dysza w tym plastiku po odkręceniu dolnej pokrywki zawsze się gubi jak się o niej nie wie, też zgubiłem, ale o dziwo znalazłem w trawie na podwórku i to po kilku dniach! i koszeniu :) właśnie takie objawy są bez niej plug&play to raczej żaden inny gaźnik nie podejdzie, ale jak by pokombinować to może np od Hondy GX200 by podszedł?
Wiec tak rozebrałem gaźnik i oprócz pływaka nie ma nic w komorze pływakowej. Zero regulacji. Jest jeszcze dysza główna która owszem ma sporą dziórkę. Wsadziłem drucik i jutro sprawdzę jak się zachowa. Gaźnik nie posiada regulacji na iglicy. Jedyna regulacja to zmiana dyszy. Dzisiaj niestety dopadla mnie niespodzianka. Jechałem na pedałach. (Bo zapomniałem...
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
model quada to loncin 150 silnik na zimnym nie chce zapalić, na ciepłym pali bezproblemowo. Silnik pracuje równo. Palił dobrze i jak brakło mi paliwa, to przestał palić na zimnym. Kręcę rozrusznikiem i tak jakby nie dostawał w ogóle paliwa (świeca sucha). Jak zaleję pod świecę benzyny, pali na strzała i pracuje normalnie Wstępna ocena dostępnych informacji...
Cześć czy mógłby mi ktoś pomóc z regulacją gaznika mikuni vm22, chciałem zmienić gaźnik na nowy bo mi się stary nibbi rozwalił . Dysza 105 Wymieniłem filtr powietrza wężyki filtr paliwa, linke gazu i moduł zapłonowy. Silnik yx140 Silnik działa sam jak chce sam dodaje gazu czasami nawet do odciny czasami sam zgasnie, a jak ja mu daje gazu to się dławi...
Potrzebuje pomocy i porady z gaźnikiem pz20. Posiadam ten gaźnik w silniku 154FMI czyli 125cc z filtrem stożkowym i króćcem 20mm. Igilca jest w położeniu na samym dole dysza wolnych obrotów to 38 a dysza główna 72. Gaźnik często strzela szczególnie przy długim odpuszczeniu gazu np przy zjeździe z górki (po ponownym dodaniu gazu) lub przy toczeniu się...
Odświeżam post. Może ktoś wie jaka powinna być dysza główna aby gaźnik prawidłowo chodził? Czy trzeba wykonywać jeszcze inne operacje np, wymiana iglicy, regulacja pływaka, wymiana pozostałych dysz?
Witam. Po kilkumiesięcznym postoju samochód ciężko pali, nieraz nie odpala wcale. Odpala po wstrzyknięciu paliwa w gardziel. Jeśli już odpali jeździ dobrze. Rozebrałem gaźnik, dysza główna była zalepiona nagarem, wyczyściłem wszystko co mogłem, skręciłem na nowych uszczelkach, nadal to samo. Potrzebuję jakieś informacje co do regulacji gaźnika, jest...
Witam serdecznie. Mam problem z moim skuterem aprilia sr50 silnik piaggio 03r. Wczoraj zamontowałem nowy tłok vertex do seryjnego cylindra oraz nowe łożysko igiełkowe. Po odpaleniu skuter chodzi chwile na wolnych obrotach i gaśnie. Odkręciłem świece to była cała mokra a z cylindra wydostawała się nie przepalona mieszanka. Jakakolwiek regulacja nic nie...
Nie wiem czy ktoś to czyta, ale... Mniej więcej załapałem o co chodzi w tym sterowaniu gaźnikiem. Linka na maxa zamyka przepustnicę powietrza (czyli włącza ssanie) a otwiera przepustnicę gazu. Popuszczanie dźwigni otwiera całkiem powietrze w pewnym momencie i następne popuszczanie nie robi nic aż pod koniec zamyka gaz. Ameryki nie odkryłem... ;) Te...
W kosiarce jako pierwsze gaźnik do dokładnego przedmuchania, nie raz sam czyściłem po dwa razy gaźnik zanim pomogło, to jest ciężka usterka jak faluje na średnich obrotach a na wysokich i niskich nie. Ale brud jak najbardziej może być przyczyna takiego zachowania. Sprężynę sprawdzałeś i cięgno, więc potem zostaje regulacja gaźnika. W kosiarkach jest...
może komuś się to przyda,udało mi się w końcu ustawić ten gaźnik (tak myślę)na pocotów miałem dyszę główną 92 a dysza wolnych obr 50 teraz zmieniłem na dyszę główną 85 a wolnych obrotów na 40,i regulację robiłem tak- tą gróbszą śrubę ustawiłem żeby motor miał 2,5 tys obrotów a tą niedzianą wykręcałem od zera aż obroty spadłu do 1.5 tys obrotów puźniej...
Gaźnik czyszczony? Skoro pracuje tylko na ssaniu, to dysza główna przytkana. Ewentualnie dysza biegu jałowego i regulacja powietrza biegu jałowego. Filtr powietrza oryginalny, nieuszkodzony?
Baotian 50cm3 chiński skuter z silnikiem 139QMB ma gaźnik w którym znajdują się dwie śrubki - od linki gazu (steruje obrotami na biegu jałowym) i ta w śrubka w gaźniku z lewej strony boku komory z pływakiem od składu mieszanki która mnie interesuje. Czy wkręcając śrubkę od składu mieszanki dodajemy, powiększamy mieszankę paliwa (płynie więcej benzyny)...
Jednym z powodów mozy byc uszkodzona dysza wolnych obrotów i nalezało by ją wymienic, albo moze byc jeszcze jedna przyczyna którą ja miałem w swoim maluchu i aby mi nie gasł na wolnych obrotach musiełem trzymac go na ssaniu co sie okazało ze był spalony bezpiecznik który odpowiadał za zasilanie dyszy elektronicznej na tym samym bezpieczniku jest równiez...
Witam posiadam skuter 4t motobi radi 50cmm, problem polega na tym że silnik dochodzi do 35 km/h i dalej nic pod górę max 20 km/h zachowuje się tak czy jadę sam czy z drugą osobą dodam, że gaźnik jest nowy ale podejrzewam że może to być wina za małej dyszy, gdyż filtr jest stożkowy czy mam racje ? regulacja mieszanki nic nie daje. Dodano po 1 Aha i jeżeli...
Witam, Mam pytanie dotyczące 126p elegant z97r. Otóż nie miałem w ogóle regulacji prędkości obrotów biegu jałowego, śrubka była całkowicie wykręcona. Strasznie irytowały mnie te wysokie obroty więc postanowiłem znaleźć inny gaźnik. Przeczyściłem go, ustawiłem pływak, przedmuchałem itp. Odrazu wyregulowałem luz zaworowy bo był dobry dostęp. Po zamontowaniu...
Witam serdecznie, Posiadam w/w motocykl i mam parę pytań : 1) Gaźnik który jest założony w tym silniku to : keihin - jaka powinna być dysza i jak go wyregulować ? 2) Co to jest pompka przyśpieszająca ? 3) Silnik nie odpala na rozrusznik, tylko na popych. 4) Ma ktoś jakąś dobrą literaturę na temat gaźników motocyklowych ?
Cylinder i cała reszta silnika jest seryjna? Prawdopodobnie nie dokręca do rezonansu. Nie zgrał się ten zestaw i tyle. Pewnie dokręci do jakiegoś rezonansu na lepiej zestrojonym napędzie (lżejsze rolki lub inne wario, może inna sprężyna centralna) ale i tak nie będzie tego szału co byś miał na odpowiednim cylindrze. Druga sprawa to regulacja gaźnika....
Posiadam ok. 2 letni gaźnik MZA(słaba jakość wykonania) dysza główna 72, wolnych obrotów 35, dysza startowa 50.(trzeci ząbek od góry) Tak na prawdę nie mogę tego gaźnika porządnie wyregulować. Regulacja mieszanki biegu jałowego za wiele nie daję. Zawsze po okresie jazdy z maksymalną prędkością, gdy staje np: na światłach, puszę gaz Simson zawsze ma...
Witam. Do punktu 1. musisz ustawić zapłon, co do punktu drugiego najpierw sprawdź dyszę wolnych obrotów i ustaw ją. Dysza wolnych obrotów jest to taki mały wkręt na którym znajduje się gumka, a zakończona jest szpikulcem. Jak to ustawić wkreć na maxa i odkręcaj np. dwa obroty i zobacza jak chodzi (metodą prób i błędów) najlepiej jest to ustawiać jeżeli...
Witam! Panowie, problem jest taki: Kupiłem Aprilię SR 50 z 1998 chłodzoną powietrzem. Ogólnie stan słaby – zaniedbana, ale odbudowuję ją do stanu „igła”. Sytuacja: - Jeździła w miarę dobrze, ale gasła na wolnych obrotach. Nie reagowała zupełnie na regulację śrubą od wolnych obrotów. - wymieniłem lewy ( duży) karter ( bo odłamane było...
Niestety na środkowym nie jest. Ale wcześniej tez nie była i problemów nie było palił mniej, a teraz ustawienie takie same i pali dużo więcej. Cylinder 50. Model gaźnika dokładnie nie wiem. Wiem, że jest to BING. Motor działał dobrze. Palił średnio. Ale odkąd został rozebrany gaźnik i wyczyszczony tłumik(zapchał się trochę) to teraz jest problem z ustawieniem...
Witam, Po regeneracji Gaźnika zauważyłem dosyć duże zużycie paliwa w moim maluszku (elegant 97r) ale dopiero jak sobie zapisałem ile tankuje i spisałem licznik to o mało co nie spadłem z krzesła :O wyszło mi ≈10,3L na 100km... Regenerowałem gaźnik to znaczy... Wymieniałem wszystkie dysze (kupiłem taki zestaw naprawczy) nowe uszczelki regulacja...
W lutym zauważyłem że moje CC700 za dużo pali. Brał mi około 9-10L na 100 w mieście. Postanowiłem wyciągnąć gaźnik, wyczyścić, przemyć i przedmuchać. Wymieniłem jedynie uszczelkę. Wszystko było ok. Po zamontowaniu, nie mogę go odpalić. Ręce mi już opadły, ponieważ za chiny nie stać mnie na mechanika. Próbowałem też zdobyć gaźnik po regeneracji ale jest...
mam trabanta z silnikiem 1300ccm, irytuje mnie gaźnik z automatycznym ssaniem i ciągłe problemy z wolnymi obrotami. . Jeżdziłem kilka lat na takim silniku i znam ten ból... :D Jest to silnik VW, gażnik pierońsko wredny na zanieczyszczenia paliwa. Zapycha się dysza wolnych obrotów i to powoduje kłopoty. Jedyna rada: dobry filtr paliwa i czyszczenie...
Po pierwsze maluch ma 652ccm na dwa gary w czterosuwie. Czyli jeden gar ma 326ccm i zasysa powietrze co 720° obr wału. To jest prawie tyle samo co wsk 173ccm co 360°. Druga sprawa to przelot w maluchu 23mm w wsk 26mm ( to nie aż taka duża rużnica). Dysza w maluchu 115 w wsk 100 więc pasowałoby zmienić. Po trzecie elegant na oryginalnym gaźniku idzie...
Pewnie że trzeba rozkręcić tylko co mam tam jeszcze rozkręcać? Odkręciłem komorę z pływakiem i tam jest dysza która nie jest i nie była zapchana. Przez nią płynie paliwo ale do silnika - tyle że wcześniej musi dopłynąć do tej komory. To co zaznaczyłeś strzałką to regulacja jednej z przepustnic - nie pamiętam czy od gazu czy od gaszenia kosiarki. Po...
Witam Mam problem z gaźnikiem w silniku od malucha. Problem polega na tym, że silnik gaśnie po dodaniu gazu. Odpala od kopa bez względu na to czy ciepły czy zimny. Ssanie działa prawidłowo. Gaźnik czyściłem wszelkimi znanymi mi sposobami. Przejrzałem setki stron i nie wiem co może powodować takie problemy. Problem wygląda dokładnie tak: Po odpaleniu...
-regulacja gaźnika -dysza w gaźniku -system kontroli oleju
W taki to oto sposób ustawiamy i regulujemy gaźniki w chińskich czterokołowcach,nie na czuja. (...) należy skręcić gaźnik i śrubkę regulującą skład mieszanki wkręcamy delikatnie do oporu a następnie wykręcamy ją 1,5 obrotu. Regulacją gaźnika w żaden sposób tego nazwać nie można i jak najbardziej "na czuja", bo do regulacji jest potrzebny wakuometr...
1-1/4 to zalecane przez Walbro nastawy początkowe. Przypomnę jednak, że celem regulacji gaźnika jest osiągnięcie obrotów minimalnych i maksymalnych, zalecanych przez producenta silnika. Dodatkowo istotne jest zachowanie kultury pracy silnika (płynne wchodzenie i schodzenie z obrotów, równomierna praca na biegu jałowym itp). W związku z tym finalne nastawy...
Pragnę dowiedzieć się jaki filtr powietrza będzie odpowiedni do mojego silnika. Jakim jest Minarelli horizontal lc chłodzony cieczą. Cylinder malossi sport 50 Tłumik przelot chiński Gaźnik phbg 21 chiński Otóż nawierciłem kilka dziur w oryginalnej puszcze filtra ze sportową gąbką malossi czerwoną. I jakby za mało powietrza dostaje. Kupiłem nowy filtr...
Zabrudzony odpowietrznik zbiornika paliwa. Jeśli popuścisz korek wlewu paliwa, to obroty powinny spaść (mieszanka wzbogaci się do poziomu wyregulowanego dyszą L).
Na sprawdzeniu drożności kanałów, dysz, poprawności działania zaworu komory pływakowej i w końcu regulacji gaźnika. Należy się także przyjrzeć montażowi gaźnika do silnika, czy nie ma zasysanego “fałszywego powietrza”
Miałem na myśli współczynnik lambda, a nie smarowanie. Czy były w tej pilarce regulowane obroty maksymalne na obrotomierz (regulacja dyszy H gaźnika)?
Te dysze regulacyjne powinny być w jakiś charakterystyczny sposób oznaczone (np. kształtem główki pod wkrętak lub kreską). W tej kwestii mogą pomóc tylko specjaliści. Tak się zastanawiam, czy nie brakuje w korpusie jednej okrągłej zaślepki. Jej brak powodowałby, że gaźnik nie reaguje na regulację dyszy regulacyjnej "H". Niestety nie mogę znaleźć zdjęcia...
Jeśli na gaźniku występuje śruba regulacji to można spróbować pokręcić, ale zasadniczo przyczyną jest osad w gaźniku, przede wszystkim w dyszy głównej. Jeśli czyszczenie nie poskutkuje, sprawdź to co pisałem.
Żeby wzbogacić mieszankę na wolnych obrotach nie trzeba wymieniać dyszy tylko przeprowadzić regulację składu mieszanki odpowiednią śrubką na gaźniku .
Tylko że właśnie większość gaźników mechanicznych, nawet wyregulowanych perfekcyjnie, nie pozwoli na dodanie z jałowych obrotów od razu na maks bez zaduszenia się silnika. Po prostu zabuczy i padnie, nawet jak jest wszystko tip-top. A co to wgl za wynalazek? Tak jak napisałem powyżej. Jeśli średnica gardzieli się zgadza, dasz radę go zamontować to wejdzie...
Na początek regulacja gaźnika. Dysza była zmieniona w gaźniku po zmianie cylindra? Filtr oryginał czy stożek? Czy motorek chodził wcześniej dobrze czy problem pojawił się po zmianie cylindra?
Paliwo w gaźniku jest, odkręć spust i zobacz, jak jest to dysza w gaźniku zatkana, jak nie ma to pływak źle ustawiony.
Dobrze by było jakbyś napisał jaki typ gaźnika... Ale dysze tak do regulacji obrotów jak i od składy mieszanki nie mogą być zakręcone do końca
Witam. Mam problem z regulacja gaźnika wymienionego w temacie, Problem polega na tym ze gdy złoże szczelnie filter powietrza Nie idzie wtedy wyregulować mieszanki, po prostu brak reakcji Jakiejkolwiek, dodam ze po ściągnięciu pokrywy filtra jest lepiej Lecz to jeszcze nie jest pożądany efekt. Przed założeniem gaźnik Wyczyściłem. Dysza główna to 92.5...
Ciężko powiedzieć. W moim pierwszym oryginalnym chińskim GB Street fachowiec wymieniał razem z dyszami (nie rozwiercaj - kup nowe) - przejechałem 50 tys. i sprzedałem. Kupiłem drugiego "rometa" wymieniony tylko zestaw 70cc, bez ruszania gaźnika i na moje oko działały tak samo. Nie zrobił nawet 5 tys. gościu mi go na parkingu przejechał... :( Najnowszy...
Jeśli silnik jest w dobrej kondycji, to regulacja gaźnika i zapłonu powinna pomóc. W gaźniku wykręcamy dyszę powietrza (tą śrubkę, która steruje składem mieszanki, nie podniesieniem przepustnicy) o 1,5 obrotu, iglicę ustawiamy na środkowe wycięcie. Z gaźnika podczas pracy nie może wyciekać paliwo, jeśli cieknie wymieniasz pływak. Zapłon nie pamiętam,...
Witam. Śruba nr 1 ustala dolne polożenie przepustnicy; 2 reguluje skład mieszanki paliwowo-powietrznej; 3 dysza. 1 i 2 służą do regulacji gaźnika a dysza jest wkrecona do oporu .Jeszcze jest iglica stożkowa w przepustnicy regulujaca sie zapinką(drugie wycięcie od góry).1 i 2 musza być dobrze zgrane ze soba i bedzie wszystko dobrze chodziło.Moja MF pracuje...
Witam. Na 99% taki efekt daje zabrudzona dysza główna gaźnika. Ale też może być lewe powietrze,
Nie znam tego gaźnika. Czy iglica ma regulacje? Czy z dyszy leci paliwo?
Myślę że masz tu standardowy problem związany ze strojeniem gaźników przez chińskich producentów. Zazwyczaj to źle ustawiony poziom pływaka, albo dysza główna za mała. Regulacja iglicą ma znaczenie tylko w połowie otwarcia przepustnicy.
Zanim zaczniesz regulować dysze napisz tu nam jakie sa objawy, bo np. moze byc zatarty tłok. A wtedy krecenie dyszami nic nie pomoże. Na tym forum jest przynajmniej kilka postów o kalibracji dysz. Wystarczy poszukać.
Obroty biegu jałowego w tych motocyklach reguluje napięcie sprężyny w suwaku manetki gazu oraz naciąg linki gazu. Normalny układ regulacji obrotów biegu jałowego, tj. śrubą podpierającą przepustnicę wprowadzono w gaźnikach N2 w TS250 i dopiero w ETZ 125/150. Te gaźniki miały jeszcze jedną wadę, polegającą na zmianie reakcji na otwieranie/zamykanie przepustnicy...
Przy każdej zmianie dolotu powietrza należało by wyregulować gaźnik. Czy w Twoim gaźniku nie ma śrub do precyzyjnej regulacji mieszanki?
Moim zdaniem silnik dostaje za mało paliwa. mogę kosić na pozycji Start, czyli z ssaniem Trudno się odnieść do zakresu i jakości prac w stwierdzeniu: Wziąłem wyczyściłem wszystko co można ale sugerowałbym ponowne przeczyszczenie układu paliwowego. 1/ zdjąć wężyk paliwa przed kranikiem i obserwować wygląd strumienia paliwa; 2/ rozebrać kranik paliwa...
Witam, posiadam skuter Router Metro City, Włożony cylinder i głowica 90cc, Dysze miałem w zestawie prawdopodobnie 85, nie jestem pewny bo nic na niej nie jest napisane. Gdy miałem iglice ustawioną na sam dół, to skuter fajnie chodził, strzelał po schodzeniu z obrotów i równo chodził, ale świeca była bardzo czarna, zakopcona, regulowałem śrubą od mieszanki...
Może - o ile masz silnik 4T (czterosuwowy) - czyli taki, który te zawory ma. Z tego co się orientuję te Peugeoty mają silniki 2T, ale ciężko się doczytać czy wszystkie... Przyczyn może być masa... Paproch w cylindrze, świeca, kompresja, dysza, regulacja gaźnika, awaria układu zapłonowego... Zacząłbym od sprawdzania tego co sprawdzić najłatwiej. Paproch...
Ja bym zaczął od wyjęcia i przeczyszczenie gaźnika. Regulowałeś gaźnik? Może łapie jakieś lewe powietrze? U mnie kiedyś odkręciła się dysza.
Kolego proponuje dobrze wyczyścić gaźnik bo objaw jest taki jakby zapchana była dysza wolnych obrotów, później ewentualnie jeszcze jest kwestia regulacji mieszanki paliwowo powietrznej. po tych zabiegach powinien chodzić jak złoto.
O ile dobrze pamiętam to ustawienia zapłonu: odstęp elektrod świecy 0,4-0,6 mm, maks. rozwarcie styków przerywacza 0,3-0,4 mm, początek otwarcia styków (moment w którym spomiędzy styków da się wyciągnąć bibułkę papierosową) 3 mm przed GZP. Zakładam że wyczyściłeś i sprawdziłeś drożność dyszy głównej (mosiężna tuleja u spodu gaźnika) i dyszy biegu jałowego...
Kolego Rocketboy94 ! Tą gumę można całkiem zdjąć i nie będzie żadnej, poza zmianą "głosu", reakcji. Nic przed gaźnikiem nie wpłynie w tak opisany sposób na pracę silnika. Ustawienie (iglica) i regulacja doświadczalna gaźnika śrubką składu mieszanki - może nawet się nieco wykręciła sama; przedmuchanie dysz; uszczelka pod gaźnikiem na styku z cylindrem;...
Kolejny specjalista mechanik stroiciel gaźników się znalazł, dla którego regulacja tuningowego gaźnika polega na pokręceniu dyszą powietrza/mieszanki biegu jałowego i ustawieniu obrotów biegu jałowego. Ewentualnie przestawienia zapinki na iglicy obciążenia częściowego. Życzę powodzenia.
Pytałem też tutaj o regulację gaźnika, aby spalanie było mniejsze, ale skoro tam jest inna dysza, która pracuje przy obciążeniach i nie mamy na nią wpływu, żadnej regulacji. Nie wiem jak akurat w tym przypadku, ale poziomem paliwa w komorze pływakowej powinno dać się coś w tej materii zrobić. Tylko trzeba się liczyć z tym, że może być utrudnione uruchomienie...
Objawy wskazują na nieprawidłowo wyregulowany/brudny gaźnik. Włączone ssanie wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną przy rozruchu, ale w miarę wzrostu temperatury roboczej silnika zaczyna się problem z zalewaniem świecy. Wyłączenie ssania powoduje nadmierne zubożenie mieszanki i silnik gaśnie. Do weryfikacji szczelność układu zasilania, żeby wykluczyć...
Właśnie nie, motorek jest przepalany na dłuższych wypadach. Tak 70 do "stuparodziesięciu" kilometrów. No to ładnie, to ja już stary jestem i odpuszczam takie warunki. Dysz nie wymieniaj po prostu go wyreguluj.
Regulacja gaźnika.
Myślę, że pomoże staranne czyszczenie gaźnika (głównie dysz) i ewentualna regulacja.
Przydały by się informacje tez o stopniu skompletowania silnika węże podciśnienia itp. Dobre zdjęcie silnika od przodu wystarczy. Pierwsza sprawa to rozrusznik. Musisz go założyć. Tzn. najłatwiej spiąć ze skrzynią silnik. Następnie musisz zasilić cewkę, rozrusznik. Kiedy rozrusznik zacznie kręcić sprawdzasz iskrę na wszystkich świecach. Od tego zacznij...
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
Podstawowa regulacja gaźnika. Dysza wolnych obrotów, czyli standardowy problem. I po kłopocie. A jak nie, to sprawdź stan silnika.
Do regulacji wysokich obrotów służy śruba H, jeżeli jej niema to są one ustawione za pomocą dyszy i nie można ich regulować. Jeżeli po czyszczeniu gaźnika silnik reaguje dopiero przy dwóch obrotach to zacznij od tego ustawienia. Postępuj tak jest napisane w linku. Świeca i membrana w gaźniku do sprawdzenia. Odległość cewki od koła magnesowego 0,2 mm....
Ten gaźnik nie ma możliwości regulacji poziomu paliwa. Z tego co pamiętam do tych gaźników przychodzi inny rodzaj zaworków iglicowych (krótsze, bez zderzaka sprężynowego), założenie innego skutkuje zupełnie niewłaściwym ustawieniem pływaka. Musi być on w pozycji prostopadłej do płaszczyzny styku z komorą pływakową. http://tzrarena.xooit.com/t1874-Carburat...
Układ zasilania trzeba sprawdzić pod kątem lewego powietrza. Uszczelniacze wału korbowego kiedy ostatnio były wymieniane? W jakim są stanie? Wszelkie podzespoły gaźnika trzeba zdemontować, umyć w myjce ultradźwiękowej, osuszyć i ponownie złożyć. Zawór membranowy sprawny? Jaki kolor elektrod świecy zapłonowej? Czy po zmianie pojemności skokowej gaźnik...
Witam. A po wymianie gaźnika była regulacja? Bo wychodzi jakby dysza H była źle ustawiona.
I mam takie pytanie czy w gaźniku pod śrubka regulacji składu mieszanki albo pod dyszą główną powinien być oring. Nie ma oringu
Sprawdz jeszcze raz gaźnik, możliwe ze coś się do dyszy dostało. Miałem tak w chinskim crossie 110
Pytanko jeszcze : Czy dysza która wchodzi od spodu do gardzieli powinna tam wchodzic na ciasno (szczelnie)? Bo mam delikatny luz tam.
weź poszukaj na tym gaźniku jakiejś innej śrubki to coś mi się nie wydaje żeby regulacja przechodziła przez komorę pływakową w miejscu gdzie łączy się z gaźnikiem i to jeszcze tak od dołu prędzej dysza, no ale jak żywcem nic nie będzie to będzie to ale coś mi sie to nie widzi.
Przede wszystkim: Dobra regulacja, gaźnika oraz zapłonu............. Dysze nie koniecznie muszą być mniejsze..... Ja przy większyh dyszach i małych modyfikacjach gaźnika i dolotu paliłem mniej niż na małych dyszach i odczuwalnie lepiej zbierał się maluszek. Proponuję wpisać w googlach "126p" i pogmerać po stronkach zapaleńców. Naprawdę można trafić...
no i o to chodziło, że to gaźnik jest a nie wtrysk. Do sprawdzenia\regulacji gaźnik - dysza wolnych obrotów w szczególności. Oczywiście jak WN sprawne.
Tak, to ten gaźnik Przeprowadzona regulacja: 1. regulacja wolnych obrotów lekko podkręcona aby utworzyła się szczelina na przepustnicy 2. dysza wysokich obrotów odkręcona na 1,5 obrotu. Następnie wykręcana aż do momentu obniżania obrotów i potem wkręcana znowu do momentu kiedy obroty spadają. Ta regulacja między punktami to jakieś 1/4 obrotu śrubki....
Jakoś tak? https://www.youtube.com/watch?v=A-sKeBiU... Regulacja poziomu paliwa w komorze, dysza. Gaźnik się przypadkiem za bardzo nie nagrzewa?
Kolego a jednak błędnie był ustawiony rozrząd. Sprawdź (na spokojnie) jeszcze raz ustawienie rozrządu (nie może być pomyłki nawet o jeden ząbek) oraz ciśnienie w cylindrze i luzy zaworowe. Tylko dla przypomnienia: tłok w GMP, koło zamachowe na znak i wałek rozrządu ustawione właściwie - dużo materiałów poglądowych na forum. Sprawdź też, czy podczas...
Jeżeli stosuje się sportowy tłumik, to gaźnik wymaga regulacji włącznie z wymianą dysz lub nawet całego gaźnika na sportowy.
Jeżeli dobrze pali to regulację zostaw w spokoju, zresztą takie powinno być ustawienie. Powodem usterki jest zabrudzony lub uszkodzony zaworek w gaźniku. Przeczyść go i powinno być OK. http://obrazki.elektroda.net/37_12731208... Ewentualnie uszczelka pod śrubą (dyszą) na spodzie gaźnika lub ten badziewny zaworek, oznaczony zieloną strzałką ( jeżeli...
Czy sprawdziłeś poprawność ustawienie rozrządu, podmieniałeś moduł, gaźnik (stosowne regulacje, udrożnienie dysz) i świecę. Poszukaj na forach interesującego Cię tematu.
Tam nie ma odśrodkowego regulatora obrotów. To jest agregat inwerterowy, gdzie regulator obrotów jest elektroniczny, w którym przepustnicą steruje silnik krokowy. Po pierwsze, ten gaźnik wygląda jak od dwusuwa. Po drugie, falowanie obrotów jest zazwyczaj spowodowane przypchaniem dyszy paliwa biegu jałowego, albo złą regulacją dyszy powietrza/mieszanki...
Kolego! Weź i jedź do mechanika który to robił, niech wyreguluje poziom na pływaku, jak Kolega Motul77 pisze, ale też skład mieszanki śrubkami; ogólnie - regulacja. Zapłon będzie dobry, bo przedtem szedł dobrze! A w ogóle, jak on (ten mechanik) dał Tobie auto "do ręki" nie wyregulowane?
To dla mnie żaden problem. Otwory do regulacji dysz wywiercę w obudowie gaźnika a dźwignie albo przełożę bądź dorobię. Dziekuję
Spróbuj kupić trochę dysz głównych i wolnych obrotów i posprawdzaj na których idzie najlepiej, zapłon w simsonie lubi sprawiać psikusy jest dużo filmików na yt jak przerobić go na zapłon CDI ale jeśli gaśnie na wolnych obrotach to może źle jest ustawiony skład mieszanki wolnych obrotów albo dysza mu nie pasuje może go zalewa?
Bez manometru i analizatora nic nie zrobisz. Fakt. Na ,,ucho" to sie gaznik w Syrenie dało ustawić... Nowa dysza wymaga regulacji mieszanki . A w tym celu potrzebny jest manometr i analizator. Oczywiście dobrze jest też dysponować instrukcją, wiedzą lub chociaż suwakiem...
Autor tematu najpierw powinien się zaznajomić z opinią tych kos i ogólnie na temat chińskich kos. Czepianie się zagięcia osłony przy głowicy- absurd, już daje to pewne pojęcie o kliencie. Wszystkie te kosy należy kontrolować pod względem dokręcenia śrub to jest w nich norma, gaźnik wytrzymuje rok, dwa. Głowica mocującą żyłkę na starcie do wymiany. Regulację...
Proponuję zacząć od sprawdzenia gaźnika tj. udrożnienia dysz, sprawdzenia połączenia gaźnik - cylinder i ewentualnie jego regulacji. Ponadto do sprawdzenia szczelność połączenia króćca gaźnika z wężykiem do sterowania kranikiem podciśnieniowym. Sprawdź przy okazji szczelność obu uszczelniaczy wału sinika i kompresję.
Witam. Miałem w gaźniku dyszę o numerze 74. Kumpel mi powiedział , że dla seryjnego silnika powinna być dysza 80 . Więc wymieniłem , ale na tej dyszy nie mogę go wyregulować . Natomiast na dyszy 74 regulację dało się zrobić . Co może być przyczyną tego , że na 80 nie mogę gaźnika wyregulować ?
Okej w takim razie spróbuje wymienić wężyk. Dodano po 49 Ten typ gaźnika ma jeszcze zaślepiona regulacje dyszy głównej.
Luzy się sprawdza szczelinomierzem może między trzonkiem zaworu a popychaczem, daj zdjęcie tych zaworow. Która śruba? Ta pod kątem że sprężyną to dysza i regulacja mieszanki a ta ewidentnie od spodu to prawdopodobnie do spuszczania wody z gaźnika.
Potrzebna instrukcja regulacji gaźnika. Opis usterki; po odpaleniu na ssaniu wciskam gaz i na wysokich obrotach pracuje, na wolnych od razu gaśnie, gaźnik wyczyszczony. gdy wykręcałem dyszę od wolnych obrotów niewiele się zmieniało, po prostu gaśnie, śrubka od regulacji biegu jałowego wkręcona na maxa i nic to nie daje Ratunku
2 drogi. 1 poprawiasz fabrykę czyli odelżenie zamachu, wydech luźniejszy od kolektora, jakaś wkładka zamiast bawełnianego filtra ... regulacja gaźnika i nic więcej nie wycisniesz. 2 To co wyżej +ostry wałek, mechanika popychaczy, kolektor wydechowy 4-1, większa dysza w gaźniku + regulacja. Skrzynia pewnie od malucha tak, ze lepiej pójść w obroty i zakręcić...
Dysza w gaźniku 85, rolki 4 lub 5gr regulacja gaźnika i zanim cos zaczniesz działać sprawdz jeszcze ciśnienie w cylindrze, jeśli jest poniżej 8-9 bar to czas na remont
Gaźniczek jest prosty w swojej konstrukcji jak Fos itp. Największym jego problemem była regulacja składu. Mało jest takich którzy to potrafią. W pierwszej kolejności trzeba gaźnik zdemontować. Sprawdzić stan uszczelek pod nim i podstawy. Czy tam nie ma przedmuchów. Później Panie trzeba prawidłowo ustawić poziom paliwa na pływaku w środku i sprawdzić...
gaźnik dysza dysza gaźnik czyścić dysza gaźnik
gwiazda trójkąt przekaźnik automatyczny reset wymiana płyty głównej samsung
zawór spustowy cersanit punkty elektroda
Jak skopiować zawartość pamięci NVM? Nawijanie 12 cewek na fazę w silniku 3-fazowym