sprawdź jeszcze ciśnienie na cylindrach zanim dasz tą pompę do regeneracji.
Masz problem ze sterownikiem pompy wtryskowej-regeneracja,naprawa.
Kupić używaną- sprężarka potrafi pracować nawet 20 lat, jeżeli zawsze ma co jej się naleźy, czyli brak wilgoci, nie przepełniony układ i smarowanie.
Tu masz za 190 piszą że oryginalna jak nie chcesz rozbierać zobacz https://www.romatronic.pl/pl/p/OPEL-Omeg... Prawdopodobnie regenerowana sądząc po nazwie na nagłówku
Mechanik oddał do regeneracji.
"sam naprawiam samochód - opel astra" strona 67
Spalił trochę oleju i to wszystko. Najprawdopodobniej turbina do wymiany lub regeneracji.
Niestety, chyba tylko Głębocka. Ewentualne reklamacje i tak do nich trafiają. Więc lepiej u nich to robić. Pamiętaj o zakupie nowego oleju i filtra. Muszą go wymienić.
Kolego Ardzio05 podał byś mi namiary na fachowca który zajmował Ci się regeneracją kolektora ;]
Przeguby wewnętrzne do wymiany regeneracji.
prawdopodobnie parownik do regeneracji
P1631 przesądza o wszystkim .
mozliwe zeby tak szybko padl tydz temu byl w regeneracji
Umów się z firmą regenerującą że dorzucisz im kaucję do ceny zregenerowanego a swój odeślesz po wymianie i tyle.
Skąd jest wyciek to niewiem jak bylem nabic to ten z serwisu powiedział ze trzeba ją. Wymienic lub oddac do regeneracji
Rozumiem ze sam wymieniales membrany,moze cos zle zlozyles,parownik jest prosty w konstrukcji no ale... moze niech gazownik sprawdzi.
LPG do regulacji. Mozliwe że konieczna regeneracja parownika - stwardniałe, oblepione syfem pogazowym membrany.
Jak dobra firma, to nic nie trzeba programować po regeneracji, dopytaj. Astra F, G, H, J czy K? Diesel, benzyna, Multec, Simtec, Bosch, Denso?
czy to jest ten, ktory znajduje sie w dolnej czesci pompy w okolicy przewodow doprowadzajacych paliwo do wtryskow?czy mozna go w jakis sposob sprawdzic, chodzi mi o to zeby wykluczyc mozliwie jak najwiecej, zanim zdecyduje sie oddac sterownik do regeneracji.
Czy nie ma mozliwosci wymiany tylko jednej tulei cylindrycznej i pierscieni na tym jednym wadliwym cylindrze ? Czy od razu trzeba zakladac uszkodzony tlok i wymieniac calosc?
jaki koszt regeneracji pompy?
Czyli parownik do regeneracji?
Reduktor był do regeneracji.
Jak nie masz czym to na plaku i luzowanie wężyków przy wtryskach.
Czyli alternator do regeneracji
Zmiana kolektora ssącego i całego dolotu, kolektora wydechowego i zaślepienie kanałów olejowych smarujących turbinę i gotowe. Efekt - auto się muli i nie chce jechć a koszty podobne do kupienia turbiny np po regeneracji
Przyczyn może być kilka oto najczęstsze: 1. Należałoby sprawdzić szczelność układu dolotowego. Mała nieszczelność może powodować opóźnienie w doładowaniu ale koniec końców pozwoli na osiągnięcie zadanego ciśnienia doładowania. Warto przyjrzeć się intercoolerowi i sprawdzić wszystkie węże i opaski. 2. Częściowo zacięty lub nieszczelny (wyrobiony oring)...
Problem rozwiązany, membrana w pokrywie zaworów + zaworek w kolektorze dolotowym , regeneracji 700 zł :(
Podejrzewam pompe ale czy słusznie? Czy to może być objaw uszkodzenia mechanicznego pompy czy samej elektroniki? Przebieg około 180 000-normalne. objaw uszkodzenia mechanicznego pompy czy samej elektroniki?-a co to ma za znaczenie? Pompa do regeneracji!.
a co do tego starego praownika ja sie spytałem gazownika bo mówił ze mi padł parownik a ja do niego że można zregenerować go a on do mnie przestań zabawy przy tym a nie posłuży ci tak długo jak nowy parownik i że bez sensu robić regeneracje
Ten luz i stuki to przekładnia kierownicza. do regeneracji. Dodano po 45 Ten luz i stuki to przekładnia kierownicza. do regeneracji.
No według mnie to innej opcji nie ma olej w intercoolerze moze być jedynie z turbospręzarki. Ratuje jedynie regeneracja.... Pozdrawiam
To co robić obecnej sytuacji oprócz regeneracji głowicy?
Obstawiam wyklekotane wtryski i ECU wysterowuje pierwszy wtrysk ponad normę i dlatego masz błąd wypadanie zapłonu. Ewentualnie cewkę miernikiem na oporność sprawdź na pozostałych wytryskach jaka jest i jaka na pierwszym jeśli taka sama na wszystkich....cóż wtryski do regeneracji.
Źle ustawiony rozrząd ,lub głowica do regeneracji
Jeśli w dieslu słyszysz zawory, to gratuluję słuchu absolutnego. Jesteś pewien że to nie tłoki "grzmocą" w grzybki po nieprawidłowej regeneracji?
Czy można cos zrobić ? Czy znów nowy rozrusznik? Można.Trzeba zdiagnozować u mechanika w czym problem.A rozrusznik najlepiej montować nowy albo pewny po regeneracji.
Możliwe, że zaciski do regeneracji.
Może lepiej kupić na allegro jakiś sprawny silnik za 50 zł i się nie bawić w regenerację mojego ...
To usuń P2598 regulacją sztangi i spróbuj przyuczyć pozycję testerem najlepiej MDI (w tym silniku po wymianie turbo konieczne jest wuczenie pozycji )...
W tym silniku i tak trzeba zdjąć głowicę do wymiany uszczelniaczy zaworowych (wałek rozrządu wraz z obudową trzymają śruby głowicy), więc w grę wchodzi kompletna regeneracja
a to na gazie czy na benzynie czy na obu ? jak na gazie tylko to gaz do regulacji, być moze reduktor do regeneracji.
Diagnostyka widzi obroty silnika i o połowę mniejsze obroty pompy, czyli tak jak powinno być. Co to może być sterownik czy całą pompa do regeneracji?
Nie ma pompy elektrycznej ,paliwo jest zasysane przez pompę łopatkową znajdującą sie w pompie wtryskowej.
to prosty układ, należy wykluczyc nadajnik impulsów, wiadome jak sie to robi, jeżeli nadajnik jest ok, to moduł do wymiany, bądź regeneracji
regeneracja lub wymiana reduktora i wtryskiwaczy,wiecznie jezdzic nie beda,masz duzy przebieg
Czujnik sprzegla hamulca sprawdzalem... Czujnik biegu nie wiedzialem ze cos takiego istnieje. Jak to sprawdzic? Ogolnie moja asterka jest po wymianie 2-masy. Ale kolo jest oryginal po regeneracji.
sprawdzałem dzis i w kolektorze ssacym jest od 0,5-1 cm osoadu z oleju. Turbina jest napewno do regeneracji...
Zacinający się zawór EGR.Do regeneracji albo wymiany.
Tu nie ma co sprawdzać, sterownik masz do regeneracji. Norma.
Mam problem z klimą w tym aucie, czynnik znika mi po roku. czy jest możliwa regeneracja chłodniczki czy tylko wymiana na nową?
Witam, Niestety drogi kolego był to problem źle zregenerowanego wtrysku paliwa. Wszystkie 4 regenerowałem i jeden był źle zregenerowany. Po ponownej regeneracji problem znikł i astra śmiga. koszt regeneracji 1 wtrysku 350zł. W swojej Astrze wymieniłem już prawie wszystko :) łącznie z kołem dwu masowym, sprzęgłem, alternatorem, rozrusznikiem itp :) Powodzenia
Ponoć OBD pokazuje te obroty. Ja miałem to samo w astrze 1.9 120km. Po przeczytaniu postów z forum, wywnioskowałem ze - warto zacząć od rozrusznika. Trafiłem do dobrego, dziadka elektryka, co prawda nie miał kompa, ale miał za to zwykły amperomierz z zewnętrznym bocznikiem+jakieś magiczne pudełeczko podłączone do tego miernika/zwykły wskazówkowy ustrój...
Moim zdaniem jest winna poduszka od silnika ta po srodku ona siedzi na sankach może jest zle zakrecona i napieta za bardzo, tam jest taka regulacjia. Sprawdz czy jest luzna i przy skrecaniu lub gwałtownym ruszaniu silnik przenosi drgania przez łape silnika dotyka sanek.
Witam, Przed regeneracją wszystko było ok. Paliło na dotyk, nic się nie zapowiedziało. Gasniecie auta po nagrzaniu i reszta objawów to raczej napewno pompa i sterownik. Błędów narazie nie mam bo muszę oddać auto do mechanika i on odczytał błedy. Szczerze to najlepiej bym oddał komuś innemu te auto bym wiedział na czym stoję A później do mechanika co...
Wymiana uszczelki spowodowana czym? Tylko ona wymieniona? Coś jeszcze robione z głowicą, regeneracja, sprawdzenie?
Przebieg jakieś 70 000 km. Jki jest orientacyjny koszt regeneracji/wymiany? ??
przypominam o takiej oplowskiej fuszerce... czesto poduszki sa zle poprogramowane i prawa jest w rzeczywistosci lewa a lewa prawa airbag, radze sie nad tym zastanowic kochani... tym bardziej jesli sensor jest po "regeneracji"
Napisałem że ładowanie jest poniżej 12 V więc chyba alternator do wymiany :) a ile mogła by kosztować regeneracja takowego alternatora ?
Sądząc po regulatorze alternatora to masz silnik 1,4NZ lub 1,2NZ(na pojedynczym wtrysku), w tych silnikach alternator jest zamocowany na gumowych podkładkach i powinien być dodatkowy kabelek od śruby naciągu przy alternatorze do masy silnika. Zmierzyć spadek można woltomierzem przykładając sondy do obudowy alternatora i silnika (pomiar spadku na masie),...
Ten na pompie,czy ten za błotnikiem?
Naprawiłem auto. Przyczyną serii nieszczęść był zapchany DPF( nie wiem tylko dlaczego nie zapaliła się kontrolka). Dałem DPF do regeneracji( koszt 380zł ,gwarancja na rok). Nowy kosztuje 1500zł.( Zamiennik). DPF był tak zawalony , że pękł wężyk łączący wydech przed DPF z czujnikiem. Przez to właśnie samochód nie miał mocy. Dodano po 50 Regeneracja DPF.
To najpierw napraw wtryskiwacz. Na internecie jest pełno firm ogłaszających się wystarczy poszukać. Napisz skąd jesteś może niedaleko Ciebie jest jakaś firma zajmująca się regeneracja wtryskiwacz.
Nie będę dyskutował czy Pan Jacek Grabowski zna się na rzeczy czy nie (dla niewtajemniczonych prawdopodobnie najlepszy autoelektronik w okolicy Warszawy http://www.elektronika.com.pl/). Skończyła się roczna gwarancja, a problem ze sterownikiem wrócił. Może ktoś by tak napisał co trzeba zrobić aby problem nie wracał. Na aukcjach jest multum "elektroników"...
Mam astre F z takim samym silnikiem i powiem Ci że moja pali ok. 9 litrów gazu a nie mam takiej ciężkiej nogi ( tak do 2500 obrotów) także wydaje mi się że mam normalne spalanie a u Ciebie musisz szukać przyczyny sprawdzi może jakie masz podciśnienie? Pozrawiam :D Tak sobie jeszcze pomyślałem że możesz wykręcić po kolej każdą świece i przeanalizować...
Często w tych przekładniach stukanie jest skutkiem wyrobienia kamienia prowadzącego listwę. Luz nie jest w osi listwy, tylko obraca się ona wokół osi, a o obudowę stuka mocowanie drążków. Częsta usterka, nie powoduje powstawania luzów w układzie kierowniczym, jest raczej tylko denerwująca. Przekładnia do wymiany lub regeneracji.
No to też daje do myślenia. Jeszcze oprócz tego stuku występuje ogólnie dźwięk takiego zgrzytania/grechotania przy jeździe do przodu. A co myślisz o przegubie wewnętrznym? Ewentualnie można by było do skrzyni wlac ceramizer CB i zobaczyć czy coś to zmieni. Dodano po 30 Ewentualnie może wymienić na początek olej w skrzyni i dolac ceramizer? Zobaczyć...
Cześć. Mam takie pytanie czy zacisk tylni w zafirze można zastąpić zaciskiem z astry 2 na stałe (lub na czas regeneracji)?
znajomi mechanicy mówią że trzeba oddać głowicę do regeneracji Dlaczego tak twierdzą?
p1220 to regulacja kąta wtrysku. Pompa do całkowitej regeneracji. Nie daj sie nabijać
Dzięki za szybką odpowiedź, to namawiam go na wyciąganie i oddamy do regeneracji.
Patrzyłem już ... Używana kosztuje ok 2000 zł Jest, możliwe że gdybym znalazł mechanika do regeneracji, to wyszłoby taniej ?
Q jeszcze takie pytanie czy moduł sterujący na silniku ma też wpływ na wypadanie zapłonow? Coś czuję że ta regeneracja nie była wykonana jak trzeba.
Oczywiście, że szkodzi bo pewnie masz zapowietrzony układ paliwowy (co jest typową i nagminną usterką w tym silniku) i w ten sposób dobijasz pompę wtryskową. Miałem podobnie w Vectrze z tym silnikiem, na mrozie zesztywniały wężyki od przelewów i jeden zaczął łapać bańki powietrza. Ja obstawiam układ paliwowy, jak miałem pompę po regeneracji to paliła...
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
Zrobione.....turbina po regeneracji byla trafiona.
tam już nic nie uratujesz musisz popatrzeć za innym pozdrawiam
chciałbym to odwlec bo na razie nie mam kasy a trochę jej potrzeba na tą regenerację 2000 zł
na szrocie znajdziejsz w okolicach 100zl CIM zdemontowany z innego auta nie zadziała w nowym bez "wyczyszczenia" i programowania VIN, immo, PIN, ... co do naprawy Stary CIM bez problemu można i należy regenerować. Zakładają jakieś klamry na złącza i problem ustępuje. ASO Opel prowadziła do 31.12.2012r akcję serwisową 10-R-036 - dot. CIM'u i sporadycznego...
Dałem za samochod 4 tysiace i mam naprawiac pompe za 3tysiace? Zawsze możesz zaciągnąć go na złom wyjdzie taniej. Tak naprawdę za 1000 zł to nikt nie zrobi prawdziwej regeneracji pompy.
ale co to oznacza? że tak powinno być, czy że jego wymiana/regeneracja pomoże pozbyć się problemu?
Witam Coś dziwna ta regeneracja ,jak już problem z alternatorem.
Regeneracja turbo to akurat nie są duże pienadze
Na czym polegała regeneracja alternatora? Wiesz co wymienili?
Miałem takie coś w astrze j 1.7 diesel. Zrobiony byl przegląd wiązki, wymiana gruchy na zamiennik, regeneracja turbosprężarki, regulowalem nastawnik żeby napięcia się zgadzały. Jakieś adaptacje czujnika kopiowania. Nic nie pomogło. Dopiero kupno używanej turbosprężarki z małym przebiegiem pomogło. Dlaczego tak, nie mam pojęcia.
Już znalazłem odpowiedz na wszystkie dolegliwości astry. Dla wszystkich którzy mają takie same dolegliwości niech w pieszej kolejności sprawdzą komputer silnika w moim przypadku okazało się to słuszne, padł jakiś opornik i przez to nie włączała się pompa. Koszta nie są tak wysokie jak regeneracja pompy.
zdejmij wąż gumowy który idzie z interculera do kolektora ssącego i zobacz czy w kolektorze ssącym jest maź z oleju jeżeli tak to musisz rozkręcić kolektor ssący i dobrze go wyczyścić w środku, są tam przepustnice otwierane podciśnieniem jeżeli nagar z oleju je zakleił to auto dostaje za mało powietrza i będzie wtedy słabsze i więcej palić jeżeli jest...
Sam sobie dałeś odpowiedź, regeneracja, reklamuj, lub wymieniaj na nowe.
Stary był chyba Denso, nowy albo po regeneracji albo chinol, brak oznaczeń.
Skontaktowalem sie z Panem ktory sie tym zajmuje.Stwierdził ze regeneracja reduktora pomoże na te objawy.Jutro jeszcze wyczyszcze silnik krokowy i zobacze jak sie zachowuje jesli nie bedzie poprawy pojade na regeneracje koszt to 350zl
Problemem jest sterownik , nie raz już naprawialem
a nie doczytałem ze to boczna hehe.. przepraszam. sprawdz programowanie poduszek czy lewa jest rzeczywiscie lewa a prawa prawą.. czesty przypadek zamiany, szczegolnie po regeneracji sensorów przez amatorów.
Winna byla pompa paliwa a raczej jej sterownik ktory pod wplywem ciepla lapal blad. Regeneracja tego sterownika rozwiazala problem.
Wtrysk 4 licząc od lewej strony wymieniony i sadzisz ze to będzie regeneracja pompy wtryskiwaczy może tylko sterownik?
Jest to linia 61 i 45 na x58 wg schematu idzie do silniczka ale xzy to krokowy.przepustnica zintegrowana z korpusem.pelna elektronika. Blad pojawił się nagle.przepustnica była brudna w oleju.zaniedbalem może padła elektronika w niej..Więc kupiłem druga..problem ten sam.. Może też taka sama awaryjna.ale czy to możliwe? Wątpię.. Czy przewody gdzieś się...
Witam W moim pojeździe pojawił się następujący problem. Odkręciło się koło pasowe od pompy oleju - nakrętka była jeszcze na trzpieniu ale odkręciłem ją w palcach. Nic nie zostało uszkodzone bo usterka "wyszła"przy wymianie rozrządu. Delikatnie jest koło porysowało stożek na którym jest mocowane. Teraz mam dylemat. Czy wyszlifować stożek i zamocować...
Mechanik chyba nie widział obudowy filtra paliwa wraz z podgrzewaczem i pompa wstępną. Ponieważ pompa wstępna pracuje tylko przy uruchamianiu i kilka minut po, to jest tam właśnie bypass. Może to być przyczyną lub nieszczelna/pęknięta obudowa filtra. Co do ewentualnych spadków wysokiego ciśnienia to jest możliwość usterki "regulatora"/zaworu ciśnienia...
Alternator umarł. Poszedł do regeneracji i wszystko śmigało jak należy.
Już po problemie kabel od + pył przełamany i pękł na zimnie mała regeneracja i już wszystko dobrze dzięki za podpowiedzi
to nie pasek tylko pompa do wymiany. Kiedyś juz przerabiałem ten temat, regeneracja uszczelniaczy na pompie pomogła.
regeneracja turbiny astra regeneracja regeneracja bateria regeneracja regeneracja baterii
pojemność skrzynia głośnik prosty wzmacniacz mikrofonowy kolumna aktywna akumulator
kettler sterownik mikrokomputer cobra1
Silniki w Renault Kangoo I 2006: benzyna i diesel Podłączenie prądnicy amerykanki w układzie jednofazowym