Obroty biegu jałowego w tych motocyklach reguluje napięcie sprężyny w suwaku manetki gazu oraz naciąg linki gazu. Normalny układ regulacji obrotów biegu jałowego, tj. śrubą podpierającą przepustnicę wprowadzono w gaźnikach N2 w TS250 i dopiero w ETZ 125/150. Te gaźniki miały jeszcze jedną wadę, polegającą na zmianie reakcji na otwieranie/zamykanie przepustnicy...
Y, a nie prościej bylo przeciągnąć ten centymetr czy dwa linki z podestu (przesuwa się z kolumny kierownicy), zamiast stosować "radzieckie wynalazki"? ;-) Druga sprawa, mam nadzieje ze nie użyłeś tej dołączanej przedłużki zasilania lampki tylnej, ale elegancko wlutowałeś przewód w podwójnej izolacji, izolowany termokurczkami? Nie spotkałem hulajnogi...
Tak, można bez obawy wykręcić te śruby i nic się nie "posypie".
Śruba do regulacji powietrza. Reguluje szybkość przełączania zaworu.
po to jest śruba regulacji przegrzania na zaworze
witam . nagrzewnica chodzi lecz bez osłony i po czasie gaśnie . i nie spala całego paliwa w czym problem ???? pomocy
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Może ten wątek koledze pomoże. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic8...
Te krążki toczą się na bieżni, która jest śrubą z gwintem i tworzy się przekładnia toczna. Nakrętka sztywna pracuje inaczej , przesuwa się dokładnie o skok śruby.
Jeśli na gaźniku występuje śruba regulacji to można spróbować pokręcić, ale zasadniczo przyczyną jest osad w gaźniku, przede wszystkim w dyszy głównej. Jeśli czyszczenie nie poskutkuje, sprawdź to co pisałem.
Tak nie zapali, co najwyżej go zaleje. Nie kręciłeś wcześniej śrubą regulacji składu mieszanki ?
Gaźnik oryginał czy nowy
To jest pompa bez turba. Będziesz miał problem z wyregulowaniem dawki. Albo będzie słaby, albo będzie dymił. Tak to jest śruba regulacji dawki. Ty potrzebujesz pompy jak na zdjęciu, ale Bosch nie robił takiej pompy do Forda 1,8 TD. Tylko i wyłącznie Lucas.
Centralna śruba do regulacji ciśnienia, mała śrubka do regulacji histerezy.
Ogólnie regulacja wygląda jak w większości gaźników 2T. Tu masz przykładową instrukcję https://sklep.lasogrod.pl/jak-wyregulowa... Część regulacji jest opisana w instrukcji producenta gaźnika 1246383 Pokrótce jest też opis w instrukcji od piły....
Śruba LA służy do regulacji biegu jałowego, tą śrubą możesz kręcić sam.
Uchyl okno, odepnij nożyce (ogranicznik uchyłu) i opuść skrzydło na dół. Od wewnętrznej strony zawiasu jest śruba do regulacji góra - dół.
Nie wiem poprostu aż nie dało sie dokręcić :D A jest możliwość że dokręcam za mocno?
Ciągnik Renault Ares ,816rs szukam śruby regulacji docisku tarcz hamulca ręcznego która strona skrzyni? Potrzebna dokładna lokalizacja
Wyjmij zaślepkę pod zawiasem. Pod nią jest śruba do podnoszenia skrzydła. Wystarczy, że podniesiesz na dwóch górnych zawiasach, pozostałych nie ruszaj.
Ewidentnie jest problem z niskimi obrotami. Nie wiem, jaki masz gaźnik, ale na początek dobrze byłoby sprawdzić czy śruba regulacji położenia przepustnicy nie wykręciła się lub w ogóle nie wypadła. Mile widziane zdjęcia gaźnika bez pokrywy filtra powietrza.
Na gaźniku powinny być 3 śruby. Jedna od regulacji wolnych obrotów (obok miejsca gdzie idzie linka gazu) oraz dwie śruby od regulacji dawki paliwa niskich i wysokich obrotów o ile dobrze pamiętam. Podaj model kosiarki albo chociaż zdjęcie będzie nam łatwiej pomóc.
Manual na stronach 19-21.
Sprubój podciągnąć go, z mostu miedzy podnośnikiem a zwolnicami powinny wystawać śruby do regulacji
Witam. Potrzebuję informacji dotyczącej momentu oraz kolejności dokręcania śrub głowicy i klawiatury rozrządu (kod silnika D6A250 EC96 , rocznik 1997). Kolejna sprawa to sposób regulacji zaworów (widziałem kilka schematów, ale nie mogę znaleźć do FL6). Pozdrawiam. hello, a little late but I hope that helps you. regards
Pod dolnym zawiasem jest biała osłonka. Po jej bokach jest śruba do regulacji prawo-lewo. Już na zdjęciu widać, że jest przestawione w lewo, dlatego stopka nie trzyma. Przesuń w prawo, jak pisałem.
Nie wiem czy wiesz o tym, że rolą termostatu grzejnikowego jest utrzymywanie odpowiedniej temperatury w pomieszczeniu a nie temperatury grzejnika. To czy ci będzie ciekło z zaworu zależy tylko od stanu technicznego zaworu a nie od tego czy sam przekręcisz tę śrubę regulacji wstępnej czy zrobi ci to tak zwany fachowiec. Trzpień o którym piszesz można...
Rozrzad i zawor byl sprawdzony , ale czy ktoras z tych usterek moze spowodowac duzą utrate mocy .
Według instrukcji ta pilarka ma gaźnik Walbro WT-780D (nie podałeś jak jest w rzeczywistości). Gaźniki Walbro serii WT mają wstępne nastawy po 1 1/4 (jeden i jedna czwarta) obrotu na każdej ze śrub (H i L). Oczywiście te nastawy mogą być w praktyce nieco inne ze względu na stan gaźnika lub stopień zużycia silnika. Moja stała sugestia: regulacja gaźnika...
Sprzęgło działa na zasadzie siły odśrodkowej. Czyli gdy wzrastają obroty wału szczęki trzymane przez spreżyny się rozchylają i zabierają zewnętrznu dzwon. Wpływ na moment ruszenia ma więc wyłącznie siła sprężyn. Uszkodzenie , zerwanie sprężyny powoduje ruszanie przy małych obrotach silnika.Regulacja wszędzie piszą iż to sprzęgło reguluje się śrubą w...
Jaki jest tam gaźnik Zama; Walbro. Szukaj pod nazwą zestaw naprawczy gaźnika.
Ustawiam wał na"t" wtedy tłok jest na (gmp) i reguluje. Moze i cos jest wytarte ale do tego stopnia ze brakuje dwuch zwojow sruby , by zmniejszyc szczeline?
Jeżeli dysze sa POPRAWNIE zamontowane i zaworek pływaka zamyka dolot paliwa to musi śmigać . Ja bym to odpalił na samo-starcie i próbował ogarnąć linką gazu. A i jeszcze jedno śruba regulacji mieszanki paliwa. Wkręć do końca i wykręć o PEŁNE 2.5 obrotu 8-) Dodano po 10 Będziesz jutro bawił się z tym ciągnikiem/traktorem to zrób zdjęcia tego gaźnika.
Czy można kręcić tym trymerem w czasie pracy radia? Można. Domyślam się, że nie należy kręcić metalowym narzędziem. W zasadzie nie, oryginalne stroiki są wykonane z ceramiki. Ale, jeśli trymer jest prawidłowo na PCB zamontowany ( czyli śruba regulacji połączona z masą), to można i metalowym. Na sprawnym radiu sprawdzasz?
W tyle po lewej stronie jest śruba do regulacji (od góry podajnika) wkręć ja na max powinno pomóc.
Gaźnik jest fabrycznie regulowany na silniku (indywidualnie). Gdyby było jakieś jedno optymalne ustawienie, to nie było by potrzeby stosowania śruby do regulacji.
Witam, GS 350 gaźnik H142A-42C nastawy jakie podaje producent L=1+3/8 obrotu, H=1. Sprawdź jeszcze czy cięgło od gazu jest włożone we właściwy otwór na gaźniku, bo jest tam kilka otworów, można tam się łatwo pomylić. Oraz czy przepustnica jest cofnięta do końca podczas pracy na wolnych obrotach i czy jej ramię swobodnie spoczywa (oparte jest) na śrubie...
W Carnivalach za silnik 2.5 v6 (KV6) za całokształt, za śrubkę mechanizmu zmiany biegów w skrzyniach manualnych, za mechanizm hamulca pomocniczego, za instalacje elektryczne po 3 latach gnijące i rozłażące sie w rękach, za łańcuchy napędu pompy oleju w 2.9. W Pajero 3.2 DID za łożyska kół przednich, za łańcuchy rozrządu nie wytrzymujące 180000km, za...
Nie rozwiązałem. Regulacja tylko jedna śrubą.
Chciałem podkręcić smarowanie łańcucha i w pewnym momencie coś przeskoczyło, a śruba regulacyjna zrobiła się luźna. Odkręciłem sprzęgło, osłonkę i zauważyłem, że na końcu śruby regulacyjnej brak zawleczki. Śruba lata góra/dół, nie wypada. Czy bez tej zawleczki będę miał smarowania na max czy w ogóle nie będzie działać? Jutro ją odpalę i sprawdzę ale...
Zależy od tego czy masz bębny czy tarcze hamulcowe. Jeśli tarcze jest znacznie łatwiej, demontujesz koło naciągasz lub tniesz linkę jeśli całkiem zatarta i wymienach. Jeśli bęben demontujesz bęben - musisz mieć kluczy 32lub36 12-kątny i dużo siły. Potem demontujesz szczęki i wypinasz linkę. W aucie demontujesz tylną popielniczkę i wykręcasz śruby regulacji...
Powinien działać. ewentualnym problemem z tym nowym termostatem, może być śruba regulacji temperatury, czy będzie w tym samym miejscu jak w starym termostacie i czy stare pokrętło będzie pasowało do śruby regulacji w nowym termostacie..
Na górnym wahaczu ustawia się kąt, a na drążku kierowniczym zbieżność.
Do prania pobiera zawsze mniej wody niż do płukania ..jeżeli coś zapomniałeś dołożyć do prania wystarczy zapałzować pralkę poczekać trzy minuty aż odblokują się drzwiczki i dorzucić ...Woda nie ma prawa się wylać..Pasek ma być tak naciągnięty jak struna w gitarze inaczej będzie się ślizgał..Powodzenia. Pozdrawiam.
Chyba najważniejsze jest ustawienie tą pionową śrubą, z użyciem analizatora.
Odkręć czarną obudowę presostatu, tam jest śruba regulacji ciśnienia którą trzeba wkręcić. U mnie w podobnym kompresorze ta śruba sama się odkręcała od drgań, musiałem ją potraktować klejem do gwintów.
Tego nie dotykasz! - Śruba regulacji prędkości zamykania o czym wiesz ,umieszczona jest na powierzchni czołowej urządzenia. - Faza dobicia zamykania regulowana za pomocą zmiany kąta ustawienia ramienia nożycowego i zmiany prędkości zamykania. i tyle w temacie. To nie siła naciągu sprężyny decyduje o szybkości pracy a jedynie reg. przekroju kanału przez...
Na Następnym obrazie możemy zobaczyć przepustnice gdzie zaznaczyłem kolejno: 1. Zieloną strzałką - miejsce gdzie zostanie założona nowa uszczelka 2. Żółtą strzałką - miejsce gdzie jest gruba uszczelka od strony obudowy filtra ( tzw ślepej kiszki) 3. Zielona strzałka - śruba regulacji wychylenia przepustnicy
Na mój gust to ta igła jest ułamana. Wówczas brakuje długości do zapętlenia nici. Ale cóż musimy polegać na zdjęciach.
Dokładnie jak napisał kolega "cba" tylko pomylił się z oznaczeniem 2E3, 2E2 były montowane w VW. W tym gażniku jest zaraz nad cięgnem od linki gazu jest taka jakby tarczka ze stopniami na której oparta jest śruba regulacji przewyższenia obrotów na ssaniu. Regulacja jest prosta. Jeśli za wysokie, to trzeba ją wykręcić, za niskie wkręcić (jest trochę...
dziekuje bardzo tak wlasnie zrobilem i jest o wiele lepiej latwiej odpala i wszystko gra pozdrawiam
Wykorzystałem Twoje zdjęcie i zaznaczyłem śrubę do regulacji przepływu wody oraz śrubę do zamykania i otwierania wody wodociągowej. Śruba regulacyjna może być zakamieniona i wtedy będzie kręcić się słabo ale przy sprawnym zaworze powinna kręcić się lekko, najlepiej użyj klucza płaskiego, nie pamiętam rozmiaru ale coś ok. 10. Odkręć kran i kręcąc śrubą...
Dysze masz dwie, od powietrza i od paliwa. Z boku gaźnika. Zdaje się ze po lewej paliwa po prawej powietrze. Powinny się wykręcać srubokrętem płaskim. Pomiędzy nimi masz śrubę regulacji obrotów.
To może rozjaśni 1,12minuta https://youtu.be/gDawVnCNOms
Pisałem wcześniej że te śruby się wykręcały i miałem na myśli regulację tej śruby ,nie nakrętki nastawnika.
Witam.Widoczna śruba służy do regulacji ciśnienia załączania czyli dolnego.Jaki to typ tego wyłącznika ,że nie ma on regulacji górnego ciśnienia ,czyli wyłączania?.Podaj jego dane ...powinny być na obudowie tego wyłącznika.
Jeżeli twoja instalacja nie posiada komputera, czyli masz instalację I gen (zwykły przełącznik) to pomiędzy parownikiem, a mikserem masz śrubę do regulacji. Tam musisz wyregulować.
Śruba 1 - spust brudów. Śruba 2 - regulacja ciśnienia wyjściowego, inaczej ,,czułości", inaczej napięcia sprężynki końcowego stopnie rozprężania gazu (ma to wpływ na wolne obroty, ale nie tylko) Śruba 3 - obejście do regulacji wolnych obrotów. Co do odpalania auta na tym parowniku to musisz mieć choć trochę odkręcone obejście (śrubka 3) i po włączeniu...
Wyciągnąłem silnik krokowy i wstawiłem w to miejsce regulator na śrubkę, silnik po regulacji chodzi ok (na śrubce) a silnik krokowy reguluje i wydaje się że stara się robić to dobrze, przy zmniejszeniu ilości gazu on chowa się czyli otwiera a kiedy zwiększałem wysuwał się żeby przytkać. Po zamontowaniu nadal to samo. Sprawdziłem że tłoczek przesuwa...
No jednak to nie Stag ;). Mapy nie ruszaj. Śruba do regulacji ciśnienia będzie gdzieś pośrodku reduktora. Co do kontrolki to podłącz pod komputer. Masz tylko PcmScan? Przydał by się choćby VagCom.
Pod kapslem ukryte są śruby do regulacji ciś gazu na palniku - bez mikromanometra lepij nie dotykać. Taktowanie płomienia podczas grzania c.w. może oznaczać że Twoja nagrzenica jest już do odkamieniania.
Zdejmij zaślepki z zawiasów i masz śruby.
Dobrze by było podjechać i sprawdzić ciśnienie i ewentualnie ustawić choć z drugiej strony jak nie będziesz ruszał śruby od regulacji i poskręcasz wszystko, to za dużo nie powinno się zmienić, ale i tak warto podjechać i sprawdzić.
Witam. Przez przypadek ukręciłem śrubę służącą do regulacji położenia tłoczków w zacisku hamulca przedniego. Proszę o informację czy tą śrubę można jakoś rozwiercić, nagwintować i ewentualnie wykręcić całkowicie?
Możesz też dziś, bo już jest ciemno: ustaw samochód ~2m przed ścianą i kręcąc śrubą regulacji góra-dół zobacz czy światło "wędruje" odpowiednio do "kręcenia".
Panewka główna - nowe śruby - 60 NM + 90 stopni Panewka korbowodu - nowe śruby - 30 NM + 90 stopni Koło zamachowe: Automat 60 NM + 90 stopni Manual 60 NM + 180 stopni Koło wałka rozrządu - 3 śruby od regulacji 25 NM, centralna śruba wałka 100 NM (ja daję trochę kleju) Śruba centralna wału - przewidziana nowa śruba 120 NM + 90 stopni (najlepiej na klej...
Można z kawałka piłki do metalu dorobić jakby skrobak i mozolnie próbować naciąć rowek pod płaski śrubokręt.
Na próbę ja bym założył zawór, jeżeli będzie działało ok. będziesz miał pewność, że to atuattor albo elektronika od niego. Może wystarczyłaby regulacja elektroniki, ale tu polecam skorzystanie z dobrego gazownika. Jeżeli przesłoniłeś dolot i obroty się ustabilizowały, świadczy to o zbyt ubogiej dawce lpg na wolnych obrotach (przesłaniając dolot wzbogacasz...
Kolego to zwykły presostat silnika pompy. Regulacja jest na śrubie, ja jednak radziłbym wymianę na nowy. Pozdrawiam daro
Na pierwszym zdjęciu widać czarną zaślepkę w mosiężnej śrubie przepustnicy. http://obrazki.elektroda.pl/5054047100_1... Pod tą gumą, w środku tej większej śruby, jest regulacja iglicy.
Do regulacji luzujesz śrubę 40. Po skręceniu i przed dokręcenie śruby 12, sprawdzasz czy element 36 da się obracać. Jak nie to lekko luzujesz element 3.
Widać na zdjęciu literę L ,z angielskiego(low) czyli regulacja składu mieszanki wolnych obrotów, po drugiej stronie jest H,(high) czyli wysokich obrotów. Resztę musisz poszukać, jakie są nastawy fabryczne oraz korekty, dla tego gaźnika,dla tego modelu makity, Albo znaleźć kogoś doświadczonego w takich sprawach. Tylko mogę dodać że część z nich była...
Te 3 litry prędzej wylały się z gaźnika niż ten silnik je przepalił, pogięty pływak nie ma nic do rzeczy jeśli nie tonie w komorze pływakowej, możliwe że dysze ktoś udrażniał szpilką, przez co zostały rozkalibrowane. Śruba od regulacji składu mieszanki to ta wkręcona z prawej strony gaźnika prostopadle, nie ta po skosie u dołu.
do wueska ta turbinka to turbina tylko z nazwy, to jest wiatraczek, ułatwiający mieszanie sie paliwa z powietrzem w kaszlaku (wydaje mi się jednak, że nie ma sensu jej zakładanie, boi stanowi zbyt dużą przeszkodę dla powietrza, ja miałem odparownik i to rozwiązanie uważam za lepsze(nie było dziury w obrotach na opczątku i palił mi trochę mniej)). REGULACJA...
Wywal to i wstaw śrubę do regulacji gazu.
Śrubę do regulacji obrotów masz na krzyżaku obok miejsca, gdzie wchodzi linka gazu.
Gaźnik wyregulowany. Okazało się że w tym modelu gaźnika jest jedna śruba do regulacji mieszanki. Silnik pracuje równo i wkręca się na obroty.
Nie ma. Jedyna śruba na gaźniku to śruba do regulacji wolnych obrotów.
Gdybyż zrobił kilka zdjęć byłoby o wiele prościej. Jeżeli gaźnik jest zbudowany jak większość choćby w motorowerach czy innych motorach ;-) to przepustnica ma z jednej strony wyfrezowany wzdłuż kanalik w którym musi przesuwać się koniec śruby do regulacji obrotów i to cała tajemnica.
Witam regulacji dokonuje się śrubą napinającą sprężynę główną, natomiast mała śrubka przy stykach służy do regulacji czułości tzn. różnicy pomiędzy załączeniem i wyłączeniem (np. 1, albo 1,5atm.).
Wsparcie techniczne. A co do kapiącego paliwa; To sprawdź czy ta śruba do spuszczania paliwa z gaźnika jest dokręcona. Nie jest to śruba od regulacji.
Wychodząc z zalozenia, ze; dysze, regulacja jak i kształt iglicy są dopasowane do panujących warunków (temp. Otoczenia, wysokość n.p.m) to zostaje regulacja śrubą pilot screw - w tym przypadku masz za mało paliwa, wiec wkręć śrubę. Zasada regulacji jest taka: kręcisz śruba sprawdzając reakcje na gaz. Jeśli pomimo wkręcenia dalej robi „buuu” zakładaj...
Linka musi mieć luz. Gdy ściągniesz filtr powietrza zobacz, czy przepustnica całkowicie zamyka się (opada na dół) przy wykręcaniu śruby regulacji obrotów. Wyczyść gaźnik. Ze śrubami w Hondach i jego licencjach (Peugeot, Kymco, Sym) że są to śruby wygniatające gwint o przekroju trójkątnym, po ich ponownym dokręcaniu następuje zrywanie gwintów i już nie...
CO-regulacja śrubą na przepływomierzu ( imbus 5), MAF to przepływomierz, KWZ to kąt wyprzedzenia zapłonu, czyli regulacja aparatu, zaś przycisk "pomógł" w czyichs postach służy do tego, aby go naciskać.
Qwa,po prostu mnożymy razy 1000. 10kN=10 000Nm 30kN= 30 000Nm 40kN=40 000Nm
:) Ściągaj klawiaturę i mierz wysokość trzonków zaworowych nad powierzchnią głowicy. Każdy zawór ma wystawać na tę samą wysokość. Nie podałeś w którą stronę brakuje regulacji. Jeśli śruby się schowały w dźwignie i brak miejsca na kontrę to masz problem ze szklankami popychaczy i wałem rozrządu. Jak doszły do gniazda laski to z głowicą.
Człowieku to co pokazujesz na zdjęciu to śruba regulacji dawki paliwa, odpowietrznik Ci zaznaczyłem.
-5/35 masz 10,5kW, czyli dla mniej więcej B0W35, czyli u ciebie brakuje ok 2,5kW wydajności. Co do parownika to daj śrubę regulacji TZR na 3/4 lub 1 obr w lewo. Na skraplaczu masz 7K delty, powinno być ok 1K. Ustal dlaczego, my możemy tylko gdybać. Ilość czynnika, wielkość skraplacza, azot, kamień, lewy czynnik.
Witam, czy ktoś mi powie jaka śruba jest od regulacji plomienia? Plyta Electrolux. https://obrazki.elektroda.pl/4518094200_...
Podmień zaworek na inny bo w czasie pracy silnika (drgania) może nie zamykać dobrze A tego okiem nie zauważysz.
http://obrazki.elektroda.pl/4602681600_1... http://obrazki.elektroda.pl/8556195700_1... Bardzo prototypowa wersja. Jako regulator cisnienia oleju register LPG. Pompa oleum osadzona na 4 długich śrubach regulacja góra-dół napręża pasek. Silnik od rębarki 2,2kW. Wszystkie koła przerobiona na mikropasek.
Weź płaskoszczypy spróbuj wykręcić śrubę regulacji wolnych obrotów i zobacz czy to zacznie obniżać jej obroty. Jak linka od gazu będzie ograniczać powrót przepustnicy, to popuść kontrę i wkręć końcówkę mocującą pancerz do wspornika parę gwintów do środka.
Kolego ten reduktor to ma sie rozumiec lovato elektronik tak?a mosiezna srubka na srubokret to wkrec sobie ja do konca.Potem reguluj ta plastikowa od boku dotad az uzyskasz prawidłowy bieg jałowy. Napewno bedzie ci sie objawialo w ten sposob ze zacznie ci silnikiem telepac to wyposrodkuj sobie tym pokretłem az sie ustabilizuje.Nastepnie dobrze by było...
poniewaz nikt nie odpisal na ten post ponowie pytanie czy można podnieść cisnienie w parowniku omvl dream ?? Mialem cisnienie w parowniku 0.8 -1.2 wiec postanowilem zregenerowac go. Po regeneracji parownika nic sie nie zmieniło. Podczas regeneracji zauwazylem ze w jednej z komór w której znajduje sie membrana jest śruba z nakretka i spręzyną (wkrecilem...
Może rdzeń trafo się poluzował. Trzeba dokręcić śruby. Regulacja prądu spawania też potrafi hałasować.
Ta tarczka służy jedynie do regulacji siły, przy której odpuści zapadka. Jak ściśniesz ręką mocniej niż tylko do usłyszenia zapadki, to będziesz miał większą siłę zacisku. Ale tulejek end-sleeve nie musisz dociskać z wielką siłą, wystarczy tylko, że jej palcami nie ściągniesz. Resztę załatwi śruba w terminalu.
Śruba do regulacji wysokości powinna być pod osłonką dolnego zawiasu.
Witam, mam takie pytanie dotyczące chińskiego gaźnika . Ostatnio kupilem nowy gaznik do loncina 125 , i ustawiłem wmiare obroty ale głowie sie nad śrubką od mieszanki , sprawa jest taka ze po dodaniu gazu i zaraz puszczeniu manetki wkręca sie po czym obroty mu spadaja , gdy sie tak wkreca brzmi jak kosiarka . Pytanie mam jedno , czy jak odkrece jeszcze...
Witam Posiadam tą samą podkaszarkę i nie wchodzi na duże obroty. Regulowałem gaźnik cały dzień, membrany w porządku a gdy dodam gazu gaśnie. W gaźniku jest jakaś plastikowa blokada na śrubie regulacji. Czy można to zdjąć. Podsumowując odpala chodzi na jałowych a na wysokich gaśnie.
Nie gazować mu. Jeśli psikniesz w miejsce zaciągania lewego powietrza to obroty powinny spaść. Ja już widziałem nie raz, jak silniki pracowały normalnie kiedy w gaźniku brakowało śrub od regulacji mieszanki, były połamane lub poprzewiercane, a króćce od dolotu niezaślepione. Śruba mieszanki biegu jałowego zwyczajowo jest wykręcona gdzieś w granicach...
śruba regulacja gaźnik regulacja położenie śruba reduktor śruba regulacja
honda biegi podłączenie komputer honda accord sygnał kamera bezprzewodowa
Seat Cordoba 1.4 MPI - Kod błędu P1650 - Komunikacja modułów Problemy z elektroniką w Renault Captur 2014