i jakie wrażenia po zmianie softu? Ja opiszę swój przypadek bojów z radiem. Miałem ciągły problem z tym, że radio po dłuższym (kilka godzin) nie używaniu nie chciało się połączyć i pomagało jedynie wyłączenie z sieci. W sumie przyzwyczaiłem się do tego "defektu" ale popsuł mi się router (DLINK DLS 2740) i wymieniono mi na nowy. Jakież było moje zdziwienie...
Witam Szukam osób znających temat WiHome Configurator dla systemu F&Home Radio lub posiadających ten system
Bardzo prawdopodobne że masz uwalony układ barracudy. Zerknij na forum na temat "Radio Wifi Logik IR100 - antena zewnętrzna" gdzie na końcu opisałem z grubsza drogę przywrócenia IR100 do życia. O kwadratach masz trochę tutaj: http://groups.google.com/group/sharpfin/...
PT2257-S Electronic Volume Controller IC¡¡¡¡¡&ie... (Princeton Technology Corp) http://www.alldatasheet.com/datasheet-pd... http://www.alldatasheet.com/datasheet-pd... Układy podobne - u dołu stron na niebiesko .
A co ma wspólnego airbag z instalacją radiową? Za dużo sie naoglądałeś Taxi 2. W większości radyjek napięcie załączane po stacyjce jest napięciem roboczym za wyjątkiem tych które nawet bez tego załączanego można włączyć na godzinę np Blaupunkt. To że w radiu jest bezpiecznik nie uchroni instalacji samochodu w razie jakieś przykrej sytuacji a poza tym...
Witam, Koledzy prosze o pomoc, zakupilem radio logik ir100, jest to sprzęt używany i mam problem z połączeniem z moją siecią wifi, nadmienie że mam neostrade wyszukuje mi sieć i kiedy wciskam SELECT pisze mi "Network not supported" Proszę o pomoc może z doświadczenia posiadania podobnego radia ktoś z Was mi pomoże. Daniel
Przeróbka fajna, ale patrząc na to radio, zastanowiłbym się jednak nad montażem jakiegoś starszego Blaupunkta, Grundiga czy Philipsa i dołożeniem do niego modułu BT. Te radia (a przynajmniej te z wyświetlaczem) miały sprawnie działającą logikę zapłonu, umożliwiającą włączenie radia bez sygnału ACC na 10 minut. Nie wspominając o lepszej prezencji i jakości...
Złącze ISO w Oplu jest zgodne ze standardem, jedynie ma zamienione 12V po stacyjce i podtrzymanie. Jest tylko jedno małe ale - zasadniczo w Oplu głównym zasilaniem jest to stałe 12V (które w innych radiach jest tylko do podtrzymania pamięci), a z kolei 12V po stacyjce w Oplu jest tylko sygnałem informacyjnym dla układu logiki zapłonu w radiu, podczas...
Sony nie ma takiej funkcji jak orginalne oplowskie wiec zostaje podłączenie albo z zapłonem albo bez wzgledu na zapłon.Jak chcesz miec inaczej to kup blaupunkta one maja tak jak chcesz
Oczywiście podzielamy twoje zdanie, ale widać w jakim kraju żyjemy. Jedynie co nam pozostaje to droga sądowa. Niestety mentalnosc osob szukajcych zyskow na bezprawnych praktykach jest wszedzie taka sama, i potwierdzilo sie to wlasnie w momencie zerwania umowy z taka firma. Kazdy normalny czlowiek na logike powinien przekazac takie dane klientowi, czy...
Praktycznie prawie wszystkie radia japońskie i chińskie są tak zrobione [brak takiej funkcji]. A z tzw. logiką zapłonu od lat radia produkują firmy europejskie.
Nie da się tak podpiąć . Poczytaj o "logice zapłonu" , bo tylko radia oryginalne i stare Blaupunkty takie rzeczy potrafią .
Nie da się, radio musi mień t.z.w logikę zapłonu czyli móc pracować tylko z jednym zasilaniem, większość radyjek uniwersalnych tego nie ma, tym bardziej tych chińskich wydumek.
Witam. Czyli brak napięcia +12V (czerwony gruby kabel). Sprawdzał kolega bezpieczniki? Radio grało po włączeniu zapłonu ponieważ w kostce od strony radia jest mostek w połączeniu +12V po zapłonie (choć nie koniecznie) z logiką tylko że w tym przypadku logika radia musi niestety mieć stale +12V, a tego napięcia brak. Jak radio jest nie oryginalne to...
Witam Jak wspomiał adrian logikę zapłonu ze stacyjki mostkujesz do zasilania radia i już będziesz miał czły czas włączone radyjko. POZDR Grzegorz:D
Trzeba ciągnąć ACC do radia bo oryginał miał logikę zapłonu z cana
Godzinę ....... Pod warunkiem, że przy włączeniu uwzględnisz AS .... i logikę zapłonu .... Jarek
Nie jest zamieniony tylko Opel podobnie jak VW/Audi okablowywał instalację pod radio z logiką zapłonu. I kolory są jak podałem. Swoją droga radio z logiką zapłonu to jest pełna wygoda.
Trochę nawet powyższą wypowiedź poszerzę - na fotce widać upchnięte w napędzie 3 skrzyneczki, z których co najmniej dwie (sądząc z obecności anten) to odbiorniki. Więc śrubokręt i aparat foto do łapki i najpierw ustalanie, co tam masz. Logikę oryginalnego radia to w płycie masz, ale nie masz wpiętego modułu radiowego w.cz. (duża zielona dziura z podpisem...
Ja miałbym pytanie, jak w zamieszczonym modelu radia wyłączyć automatyczne podgłaśnienie / ściszanie się radia? A może trzeba użyć VCDS? Strasznie mnie to irytuje, bo nie działa zgodnie z logiką...
Popracuj nad zasilaniem radia. Pomiń logikę zapłonu. Być może wystarczy zamienić przewody zasilające radio. Jarek
Tam jest taki mały przełącznik który powoduje że po włączeniu zapłonu zapala się podświetlanie i zegarek lub włącza radio logiką zapłonu. SławeK
Oczywistym jest, że zmiana mocy przydatna jest w aplikacjach bateryjnych, kiedy można wydłużyć czas pracy całości poprzez odpowiednie zmniejszenie mocy radia. Największą wartością (zgodnie z logiką) jest 0dB, bo w tabelce masz "relative" czyli względna i wszystkie wartości odnoszą się do "max mocy". 4\/3!!
Owszem, można , wystarczy oba te plusy połączyć razem od strony radia i do stałego plusa w aucie ale nie jest to zalecane gdyż poważni producenci radii robią coś takigo co nazywamy logiką zapłonu (widać to badziewie tego nie ma) i może rozładowywać akumulator a drugie to radio nie każde radio powinno grać bez kluczyka, te radia które wymagają dwóch...
Nie wszystkie radia posiadają logikę zapłonu. Zamień plusy stały i ten pojawiający się po przekręceniu kluczyka. Może pomoże.
No 5v mamy z USB więc problemu nie ma, a na module jak jest stabilizator to lata z logiką 3.3v więc wszystko bezpośrednio można połączyć. Pozdrawiam...
Sprawdziłeś zasilania CD?Powinny być 2.Do logiki 5V i do drivera lasera i silników 7-8V.
Poszukuje radia z logiką zapłonu. Raczej nie interesują mnie zabytki, ale coś nowszego z USB. Nie tak, że wchodzę proszę żeby mi ktoś podpowiedział ale sam nie mogę znaleźć google nie reaguje prawie na frazę logika zapłonu. Przejrzałem też specyfikację nowych Blaupunkt oraz Sony i nigdzie nie występuje taka cecha. Albo po prostu żadne z nich tego nie...
Wg instrukcji tak ma być WYŁĄCZNIE w logice B. Wszystkie inne są sekwencyjnie (otwiera - stop - zamyka - stop lub podobnie) i obsługuje się je jednym przyciskiem pilota (a drugim ew. uruchamia się funkcję częściowego otwarcia). I jesli ma być każdy kierunek osobnym przyciskiem, najpierw ustawiasz w menu logikę B, potem łączysz zaciski karty radia NO...
Myślę, że to wyjaśni wątpliwości - jak ten kolega nie zajmuje się radiami samochodowymi, to może o tym nie wiedzieć, więc pokaż mu to oraz instrukcję od radia. http://obrazki.elektroda.net/24_11774902... To oczywiście jest widok wtyczki ISO idącej do radia od strony styków wtyczki (od przodu). Podłączenie "Opel" dotyczy radioodbiorników samochodowych...
Witam. Przeczytałem ostatnio na stronie www.studio24.prv.pl o logice zapłonu, czyli o tym ze radio gra na postoju bez zapłonu i jednocześnie włącza je i wyłącza przekręcenie kluczyka w stacyjce. Chciałbym do fiata punto I podłączyć radio pioneer keh 2510 i nie wiem, co wpływa na to ze logika zapłonu w jednym samochodzie jest a w innym nie tzn. konkretnie...
wielkie dzięki za pomoc szczególnie dla Grzegorzxxx problem rozwiązany w.w. radio ma logikę zapłonu. włacza się ją przytrzymując przy wyłączonym radiu guzik Mute aż do momentu pokazania się na wyświetlaczu IGN ON Pozdrawiam Darek
Przecież to radio nie ma logiki zapłonu. Gra albo na stałe, albo po stacyjce. Coś słabo się kolega naczytał o tej funkcji.
jak podłączyć żeby radio wyłączało się wraz z wyjęciem kluczyka ze stacyjki, ale oczywiście żeby była możliwość włączenia radia bez kluczyka Nie da się. Albo radio zależne od kluczyka, albo całkowicie niezależne. Tylko wybrane modele radioodbiorników mają taką funkcję, że można je załączyć bez kluczyka, najczęściej na godzinę. O kostce ISO i logice...
Kupie płytkę do radia LOGIK i podobne oferty proszę na e-maila
A czerwony kabel nie ma zasilania na stałe? Tam logiką zapłonu steruje CAN, więc radio powinno mieć zasilanie zawsze. Po prostu zmostkuj czerwony z żółtym
Przecież to autor tematu napisał, co próbował zrobić "sam z się", aby rozwiązać problem. Wiem doskonale kto to napisał, tylko taką "logiką" to się absolutnie nie ma co chwalić.
Dokładnie tak jak napisał 03041957. Miałem taką samą sytuację. Wystarczyło w kostce podłączeniowej ISO zamienić miescami kable +12V z akumulatora i +12V ze stacyjki. Jak doczytałem w Oplu (bo taki posiadam) i w kilku innych seryjnie w kostkach kable ustawione są pod radia z logiką zapłonu (jak wyłączysz zapłon - wyłącza się też radio, ale możesz je...
ok , więc może jakiś klawisz jest zblokowany , sprawdź czy wszystkie przyciski "klikają". I czy radio reaguje na logikę zapłonu? Tzn czy włacza się i wyłacza automatycznie kluczykiem.
Ale namieszałeś. Przede wszystkim należało by elektryka kopnąć w 4 litery za to że nie zrobił Ci tego od razu a z Twoim pojęciem będzie kłopot. Otóż jak pamiętam to Opel ma plus stały i plus od zapłony zamienione miejscami. Więc rozgałęziony żółty przewód będzie w nim plusem który jest odłączany przez kluczyk a nie plusem stałym jak w większości innych...
Niestety bez szans. Radia azjatyckiej produkcji są o tyle paskudne, że mało które ma logikę zapłonu, umożliwiającą uruchomienie radia bez kluczyka w stacyjce. Niby można je podpiąć pod stały plus, ale wtedy nie będzie się wyłączać ze stacyjką. Można pokombinować z jakimś przekaźnikiem czasowym, ale czy to będzie łatwa robota - no nie wiem...
Na logikę to wokół antenowego. Możesz spróbować też nawinąć kilka zwojów na ołówku jako cewkę powietrzną i podłączyć do wtyczki oba końce.
Tak przeglądam temat i niedoczytałem jakie to radio montowałeś zamiast fabrycznego w ty VW ? Zwykle lepsze radia i prawidłowo podłączone mają tzw logikę zapłonu, tzn. Po wyjęciu kluczyka wyłączają się ale można je ponownie włączyć lecz samo się wyłączy po 30-60min jeśli nie dostanie plusa od zapłonu lub nie będzie nim kręcone. Ma to za zadanie pozwolić...
Czerwony to ma być ACC lub zasilanie po stacyjce (terminal 15), natomiast żółty to jest podtrzymanie (czyli stałe zasilanie). Dodatkowo producent przestrzega, że podłączenie czerwonego do "stałego 12V" będzie powodowało wyładowywanie akumulatora. Niestety w przeciwieństwie do Oplowskiego radia, główne zasilanie idzie tu czerwonym przewodem, a żółty...
Spójrz sobie na tą stronę i powinno to ci pomóc w zrozumieniu na czym to polega http://www.ross-tech.com/vcds/tour/recod... Funkcja FADER jest włączana w radiu poprzez jego odpowiednie kodowanie, tak samo wyświetlanie funkcji na fisie i działanie przycisków na kierownicy, jednak RCD200 po podłączeniu zamiast DELTY która działała powinno reagować...
W B6 jest radio po CANie więc stracisz logikę zapłonu i funkcję GALA(są emulatory CAN) włączenie podświetlenia(to można łatwo "naprawić"). Wygląd radia jest delikatnie inny, chodzi o czarny kolor.
Będzie trochę żmudnego sprawdzania element po elemencie koniecznie na wylutowanym żeby, nie sztukować jak do testu, tylko znaleźć i naprawić, tj. m.in.: D208, D206, D10 i ten kondensator przy gnieździe mikrofonowym. Jest to nieprawdopodobne z technicznego pkt. widzenia, ale cuda w tych radiach to nie nowość i wbrew logice trzeba mierzyć. https://obrazki.elektroda.pl/9506394400_...
Albo jeden z plusów nie dociera od złącza do eletroniki radia albo masz uszkodzony procesor. Zobacz czy radio reaguje na logikę zapłonu, to da odpowiedź. SławeK
No właśnie.. na orginalnym radiu forka miałem włąśnie pełną logikę ale teraz jak włożyłem tego Pioneera to już tak nie działa...
Jakie auto i jakie radio ? Tak bezmyślnie to łączą kable tylko domorośli elektrycy czyniąc w aucie wiele szkód. Jeśli chcesz uzyskać konkretną pomoc to opisz problem bardzo dokładnie. To że kostki ISO pasują mechanicznie to nie znaczy że pasują elektrycznie, wiele aut ma różnie obsadzone kable a nie każde radio ma logikę zapłonu. SławeK
radio blaupunkt logik zapłon radio funkcja logik zapłon logik wyjcie
ustawienia atheros ar5007 dystrybucja sprzedaży lista kanał ariva
Peugeot Elystar 125 – lokalizacja czujnika temperatury silnika, opis demontażu TEVION MDVD 294 instrukcja obsługi PDF – gdzie pobrać, dostępne wersje językowe