Na sprawdzeniu drożności kanałów, dysz, poprawności działania zaworu komory pływakowej i w końcu regulacji gaźnika. Należy się także przyjrzeć montażowi gaźnika do silnika, czy nie ma zasysanego “fałszywego powietrza”
Jeżeli chodzi o gaźnik, to może być zanieczyszczony, mieć zbyt niski poziom paliwa, luz na osi przepustnicy, zła regulacja. Jaki, tam jest gaźnik, to że pływakowy to już wiemy? Jeżeli chodzi o zawory, to podaj model silnika. Zależnie od modelu, rożni się sposób regulacji i wielkość luzu zaworowego. Jak zachowuje się silnik, na wyższych obrotach?
dosia84 Prawdopodobnie zacina ci się zaworek w komorze pływakowej a ponadto regulacja gaźnika załatwi sprawę
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Gaźnik do czyszczenia i regulacji - chodzi o poziom paliwa w komorze pływakowej.
Objawy wskazują na nieprawidłowo wyregulowany/brudny gaźnik. Włączone ssanie wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną przy rozruchu, ale w miarę wzrostu temperatury roboczej silnika zaczyna się problem z zalewaniem świecy. Wyłączenie ssania powoduje nadmierne zubożenie mieszanki i silnik gaśnie. Do weryfikacji szczelność układu zasilania, żeby wykluczyć...
regulacja składu mieszanki Jeśli ma typowy Chiński gaźnik z zestawu to regulacji nie zrobi. Aby iglica w dół i sprawdzenie poziomu paliwa w komorze pływakowej. Producent gaźnika uważa chyba że gaźnik jest idealny i nie trzeba go regulować. ;-). Jak już rozbierze gaźnik to niech sprawdzi wielkość dyszy. Może jest za duża. Powinna być chyba 60.
Dzięki za podpowiedź. W tym gaźniku raczej chyba nie ma regulacji paliwa w komorze pływakowej, ale mogę się mylić. Znalazłem schemat tego gaźnika i ta śruba opisana jest jako "KIT IDLE MIXTURE" nr 94 i nie mogę zrozumieć ;) https://www.jackssmallengines.com/jacks-...
wedlug mnie to powinien byc zamkniety ale to jest tylko moja opinia
Paliwo nie ma prawa odparować z komory pływakowej po kilku dniach. Jedyną przyczyną opróżnienia komory pływakowej może być tylko nieszczelny spust paliwa z komory pływakowej. Radziłbym przekazać skuter specjaliście który wyczyści gaźnik i sprawdzi jego regulację. Jeszcze jedna rada, podczas dłuższego kopania należy robić przerwy 10-20 sekund aby napełniła...
Przecież pływak powinien zaworek pływakowy zamykać? Wszelkie regulacje zaczyna się od ustalenia poziomu paliwa w komorze.
Witam Mam problem z gaźnikiem BVF 24n1-1 w MZ TS 150. Motocykl w ogóle nie reaguje na śrubę regulacji obrotów, poziom paliwa w komorze pływakowy ustawiony idealnie, gaźnik czyszczony kilka razy i dalej nic nie widzę żeby na łączeniu gaźnik zaciągał lewe powietrze. Już mi się pomysły skończyły, ktoś coś wie?
Zanik iskry może być spowodowany słabym stanem akumulatora. Pod obciążeniem rozrusznikiem jest tak duży spadek napięcia w instalacji, że napięcie wtórne cewki HV jest za niskie do przeskoku iskry na świecy. powoduje to znaczne problemy z rozruchem. Inna przyczyna to stan gaźnika (ów). Podstawowe rzeczy to sprawdzenie zaworka iglicowego , poziomu paliwa...
Te 3 litry prędzej wylały się z gaźnika niż ten silnik je przepalił, pogięty pływak nie ma nic do rzeczy jeśli nie tonie w komorze pływakowej, możliwe że dysze ktoś udrażniał szpilką, przez co zostały rozkalibrowane. Śruba od regulacji składu mieszanki to ta wkręcona z prawej strony gaźnika prostopadle, nie ta po skosie u dołu.
Tak , dobrze rozumujesz. Dużą śrubą ustawiasz prędkość obrotową na biegu jałowym , natomiast małą śrubką ustawiasz czystość spalin - nie wiem jaką te auto musi spełnić normę czystości na biegu jałowym - ale myślę że tak jak tam piszą 2.5%. Dlatego do regulacji przydał by się obrotomierz i jakiś najprostszy analizator spalin . Natomiast jeśli chodzi...
Witam potrzebuję dane na temat gaźnika 34DCHD. A dokładnie sprawdzanie i regulacja tego gaźnika: 1. sprawdzanie szczelności gaźnika 2. sprawdzanie szczelności zaworka iglicowego 3. sprawdzanie pływaka 4. sprawdzanie i regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej
weź poszukaj na tym gaźniku jakiejś innej śrubki to coś mi się nie wydaje żeby regulacja przechodziła przez komorę pływakową w miejscu gdzie łączy się z gaźnikiem i to jeszcze tak od dołu prędzej dysza, no ale jak żywcem nic nie będzie to będzie to ale coś mi sie to nie widzi.
To nie uszczelka , po prostu gaźnik ci przelewa . Do wymiany zaworek iglicowy pływaka , lub regulacja i ustawienie prawidłowego poziomu paliwa w komorze pływakowej .
W gaźniku WSK 125 jest śruba która skręca komorę pływakową z resztą gaźnika. Jest tam siatka- sprawdź czy jest czysta. Sposób regulacji gaźnika mogę podrzucić z oryginalnej książki Naprawa WSK 125, powinno być jak zrobić przyrząd do ustawienia poziomu paliwa.
A nie jest to przypadkiem ten gaźnik w którym śruba regulacji składu mieszanki znajduje się w dnie komory pływakowej i wygląda jak do spuszczania syfu?
Dwie rzeczy - wymień kondensator i ustaw poziom paliwa w komorze pływakowej.
Wiesz, gdyby się zagłębiać, to śrub regulacyjnych może być mniej (np gaźnik jawki 50 mustang miał jedną), a może być ich więcej, zwłaszcza przy gaźnikach wielocylindrowych. Znowu też są gaźniki gdzie regulacji składu mieszanki w praktyce nie ma, taki gaźnik to 14MC od rometa. Niby śruba regulacji składu była, ale równie dobrze mogłeś ją wkręcić na maks,...
Jeśli dym idzie to pozostała Ci regulacja gaźnika, ja sprawdziłbym jeszcze poziom paliwa w komorze pływakowej gaźnika, jeśli świeca jest mokra to może być za wysoki.
Zależy jaki gaźnik posiadasz w silniku. Według zdjęć przypuszczalnie taki jak silnikach Hondy GX (klony Keihina). W takim gaźniku pod śrubą regulacyjną przepustnicy znajduje się taki plastikowy element w kształcie litery T który jest dyszą paliwową biegu jałowego. Żeby ją wyjąć należy zachować takie samo ustawienie śruby regulacyjnej (zaznaczyć położenie...
Witam, dziś mam problem z jednośladowym gruzem jakim jest Loncin. Cross nie wkręca się na obroty przed wymianą zaworów jak i po, [ssący był wyklepany], gaźnik ma raczej dobrą ilość paliwa w komorze pływakowej [zamieszcze zdjęcia w odpowiedzi] jedynie co przychodzi mi na myśl regulacja gaźnika na iglicy i mieszanki lecz to robiłem przed wymianą zaworów,...
Przecież to typowy objaw zapchania dyszy głównej. Brud albo woda w paliwie, zbiorniku paliwa. Trzeba zobaczyć co pływa na dnie komory pływakowej w studzience dyszy głównej i wokół niej. Gaźnik BVF ma kiepsko zrealizowane odpowietrzanie komory pływakowej. Woda dostaje się do wnętrza podczas mycia lub jazdy w deszczu.
Pływak wygląda na bardzo dobry, sprawdzałem go w paliwie, pływa ładnie i jest szczelny; nie wygląda na odkształcony. Niestety nie mam żadnego na podmianę. Też mi się wydaje, że poziom paliwa może być za wysoki, ale pływak jest plastikowy i raczej nie ma możliwości regulacji stanu paliwa w komorze pływakowej. Hmm chyba zostanie gaźnik na części 😁
Ten gaźnik nie ma możliwości regulacji poziomu paliwa. Z tego co pamiętam do tych gaźników przychodzi inny rodzaj zaworków iglicowych (krótsze, bez zderzaka sprężynowego), założenie innego skutkuje zupełnie niewłaściwym ustawieniem pływaka. Musi być on w pozycji prostopadłej do płaszczyzny styku z komorą pływakową. http://tzrarena.xooit.com/t1874-Carburat...
A skład mieszanki paliwowo - olejowej masz dobry / regulacja gaźnika - poziom paliwa w komorze pływakowej / ssanie nie zacina się / świeca jaka - nasza polska Iskra? Dodano po 2 Tu masz dyskusję na ten temat: http://simsony.info/Thread-Simson-traci-...
Silnik się przegrzewa dlatego zapewne tłok puchnie. Z całą pewnością problem jest w układzie paliwowym. Zwykle oznacza to zbyt ubogą mieszankę paliwowo-powietrzną. Wyciek z gaźnika może być tego powodem bo wpływa na poziom paliwa w komorze pływakowej. Z całą pewnością gaźnik do rozebrania, wyczyszczenia, uszczelki do wymiany i regulacja składu mieszanki.
Więc masz zbyt bogatą mieszankę. Zmień dyszę paliwową, bo coś czuję że masz grubo za dużą. No i zajrzyj w końcu w komorę pływakową, może masz pływak dziurawy.
W moim gaźniku Brigsa, na dole komory pływakowej jest mosiężna śrubka do regulacji poziomu ( tuż po zakupie myślałem że służy ona do spuszczania wody, zanieczyszczeń z komory pływakowej) Sprawdź również zawór pływakowy czy się szczelnie domyka, może zanieczyszczenie stożka iglicy powoduje ciągły wypływ paliwa.
Fabryczny podwójny nadawał się idealnie. Tak samo jak i do regulacji poziomu paliwa w 126P. Zdaje się nawet średnica trzpienia strony gwiazdowej śrubokręta była odpowiednia do regulacji pływaka w gaźniku - czyli poziomu paliwa w komorze pływakowej. To chyba było 6mm o ile pamietam.
Jeśli zmieniałeś zaworek iglicowy i pływak to zapytam czy ustawiałeś poziom paliwa w gaźniku oraz kąt otwarcia przepustnicy. Zacznij może od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Najlepiej zaglądnij na: http://www.pf126.ovh.org/podstrony/regul...
Zmierz ciśnienie sprężania na wszelki wypadek - naprawiałem kilka tych crossów świeżo odebranych z salonu sprzedaży. Jeżeli będzie bez zastrzeżeń szukaj przyczyny w gaźniku. Dla pewności trzeba zdemontować wszystkie podzespoły gaźnika, umyć je dokładnie, osuszyć i ponownie zmontować. Do regulacji poziom paliwa w komorze pływakowej. Kolejna sprawa -...
na co zwróciłem uwagę po zdjęciach innych gaźników to w moim nie ma w komorze pływakowej na zewnątrz takiego bolca obok końcówki od podawania paliwa tylko jest dziura i jak włożę cieniutki pręcik to dotykam pływaka. Jak naciśniesz na ten "pręcik" co wkładasz, tak aby "przydusić" pływak to leci paliwo z komory pływakowej, a po ustąpieniu nacisku przestaje...
A regulowałeś gaźnik? Bo poziom paliwa w komorze pływakowej też wymaga regulacji. Masz dozownik do oleju czy robisz mieszankę? Jakiego oleju używasz? Sprawdzałeś poziom oleju w skrzyni biegów/przekładni? Jest szansa że ci pierścień uszczelniający przepuszcza lewe powietrze. Cały układ dolotowy jest szczelny?
Jaką wygiął blaszkę? Według mnie nie trzeba wyginać żadnych blaszek tylko wymienić pływak w gaźniku bo pewnie jest dziurawy i nie zamyka dopływu paliwa. Chyba że chodzi o blaszkę taką jak na tej stronie [url=http://www.przecinak.republika.pl/g... w punkcie "Regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej". Jeśli chcesz regulować to sam to masz...
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
W sumie nie wiem jaki gaźnik, ale jedna przepustnica, dysza w śrubie mocującej zbiornik komory pływakowej, bez regulacji obrotów
Regulacja paliwa w komorze pływakowej powinna załatwić sprawę. Weź pływak i odegnij ten języczek co naciska na zaworek w stronę gardzieli o jakieś 2mm. Co do regulacji mieszanki - zależy jaki masz gaźnik
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
Dolna. To wkręt regulacyjny składu mieszanki. Zapalasz silnik, wkręcasz wkręt, silnik zaczyna się krztusić; nie pracuje równomiernie. Cofasz wkręt do takiego momentu, kiedy silnik pracuje płynnie. Ale nie szukaj tam, tam się regulowało wtedy, kiedy silnik gasł na wolnych obrotach, np przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Natomiast podstawowa regulacja tego...
Witam. Dr,ka NAPRAWIONA !!! Przyczyną był źle wyregulowany gaźnik. Po regulacji komory pływakowej podniosłem iglicę na ostatni ząbek. Pali od strzała na zimno i ciepło!! Wnioski z całego tematu: - za duży luz zaworowy powoduje że dekompresator działa nieprawidłowo (objawy: blokuje rozrusznik) - strzelanie przy rozruchu i cofanie wału może być spowodowane...
No po takim remoncie to na pewno porządna regulacja i przegląd gaźnika. Najlepiej go rozebrać do zera i przeglądnąć każdy element (czy jest syf w komorze pływakowej itp.). Profilaktycznie wymienić świece i sprawdzić cały układ zapłonowy (czy nie ma przetarć na przewodach itp.).
A ja cały czas powtarzam że jakąkolwiek regulację w gaźniku MZ należy zacząć od ustawienia prawidłowego poziomu paliwa w komorze pływakowej, jeśli będzie niewłaściwy to nie ma co regulować iglicy czy składu mieszanki śrubką
Jeżeli łańcuch generuje drgania, to będzie wyzwalać hamulec. Wyciek oleju to standard, dlatego pisałem wcześniej o konieczności włożenia w nią pieniędzy na start. Ktoś to podłapał oferując specjalna kuwejtkę pod pilarkę. Połączenie wężyka w karterze trzeba wkleić lub zrobić patent z wężykiem (opisywałem już na elektrodzie). Następnie wymiana świecy...
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
Regulator odśrodkowy jest wbudowany w silnik a nie w gaźnik. Gaźnik jest specjalny, pływakowy zintegrowany po części z bakiem. Silnik jest ogólnie b. trwały. Moja kosiarka jest z 87 roku i nadal działa bez żadnego remontu silnika!
Witam mam problem, mianowicie ostatnio wymieniłem uszczelkę komory pływakowej w gaźniku i od tamtego czasu simson kiedy jadę na wysokich obrotach na 4 biegu i wrzucę luz zaczynają spadać mu obroty i gaśnie. Regulacja gaźnika nie pomogła, również czyściłem cały gaźnik ale też nic to nie dało co może być problemem?
Pytałem też tutaj o regulację gaźnika, aby spalanie było mniejsze, ale skoro tam jest inna dysza, która pracuje przy obciążeniach i nie mamy na nią wpływu, żadnej regulacji. Nie wiem jak akurat w tym przypadku, ale poziomem paliwa w komorze pływakowej powinno dać się coś w tej materii zrobić. Tylko trzeba się liczyć z tym, że może być utrudnione uruchomienie...
Pytanie troszkę dziwne. Wiesz po co masz ssanie? Ssanie masz właśnie po to, aby lekko podlać więcej paliwem, bo silnik jest zimny, więc nie będzie chciał dobrze pracować. A co do dodania gazu i gaśnięcia. Te gaźniki nie mają przyśpieszacza. Przez co jeśli mi na jałowych obrotach od razu dasz gaz do oporu to zawsze będzie się dusić czy nawet gasł. Jak...
Jak więc kupiłem nowy gaźnik, bo w środku był też źle złożony, po wymianie gaźnika dalej nie odpala z kopa. Nowy gaźnik nie jest fabrycznie regulowany. Najpierw sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej. Wkręć śrubę tą co jest z prawej strony gaźnika (jak patrzysz w stronę kierownicy) do oporu (bez przesady !) i wykręć o 1,5 obrotu. Iglica (na niej...
To znaczy że masz źle wyregulowany gaźnik, a nie że masz zły gaźnik ;) . Po pierwsze musisz zweryfikować jaką tam masz dyszę paliwową główna. Jeśli nie wiesz, to kup sobie dyszę 90 i 95 bo pewnie coś koło tego będziesz potrzebować. Po drugie, możesz mieć za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Względnie uszkodzeniu mógł ulec zaworek iglicowy lub...
Dzieki za pomysły pokombinuje z tym pływakiem i regulacja mieszanki uszczelki gaznika sa nowe linka nowa dodam ze stary gaznik sie poci spod uszczelki od komory pływakowej
Za cenę tych pseudo filtrów kupiłbyś oryginalny wkład do airboxu który zapewnia odpowiednia wartość podciśnienia w gaźnikach, czystość powietrza i było by ok. Jesli już coś kombinować w celu zwiększenia mocy to zakup wkładu K&N i zestawu Dynajet. W zależności od rodzaju tuningu mamy kilka wersji -stage 1,2,3 zestawu. W skład zestawu wchodzą poza filtrem...
To znaczy mieszanka jest zbyt uboga. Nie wiem jak to było z tym przerabianiem i jaki tam jet gaźnik, ale pod większą pojemność powinno być więcej paliwa czyli dysza rozpylacza powinna być większej średnicy moim zdaniem. Albo za niski poziom paliwa w gaźniku jeżeli dysza była wymieniana na większą. Aby podwyższyć poziom paliwa w gaźniku trzeba aby zawór...
Raczej w gaźnik tą benzyną żeby nie zalała świecy od razu. Tam też na pływaku jak jest metalowy jest regulacja pewna poziomu paliwa w komorze pływakowej poprzez dogięcie. Jak masz filtr ż czerwonym grzybkiem do przepompowania to przynajmniej tylna obudowa i dobra uszczelka jest istotna. Bo ona na sucho bez przepompowania ma ciężko zaskoczyć Iglica doszczelnia...
Witam, Cross wróci z generalnego remontu silnika, tam nie ustawili gaźnika (abo nie chcieli/nie potrafili). Gaźnik miał 2 większe dysze założone, zasilająca była większa o kilka jednostek i ssania. Zostały dokupione prawidłowe rozmiary. Po odebraniu cross miał problem z odpalaniem, jak już odpalił to ogień z rury, cała nagrzewała się do przeróżnych...
Kanały zaklejone to otwory technologiczne. Wierci się kanał gdzieś we wnętrzu gaźnika a "wyjście na świat" zatyka. Nie ma innej możliwości wykonana "pozakręcanego" kanału w wnętrzu gaźnika. Zmiana składu mieszanki paliwowo-powietrznej następuje w rózny sposób dla różnych otwarć przepustnicy: 1. Prawie zamknięta (lub całkowicie zamknięta jak na "twoim...
Sam sobie możesz dać odpowiedź na to pytanie. Zdejmij pokrywę komory pływakowej, jeśli jest tam dysza paliwowa wolnych obr i dysza główna, to śruba ta zapewne jest reg. nie składu mieszanki tylko ilości tej mieszanki.
Jeżeli przed próbami naprawy jeździł i zaczęły się kłopoty bez prób regulacji gaźnika, to wina nie leżała prawdopodobnie w gaźniku. Czy nie zostało zatankowane paliwo z niewłaściwą proporcją oleju? Może paliwo było zanieczyszczone i zawiesiło iglicę pływaka. Może jest niewłaściwy zapłon i zalewanie silnika przy próbie rozruchu. W jakim stanie jest filtr...
2) Pompka przyśpieszająca- po dodawaniu gazu wstrzykuje strumień paliwa w gardziel, najbardziej jest to widoczne jak nagle od samego początku damy full gaz. (kolejne odpuszczenie gazu i jego dodanie wstrzyknie kolejną dawkę paliwa z komory pływakowej) 3) rozrusznik kręci? Z popychu pali od razu czy ciężko?
Witam wszystkich serdecznie. Agregat prądotwórczy ENDRESS - Ecopower-Line ESE 6000 BS z 2010 r. Urządzenie mało eksploatowane, długo stało w kącie garażu bezczynnie. Benzyna dochodzi do gaźnika, iskra jest na świecy zapłonowej - silnik nie chce się uruchomić i brak oznak, że chce pracować. Wymontowałem gaźnik, chcę go oczyścić i sprawdzić elekto-zawór...
kiedyś wpadł mi w rece taki opis regulacji "bez przyrządowej" REGULACJA CZUŁOŚCI (odpowiednik poziomu paliwa w komorze pływakowej gaźnika:) ) -tym regulujesz ciśnienie w IIgim stopniu reduktora. Powinno być wyregulowane minimalnie powyżej ciśnienia atmosferycznego. A robi sie to tak: odłączasz waz prowadzący gaz z reduktora do miksera i podłączasz do...
jakoś nie zauważyłem wpisu o świecy w pierwszym poście sorry, a coś chociaż odezwie się na sekundę, łapie czy nic, może klin masz zerwany na magnecie i iskrę podaje np w dolnym położeniu tłoka, jeśli to silnik czterotakt to może i zawory się w ogóle nie otwierają (regulacja), musisz jeszcze zobaczyć czy paliwo jest tłoczone przez pompkę czy tylko jest...
Sprawdź ustawienie zaworów - trochę ciężko w 110 ale wykonalne. W gaźniku wyczyść dyszę wolnych obrotów - ta długa cienka z malutkim otworem na wylot (potrzebny czasem cieniusieńki drucik). Daj nową świecę. Śrubkę regulacji wolnych obrotów najpierw wkręć licząc obroty a następnie wykręć i przedmuchaj kanał. Sprawdź uszczelki pod gaźnikiem. Myślę, że...
A ty wgl wiesz w jakiej kolejności się gaźnik reguluje? Bo najpierw wypada ustawić poziom w komorze pływakowej i tu ci nikt nie powie ile ma być. Potem ustawiasz odpowiednio iglicę, a regulacja śrubowa na samym końcu. Jak ustawiałeś "na chybił-trafił" to nic dziwnego że rozregulowałeś gaźnik totalnie. Sylikon? W zasadzie nie powinno go być NIGDZIE....
Tu może być zarówno problem z gaźnikiem, jak i z zapłonem. Co do gaźnika to należy wyregulować poziom paliwa w komorze pływakowej, sprawdzić dyszę główną. Można ściągnąć górny wlot z filtra powietrza i przy użyciu lusterka!!! (mało miejsca ale może też walnąć ogniem w gaźnik ) sprawdzić czy podczas dodawania gazu jest rozpylane paliwo. Jeśli tak, to...
Witam czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak ustawić gaźnik 126p tak aby maluch mało palił a nie spadł z mocy. Teraz mój 126p pali około 10l na 100km myślę że to stanowczo za dużo na silnik o tej pojemności. Proszę o pomoc. Dodam jeszcze od siebie. Po regulacji poziomu paliwa w komorze pływakowej wkrętem regulacji położenia przepustnicy na wyjętym gaźniku...
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
Takie jest oznaczenie silnika który kupiłem z myślą o wstawieniu go do budowanej odśnieżarki. Silnik wygląda na praktycznie nowy. Odpaliłem go na ssaniu od pierwszego pociągnięcia. Jednak na parę pytań nie znam odpowiedzi. Tak wygląda ten silnik. Jest to Briggs dedykowany do odśnieżarek : http://obrazki.elektroda.pl/8569940500_1... Ktoś...
Gaźnik nie wystarczy "przedmuchać" by silnik zapalił. Poza tym jak to ustawił większy dopływ paliwa ??? Może ustawił wyższy poziom paliwa w komorze pływakowej przez podgięcie blaszki zaworka iglicowego. Prawidłowe czyszczenie gaźnika polega na rozebraniu całości, wymoczeniu i wymyciu w benzynie ekstrakcyjnej, złożenie ustawienie poziomu paliwa w komorze...
Witam - jestem pierwszy raz na tym forum i jako posiadacz silnika Johnson 4hp z 74r( na boats. net. jest to całkiem inny silnik,niż mój według tabliczki 4R74R) wracając do tematu -jak zakończyła się awaria? a mój problem polega na niemożności wyregulowania gaźnika dobrze chodzi dopiero po chwili od zakręcenia kranika - reaguje na przepustnicę w pełnym...
Witam Ja chce pare słów nt ustawienia poziomu paliwa w gaźniku kaszlaka: ustawiene poziomu na odległość pływaka od pokrywy komory nie jest właściwe, bo nie uwzględnia rzeczywistego ciśnienia paliwa podawanego przez pompkę paliwową (szczególnie w wykonaniu rzemieślniczym). W związku z powyższym należy poziom regulować tak, aby po wyjęciu pokrywy z pływakiem,...
Witam. Mam prośbę. Czy ktoś mógłby mi doradzić co może być przyczyną, że agregat pochodzi ze dwie minuty i gaśnie. Gaźnik czyściłem z kolegą. Jest pływakowy. Silnik jest zdrowy - dobre sprężanie. Po wyłączeniu ssania po 2-3 minutach gaśnie. Możliwe, że źle są podłączone dźwignie regulacji obrotów? Te co sobie sam reguluję? Proszę o poradę. Z góry dziękuję.
Motor odpala, ale dopiero po kliknięciu około 10 razy w pompkę. Odpali chwilę podziała i gaśnie bez pompowanie nie odpali. To nie jest pompka, tylko przycisk do zatapiania pływaka, celem podnoszenia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jest bez znaczenia czy będziesz go naciskał, czy tylko przytrzymasz wciśnięty dłużej. Tak jak kolega Alfred napisał,...
1. Zapoznać się z budowa i działaniem silnika spalinowego czterosuwowego. 2. Sprawdzić elementy odpowiedzialne za przetwarzanie chemicznej energii paliwa na energię cieplną i dalej na mechaniczną. 3. Sprawdzić układ przeniesienia napędu i hamulce. Bardzo rzadko może się tam pojawić usterka. Tak dokładniej to do sprawdzenia czy silnika wytwarza dość...
To standardowy gaźnik PZ30, reguluje się go jak każdy inny PZ. Do regulacji, a nie "kręcenia śrubkami", wskazany jest analizator spalin. Dysz się nie reguluje, co najwyżej można je wymieniać na inne rozmiary. Z elementów regulacyjnych to masz śrubę do regulacji składu mieszanki biegu jałowego, śrubę do regulacji wolnych obrotów (pozycji spoczynkowej...
Jak ustawiłeś poziom paliwa w komorze pływakowej? Bo to też się poniekąd reguluje. Jeśli jest zbyt wysoki, to wpływa on na cały zakres prędkości obrotowej, wzbogacając mieszankę. Jaki masz kolor elektrod na świecy? Przy VM22SH dokładnie sprawdź stan membrany, taka "gumka z bolcem". Jeśli zauważysz najmniejszą deformację lub dziurkę - kaplica. Gaźnika...
Zwrócić musisz szczególną uwagę na regulacje mieszanki ,iglicę i zawór iglicowy podawania paliwa w komorze pływakowej tu filmik po reklamie https://www.google.com/search?q=piaggio+...
A co mam rozumieć pod "regulacja poziomu paliwa"??? Mam na myśli poziom paliwa w komorze pływakowej , u ciebie wygląda na za niski skoro jest sucho po próbach . Postaram sie poszukać konkretnie jaki poziom powinien być i jak go ustawić . Napisze wieczorem Pozdro
Nie wiem czy to co napiszę jest adekwatne do tego przypadku. Też mam mały agregat prądotwórczy (chińczyk) z silnikiem dwusuwowym. U mnie też jest problem z uruchomieniem zimnego silnika. Na początku po takim odpaleniu dosyć długo kopcił. Doszedłem do wniosku, że te trudności wynikają zza wysokiego poziomu paliwa w komorze pływakowej. Obniżyłem trochę...
Coś słabo się starasz aby poszukać, drugi link z googla: http://www.suzukibandit.cz/download.php?... Jeśli tylko problem tkwi w zabrudzeniu od przestarzałego paliwa, tudzież pozostałości po odparowanym paliwie, to spróbuj odkręcić komory pływakowe bez wyciągania gaźników. Chyba powinieneś mieć tam trochę dojścia, tylko potrzebny jest dobry krótki...
Nr 13 to jest pływak, 14, 15, 16 zawór iglicowy, to jest silnik czterosuwowy pracuje na czystej benzynie. Problem jest taki, że po otwarciu przepustnicy pęd powietrza nie zaciąga paliwa z rozpylacza 11 i to na trzech gaźnikach. Luzy na zaworach wyregulowane, rozrząd dobrze ustawiony, pali na dotyk. Gaźniki zachowują się tak jak by był za niski poziom...
Wygląda jakby paliwo nie dopływało. Ściągnij przewód paliwowy z gaźnika i zobacz np.do słoika czy ładnie cieknie. Mógł się powiesić pływak w gaźniku i nie napełnia komory pływakowej(może w dnie masz jakąś śrubkę do jej opróżniania). Ten elektrozawór to prawdopodobnie od ssania i nie powinien mieć wpływu na gaśnięcie przy dużych obrotach.
Witam mam problem z nowo kupionym gaźnikiem do skutera 2t piaggo. Otóż wydawało mi się ze taki gaźnik po kupieniu powinien być typu podłącz przekręć dwie śrubki(regulacja) i jeździj. Niestety gaźnik po zalaniu tracił duże ilości paliwa: -śrubką spustową z komory pływakowej(chyba tak to się nazywa), którą dokręciłem na max a mimo to wciąż kapało. Zatkałem...
Widzę że lubi cofnąć i buchnąć ogniem z dolotu - Ty tam na prawdę masz coś narzeźbione. Albo nieszczelne zawory albo zapłon zupełnie nie tam gdzie trzeba. Jak napsykasz do gaźników sprayem do czyszczenia to też pociągnie Zawory trzymają (głowica po regeneracji sprawdzana ciśnieniowo), rozrząd tż wygląda ok. Jest sprężanie jak ręką zamknę króćce ssące...
W tym modelu aparat zapłonowy przy pomocy kondensatora podaje przerwę Kolega przestanie bzdury pisać. Kondensator przy cewce jest tylko elementem przeciwzakłóceniowym. Np dla radia. Kondensator przy aparacie zapłonowym ma za zadanie, między innymi, nie dopuszczać do iskrzenia na stykach przerywacza. Pływający brak iskry na jednym z cylindrów może być...
To jest tak. Cały mechanizm pływakowy działa jak spłuczka w kiblu... Pływak podnosi się wraz z poziomem paliwa, unosząc się domyka zaworek iglicowy. Gdy gaźnik pobierze ociupinkę paliwa to pływak znowu się podnosi... U ciebie z jakiś powodów to nie działa... Pierwsze co się sprawdza to pływak. Wyciągnij go, zanurz w wodzie (całkowicie) i sprawdź czy...
Najszybsza metoda to zagrzać silnik, zgasić na chwilę i w tym czasie wkręcić wkręt do końca (delikatnie!) i odkręcić o 3-4 obroty. Zapuścić silnik, zostawić na wolnych obrotach i wkręcać wkręt do takiego momentu, aż silnik będzie szedł nierównomiernie (przygasa, krztusi się) i jeżeli tak się zacznie dziać to wykręcić o pół obrotu lub do tego momentu...
Z tego co piszesz tylko szukał bym przecieku w ssaniu tam też jest regulacja wzniosu tłoczka , linka ma być luźna . Najlepiej jak byś zaślepił tak tylko chwilowo kanał ssania . Pamiętaj śruba składu mieszanki ustala mieszankę paliwowopowietrzną tylko wolnych obrotów. I regulacja też ma wpływ na wchodzenie na obroty i schodzenie z nich .Sprawdź czy masz...
Sprawdź czy w iglicy zaworka komory pływakowej nie zaciera się zaokrąglona końcówka- to jedna z możliwych przyczyn, jeśli tak, spróbuj ją rozruszać obracając chwyciwszy pęsetą (powinien płynnie i bez zacięć chować się i wysuwać po ustąpieniu nacisku. Moto jest nienowe, więc możliwe jest że zbiornik paliwa koroduje wewnątrz- zamontuj filtr paliwa jeśli...
Odświeżam post. Może ktoś wie jaka powinna być dysza główna aby gaźnik prawidłowo chodził? Czy trzeba wykonywać jeszcze inne operacje np, wymiana iglicy, regulacja pływaka, wymiana pozostałych dysz? Dysza na oryginalnym filtrze w okolicach 75 (na gąbce 78-80), iglica drugi rowek od dołu, komora pływakowa na około 20mm. Zależy też jaką masz wersje tego...
Zależy jak mocno go przechylasz. Jeżeli przekroczysz kąt ok 45o, to wylewanie się paliwa jest normalnym zjawiskiem. Komora pływakowa jest odpowietrzana i ciescz wylewa się z neij jak z każdego innego naczynia. Jak masz wątpliwości sprawdź poziom paliwa. Było to wielokrotnie opisywane na forum. Jeżeli gaźnik jest chińską podróbą możesz mieć dużo większe...
Nieszczelny zawór iglicowy w komorze pływakowej lub źle ustawiony poziom paliwa w tejże. Nie zaglądałem do środka, ale spróbuj ściągnąć instrukcję: http://odsiebie.com/pobierz/2169035---45...
Z dozownika oleju do mieszanki cieknie? To mógł się zatrzeć, ten układ musi być szczelny i ogółem jest kaprysny. A kaprys w jego wypadku kończy się wymianą tłoka i cylindra. Ja z niego nie korzystam nigdy w każdym motocyklu. W pierwszej kolejności należy sprawdzić co się z nim dokładnie dzieje. Pomiar kompresji wiele by wyjaśnił ale nie zakładał bym...
Najpierw wolne podbiłem tym IDLE aby silnik nie gasł podczas właściwej regulacji "dyszą wysokich obrotów". Jak to ustawiłem na w miarę najwyższych obrotach to następnie obniżyłem obroty śrubką IDLE - domknąłem lekko przepustnicę. Coś nie tak? Nie chcę rozpoczynać nowej dyskusji ale z tego co wiem tutaj prawdziwe wysokie obroty reguluje się wyłącznie...
Ten kto sądzi że ten gaźnik reguluje się tylko dwoma śrubkami jest w błędzie. Zaczynamy od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej ( ustawiamy paliwo na wysokości nadlewu w komorze "to odkręcane na dole od gaźnika" za pomocą odginania i doginania blaszki przy pływaku) sprawdzamy ustawienie zapłonu. Zapalamy Simsona, aby się zagrzał do normalnej...
Witam. Problem rozwiązany.Przyczyną był gaźnik sprowadzony z Chin. więc rozebrałem jeszcze raz stary wyczyściłem wszystkie elementy dokupiłem jedynie oryginalną uszczelkę pod komorę pływaka,sprawdziłem pływak czy nie jest dziurawy,okazało się że nie.Powodem zbyt dużej ilości paliwa w komorze pływakowej była blaszka pływaka naciskająca na iglicę,lekko...
gaźnik pływakowy briggs gaźnik pływakowy regulacja gaźnik
satelitarny tuner analogowy układ centralnego ogrzewania otwarty rezonans karoserii
briggs stratton zegarek automatyczny
Zacinanie się TVP1 i TVP2 przez internet - przyczyny Dekoder Cyfra+ resetuje się po każdym włączeniu