Sprawdzić przekaźniki bezpieczniki Wygląda na to że cięgno zamka zablokowało się w pozycji zamkniętej Ewentualnie odkaczyc baterię na kilka chwil
Rozbierz drzwi wyciągnij zamek powypinaj cięgna i sprawdź czy działa prawidłowo, jeśli nie to zamek do naprawy. Czytaj co napisałem!
Trzeba zdjąć tapicerkę i sprawdzić cięgno zamek-kaseta możliwe iż zabezpieczenie nie trzyma i cięgno nie funkcjonuje prawidłowo.
Trzeba rozebrać drzwi, prawdopodobnie spadło cięgno zamka. Siłą tego nie naprawisz, bo cięgno zwalnia zapadkę w zamku.
kierunki czarno-biały i czarno-zielony praktycznie to podłapania wszędzie- w boczku,pod deską,pod osłoną kolumny,przy bezpiecznikach,krańcówki brązowo-biały w trójprzewodowej wiązce lampki w boczku kierowcy,siłowniki wystarcza uniwersalne-zamki chodzą lekko,a jak się zabrać-trzeba zdjąć tapicerki z drzwi,ułozyć instalację,przepchać wiązki do drzwi,przykręcić...
Jeżeli w tym samochodzie central działał i sytuacja opisana wystąpiła niejako samoczynnie po jakimś czasie urzytkowania , to przesunąl się siłownik w drzwiach kierowcy lub cięgno jeżeli zamek był dokładany. Drugi powod też możliwy , to jeden ze sterowników master ma sklejony styk sterujący . Obiawiaćsię to może własnie w ten sposób .Cześć powodzenia
Ponownie zamontuj fabryczny przełącznik-aktywator sterowany cięgnem z zamka w drzwiach kierowcy, przywróć fabryczną instalację do pełnej funkcjonalności a następnie zainstaluj siłownik (slave) w drzwiach kierowcy i podłącz go (jako jedyny) do nowej centralki z pilotem. Pozostałe drzwi samochodu "zamknie" oryginalny zamek.
Pomogło nasmarowanie wnętrza drzwi smarem tzn. cięgna , zamki , siłowniki itp.
Mam problem ze swoim BMW E36 sedan z 1993 roku. Kupiłem samochód z zatrzaśniętymi drzwiami (wszystkie oprócz drzwi pasażera, w których w ogóle nie działa elektryka). Kluczyk nie przekręcał się w zamku, więc postanowiłem zdjąć boczek drzwi od środka. Otworzyłem drzwi, ale nadal mam problem z dwoma tylnymi drzwiami, które się nie odblokowały. Czy istnieje...
Udało mi się wyjąć zamek. Pomierzyłem napięcie podczas zamykania i otwierania. Okazało się że prąd dochodzi. Zamówiłem używkę zamek. Wymieniłem i wszystko gra. Jakby ktoś miał problem z wyjęciem zamka to podaję opis jak to zrobić. Więc po zdjęciu tapicerki odchylamy piankę zabezpieczającą( wystarczy kawałek od zamka). Następnie odkręcamy 3 torksy na...
W picanto wszystkie siłowniki są sterowane z zamka kierowcy i jak ten szwankuje to wszystkie. Rozbierz tapicerke ściąg folie i zobacz na cięgno od siłownika centralnego zamka bo pewnie się poluzowało
Ale tam nie ma możliwości ryglowania. To nie są drzwi boczne. Przecież to tylna klapa, nie ma tam żadnego mechanicznego cięgna. Zamek jest w pełni elektroniczny i gdy się zatrzaskuje, to poza śrubokrętem, jedyna możliwość otwarcia to podanie sygnału napięciowego, otwierającego zamek. Klamki nie ma - to tylko switch. Centralny jest zamknięty -> przyciśnięcie...
Jeżeli kluczyk się obraca prawo/lewo bez oporów i o taki sam kąt w obie strony, to winą jest rozłączone cięgno. Sam zamek może okazać się dobry.
Trzeba zdjąć maskownice i sprawdzić, może silniczek zdechł, któryś kabel się przełamał, cięgno spadło, możliwości jest trochę.
Witam. Chyba nigdy nie robiłem w takim samochodzie, ale winne są na pewno drzwi kierowcy, dokładnie zamek. Jeżeli nie zamknie się zamek kierowcy, to otwiera resztę drzwi. Trzeba rozebrać drzwi, pościągać wszystkie cięgna z zamka i zobaczyć, czy zamek będzie się zamykał. Jeżeli dalej to samo, to winny zamek raczej nie do naprawienia, ponitowane, kupić...
wystarczy,że w jednym i zamek będzie głupiał,rozbierz drzwi,cięgno siłownika będzie podpięte pod oryginalne za pomocą kostki łaczeniowej,popuść ją i wypośrodkuj skok siłownika[switcha wewnątrz]
Zobacz zdjęcie zamka na internecie a sam do tego dojdziesz gdzie to jest zaczepione lub odkręć zamek
Rozebrać boczek, przesmarować cięgna, zamki.
Poluzowało się połączenie siłownika z cięgnem zamka w drzwiach kierowcy ,dlatego słychać działający siłownik a nie działa zamek.W najgorszym razie urwane ucho siłownika lub cięgno.
A czy w tych drzwiach szyld (to co upiększa otwory na klamkę i wkładkę) nie jest taki większy i po odkręceniu jest dostęp do połączenia zamka z popychaczami/cięgnami dodatkowych bolców?
rocznika Ci nie podam bo nie wiem siłowniki w aucie reagowały ale tak jakby za słaby impuls Jeżeli masz wątpliwości jak podłączyć lub coś nie działa, to możesz zamontować dodatkowy siłownik w drzwiach kierowcy sterowany bezpośrednio z montowanej centralki zamka i "mechanicznie" popychać cięgno zamka odpowiedzialne za ryglowanie. ... resztę "załatwi"...
Aby dostać się do switha w zamku musisz: - zdjąć plastik tylnej klapy (jest na zatrzaskach) - odłączać złączkę wiązki elektrycznej przy zamku - wymontuj zamek (3 torxy + zdjęcie cięgna) i zobacza co się dzieje z włącznikiem. - jeżeli nic się nie da zrobić to trzeba kupić nowy zamek - 170zł w ASO
podłącz siłownik w drzwiack kierowcy do cięgna zamka i do "centralki alarmu" sterowanie zamkiem to na pewno działa :)
Pod tapicerke możesz dać gąbke samoprzylepną o grubości 1cm jak i pod cięgna zamka czy klamki. Nr aukcji 876742839.
Zdejmujesz tapicerkę, odpinasz cięgna od klamki i bębenka. odkręcasz zamek, wyjmujesz, odkręcasz siłownik. Jak pamiętam to nie ma tam siłownika elektropneumatycznego z cewką, tylko zwykły siłownik z silniczkiem.
Zasilanie ze skrzynki bezpieczników z fioletowego przewodu 2,5 mm2 przez bezpiecznik 15A, masa z nadwozia tylko solidna np. śruba M6 mocująca wiązkę pod zegarami. Rozbierasz tapcerki drzwi, wciagasz wiązkę 5 przewodów do drzwi kierowcy przez gumowy przepust, do pozostałych drzwi po 2 przewody.Mocujesz siłowniki przód : pionowo w dolnej części pod zamkiem....
Jeśli masz w klapie klamkę do otwierania to pewnie da się pokombinować, ale w fiestach jest chyba tylko zamek po którego przekręceniu klapa odskakuje. jedyne wyjście to wysterowanie dodatkowego siłownika pociągającego za cięgno zamka z kanału dodatkowego alarmu bo połączenie z zamkiem centralnym drzwi byłoby tu bez sensu.
Czy jest możliwość ponownego założenia cięgna, czy trzeba wymieniać cały zamek?
Ja w lt35 (sprinter) demontuje kasetę zamka rozprostowuję oryginalną blaszkę do zaczepienia oryginalnego siłownika i za zgięciem wiercę otwór fi3,5 i za ten otwór zaczepiam cięgno siłownika uniwersalnego (najlepiej zastosować siłowniki 6kg, 3,5kg też dadzą radę, ale trzeba dobrze "rozruszać" kasetę zamka i linkę cięgna). W drzwiach odsuwanych powiększam...
No co o tym switchu? Steruje pompką. Jeśli dobrze pamiętam, to jest w siłowniku. Więc jeśli masz źle wyregulowane cięgno zamka, to efekt będzie en sam. I dalej stawiam na nieszczelność w układzie, skoro zamek musi kilka razy pompować. Przecież to łatwo sprawdzić.
Tu nie można nic poradzić, maluch jest najprostrzym autem do jakiego można założyć C.Z. jak zdejmiesz tapicerkę to siłownik montujesz pod zamkiem jak najniżej wyginasz cięgno (jeśli potrzeba) i przykręcasz do cięgna grzybka można też użyć orginalnych cięgien od Fiata uno i podpiąć pod czerwoną spinkę cięgna grzybka napewno Ci się uda.
I siłownik z cięgnami, może być niesprawny lub zatarty. Nie ma tam czegoś takiego Zamek ma siłownik, a od zamka do klamki wewnętrznej prowadzi cięgno Bowdena.
Peugeot jest trudny w porównaniu z Oplem lub jakimś tam Golfem.Jak chcesz mieć rosto to zamontuj dodatkowy silniczek,który wysteruje cięgno zamka i sterownik skonfiguruj do sterowania tym silnikiem.
W zaznaczonym miejscu nie ma żadnego elektromagnesu, tam jest zwykły przycisk pod gumową osłoną. Elektromagnes to jest w siłowniku, który jest przez ten przycisk załączany i odciąga cięgno zamka, otwierając bagażnik. Nie masz w kabinie przycisku do otwierania bagażnika (albo na pilocie)? To by wyeliminowało usterkę samego przycisku. To jest kombi czy...
No jasne , podłaczasz się kostką do po poziomych cięgien tuż przy zanku i chodzi bezproblemowo.
Oryginalnie są specjalne wsporniki z blachy pod siłowniki centralnego zamka. W drzwiach są pod te wsporniki gotowe otwory. Spróbuj gdzieś to podejrzeć, bo to jest bardzo pomocne. Szczególnie kłopotliwe jest ustawienie siłowników w tylnych drzwiach, ponieważ potrzebna jest tam dość duża siła i trzeba starannie wyregulować cięgna zamków. Może okazać się,...
Jest jakis inny sposob otwarcia maski niz za pomoca linki z wewnątrz auta? Zapomnialem ze odczepilem cięgno od zamka i zatrzasnalem maske, jesli ktos ma jakis pomysl niech pisze...
Nie mogę otworzyć drzwi przednich prawych .Klamki teoretycznie działają, wszystkie linki cięgna chodzą, ale zamek nie reaguje. Prawdopodobnie zapadka która jest w drzwiach zablokowała się. Nie mogę zdjąć tapicerki, więc czy jest możliwość dostania się do zamka inną drogą? Czy udało się otworzyć drzwi albo zdjąć poszycie drzwi bez ich otwierania? Pozdrawiam...
Tak jak w temacie od strony kierowcy w wnętrzu, drzwi nie chcą się otworzyć muszę otworzyć szybę aby otworzyć auto zewnętrzną klamką. Przy próbie otworzenia z wewnątrz słychać jakiś mechanizm w drzwiach. I co więcej zrobiłeś żeby dowiedzieć się co jest uszkodzone? Zdejmij tapicerkę drzwi i poszukaj co jest nie tak, klamka, cięgno, zamek. Nikt Ci powie...
Uszkodzony zamek lub cięgno miedzy klamką a zamkiem trze po przewodach. Jak odłączysz zamek i będzie tak samo to szukaj przetartych przewodów.
Rozpadł się plastikowy element popychający cięgno od przycisku do właściwego zamka.
Innymi słowy wyreguluj cięgno wychodzące z mastera i podczepione pod oruginalne cięgno od zamka. Pozdrawiam.
a co ci da SAVE jeści bez włożonego kluczyka do wkładki siłownik zamka nie otworzy!!!!!!!!!! SLAVE da jedynie to że jak włożysz kluczyk do zamka bagażnika to otworzysz pozostałe zamki, a jeśli otworzysz zamek pilotem to klapa i tak się nie otworzy bo wkładka zamka nie pozwoli na otworzenie zamka!!!!! no chyba że zrobi tak jak napisałem wyżej i odłączy...
Dopinasz się z nowym siłownikiem do istniejącej instalacji centralnego zamka, przy znalezionej centralce, lub przy drzwiach, tam gdzie siedzi już taki podobny siłownik. Centralny otworzy i zamknie > przekręci kluczyk za Ciebie. Dorabiasz sobie własny włącznik do otwierania gdy siłownik będzie tylko coś wciskał- tylko otwierał. To tak jak dodatkowy kanał...
jak prawidlowo wyregulowac skok siłownika względem cięgna.
Zdejmij tapierke i wszystko masz na wierzchu ,prawdopodobnie rozpieło się któreś cięgno.
Zdemontuj kanapę dolną siedziska tylnego, przednie fotele do przodu, i torx 20 w rękę, śrubokręt krzyżakowy ph1 i płaski śrubokręt albo łyżki łaskie cienkie plastikowe pomogą ci zdemontować tapicerkę drzwiową; potem cięgna zobaczysz od zamka to wypnij je i spróbuj otworzyć.
No więc zrobione. Kilka porad na świeżo: 1) narzędzia to: - dwa imbusy - wkrętak krzyżak duży i mały - wkrętak płaski - taśma papierowa do malowania wąska 2) faktycznie trzeba zabezpieczyć górne rygle taśmą. 3) nie słuchajcie fachowców od zamków, że jego konstrukcja to prawie jak prom kosmiczny. No to zaczynamy: - odkręcamy 4 wkręty od lica drzwi które...
Złożyć tylne siedzenie ściągnąć tapicerkę i pociągnąć za cięgno.
Dobrze. Czyli z alarmu zamek działa, otwiera się z kluczyka, ale nie zamyka. I to jest jedyny problem? Więc zdejmij tapicerki z drzwi, poluzuj beczki na cięgnach zamka i siłowniki ustaw tak, by nie dochodziły do samego końca swojej pracy w położeniu otwórz. Po prostu ustaw je po środku swojego ruchu ( na otwartych zamkach i poluzowanych beczkach, wsuń...
Przelotka to miejsce w jakim przewody do drzwi przechodzą z karoserii. Mogą być przełamane, brak styku we wtyczce, itp. Najlepiej będzie rozkręcić drzwi i sprawdzić czy dochodzą odpowiednie sygnały do zamka w drzwiach. Jeżeli elektrycznie okaże się O.K. problem będzie leżał w samym zamku. Jeśli jest też problem z otwieraniem od środka jak napisałeś,...
Z tego co pamiętam to w tylnej klapie jest problem z tym że cięgno zamykające zamek można poruszyć tylko wtedy gdy w zamku jest kluczyk :( Tak więc żeby siłownik mógł zamknąć zamek należy odpiąć cięgno od wkładki. Robiłem to dawno i dokładnie nie pamiętam ale chyba tak to było;) Dodano po 1 Oczywiście wtedy kluczykiem nie można zamknąć klapy :(
A jeśli chodzi o centralny zamek to sprawdź cięgna które zamykają zamki i wyreguluj jeżeli sie nie zamykają
Te zamki są sterowane elektrycznie ,jest możliwość że wiązka od wkładki została podmieniona /odcienta i tylko z pilota działa centralny zamek .A cięgno jest do otwierania z wewnątrz .
Cięgno jest osobnym elementem. Można je wypiąć z kasety.
KIedyś instalowałem u siebie w Poldku. Pionowo po przyciskiem blokady dzwi, przykręcane do użebrowania dzwi. Cięgno centralnego zamka zamocowane do cięgna przycisku blokady. Siłowniki 5-cio kilogramowe. Chodziło bez pudła ponad 4 lata - póżniej spzedałem autko. Powodzenia
Prawdopodobnie któryś zamek niedomyka bardzo często wystarczy wyczyścić i przesmarować cięgna
Problem taki, że zamek sprawny, a można go tylko otworzyć poprzez awaryjne cięgno. Po odłączeniu zasilania również nie odblokowuje drzwi.
Nie napisałeś co to za auto, ale jak masz jakieś narzędzia i miejsce do pracy to spokojnie powinieneś z przezbrojeniem drzwi sobie poradzić. Najwyżej ułamiesz ze 2 spinki w tapicerce. Szyba się sama mniej więcej ustawi, składasz na lekko luźnych prowadnicach i patrzysz jak chodzi. Kłopotliwe może być jej wyczepienie z mechanizmu podnoszenia. Są różne...
Zdjąć tapicerkę , rozbić obudowę zamka, przesunąć cięgno otwierania :D
Jak zerwiesz tapicerkę to lepiej naprawić niż ciąć, może to być tylko kwestia regulacji siłownika. Odepnij od niego cięgno zamka i sam siłownik poruszaj do góry i na dół, jeśli drzwi się zamkną a potem otworzą za każdym razem to usterka tkwi właśnie w regulacji. Dodano po 47 Oczywiście jest jeszcze sterownik zamka centralnego ale z tego co piszesz działa...
Wszystko zależy od tego co to za auto a konkretniej jak jest rozwiązany zamek w klapie.Jeżeli masz cięgno od guzika do zamka to niema większego problemu.Narka i powodzenia.
Wystarczy komplecik z siłownikami uniwersalnymi 3,5 kg. kosztuje 70 zł. Trzeba tylko dobrze dopasować cięgna. Jakbyś był zainteresowany daj znać.
Z ostatniego Twojego postu wynika, że po prostu brakuje w tych drzwiach jednego lub dwóch cięgien, z tego, co pamiętam to rygiel jest zamontowany na krótkiej lineczce i z drugiej strony bezpośrednio podłączony jest do zamka, jedno cięgno od zamka jest podłączone do klamki wewnętrznej, drugie do klamki zewnętrznej i trzecie do mechanizmu wkładki, sprawdź...
Dzień dobry. W swoim Getzie z 2008r. mam zamontowany fabryczny centralny zamek na kluczyk. W drzwiach kierowcy nie ma siłownika jest tylko sterownik który steruje siłownikami w pozostałych drzwiach. Czy dobrze zrobię jeśli kupię dowolną centralkę + siłownik uniwersalny i podepnę się pod cięgno zamka w drzwiach kierowcy ? Druga sprawa to chciałbym mieć...
śćiągnij tapicerke odłącz kostke i sprawdz napięcie po przekręceniu kliuczyka w dzwiach kierowcy jak bedzie to odepnij go od zamka zobacz z jakim oporem chodzi ćięgno zamka ale przewaznie siadają śilniczki odpięcie jego całkowićie spowoduje utrate sterowania reszty dzwi zamknij i otwórz...
Te klamki mają osobne cięgna.
Jedyne cięgno jakie tam jest, to cięgno otwarcia zamka z klucza. Nie jest napięte. Zresztą wykonuje one dość spory ruch aby otworzyć zamek. Linki do klamek są ok. Co do drzwi, zależy w jakim trybie jest centralny zamek. Jeżeli w wygodnym otwierają się wszystkie drzwi. Jeżeli w antynapadowym, tylko drzwi kierowcy.
W Pandzie akurat nie montowałem, ale w innych autach wielokrotnie, podpiąć się trzeba pod siłownik master z drzwi kierowcy, albo pod centralkę, siłownik zamocować gdzieś obok zamka klapy tak aby jego cięgno przesuwało zapadkę zamka.
Sprawdź, czy siłowniki pracują po odpięciu cięgien od zamków?
To ścięgno nie montujesz do klamki tylko do ramienia zamka.
Cięgno pewnie jest od awaryjnego otwierania zamka np. przy braku prądu. Co do wymiany rygla na pewno da się sprawdzić czy jest uszkodzony czy nie tylko trzeba wiedzieć jak go sprawdzić i czy np. uszkodzony Rygiel nie uszkodził coś jeszcze np. moduł sterujący. Co do serwisów fabrycznych oni mają procedury napraw i muszą się ich trzymać i np. jak mają...
Siłownik musi być równolgle z cięgnem od zamka potem zostaje już tylko profilowanie drutu od centralnego i skręcenie nic trudnego. Ważne żeby szyba przy opuszczaniu nie haczyła o żaden element. POZDRAWIAM
Jak ci switch trzyma na zwarciu to jest masa.To chyba logiczne.Odepnij masę od mastera i zobacz czy ruszy z pilota.Jak ruszy to coś ci nie poszło z ustawieniem cięgna.
Zobacz na kable. przy przeciąganiu mogła się izolacja kabla przedrzeć lub nożykiem naciął izolacje na kilku kablach lub jest źle ustawione cięgno od zamka i siłownika ( to prędzej)
Sprawa załatwiona.Przepalony bezpiecznik przed sterownikiem oraz luźny przewód +12V.Ogólnie zacząłem sprawdzanie usterki od rozebrania tapicerki drzwi bo chciałem sprawdzić czy cięgno od zamka dobrze porusza głównym "stycznikiem".Trochę czasu zajęło zdjęcie rączki podnoszenia szyby.Sterownik schowany był koło progu pod plastikową osłoną.Dodatkowo powiem,że...
Też walczyłem z centralem w Volvo, z tym że w modelu 340. Jako takiej centralki nie ma (tzn. jest ona zabudowana w niby-siłowniku w drzwiach kierowcy). Dżinks który jest zamocowany do cięgna zamka ma za zadanie mechanicznie nacisnąć trzy microswich'e w obudowie siłownika, przekaźnik odpowiednio przełącza impulsy na pozostałe troje drzwi (tam są normalne...
Bez problemu, zdejmij klamki z przodu, łatwiej kostke przykręcić do cięgna.
Zamek można założyć bez żadnego problemu.Potrzebujesz sterownika i siłowników uniwersalnych za grosze. Mają cięgna i paski montażowe w kompletach ,poradzi sobie każdy jak się przyłoży,.To bardzo prosta czynność,ale trochę dłubaniny,bo trzeba zdejmować tapicerki. Ja bym nie rezygnował,bo może centralny jest ,ale nie działa. Popatrz od wewnątrz ile przewodow...
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
Witam. Muszę zamontować cięgno od siłownika do zamka centralnego. Zaczepiam je w siłowniku i gdzie w drugim końcu, bo nie bardzo wiem gdzie. Pozdrawiam.
napotykałem na duży opór ruszając cięgnami i tego problemu należy się pozbyć. Alarm zostaw w spokoju bo w nim przyczyny narazie nie widzę. (nie może być dużego oporu na cięgnach)
Co to za buda? Sedan? Kombi? Śrubki masz tylko pod uchwytem od zamykania, reszta wciskana. Podeślij fotkę tego zamka, tam są takie sprytne cięgna i zapadka. Jak coś, to mam taki nowy zamek, cena 50zł: robertfox(at)poczta.onet.pl
A smar nie jest gabka :) wiec nawet jak upchasz go wiecej to i tak zrobi sie luz i bedzie to samo. Wcale nie pisałem że chodzi mi o "smar". Przed chwilą dostałem na prv wiadomość od mukade z linkiem do wątku w którym ktoś napisał jak to robią w Essa. Ota krótki cytat z tamtej wypowiedzi: ciągliwy i nigdy nie wysychający glut na dzwoniące cięgna, zamki,...
żadnej reakcji ze strony centralnego zamka czy może drgnie cięgno wystające przy szybie
Poszycie drzwi , prowadnica zamka ( jedna po prawej ) i poodpinać dwa cięgna dopiero cały zamek wyjmiesz. Siłownik jest ( czarna skrzynka) przykręcony na dwa wkręty do zamka. Do wymiany cały siłownik bo samego silniczka nie dostaniesz , poszukaj w sklepach z używkami . Na allegro są zamki z siłownikami po 100zł.
Problem zazwyczaj leży w drzwiach kierowcy gdyż ten zamek jest sterujący , a tu kontrola kabli w przelotce drwi , kontrola czy cięgno - linka do klamki jest sprawna (linka częsty przypadek w Passatach)
Ha zrobione i działa! Więc dla zainteresowanych co i jak trzeba zrobić aby wyjąć całe wnętrze drzwi bez wyjmowania bębenka zamka - zaślepki. Zdjąć poszycie, odczepić wszystkie linki oraz złączki, odkręcić szybę i podnieść do góry, odkręcić śruby mocujące wspornik do drzwi, odciągnąć klamkę i wyczepić z niej linkę która idzie do zamka, odkręcić zamek,...
Wygodnie jest kupić sobie siłowniki, w których jest obrotowa głowica (element przez który przepycha się ciegno). Ułatwia to montaż. Do aut nowych spokojnie wystarczą siłowniki o uciągu 3,5 kg. Do polonezów faktycznie polecane są siłowniki 6 kg, szczególnie do tyłu. Ważne jest tylko by siłownik z cięgnem pracowały w jednej linii i w jednej linii z oryginalnym...
Witam mam problem z zamkiem, cięgno bardzo ciężko chodzi i trzeba się siłować żeby odblokować drzwi (centralny zamek też nie daje rady), same cięgno od klamki chodzi lekko, pomoże jakiś smar? czy raczej wymienić trzeba zamek? Dodam że drzwi były wymieniane i mechanik "garażowiec" robił przekładkę podzespołów ze starych drzwi (przed tym zabiegiem chodziło...
jedną z przyczyn może być regulacja cięgna centralnego zamka (ja tak miałem), inne przyczyny to przetarty przewód na ktorym idzie impuls otworz/zamknij - zwiera do masy i dzieje sie o czym piszesz, może być wina samej centralnki sterującej ewentualnie jeśli siłownik miał ciężkie życie po przez niefachowy montaż (silnik ciężko pracował) to może być nadtopiona...
zgodnie ze wszystkimi sugeruję ustawić master bądz wyprostować cięgnio od niego bo sprężynuje jak zamek za cięzko pracuje i w ustawionym czasie nie nadąża przełączyć cięgna narazie
Podłącz siłowniki do sterowania z alarmu ale nie podpinaj ich jeszcze pod cięgien i zobacz czy chodzą. Jeżeli chodzą to znaczy że albo ciężko działają zamki albo cięgna są źle wyprofilowane. Do az3 wystarczy bezpiecznik 10 A.
To się robi inaczej. Są zamki z wkładką patentową, montowane w pancerzu bramy. Taki zamek jest połączony cięgnem ze sprzęgłem bramy i w przypadku braku zasilania, wysprzęglasz ją kluczem i podnosisz ręcznie. Po zamknięciu, sprzęgło się zapina i brama jest z powrotem zablokowana. Z doświadczenia powiem, że kiedy jest potrzeba awaryjnego otwarcia bramy,...
Jest tak zrobione. Do przewodu od kierunkowskazów połączone są dwa a do nich diody w koszulce. U mnie w aucie jest centralny zamek ale sterowany z kluczyka (z wkładki). Przekręcając kluczyk lub rygiel wewnątrz w drzwiach kierowcy zamykane/otwierane są wszystkie inne. Swoją drogą bardzo dziwne, w każdych drzwiach oprócz kierowcy jest siłownik z motorem...
Czyli trzeba założyć, że zamek jest zepsuty i kupić zamek. Założyć na zamek cięgno i powinno być OK. Czy też problem tkwi w klamce ? Kluczyk przekręcając przesuwa cięgno w klamce. Jest to o tyle problem, że samochód już jest poza moim zasięgiem, bo to samochód córki i pojechała już, ale chciałbym sie przygotować na szybka akcję naprawy.
2 drogi rozwiązania: - specjalny siłownik do otwierania drzwi bez klamek - duży koszt - zwykły siłownik 3 lub 6kg w zależności jaki pociągnie Podpięcie - w linkę otwierającą klapę od wewnątrz auta - montaż w klapie bagażnika w pobliżu zamka (podpiety do cięgna jakie wychodzi z zamka). Pozdrawiam
Instalowałem normale siłowniki (klasyczne) ale trzeba się mocno napracować. Wyjmuje się zamek i cięgno siłownika struje bezpośrednio zamkiem ze względu na specyficzne fabryczne cięgno do ryglowania i otwierania drzwi.
Pierwsze primo: sprawdź przewody pomiędzy słupkiem i drzwiami. Drugie primo: niestety demontaż tapicerki drzwi i sprawdzanie czy mamy napięcie na przewodach. Pozostaje jeszcze opcja że masz dokładany siłownik i po prostu odkręciło się cięgno. Można to sprawdzić stetoskopem bez demontażu poszycia drzwi :-)
Nie wypadnie, bo jest zagniecione na sprężynce cięgna
zamek cięgno cięgno zamek drzwi cięgno turbiny
silnik dymić biały schemat ideowy zasilania automat świateł dziennych
kemppi mastertig 3500w kemppi mastertig 3500w
Wyciek płynu chłodniczego w silniku 3.0 TDI - przyczyny i diagnostyka Peugeot Geopolis 125cc - problem z obrotami silnika