-regulacja gaźnika -dysza w gaźniku -system kontroli oleju
W taki to oto sposób ustawiamy i regulujemy gaźniki w chińskich czterokołowcach,nie na czuja. (...) należy skręcić gaźnik i śrubkę regulującą skład mieszanki wkręcamy delikatnie do oporu a następnie wykręcamy ją 1,5 obrotu. Regulacją gaźnika w żaden sposób tego nazwać nie można i jak najbardziej "na czuja", bo do regulacji jest potrzebny wakuometr...
1-1/4 to zalecane przez Walbro nastawy początkowe. Przypomnę jednak, że celem regulacji gaźnika jest osiągnięcie obrotów minimalnych i maksymalnych, zalecanych przez producenta silnika. Dodatkowo istotne jest zachowanie kultury pracy silnika (płynne wchodzenie i schodzenie z obrotów, równomierna praca na biegu jałowym itp). W związku z tym finalne nastawy...
Na początek regulacja gaźnika. Dysza była zmieniona w gaźniku po zmianie cylindra? Filtr oryginał czy stożek? Czy motorek chodził wcześniej dobrze czy problem pojawił się po zmianie cylindra?
Na sprawdzeniu drożności kanałów, dysz, poprawności działania zaworu komory pływakowej i w końcu regulacji gaźnika. Należy się także przyjrzeć montażowi gaźnika do silnika, czy nie ma zasysanego “fałszywego powietrza”
Gaźnik po remoncie był wyregulowany? Nie pisałeś o przeprowadzonej regulacji dysz gaźnika, a to podstawa po remoncie. Sam pisałeś że ma teraz o wiele lepsze sprężanie. A przy lepszej kompresji po remoncie silnik wytwarza także większe podciśnienie, wszystko razem prowadzi do lepszego wymieszania paliwa z powietrzem. Lepsze odparowanie paliwa, czyli...
Witam. Śruba nr 1 ustala dolne polożenie przepustnicy; 2 reguluje skład mieszanki paliwowo-powietrznej; 3 dysza. 1 i 2 służą do regulacji gaźnika a dysza jest wkrecona do oporu .Jeszcze jest iglica stożkowa w przepustnicy regulujaca sie zapinką(drugie wycięcie od góry).1 i 2 musza być dobrze zgrane ze soba i bedzie wszystko dobrze chodziło.Moja MF pracuje...
Paliwo w gaźniku jest, odkręć spust i zobacz, jak jest to dysza w gaźniku zatkana, jak nie ma to pływak źle ustawiony.
Przydały by się informacje tez o stopniu skompletowania silnika węże podciśnienia itp. Dobre zdjęcie silnika od przodu wystarczy. Pierwsza sprawa to rozrusznik. Musisz go założyć. Tzn. najłatwiej spiąć ze skrzynią silnik. Następnie musisz zasilić cewkę, rozrusznik. Kiedy rozrusznik zacznie kręcić sprawdzasz iskrę na wszystkich świecach. Od tego zacznij...
Może - o ile masz silnik 4T (czterosuwowy) - czyli taki, który te zawory ma. Z tego co się orientuję te Peugeoty mają silniki 2T, ale ciężko się doczytać czy wszystkie... Przyczyn może być masa... Paproch w cylindrze, świeca, kompresja, dysza, regulacja gaźnika, awaria układu zapłonowego... Zacząłbym od sprawdzania tego co sprawdzić najłatwiej. Paproch...
Podstawowa regulacja gaźnika. Dysza wolnych obrotów, czyli standardowy problem. I po kłopocie. A jak nie, to sprawdź stan silnika.
Odświeżam post. Może ktoś wie jaka powinna być dysza główna aby gaźnik prawidłowo chodził? Czy trzeba wykonywać jeszcze inne operacje np, wymiana iglicy, regulacja pływaka, wymiana pozostałych dysz?
Zanim zaczniesz regulować dysze napisz tu nam jakie sa objawy, bo np. moze byc zatarty tłok. A wtedy krecenie dyszami nic nie pomoże. Na tym forum jest przynajmniej kilka postów o kalibracji dysz. Wystarczy poszukać.
Ja bym zaczął od wyjęcia i przeczyszczenie gaźnika. Regulowałeś gaźnik? Może łapie jakieś lewe powietrze? U mnie kiedyś odkręciła się dysza.
Myślę, że pomoże staranne czyszczenie gaźnika (głównie dysz) i ewentualna regulacja.
Wiec tak rozebrałem gaźnik i oprócz pływaka nie ma nic w komorze pływakowej. Zero regulacji. Jest jeszcze dysza główna która owszem ma sporą dziórkę. Wsadziłem drucik i jutro sprawdzę jak się zachowa. Gaźnik nie posiada regulacji na iglicy. Jedyna regulacja to zmiana dyszy. Dzisiaj niestety dopadla mnie niespodzianka. Jechałem na pedałach. (Bo zapomniałem...
Witam. Na 99% taki efekt daje zabrudzona dysza główna gaźnika. Ale też może być lewe powietrze,
no i o to chodziło, że to gaźnik jest a nie wtrysk. Do sprawdzenia\regulacji gaźnik - dysza wolnych obrotów w szczególności. Oczywiście jak WN sprawne.
Kolego Rocketboy94 ! Tą gumę można całkiem zdjąć i nie będzie żadnej, poza zmianą "głosu", reakcji. Nic przed gaźnikiem nie wpłynie w tak opisany sposób na pracę silnika. Ustawienie (iglica) i regulacja doświadczalna gaźnika śrubką składu mieszanki - może nawet się nieco wykręciła sama; przedmuchanie dysz; uszczelka pod gaźnikiem na styku z cylindrem;...
Jeżeli stosuje się sportowy tłumik, to gaźnik wymaga regulacji włącznie z wymianą dysz lub nawet całego gaźnika na sportowy.
Witam. A po wymianie gaźnika była regulacja? Bo wychodzi jakby dysza H była źle ustawiona.
Myślę że masz tu standardowy problem związany ze strojeniem gaźników przez chińskich producentów. Zazwyczaj to źle ustawiony poziom pływaka, albo dysza główna za mała. Regulacja iglicą ma znaczenie tylko w połowie otwarcia przepustnicy.
To co zaznaczyłeś strzałką to regulacja jednej z przepustnic - nie pamiętam czy od gazu czy od gaszenia kosiarki. To co zaznaczyłem to nie regulacja tylko dysza, przeczytaj dokładnie co napisałem. Widzę że nie chciało Ci się nawet dokładnie sprawdzić. Kranik możesz sprawdzić podłączając paliwo do gaźnika z jakiegoś osobnego zbiorniczka, np. butelki.
Czy sprawdziłeś poprawność ustawienie rozrządu, podmieniałeś moduł, gaźnik (stosowne regulacje, udrożnienie dysz) i świecę. Poszukaj na forach interesującego Cię tematu.
To dla mnie żaden problem. Otwory do regulacji dysz wywiercę w obudowie gaźnika a dźwignie albo przełożę bądź dorobię. Dziekuję
dysza w tym plastiku po odkręceniu dolnej pokrywki zawsze się gubi jak się o niej nie wie, też zgubiłem, ale o dziwo znalazłem w trawie na podwórku i to po kilku dniach! i koszeniu :) właśnie takie objawy są bez niej plug&play to raczej żaden inny gaźnik nie podejdzie, ale jak by pokombinować to może np od Hondy GX200 by podszedł?
Właśnie nie, motorek jest przepalany na dłuższych wypadach. Tak 70 do "stuparodziesięciu" kilometrów. No to ładnie, to ja już stary jestem i odpuszczam takie warunki. Dysz nie wymieniaj po prostu go wyreguluj.
Jakoś tak? https://www.youtube.com/watch?v=A-sKeBiU... Regulacja poziomu paliwa w komorze, dysza. Gaźnik się przypadkiem za bardzo nie nagrzewa?
Nie, to nie jest nowy agregat. Co do zaworu paliwa odcinającego dopływ paliwa, tam jest taki zaworek, ale to nie ma nic wspólnego z problemem. Pojawia się on nie gdy zbiornik jest pełny paliwa, ale gdy dolewamy oleju powyżej górnej kreski wskaźnika. O tym wspominałem. Pytałem też tutaj o regulację gaźnika, aby spalanie było mniejsze, ale skoro tam...
Kolego proponuje dobrze wyczyścić gaźnik bo objaw jest taki jakby zapchana była dysza wolnych obrotów, później ewentualnie jeszcze jest kwestia regulacji mieszanki paliwowo powietrznej. po tych zabiegach powinien chodzić jak złoto.
weź poszukaj na tym gaźniku jakiejś innej śrubki to coś mi się nie wydaje żeby regulacja przechodziła przez komorę pływakową w miejscu gdzie łączy się z gaźnikiem i to jeszcze tak od dołu prędzej dysza, no ale jak żywcem nic nie będzie to będzie to ale coś mi sie to nie widzi.
Proponuję zacząć od sprawdzenia gaźnika tj. udrożnienia dysz, sprawdzenia połączenia gaźnik - cylinder i ewentualnie jego regulacji. Ponadto do sprawdzenia szczelność połączenia króćca gaźnika z wężykiem do sterowania kranikiem podciśnieniowym. Sprawdź przy okazji szczelność obu uszczelniaczy wału sinika i kompresję.
Miałem na myśli współczynnik lambda, a nie smarowanie. Czy były w tej pilarce regulowane obroty maksymalne na obrotomierz (regulacja dyszy H gaźnika)?
Kolego a jednak błędnie był ustawiony rozrząd. Sprawdź (na spokojnie) jeszcze raz ustawienie rozrządu (nie może być pomyłki nawet o jeden ząbek) oraz ciśnienie w cylindrze i luzy zaworowe. Tylko dla przypomnienia: tłok w GMP, koło zamachowe na znak i wałek rozrządu ustawione właściwie - dużo materiałów poglądowych na forum. Sprawdź też, czy podczas...
Ta regulacja tyczy się gaźnika od etz 251. On jest troszkę inny. Mam pytanie gdzie kupie konkretną dysza wolnych obrotów? Bo na allegro jest pełno zestawów ale nie wiadomo jaki rozmiar mają te ich dysze. Dziś trochę posiedzialem przy moto i stwierdzam że dostaje za mało paliwa. Tą dysze muszę jakoś zdobyć. Napisz dokładnie jaki model gaźnika masz,...
Witam. Miałem w gaźniku dyszę o numerze 74. Kumpel mi powiedział , że dla seryjnego silnika powinna być dysza 80 . Więc wymieniłem , ale na tej dyszy nie mogę go wyregulować . Natomiast na dyszy 74 regulację dało się zrobić . Co może być przyczyną tego , że na 80 nie mogę gaźnika wyregulować ?
Pytanko jeszcze : Czy dysza która wchodzi od spodu do gardzieli powinna tam wchodzic na ciasno (szczelnie)? Bo mam delikatny luz tam.
Usterka wskazuje na zubożenie mieszanki, wadliwie funkcjonuje układ urządzenia rozruchowego. Sprawdź, czy przepustnica ssania się zamyka. Jeżeli nie, to należy wymienić zespół sprężyny bimetalowej, jeżeli tak - prawdopodobnie gaźnik wymaga czyszczenia i regulacji, ponieważ dysza układu ssania nie wzbogaca mieszanki.
Regulacja gaźnika to coś co trzeba okresowo wykonywać i wskazany jest ciągły pomiar podczas regulacji. Także pojedynczy pomiar na stacji diagnostycznej na wiele się tu nie nada. Jeśli to jest pierwsza regulacja np. po wymianie gaźnika lub jakiejś modyfikacji, może wymagać kilkukrotnego demontażu gaźnika, wymiany dysz, regulacji iglicy, pływaka. Taka...
2 drogi. 1 poprawiasz fabrykę czyli odelżenie zamachu, wydech luźniejszy od kolektora, jakaś wkładka zamiast bawełnianego filtra ... regulacja gaźnika i nic więcej nie wycisniesz. 2 To co wyżej +ostry wałek, mechanika popychaczy, kolektor wydechowy 4-1, większa dysza w gaźniku + regulacja. Skrzynia pewnie od malucha tak, ze lepiej pójść w obroty i zakręcić...
Gaźnik do ponownego przeglądu (rzeczywistego udrożnienia dysz i kanalików), podmiana modułu i świecy. Regulacja zaworów.
Cześć. Potrzebuję opinii na temat V-Stara z wydechami akcesoryjnymi Cobra. Motocykl przy zamykaniu manetki strzela z wydechów. Ma to związek z założeniem głośnych wydechów. Gaźniki nie były regulowane pod Cobry. Pytanie: czy wystarczy sama regulacja? Czy potrzebna będzie wymina dysz gaźników? Jeśli tak, to jakie są zamontowane fabrycznie w moim VStarze...
Regulacja gaźnika nie polega tylko na kręceniu śrubką, jest jeszcze ustawienie iglicy, zmiana samej iglicy, kilka dysz w gaźniku i nawet doświadczony mechanik może mieć problemy z prawidłową regulacją gaźnika. Dodatkowo wiesz że zakładając ten filtr zabijasz motor? Oryginalny filtr jest schowany w plastikowej puszcze która chroni przed dostaniem się...
Spróbuj kupić trochę dysz głównych i wolnych obrotów i posprawdzaj na których idzie najlepiej, zapłon w simsonie lubi sprawiać psikusy jest dużo filmików na yt jak przerobić go na zapłon CDI ale jeśli gaśnie na wolnych obrotach to może źle jest ustawiony skład mieszanki wolnych obrotów albo dysza mu nie pasuje może go zalewa?
Gaźnik nie posiada śrub H i L, ponieważ obroty ustawione są za pomocą dysz wewnętrznych. Brak jest możliwości ich regulacji. Czyszczenie gaźnika, może się jednak okazać że tylko myjka ultradźwiękowa da pożądany efekt. Sprawdź filtr paliwa w zbiorniku.
Przy tej pojemności (70 cm 3) gaźnik mógłby pozostać, pod warunkiem zmiany dysz na większe plus dobra regulacja gaźnika. Przy większej pojemności (chyba od 80 cm 3), należałoby wymienić wał silnika na wzmocniony i gaźnik o większej średnicy gardzieli.
Dysza w gaźniku 85, rolki 4 lub 5gr regulacja gaźnika i zanim cos zaczniesz działać sprawdz jeszcze ciśnienie w cylindrze, jeśli jest poniżej 8-9 bar to czas na remont
Ja mam pytanie, czy masz link do tego gaźnika? Szukam czegoś podobnego do 125cc, byle dobrego, bo mam pz 22 i strasznie słabo chodzi. Mało mocy i ciągle jakby ubogo. Mam też ciepłą świecę 8 i zamierzam ją zmienić na niższą, bo myślę, że to może również przez to. Ale gdybyś dał link, byłbym wdzięczny. I jeszcze jedno pytanie, czy bawiłeś się regulacją...
Autor tematu najpierw powinien się zaznajomić z opinią tych kos i ogólnie na temat chińskich kos. Czepianie się zagięcia osłony przy głowicy- absurd, już daje to pewne pojęcie o kliencie. Wszystkie te kosy należy kontrolować pod względem dokręcenia śrub to jest w nich norma, gaźnik wytrzymuje rok, dwa. Głowica mocującą żyłkę na starcie do wymiany. Regulację...
Witam, posiadam skuter Router Metro City, Włożony cylinder i głowica 90cc, Dysze miałem w zestawie prawdopodobnie 85, nie jestem pewny bo nic na niej nie jest napisane. Gdy miałem iglice ustawioną na sam dół, to skuter fajnie chodził, strzelał po schodzeniu z obrotów i równo chodził, ale świeca była bardzo czarna, zakopcona, regulowałem śrubą od mieszanki...
Działa! W odstojniku od spodu jest śrubka do regulacji i była ona całkiem zakręcona, odkręciłem jakieś dwa obroty i działa, ale nierówno chodzi. jak wyregulować ten gaźnik? od góry jest regulacja powietrza, a ta dysza od dołu w odstojniku jest chyba od benzyny? Dodano po 9 Działa! W odstojniku od spodu jest śrubka do regulacji i była ona całkiem zakręcona,...
Moim zdaniem silnik dostaje za mało paliwa. mogę kosić na pozycji Start, czyli z ssaniem Trudno się odnieść do zakresu i jakości prac w stwierdzeniu: Wziąłem wyczyściłem wszystko co można ale sugerowałbym ponowne przeczyszczenie układu paliwowego. 1/ zdjąć wężyk paliwa przed kranikiem i obserwować wygląd strumienia paliwa; 2/ rozebrać kranik paliwa...
Tak, to ten gaźnik Przeprowadzona regulacja: 1. regulacja wolnych obrotów lekko podkręcona aby utworzyła się szczelina na przepustnicy 2. dysza wysokich obrotów odkręcona na 1,5 obrotu. Następnie wykręcana aż do momentu obniżania obrotów i potem wkręcana znowu do momentu kiedy obroty spadają. Ta regulacja między punktami to jakieś 1/4 obrotu śrubki....
Skoro tak się stało po regulacji w serwisie, to może zgłoś się na reklamację? Gaźnik VK6AB to dysza #118 i wysokość pływaka 13 mm.
Luzy się sprawdza szczelinomierzem może między trzonkiem zaworu a popychaczem, daj zdjęcie tych zaworow. Która śruba? Ta pod kątem że sprężyną to dysza i regulacja mieszanki a ta ewidentnie od spodu to prawdopodobnie do spuszczania wody z gaźnika.
Rozciągnięta sprężyna odśrodkowego regulatora obrotów. Przy gaźniku jest regulacja naciągu tej sprężyny. Może być również przytkana dysza podcisnienia w gazniku.
Witam. Po kilkumiesięcznym postoju samochód ciężko pali, nieraz nie odpala wcale. Odpala po wstrzyknięciu paliwa w gardziel. Jeśli już odpali jeździ dobrze. Rozebrałem gaźnik, dysza główna była zalepiona nagarem, wyczyściłem wszystko co mogłem, skręciłem na nowych uszczelkach, nadal to samo. Potrzebuję jakieś informacje co do regulacji gaźnika, jest...
Witam, mam problem z moim Kawasaki, motor jest świeżo po remoncie ale nie chce się wkręcać. Gaźnik regulowałem ale bez zmian, dalej świeca jest przylana i mam teraz dwie opcje albo dysza jest za duża albo zapłon źle ustawiony i nie spala paliwa. Dysza w gaźniku to 128.
Tam nie ma odśrodkowego regulatora obrotów. To jest agregat inwerterowy, gdzie regulator obrotów jest elektroniczny, w którym przepustnicą steruje silnik krokowy. Po pierwsze, ten gaźnik wygląda jak od dwusuwa. Po drugie, falowanie obrotów jest zazwyczaj spowodowane przypchaniem dyszy paliwa biegu jałowego, albo złą regulacją dyszy powietrza/mieszanki...
Jak masz elx to tam były dwa wężyki podciśnienia. Jeden szedł do takiego przełącznika a drugi do filtra z węglem aktywnym. Sprawdź czy są szczelne ale jak na moje to gaźnik do porządnej regulacji. Czy dysza mieszanki była regulowana?
Gaźnik wymaga przeglądu tj. sprawdzenia drożności dysz oraz działania ssania. Po nagrzaniu silnika należy dokonać regulacji (opis na forach). Sprawdź poprawność zamontowania gaźnika (równomierne zamontowanie do cylindra wraz z dobrą uszczelką).
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
gaźnik do regulacji, jaki tam wgl jest i jaka dysza główna?
To znaczy że masz mieszankę ubogą , kolego ustaw iglicę w środkowej pozycji a śrubę składu mieszanki biegu jałowego wykręć o ok 3 obroty. Z tej pozycji wyjściowej bierz się za regulację. Sprawdź jeszcze czystość dysz. O ustawieniu zapłonu nie wspomnę to podstawa przed regulacją gaźnika.
To jakiś big bore? Bo przy zwykłym tuningu ograniczającym się w do wymiany cylindra na większą pojemność i zmianie wydechu, to taki gaźnik jest mocną przesadą i nie wykorzystuje pełnych możliwości przekroju przelotu. Ponadto przy zbyt dużym gaźniku powstają problemy z rozjeżdżaniem się składu mieszanki w zależności od oporów przepływu, ciśnienia, temperatury....
Jaka dysza? nie bierze lewego powietrza? Króciec szczelny?
Coś jest w tym co pisze kolega futro . Obawy wyglądają jakby zasysał lewe powietrze. Sprawdź, a lepiej wymień simmeringi na wale. Mają być TWARDE, ale elastyczne. Nic na ich temat nie napisałeś. wawaludzik napisał: wymieniłem lewy ( duży) karter ( bo odłamane było mocowanie stopki i zerwane gwinty od pokrywy) Szczerze mówiąc jestem w szoku. Skąd miałeś...
A kąt zapłonu prawidłowy? Styki na elektrodach wyregulowane (odstęp)? I czy nie są wypalone? Jeszcze co mi przychodzi do głowy to regulacja obr. biegu jałowego na gaźniku oraz sprawdzenie gaźnika, może dysza zapchana.
Sam sobie możesz dać odpowiedź na to pytanie. Zdejmij pokrywę komory pływakowej, jeśli jest tam dysza paliwowa wolnych obr i dysza główna, to śruba ta zapewne jest reg. nie składu mieszanki tylko ilości tej mieszanki.
Zbyt duża przerwa na stykach przerywacza, uszkodzony kondensator, zatkana dysza gaźnika.
Silnik niechętnie odpala ale jak odpali to nie wkręca się w obroty.Przerywa ,dusi go ale jak ruszę to pod obciążeniem zbiera się i jadzie ładnie,ma siłę Regulacja książkowa. Platynki nowe, iskra ładna,dysza w gaźniku 180 iglica na trzecim ząbku (od góry) tłok pierścienie nowe cylinder po szlifie.Nie mam pojęcia co się dzieje
może być także uszkodzona dysza (nie wciąga iglicy) to też albo ją przytnij albo nowa:D
Nie reaguje na regulacje... może jakaś dysza zapchana nwm już, dzisiaj ponownie rozkręcam cały gaźnik Czy teraz gubi iskrę to nie moge tego stwierdzić bo "pyrka" jak czołg.. nie chce się wgl wkręcić, nawet na jałowym.. przedtem jeszcze trzymał wolne obroty a teraz już nie.
Te dysze regulacyjne powinny być w jakiś charakterystyczny sposób oznaczone (np. kształtem główki pod wkrętak lub kreską). W tej kwestii mogą pomóc tylko specjaliści. Tak się zastanawiam, czy nie brakuje w korpusie jednej okrągłej zaślepki. Jej brak powodowałby, że gaźnik nie reaguje na regulację dyszy regulacyjnej "H". Niestety nie mogę znaleźć zdjęcia...
Kranik drożny? Spróbuj wyczyścić gaźnik, zwróć uwagę na drożność dysz. Króciec w gaźniku jest prosty?
No no wychowałem się na maluchach to były czasy. Sprawdź poziom paliwa w gaźniku, obadaj zaworek zwrotny, sprawdź podkładkę pod gaźnikiem, regulacja zaworów. I powinien chodzić. Może jest zatkana dysza dlatego na ssaniu rusza a bez nie bo nie ma na czym pracować.
Witam Dopiero dzisiaj wziąłem się znów za pilarkę. Więc tak misa korbowa sprawdzona-nie poluzowała się, przy okazji jeszcze raz rozebrałem gaźnik i wymieniłem zawór iglicowy, dźwignię i sprężynkę- nic nie pomogło :( ale po wykręceniu dysz do regulacji gaźnika zauważyłem że przy jednej z dysz brakuję gumowego małego o'ringu który jest osadzony w otworze,...
Wyreguluj linkę gazu, poprzez regulację długości pancerza (śrubunku). Gaźnik reguluje się na ciepłym silniku, nie zapomnij o udrożnieniu dysz w gaźniku.
Potrzebuje pomocy i porady z gaźnikiem pz20. Posiadam ten gaźnik w silniku 154FMI czyli 125cc z filtrem stożkowym i króćcem 20mm. Igilca jest w położeniu na samym dole dysza wolnych obrotów to 38 a dysza główna 72. Gaźnik często strzela szczególnie przy długim odpuszczeniu gazu np przy zjeździe z górki (po ponownym dodaniu gazu) lub przy toczeniu się...
Jeśli zwiększyłeś ilość powietrza wyrzucając tą rurkę to konieczna jest regulacja gaźnika. Jeśli nie ma regulacji to zostaje Ci kupić zestaw dysz bądź rozwiertaki i zwiększaiąc kolejno dyszę, zbadać jak się zachowuje. Odblokowany gaźnik może mieć tylko inną dyszę- skontaktuj się ze sprzedającym i zapytaj. Wydech sportowy też założyłeś czy był? Rozumiem,...
W tym gaźniku powinna być jeszcze druga dysza - plastikowa. Wciśnięta jest ona w górną powierzchnię gaźnika. Ażeby ją wyjąć, należy wykręcić całkowicie plastikową śrubę regulacji położenia przepustnicy. Ta śruba swoim łbem blokuje możliwość wysunięcia dyszy. Następnie pozostaje wyciągnąć tę dyszę pionowo w górę i wszystko solidnie przedmuchać. Zwykle...
przydały by mi się dodatkowe informacje od osób tak kompetentnych jak "helena33" Nie pisz tak, bo mi później gg zasypują pytaniami.... hehehe :) Gaźnik jest podobny jak w Stihlu, do dysz niekoniecznie można się dobrać, ale po wykręceniu śrub regulacyjnych L i H można psiknąć np. WD-40 w otwory po tych śrubach, i patrząc w komorę mieszania (czyli tam...
Jeszcze ja sie wtrącę:przejechałem na moim cc704 200tys. km i z gaźnikiem Aissan nie miałem zadnych problemów, żadnych regulacji, czyszczenia dysz itp. Tylko węzyki daja szkołę
Gaźnik czyszczony? Skoro pracuje tylko na ssaniu, to dysza główna przytkana. Ewentualnie dysza biegu jałowego i regulacja powietrza biegu jałowego. Filtr powietrza oryginalny, nieuszkodzony?
Działa ale w bardzo małym stopniu.Podcisnienie troche tej mieszanki pp z układu jałowego wyssa do silnika. W lepszych gaznikach za kanalikiem biegu jałowego są jeszcze 2-3 kanaliki tzw obejsciowe.Pomagają własnie przy małych uchyleniach przepustnicy na wzbogacenie mieszanki pp a tym samym lepszą reakcja silnika na gaz.Przy zamknietej przepustnicy te...
Gaźnik nowy (też wymaga regulacji), a co z dyszami. Po zmianie pojemności silnika zalecana jest zmiana dysz na "większe".
Jesli wykrecasz wkret regulacji skladu mieszanki to mieszanka jest bogatsza jesli wkrecasz to ubozeje
Gaźniczek jest prosty w swojej konstrukcji jak Fos itp. Największym jego problemem była regulacja składu. Mało jest takich którzy to potrafią. W pierwszej kolejności trzeba gaźnik zdemontować. Sprawdzić stan uszczelek pod nim i podstawy. Czy tam nie ma przedmuchów. Później Panie trzeba prawidłowo ustawić poziom paliwa na pływaku w środku i sprawdzić...
W sumie nie wiem jaki gaźnik, ale jedna przepustnica, dysza w śrubie mocującej zbiornik komory pływakowej, bez regulacji obrotów
Gaźnika nie trzeba wymieniać, wystarczy sama dysza i regulacja. Co do głowicy, to zależy od cylindra, (tj. producenta) to cylindrów 80cc z niepewnych źródeł nie trzeba zmieniać głowicy, gdyż one nawet nie stały obok 80cc, chwyt reklamowy. Pierwsze słyszę, żeby trzeba było zapłon przestawiać, przy takiej przeróbce
Zabrudzony odpowietrznik zbiornika paliwa. Jeśli popuścisz korek wlewu paliwa, to obroty powinny spaść (mieszanka wzbogaci się do poziomu wyregulowanego dyszą L).
Tylko że właśnie większość gaźników mechanicznych, nawet wyregulowanych perfekcyjnie, nie pozwoli na dodanie z jałowych obrotów od razu na maks bez zaduszenia się silnika. Po prostu zabuczy i padnie, nawet jak jest wszystko tip-top. A co to wgl za wynalazek? Tak jak napisałem powyżej. Jeśli średnica gardzieli się zgadza, dasz radę go zamontować to wejdzie...
Cylinder i cała reszta silnika jest seryjna? Prawdopodobnie nie dokręca do rezonansu. Nie zgrał się ten zestaw i tyle. Pewnie dokręci do jakiegoś rezonansu na lepiej zestrojonym napędzie (lżejsze rolki lub inne wario, może inna sprężyna centralna) ale i tak nie będzie tego szału co byś miał na odpowiednim cylindrze. Druga sprawa to regulacja gaźnika....
Witam. Musisz się chyba jednak udać do mechanika, ponieważ najprawdopodobniej masz uszkodzony i rozregulowany gaźnik. Uszkodzenie to polega na łapaniu lewego powietrza przez gaźnik. Albo będzie to przepustnica do regulacji, albo wewnętrzna dysza wolnych obrotów(jest tam taka mała uszczelka, która czasmi potrafi się wyłamać). pozdrawiam
Dysze gaźnika do udrożnienia. Sprawdź działanie ssania, podmień je na próbę.
Ciężko powiedzieć. W moim pierwszym oryginalnym chińskim GB Street fachowiec wymieniał razem z dyszami (nie rozwiercaj - kup nowe) - przejechałem 50 tys. i sprzedałem. Kupiłem drugiego "rometa" wymieniony tylko zestaw 70cc, bez ruszania gaźnika i na moje oko działały tak samo. Nie zrobił nawet 5 tys. gościu mi go na parkingu przejechał... :( Najnowszy...
Do wstępnej regulacji to może i warto ustawić iglice na środek, ale co do dysz to nie mogę się zgodzić. Ja niestety musiałem eksperymentować i stanęło na tym, że jeździ tylko na dyszach od 80 inaczej nie szło wyregulować. Każdy silnik inny. Kolega musi niestety poświęcić trochę czasu na regulacje. Przez internet jeszcze nikt nikomu nie wyregulował gaźnika...
Główni producenci sprzętu ogrodniczego — S i H dopuszczają stosowanie E10 (maksymalnie 10% etanolu). https://www.stihl.pl/pl/aktualnosci/info... https://www.husqvarna.com/pl/poznawaj-i-... Fabrycznie stosują wysokiej jakości węże paliwowe odporne na etanol. Uwaga, wężyki...
No więc po kolei co u mnie było zepsute w gaźniku Aisan: 1. Zapieczona przepustnica - pomogło rozebranie gaźnika i parę walnięć młotkiem. 2. Jeśli brak biegu jałowego to albo zasilanie elektrozaworu iglicowego ( można sprawdzić na włączonym zapłonie zwierając końcówki czy iskrzy) albo zatkana dysza biegu jałowego ( po rozebraniu górnej części gaźnika...
Nie znam tego gaźnika. Czy iglica ma regulacje? Czy z dyszy leci paliwo?
gaźnik dysza dysza gaźnik regulacja dysza
ogrzewanie elektryczne projekt prostownik dławik kolumna kierownicy scenic
resetowanie baterii kettler sterownik
Samsung GT-C3530 – zmiana języka z czeskiego na polski, brak polskiego w menu Kody Distronic w Mercedes W213: 233, 266 i inne