http://www.allegro.pl/listing/search.php...
Sory że odkopuję temat ale mam kilka zasadniczych pytań. Potrzena jest mi pompa wtryskowa do E34 525 TD. Teraz moje pytania to: czy z TD i TDS są takie same pompy aby je móc stosować zamiennie? Jakie jest ich ewentualne oznacznie i gdzie to można dostać? Sory że pytam ale ciotka potrzebuje na gwałt a ja się nie znam na biemdablju... Pzdr i z góry dzięki...
Miałem takie coś w astrze j 1.7 diesel. Zrobiony byl przegląd wiązki, wymiana gruchy na zamiennik, regeneracja turbosprężarki, regulowalem nastawnik żeby napięcia się zgadzały. Jakieś adaptacje czujnika kopiowania. Nic nie pomogło. Dopiero kupno używanej turbosprężarki z małym przebiegiem pomogło. Dlaczego tak, nie mam pojęcia.
Jak wspomniałem wyżej za szarpanie przy przyśpieszaniu w 320 CDI 3.0 V6 odpowiada nastawnik turbiny oraz czujnik ciśnienia spalin.To jest pewne. Polecam wymienić obie rzeczy jednocześnie by mieć spokój. JEDNAK JEST BARDZO WAŻNA SPRAWA!!! o której nie wspomniałem wcześniej. Mianowicie jeżeli kupujemy nowy lub używany nastawnik to konieczne jest ustawienie...
Pompa wtryskowa do wyciągnięcia i regeneracji nastawnika. Koszty masakryczne (2200-3400zł) zależy gdzie.
Sprzęgło jest do regeneracji, cena około 700 zł.
Sprawdzić dokładnie pompę i oddać ją do regeneracji.
Jeżeli żaden rezystor nie ma przerwy, obejmy są dokręcone to na 90% sterownik/nastawnik do regeneracji. Chyba że ktoś w nim grzebał?
Witam do wymiany albo regeneracji nastawnik pompy wtryskowej jak co to zadzwoń
No niestety chyba kończy się elektronika w tej pompie Nie ominie ciebie naprawa lub regeneracja nastawnika . Mogę ci to naprawić
Pompa po całkowitej regeneracji nastawnik wyczyszczony wymieniony filtr paliwa autko pali na dotyk i w tej chwili nie równo pracuje momentami jak by brakowało jemu paliwa
elektryczna. Dodam jeszcze, że problem dotyczy jałowych obrotów. Dodano po 2 a numer błedu to 43. NIe bardzo wiem, gdzie znajduje się ten czujnik przepustnicy. Myślałem o jego przeczyszczeniu i ew. sprawdzeniu napięcia. Dodano po 4 Co myślicie o takim sposobie? http://www.nissanklub.pl/zrob-to-sam/8-a...
Też mam Golfa 1,9 TDI z 94 r. i miałem podobny problem z szarpaniem na niskich obrotach oraz na 4 biegu. W moim przypadku pomogła regeneracja nastawnika dawki paliwa, który znajduje się nad pompą paliwową. Nastawnik został wyczyszczony, obroty nie falują, auto przestało szarpać. Naprawdę polecam jeśli ktoś ma tego typu problemy w golfie. Koszt ok. 250zł
Mówiąc krótko, na 99% do wymiany lub regeneracji nastawnik dawki paliwa. Znajduje się na pompie. Koszt nowego to około 1300pln. Wymiana jest prosta ale do ustawienia trzeba już mieć niezbędną wiedzę. Ale jest do zrobienia w warunkach garażowych. :cry:
Sluchaj.. wlasnie chodzi o to ze byl zasyfiony nastawnik i caly uklad, nawet zbiornik czyscilem, czaisz zanioslem wtryski do zrobienia to tak mi pomogli, ze teraz leja, czy to moze byc tez powod bo to bylo przed regeneracja nastawnika??? wymienianie byly koncowki wtryskiwaczy i wtrysk sterujacy, tworza sie bombelki wokul ostatniego wtrsykiwacza czy...
Cóż kolego sprawa jest przykra, ale to bolączka tych aut. Objawy typowe dla nastawnika w pompie paliwa. Pompa do regeneracji.
Koniec końców udało mi się w umiarkowanie niskiej cenie kupić oryginalny, w pełni sprawny gaźnik Pierburg 2EE. Problemy z rozruchem oraz utrzymaniem właściwych obrotów silnika ustąpiły. Domniemam, że sama regeneracja nastawnika w gaźniku załatwiłaby sprawę. Jednak byłoby to bardziej kosztowne i czasochłonne, dlatego zdecydowałem się na wymianę całego...
A obrotomierz nie szwankuje ?
Pompa do regeneracji zatarty nastawnik. Jak widać wymiana lub naprawa sterownika to tzw. maskowanie smrodu perfumami. Trzeba było odrazu oddać pompe do naprawy i nie bawić sie ze sterownikiem bo to wyrzucone pieniądze w błoto.
Po prawidłowej regeneracji turbiny nic nie trzeba ustawiać , gość co Ci regenerował turbo powinien to ustawić na maszynie.
nastawnik zamontowany jest u góry pompy wtryskowej, można go wymienić a można też przeczyścić, tu masz opisaną całą procedurę, sam musisz zmierzyć swoje siły na zamiary http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php... dodam, że zanim zdecydujesz się na jego wymianę lub czyszczenie to za pomocą programu i interfejsu diagnostycznego...
Uszkodzony nastawnik pompy. Regeneracja/wymiana.
Witam!!! jestem posiadaczem bmw e34,2.5TD moj problem polega na tym ze po regeneracji nastawnika nie moge odpalic bmw, niby zaznalczylem punkty na pompie z nastawnikiem, bo nie rowno pracowala na obrotach jalowych, doradzil mi znajomy mechnik ze moze byc uszkodzony nastawnik dawki paliwa, wyslalem nastwink do fachowcow. powiedzieli mi ze bylo sporo...
nastawnik do regeneracji (czyszczenia)
Sterownik czyli nastawnik pompy to ta górna część pompy wtryskowej dokręcona na 4 śrubki do której dochodzi kabel. Trzeba wtykę od nastawnika podpiąć pod diagnoste i ukarzą się błędy, trzeba mieć program do tego nastawnika szukaj u pompiarzy. Podpowiem ci że ten sam identyczny nastawnik jedynie inaczej ustawiony montowany jest w pompach wtryskowych...
Dzięki zainteresowanym za odp. Pytanie do Elektronik2 - Skąd takie podejrzenia że Pompa może mieć wytarte elementy?Miałeś może taki przypadek? Dodam że Pompa po regeneracji Mechanicznie+Nastawnik- Firma Konkretna(chociaż każdy może popełnić błąd) przed regeneracją problemu nie było - powodem regeneracji było ciężkie palenie + błąd "Zatarty przestawiacz...
często pomaga czyszczenie, ale jeśli nie to należy zacząć się rozglądać za drugą pompą. Miałem identyczną sytuacje w seacie toledo z afn'em. Wymiana lub regeneracja, niestety :(
Przegrzane przewody świadczą, że sterownik musiał się nieźle namęczyć żeby ruszyć nastawnikiem, więc regeneracja samej pompy też nie zaszkodzi.
Turbina jest w regeneracji, ja naprawiam tylko sam nastawnik, więc po naprawie powinno być ok.
Witam mam nie typowy problem z case cvx 120 na pompie Stanadyne sterowanej elektronicznie nastawnikiem otóż w ciągniku jakiś czas temu zaczęły falować obroty, po podłączeniu komputera i kalibracji nastawnika wyskoczył błąd ustawienia nastawnika pompy oddaliśmy więc do regeneracji pompę razem z tym nastawnikiem, jakiś elektryk twierdził że naprawił sterownik...
Witam, mam nastepujacy problem - gdy podczas jazdy wcisnie sie za mocno gaz to silnik zaczyna sie dlawic i szarpac, gdy zrobi sie to b.powoli to przyspiesza bez takiego objawu. Wyglada na brak mocy, lub powietrze w paliwie. Dodam wiecej szczegolow, zeby nie bylo, ze pytam zamiast cos robic... BMW rok 1994 r. przebieg 240 tys, zalozona 2 lata temu 2...
Możliwe, że nastawnik pompy po regeneracji źle polutowany i luty puściły.
Nastawnik nowy po regeneracji czy używka?
Jakie parametry z nastawnika,jest grzybek na 109,w tej pompie nie ma co zje...ć.Ale wiele razy bywałem na interwencji w przypadkach po regeneracji że trzeba było korygować dawke.
No tak , wiem że lepiej by było oddać do regeneracji tylko , gdzie u mnie w mieście nie ma takiego zakładu , który się tym zajmuje a wysyłać gdzieś w Polskę , ile to będzie trwało ?? Po za tym z tego co czytałem to regeneracja polega na wyczyszczeniu nastawnika , a u mnie on jest czysty !!!!!!!!!
Brudny nastawnik, pompa do regeneracji lub czyszczenia. A wystarczyło tylko loga zrobić dynamicznego dawki paliwa i miał byś przyczynę na "tacy" a nie wymieniać niepotrzebne rzeczy...
pierwszy błąd wskazuje na usterkę nastawnika w pompie wtryskowej drugi błąd może być spowodowany przycinaniem się zaworu EGR ps.raczej bez regeneracji pompy nie obędzie się.
Z tego, co pamiętam, ciśnienie doładowania w OM 642 w aucie Sprinter W906 wynosiło około 2 bar. Powodów zbyt niskiego ciśnienia może być kilka, najczęściej nieszczelność w układzie dolotowym oraz złe ustawienie nastawnika w turbinie. Przy nieprofesjonalnej regeneracji ta druga opcja jest jak najbardziej prawdopodobna.
Witam. Mam problem z autem jak w temacie. Problem był z nastawnikiem. Turbo oddałem do regeneracji wraz z nastawnikiem. Po montażu wyskakują błędy P334B00 Charge pressure actuator position sensor- Mechanical malfunction active/static P334C00 Charge pressure actuator position sensor - Adaptation not initiated passive/abiogenesis Błędy diagnozowane małym...
Nie sam nastawnik trzeba poustawiać tylko całą pompę.
Nastawnik u siebie dawałem do regeneracji, ale okazało się że to nie to, tak jak wyżej pisałem, problem powodowała wiązka od czujnika ciśnienia spalin, przechodziła idealnie nad turbiną, a że ktoś już wcześniej w niej grzebał to temperatura od turbiny spowodowała że połączenia lutownicze nie stykały. Żadnych błędów po utracie mocy nie było, a mam xentry...
Regeneracja raczej nie obejmowała naprawy nastawnika pompy wtryskowej. Jednak jeśli coś z nim byłoby nie tak to myślę, że poinformowaliby mnie o tym. Robione to było w serwisie BOSCHa.
Cześć.Cześć wszystkim. Piszę na forum bo mam problem z autem, z którym mechanicy nie są w stanie sobie poradzić. Auto to mercedes Viano 3.0 cdi w639 z 2011 roku. Sytuacja jest następująca. 2 miesiące temu auto przestało odpalać. Diagnoza to uszkodzony EGR. Egra nie dało się kupić. Fizycznie nie był dostępny ten model nigdzie. Został więc podobno fachowo...
objawy te sa na nastawnik mialem kiedys taki problem i okazalo sie ze jest zepsuty wtrysk z czyjnikiem do ktorego nida dwa kable sprubuj go podmienic na forum obd2 koledzy pisali ze czasami pomaga odpowietrzenie wtryskow mysle tylko ze ktos kto czyscil ci nastawnik widzial w jakim jest stanie i jak bylby powycierany powiedzial byci otym tak wiec spruboj...
Przyczyną błędu była zapieczona geometria, po regeneracji turbiny, wyczyszczeniu geometrii i adaptacji nastawnika błędu nie ma ,auto jeździ jak jeździło zanim geometria nie zapiekła się tzn : dalej niemrawo zbiera się do 2tyś obr.
Witam mam problem z golfem sdi z 2001r na vagu pokazuje uszkodzenie nastawnika dawki paliwa, nastawnik wysłałem do regeneracji po zamontowaniu silnik lepiej pracuje ale świeca jak mrugała tak mruga,, kompem nie da sie usunąć błędu.
Już tłumaczę elektryk co dpf wyciął to fachman zajmuje się chiptuningiem i tylko programami nie naprawia aut, spf wyciął beż problemowo więc ufam mu ze egr tak samo, przeróbki są na grubo ale to nic nie znaczy, na początku było tak auto moc straciło zamówiłem nastawnik, przyszedł o innym numerze zamontowałem go i żadnych zmian ta sama usterka lekko...
Witam Wysiadl mi silniczek w silowniczku ktory steruje klapami powietrza w audi a4 95r, silniczek jest maly 7V, czy istnieje mozliwosc jego regeneracji?
Tylko że falowanie pojawiło się po regeneracji wtrysków I to ciężkie palenie na zimnym. Biorę pod uwagę też nastawnik ale czy nastawnik będzie miał wpływ na zapalanie
Witam.. wygląda na nastawnik , pytanie jak wyglądała regeneracja tej pompy w większości takiej usterki - zbierają sie tam opiłki i wystarczy oczyścić a na jak długo, zależy już od innych czynników np. samej pompy w jakim stanie jest .Samo uszkodzenie nastawnika powinno skutkować szarpaniem słabym odpalaniem ale opiłki są prawdopodobne. Myślę , że inni...
Witam serdecznie wszystkich. Mam mały problem i zwracam się z prośbą o udostępnienie waszej wiedzy. Mianowicie potrzebuje dowiedzieć się jaką nazwę ma gniazdo do tej wtyczki 1J0998724. https://obrazki.elektroda.pl/9097423900_... https://obrazki.elektroda.pl/2072055500_... potrzebuje ją do regeneracji tego typu nastawników...
Pompę oddałem do regeneracji w serwisie BOSCH. Czy jest możliwe, że nie wyczyścili tego nastawnika? Czy może w ogóle nie jest to robione w trakcie regeneracji pompy?
Jak robił pełną regenerację pompy, to nie mógł mu nastawnik stanąć. Bardziej bym podejrzewał synchronizację rozrządu, ew uszkodzone końcówki wtrysków, ale to w kwestii kopcenie na biało.
Nastawnik do wymiany albo regeneracji,z tym nabieraniem obrotów to uważaj bo ci korby bokiem wyjdą
Witam Auto jak w temacie. Po regeneracji turbosprężarki, nastawnik stary. Sterownik jakby nie pamiętał nastawów turbiny, to znaczy przechodzi nastawy, jedzie normalnie ale tylko do pierwszego zgaszenia. Po włączeniu zapłonu nastawnik dwa razy pójdzie od pozycji skrajnej do skrajnej i zatrzyma się na złożonych łopatkach i zaczyna migać świeca żarowa,...
Więc tak dawka 4,5 mg wszystkie wartości w normie auto po odpaleniu na zimnym chodzi perfekcyjnie. pompa po regeneracji nastawnik petarda rozgrzałem go do ok 70 stopni zaczęło nim znowu telepać filtry powymieniane, wtryski sprawdzone i wszystkie parametry w normie podjechałem do innego "mechanika", który podłączył samochód pod kompa ale już pod jakiegoś...
Witam. Po długiej walce z błędem czujnika w końcu mam spokój. Wymieniłem czujnik, nastawnik, przeczyscilem cały dolot i bez skutku. W końcu zdecydowałem się na wysłanie kolektora do regeneracji. Okazało się że jest luz na ciegnie 2mm . Po regeneracji 0 błędów już od miesiąca. Może komuś się przyda :) koszt takiej usługi wyniósł mnie 500 zl.
a co z nastawnikiem?ktos probowal regulacji?po regeneracji dawka ustawiona jest raczej na pale.ten co regenerowal stwierdzil jakies usterki?np.peknieta sprezynke?
Jeden mechanik chce dać pompę do regeneracji a drugi sam chce wymienić ten nastawnik koszt ok 500 zł tylko nie wiem czy coś to da .
Zgadza sie geometria stoi ani nie drgnie nawet jak dzwignie srubokretem podwazam, chyba zostalo tylko turbo wyjac i do regeneracji zawiezc. Dzieki pozdrawiam
Dzięki za odpowiedź. Fakt najlepiej byłoby poszukać identycznego. Szlag mnie już trafia z tymi falującymi obrotami i nierówną pracą silnika na obrotach do 2k Czyściłem go już chyba ze 2 razy i teraz moim zdaniem trzeba wymienić. Nawet kablem nie mogę podłączyć się pod ECU bo brak komunikacji. Poduszki i ABS mogę sczytywać. Gdzieś przeczytałem, że w...
Zatartego nastawnika dawki nie naprawia się przez regenerację elektroniki - owszem można dać mocniejszy tranzystor i niby przez jakiś czas będzie ok. ale to jest usterka mechaniczna... jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi.
Cześć, posiadam auto jak w tytule 100 C3 2.5 TDI auto użytkuję od wielu lat i już jakiś czas borykam się z problemem z nastawnikiem. Podejrzewam, że jest on już zużyty i ścieżki w niektórych miejscach są wytarte. Czy ktoś coś wie na temat regeneracji tego typu nastawników? Jakie koszty i gwarancja, że będzie to chodzić kolejne kilkanaście lat? Jaki...
Czyli co siadła pompa tak ? Dodano po 1 JESZCZE PYTANKO CO TO JEST TEN NASTAWNIK ?
tak jak mowilem,to nie jest wina pompy?tylko nastawnika,pompy w tych modelach sie raczej nie psuja.regeneracja nastawnika[sterownika]600zl.
W pewnych wypadkach gdy występuje szarpanie, pomaga czyszczenie nastawnika.Jest do operacja nie za prosta i wymaga posiadania VAGa.Więcej informacji znajdziesz[url=http://www.skierniewice.i... tu . Wcześniej jednak zdiagnozuj dokładnie czy to na pewno nastawnik w pompie.
Witam Mam problem z golfem IV 2001r 1.9 SDI zaczne od tego ze wywala błąd " Nastawnik Dawki paliwa, Górna wartość końcowa 17970 i oczywiście mruga kontrolka od świec żarowych. Nastawnik wymieniony, po regeneracji, problem dalej występuje, 2 dni temu założyłem pompę wtryskową kompletną z nastawnikiem od sprawnego auta 100% dobra lecz po zamontowaniu...
Niedawno robiłem forda transita 2,0 tddi z podobnymi objawami. Turbo to bym wykluczył, podczas jazdy to się zgadza że dymić może na biało, lecz po zgaszeniu i dłuższym postoju olej z powrotem ocieka do chłodnicy powietrza i samochód odpala za drugim razem. Przy starcie silnika turbo nie ma znaczenia gdyż jego praca zaczyna się w zakresie wyższych obrotów....
Wymień nastawnik i po kłopocie. Coś specyficznego w nim się psuje? Nie nadaje się do regeneracji?
Pompa przyszła z regeneracji wymieniono tłoczek wtrysku,nastawnik, i zrobiono sterownik a jak był błąd P1220 tak jest nadal.Gdy cofnę wał korbowy od 0,5 do 1,5cm odwrotnie do ruchu wskazówek zegara to tak na biegu jałowym bez dodawania gazu pali się check a jak lekko dodam to gaśnie ale przy 4tys obrotach znowu sie zapala.Gdy jadę to raz się zapala...
Po roku doświadczeń z moim ML 320 cdi jestem dużo mądrzejszy w przedmiotowej kwestii. Mianowicie jeżeli przy gwałtownym dodaniu gazu zaczyna szarpać autem to znaczy, że mogą zaistnieć 3 rodzaje usterek: 1. Najczęściej to uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania znajdujący się po prawej stronie od turbo https://obrazki.elektroda.pl/8332270000_...
Witam Może ktoś potrafi mi pomóc. Actros jak w nagłówku, auto na początku wyświetlało usterkę zapchanego filtra dpf stag5 oraz błąd nastawnika recyrkulacji spalin. Nastawnik wymieniłem na nowy i wykonałem ręczna regenerację dpf-u, wszystkie błędy poznikały. Nadal brakuje mocy, zdjąłem rurę wydechową przy turbo- auto przy przygazowywaniu kopci na czarno...
Kolego dziś odczytałem dokładnie mam jednak 1.74 V wiec też się mieści w normie. Już nie mam siły z tym autem, nastawnik był w regeneracji i to samo, teraz jest założona cała pompa wtryskowa ze sprawnego auta które nie szarpało i nadal to samo:(, cała wiązka od pompy do sterownika była prześwietlona, wtrysk sterujący wymieniony i nadal to samo. dziś...
Witam. Muszę zmienic lub zregenerowac nastawnik w volvo v70 2.5 tdi 1997r. Taka diagnoza mechanika. W mojej miejscowosci moge kupic sprawny nastawnik od A6 C4 ale on ma okrągłą wtyczkę a moje auto owalną wtyczke. Czy jakos się da to przerobic? Z góry dzieki za podpowiedzi. Dodam ze nastawnik jest za 200zl a regeneracja jest w tej samej cenie rylko musialbym...
Awaria nastawnika jest bardzo prawdopodobna. Było by łatwiej jakbyś zrobił logi.
Jedz z reklamacja do tych co ci ta pompe regenerowali. Pewnie jest jakis luz w okolicah nastawnika dawki...
Są dwa błędy. Nastawnik oraz czujnik dawkowania paliwa. Mam nadzieje, że nie skończy się to regeneracją pompy :| Pozdrawiam
pompa jest ok Jawna bzdura, najprawdopodobniej. Dobra, bo ładnie wygląda, czy była na stole probierczym? http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Albo zawalony mułem przestawiacz kąta, albo zużyty nastawnik - albo i jedno i drugie. Pompa do wymiany, regeneracja nieopłacalna.
Niestety nastawnik przepustnicy jest dobry na 100%. Wsadziłem po regeneracji - z nową membraną j jest dokładnie tak samo! Jestem tylko do tyłu 250 pln i mam zupełnie niepotrzebny zapasowy dobry nastawnik.Ja już naprawde nie mam pomysłów. Podrzućcie prosze adres jakiegoś dobrego mechanika, który nie będzie mi wiercił dziur w gażniku!
Dzięki za podpowiedzi,EGR sprawdzony,kąt wtrysku ustawiony,węże od internista niby sprawdzał i są całe,proponuje mi jeszcze ustawienie dawki paliwa nastawnikiem,co o tym sądzicie,dodam że nastawnik jeszcze nie ruszany od nowości.
No sonda mnie czeka i tak ale u mnie poza pakietem wad gaźnika(zmieniłem i poprawiłem zmieniony) był problem ze "zjadaczem kału"(zawór ERG -wyizolowałem kolesia -sorry dla Geenpeace) no i zawór podciśnień chyba do filtra węglowego jaja odstawiał wieszając się sporadycznie i na ciepło wolne były/nie było całkiem losowo -czyszczenie zaworka pomogło(te...
Do pracy nastawnika jest wymagane w tej aby wytworzyć ciśnienie 3-4 bar (wewnętrzne). Czasem pomaga zatkanie wyjścia z pompy. Ale jak sekcja niskiego cienienia jest słaba bo np przyrdzewiała jedna z 4 płytek pompy to tylko regeneracja pomoże.
W samochodzie problemy z obrotami. Na zimnym silniku auto zapala dopiero pa naciśnięciu pedału gazu, w czasie jazdy gaśnie po gwałtownym puszczeniu gazu. Po diagnozie VCDS-em błąd 00282-"Nastawnik przepustnicy V60 zwarcie". Przepustnica wyczyszczona a nastawnik V60 (pin 1-2) sprawdzony na zasilaczu pracuje bez problemu. Brak możliwości wykonania adaptacji...
Czy to Diesel,benzyna?Jeśli diesel,możliwy brudny nastawnik pompy-do czyszczenia,jeśli benzyna to nie mam pojęcia.
Już znam przyczynę. Zaciera się nastawnik dawki paliwa w stanach pośrednich (czyli jak ciut auto przestygnie). A nastawnik mieści się w pompie wtryskowej oczywiście, także rada dla wszytskich, którzy decydują się na REGENERACJE swojej pompy, lepiej dołożyć kilka stówek i zrobić to u renomowanego mechanika. Moja po regeneracji nie wytrzymała nawet roku.....
Jakiej regeneracji? Regenerację można sobie robić jak jest błąd P1631, ale przy błędzie 1651 regeneracji już sie nie robi. Poza tym zostaw spokoju pomiar tej rezystancji, prędzej wykręć zawór nastawnika dawki ( uważaj na oring!) i zobacz czy nie ma białego osadu jak chodzi tłoczek.
Pompa poszła na test, można powiedzieć do firmy zajmującej się między innymi regeneracją wtrysków i pomp. Z tego, co mi mówili, wadliwy był nastawnik, i założyli jakąś używkę. Twierdzą, że nie ruszali ani nie ustawiali kąta. Obecnie paliwo idzie przez nowy filtr z zewnętrznego zbiornika, podawane po przez pompę elektryczną z jakiegoś samochodu. Wtryski...
Sam sterownik nie był diagnozowany. Pompa z nastawnikiem była sprawdzana na stole przy okazji regeneracji. Nie wiem co i jak można sprawdzić. Jeżeli ten z oznaczeniem P nie ma immo to go po prostu podłączę do auta gdzie siedzi AQ i zobaczę czy działa wszystko, jak nie to wiadomo że szukać trzeba w potencjometrze gazu lub przewodach. Dobrze kombinuję...
Skąd wiesz czy świece nie grzeja jak to sprawdzałeś? Według kontrolki nie ma się co sugerować może mignąć na 1 sek. a świece będą grzały 10 sek. Jutro z rana jak samochód będzie maksymalnie zimny zdejmij kapturek od którejś świecy i sprawdź. Apropo świec wiesz, że czas grzania świec lub zupełny ich brak można poprawić w sumie według własnego widzimisię...
Podmien na początek przeplywkę. Kolektor dolotowy nie zabity nagarem? Zrób log basic settings 000. Jak miałbym się czepiać to za mała dawka paliwa na wolnych jak dla mnie. Jak wtryski? Nastawnikiem nikt nie manipulował?
Diagnostyka komputerowa na początek, pewnie ulega uszkodzeniu nastawnik. Pewnie ulegnie uszkodzeniu sterownik. Możliwe, że uszkodzeniu ulega czujnik obrotów wałka pompy. teraz rozumiesz po co diagnostyka?
Witam Kolegów. Przyjechało na linie takie autko jak w temacie. Auto zgasło podczas wyprzedzania. Okazuje się ze nie podaje paliwa na wtryski. Zczytałem błędy i: 539 czujnik temp. paliwa G81 541 potencjometr mechanizmu wyznaczania dawki paliwa G99 532 niskie napięcie zasilania lub zła jakość masy 542 czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza G80 Czy tutaj...
nastawnik dawki w pompie się zatarł prawdopodobnie a wymiana tranzystora na mocniejszy to pomoże tylko na chwilę pompa do regeneracji w serwiszie boscha koszty ok 2000 regeneracja z nową elektroniką
heh. Podobno tej pompy nigdzie dostać nie można, a tych z nowszymi nastawnikami jest na pęczki, ale nie podejdzie. Regeneracja trochę kosztuje, a pompę od td można mieć za parę groszy + pedał gazu + linka i takie tam. Jeśli miało by to działać bez otwierania pompy to widzę w tym sens, a jeśli trzebaa zawieść do pompiarza to gra nie warta świeczki. Takie...
Problem z nastawnikiem kąta zapłonu, czujnika wzniosu nie ma. Na razie po wlaniu uszlacheczniacza do paliwa samochód pracuje poprawnie, pewnie zimą znów zaczną się problemy - wtedy pompa do regeneracji.
Carrot, pamiętasz może, finał tej usterki? Mam podobny problem (+błąd 00550) przyznam się, że stawiałem na zatarty nastawnik kąta i wtryskiwacz sterujący nie przyszedł mi do głowy.
Witam znowu - no i stało się gościu uparł się ze to na pewno pompa kupił nową po regeneracji i oczywiście "kibel" nie pali brak paliwa na wtryskach sucho jak na pustyni brak reakcji ,nastawnik martwy nie reaguje na pedał gazu ,jutro będe pruł wiązke od stera do ecu bo chyba już nic innego mi nie zostało
Powodem były wtryski po regeneracji problem ustąpił. Druga tez przyczyna w tych silnikach PSA trzeba uważać na filtry paliwa łatwo źle założyć co się przyczyni do wiecznie brudnego nastawnika wysokiego ciśnienia..
Witam Mam delikatny problem z moim sharanem Problem jest następujący Podczas jazdy pod większym obciążeniem dziwnie szarpie tak jak by sie dławił albo nie dostawał paliwa , jak silnik jest zimny to szarpanie sie nie pojawia jak już sie rozgrzeje to jest z tym większy problem czym większe obciążenie tym jest większy problem , z lawetom nawet nie da sie...
Bez konkretnych parametrów to tylko sugestie. Podłącz wakuometr do podcisnien i zobacz czy wszędzie są takie same wartości, zobacz czy nastawnik w pompie nie przycina się w tym zakresie obrotów. Dwa lata na turbo po regeneracji to nieraz dużo. Mogło tam się wydarzyć wszystko
nastawnik turbiny regeneracja nastawnik wałka regulacja nastawnik
mitsubishi przewód czujnik klimatyzacji vectra pralka bosch blokada bębna
hulajnoga elektryczna falownik zabezpieczenie róznicówka
Znaczenie dwóch sygnałów syreny strażackiej Problem z podłączeniem przewodu hydraulicznego z kombajnu Anna do ciągnika