Trzeba zdjąć maskownice i sprawdzić, może silniczek zdechł, któryś kabel się przełamał, cięgno spadło, możliwości jest trochę.
Udało mi się wyjąć zamek. Pomierzyłem napięcie podczas zamykania i otwierania. Okazało się że prąd dochodzi. Zamówiłem używkę zamek. Wymieniłem i wszystko gra. Jakby ktoś miał problem z wyjęciem zamka to podaję opis jak to zrobić. Więc po zdjęciu tapicerki odchylamy piankę zabezpieczającą( wystarczy kawałek od zamka). Następnie odkręcamy 3 torksy na...
Jeżeli w tym samochodzie central działał i sytuacja opisana wystąpiła niejako samoczynnie po jakimś czasie urzytkowania , to przesunąl się siłownik w drzwiach kierowcy lub cięgno jeżeli zamek był dokładany. Drugi powod też możliwy , to jeden ze sterowników master ma sklejony styk sterujący . Obiawiaćsię to może własnie w ten sposób .Cześć powodzenia
Tu nie można nic poradzić, maluch jest najprostrzym autem do jakiego można założyć C.Z. jak zdejmiesz tapicerkę to siłownik montujesz pod zamkiem jak najniżej wyginasz cięgno (jeśli potrzeba) i przykręcasz do cięgna grzybka można też użyć orginalnych cięgien od Fiata uno i podpiąć pod czerwoną spinkę cięgna grzybka napewno Ci się uda.
Cięgno jest osobnym elementem. Można je wypiąć z kasety.
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
Witam Nie mogłem znaleźć odpowiedniego działu wiec tu, jeżeli źle trafiłem to przepraszam proszę o przeniesienie :) nabyłem we wrześniu cordobę I z braku zajęcia oraz zmęczony ciągłym otwieraniem wszystkich zamków, dzięki temu że gdzieś tam Tata przetrzymał zamek od wv b2 bodajże postanowiłem go zamontować u siebie. Zacząłem od przeglądu co mam w skład...
Trzeba zdjąć tapicerkę i sprawdzić cięgno zamek-kaseta możliwe iż zabezpieczenie nie trzyma i cięgno nie funkcjonuje prawidłowo.
Trzeba rozebrać drzwi, prawdopodobnie spadło cięgno zamka. Siłą tego nie naprawisz, bo cięgno zwalnia zapadkę w zamku.
Ostatnio wymieniłem sprężyny w ponad 20-letnim zamku antywłamanionym Gerda RIM 6000S. https://obrazki.elektroda.pl/4903749200_... Objawy wskazujące na konieczność wymiany sprężyn: - opadająca lub zbyt "miękka" klamka - zapadka (ten element który chowa się i wysuwa gdy naciskamy/zwalniamy klamkę) nie powraca samoczynnie do pełnego położenia...
Witam mam problem z zamkiem, cięgno bardzo ciężko chodzi i trzeba się siłować żeby odblokować drzwi (centralny zamek też nie daje rady), same cięgno od klamki chodzi lekko, pomoże jakiś smar? czy raczej wymienić trzeba zamek? Dodam że drzwi były wymieniane i mechanik "garażowiec" robił przekładkę podzespołów ze starych drzwi (przed tym zabiegiem chodziło...
Byłem u mechanika. Rozebrał hamulce poczyscil tłoczki i zaciski. Jest lepiej ale dalej coś obciera jak skręcam głównie w prawo. Nie mam już pomysłu co to może być. Koła się nie grzeją więcej też nie pali Spalanie miasto plus trasa 7 litrów. Silnik 1.8 benzyna. Teraz mam jednak następny problem z zamkiem maski. Kupiłem zamiennik jakieś dwa lata temu...
Czy jesteś pewny że prawe drzwi działały i przestały działać bez niczyjej ingerencji? Miałem jakiś zamek w vw ze jak było za mocno naciągnięte cięgno to były podobne objawy. I tak musisz rozebrać drzwi to to sprawdzisz.
Rozpadł się plastikowy element popychający cięgno od przycisku do właściwego zamka.
Problem zazwyczaj leży w drzwiach kierowcy gdyż ten zamek jest sterujący , a tu kontrola kabli w przelotce drwi , kontrola czy cięgno - linka do klamki jest sprawna (linka częsty przypadek w Passatach)
I siłownik z cięgnami, może być niesprawny lub zatarty. Nie ma tam czegoś takiego Zamek ma siłownik, a od zamka do klamki wewnętrznej prowadzi cięgno Bowdena.
Były dwa rodzaje zamków tzw. zwykły i z dodatkowym ryglowaniem, możliwe iż taki masz . Tylne drzwi podtrzymują w pamięci zapewne ryglowanie. Naciśnij dwa razy zamknij a następnie otwórz. Druga opcja zamknij wszystkie drzwi z kluczyka dwukrotnie przekręcając w prawo. Trzecia opcja zresetuj jeszcze raz akumulator (zwarcie klem 15 min ),a następnie zamknij...
Uszanowanie, jestem zmuszony zastosować w moim aucie VW Caddy uniwersalny sterownik centralnego ponieważ dokładam takowy zamek (zmiana zamków w drzwiach i bagażniku). Z drzwiami nie będzie problemów natomiast zamek klapy zastosowalem z VW tourana zwalniany silnikiem elektrycznym oraz klamkę z mikrostykiem z VW Sharan. Potrzebuje sposobu na to by po...
Witam po długiej nieobecności ale udało mi się właśnie odblokować nieszczęsne drzwi (po ok 3 latach !!!) Otóż problem polegał na tym, że cięgno od klamki zewnętrznej się zblokowało z powodu korozji i nie wracało na swoje miejsce !!!! i mocowanie się z klamką wewnetrzną nic nie dawało. Dopiero analiza zamka zapasowego dała mi odpowiedź co jest grane....
Od wewnątrz nie da się przesunąć przełącznika blokady umiejscowionego przy klamce, jest jakby naciągnięty w kierunku zamknięcia. Drzwi można otworzyć z klamki, a wtedy po otwarciu słychać jak zamek drzwi próbuje się kilkukrotnie zamknąć, widać, że jest to połączone z w/w przełącznikiem przy klamce. Ktoś ma jakiś pomysł Rozmontować i naprawić! Istnieje...
Przelotka to miejsce w jakim przewody do drzwi przechodzą z karoserii. Mogą być przełamane, brak styku we wtyczce, itp. Najlepiej będzie rozkręcić drzwi i sprawdzić czy dochodzą odpowiednie sygnały do zamka w drzwiach. Jeżeli elektrycznie okaże się O.K. problem będzie leżał w samym zamku. Jeśli jest też problem z otwieraniem od środka jak napisałeś,...
Nie było Były wersje Golfa 4 bez centralnego zamka i bez szyb elektrycznych. One nawet nie posiadały modułu komfortu pod licznikiem. W latach świetności "Golfa 4" montowałem centralne zamki do takich samochodów. Siłowniki przykręcało się do "blachy" i cięgno mocowało się bezpośrednio do "pręta" od "dzyndzla". ... i nie były to samochody z usterką centralnego...
Te zamki są sterowane elektrycznie ,jest możliwość że wiązka od wkładki została podmieniona /odcienta i tylko z pilota działa centralny zamek .A cięgno jest do otwierania z wewnątrz .
Przychodzi mi tylko jedno na myśl-regulacja cięgna klamki. Miałeś rację driver98, za dużo było cięgno wkręcone.
Uszkodzony zamek lub cięgno miedzy klamką a zamkiem trze po przewodach. Jak odłączysz zamek i będzie tak samo to szukaj przetartych przewodów.
Serdeczne dzięki za poradę. Czekam na sprężynę i biorę się do wymiany. Ale mam pytanie dlaczego to górne cięgno miałoby spaść?
Jeśli masz w klapie klamkę do otwierania to pewnie da się pokombinować, ale w fiestach jest chyba tylko zamek po którego przekręceniu klapa odskakuje. jedyne wyjście to wysterowanie dodatkowego siłownika pociągającego za cięgno zamka z kanału dodatkowego alarmu bo połączenie z zamkiem centralnym drzwi byłoby tu bez sensu.
Cześć, Mam dziwny problem z pralką Beko PWTV9646XM. Mianowicie pralka normalnie pierze, ale nie można w żadnym wypadku otworzyć drzwi. Myślałem, że problemem był zamek, więc go wymieniłem, ale problem pozostał. Gdy pralka kończy cykl wraz z napisem "END" nie odblokowuje zamka. Przekręcenie programatora na pozycję 0 również. Gdy ręcznie pociągnę za cięgno...
Witam. Czy mógłby ktoś mi powiedzieć jak zamontować centralny zamek w fiescie poprostu nie wiem jak zamontować ciegno które zamyka lub otwiera klamkę chodzi o mocowanie go przy klamce...... z góry dziekuje
Z tego co pamiętam to w tylnej klapie jest problem z tym że cięgno zamykające zamek można poruszyć tylko wtedy gdy w zamku jest kluczyk :( Tak więc żeby siłownik mógł zamknąć zamek należy odpiąć cięgno od wkładki. Robiłem to dawno i dokładnie nie pamiętam ale chyba tak to było;) Dodano po 1 Oczywiście wtedy kluczykiem nie można zamknąć klapy :(
Jest to samo. Odłączyłem zamek kierowcy-jest OK, i pozostałe działają po bezpośrednim podaniu masy. Wygląda zatem na usterkę sterownika zamka kierowcy, choć całość działa przy wciskaniu i wyciąganiu kołków... Dodam, że uszkodzony jest bęben zamka kierowcy, kluczyk nie daje się włolżyć, spróbuję go odpiąć od sterownika, to chyba właściwa droga. Dziekuję...
Zanim wymienisz zamek to sprawdź czy w kostce w słupku nie jest zielono, na koniec zamiast silniczka w zamku podłącz żarówkę 10W i zobacz czy świeci przy zamykaniu/otwieraniu. Możesz mieć też pogięte cięgno między dyblem a zamkiem przez co blokuje się i siłownik nie ma siły wypchnąć dybla.
Sprawdzić przekaźniki bezpieczniki Wygląda na to że cięgno zamka zablokowało się w pozycji zamkniętej Ewentualnie odkaczyc baterię na kilka chwil
No co o tym switchu? Steruje pompką. Jeśli dobrze pamiętam, to jest w siłowniku. Więc jeśli masz źle wyregulowane cięgno zamka, to efekt będzie en sam. I dalej stawiam na nieszczelność w układzie, skoro zamek musi kilka razy pompować. Przecież to łatwo sprawdzić.
witam może być jeszcze jedna przyczyna jeżeli masz centralny zamek poprostu mógł sie zapiec jakimś cudem siłownik w drzwiach co się często zdarza albo jakieś cięgno się urwało w zamku powodzenia w zdejmowaniu tapicerki od wewnątrz, nie jest to fajna sprawa pozdro
Czyli trzeba założyć, że zamek jest zepsuty i kupić zamek. Założyć na zamek cięgno i powinno być OK. Czy też problem tkwi w klamce ? Kluczyk przekręcając przesuwa cięgno w klamce. Jest to o tyle problem, że samochód już jest poza moim zasięgiem, bo to samochód córki i pojechała już, ale chciałbym sie przygotować na szybka akcję naprawy.
Innymi słowy wyreguluj cięgno wychodzące z mastera i podczepione pod oruginalne cięgno od zamka. Pozdrawiam.
Wymontowałem siłownik bez większych problemów. Jest on uszkodzony. Muszę wymienić go na nowy. Dzięki za pomoc! Dodano po 2 Nie ma możliwości awaryjnego otworzenia klapki wlewu paliwa, gdy siłownik jest zablokowany. Trzeba wymontować siłownik wraz z cięgnem, mocno ciągnąc go do góry, i wtedy klapka się otworzy. Cięgno można odłączyć od siłownika i zamykać...
Dzień dobry. W swoim Getzie z 2008r. mam zamontowany fabryczny centralny zamek na kluczyk. W drzwiach kierowcy nie ma siłownika jest tylko sterownik który steruje siłownikami w pozostałych drzwiach. Czy dobrze zrobię jeśli kupię dowolną centralkę + siłownik uniwersalny i podepnę się pod cięgno zamka w drzwiach kierowcy ? Druga sprawa to chciałbym mieć...
Wszystko zależy od tego co to za auto a konkretniej jak jest rozwiązany zamek w klapie.Jeżeli masz cięgno od guzika do zamka to niema większego problemu.Narka i powodzenia.
Jedyne cięgno jakie tam jest, to cięgno otwarcia zamka z klucza. Nie jest napięte. Zresztą wykonuje one dość spory ruch aby otworzyć zamek. Linki do klamek są ok. Co do drzwi, zależy w jakim trybie jest centralny zamek. Jeżeli w wygodnym otwierają się wszystkie drzwi. Jeżeli w antynapadowym, tylko drzwi kierowcy.
a co ci da SAVE jeści bez włożonego kluczyka do wkładki siłownik zamka nie otworzy!!!!!!!!!! SLAVE da jedynie to że jak włożysz kluczyk do zamka bagażnika to otworzysz pozostałe zamki, a jeśli otworzysz zamek pilotem to klapa i tak się nie otworzy bo wkładka zamka nie pozwoli na otworzenie zamka!!!!! no chyba że zrobi tak jak napisałem wyżej i odłączy...
Instalowałem normale siłowniki (klasyczne) ale trzeba się mocno napracować. Wyjmuje się zamek i cięgno siłownika struje bezpośrednio zamkiem ze względu na specyficzne fabryczne cięgno do ryglowania i otwierania drzwi.
Wywalasz plastikową osłonkę od spodu zamka i otwierasz maskę przesuwając cięgno w stronę kierowcy. Trochę wprawy i masz po 2 min otwartą maskę silnika.
Jak zerwiesz tapicerkę to lepiej naprawić niż ciąć, może to być tylko kwestia regulacji siłownika. Odepnij od niego cięgno zamka i sam siłownik poruszaj do góry i na dół, jeśli drzwi się zamkną a potem otworzą za każdym razem to usterka tkwi właśnie w regulacji. Dodano po 47 Oczywiście jest jeszcze sterownik zamka centralnego ale z tego co piszesz działa...
Z ostatniego Twojego postu wynika, że po prostu brakuje w tych drzwiach jednego lub dwóch cięgien, z tego, co pamiętam to rygiel jest zamontowany na krótkiej lineczce i z drugiej strony bezpośrednio podłączony jest do zamka, jedno cięgno od zamka jest podłączone do klamki wewnętrznej, drugie do klamki zewnętrznej i trzecie do mechanizmu wkładki, sprawdź...
Witam. Nie mogę otworzyć auta z pilota. Na pilocie świeci się dioda jak naciskam przycisk. Gdy przekręcę zamek w drzwiach to otwierają się tylko drzwi kierowcy. Gdy od środka pociągnę za cięgno to nie mogę otworzyć drzwi pasażera ani od środka ani z zewnątrz. Tylne drzwi otwierają się od środka... Reset robię na zapłonie i nic się nie dzieje.
W Pandzie akurat nie montowałem, ale w innych autach wielokrotnie, podpiąć się trzeba pod siłownik master z drzwi kierowcy, albo pod centralkę, siłownik zamocować gdzieś obok zamka klapy tak aby jego cięgno przesuwało zapadkę zamka.
Podejrzewam że masz możliwość otwarcia tylko elektrycznie jak w audi a6, jak wiązka w drzwiach się połamie to tak się to kończy bo nie idzie klamką wewnątrz otworzyć, próbuj jak kolega radzi a jak nie da rady to trzeba rwać brechą tapicerkę i jeśli mechanicznie nie uda się otworzyć za cięgno to można podać plus i masę na zamek ale żeby wiedzieć jak...
Pilotem zamknij i otwórz, później normalnie klamka. Jeśli to tylne drzwi to może blokada wewnętrznej klamki jest przesunięta. Jeśli to wszystko nie pomaga spadła linka czy cięgno między zamkiem a klamką. Drzwi otwarte więc w razie czego, nie będzie problemu z boczkiem.
zamek cięgno cięgno zamek drzwi cięgno turbiny
lexia sterowniki interfejsu spalać scania z16xe sterownik
grafik pracy excel grafik pracy excel
Tranzystor BDW84 - Czy posiada wbudowaną diodę? Przepalenie rezystora dmuchawy a brak prądu