Turbo stoi w pozycji max doładowanie. Regulacja nie istnieje. Turbo daje ile może czyli ponad 1,5 bara nadciśnienia względem atmosfery. Na twoim miejscu nie jeździłbym tym autem bo turbo odfrunie sypiąc drobnymi w dolot lub wydech.
z doświadczenia wiem, że przy regeneracji turbiny ze zmienną geometrią, czy potrzeba czy nie szlifuje się lekko kierownice tej turbiny (aby się nie zatarły z powodu nadmiaru nagaru), niestety często zdarza się, że osoba regenerująca zeszlifuje o kilka setek za dużo i powstaje luz pomiędzy tymi kierownicami, a podstawą po której się poruszają, efekt...
Jeżeli znów wygonila olej do układu interculera przez przewód górny od odmy. To kłania się remont silnika a nie turbiny.
Jak była zamontowana i puszczona w ruch, nim poszło ciśnienie oleju, to masz do powtórnej regeneracji. Natomiast co do metody regeneracji, w ogóle się nie orientuję.
Jeżeli obroty wzrosły bardzo wysoko i gwałtownie mogło dojść do spalenia końcówek wtryskiwaczy Zdejmij przelewy z wtrysków i zobacz co się dzieje przy kręceniu rozrusznikiem. Pozdrawiam
Może pompa vacum?
Jestem pewien i wiem co mówię, przy okazji egr off i autko będzie śmigać jak nowe. Na PW masz człowieka który to ogarnie w Warszawie.
Ustaliłeś czy MAP działa w ogóle? Tak samo MAF?
cisnienia sprawdzane wszystko ok a tak wogole skoro nie byloby kompresji to raczej ciezko mialby z odpaleniem caly dolot rowniez wyczyszczony a co do wtrysków to nie byly regenerowane. Trudno cokolwiek wnioskować, jeżeli nie ma konkretnej wskazówki, gdzie jest źródło problemu: po stronie paliwa, czy powietrza? Należy więc zacząć od początku, nie sugerować...
Gówno nie regeneracja turbiny była. Wsadzili najtańsze części z Ali i efekt widoczny. Reklamuj regenerację, to zostało koncertowo sp.... Nie zregenerowane.
Turbo dławi spaliny innej możliwości nie widzę .
Jak dwa piny to czujnik temperatury, jak trzy to czujnik cisnienia. Prawdopodobnie jest drugi czujnik razem z przepływomierzem tylko mierzy on temperaturę powietrza przed turbiną a ten drugi temperatura powietrza doladowanego. Jak przepływomierz ma więcej niż 3 piny to jest razem z czujnikiem temperatury.
Ktoś kombinował z tym sterownikiem. Wydaje mi się ze nie pozostaje ci nic innego jak podmiany na inny pewny. Rozrządu się nie czepiamy, takie przestawienie nie ma wpływu.
Wypala się olej którym poprzednie turbo zasyfiło wydech w środku. Dodano po 23 Firma regenerująca turbo informujeo myciu intercoolera i dolotu bo innaczej nie dają gwarancji. Mechanik też chyba nie był na tyle głupi żeby sprawdzać czy się silnik rozbiegnie czy nie. Więc obstawiam że olej poszedł w wydech. A skoro dpfa ni ma to teraz się smaży pewnie...
muszę wyciągać z niej powietrze. Tak. Przy przebiegu 250-300k to najczęściej już czas regeneracji turbiny.
Zobacz ile kosztuje zestaw naprawczy konkretnej turbiny, odlicz od tego koszt użycia wyważarki i zobacz ile zostanie.
Zmęczenie materiału lub przeładowanie turbiny - efekty wskazują jednoznacznie na n75 bądź coś ze sztangą.
Najpierw trzeba ją zlokalizować, a później można rozmawiać o kosztach. Jest tam co najmniej kilka elementów które mogły zawieść. Najbardziej pesymistycznym przypadkiem będzie wymiana/regeneracja turbiny.
A jaki powód regeneracji turbiny? Masz u siebie ASO Peugeot, robią dobrze i niedrogo, sam kiedyś u nich serwisowałem P407. Jakie błędy pokazuje komputer.
Turbina w regeneracji ok. miesiąca temu, więc z nią chyba powinno wszystko być okej. . I tu bym się mocno zastanowił czy problem nie pojawił się po regeneracji turbiny :cry: ? W zrzutach masz że ciśnienie jest za niskie. Może być jeszcze elektrozawór sterowania turbiny lub EGR.
Cześć. Pacjent audi a3 8l 1.9 90km, Kupiłem je miesiąc temu, zregenerowałem turbinę bo była gruszka rozwalona, regeneracja całej turbiny, przed tym wszystkim turbo podawało jak szalone. Po regeneracji i złożeniu coś nie chciało podać tak jak należy, ale problem naprawił się po dwóch dniach. A teraz od tygodnia znów auto jedzie bo jedzie i żadnych oznak...
Ok. A jak dokładnie zrobić samemu te logi. Sory koledzy ale nie siedze dokładnie w temacie i nie jestem mechanikiem
Pewnie błąd który zobaczysz, to ciśnienie doładowania różnica w regulacji odchyłka dodatnia, skończy się to demontażem turbiny, czyszczeniem geometrii lub regeneracją turbiny, choć osobiście stawiam na to drugie bo tak może być turbo KKK którego nie da się rozebrać bez specjalnych narzędzi.
Regeneracja turbiny wymaga wyważenia wirnika. W tym kraju zaledwie parę warsztatów oferujących tego typu usługę ma wyważarki a pozostałe odwalają lipę! Zleć regenerację profesjonalistom pytając o sposób wyważenia. Firmy robiące profejonalną regenerację dają 12 m-cy gwrancji a partacze 3-6 m-cy. Na turbinie nie da sie zaoszczędzić półśrodkami...!
I czy wykonali czyszczenie miski olejowe oraz smoka bo to podstawa przy wymianie lub regeneracji turbo !!!
Więc na czym stanęliśmy? Po obiecanej regeneracji turbiny
witam, podałem max cene jeżeli ostanie sie tylko obudowa, miałem już raz taki przypadek że w turbinie była moneta 5gr, oczywiście pokiereszowało ja okrutnie, przy normalnej eksploatacji pewnie cena podana przez robokopa wypali, ja na alegro w takich przypadkach jedynie szukam namiaru i jadę pierwszy raz do goscia, i patrzę jak i czym pracuje i dopiero...
Czyli ten wkręt który jest tam wkręcony ma tam być? Tak. czy jest sens regeneracji takiej turbiny czy szukać nowej? Jeśli koszt regeneracji przekraczałby połowę ceny nowej, to brałbym nową.
turbina po regeneracji nie działała poprawnie, nowa turbosprężarka załatwiła sprawę .
360 tys, ma No wiadomo, jak każdy 20-letni TDI w naszym kraju. W układzie dolotowym jest zbyt dużo oleju, i ten olej jest wyduszany przez ciśnienie z dolotu wszystkimi połączeniami. Można wymieniać węże, uszczelki itp. ale to niewiele pomoże. Trzeba usunąć przyczynę nadmiernej ilości oleju. Może turbina przepuszcza, czy może uszkodzona jest odma, ale...
Jakie ciśnienie różnicowe?
pewnie te lejące wtryski
Zdaję sobie sprawę że w Chinach jest wszystko i ceny są zaskakujące ale pytałem czy ktoś coś wie o jakości części Melet??? Oni w STS Turbo naprawiają na tych częściach właśnie. Kurde zakładam że są w miare dobre bo ogólnie firma też sprawia takie wrażanie i nigdy nie było skuchy.
możliwe, że problem z mokrymi miejscami od oleju oraz parowaniem i zapachem oleju pochodzi od uszczelki. Może ona być źródłem wycieku oleju, który pojawił się na łączeniach i spod auta. jak morzesz to sprawdz uszczelke wału lub miejsce innych źródeł wycieku oleju smrod moglby zostac spoeodowany przez nadmierne nagrzanie silnika podczas jazdy np. w korkach,...
Zgłasza błąd ciśnienia. Sterowanie działa, więc może czujnik ciśnienia, albo dziura w chłodnicy.
Sprawdź czy nie jest brudny.
Najpoważniejsza "awaria" to wymiana sprzęgła z dwumasą po 160 tys. km za "całe" 1800zł i regeneracja turbiny po 200 tys. km, za 800 zł. Zaś w tym czasie "Grek" (czyli (at)amator2000 ) dwa razy wymieniłby już baterie. No.. nie ma co... "tańsze" i "bardziej ekologiczne".
Węże miękkie przy gazowaniu?
Wyczyść z oleju czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ten na dozowniku powietrza . Zachodzi olejem i pokazuje przeładowanie co jakiś czas.
Klijent powinien tylko prowadzić swój samochód, nawet go nie tankować , bo może pomylić paliwa , nie mówiąc o płynach pod maską. A gdzie do regeneracji turbiny.
(-) czym może byś spowodowany taki powolny wzrost ciśnienia? Ogólnie można powiedzieć, że na niedomaganie pt. zbyt niskie ciśnienie doładowania składa się wiele czynników, nie tylko sama turbosprężarka. Prześledź dokładnie poniższy prosty schemat sterowania turbosprężarką i może sam dojdziesz przyczyny. http://obrazki.elektroda.pl/4593840200_1...
Nie macie takiego wrażenia że, regeneracja części w naszym cudownym kraju kuleje? Absolutnie. Jak płacisz 500 złotych za regenerację turbiny to się nie dziw że po roku jest do wymiany. Ja co zrobię przy aucie to zrobię, ale jak czegoś nie dam rady zrobić to wysyłam do fachowca. Za regenerację turbiny płacę powyżej tysiąca złotych ale wiem że na kilka...
To nie była diagnostyka tylko czytanie błędów. A mając tester trzeba było sprawdzić ciśnienie na CR jak i MAP i resztę danych podczas jazdy.
Byłem. Nie wiedzą o co chodzi. Szarpanie jest jakby się dlawil ( odołącza gaz i dodaje na nowo) przy utrzymywaniu równej prędkości powyżej 100km na godz. Przy 140 jest odczuwalne ale słabiej, a od 160 w górę ustępuje. To samo się dzieje nawet przy włączonym tempomacie. Czynność się powtarza co kilka sekund. Mowa tu o stałej prędkości. Przy dodawaniu...
zawór egr i wezyki do sterowania turbo sprawdz
niebede sie cwaniakowal tylko powiem tyle,podlacz to auto u kogos kumatego,niech przepatrzy parametry i bedziesz wszystko wiedzial czemu auto wiecej pali.
Bmw e46 2,0 d 150 km problem polega na tym że pojawił sie olej w wydechu i w interkolerze. Została zregenerowana turbina i żadnego efektu to nie przyniosło dalej olej dostaje sie do układu dolotowego, po zdjęciu odmy w przewodzie jest olej tak jak w interkolerze i w wydechu. Cały układ ssący przed wymiana turbiny wymyty. samochód ma przebieg 205 tys...
Witam, ostatnio zregenerowałem turbinę bo puszczała olej , założyłem ją i puszczała nadal olej , oddałem z powrotem na reklamacje i sprawdzili mi ją w mojej obecności na specjalnej stacji diagnostycznej i było wszystko ok . Zamontowałem turbinę i nadal puszcza olej wydechem do tłumnika . Dodam że kolektor wydechowy z cylindrów idący do turbiny jest...
Witam Bardzo jestem ciekaw co powiedzieli Tobie w serwisie bo mam podobny problem z mocą.
Sterowanie turbiny zle ustawione?. W jaki sposób wycięty fap?
Witam, mam ten sam problem co ty. Nissan Almera 1.5 dci 2003 po regeneracji turbiny przed brał olej średnio 1,5 l na 1000 km po regeneracji turbiny nic się nie zmieniło. Wyciekow oleju nie ma silnik suchy, nie kopci ani na zimnym ani na ciepłym.
Witam! Sprawdz czy BW nie ma jszcze ich w ofercie. Pozdrawiam.Stefan.
Witam piszę w sprawie takiego autka jak z tematu. Oddawałem turbo do regeneracji. Wyczyszczony został IC, katalizator również wycięty, ze względu na duże zaolejenie/zabrudzenie. Po założeniu turbiny samochód odpala i jeździ niby ok. , ale jest jeden kłopot. Jest nim gryzący, szaro niebieski dym. Widoczny nawet na wolnych obrotach. Podczas jazdy i na...
Może mu najpierw odczytać błędy z ECU potem szukanie na głupka (wymiana podstawianie pewnych elementów) sprawdzić parametry pracy kompem i dopiero wtedy szukać dalej wygląda na pierścień olejowy.
witm Wszystkich. Od paru miesiecy jestem posiadaczem opla astra H 1.7 cdti Z17DTH. Autko kupilem z uszkodzona turbina. Turbine oddalem do regeneracji i zamontowalem wedle zalecen. samochod udalo sie odpalic. silnik pracuje bardzo rowno ale okazalo sie podczas jazdy probnej ze po nagrzniu silnika silnik zaczyna dymic jak zaslona dymna. Wyraznie czuc...
Po prawidłowej regeneracji turbiny nic nie trzeba ustawiać , gość co Ci regenerował turbo powinien to ustawić na maszynie.
Awaria nastawnika jest bardzo prawdopodobna. Było by łatwiej jakbyś zrobił logi.
Sorry, że odkopuję, ale nie padło to chyba nigdzie: regeneracja turbiny z VNT w 90% nie działa i takie są fakty potwierdzone wieloletnią praktyką warsztatową. Kto regeneruje, ten płaci 2 razy, bo musi kupić drugą nową lub używaną sprawną turbinę. Cały ten biznes z turbinami regenerowanymi to jeden wielki scam. A te 10% udanych regeneracji (czyli że...
Kupiłeś coś, chyba nie do końca wiesz co, wymiana turbiny=inny wsad. Sam nie wiesz czego brakuje i oczekujesz pomocy? Odmy atmosferyczne stosuje się w skrajnie wysilonych jednostkach, to tyle wniosków. Na razie początkujący.
To znaczy że nie zmieniona jeszcze tak?Pewnie olej w środku albo połamane tryby.No cóż jak trzeba nową to trzeba.
Słychać turbinę mam podobnie w audi a3 8p 2.0 Tdi i mam podobny odgłos jak daje delikatnie gazu i puszczam. Odgłos jak by coś jechali na sygnale z początku myślałem że za mną coś jedzie. Jeżdżę tak już 1 rok I wszystko ok nic się nie dzieje. Moc jest a to najważniejsze. A potem płacz i zgrzytanie zębów, że auto stanęło na środku autostrady. Jeśli "gwizd"...
0.21bar, 0.22bar i 0.24bar dla najmocniejszej wersji
przesmaruj nową turbinę,tzn na wałek daj troszkę oleju silnikowego,, nic nie musisz ustawiać,ewentualnie sztangę ustawić/wyregulować
Jeśli diesel to czyszczenie nastawnika pompy nie pomoże bo to common-rail, tak czy siak czy diesel czy benzyna bez odczytania parametrów bieżących nic nie wymyślimy. pozdr
Cześć. Czy udało Ci się rozwiązać problem? Mam identyczny problem w Peugeot 1.6 HDI 2013r. ~170 000km Na razie jestem na etapie diagnostyki. Zauważyłem, że na zimnym silniku, ciśnienie doładowania nie osiąga wartości zadanej. Podczas jazdy, wartość doładowania pokrywa się z zadaną. Natomiast (na ciepłym), podczas hamowania silnikiem i później po zatrzymaniu,...
Ja tu widzę padniętą turbinę, bo zdaje się jest ze zmienną geometrią łopatek. są po prostu zatarte i pracują w ograniczonym zakresie a to powoduje przechodzenie układu sterowania w tryb awaryjny. Pozostaje regeneracja turbiny nie wielu to robi prawidłowo bo to precyzyjne urządzenie i wymaga należytego doświadczenia i przygotowania całej operacji. A...
Może wtryski leją.
Była sprawdzana chlodniczka spalin, później regeneracja turbiny, czyszczona miska olejowa, dodam że auto chodziło przed czyszczeniem miski, był olej świeży zalany auto chwilę pochodziło na tym oleju, później była zdjęta miska i wyczyszczony smok, kluczy nie brakuje, a silnik nie chcę się obrócić wprawo Ani w lewo, jakby było coś na tłokach to powinien...
Założyć turbinę i do przodu. Pokaż mi auto w którym w IC oleju nie będzie.
Czyli niestety, nie obejdzie się bez kostów, czeka mnie regeneracja turbiny? Może znacie dobry godny polecenia warsztat gdzie zregenerują mi turbo? w gre wchodzi Wrocław i okolice. Chyba że jescze jest jakaś szansa na inną usterkę, bo turbo mimo 260 tys. wyglada dobrze, jak działa (czyli jak nie przejdzie w stan awaryjny) to ma dobrego kopa, oleju nie...
Witam mam zagadkę a mianowicie Fiat ducato 2009 2.3jtd 136KM. Problem w mocy. Brak błędów. Do ok 2300 obrotów powiedzmy jest ok ale przy tych obrotach już powinna pompować turbina dosyć mocno ale wychodzi mi na to że za słabo pompuje. Przy bucie w podłogę ciśnienie turbiny max 1550mbar i nic więcej. Map sensor podmieniony, przepływka też, turbina po...
Pod maską z przodu
Nie ma już nowych diesli bez dwumasy i filtra cząstek stałych. Porównujesz kosztami diesla i LPG? Diesla nikt nie kupuje żeby stał. Przebiegi roczne to 30-40 tys. Razy 10 lat i masz wynik. Przy takim przebiegu prawdopodobne jest, że już trzeba robić dwumasę, wtryski, turbo. Wyższy koszt przeglądu przy LPG to całe 60zł - jak to się ma do wymiany dwumasy,...
niema wszystko cichutko chodzi
golfik musiał mieć wymienioną turbinę i teraz jest już ok
Do click5 - wysłałem Ci maila.
Witam. Trafic 2.0 stuka po remoncie silnika. Remontowane było wszystko od nowego wału po korbowody, głowice i regeneracja turbiny. Mówiłem mojemu mechanikowi, że klepie, a on stwierdził, że te silniki tak pracują. Ale mój kolega też ma Trafica z przebiegiem ponad 300 tysięcy, i jego tak nie klepie. Może ktoś ma jakieś sugestie? Czy znokautowałć mechanika,...
Paliwo... na czym jeździsz?
kryptoreklama temat do zamknięcia
Ja robiłem wielokrotnie pompowtryski. Polecam.
Na chwile obecną auto pojechało, wróci za 3 tygodnie, na czyszczenie, ewentualnie regeneracje turbiny, napisze o efektach.
http://obrazki.elektroda.net/15_12715893... chodzi o coś takiego, wiem że są fachowcy co potrafią sobie z tym poradzić. Nie podoba mi się opcja wymiany razem z turbiną. Pozdrawiam
Tak może ,a nie masz czasem dziury w dolocie?
Możesz wyczyścić MAP, ale ogólnie to myśl nad regeneracją. Tylko absolutnie nie kupuj "regenerowanej" turbiny z allegro. Wydasz siano, a nic z tego nie będzie. Regeneracja w jakimś lokalnym warsztacie z dobrymi opiniami ludzi. Te z allegro czy innych OLXów mają najtańsze części z Ali, a i to nie zawsze, bo czasami sa tylko wyczyszczone.
nie nie filtr nówka
Moim zdaniem doładowanie jest ok. Jak auto zachowywało się przed regeneracją turbiny?
a ile kosztowała ta regeneracja turbiny
Po skanowaniu i błędzie P0234 podmianie czujnika MAP oraz zaworu N75 pomogła tylko regeneracja turbiny.
Chodzi właśnie o to że ta sztanga od gruchy przy turbinie w ogóle się nie rusza. Co w tym wypadku? Regeneracja turbiny?
Tak,jest tak samo,jak przed regeneracją turbiny ale prosiłem o podpowiedź,co jeszcze można sprawdzić,bo jak nie dam rady,to wiadomo,że będę musiał uderzyć gdzieś dalej...
czyli regeneracja turbiny?
Po wymianie, regeneracji turbiny auto nie wpada już w tryb awaryjny (miganie świec żarowych), ale jeszcze trochę muli jest niby lepiej ale nie do końca...
Witam, Od dłuższego czasu mam ten sam problem, niestety w moim przypadku zapalanie kontrolki świec się nasiliło i jest nie do wykasowania gdyż za każdym razem ponownie się włącza. Dodatkowo co któryś raz zapala mi się kontrolka silnika. wymiana egr (wraz z regeneracją turbiny) i wszelkiego rodzaju elementów mechanicznych nic nie dały. Obecnie auto jest...
Ja bym się zainteresował regeneracją tej turbiny. I do tego styl jazdy. Oprócz pompy oleju wymieniasz też przewody. Do tego pomiary ciśnienia w skrzyni korbowej.
Temat rozwiązany.... A wiec po sprawdzeniu regeneracji turbiny jaka była załozona do silnika okazało się ze regeneracja jest OK. Tak twierdzi firma jaka przeprowadziła regeneracje. Ja stwierdzam że NIE... Bo po zakupie nowej turbiny.. koszt 2100 zł + wymiana silnik pracuje o wiele lepiej nie wchodzi w tzw. tryb awaryjny czyli podczas jazdy nie pada...
Zaoszczędzili na regeneracji turbiny....
odczytałeś błędy ? Świst może znaczyć niedługą konieczność regeneracji turbiny lub nieszczelny układ dolotowy. Najpierw trzeba odczytać błędy, od tego zacząć.
Przyczyną błędu była zapieczona geometria, po regeneracji turbiny, wyczyszczeniu geometrii i adaptacji nastawnika błędu nie ma ,auto jeździ jak jeździło zanim geometria nie zapiekła się tzn : dalej niemrawo zbiera się do 2tyś obr.
Można trafić używaną i sprawną, ale prawdopodobieństwo jest niskie. Regeneracja po kosztach, to szaleństwo. Regeneruje się turbiny w dobrych zakładach, które niestety nie są tanie.
Nie. Po regeneracji turbiny nadal tyle zjada? Odma jak się ma?
turbiny regeneracja regeneracja turbiny renault nastawnik turbiny regeneracja
skrzynia garbusa regulator obrotów silnika łodzi pcmcia telewizor
canon selphy przeplywomierz powietrza
VN02H STMicroelectronics – zamiennik, czym zastąpić inteligentny high-side switch Visteon 281077 (Renault R & GO) 32-Pin Connector Pinout, CAN Bus, Speaker Wiring, Security Pairing