Alternator z Poloneza też dobra sprawa(widziałem takie montowane) ,gdyż ma dwie łapy do mocowania,tylko jeden minus,jak padnie to tylko regeneracja,lub następny ze szrotu.
Rozbite tulejki lub/i wieszające/kończące sie szczotki Jak by to był elektro magnes to nie robiło by zwarcia tylko i wyłącznie było bu słychać cykanie Rozrusznik do regeneracji
Witam przy demontażu alternatora od poloneza w celu regeneracji uszkodziłem lekko gwint na wirniku tego alternatora. Chciałbym kupić narzynkę i potrzebne mi dokładne oznaczenie gwintu jaki jest na tym wałku, jeśli ktoś wiedziałby coś na ten temat byłbym wdzięczny. Polonez 1.6 jednopunkt bosh'a, 99 rok.
Wystarczyło oddać samochód do zdiagnozowania i naprawy do serwisu samochodowego, a nie wieźć alternator do regeneracji. Dwa pomiary "na samochodzie" załatwiłyby kwestię diagnostyki. Ale klient płaci, klient dostaje - jak przywiozłeś alternator do regeneracji to go zregenerował (pewnie wyczyścił i ew. wymienił łożyska). Z drugiej strony ludziom którzy...
Witam, mam kłopot z regulatorem mechanicznym do w/w alternatora. Styki regulatora sa juz wypalone nawet regeneracja nic nie dała poszukuje regulatora elektronicznego do tego alternatora, który ma 8 diód prostowniczych! próbowałem zastosować elektroniki od poloneza ale przy zwiększających obrotach alternatora napięcie rośnie aż do 18 V! Może ktoś spotkał...
Liczymy więc, zakładam pobór prądu rozrusznika 300A. Czas odpalania auta to około 2 sekund maks. Więc z prawie pełnego akumulatora ( prawie bo coś tam miliampery na postoju brało no i chłodno ) wybraliśmy 300As co daje w przybliżeniu niecałe 2Ah. Czyli ładowanie akumulatora prądem 2A przezgodzinę jazdy. To wielkie uproszczenie ale nawet wstarym polonezie...
Panowie po co tak kombinować wiejskimi metodami, u mnie w mieście nikt nie bawi się w naprawę alternatorów itp. Z tego względu że czasem naprawa się nie opłaci jak brakuje wiedzy, u nas zawozi się alternator do serwisu gdzie na nowych częściach regenerują i dają gwarancję, kiedyś naprawiałem alternator w polonezie i nie dość że udało mi się na chwile...
Ładowanie za duże, bez obciążenia akumulatorów na bank będzie przeładowywać, będzie wypluwać elektrolit(musi być jakieś obciążenie(np. można jeździć z włączonymi światłami, albo wstawić jakiś układ by po włączeniu zapłonu, odpaleniu i jak alternator zacznie ładować poprzez przekaźnik, zaczęło pobierać prąd(myślałem przez wytracanie prądu poprzez radiator...
Zawiózłbyś ten alternator do pierwszego lepszego zakładu zajmującego się regeneracją i miałbyś spokój - zamiast niekończącej się opowieści od 2013 roku, jak patrzę. Masz pewnie upalony przewód od alternatora do akumulatora, tudzież zgniłą śrubę terminala B+ w mostku i tyle.
Witam, Mam następujący dylemat i chciałbym Was prosić o poradę. Mam UPS-a przerobionego na przetwornicę samochodową, i radzi sobie całkiem nieźle. Podłączam go do zacisków akumulatorowych w polonezie i odpalam na nim oprawę oświetleniową ORZ-7 o mocy 250W. Pytanie: czy przy włączonym wentylatorze chłodnicy, bez uruchomionych odbiorników prądu oprócz...
Podłączyłem tak jak napisałeś z tym że + wziąłem bezpośrednio z aku, dziwne jest to że napięcie utrzymuje sie na poziomie 14,45V gdy auto trochę postoi (zaraz po odpaleniu) a gdy pojeżdżę to spada do ok 13,95V, próbowałem dać plus po stacyjce ale występuje spadek napięcia na przewodach o 0,1V i przy takim podłączeniu napięcie rośnie do ok 14,55V (zaraz...
Podczepię się do tematu. Mam te same objawy. Rano, gdy jest zimny to nie ma problemu (kontrolka zapala się, po uruchomieniu autka gaśnie). Po nagrzaniu auta ładowanie pojawia sie i znika, ale częściej znika. Wnioskuję po spadku napięcia w instalacji. W trakcie jazdy po mieście (światła, dmuchawa, wentylator na chłodnicy) napięcie na gnieździe zapalniczki...
Witam serdecznie. Przeczytałem sobie wątek i mam kilka informacji odnośnie łożysk stosowanych w alternatorach. Zgłębiłem wiedzę z racji "regeneracji" kilku już alternatorów, a obecnie to BOSCH 0124 325 060 90A. Oryginalnie w alternatorach BOSCH-a przeważnie siedzą łożyska markowe, Japońskie: NTN, KOYO, NACHI ewentualnie FAG. Zawsze są to też łożyska...
Problem rozwiązany, dla potomnych: okazało się, że był to komutator (to coś czego dotykają szczotki w alternatorze) + odkryte kabelki na uzwojeniu. Zrobił to mój kolega student w 20 minut, natomiast nie zrobiła tego firma zajmująca się regeneracją alternatorów w Łodzi, Voltcar na Piłsudskiego, kasując za to 60zł... Ładowanie - zimny czy ciepły nie ważne:...
Witam. W czasie jazdy kiedy wcisnę sprzęgło by zmienić bieg wchodzi na 2500-2700obr , obroty bardzo powolutku spadają a przy całkowitym zahamowaniu schodzą do normalnych.zaobserwowałem jeszcze ze często kiedy samochód stoi i chodzi na biegu jałowym te obroty nie są równe tzn podnoszą się o jakieś 2-3 kreski i za chwile spadają do normalnych i tak w...
To c330 oryginalnie miał alternator? Nie miał. Koledze zapewne chodzi o obecnie produkowane alternatory dedykowane do c 330, które mają odpowiednie mocowanie, nie wymagające przeróbki. Te dedykowane nie różnią się niczym od tych z Fiata 126p, Poloneza i innych polskich maszyn prócz tego że są chińskie i padają jak muchy. Jedyny dodatek to rurka dystansowa...
Trzy miesiące temu oddałem do regeneracji w moim poldolocie (1,6 GSI '97r) alternator (wymagał przezwojenia) i przy okazji wymieniłem też akumulator na nowy. Od tamtego momentu zaczęły się problemy. Pasek który napędza alternator zerwał się już trzy razy. Mechanik w zakładzie stwierdził że to wina koła pasowego, ale wymiana na nowe przedłużyła żywotność...
Kolego jeśli masz sprawny alternator to każdy regulator działa tak samo, gorzej jak masz usterkę . Druga sprawa to połączenie alternatora z instalacją musi być bez korozji i nie naderwane przewody. Trzecia sprawa to wolne obroty silnika , nie mogą być za wolne. Czwarta sprawa to nowy pasek bo na starym zmniejsza się przełożenie przekładni pasowej....
sprawdze wszystko co radzicie jade zaraz do warsztatu do elektryka moze on odrazu to znajdzie niz ja szaraczek. warsztat blacharski o tyle cos schrzanil ze rozwalil mi akumulator bo przed oddaiem samochodu bylo ok, tyle ze byly drobne problemy. moim zdaneim mam cos rozlaczone - wiele osob wczesniej sugerowalo alternator ale to nie to byla niedawno regeneracje....
Akumulator na 100% sprawny zakładałem do innego auta i ładował bez problemu, w moim essim jest tak że jak ładuje to trwa to ok 4-6 min i potem przestaje, znowu po jakiś czasie ładuje i przestaje, dziś wieczorkiem próbowałem na akumulatorze z poloneza, niby ma mniejszy prąd rozruchu ale odpalił i tak chodził z 6 minut i nagle skończyło się ładowanie,...
Dla mnie jest uszkodzony regulator napięcia, który cały czas podaje napięcie poprzez szczotki na wirnik-uzwojenie wzbudzenia a wartość prądu o którym piszesz dokładnie temu odpowiada. Tak, ale w kolejnym alternatorze? Kupiłem calkowicie nowy i sprawdzony alternator. W czasie regeneracji zostal nawet pomalowany, żeby udawac nowy. Serwis gwarantuje,...
pisze raczej jako ciekawostke, niz pytanie, bo juz chyba wymienialem wszystko co sie da :) a wiec autko jak w temacie, blisko 10 lat, przebieg dobija 100 000km, uzywany przez kobiete, nigdy nie sprawialo problemow, zaczelo sie ostatnio od problemow z ladowaniem, po regeneracji alternatora na drugi dzien w czasie jazdy zaczelo "zajecze" susy, po prostu...
alternatora polonez regeneracja alternatora naprawa alternatora polonez
oznaczenia koralików ferrytowych podsłuch usługa subwoofer płaski
karta telemetryczna kosiarka elektryczna
Logitech G29 nie działa w Need for Speed™ - przyczyny i rozwiązania Piec gazowy Elka 92 - przyczyny samoczynnego wyłączania