Witajcie! Czyszczenie w myjce ultradźwiękowej jest częścią regeneracji wtryskiwacza. W zależności co jest uszkodzone potem się wymienia i tu cena idzie w górę. Za samo mycie około 150-200 zł. Cena zawiera regulację i testowanie. Z własnego doświadczenia wiem że najlepiej robić komplet. Cena około 550-650 zł. Oczywiście można najpierw sprawdzić i zdecydować...
Witam, po regeneracji wtryskiwaczy silnik nie chce odpalić, przed tym zabiegiem auto odpalało z plaka brak był odpowiedniego ciśnienia na listwie ok 150-200 bar przelewaly wtryskiwacze, zostały zregenerowane wszystkie. Teraz ciśnienie podczas rozruchu wynosi ponad 300-350 bar, błędów brak, wtryskiwacze zakodowane obroty podczas kręcenia silnikiem rosną,...
A mianowicie jezeli zdecydowalbym sie kupic nowe wtryskiwacze to czy musze wymieniac rowniez pompe czy ta stara da rade z nowymi ?? Nowe wtryskiwacze są bardzo drogie - najlepiej jest zregenerować te co masz, wymieniając zaworki i końcówki. Ale tylko na oryginalne Delphi - czyli w dobrym, sprawdzonym zakładzie, najlepiej autoryzowanym, gdzie od razu...
Bolączką w mondeo i większości wtrysków Delphi jest właście zaworek przelewowy. Tak się uważa, bo najczęściej po wymianie zaworków znika zjawisko wchodzenia w tryb awaryjny. Problem polega jednak na tym, że znika na krótko - czasem na rok, czasem... na miesiąc. Przelewające nadmiernie wtryskiwacze - owszem - powodują nadmierne spadki ciśnienia na szynie...
Podczas regeneracji wtryskiwacza znacząco zmienia się jego charakterystyka. Dlatego też, aby odzwierciedlić wydajność regenerowanego wtryskiwacza, należy przypisać do niego nowy kod C2i lub C3i. Generowanie takiego kodu jest skomplikowaną procedurą i wymaga zastosowania specjalistycznego sprzętu badawczego wyposażonego w odpowiednie oprogramowanie....
Witam. Jeżeli chodzi o delphi 1,5 dci to jak były opiłki w układzie to jest je bardzo ciężko usunąć mimo ,że demontujemy zbiornik i go czyścimy. Mikro opiłki są tak małe, że wydaje się, że jest już wszystko super wyczyszczone (listwa przewody, pompa, zbiornik) a w rzeczywistości te drobinki siedzą w zakamarkach i wpadają na nowe zaworki we wtryskiwaczach...
Nie napisałeś co było przyczyną zapowietrzenia - czy wtryski były regenerowane i jak? Czy były nadawane im kody? Jeżeli były nadawane kody po regeneracji, to we wtryskach jest sporo paliwa i nie zatrą się nawet po długim kręceniu rozrusznikiem czy nawet samostartem (plakiem). Przy samodzielnej wymianie zaworków (i ewentualnie rozpylaczy) jest nieco...
ale jeżeli miałbym ruszyć nim po chwili odpalenia - ma ochotę zgasnąć Sprawdź może działanie gruszki turbiny. Na wolnych obrotach zdejmij wężyk z króćca gruchy - sztanga ma natychmiast (w ciągu 0,5 s) wysunąć się maksymalnie z gruchy, po założeniu wężyka prawie tak samo szybko ma powrócić w pozycję wyjściową. Jeżeli chodzi leniwie i nie dochodzi do...
Cześć. Czy jesteście w stanie mi powiedzieć, gdzie mogę kupić ww. część (to jest do Megane II 2005)? Podczas regeneracji wtryskiwaczy uszkodziła się jedna cewka i nigdzie nie możemy jej dostać. A może z Was ma ktoś uszkodzony wtryskiwacz ze sprawną cewką?
Panowie pamiętajcie o podstawowej zasadzie przy układach zasilania DELPHI. Jedz do warsztatu który zrobi cito kompleksowo,nawet jeśli masz daleko,zaoszczędzicie czas , pieniądze i nerwy.POZDRAWIAM.
Diesel Technika, Lublin Wszystko co u nich robiłem było zrobione ok. Zadzwoń, pogadaj, chętnie udzielają informacji, autoryzacja Delphi.
Witam Podaj numer nadwozia lub numer KIA z wtryskiwacza to sprawdzę dokładnie cenę bo wydaje mi się,że w tej chwili te wtryski można z oryginału wyrwać za 900 netto . Nie jest to też tanio ,ale zawsze mnie niż 1600. Regeneracja jest bardzo prosta jeśli są części zamienne ,a tu jest faktycznie problem . Poszukaj ewentualnie tutaj reklamują się ,że regenerują...
Witam! Jak to jest z tym kodowaniem wtryskiwaczy w fordach 2.0 2.2 TDCI . Posiadam KTS 520 i CDIF-a. I oba niby mogą kodować wtryski. Problem polega na tym że jak wchodzę w kodowanie to najpierw wyskakują regułki o samoadaptacji. Potem wyskakuje komunikat że w tym sterowniki wtrysk częściowo lub w ogóle nie są zakodowane. W polach z kodami na pierwszym...
(at)dizba Być może źle czytałem, ale topic o pompie.Poproszę o konkretne dane serwisów, które po regeneracji wtrysków podadzą nowy ID do wprowadzenia w ECU wraz z gwarancją. cytat tłumaczenia oryginalnej wypowiedzi firmy Merlin , Delphi : "Wg Delphi i Merlin (główny Autoryzowany Warsztatl Delphi w UK) każdy wtrysk który był rozmontowany i regenerowany...
Żadne Ali baba. Wszystkie oryginalne z angielskiej dystrybucji. Tak część jest po regeneracji ale większość nowe. Najwięcej mam R04201d do Mercedesa i R03301d do Forda
Witam pacjent to 2.0 HDi 136 km podczas przyspieszania nie zawsze tak delikatnnie coś stuka w przedziale obrotów 1800-2000 wtryskiwacze Delphi po regeneracji pompa wysokiego ciśnienia po regeneracji pompa zaczęła opilkowac i wtryski popsuły się auto odpalało a raz nie czy te wtryski lubią sobie tak przygrywać ? Regulator ciśnienia paliwa nowy również
To nowy schemat mamy. Obojętnie czy to Delphi czy Bosch. Naprawiamy wtryski "korektą", jak nic nie daje zamawiamy regenerację na alledrogo. Kto mi wytłumaczy, co wy tak z tą "korekcją" ostatnio?
. Czy to prawda, że "komputer" powinien sam się dostosować do parametrów wtrysku? Układ wtryskowy Delphi w silnikach tdci posiada zdolność samoadaptacji wtrysków. Podczas jazdy układ optymalizuje kody wtryskiwaczy. Przy wkładaniu zupełnie innych wtrysków najlepiej jest je prawidłowo zakodować - tym nie mniej jeżeli silnik odpalił, to po przejechaniu...
"kontrola wyważenia wtryskiwaczy paliwa", gdzie "udział/bilans mocy" na poszczególnych cylindrach to: 1.02 (1), 0.96 (2), 1.03 (3) i 0.99 (4). Nie ma w oficjalnej nomenklaturze, tzn. nakazanej przez producenta czegoś takiego jak "kontrola wyważenia wtryskiwaczy". Jest to wymysł producenta diagnoskopu zewnętrznego, żeby czymś "zabłysnąć", bo rzeczywiście...
Witam wszystkich ponownie. Problem rozwiązany. Po trzech miesiącach jeżdżenia po różnych mechanikach dziś odebrałem sprawne auto. Jak pisałem wcześniej auto czasami odpalało, a czasami nie (nie świeciła się żadna sprężynka i mocy też nie brakowało), pierwszą diagnozą po podpięciu komputera było uszkodzenie czujnika połażenia wałka rozrządu, kolejną...
Zacznij od próby przelewowej wtryskiwaczy - jest szybka, prosta i tania. Najlepiej zrobiona z pomocą IDS-a, który ma zaimplementowana próbę przelewową (steruje silnikiem podczas próby), ale można też próbę zrobić na wolnych obrotach 4 minuty. Norma jest 45 ml, ale jeszcze 60 ml nie ma tragedii. Jeżeli będzie ponad 100 ml na wtryskiwaczu - jest już na...
Jestem po regeneracji dwóch wtryskiwaczy przez ok 100 km autem szarpało głośno klekotało i przy odpalaniu na biało kopcił szarpanie ustało klekot mniejszy ale biały dym masakra rano pół ulicy biała i wtedy obroty nieznacznie falują jak ruszę jest ok. Przed regeneracją takie rzeczy się nie działy. Moim zdaniem jest źle zregenerowany wtryskiwacz - zresztą...
Co myslicie w sprawie opisanej poniżej? jak dla mnie ciekawa sprawa. Komplikacja konstrukcji współczesnych silników z zapłonem samoczynnym (diesla) spowodowała znacznie większe obciążenia mechaniczne materiałów konstrukcyjnych. Jednym z czynników "wysilenia" konstrukcji jest zastosowanie ciśnień wtrysku na poziomie 1000-2000 bar. Ciśnienia te wytwarza...
Kolego "lipagw" naprawiłeś może swego jak tak to proszę o odpowiedz co było przyczyną Na wasze pytania już odpowiadano kilkadziesiąt razy - wystarczy poszukać... Trzeba podjechać na dobry fordowski tester i sczytać błędy. Wyskoczy prawdopodobnie błąd P0251 lub P1211 albo najpewniej obydwa razem. Trzeba sprawdzić wtryskiwacze robiąc próbę przelewową...
moje pytanie gdzie sprawdzić czy są opiłki, u mnie tez wyskoczyły błędy p1211, oraz p0251, Te błędy nie są od razu równoznaczne z wystąpieniem opiłków w układzie paliwowym. Tym niemniej opiłki produkuje pompa wtryskowa, wędrują do wtrysków i przelewami oraz powrotem paliwa wracają do zbiornika samochodu,a stamtąd wędrują do filtra paliwa. Więc najprostsze...
pompa i wtryski byly w regeneracji. Znając życie i wartość auta ta regeneracja to był finansowy wodotrysk i techniczny pic na wodę. Regeneracja wtryskiwaczy ma sens tylko na oryginalnych częściach Delphi, a stosowanie zamienników to na 100% wyrzucone w błoto pieniądze. Podobnie z pompą. Zrób próbę przelewową - to jest test prawdy. W cywilizowanym warsztacie...
czyli jednym slowem, chca mnie naciagnac na kase. Poszukaj może innego warsztatu i pytaj konkretnie: - ile kosztuje regeneracja wtryskiwaczy (na częściach Delphi) z demontażem i montażem - ile kosztuje (ewentualnie) regeneracja pompy plus płukanie układu i montaż. Ja w Warszawie w dobrym zakładzie płaciłem za pompę 2.250 zł, montaż 300 zł, płukanie...
Z twojej wypowiedzi wynika że wtryskiwacze dalej są uszkodzone. Nie znam się dokładnie na regeneracji wtryskiwaczy ( nie można być fachowcem w każdej dziedzinie :D ) ale nakrętki to ostatni element do wymiany ( wyciek zewnętrzny lub brak możliwości dokręcenia - przeciągnięty gwint) . Najważniejszy jest zaworek ( delphi "turbinka") i końcówka wtryskowa...
ile by kosztowała taka naprawa wtryskiwaczy :please: Rządzisz Co do tematu: Stawiam na nieszczelność układu zasilania, najprawdopodobniej przy wtryskiwaczach, skoro o nich nie wspomniałeś, to pewnie nie były robione. Jak zapchane to czyszczenie termochemiczne, gorzej jak wyrobione gniazda, jak ktoś je wyjmował bez ściągacza, mógł coś uszkodzić. Jeśli...
Witam Mam problem z fordem focusem 1.8 TDCI 115km 2001r. W fordzie strzelił w trzech miejscach wałek rozrządu, pogięły się delikatnie zawory itp... Głowica poszła do regeneracji, po regeneracji złożyłem silnik, ustawiłem rozrząd itd... Przyszedł czas na odpalenie, a tu miga świeca żarowa, po podłączeniu kompa wyskoczył błąd który mówił o niezaprogramowanych...
Odnośnie Twojego autka mam nadzieje, że wiesz, że sama wymiana tych podzespołów nie wystarczy jeżeli układ zaopiłkowany? No właśnie, kolega słusznie poruszył tę kwestię - przedliftowe pompy Delphi jeżeli padały, to łuszcząc się i metalowe opiłki wykańczały wtryski. Poprawiono pompę w 2004 roku. Jeżeli są opiłki w układzie, to wymagana jest regeneracja...
W tym samochodzie lejące przelewy są praktycznie w 100% przypadków skutkiem opiłkującej pompy- Oj - wg mnie absolutnie nie. Po prostu wtryskiwacze wytrzymują (te na oryginalnych częściach Delphi) około 200 kkm i wtedy już mocno przelewają. Co więcej - często ze sporym rozrzutem wartości - jeden przelewa np. 25 ml, a drugi ponad 60 ml... A zdarza się...
Witam wszystkich zainteresowanych tematem oraz pomocą ;) Problem następujący: Silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach (odpala od strzała, zimny/ciepły) nierówna praca jest wynikiem zmian ciśnienia na listwie CR, na włączonym zapłonie przed rozruchem ciśnienie zadane na listwie 230 bar, rzeczywiste/mierzone 0. Podczas rozruchu wzrasta do zadanego...
ROK Produkcji: 2003 Silnik: 2.0 TDCI Przebieg: 200 tyś KM z WŁOCH Samochód w jednych rękach 8 lat... Z góry przepraszam, jestem kompletnym " świeżakiem " jeżeli chodzi o takie sprawy. Kolego, wszedłeś na minę. Błędy P1211 oraz P0251 razem to klasyka w układzie tdci - w praktyce wtryskiwacze i pompa wtryskowa do regeneracji. Jeżeli to auto miałbyś eksploatować,...
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
Witam a ile auto ma przejechane bo układ DELPHI to akurat bardzo wadliwa jednostka przerabiałem to kilka razy i zawsze kończyło się wymianą pompy bo to ona za zwyczaj jest całym winowajcą a potem wiadomo regeneracja wtryskiwaczy czyszczenie całego układu paliwowego włącznie z demontażem zbiornika paliwa bo wszystkie opiłki z pompy tam właśnie lądują...
Tak jak radzi kolega - podjedź na dobry fordowski tester - najlepiej IDS. Jeżeli wyskoczą błędy bliźniaki P0251 i/lub P1211, to jednak raczej pompa i być może wtryski. Problem pojawiał się praktycznie przy każdym przyspieszaniu gdy było cieplej na dworze, teraz występuje to rzadziej To typowy objaw przy błędach j.w. Niewydolność pompy powiększa się...
W silnikach tdci (CR) największa dawka wtrysku osiągana przy obrotach rzędu 2.000 - 2.500. Czas na osiągnięcie odpowiedniej dawki wtrysku jest wtedy jeszcze dostatecznie długi, a turbo-sprężarka osiąga już maksymalne ciśnienie doładowania (i właśnie dlatego jest wtedy największy moment obrotowy). Więc jeżeli depniesz pedał w tym zakresie obrotów, to...
Tak poradziłem sobie z tym problemem tzn a wszystkich pompiarzy którzy regenerują te pompy to za mity które opowiadają typu elektronika .kalibracja itp.pierdoły to tylko nabijanie w butelke ta pompa to jak wszyscy wiedzą to kopia bosch vp37 produkowana przez zexel ale japończyki poprostu chcieli zmodyfikować tak zwaną siekiere co jest największą głupotą...
Bez kodowania,na autokalibracji, w najlepszym przypadku będą gorsze osiągi, w najgorszym - problemy z odpalenie i śmierć silnika w ciągi kilku miesięcy A skąd niby to wiesz? Na samoadaptacji wtryskiwacze pracują przecież stale i jeśli ją wykasujesz powracając do pierwotnych kodów - dopiero się zdziwisz jak silnik fatalnie pracuje... Jeżeli wkładasz...
Miałem nadzieję że ktoś napisze że to wina pompy paliwa. Walczę z tym już 1,5 roku. Oto co zostało zrobione i sprawdzone. Wszystko na przestrzeni ostatnich 15.000 km. Niektóre mogą nie mieć związku ale także je wypiszę: Zostało wymienione: 1. Wymiana rozrządu 2. Wspawanie nowego łącznika elastycznego na wydechu 3. Wymiana filtra powietrza 4. Wymiana...
Najprawdopodobniej siadają zaworki przelewowe w wtryskach No właśnie. Jeszcze wczoraj dałbym sobie głowę uciąć, że nie. Ale jak to się mówi: nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka... Identyczne objawy dopadły mnie tydzień temu, w silniku po przekładce (silnik z Mondeo 130 KM 2,0 tdci na długich wtryskach włożony do Transita 2,0 tdci). Cały układ wtryskowy...
Witam, uwaga, znów będzie długie :) Przez czas od ostatniego posta kilku mechaników (ogólnie niekompetencja poraża) oraz ASO. Pierwszych 3 mechaników diagnoza - wszystko ok, nie kopci, nie ma błędów jeździć i się nie zastanawiać, tankować lepsze paliwo. ASO stwierdziło podkładki pod wtryskami. Wymieniał mi je mechanik z mojej miejscowości. Sytuacja...
Witam.Mam problem z autem,tzn.:Po dłuższym postoju, strasznie telepie silnikiem i dość mocno dymi.Po paru minutach, zaczyna wszystko wracać do normy i tak jakby problem ustępuje.Na desce rozdzielczej, żadnych błędów.Podpinajac pod program diagnostyczny,Delphi e 150 również w sterowaniu komputera nie ma błędów.Po chwili pracy silnika w aucie zwiększają...
A mianowicie przy wyprzedzaniu gdy obroty znacznie wzrastaja zapala sie "sprężynka" i auto traci moc . Co zrobic żeby rozwiązać ten problem ? Masz typowe objawy wypracowania układu wtryskowego (Delphi), które powodują wchodzenie silnika w tryb awaryjny. Prawidłowo postępując powinieneś - tak jak kolega janek1815 napisał - wpierw podłączyć auto pod...
po za tym dla mnie osobiscie nie ma regeneracji tych szajsowatych wtryskow-przepraszam za moja opinie Jak się zmienia na oryginalne zaworki i końcówki Delphi - to jest regeneracja (i to z bardzo dobrym efektem). Jak się zmienia na tanie zamienniki - to owszem - wtryskiwacze stają się... szajsowate. Dodano po 5 Gdzieś nieszczelny układ paliwowy, posprawdzaj...
Przede wszystkim dlaczego były zmieniane wtryski? A jeśli była przyczyna, czy sprawdzono układ paliwowy na obecność opiłków we wtryskach i filtrze paliwa. Układ wtryskowy Delphi do 2004 roku padał najczęściej na skutek łuszczenia się pompy wtryskowej - opiłki załatwiały wtryski. Bez sprawdzenia pompy na obecność opiłków jakakolwiek wymiana wtrysków...
Tak to już jest z Common Railem...... Nowsza technologia wcale nie świadczy o większej trwałości - rzekł bym że w naszych warunkach (hamówa na stacjach pal.) jest wręcz odwrotnie. Ja wiem jedno - w życiu nie kupił bym nowego auta z CR jako jedynego i podstawowego w rodzinie. Dużo wyższa cena zakupu i ew. napraw (bo gwrancja nie obejmuje z reguły uszkodzeń...
Mam go dokładnie rok i właśnie kończy mi się okres darmowej aktualizacji. Jeśli ktoś chciałby się za jakiś czas podzielić aktualizacjami to byłbym wdzięczny i jakiś pewnie browarek by się znalazł :D Próbowałem sam taki myk i mój tester się zablokował :) ale po wgraniu swoich własnych starych ruszył na szczęście :) Kilka miesięcy temu pytałem o forum...
Alfred to nie jest tak, że masz za niskie ciśnienie bo się kończy pompa czy wtryski, delphi tak ma, poza tym jeśli ciśnienie będzie nie odpowiednie, sterownik zgasi silnik, po prostu tak ma być i tyle. Co do narastania ciśnienia podczas przyśpieszania to już trochę inna bajka, tutaj decyduje kilka parametrów, miedzy innymi pedał gazu, obroty silnika,...
Mk3 do 2004 roku to 200 - 250 kkm i układ Delphi do naprawy. Masz typową, klasyczną awarię - adekwetną do przebiegu. Po 2004 roku poprawiono pompę, przestała sypać opiłkami, a chyba około 2010 roku wprowadzono poprawione zaworki wtryskiwaczy. Moim zdaniem - jeżeli auto jest zadbane, ogólnie w dobrym stanie - warto jeszcze zainwestować w regeneracje...
Jak dobrze kojarzę to te silniki miały wadliwe pompy wysokiego ciśnienia łuszczyły się i opiłki uszkadzały wtryski. W Mk3 tdci jest układ wtryskowy Delphi i pompy w pierwszych latach stosunkowo szybko ulegały awarii, opiłkowały i wymagało to regeneracji i pompy i wtryskiwaczy plus płukanie całego układu. Typowy objaw to było wchodzenie w tryb awaryjny,...