Pewnie tak szarpałeś że wypiąłeś cięgno silniczka regulacji wysokości z lustra. Wyciągnij silniczek i spróbuj wpiąć.
Nie wydaje mi się ogrzewanie (regulacja) w corolli było realizowane poprzez zawór nagrzewnicy, przynajmniej w mojej corolli z tego roku tak nie ma. Przez nagrzewnicę stale płynie płyn. Regulacja polega na odpowiednim ustawieniu klapek, mieszaniu zimnego i gorącego powietrza. Nie wiem jak jest rozwiązane sterowanie tymi klapkami w automacie, przypuszczam,...
Kto podłączał to cięgno gazu? Dlaczego to takie pokrzywione? To są praktycznie identyczne gaźniki.
Ta od audi jest innego typu w niej masz zmienną geometrię łopatek a volvo masz zawór westgate. Wymagają różnego sposobu sterowania. Ta od volvo pompuje na maxa bez sterowania tym zaworem a dopiero jak osiągnie wymagane ciśnienie to otwierany jest ten zawór a ta od audi pompuje minimum bez sterowania i dlatego po uruchomieniu silnika cięgno ustawiane...
Witam Przyczyną tej usterki jest wyłącznik światła stop przy pedale hamulca.Operacje tę należy wykonać przy wyłączonym zapłonie.Musisz odkręcić osłonę nad pedałami.Następnie wypiąć wtyczkę z tego wyłącznika .Jest on dokładnie nad pedałem hamulca. I teraz ważne musisz zrobić dokładnie tak jak pisze ponieważ wyłącznik łatwo uszkodzić. Przekręć go o 90...
Witam, czy da się wyregulować cięgno od klamki wewnetrznej? Trzeba mocno do samego końca pociągnąć klamke prawie prostopadle do drzwi i dopiero wtedy otwiera. Dodatkowo jest luźna tzn. nie sprężynuje tylko sobie luźno chodzi. Ściągnąłem bok drzwi ale nie widziałem tam żadnej regulacji i nie wiem czy to cięgno sprężynuje klamke aby wróciła na swoje miejsce...
Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
I tak najpierw na poduszkach poluzuj i potrząchnij silnikiem, niech się ułoży gdzie mu wygodnie.
No właśnie wszystko mam napisane i chyba wszystko przejrzane , zostało tylko cięgno gruszki i regulacja bo cała reszta sprawdzona kilkukrotnie
Jak cięgno jest zaciągane przez gruszkę, to znaczy że "N75" działa i ECM "wydaje polecenie" . Jak po podłączeniu podciśnienia nie ma mocy, to jest coś nie tak za samą turbiną albo regulacją cięgna.
Czy będzie się obracać wokół własnej osi? Może cięgno na mimośrodzie? I silniczek do wycieraczek samochodowych? Tani z przekładnią, prosta regulacja prędkości?
A więc sprawa wyjasniona.Pisało na kompie błąd 109 Li.Okazało się że winny za ten błąd był transduktor po lewej stronie Li to links czyli lewy czujnik przy raminie kosza.Ramiona wariowały a teraz przy podwójnym koszu nastepuje samopoziomowanie a pojedyncze ramiona tez chodzą tak jak powinny.Sprawdziłem transductor czyli czujnik podając 24 volty na 1...
Witam, W moim Stilo 1.9 JTD 115KM jest problem z czarnym dymem pod dużym obciążeniem. Gazując na postoju do 4 - 4,5 tys. obr/min można zakopcić całą okolicę. Każde mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje chmurę za autem. Jak próbowałem to naprawić: - przepływka używana oryginalna - przepływka nowa chińska - czyszczenie przepływek brake cleanerem - jazda...
Instalacja elektryczna nowa, ponieważ ta WSK długi czas stała i miała poprzerywane przewody i stwierdziłem, że założę nową instalacje. Gaźnik nowy, ponieważ nie trzymała górna nakrętka od linek i urwane było cięgno od przelewania. Przerywacz otwiera się około 3,5 mm przed GMP. Dodano po 57 Instalacja elektryczna nowa, ponieważ ta WSK długi czas stała...
Pomoże regulacja cięgieł oraz przesmarowanie (np. towotem) elementów ruchomych, widocznych na załączonej fotce. Przy okazji należy sprawdzić stan poduszek silnikowych i skrzyni biegów.
witam mam problem z silnikiem od kosiarki Briggs & Stratton - SPRINT 375 po zimie chciałem odpalić ale nie moge stwierdziłem że niema iskry świece zmieniałem odkręciłem cewke sprawdziłem miernikiem niby wygląda OK jak ustawić zapłon moze to przyczyna i jeszcze jaka odległość cewki od koła ma być jest jeszcze taki przewód cienki który idzie do małej...
Myślę, że najpierw wyreguluj cięgno , na którym jest kawałek gumowej tulejki. Cięgno to służy do hamowania dolnego wałka w skrzyni biegów! No i sprzęgło , pedał powinien wyłączać tylko I stopień i po wysprzęgleniu ma "spłaszczyć" gumową tulejkę hamującą dolny wałek w skrzyni . Do II stopnia służy dźwignia ręczna
Hmmm wykręcałem tą śrubkę "1" wygląda jak najzwyklejsza dysza, w gaźniku sprawdzałem oś przepustnicy psikałem wszystkie ruchome elementy WD40. Nie wiem czy mam dobrze cięgna ustawione, zapięte w odpowiednim miejscu na ramieniu wychodzącym z komory silnika mam na ostatnim (licząc od dołu)zapięte cięgno bezpośrednio do tarczy obracającej przepustnicą...
Witam Podepnę się pod temat, jakiś czas temu wszedłem w posiadanie kosiarki Tecumseh Vantage 35. Kosiarka nie była używana przez dłuższy nieokreślony czas. Od samego początku był problem z odpaleniem na zimnym silniku. Pierwszym krokiem była wymiana oleju, paliwa i świecy, przeczyszczenie gaźnika. Kosiarkę udało się odpalić i skosić kilka metrów trawnika...
Skrzynia wyciągnięta i zamontowana ale teraz mam kolejny problem. Tarcza sprzęgła została ta co była ma jeszcze ponad 9 mm grubości, nowa podobno ponad 10 mm. Łożysko dociskowe dokładnie takie jakie było sachs-a.Wszystko nasmarowane smarem miedzianym.Po odpaleniu silnika na wyświetlaczu najpierw na zmianę CH i AL i owszem tak ma być, gdy nie ma stanu...
Zdejmij cięgno i odkręć to ucho co wystaje z zaworu (ile - eksperymentalnie po obrocie). Zakładam,że cięgno (ze sprężyną) oryginalne nie zakupione teraz, bo z nowym nie dasz rady.
Regulator jest dobrze poskładany, sprężynki na swoich miejscach. Jeszcze raz regulacja zaworów i czyszczenie gaźnika pomogła na tyle że silnik przy uruchamianiu nie cofa się. Wyregulowane cięgno gazu tak żeby na jałowych miał troszkę wyższe obroty. Odpala tylko na ssaniu nawet jak jest gorący....
Wymiana sprzęgła, Fiat Punto I. Silnik 1.1, 55 KM, kolor - czerwony metalic. Znalazłem w sieci kilka opisów tej operacji, ale są chaotyczne i niepełne. Nie zawierają wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, co nie daje pełnego obrazu zakresu pracy. Postanowiłem opisać swoją naprawę w sposób jak najbardziej szczegółowy. Takie podejście może pomóc...
Nie jestem elektrykiem tylko amatorem stąd moje opisy brzmią dość laicko. O prądzie uczyłem się na fizycie w szkole ale nie napewno pod kątem sieci elektrycznych. Stąd też podawane przez Was skróty literowe sa mi obce. Agregat jest jednofazowy oczywiscie i z prądnica asynchroniczna. Regulacja obrotów - pojawia się obciążenie - cięgno "podgazowuje".
Witam, Mam junkersa WRDP11 MaxiPower i również mam problem ze zbyt dużym przepływem wody nim się zapali piecyk. Według schematu to regulacja zapłonu przy minimalnym przepływie następuje przez regulator natężenia przepływu wody http://obrazki.elektroda.pl/6611307800_1... [/img]
Kosiarka odpaliła po poprawnym ustawieniu cewki względem magneta. Luz musi wynosić 0.3mm. Po odpaleniu zauważyłem że nie działa regulacja obrotów. Po odkręceniu regulatora obrotów od gaźnika nie były założone cięgna. Czy wiecie może jak to złożyć tak aby działało cięgno regulacji obrotów. Załączam zdjęcie gaźnika i regulatora obrotów http://obrazki.elektroda.pl/5898168600_1...
Dziękuję za odpowiedzi. Mnie się wydaje, że mimo sprzęgła sterowanego hydraulicznie jakaś regulacja powinna być. Przecież w fabryce jakoś te sprzęgło ustawiali. W innych samochodach z hydrauliką sprzęgła reguluje się je np. skracając lub wydłużając cięgno od pedału do serwa. Dodano po 16 Chciałem jeszcze dodać, że w tej Corsie nie jest zamontowana półautomatyczna...
mario-lopez , musisz przeczytać parametry takie jak ciśnienie doładowania, żądane ciśnienie doładowania i regulacja ciśnienia doładowania. Czujnik ciśnienia rzadko padał, prędzej elektrozawór. Jeszcze jedno, jaki jest przebieg auta, bo to może być turbo które zazwyczaj wymienia się co 100000 km. Sprawdź też czy cięgno do regulacji turba się nie zacina.
Powiedz mi czy to, cięgno ssania, jest oryginalne czy dorabiane?
Intercooler jest. W lato czyściłem. Jak dodam gazu to przewody gumowe od intercoolera twardnieją - nie jak skała, ale są twardsze. Myślałem nad regulacja turbiny. Tylko boję się tego ruszać żeby nie przedobrzyć. Może jutro spróbuję skoro mówisz, że coś to może dać. Z tego co wiem, to przy za dużym ciśnieniu otwiera się zawór bezpieczeństwa na kolektorze,...
Dwa centymetry, to podgięcie musi zadziałać. Może któryś czujnik kończy żywot bo woda się do niego dostaje, wtedy działa z dużym opóźnieniem. Masz chyba jeszcze te starszego typu. Zdejmij cięgno z jednego wspornika i opuszczaj lub podnoś dźwignię, powinno reagować na zmianę wysokości po ok 2-3 centymetrach. Następnie zrób to samo z drugim. Ten sensor...
Podstawowym problemem jest zbyt duży luz pomiędzy połówkami blokady ( cięgno skręcone do max a duży skok jałowy pedału, należy skrócić jedną część cięgna wyregulować i cieszymy się z łatwo włączającej blokady). Tak nawiasem w tym ciągniku mamy jeden tylny most ;)
Witam, zakupiłem nie dawno sprężarkę śrubową Atas Copco XAS 60 z silnikiem F2l 511. Mam jednak kilka problemów. Ktoś przerobił gaz. Obrotami silnika nie steruje kompresor, tylko ja za pomocą cięgna. I tu moje pytanie. Czy jak dorobię cięgno do tłoczka który odpowiada za obroty to sprawa załatwiona? W tym momencie przy podłączeniu piaskarki, kompresor...
zauważyłem że gniecie mi rant taśmy od zewnatrz chyba na rolce Bo masz rolkę do wymiany... Guma ma swoją trwałość niestety. Jak zaczyna być twarda (a tak najczęściej się dzieje w tym wypadku) zaczyna dociskać taśmę niesymetrycznie, co powoduje jej "ściąganie" w górę lub w dół. W starych młockarniach (jak np. w "Samych sowich") rolka na silniku i koło...
Z pilarką jest taki problem, że gaśnie na biegu jałowym. Wszystko zostało wyczyszczone, iskra jest. Zauważyłem, że ma wyłącznie regulację LA. Po pokręceniu w prawo obroty się zwiększają i tym samym nie gaśnie. Problem polega na tym, że nie wiem, czy regulując tym pokrętłem nie zubożeje się mieszanka. Nie chciałbym zatrzeć silnika. Link do aukcji usunąłem....
Jeden wątek w koszu, a Ty nadal z tym samym pytaniem...otóż ,,ręczny" działa tak, że linka ciągnie to twoją ,,blachę" zaznaczoną na zdjęciu ku piaście...do tego cięgna jest wpięty samoregulator, który z kolei dociska drugą szczękę i jednocześnie tą do której jest cięgno przymocowane z taką samą siłą i następuje hamowanie. Jeśli nie hamuje sprawdź czy...
Witam, Posiadam skodę O1 2003 r. 1.9 tdi 110km (fabrycznie, tun na 130km) i po 230 tys. km. zajechała się turbina, więc ją zregenerowałem (dokładnie nie tą samą, swoją zostawiłem do naprawy a wziąłem na wymianę "taką samą" już zregenerowaną). Turbinę założyłem i okazuje się, że coś jest nie tak, a mianowicie: - turbina działa zupełnie inaczej - równo...
Z tym że, to turbo jest wielkości bułki kajzerki i może po prostu nie pompuje tyle aby rury puchły bo z tego co słyszałem to turbo działa, słychać jego świst. A cięgno gruchy stoi ciągle w jednym miejscu lecz powietrze nie ucieka wastegatem podczas pracy turbo (tak mi się przynajmniej wydaje bo nie słychać głośnych świstów ani innych niepokojących dźwięków).
1/3/5 nie ma w środku skrzyni wspólnej części.Problem na odcinku lewarek wybierak,TYLKO
Takie jest oznaczenie silnika który kupiłem z myślą o wstawieniu go do budowanej odśnieżarki. Silnik wygląda na praktycznie nowy. Odpaliłem go na ssaniu od pierwszego pociągnięcia. Jednak na parę pytań nie znam odpowiedzi. Tak wygląda ten silnik. Jest to Briggs dedykowany do odśnieżarek : http://obrazki.elektroda.pl/8569940500_1... Ktoś...
miałem to samo! Wystarczy zdemontować pokrywę komory pływakowej, ustawić prawidłowy skok pływaka. Przed demontarzem sprawdź po zaciągnięciu ssania czy dostatecznie przymykają się przepustnice rozruchowe U mnie to właśnie było winą ciężkiego palenia! Rozwiązałem problem wydłużając cięgło pośredniczące między dżwignią uruchamiająca (ta co jest do niej...
Akurat ten typ sprzęgła pozwala na to, ponieważ są oddzielne dzwigienki do każdego stopnia. Miałem taki przypadek, że tarcza ii stopnia wyglądała jak talerz. Mimo że dociski odsuneły się 1 mm od tarczy, to jeszcze ocierała o docisk.
Dzięki za odpowiedź, pytanie , czy to kwestia samej przekładni czy regulacji cięgien które są połączeniem pedałów z przekłądnią?
najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
Witam. Miałem ten sam problem w audi A6 automat znajomy sugerował regulację cięgna zmiany biegów .Po wjechaniu na podnośnik okazało się ze nie było dobrego styku na złączu przy skrzyni .Dodam ze u mnę po wciśnięciu palcem dolnego styku wysokiego przekaznika nr nie pamiętam auto paliło bez problemu.
Przychodzi mi tylko jedno na myśl-regulacja cięgna klamki. Miałeś rację driver98, za dużo było cięgno wkręcone.
Przeładowanie to zapieczona geometria(tutaj może jakis czas ta sprężyna pomagała) , zła regulacja cięgna, N75. Tutaj podciśnienie nie ma nic do rzeczy a jego jak najszybsze "upuszczenie" inaczej pojawi się błąd "przekroczona granica regulacji" Trzeba obserwować parametry jak N75 a najlepiej porobić jakieś logi.
Tak cięgno ma regulację.
Ok, tylko elementów 44 i 63 nie mogę już więcej dokręcić, ponieważ skończyła się regulacja na tym cięgnie. Z kolei z tym drugim miejscem jeszcze się nie spotkałem, aby ktoś regulował.
Zacznij od dokładnej regulacji cięgna zmiany biegów pod autem, wystarczy nieznaczne przesunięcie na tulejce zaciskanej przy skrzyni i część biegów wchodzi ciężko lub wcale.
cięgno turbiny cięgno zamek wymienić cięgno
lexia sterowniki interfejsu moduł zigbee panel whirlpool
radio internetowe solary sterownik
Lokalizacja przycisku reset na tablecie Kruger&Matz Edge 1082 Instalacja fotowoltaiczna i nagrzewnica indukcyjna ZVS - czy to ma sens?