Zmiana kolektora ssącego i całego dolotu, kolektora wydechowego i zaślepienie kanałów olejowych smarujących turbinę i gotowe. Efekt - auto się muli i nie chce jechć a koszty podobne do kupienia turbiny np po regeneracji
No według mnie to innej opcji nie ma olej w intercoolerze moze być jedynie z turbospręzarki. Ratuje jedynie regeneracja.... Pozdrawiam
Czarny dym, biały, niebieski?
możliwe, że problem z mokrymi miejscami od oleju oraz parowaniem i zapachem oleju pochodzi od uszczelki. Może ona być źródłem wycieku oleju, który pojawił się na łączeniach i spod auta. jak morzesz to sprawdz uszczelke wału lub miejsce innych źródeł wycieku oleju smrod moglby zostac spoeodowany przez nadmierne nagrzanie silnika podczas jazdy np. w korkach,...
Umyj silnik w rejonie wycieku np zmywaczem do hamulców. Uruchom silnik zobacz skąd zaczyna cieknąć. Możesz zrobić zdjęcie i zamieścić na forum. Potencjalne źródła to pompa podciśnienia, smarowanie turbiny , powrót oleju z turbiny. Nieszczelny przewód powietrzny turbiny.
Zobacz czy jest olej w wężu łączącym turbinę z kolektorem dolotowym. Czy wirnik turbiny rusza się na boki? Nowa turbina to 1/2 wartości tego samochodu, więc w grę wchodzi albo regeneracja albo zakup już zregenerowanej turbiny. To prosta turbina, baz zmiennej geometrii więc regenerować ją jak najbardziej można.
jednak to bedzie chyba turbina, w okolicy pokrywy zaworów jest sucho , poza tym jest ona wyżej. olej ewidentnie wycieka z kolektora wydechowego, czytałem że auta te po takim przebiegu mają turbo niestety do remontu ponieważ pada uszczelnienie i olej jest wtłaczany do silnika...jutro będę u mechanika, zobaczymy jego opinie, koszt regeneracji turbiny...
To musisz trochę go mocniej pogonić. Diesle nie lubią być zamulane. Wydaje mi się jednak, że to początek końca turbiny. Regeneracja w tym aucie moim zdaniem jest opłacalna, w zależności od rejonu kraju i serwisu od 2k do 3,5k zł. Nie znam wartości rynkowej tego auta, bo angliki raczej szorują po dnie, ale jeżeli nie przeszkadza ci kierownica po złej...
Jeśli diesel to lepiej ze stajni fiata JTD ( stosowany z powodzeniem m.in. w produktach opla). Lepszy, tańszy, cichszy i mniej awaryjny. Stilo z LPG bedzie tańsze niż jakikolwiek diesel. Cicho w aucie, ogrzewanie po 2 kilometrach, a nie po 10 jak w dieslu i w razie naprawy duzo taniej. Używany silnik benzynowy kosztuje 1000-1500 z z gwarancją, tyle...
Witam. Mam pytanie dotyczące astry 2.0 kombi Tdi z 2000 roku. Mianowicie wracając do domu nagle auto straciło na mocy potem pojawił się biały dym i po jakimś czasie auto wskoczyło na wysokie obroty.Odrazu go zgasiłem nie było z tym problemu.Podejrzewam że padło turbo.Po krótkiej chwili ponownie go zapaliłem i odpalił nie wchodzą na wysokie obroty zgasiłem...
A, i jeszcze jedno. Niby lekki wyciek z pompy.... czy to tez ma jakiś związek? Dodano po 1 Mechanik u którego robiłem rozrząd twierdzi że sterownik do regeneracji, ale wątpię w to, bo po skasowaniu błędu wszystko ok.
Witam mam pytanie, chciałem spytać czy był by ktoś w stanie doradzić, pomoc, w kwestii turbiny. Astra g Bertone 2. 0 190KM a mianowicie chodzi o taką kwestie, turbina ciągnie dobrze, żadnych odgłosów nie daje niepokojących, NIE KOPCI ANI NA BIAŁO ANI CZARNO, ALE.. Nie raz przerywa na 0.5s dosłownie podczas dodania gazu, i tak zaczyna się dziać coraz...
Dzięki za dotychczasowe podpowiedzi. Szukałem na forach podobnych objawów i znalazłem coś takiego: Problem z zaworem N75 (podciśnieniowy zawór sterujący turbiną) - http://astraklub.pl/viewtopic.php?f=157&... Spróbuję oddać do diagnosty auto żeby sprawdził po kątem tego zaworu. Pozostaje pytanie odnośnie regeneracji...
Zrobione.....turbina po regeneracji byla trafiona.
Witam. Posiadam problem z moją astra. Mianowicie mechanicy rozkładają ręce. Szukam tutaj pomocy. Autko przy dynamicznej jeździe i obrotach powyżej przechodzi w tryb awaryjny i odcina turbine. Po odczytaniu błędów wyskakuje że jest to nie doładowanie turbiny. Mój mechanik oddał turbo do regeneracji założył zregenerowaną i problem nadal ten sam.. posprawdzal...
sprawdzałem dzis i w kolektorze ssacym jest od 0,5-1 cm osoadu z oleju. Turbina jest napewno do regeneracji...
Przyczyn może być kilka oto najczęstsze: 1. Należałoby sprawdzić szczelność układu dolotowego. Mała nieszczelność może powodować opóźnienie w doładowaniu ale koniec końców pozwoli na osiągnięcie zadanego ciśnienia doładowania. Warto przyjrzeć się intercoolerowi i sprawdzić wszystkie węże i opaski. 2. Częściowo zacięty lub nieszczelny (wyrobiony oring)...
Ciśnienie żądane jest wyliczane przez komputer. Określa ono ilość powietrza niezbędną do optymalnego spalenia dawki. Może należało by wyregulować położenie cięgna "gruchy"? Domyślam się, że to sprężarka VGT i możliwe że brakuje zakresu roboczego podciśnieniowemu regulatorowi na dalsze przestawienie łopatek turbiny. Z tego co wiem to regulator przymyka...
Witam, Jestem posiadaczem Astry II (G) rocznik 1999 1.7 50 kW przebieg (licznikowy) ok 350 000 km. Mój problem polega na tym że czasami, jakieś 1 na 10 km pojawia się check engine, auto staje się jeszcze bardziej mułowate niż zwykle na czas palenia się kontrolki, ale po dodaniu gazu/redukcji/czasem bez powodu kontrolka gaśnie, generalnie nie świeci...
Zaznaczony wąż w trakcie dodawania gazu kurczy się (jest miękki), a wydaje mi się, że powinien być twardy. Zgadza się, wszystko wskazuje na uszkodzoną turbinę. Regeneracja lub zakup nowej. Pozdrawiam.
Na wstępie - wyrazy współczucia... Co do wskazówek to przeglądy i serwis silnika sugeruję robić w serwisach FIATa - jest dużo taniej. Silnik w tej wersji jest montowany m. in. w FIATach Grande Punto i Bravo II, a produkowany jest w Bielsku-Białej w zakładach FIAT Powertrain. Wskazówki - to auto z tym silnikiem nie jedzie tylko się toczy. Silnik bez...
Witam, Chciałbym się podpiąć pod temat. Astra 2.0 DTI y20dth. Od sierpnia "bujam się" z problemami. Wczęśniej zapowietrzał się na pompie jak był postawiony "dupą" w dół. Po 4 wizytach w Diesel Bosh Serwis (regeneracja pompy / wymiana filtra paliwa na hermetyczny od golfa / wymiana przewodów paliwowych od pompy do filtra z metalowych na gumowe / następnie...
Robiona była diagnoza? Turbina działa? Parametry...
Mam cały czas problem z występującym błędem ECN010052 na OP-COM-ie P0100-52 - Obwód czujnika masowego lub obj. przepływu powietrza - poza wym. zakresem . Samochód miał zapchany totalnie DPF. Wyczyściłem go i przepaliłem OP-COM-em. Wymieniłem czujnik ciśnienia spalin na nowy. Wskazania przepływomierza oscylują w granicach 40, ale są niestabilne tzn....
Dziekuje za pomoc. Skad takie pekniecie moglo sie wziac? Mysle o rozszerzalnosci metalu lub zlym montazu i tez nawazniejsze, czy bedzie sie ono powiekszac? Jest to czesta przypadlosc turbin? Szukalem w sieci, nic nie znalazlem. Wydaje mi sie ze turbo jest podmienione z uzywanego lub po regeneracji z powodu zerowych luzow, a autko ma 340 tys. Km przejechane....
Witam, problem mam dosc nie typowy byc moze kilka usterek w jednym -mianowicie jakis czas temu zaczela palic m isie kontrolka silnika i automatycznie strata mocy(opel astra 2 diesel) mechanik po badaniu komputerowym stwierdzil ze turbina do regeneracji. Tak też zrobilam, ale to nic nie pomogło. Później okazało się że czujnik zaworu podciśnienia ktory...
Sposób poprawny, u mnie ustawienie trwa 30 minut to nie bardzo mam czas podglądać korektę długoterminową dlatego opieram ustawienie na korekcie szybkiej, jeżeli korekta szybka jest identyczna na gazie i benzynie to i długa nie będzie się zmieniać tak wynika z mojego doświadczenia, w samochodzie z turbiną jest trochę trudniej bo ustawienie bez jazdy...
regeneracja turbiny turbiny regeneracja turbiny astra
cewka mildton czujnik wielkość elektryczny ustawienia skanowania
uszkodzenie centrali przez ślimaki toshiba 58ul4b63dg
Klasyczny telefon z klawiaturą – CAT B40, Hammer 5 Smart, Nokia 8210 4G – wysoka głośność i zasięg SSC9512S – funkcja kontrolera LLC w zasilaczu telewizora, objawy uszkodzenia, Sanken