Nie spali - bez obaw. Przewody zasilające w autach mają trzy kolory. Czerwony, Żółty oraz Niebieski. W Twoim przypadku niebieski jest od potrzymania pamięci, czerwony jest zasilający a żółty podświetlanie panelu radia. Nie kiedy trzeba żółty zamienić z czerwonym itd. Nie ma opracowanego jednolitego standardu :) P.S. Trzeba uważać - niekiedy niebieski...
- ----------------------------------------... tu masz więcej informacji ze strony http://www.studio24.prv.pl/ ----------------------------------------... Jak dorobić podtrzymanie pamięci radia? Radia można podzielić na takie, które nie tracą zawartości pamięci po wyłączeniu zasilania (np. Blaupunkt, Philips, Grundig) i na takie,...
Trzeba zewrzeć czerwony z żółtym w kostce iso i będzie wszystko ok
A jestes pewien, że w Twoim radiu nie wystepuje dodatkowy kabelek, który powinien być cały czas podłączony do plusa ? Ja w swoim radiu mam właśnie taki kabelek... zasilanie na nim odpowiada za podtrzymanie pamieci.
Na BSI masz opisane w którym położeniu ma być wsadzona zwora (client/parking), w pozycji parking nie działa pilot, centralzamek, podtrzymanie pamięci radio, zegar etc. 3,5A to duży pobór prądu, ponad 40W mocy, która gdzieś się zamienia na ciepło
Zbadaj na którym kablu (w kostce) występuje napięcie po wyjęciu kluczyka,to będzie ten który trzeba podłączyć do podtrzymania pamięci w radiu.
Daj zasilanie 2 z aku. albo z podtrzymania pamięci ale jak teraz masz zrobione jest ok
Skoro mierzyłeś prądy to znasz się na rzeczy i wiesz o co chodzi. Znajdź rozpiskę pinów w kostce i podłącz zasilanie, jak nie masz zasilacza warsztatowego o czym pisał przedmówca to podłącz przez bezpiecznik dla bezpieczeństwa wprost z akumulatora. Tylko 3 x sprawdź polaryzację zanim podepniesz. W szereg włącz amperomierz. Będziesz miał przynajmniej...
Dla ułątwienia innym i edukacji kopiuję część odpowiedzi z cytowanego posta Na BSI masz opisane w którym położeniu ma być wsadzona zwora (client/parking), w pozycji parking nie działa pilot, centralzamek, podtrzymanie pamięci radio, zegar etc. 3,5A to duży pobór prądu, ponad 40W mocy, która gdzieś się zamienia na ciepło Poszukaj innych bezpieczników,...
Jeśli radio ma ISO to napewno są dwa plusy
mam dziwny problem z Sony xr5790. Podłączyłem do Peugeota 307 i wygląda to tak. Radio oczywiście gra. Po wyjęciu kluczyków gra jeszcze przez 2 min. Potem się wylącza i trzyma pamięc jeszcze przez parę minut. Potem podtrzymanie gaśnie i muszę szukać stacji od nowa. Byłem z tym u kolesia który naprawia rtv i powiedzial ze powinno być wszystko ok bo podtrzymanie...
Co do kostki ISO to powinna nawet być, więc tylko wpinasz. Jak nie to adapter z Peugeota na iso. Podtrzymanie pamięci będzie (możliwe że zmienisz czerwony z żółtym). Jedynie w Peugeotach napięcie chyba nie jest po kluczyku tylko wyłącza po jakimś czasie. Co do sterowania z kierownicy to jak radio ma taką opcję to trzeba dokupić adapter (cena 150-250zł)....
Mogę tylko potwierdzić kolegom że w takich autach rzeczywiscie plus podtrzymujący pamięć zanika po krókim czasie i trzeba trochę przerobić instalację żeby inne radio miało podtrzymanie pamięci, najlepiej montując przejście ISO-ISO z którego odłączyć podtrzymanie i inteligentnie podłączyć do naprawdę stałego plusa a przy okazji pominie się linię diagnostycznę...
Szukajcie , aż znajdziecie : brak stałego plusa (30) na radia itd., który służy do podtrzymania pamięci!
Kolego, niewiele info podałeś. PX5 to procesor to ośmiordzeniowy Rockchip'a. Wskaż KONKRETNY produkt - konkretne radio, wtedy sprawdzimy jaki fabrycznie jest spoczynkowy pobór prądu - bo pewnie z tym jest problem. Drugie pytanie: radia zwykle są zasilane z 2 źródeł: - podtrzymanie pamięci wpina się w +12 dostępne "od razu" - z akumulatora - reszta obwodów...
Witam. Pin 4 nie jest konieczny, to od automatycznej anteny. Co do podłączenia poszperaj na forum "106 - tki". Zobacz tu: http://www.club106.pl/topics12/2505.htm w temacie "Draxtera" z dnia 2 maja 2007 r. z godz.15.54 jest opis ISO. Tylko że pomarańcz to nie ściemniacz tylko podtrzymanie pamięci. Pozdrawiam. Znalazłem taką fotkę. To właśnie jest przejściuwka...
Czyli rozumiem, ze 4 to zasilanie dla radia a 7 to podtrzymanie pamięci? ( Zołty kabel w standardzie iso ? ) Czy bedzie jakis problem ( np rozładuje mi sie akumulator ) jak w nowym radiu czerwony i zołty kabel podłacze pod +12V a wyjscie ze stacyjki pomine? To byłoby na reke bo radio trzymałoby ustawienia a i właczałoby sie bez kluczyka. Jeszcze jakbys...
Zapewne nie jest podpięte nieodłączane 12V do podtrzymania pamięci radia.
Panowie, rozmawiacie, gdybacie a nie wiecie dokładnie o czym. Niektóre radia, szczególnie firmowe jak Opel, VW mimo że mają kostki ISO to nie mają inaczej plusy niż standard, tak samo niektóre auta mimo kostek ISO mają też różnie okablowane te wtyki, niektóre firmy robią to tak że plus stały zasila radio mocą a plus ACC służy tylko informacji i kluczyku...
Żółty z samochodu ma być połączony z czerwonym z radia i na odwrót. A najlepiej weź instrukcję od radia i przeczytaj, gdzie ma być "stały" plus, a gdzie plus "po stacyjce", a następnie ustal na których przewodach oryginalnej instalacji jest co (najlepiej przy pomocy "probówki" z żarówką). http://download.sony-europe.com/pub/manu...
Wziąłeś pod uwagę, że w aucie są obwody zasilana stale? Jak myślisz, jak działa zegarek, podtrzymanie pamięci w radiu, alarm? Wynik, który podałeś nie jest objawem usterki. To mA.
radio podtrzymanie pamięci podtrzymanie pamięci radio podtrzymanie pamięci
licznik energii optyczne unitra gramofon artur radio navcomm
monitoring klatki integra wyjście sterujące alarmem
Scania R450: Brak komunikacji tachografu z deską rozdzielczą Kontrolka świec żarowych i rezerwy paliwa w VW T5 podczas jazdy