Witam Mam delikatny problem z moim sharanem Problem jest następujący Podczas jazdy pod większym obciążeniem dziwnie szarpie tak jak by sie dławił albo nie dostawał paliwa , jak silnik jest zimny to szarpanie sie nie pojawia jak już sie rozgrzeje to jest z tym większy problem czym większe obciążenie tym jest większy problem , z lawetom nawet nie da sie...
Z tego, co pamiętam, ciśnienie doładowania w OM 642 w aucie Sprinter W906 wynosiło około 2 bar. Powodów zbyt niskiego ciśnienia może być kilka, najczęściej nieszczelność w układzie dolotowym oraz złe ustawienie nastawnika w turbinie. Przy nieprofesjonalnej regeneracji ta druga opcja jest jak najbardziej prawdopodobna.
Po prawidłowej regeneracji turbiny nic nie trzeba ustawiać , gość co Ci regenerował turbo powinien to ustawić na maszynie.
Dziękuję za podpowiedź. Podobno czujnik działa. Został nawet wymieniony na inny dla testu. Ostatnio jeszcze usłyszałem, że problem może być w samym zregenerowanym nastawnika turbiny. Prawdopodobnie może on nie współpracować już z moją turbina po takiej regeneracji. Czy może ktoś w tym temacie ma coś do dodania? Czy może pomóc tu adaptacja i zaprogramowanie...
Jak wspomniałem wyżej za szarpanie przy przyśpieszaniu w 320 CDI 3.0 V6 odpowiada nastawnik turbiny oraz czujnik ciśnienia spalin.To jest pewne. Polecam wymienić obie rzeczy jednocześnie by mieć spokój. JEDNAK JEST BARDZO WAŻNA SPRAWA!!! o której nie wspomniałem wcześniej. Mianowicie jeżeli kupujemy nowy lub używany nastawnik to konieczne jest ustawienie...
Turbina jest w regeneracji, ja naprawiam tylko sam nastawnik, więc po naprawie powinno być ok.
Przyczyną błędu była zapieczona geometria, po regeneracji turbiny, wyczyszczeniu geometrii i adaptacji nastawnika błędu nie ma ,auto jeździ jak jeździło zanim geometria nie zapiekła się tzn : dalej niemrawo zbiera się do 2tyś obr.
Masz Auto Euro 5? Tam jest zmienna geometria i nastawnik elektryczny. Może być zapieczona geometria i komputer nie jest w stanie ustawić odpowiedniego ciśnienia, dlatego wchodzi z tryb awaryjny. Miałem też taki przypadek u siebie. Kiedy wymieniałeś filtr odmy na silniku? U mnie był zapieczony i turbina po regeneracji padła po pół roku. Może być też,...
Witam od tygodnia walczę z moim merolem nie daje rady go naprawić więc muszę się zapytać was. Merol pewnego dnia stracił moc, byłem na diagnostyce wywalało błąd nastawnika turbiny, wyjąłem turbinę zawiozłem do chłopa od regeneracji okazało się że coś wpadło do środka nie uszkodziło łopatek tylko zmienną geometrię pocharatało, chłop zregenerował turbinę...
Nastawnik u siebie dawałem do regeneracji, ale okazało się że to nie to, tak jak wyżej pisałem, problem powodowała wiązka od czujnika ciśnienia spalin, przechodziła idealnie nad turbiną, a że ktoś już wcześniej w niej grzebał to temperatura od turbiny spowodowała że połączenia lutownicze nie stykały. Żadnych błędów po utracie mocy nie było, a mam xentry...
Awaria nastawnika jest bardzo prawdopodobna. Było by łatwiej jakbyś zrobił logi.
Dzięki za podpowiedzi,EGR sprawdzony,kąt wtrysku ustawiony,węże od internista niby sprawdzał i są całe,proponuje mi jeszcze ustawienie dawki paliwa nastawnikiem,co o tym sądzicie,dodam że nastawnik jeszcze nie ruszany od nowości.
Czy to Diesel,benzyna?Jeśli diesel,możliwy brudny nastawnik pompy-do czyszczenia,jeśli benzyna to nie mam pojęcia.
Podmien na początek przeplywkę. Kolektor dolotowy nie zabity nagarem? Zrób log basic settings 000. Jak miałbym się czepiać to za mała dawka paliwa na wolnych jak dla mnie. Jak wtryski? Nastawnikiem nikt nie manipulował?
Witam układ jest szczelny a ten błąd to nastawnik turbiny tylko on też wyświetlał się na starej turbinie Dodano po 4 Turbina jest po regeneracji ciegno od sterownika chodzi normalnie tylko jedno mnie dziwi że na starej turbinie też był problem ze sterownikiem a może to nie wina sterownika tylko coś innego
Klapa gaszaca byla sprawdzana i jest ok. A co moglo stac sie z turbo? Wirniki chodza dobrze, sztanga przesuwa sie jak trzeba. Komputer nie pokazuje zadnych bledow. Na wartosci rzeczywiste nie ma co liczys bo samochod po odpaleniu gasnie.. A klapa gaszaca zostala wykluczona gdy zostal zaslepiony egr tuz przy nastawniku..
Po roku doświadczeń z moim ML 320 cdi jestem dużo mądrzejszy w przedmiotowej kwestii. Mianowicie jeżeli przy gwałtownym dodaniu gazu zaczyna szarpać autem to znaczy, że mogą zaistnieć 3 rodzaje usterek: 1. Najczęściej to uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania znajdujący się po prawej stronie od turbo https://obrazki.elektroda.pl/8332270000_...
Witam Auto jak w temacie. Po regeneracji turbosprężarki, nastawnik stary. Sterownik jakby nie pamiętał nastawów turbiny, to znaczy przechodzi nastawy, jedzie normalnie ale tylko do pierwszego zgaszenia. Po włączeniu zapłonu nastawnik dwa razy pójdzie od pozycji skrajnej do skrajnej i zatrzyma się na złożonych łopatkach i zaczyna migać świeca żarowa,...
(...) https://obrazki.elektroda.pl/2549012000_... https://obrazki.elektroda.pl/9684676700_... https://obrazki.elektroda.pl/4057418700_... https://obrazki.elektroda.pl/1291280400_... https://obrazki.elektroda.pl/6054843900_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Z przedstawionych...
Odpaliłem octavię agr 90km turbina kkk bez zmiennej geometrii , silnik zaczął sam wchodzić na wysokie obroty więc wyłączyłem kluczyk i zgasł ,zastanawiając się co się stało (dwa dni wcześniej ustawiana dawka paliwa ) pomyślałem że coś z ustawieniem dawki więc podłączam komp.nastawnik ok. więc odpalam jeszcze raz i niestety dalej sam wchodzi na coraz...
Witam. Mam S-Maxa 1.8 TDCi 125KM 2009r. 270tys km przebiegu. Jest problem z TURBO, elektryczny nastawnik. Na ciepłym turbo gwiżdże przy przyśpieszaniu, a przy puszczaniu gazu furkocze - efekt SURGE - przeładowanie, zwiększone ciśnienie, zawirowania powietrza w dolocie. Tylko na ciepłym. Jest moc, ale silnik głośno pracuje przez ten gwizd i SURGE. Po...
Tak wartość 850 mi się zgadza Hmm myślę że raczej pompa Przepływomierz okej sensor map okej Turbina jest po regeneracji po założeniu nie było mocy więc dałem ja jeszcze raz do sprawdzenia i jest okej wiem że jest okej to jest sprawdzony gość od którego zawsze brałem turbo do jakiegokolwiek auta Mierzyłem pompę vacum okej , wszystko szczelne jak należy...
Rozumiem, że cały system wtryskowy z wtryskiwaczami, pompą wysokiego ciśnienia (pwc), czujnikami, nastawnikami, turbosprężarką, itp. zostały przełożone na nowy słupek? Jeżeli zatem usterka "przeniosła się" identycznie z poprzedniej jednostki napędowej, oznacza, iż mechanicy przetransportowali wszystkie swoje błędy i wypaczenia na nowy silnik. Mało tego,...
Witam Szanowne grono, mam duży dyskomfort dotyczący naprawy samochodu jak w temacie, a mianowicie po regeneracji wtryskiwaczy w firmie BOSCH auto radykalnie zwiększyło spalanie i zaczeło dymić na czarno po dodaniu gazu w granicach 2000-2500 obr/min oraz straciło ducha,zakupiłem inne wtryskiwacze po stwierdzeniu takiej przypadłości wynikającej z regeneracji...
(-) czym może byś spowodowany taki powolny wzrost ciśnienia? Ogólnie można powiedzieć, że na niedomaganie pt. zbyt niskie ciśnienie doładowania składa się wiele czynników, nie tylko sama turbosprężarka. Prześledź dokładnie poniższy prosty schemat sterowania turbosprężarką i może sam dojdziesz przyczyny. http://obrazki.elektroda.pl/4593840200_1...
Dzien dobry, Auto z oznaczeniem silnika kod BNZ, z DPF, turbo ze zmienna geometryczna. Mam dwa problemy do rozwiazania: 1. Szarpanie sporadyczne autem, przewaznie jednorazowe (1 sek) Szarpie przy przyspieszaniu. Jedno szarpniecie okolo 1 sekundy przy obrotach okolo 1500 – 2000 obr /min. Nie wiadomo czy szarpniecie jest przy jezdzie tzn z ukladu...
Niestety turba nie mogłem zostawić w spokoju, bo wirnik strony zimnej miał ukruszoną łopatkę i pare powyginanych, co powodowało wibracje i wiadomo jaki mógł być skutek końcowy... Poza tym po cichu liczyłem, że może jednak turbo też się przyczyniało do dymienia i po robocie problem zniknie. Niestety nie zniknął. Turbinka zregenerowana, nieszczelności...
Tak poradziłem sobie z tym problemem tzn a wszystkich pompiarzy którzy regenerują te pompy to za mity które opowiadają typu elektronika .kalibracja itp.pierdoły to tylko nabijanie w butelke ta pompa to jak wszyscy wiedzą to kopia bosch vp37 produkowana przez zexel ale japończyki poprostu chcieli zmodyfikować tak zwaną siekiere co jest największą głupotą...
Przy tych prędkościach będziesz miał obroty silnika w okolicy 4 tys będzie głośno, podrozowales do 120 km/h czyli 3.5 tys obrotow, ma 3 tazy mniej kilometrów na blacie igle tłumik i katalizator. Na twoje trasy bralbym 1.9 tdi różni się tylko dodatkowo ze ma turbine i intercoolerem, w miasto i w kolo komina rozumiem sdi ale takie trasy? Piszesz ze wymienisz...
nastawnik turbiny regeneracja nastawnik regeneracja turbiny
piekarnik mastercook wyłącza lutownica elektryczny sprzęganie wokalu
bateria milwaukee bateria milwaukee
FSO Polonez OHV – moment dokręcania śrub wspornika dźwigni zaworów 1.3/1.5/1.6 Kontrolka "Czeka" w Volkswagen Golf Plus - przyczyny i diagnostyka