumulatora. Niestety w przeciwieństwie do Oplowskiego radia, główne zasilanie idzie tu czerwonym przewodem, a żółty...
ok , więc może jakiś klawisz jest zblokowany , sprawdź czy wszystkie przyciski "klikają". I czy radio reaguje na logikę zapłonu? Tzn czy włacza się i wyłacza automatycznie kluczykiem.
Przecież to autor tematu napisał, co próbował zrobić "sam z się", aby rozwiązać problem. Wiem doskonale kto to napisał, tylko taką "logiką" to się absolutnie nie ma co chwalić.
Dokładnie tak jak napisał 03041957. Miałem taką samą sytuację. Wystarczyło w kostce podłączeniowej ISO zamienić miescami kable +12V z akumulatora i +12V ze stacyjki. Jak doczytałem w Oplu (bo taki posiadam) i w kilku innych seryjnie w kostkach kable ustawione są pod radia z logiką zapłonu (jak wyłączysz zapłon - wyłącza się też radio, ale możesz je...
Ale namieszałeś. Przede wszystkim należało by elektryka kopnąć w 4 litery za to że nie zrobił Ci tego od razu a z Twoim pojęciem będzie kłopot. Otóż jak pamiętam to Opel ma plus stały i plus od zapłony zamienione miejscami. Więc rozgałęziony żółty przewód będzie w nim plusem który jest odłączany przez kluczyk a nie plusem stałym jak w większości innych...
Tak przeglądam temat i niedoczytałem jakie to radio montowałeś zamiast fabrycznego w ty VW ? Zwykle lepsze radia i prawidłowo podłączone mają tzw logikę zapłonu, tzn. Po wyjęciu kluczyka wyłączają się ale można je ponownie włączyć lecz samo się wyłączy po 30-60min jeśli nie dostanie plusa od zapłonu lub nie będzie nim kręcone. Ma to za zadanie pozwolić...
W B6 jest radio po CANie więc stracisz logikę zapłonu i funkcję GALA(są emulatory CAN) włączenie podświetlenia(to można łatwo "naprawić"). Wygląd radia jest delikatnie inny, chodzi o czarny kolor.
Będzie trochę żmudnego sprawdzania element po elemencie koniecznie na wylutowanym żeby, nie sztukować jak do testu, tylko znaleźć i naprawić, tj. m.in.: D208, D206, D10 i ten kondensator przy gnieździe mikrofonowym. Jest to nieprawdopodobne z technicznego pkt. widzenia, ale cuda w tych radiach to nie nowość i wbrew logice trzeba mierzyć. https://obrazki.elektroda.pl/9506394400_...
Jakie auto i jakie radio ? Tak bezmyślnie to łączą kable tylko domorośli elektrycy czyniąc w aucie wiele szkód. Jeśli chcesz uzyskać konkretną pomoc to opisz problem bardzo dokładnie. To że kostki ISO pasują mechanicznie to nie znaczy że pasują elektrycznie, wiele aut ma różnie obsadzone kable a nie każde radio ma logikę zapłonu. SławeK
Albo jeden z plusów nie dociera od złącza do eletroniki radia albo masz uszkodzony procesor. Zobacz czy radio reaguje na logikę zapłonu, to da odpowiedź. SławeK
No właśnie.. na orginalnym radiu forka miałem włąśnie pełną logikę ale teraz jak włożyłem tego Pioneera to już tak nie działa...
Witam forumowiczów! Pytanie dotyczy Blaupunkta Monte Carlo MP28. Podobno w radiach tej firmy działa logika zapłonu - w moim(astra F) nie działa.Próbowałem zamieniać przewody(zasilanie stałe z tym po kluczyku) i brak efektu. Tzn. działa tylko po kluczyku lub po zmostkowaniu dwóch przewodów zasilających niezależnie od zapłonu. W instrukcji piszą że radio...
Spójrz sobie na tą stronę i powinno to ci pomóc w zrozumieniu na czym to polega http://www.ross-tech.com/vcds/tour/recod... Funkcja FADER jest włączana w radiu poprzez jego odpowiednie kodowanie, tak samo wyświetlanie funkcji na fisie i działanie przycisków na kierownicy, jednak RCD200 po podłączeniu zamiast DELTY która działała powinno reagować...
Prawidłowe podłączenie to kabelek czerwony do plusa który pojawia się po kluczyku a żółty do plusa stałego. Sprawdź czy te plusy są poprawni a potem w instrukcji radia ustaw logikę zapłonu. VW w różnych latach różnie rozmieszał sygnały w kostce ISO i to że mechanicznie pasuje wielu gubi a potem takie problemy. SławeK
Przeróbka fajna, ale patrząc na to radio, zastanowiłbym się jednak nad montażem jakiegoś starszego Blaupunkta, Grundiga czy Philipsa i dołożeniem do niego modułu BT. Te radia (a przynajmniej te z wyświetlaczem) miały sprawnie działającą logikę zapłonu, umożliwiającą włączenie radia bez sygnału ACC na 10 minut. Nie wspominając o lepszej prezencji i jakości...
Czy w chwili mrugnięcia radio generuje dźwięk z głośnika (melodyjka) ? Radio jest fizycznie załączane zboczem opadającym, ale w logice procesora jest narastające ( powinno się włączyć natychmiast z chwilą przyciśnięcia przycisku S901 PWR) Obserwuj zbocza na 20-stym pinie CPU oscyloskopem a w razie potrzeby wywal całkiem switch-a, bo radio zachowuje...
Akurat kiedys też zastanawiałem się nad tym problemem z dokładnie tym samym modelem. Szkoda go przerabiać byle jak, schematu nie uświadczysz nigdzie. Teoretycznie jest to możliwe ale nie chciało mi się aż tak go psuć, kupiłem BE2210 i po problemie. Jest jeszcze jeden pomysł, zastosować przetwornicę od laptopa, taką by nie siała zakłóceniami ale wtedy...
Witam, mam pytanie odnośnie ww. radia. Zakupiłem od znajomego radio jak w temacie i ponieważ w moim punto nie ma szyny CAN, nie została ona podłączona, a więc nie mam też logiki zapłonu. Moje pytanie brzmi czy modyfikując któreś ze złączy w kostce radia jestem w stanie zrobić ręcznie logikę zapłonu w tym radiu? Opis złącza radia znajdziecie na tej stronie...
1. Czy to radio działa z logiką zapłonu? 2. Czy jest możliwość aby po właczeniu świateł było podświetlone bez jego włączania? przyciski na panelu są podświetlane osobno od wyświetlacza 3. to radio ma wyjście na dodatkowy wzmacniacz (2 chinche) - czy regulując głośnośc radia zmienai się syglnał na wyjściu? tak samo z barwą, basy, soprany? poza tym to...
Dziwne masz te odczyty. Przy połączeniu żółty-czerwony miernik powinien pokazywać zero (oba są plusowe). Nowsze Alpiny po prostu tak mają, że podłączone na stałe rozładowują akumulator. Nie wiem dlaczego, też wydaje mi się to bez sensu. Idealne dla Ciebie byłoby radio z logiką zapłonu, czyli takie jak fabryczne. W sensie że można je włączyć bez karty....
Jeśli radio nie jest oryginalne to można się wszystkiego spodziewać. Przekaźnik jeśli jest to albo w pobliżu mechanizmu anteny albo fabrycznie w pobliżu innych przekaźników. W większości anten jest to tak podłączone. Są trzy przewody od anteny, jeden to masa , drugi to plus który jest cały czas a trzeci to sterowanie. Sterowanie jest podłaczone do radia...
Właściwie to po to radia (normalne radia, nie chińskie) mają logikę zapłonu byś zapominając wyłączyć radio nie rozładowało akumulatora i do jej działania jest specjalna pozycja w stacyjce (pierwsza) o nazwie ACC (Accessory), załącza ona zasilania na inne układy (m.i. radio). Sam używam i twierdzę że jest użyteczna. SławeK
Na pewno to (pokazane na zdjęciu) radio ma analogową logikę ON/OFF, czyli powinno załączać się przez podanie +12V na pin 7 (+15) w kostce A. Być może nie działa Ci to dlatego, że instalacja w Twoim samochodzie przystosowana jest do innego modelu radia Fiat, ze sterowaniem magistralą CAN i w kostce zasilania (w samochodzie) masz tylko stałe +12V, a nie...
Albo podłącz plus ACC przez stacyjkę prawidłowo a plus podtrzymujący pamięć do stałego plusa. Możesz też w większości radii przełączyć logikę zapłonu małym przełącznikiem ukrytym w szczelinie w blasze, tylko po przełączeniu odłącz na chwilę zasilanie. SławeK
witam ponownie sprawdziłem wszystkie tranzystory diody opory i inne elementy na drodze załączania zasilania. wnioski wszystko wydaje sie byc dobre procesor tez poprawnie załącza sterowanie klucza. ale zauważyłem pewien dziwny objaw... radio ma logikę zapłonu i powinno sie włączyć bez 12v po stacyjce .tym czasem radio nie reaguje na gałkę póki nie ma...
Co ciekawe jeżeli radio było fabryczne to logikę zapłonu wyłączało się z klawiatury radia. I wtedy chodziło na postoju bez kluczyka i nie będzie się też wyłączało. A co do poboru prądu to jak na razie rekord bije Nakamichi jeżeli ma zasilane ACC. Nawet bazar tyle nie żre (sprawne radio 300-400mA).
W kamperze radioodbiornik samochodowy w desce rozdzielczej zasilany jest z akumulatora rozruchowego. Chcę podłączyć go do zasilania postojowego zachowując logikę zapłonu. Napięcia na obu akumulatorach zapewne będą się różnić. Czy mogę zostawić napięcie po zapłonie z akumulatora rozruchowego, a napięcie stałe wziąć z akumulatora postojowego i różnica...
Sądząc z instrukcji - nie ma. Właściwie żaden bramowy do zastosowań domowych nie ma takiego wyjścia (za wyjątkiem Hormannów z wbudowanym radiem BiSecur, ale tam funkcja powiadomienia zwrotnego na pilocie jest zaszyta w logice napędu). Ten napęd i tak ma więcej extrasów niż zazwyczaj - np. wyjście na koguta (jak zauważyłęś)... . A co do nieudokumentowanych...
Rozwiązanie typowe dla np. Grundigów, stały plus podtrzymuje pamięć i zasila tuner oraz końcówkę mocy, plus po stacyjce to tylko sterownie "logiką zapłonu", zazwyczaj przez przekaźnik lub tranzystor. Jak masz schemat to go daj... pewnie padło sterowanie odłączaniem zasilania dla wzmacniacza. Po podłączeniu radia do zasilania należy przycisnąć RESET...
Normalnie przytrzymując dłużej przycisk "Power" wyłączasz całą logikę w radiu. Zasilana jest tylko jego pamięć kanałów. Tutaj prawdopodobnie padło samo radio. Można je wymontować i sprawdzić jak się zachowuje (czy jest pobór prądu po wyłączeniu) zasilane z zewnętrznego źródła zasilania 12V. Rozumiem, że w instalacji nikt nie grzebał. Tam są wtyczki...
w oplu jest prawdopodobnie kable zasilające z akumulatora i ze stacyjki odwrotnie niż w iso bo instalacja jest pod oryginalne radia z logiką zapłonu więc w samochodzie + ze stacyjki prawdopodobnie jest na pinie 4 a z akumulatora na 7
Troszkę odwrotnie - 9 (i tylko 9) zwierane kabelkiem z 15 lub 16, albo - dużo wygodniej - dopisać wcześniej piloty do odbiornika i posługiwać się z daleka 1 kanałem radia. Logika Automatyczna to samoczynne zamknięcie bramy po ustawionej pauzie, nie zawsze jest to wygodne, jeśli nie trzeba automatu - wybierz logikę EP. Ustawianie czasów zaczynasz z zamkniętej...
Robię emulator oryginalnego wyświetlacza TID. Radio wysyła dane do tego wyświetlacza, tylko i wyłącznie, wyświetlacz tylko wystawia ACK (nie wysyła żadnych danych). Oryginalny wyświetlacz (TID) pracuje w logice 5V, więc jak jest podłączony do radia to wszystkie sygnały są w logice 5V, bo jak sprawdziłem sygnały niepodłączonego radia (SCL, SDA, MRQ)...
Nie wiemy jakie masz radio. Większość radii posiada logikę zapłony która działaja jak radio ma podłączone prawidłowo oba zasilania, tj plus Memory jest stały, podtrzymuje pamięć radia żeby pamiętało stacje i nie pytało o kod a plus ACC jest włączany kluczykiem stacyjki, zwykle w autach jest taka pozycja kluczyka pomiędzy jego wyjęcie a włączonym zapłonem....
Widzę kolego Norbert.s. że nie zrozumiałeś problemu. A koledze radzę poszukać czy nie istnieje w tym aucie fragment oryginalnej instalacji auta i czy posiada taką pozycję kluczyka o której pisałem i jesli posiada to trzeba by podłączyć z niej jednego plusa do radia i będziesz miał logikę zapłonu bo na zapalniczce pewnie masz stały plus. SławeK
Że jak? Że tak....spróbuj podłączyć tak któreś JVC i jeszcze zostaw wsadzony panel, wyssie ci do rana akumulator. Radio z pełną logiką zapłonu można włączyć bez podawania mu ACC, nie straci ustawień i włączy się samo po kluczyku. Jak w zwykłym radiu zmostkujesz BATT z ACC to będziesz musiał go paluchem wł/wył.
A po co interface? Podłączyć dowolne radio z ISO ,najlepiej takie, by pasowało pod " logikę zasilania" - dopasowanie plusów: memory i po stacyjce oraz nie wkładać kostki joysticka.
Moim zdaniem powinieneś wykonać układ przetwarzający "system 12 V", który będzie symulował działanie drabinki rezystorów po stronie "systemu 3 V". Można użyć jakiegoś µC albo zestawu komparatorów z odpowiednią logiką.
Właśnie rozpiski przy CAN-BUS dekoderze nie mam i szukam intensywnie. W menu radia znalazłem funkcje programowania przycisków z kierownicy. Wyboru modelu nie ma. Przy dekoderze sa przewody zielony i zielony/czarny. Zakładam że ten drugi to linia L na logikę
Na logikę, jeśli radio ma 3 pary RCA, wzmacniacz ma 3 pary wejść RCA, to chyba odpowiedź jest oczywista. Jeśli są w radiu 2 pary RCA, a wzmacniacz ma 3 wejścia, wtedy front rozdzielasz rozdzielaczami Y, a sub osobno, żeby zachować sterowanie nim.
...i obydwa odbiorniki miały tego samego typu głowicę dla pasma UKF strojona rdzeniami na ECC85. Natomiast ten Kankan II za zdjęcia to już wersja-bieda pierwszego Kankana, z wykastrowanym zakresem UKF. Czy ktoś się orientuje czy te dwie wersje były produkowane w tym samym czasie? Bo na logikę to wersja II powinna być raczej udoskonaleniem pierwszej,...
Niewykorzystany styk w wtyczce jest przeznaczony między innymi do programowania tego radia i klonowania drugiego egzemplarza w.g ustawień pierwszego poprzez specjalny przewód. Co do diodki to nie mogę znaleźć nic w necie, ale na logikę winna być włączona równolegle do opornika, należy tylko zmierzyć napięcie jakie tam występuje po wciśnięciu ptt i dobrać...
Witam. Potrzebna pomoc w odkodowaniu starego radia. VWZ3Z3Y7542383. Odczytałem zawartość pamięci 2404 i próbowałem wpisać kod na logikę, ale żaden nie pasuje. Czy ktoś życzliwy posiadający odpowiedni program podał by kod z wsadu?
Bo tylko wyższe wersje BT umożliwiają podłączenie kilku urządzeń na raz, starsze niekoniecznie Tego nie wiem i nie wiem jak to sprawdzić. Na logikę jakiego producenta i model jest radio ?
słuchaj też jestem zainteresowanym najlepszym wyborem przy przyzwoitej cenie. Instalacje mam zrobioną w kształcie gwiazdy i mój wybór padł na F&Home RADIO(ma dobrą logikę i się programuje jak PLC ) . Wszystkie urządzenie wykonawcze mam w rozdzielni. Chciałem wszystko zrobić na domoticz tylko po co jak dostaje dobry produkt w dobrej cenie z aktualizacjami....
Witam , nie mogę namierzyć usterki związanej z błędem 2208 , objaw jest taki, że po zamknięciu auta radio włącza się w różnych okresach po zamknięciu centarlnego zamka, rozładowując aku. Nie reaguje na logikę zapłonu. Podstawione inne sprawne radio objaw ten sam. Akumulator pod obciązeniem 100A 11,1V, bez 12,9 , ładowanie 13.9V , klimatronik także nie...
D25 nie jest diodą zenera. To zwykła prostownicza dioda pełniąca rolę zabezpieczenia radia przed odwrotnym podłączeniem zasilania. Skoro radio uruchomiło się bez bezpiecznika, a po założeniu bezpiecznika spaliła się D25 i bezpiecznik to tak na logikę podłączyłeś radio odwrotnie lub faktycznie wstawiłeś jakąś zenerkę która nie wytrzymała. Napisz jaką...
Polecam powrót na wspomnianą stronę i poczytanie sobie tematu o logice zapłonu albo użycie funkcji SZUKAJ.
Wygląda na to że wzmacniacz w antenie jest uszkodzony. Wymiana całej anteny. Można też próbować go ominąć, przerobić ją na antenę pasywną, wzmacniacz jest w samym cokoliku. Tego radia tak nie przerobisz. Radia fabryczne mają taką logikę zapłonu a z nie fabrycznych większość Blaupunktów czy Grundigów tak by działało.
Są transmitery fm które wpina się do zapalniczki i do których można podpiąć mp3, pen drive, itp. najprostszy i najtańszy sposób. Wiem używam, jakoś dźwięku mizerna, brakuje wysokich dźwięków przesterowują niskie trzeba w radiu wyłączać logikę wyszukiwania bo na takim transmiterze się nie zatrzymuje, jest to quazistereo i to w porywach. ogólnie kupiłem...
Teoretycznie wszystko można zbudować na kilku przekażnikach, nawet komputery kiedyś tak robili, tylko że widzę że kolega coś sobie umyślił mało realnego do wykonania w prosty sposób. Tylko OEMowe radia mają taką logikę zapłonu że mogą działać na jednym plusie a niestet produkty Sony mają to wykoślawione. Wszystko można zrobić jak się pomyśli tylko że...
Żółty ma być podłączony na stałe, a czerwony po stacyjce. Czy przy podłączonym żółtym, a odłączonym czerwonym radio da się włączyć? Jeśli nie, to właśnie żółty to "memory backup", jeśli tak to masz radio z logiką zapłonu i przez czerwony przewód nie płynie prąd większy niż kilkaset mA (nie potrzeba przekaźnika). Stosowane są dwa rozwiązania: - podtrzymanie...
Ok,pokazałeś mi front radia- czym mam się sugerować ? Na logikę przystosowujesz radio do auta,nie auto do radia-ale jakiś paprok zrobił odwrotnie jak rozumiem. Pozostaje Ci pojść na plac złomu,uciąc wtyczki iso z jakiegoś auta i przylutować jak było w oryginale. Tutaj masz rozpiskę złącza w sony: http://www.tehnomagazin.com/Auto-radio-c...
Trzeba wyłączyć logikę zapłonu a nie ryć po kablach. To radio ma taką opcję.
Mam na myśli takie działanie radia, które pozwoli na załączanie radia automatycznie po przekręceniu zapłonu. Taki efekt uzyskam, gdy czerwony przewód podłączę pod plus po stacyjce. Tylko czy wtedy da się uruchomić radio bez kluczyka? Na pewno taką funkcję ma blaupunkt.
Witam wszystkich na forum! Mam podobny problem z radiem, z elektronika nie mam nic wspolnego.... miałem problem z pamiecia...tzn z wyjeciem kluczyka traciłem wszystkie ustawienia w moim radiu.... wg wskazan fachowcow zmostkowałem kabel zasilania "czerwony" z kablem pamieci " żółtym" we wtyczce przy radiu...teraz radio dziala cały czas nawet po wyjeciu...
Oj, ja też znalazłem u siebie w bibliotece jakieś mądre księgi odnośnie krótkofalarstwa z czasów które nawet z opowieści nie są mi zbyt dobrze znane :) Do egzaminu wystarczy Ci przeczytać i zrozumieć to co jest w książce Łukasza Komsty "Krótkofalarstwo i radiokomunikacja. Poradnik" - bardzo przystępnie napisana, niestety wydana w roku 2001 i nieco już...
Witam, Posiadam samochód Fiat Punto 99 rok. Nie ma on w stacyjce pozycji acc tak jak w oplach. Kupiłem powyższe radio i mam problem z podłączeniem go tak żeby włączało mi się dopiero po włączaniu auta. Obecnie w tej przejściówce która jest od radia sony do kostki iso mam połączone kable czerwony z czerwonym i żółty z żółtym. Radia można słuchać bez...
Kable z power antena, jeden włącza fabryczny wyświetlacz do radia a drugi zasila antenę, rozumiem że radio działa na stole. Spróbuj je podłączyć beż "power anteny" radio ma tam max 150mA prądu może to w jakiś sposób wpływa na pracę radia. I musisz zmienić logikę zapłonu czyli 7 z 4 w złączu zasilania A
myślę aby z kostki a odłączyć kabel nr 7 i zastąpić go napięciem z kabla nr 4 7 odłącz. W miejsce po 7 zmostkuj z 4. Przecież to to samo ;) Ryzykujesz jednak rozładowanie akumulatora na postoju. Poszukaj dobrze w instrukcji radia. Radia z tzw. logiką zapłonu pozwalały się włączyć na określony czas (15min - 1h) bez kluczyka w stacyjce. Co to za radio?
Radio wymaga podania napięcia +12V na obu przewodach plusowych będących w kostce iso aby odpaliło i teraz jeśli wyjmujesz kluczyk, to na jednym przewodzie "traci" się plus 12V i pozostaje tylko kabelek podtrzymujący pamięć w radiu. Tylko starsze Balupunkty i właśnie radia oryginalnie montowane w samochodach mają tzw "logikę zapłonu" i pozwalają na odpalenie...
kablu chinch-aux pod telefonem działa elegancko a pod radiem nie wymiana radia nic nie dała ktoś coś wie na ten temat? Na logikę to kabel od radia masz uszkodzony ...no ale to Ty musisz sprawdzić, bo przez internet nie da się tego zrobić.
Wschodnie radia tak mają. Europejskie zwykle mają logikę zapłonu i dzięki temu można je włączać/wyłączać kluczykiem i bez kluczyka włączyć włącznikiem - po godzinie wtedy same się wyłączają. Niby drobiazg ale świadczy o pomysłowości.
Wyjmij radio, zamień miejscami kabelki czerwony z żółtym i włóż radio. Masz po prostu zamienione plusy miejscami bo Opel jest okablowany pod logikę zapłonu. Jak to wysoki model Pioneera to możesz dokupić interfejs pod wyświetlacz.
Posiadam stare radio Skoda Symphony produkcji Grundiga (kod SK2Z3Z), wersja na kasety. Chciałbym włożyć je do auta spoza grupy VAG (odpowiada mi funkcjonalność), jednak radio jest najprawdopodobniej zakodowane aby logikę zapłonu i podświetlenie sterowane było po szynie CAN. Z tego co wiem, można to radio przekodować tak, aby wyłączyć komunikację po...
radio blaupunkt logik zapłon radio funkcja logik zapłon logik wyjcie
połowa matrycy działa amica zaczep drzwi silnik przez regulator buczy
bosch condens nietypowe połączenie bezpieczników
Zmiana kierunku obrotów w układzie gwiazda-trójkąt Skoda Fabia 1: Elektryka gaśnie przy biegu wstecznym