I tak najpierw na poduszkach poluzuj i potrząchnij silnikiem, niech się ułoży gdzie mu wygodnie.
Jak cięgno jest zaciągane przez gruszkę, to znaczy że "N75" działa i ECM "wydaje polecenie" . Jak po podłączeniu podciśnienia nie ma mocy, to jest coś nie tak za samą turbiną albo regulacją cięgna.
Witam, czy da się wyregulować cięgno od klamki wewnetrznej? Trzeba mocno do samego końca pociągnąć klamke prawie prostopadle do drzwi i dopiero wtedy otwiera. Dodatkowo jest luźna tzn. nie sprężynuje tylko sobie luźno chodzi. Ściągnąłem bok drzwi ale nie widziałem tam żadnej regulacji i nie wiem czy to cięgno sprężynuje klamke aby wróciła na swoje miejsce...
1/3/5 nie ma w środku skrzyni wspólnej części.Problem na odcinku lewarek wybierak,TYLKO
Dzięki za odpowiedź, pytanie , czy to kwestia samej przekładni czy regulacji cięgien które są połączeniem pedałów z przekłądnią?
Pewnie tak szarpałeś że wypiąłeś cięgno silniczka regulacji wysokości z lustra. Wyciągnij silniczek i spróbuj wpiąć.
najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
Przychodzi mi tylko jedno na myśl-regulacja cięgna klamki. Miałeś rację driver98, za dużo było cięgno wkręcone.
No jeszcze może mi powiesz że nie ma regulacji cięgna tylnego hamulca? Wszystkie są składane na "pałe" w fabryce i nie regulowane przed oddaniem do użytkowania.
Przeładowanie to zapieczona geometria(tutaj może jakis czas ta sprężyna pomagała) , zła regulacja cięgna, N75. Tutaj podciśnienie nie ma nic do rzeczy a jego jak najszybsze "upuszczenie" inaczej pojawi się błąd "przekroczona granica regulacji" Trzeba obserwować parametry jak N75 a najlepiej porobić jakieś logi.
Zacznij od dokładnej regulacji cięgna zmiany biegów pod autem, wystarczy nieznaczne przesunięcie na tulejce zaciskanej przy skrzyni i część biegów wchodzi ciężko lub wcale.
Tak cięgno ma regulację.
No i oczywiście regulacja cięgna gazu.
Regulacji masz na myśli cięgno od turbo? Regulacje rozumiem żeby je skrócić ?
Być może czujnik regulacji przedniego zawieszenia, a dokładnie to cięgno regulacji przedniego zawieszenia, które nie zostało założone przy demontażu i montażu skrzyni biegów (że też mechanicy nie potrafią złożyć :) ). Sprawdź najpierw i zostaw ten komputer, bo to nie tu problem.
Usunięcie usterki przez odpowiednią regulację cięgien w przednich drzwiach kierowcy .
Muszę dzisiaj zajrzeć czy jest regulacja cięgna byc moze to jest problem. Podczas wymiany tego nie sprawdzili ??
Witam podobny problem miałem w innym aucie pomogła regulacja cięgien od siłownika.
Zdaje się, że jednak masz świece do lepszego sprawdzenia, miernik sobie odpuść (korzystałeś zapewne z omomierza?), chyba, ze masz do dyspozycji amperomierz prądu stałego o zakresie 50A. Wszystkie cztery świece razem mają pobór prądu ok 48A. Najprostszą metodą jest wykręcenie świec i sprawdzenie "optyczne" po podłączeniu bezpośrednio do akumulatora,...
Podsyłam dwa sposoby na sprawdzenie przełącznika zapis-odczyt: - odłącz dźwignię łączącą go z mechaniką kasety i spróbuj przesuwać ręcznie, w szerszym niż dotychczasowy zakresie, możliwe też, że wymagana jest regulacja długości cięgna (uważaj, po odłączeniu cięgna przęłącznik przesuwa się w pozycję zapis), - ustaw pozycję "odczyt" i np. pincetą zwieraj...
Dzień dobry. Proszę o szybką odpowiedź. Jak wyregulować biegi w Matizie? Dobrałem się do mechanizmu lewarka. Na lince czerwonej jest nakrętka do regulacji. Chyba linka czerwona służy do ustalenia pozycji neutralnej lewarka (luzu). Tak mi się wydaje. Jej regulacja nic nie wnosi. Natomiast mam problem z czarną linką. Wydłużyła się o jakieś 2 cm. Nie wchodzi...
Tragedii nie ma, turbo mogło by wcześniej wstawać. Możliwe że kwestia dokładniejszej regulacji cięgna lub ogranicznika. MAF jeszcze nie jest zły, ale możliwe że on trochę będzie blokował z dołu dawke. A w czym jest problem?
zobacz jeszcze tę gruszkę o której wspomniałeś wcześniej(nie ruszając regulacji cięgna) czy nie przytarta i czy trzyma cięgno po wciśnięciu tłoczka i zatkaniu otworu wlotowego palcem
Gaźnik trzeba wyregulować. Nie pogiołeś cięgien do regulacji obrotów. Przytrzymaj palcem cięgło od regulatora o zobacz czy obroty są stabilne.
Rozumiem, że chodzi o instalację hamulcową jednoobwodową? A więc hamowanie przyczepy jest uruchamiane zanikiem ciśnienia na wyjściu z ciągnika. Jednak podejrzewam wadliwe działanie zaworu ciągnika (być może regulacja cięgna). Odpuszczenia hamulca winno podać ciśnienie na instalację przyczepy.
Objawy wskazują na zbyt bogatą mieszankę. Silnik reaguje na otwarcie/zamknięcie ssania? Jeśli nie, to sprawdzenie tłoczków i ew. regulacja cięgien i linki. Masz kranik sterowany podciśnieniem? Sprawdź czy nie jest uszkodzona membrana, przez co w wężyku podcisnieniowym jest zasysana benzyna.
Można spróbować wykorzystać zaworek odprężnika z chińskiego presostatu. Jako pilot powinien się nadać, a wykonać do tego/zaadaptować zawór upustowy o odpowiedniej przepustowości. Regulację cięgna gazu silnika spalinowego natomiast można by podpiąć do styków elektrycznych presostatu (mechanicznie - jako cięgno/linka). Na gotowca nie ma co liczyć w PL.
Silnik i skrzynia podparte w trzech miejscach. Przy rozrządzie, nad skrzynią biegów /za akumulatorem/ i dolny łącznik reakcyjny. Najczęściej uszkodzeniu ulega poduszka przy skrzyni biegów. Uruchom silnik i staraj się podnosić skrzynię /lub silnik/. Zobaczysz czy drgania nadal są przenoszone. Co do "wchodzenia" biegów może być to wina złej regulacji...
Podłącz samochód pod V.A.G.'a i zdiagnozuj moduł komfortu... Osobiście stawiałbym na to, że nie będzie co diagnozować, bo prawdopodobnie będzie to "golas" z dokładanym uniwersalnym zamkiem i wystarczy tylko regulacja cięgna.
Problem polega na tym,, że lewarek zmiany biegów w pozycji na luzie jest przechylony w strone fotela kierowcy, aby wrzucic pierwszy bieg trzeba oprzec lewarek o fotel. Nie znalazłem, zadnej regulacji, cięgno (metalowy pret) pasuje tylko w jednym miejscu. w jaki sposób ustawic ten lewarek prawidłowo?
Witam. Po przyjrzeniu się dokładnie budowie agregatu tnącego jego podwieszenia oraz metody załączania; Mogę powiedzieć że w twoim przypadku problemem mogą być nadmierne luzy w połączeniach dzwigni,ramion,cięgien, zawieszenia zespołu tnącego. Czego rezultatem jest, nie wystarczające zluzowanie paska napędu zespołu tnącego w pozycji wyłączonej. Rozmiar...
Może układ wymaga tylko regulacji cięgien sterowania i kick down? Na prawdę nie wiem, jak ten temat ma rozwiązany voyager, ale kiedyś mieliśmy podobny problem, chyba przy Aerostarze. Było to z 10 lat temu i dokładnie nie pamiętam, ale przyczyna tkwiła właśnie w ustawieniu linek lub jakimś luzie przy ich mocowaniu.
Bez różnicy w która dziurkę? No wiesz... to zależy co kto lubi :D A poważnie, to te otwory służą do regulacji obrotów, w niewielkim zakresie. Przekładając cięgno, obniżamy lub zwiększamy maksymalne obroty silnika.
Witam. Miałem ten sam problem w audi A6 automat znajomy sugerował regulację cięgna zmiany biegów .Po wjechaniu na podnośnik okazało się ze nie było dobrego styku na złączu przy skrzyni .Dodam ze u mnę po wciśnięciu palcem dolnego styku wysokiego przekaznika nr nie pamiętam auto paliło bez problemu.
Jeżeli masz tam cięgno metalowe to może przeprowadź regulację samego hamulca.
Dostawiany czyli nie oryginalny od peugeota? Jak go sprawdzić ( wychodzi z niego 5 przewodów)? Edit: Wyczytałem w sieci że prawdopodobnie jest to związane ze złą regulacją cięgna (siłownik ma większy zakres ruchu niż reszta mechanizmu), nie mogę wyszukać jak to wyregulować. Ktoś z Was to już robił?
Witam dziękuję za podpowiedż sprawdziłem siłownik i po regulacji cięgien siłownika i zamka chyba udało się dwa dni jest ok.Nie mogę zaprogramować drugiego pilota od kupna nie sprawdziłem jak działa i jest problem ,baterie wymieniałem.przy kupnie sam nie sprawdziłem,bo jest taki sam wizualnie wewnątrz jest mała różnica.
Jeżeli wskaźnik temperatury pokazuje prawidłową wartość, to może być coś z nagrzewnicą. Może zawór nie otwiera się do końca, zacina się albo potrzebna regulacja cięgien. Może się zamuliła i trzeba ją przepłukać (takie coś może się zdarzyć jak ktoś nie dba o płyn chłodzący i leje co popadnie, ja tak robiłem i po 200000km zapchała sie całkiem i chłodnica...
Będzie chwila czasu to będę się bawił. O przegubie już myślałem więc go zastosuje. Nie pomyślałem za to o potrzebie regulacji długości cięgna.
Zamek jest fabryczny. Sprawdzałem cięgno w drzwiach, w których występuje problem i nie ma tam możliwości regulacji cięgna. Poprzedni właściciel powiedział, że to wina jakiegoś przekaźnika (samochód był już u kogoś na diagnozie) ale koszt wymiany w zakładzie gdzie go zaprowadził był zbyt wysoki i zrezygnował on z naprawy. Próbuje znaleźć informacje gdzie...
Witam, posiadam traktorek MTD PROT220 RD 13AU783N631 (2008) wymieniłem paski jazdy do przodu i do tyłu oraz wariator ale nadal podczas jazdy do przodu pedał jakby ucieka za mocno do przodu i pozostaje w pozycji do przodu. W momencie kiedy zmienam kierunek jazdy do tyłu czuć i słychać przeskok jakby sie coś zawadzało prosze o pomoc czy może tu chodzić...
jedną z przyczyn może być regulacja cięgna centralnego zamka (ja tak miałem), inne przyczyny to przetarty przewód na ktorym idzie impuls otworz/zamknij - zwiera do masy i dzieje sie o czym piszesz, może być wina samej centralnki sterującej ewentualnie jeśli siłownik miał ciężkie życie po przez niefachowy montaż (silnik ciężko pracował) to może być nadtopiona...
żeby dobrze przyspieszyć trzeba głęboko wciskać gaz. nie wiem czy ten wóz aby na pewno ma być szybszy. Tak ma być, to niestety uroki starszych konstrukcji i turbo dziura. wydaje mi się że zmiana z 2 na 3 odbywa się niemal natychmiast po zmianie z 1 na 2. Nie widzę auta ale to też może być dobrze. Możesz spróbować regulacji na cięgnie pompy wtryskowej...
Jakoś zawsze się to udaje regulacją długości cięgna i wysokością zderzaka. Jest tak "na styk" - ciśnienie przy ustawieniu na minimum jest najczęściej nadal lekko wyższe niż nakazane, ale kontrolka sie nie zapala i błąd się nie pojawia.
Witam, Seat Ibiza 6L 1.4 100KM, 2002r. Podczas puszczania sprzęgła wyskakuje 1 bieg. Bieg wchodzi bez oporów, gdy wejdzie można przyśpieszać i hamować silnikiem, nie wyskoczy. Tak jakby nie za każdym razem działała blokada biegu. Wymieniona biała plastikowa prowadnica, dokonana regulacja cięgien, nic nie pomaga. Reszta biegów działa bez zarzutów, wchodzą...
A co z cięgnem od gruchy. Siłownik pracuje płynnie w całym zakresie regulacji?
Zrobiłeś dobrze,czujnik to był zwykły włącznik zamontowany tak żeby mechanizm zamka w czasie obrotu klucza w zamku się zwierał lub rozwierał,ale mógł też być podłączony(alarm) do siłownika zamka,który jeśli nie domykał się dokładnie to alarm dostawał sygnał o niezamkniętym obwodzie i mógł się aktywować. Jeśli twoja regulacja cięgna jest poprawna to...
Kto podłączał to cięgno gazu? Dlaczego to takie pokrzywione? To są praktycznie identyczne gaźniki.
Zacznijcie od regulatora obrotów, sprężynki, regulacja, luzy na cięgnach, potem gaźnika czyszczenie, membrana, pływak, regulacja. Uszczelnienie śrub regulacyjnych.
Sprawdź czy cięgna nie są za luźne, czasami jest regulacja. Mogło przeskoczyć. Jakie cięgna siłownik jest zintegrowany z zamkiem.
Ja bym zaczął od regulacji jeśli faktycznie wszystko jest i jest podłączone. Prawe koło do góry i skracaj cięgno. Jeśli braknie regulacji lub nic to nie pomoże do zdjęcia zwolnica.
Auto ma przejechane około 250 kkm. Niedawno pojawił się problem z biegiem I. Nie mogłem go wbić. Trzeba było albo kilka razy popróbować, albo mocniej w lewo przesunąć drążek. Nie miałem czasu się tym zająć, więc to zostawiłem na później. Ale teraz jest problem z biegiem II. O ile bieg I lepiej wchodzi, to są problemy z wbiciem biegu II. I jest inny...
Ciśnienie żądane jest wyliczane przez komputer. Określa ono ilość powietrza niezbędną do optymalnego spalenia dawki. Może należało by wyregulować położenie cięgna "gruchy"? Domyślam się, że to sprężarka VGT i możliwe że brakuje zakresu roboczego podciśnieniowemu regulatorowi na dalsze przestawienie łopatek turbiny. Z tego co wiem to regulator przymyka...
no tak triaka wymienisz ale musisz usunąc kostke pompyjaest prawdopodobnie zweglona w srodu i spoalisz nastepnego triaka. żarób normalne konektory i je saizoluj termokurczem. To jest wada tych praleczek cieknie woda z dozownika na pompę, przy okazji przesun regulację cięgna dyszy dozownika o dwa ząbki w prawo tj. na górze dozownika Nie pisz bez ładu...
strasznie skomplikowana operacja ..... posprawdzaj wcześniej luzy na cięgnach
A nikt nie wspomniał o regulacji bocznego cięgna jeżeli się nie podkręci to pierwsza skiba idzie za głęboko i właśnie tu uzyskuje się wyrównanie podczas orki pługa w poprzek a wzdłużne górnym cięgnem.
Zaczynam myśleć ze coś źle złożyłem po czyszczeniu turbo ale jak pracuję dźwignia kierowniczek to chodzi idealnie I jak dam do góry(jak bym zdjął wężyk) to pokazuję 996 mbar a jak na dół to 1020-1035 mbar. Co do tolerancji to 20-30 też bym machnął ręką ale 200 mbar to już dużo i cięcie doładowania zanim dojdzie do wartości żądanej przez komputer. Jutro...
No właśnie wszystko mam napisane i chyba wszystko przejrzane , zostało tylko cięgno gruszki i regulacja bo cała reszta sprawdzona kilkukrotnie
Zdejmij obudowę i zobacz jak działa cięgno do regulacji, mogło się mocowanie poluzować. Do koła zamachowego ma się przybliżać lub oddalać element z magnesami.
W B5 jest zamek elektryczny to po pierwsze, zdażają się w siłowniku zimne luty jak ktoś tam grzebał to po drugie, a po trzecie jak nie możesz otworzyć drzwi to lakiernik żle złożył - klamka z zamkiem jest połączona linką stalową i ma być 1mm luzu.Lakiernicy jak składają to lekko naciągają linkę i po zamknięciu drzwi nie da się ich otworzyć. Wystarczy...
Witam Mam problem z ustawieniem zderzaka kierownicy turbosprężarki. Pomimo skrócenia cięgna podczas autotestu nastawnik wysuwa się i uderza o zderzak kierownicy co powoduje włączenie trybu serwisowego. Jest to na pewno problemu ustawienia zderzaka, bo zdjęcie cięgna nastawnika powoduje, że auto nie generuje błędu podczas autotestu i nastawnik właściwie...
Witam! Mój problem polega na zerwanym gwincie śruby cięgna regulatora obrotów. Śruba ta ma lewy gwint i na końcu rozcięcie. Czy mogę tą śrube zastąpić normalną z prawym gwintem? Po zdjęciu miski olejowej, przyjrzałem sie regulatorowi obrotów. Czy nie powinien on miec zadnej spręzynki czy po prostu górna jego czesc porusza sie bezwładnie i jest ustawiana...
To na prawdę jakiś fachman. Masakra. W razie czego zrób sam regulacje gdyby biegi nie wchodziły: Są dwa cięgna do regulacji biegów -na YouTube filmiki są jak to zrobić. https://www.youtube.com/watch?v=sWd7mx57... Warto sprawdzić odpowietrzenie sprzęgła po takim fachmanie. https://www.youtube.com/watch?v=vxrZt7lb... Ja w swoim wystarczy że nalałem do...
Gdybyś ułatwił określenie modelu silnika o co prosiłem na wstępie z dużym prawdopodobieństwem udałoby się znaleźć ustawienia wyjściowe aparatu zapłonowego. Tego się nie reguluje tylko ustawia zgodnie z wytycznymi producenta. Jest to o tyle istotne że w silnikach do łodzi w takim samym stopniu obroty reguluje się otwieraniem przepustnicy jak i z miana...
podciągnął wybierak linki od biegów? może byś się zdecydował. Proszę przeczytać jeszcze raz ze zrozumieniem. Napisałem ze mechanik podciągnął wybierak i nie ma odurzenia, a pytam czy regulacja linek/cięgien usunie problem z wrzuceniem 2 biegu przy redukcji
Ta od audi jest innego typu w niej masz zmienną geometrię łopatek a volvo masz zawór westgate. Wymagają różnego sposobu sterowania. Ta od volvo pompuje na maxa bez sterowania tym zaworem a dopiero jak osiągnie wymagane ciśnienie to otwierany jest ten zawór a ta od audi pompuje minimum bez sterowania i dlatego po uruchomieniu silnika cięgno ustawiane...
i co już coś wiadomo mam ten sam problem. Samochód to 2.5 benzyna Od nowości ciężko było wbić jedynkę (zgrzytało), trzeba było to robić z dwójki, reszta biegów bez zarzutu. Dzisiaj trzeba było użyć naprawdę siły aby wbić ( i trafić na odpowiedni bieg)- ostatecznie zaczęła zgrzytać dwójka a jak włożyłem wsteczny to nie mogłem już go wyjąć .. Na zimnym...
Z tego co wiem to cięgno jest regulowane na stanowisku na którym się ustawia turbosprężarkę. Wszelkie regulacje na silniku tego cięgna są nie wskazane. Na pewno nikt się do niego nie dotykał. Problemu trzeba szukać gdzieś indziej.
A więc szanowny kolego w twoim przypadku domyślam się że ciągnik pracował swojego czasu na emu. Rozwiercony kat itp. to już tam ostro było modzone. Przypuszczam że przyczyna takiego działania pozostaje nieznana . Zobacz jak wygląda zasilanie , masa oraz CAN do czujnika NOX. Ciśnienie doładowania 1,96 bar które opisujesz jest dobre. Testowałem Magnum...
Złóż to tak jak Ci rozrysowałem: najważniejsze 1.wywal drut 2. niech ktoś ci wciśnie sprzęgło (albo zablokuj wciśnięte "hamulcem ręczym") 3 wtedy lewarek na pozycje "R" i ten "trójząb" na dole- śruba w pozycji "R" to musi być zgrane ze sobą i zobaczysz że wciskając sprzęgło i przesuwając lewarkiem ta śruba przechodzi z jednego tunelu do kolejnych, to...
a) Gdzie takie fele kupić? Przeszukaj aledrogo. Ja tą rurkę termokurczliwą nałożyłem na antenę, u Ciebie widzę jakieś modyfikacje? Ja dodałem dwa druty sprężynowe miałem dość łamiących się anten. Ta druga jeszcze nie skończona. Czy jeśli dobrze rozumem, jeśli pokrętło od ustawień kół (st.trim) musze mieć na godzinę trzecią aby fura jechała prosto to...
Witam temat trochę o regulacji , mianowicie zrobiłem uszczelkę pod głowić i odpaliłem auto chodzi ok tylko nie wkręca się na obroty proszę o pomoc . nie wiem czy dobrze podpoiłem te cięgna od gazu ta tą sprężynkę znaczy . Zapiąłem ją tam gdzie była . proszę o pomoc
Przepustnica nie jest zablokowana,cięgno działa normalnie. Jest jakaś możliwość regulacji gaźnika ? Nie widać tam nic żeby można było wyregulować.
Do skrzyni ręcznej: Zrób sam regulacje gdyby biegi nie wchodziły: Są dwa cięgna do regulacji biegów -na YouTube filmiki są jak to zrobić. https://www.youtube.com/watch?v=sWd7mx57... Warto sprawdzić odpowietrzenie sprzęgła. https://www.youtube.com/watch?v=vxrZt7lb... Ja w swoim wystarczy że nalałem do linek oleju i wymieniłem końcówki cięgien, oraz odpowietrzyłem...
A stan oleju sprawdzałeś, bo jak jest ok to może przepuszczać cięgno od regulacji lub sama pompa ale nie jestem pewien na 100% nie chce cię w błąd wprowadzać.
Podglądnij przez otwór po żarówce, czy nie wypięło lub zerwało się cięgno wykonawcze.
Nie wydaje mi się ogrzewanie (regulacja) w corolli było realizowane poprzez zawór nagrzewnicy, przynajmniej w mojej corolli z tego roku tak nie ma. Przez nagrzewnicę stale płynie płyn. Regulacja polega na odpowiednim ustawieniu klapek, mieszaniu zimnego i gorącego powietrza. Nie wiem jak jest rozwiązane sterowanie tymi klapkami w automacie, przypuszczam,...
zamek ze sterowaniem z alarmu ? czy tylko sam zamek ,tak jak napisałeś,Może ma to coś wspólnego z 20sec... Dokładnie tak. Może być nawet odwrotnie podłączone sterowanie z alarmu i rearming otwiera drzwi, zamiast zamykać. A może tak jak napisał Michał, wystarczy tylko regulacja skoku cięgna. Nauczcie się w końcu panowie pisać wyczerpujące informacje,...
Kolego nie mam CLIPa! Byłem u kogoś kto ma od tygodnia i słabo go jeszcze obsługuje. Dziś podmieniłem elektrozawór i zobaczymy co się będzie działo. Cięgno regulacji turbiny chodzi normalnie (nie za lekko ani ciężko), tzn. nie zacina się.
Szczególnie z rana ciężko mi wrzucić bieg pierwszy lub wsteczny. Jak powajchuję trochę na bieg 3 lub 4 bieg to wejdzie ciężko np. wsteczny. W trasie ok. Po mieście, gdy często się zatrzymuję to, żeby nie mieć problemów z wrzuceniem 1 biegu, robię to gdy auto się toczy. Przebieg 145.000 - bardzo dobry stan - ale ten przypadek czasami mnie irytuje. Nieraz...
Nie ma takiej regulacji.
Problem wstępnie rozwiązany. Tak jak podejrzewałem, sprawcą była zła regulacja sztangi/ cięgna turbiny. w załącznikach przesyłam rozbieżność występujące przed regulacją i prawie nakładające się linie po regulacji (celowo ustawiłem turbinę minimalnie poniżej wymagań- może to jakoś ją oszczędzi ;) stąd minimalna rozbieżność ) Przed regulacją: https://obrazki.elektroda.pl/8789877500_...
Wstyd się przyznać, ale straciłem kilka godzin na próbach niewłaściwego założenia kołnierza. Nawet ciężko mi to opisać. Jak już zrozumiałem błąd to bez odchylania pralki zajęło mi to kilka minut. Pralka działa, nie cieknie, tylko pojawił się kolejny problem, po wciśnięciu przycisku otwierania drzwi do oporu, trzeba czekać kilka sekund z wciśniętym przyciskiem...
Widać że cięgna są ok
Prawidłowa regulacja gaźnika, sprawdzenie przepustnicy (może jest luźna) i cięgna, ewentualnie nieszczelność uszczelniaczy wału.
Do tego najlepiej włożyć fiatowskie siłowniki ( oryginał do Seicento - koszt ok. 70zł ). Montuje się bezpośrednio do zamka.Żadnych cięgien , żadnych regulacji , cicho chodzi , żadnych problemów. I do tego obojętnie jaki sterownik. Całkowity koszt ok 170zł.
Na początek chciałem podziękować koledze Mariusz_ko za udostępnienie rysunku flanszy od strony skrzyni biegów - przydał się bardzo. :) No, ale do rzeczy - temat przeszczepu silnika w MF70 leżał ponad rok i nabierał mocy urzędowej. Dzisiaj dostałem weny i silnik założony. :) Przejściówka wału korbowego z 20 na 25 mm: https://obrazki.elektroda.pl/3588720600_...
A więc sprawa wyjasniona.Pisało na kompie błąd 109 Li.Okazało się że winny za ten błąd był transduktor po lewej stronie Li to links czyli lewy czujnik przy raminie kosza.Ramiona wariowały a teraz przy podwójnym koszu nastepuje samopoziomowanie a pojedyncze ramiona tez chodzą tak jak powinny.Sprawdziłem transductor czyli czujnik podając 24 volty na 1...
Uszkodzony regulator, nieodpowiednia lub źle zapięta sprężynka. Regulacja przez przełożenie sprężynki do innego otworu. Daj zdjęcie jak masz to popodpinane.
Kosiarka odpaliła po poprawnym ustawieniu cewki względem magneta. Luz musi wynosić 0.3mm. Po odpaleniu zauważyłem że nie działa regulacja obrotów. Po odkręceniu regulatora obrotów od gaźnika nie były założone cięgna. Czy wiecie może jak to złożyć tak aby działało cięgno regulacji obrotów. Załączam zdjęcie gaźnika i regulatora obrotów http://obrazki.elektroda.pl/5898168600_1...
Z przodu masz zawór poziomujący więc wystarczy wyregulować cięgnem od poziomującego wysokość kabiny .
Po 5 latach może membramka do wymiany, lecz to tylko jedna z możliwych przyczyn których może być wiele. Na początek czyszczenie gaznika , filtr powietrza swieca i sprężynki od regulacji obrotów pod obciążeniem(na cięgnach przy gażniku).
Komputer, albo zabawa cięgnami.
Nie ma serwisówek do Piaggio 50 cm3. Nie ma regulacji wydajności pompy. Można jedynie ustawić cięgno tak, aby przy zamkniętym gazie pokrywały się kreski na obudowie pompy i blaszki uchwytu linki.
Jeśli sprężyny w reglerze odśrodkowym są sprawne , to -trzeba zalać jego komorę odpowiednią ilością odpowiedniego oleju, lub jakiegoś jego odpowiednika/ oryginały są raczej niedostępne/. Po odpaleniu sprawdzić sprawność ruchową cięgien reglera-via przepustnica / wszystko musi płynnie chodzić , bez zacięć/. Po drodze , na jednej z prowadnic cięgna do...
KOLEGO ŻLE ZŁORZYLEŚ CIĘGNA któreś od regulacji siłowej ci się przesuneło i stąd takie coś niewiem skąd jesteś ale poszukaj w okolicy człowieka [starej daty dotyczy tych co pracowali kiedyś w POM -ah]sysem cięgien wewnątrz jest jak w C-360 LUB C-355i inne ZETOKRI -A u ciebie jest inne na zewnątrz bo masz płaską 'podłogę'nisz w 60 -ce.
Poluzowany któryś z siłowników master lub luźna beczka na cięgnie. Do przejrzenia i regulacji.
Czy będzie się obracać wokół własnej osi? Może cięgno na mimośrodzie? I silniczek do wycieraczek samochodowych? Tani z przekładnią, prosta regulacja prędkości?
Regulacja jest chyba tylko na jednej lince, tej którą przekłada ruch prawo lewo czyli wybór pozycji 1/2 a 3/4 i 5/wsteczny. Druga linka czyli przód tył regulacji nie ma.
możesz od strony radia albo zdjąć środkowe pokrętło pod nim jest 1 żaróweczka Chodzi o pokrętło regulacji prędkości obrotów wentylatora nawiewu (1,2,3) ?? sorki rypło mi się z golf III w golfie II musisz pociągnąć do siebie za dwa cięgna regulacji nawiewu i dopiero wychodzi cały panel odepnij wtyczkę od przełącznika prędkości silnika wentylatora i...
cięgno turbiny cięgno zamek wymienić cięgno
wymian oleju skrzynia naprawić wzmacniacz kraków overmax tablet włączać
odkurzacz xiaomi philips stacja parowa bojler
Uziemienie punktu rozdziału przewodu PEN na N i PE - czy jest konieczne? Element SMD z kodem 13X - identyfikacja i analiza