Zajrzyj do manualna, powinnaś coś znaleźć.
Nie mam filtru ,czyli problem jest z regulacją gaźnika?
Dokładnie tak jak mówią koledzy sprzęt łapie ci lewe powietrze ... ja w swojej xj ,miałem delikatnie spękane uszczelniacze , moto odebrałem od mechanika i ten mi wspomniał że ta cześć jest stara . I mimo że mi poregulował wszystko to była lipa ... W XJ miałem taką śróbe regulacyjną obroty czy jak nią pokręcisz to masz jakieś zmiany ... Może masz gaźniki...
To daj mu mniej powietrza. I zaobserwuj.
Kompresja, zapłon, świece, regulacje gaźnika itd.
Śruba mniejsza to spust płynu chłodniczego a druga regulacji paliwo-powietrze
Skuter odpala chodzi ale trzeba mu dawać bardzo dużo gazu żeby ruszył ale to będzie wina sprężynkę sprzęgła rolek wariatora czy regulacji gaźnika?
gaźnik do regulacji .
Za bogata mieszanka tzn. Za dużo paliwa za mało powietrza. Powinny być w gaźniku śrubki od regulacji.
Na początek standardowo wymiana świecy , wyczyszczenie filtra powietrza i gaźnika oraz regulacja gaźnika.
Regulacja gaźników rozwiąże problem.
Zapłon DC-CDI wymagający akumulatora był stosowany w skuterach Yamaha od 2004 roku, a ten BWS to stary model z początku lat '90 który posiada zwykły zapłon CDI który nie wymaga akumulatora. Problem z odpalaniem na ciepłym może mieć kilka powodów. W starym statorze może zaczynać padać cewka zasilająca lub cewka WN skutkująca słabą iskrą (długość). Zużycie...
Stawiam na regulacje gaźnika na początek.
Ja bym zaczął od wyjęcia i przeczyszczenie gaźnika. Regulowałeś gaźnik? Może łapie jakieś lewe powietrze? U mnie kiedyś odkręciła się dysza.
Jest taka opcja, - jeżeli gaźniki dawno nie były czyszczone to przy demontażu mogły zostać zruszone osady i się coś poprzytykało. Piszesz ,że nie masz pojęcia, a bierzesz się za regulacje. To zadanie proponuje powierzyć komuś doświadczonemu. Należy także sprawdzić synchronizacje gaźników .
Cześć, regulacja gaźnika ewentualnie kontrola zapłonu. Przeczytaj instrukcje.
Niebieskim obroty jak wkręcasz to podwyższasz Czerwony do regulacja mieszanki
Masz lżejsze rolki więc to normalne, że muszą być wyzsze obroty aby pokonać opór sprężyny. Przecież to działa na zasadzie odśrodkowej. Cięższe rolki albo słabsza sprężyna. Regulacja gaźnika nic nie da.
Mam aeroxa z 08r. Bez obciążenia silnik kręci wysoko, około 13k obr. Ale jak się jedzie to od 6.5k obr zaczyna się dziura. Tzn. silnik nie ma siły. Z górki coś się ruszy. Ale tak to nic. Jaki problem? Gaźnik po regulacji
Filtr paliwa odpada bo był zmieniany kilka tygodni temu (jest czysty), sprawdzę ten gaźnik. I jeszcze zalewa świecę. To znaczy że gaźnik jest do regulacji?
Po pierwsze, jeśli silnik będzie cały czas pracował na biegu jałowym to i tak świece pokryją się sadzą i dostaną przebicia. Pilot screw odpowiadają za regulację mieszanki biegu jałowego, czy za regulację powietrza do układu biegu jałowego? Jeśli nadal jest bogata mieszanka, to sprawdź czy szczelne są tłoczki ssania. Regulacja iglic na przepustnicach...
Ale przed regulacją też chodził
Gaźnik nie tylko się rozkręca i czyści ze wszystkiego, należy również dokonać regulacji i przeprowadzić podstawową diagnostykę np zaworów iglicowych, szczelności itd .
Jeżeli stosuje się sportowy tłumik, to gaźnik wymaga regulacji włącznie z wymianą dysz lub nawet całego gaźnika na sportowy.
Może lewe powietrze gdzieś sie dostaje. Jeżeli synchro dało sie zrobić na pewno nie jest to lewe powietrze, Z moich przypadków to żle po podłączane przewody podciśnieniowe (gaźniki,ekologia,odma),nie szczelna puszka filtra powietrza ewentualnie regulacja zaworów.
Czy sprawdziłeś poprawność ustawienie rozrządu, podmieniałeś moduł, gaźnik (stosowne regulacje, udrożnienie dysz) i świecę. Poszukaj na forach interesującego Cię tematu.
Witam. Mam motocykl marki Yamaha virago 125 cm3 z roku 1997. Mam problem z wolnymi obrotami . Odpala dobrze, gdy dodam gazu ładnie wchodzi na obroty. Jeżli opuszcze manetkę to powoli schodzi z wyższych obrotów . Na wolnych obrotach jeszcze bardziej schodzi z obrotów aż do zgaszenia silnika. Co zrobiłem do tej pory. -wyczyściłem gaźnik -regulacja nic...
Za bogata mieszanka paliwo-powietrze lub bierze olej . "kompresja sprawdzona jest 12 bar także ze bierze olej odpada" to nie zawsze prawda może puszczają pierścienie zgarniające
Silnik się przegrzewa dlatego zapewne tłok puchnie. Z całą pewnością problem jest w układzie paliwowym. Zwykle oznacza to zbyt ubogą mieszankę paliwowo-powietrzną. Wyciek z gaźnika może być tego powodem bo wpływa na poziom paliwa w komorze pływakowej. Z całą pewnością gaźnik do rozebrania, wyczyszczenia, uszczelki do wymiany i regulacja składu mieszanki.
Jeszcze jedno pytanie, po co ktoś wcześniej założył tak małe dysze paliwowe. I Dlaczego po wymianie dysz na odpowiednie i regulacjach motocykl zaczął się dławić przy 12 tys obrotów i to tylko podczas jazdy.
gaźnik do regulacji, jaki tam wgl jest i jaka dysza główna?
Udało się uruchomić, ale jest problem. Silnik odpala i od razu chodzi równo ale przy dodawaniu gazu, gaśnie. Nie raz jak powoli dodaję gazu, wchodzi na obroty, wkręca się jak potrzeba, a po odpuszczeniu manetki gazu, wolne obroty są poprawne. Żadna regulacja składu mieszanki, przepustnicy, nie pomaga, zawsze efekt ten sam . Co zrobić?
Jeżeli gaźnik sprawdzony na wszystkie sposoby, szukał bym czy nie jest skopany montaż silnika.
Kwestia momentu i przełożeń. To nie samochód ze zmiennymi fazami rozrządu. Możesz sprawdzić regulację wolnych obrotów i synchronizacje gaźników, ale czy to pomoże wątpię.
Witam!!! Dzięki za instrukcje i bardzo bym prosił o tą serwisówkę... Świeca jest napewno dobra bo kupywałem miesiąc temu, ponieważ wysiadła (jest to NGK CR6HS). Problem jest zapewne z gaźnikiem i prawdopodobnie ze ssaniem ponieważ po kręceniu rozrusznikiem i po odkręceniu świecy jest ona sucha a po podlaniu pali od pół obrotu... A co mam rozumieć pod...
Moja też czasami miała takie "jazdy". Jak chciała to jechała super. Jak nie to też ją muliło. Wydaje mi się że może mieć wpływ jakość paliwa i ilość oleju który sama pobiera i miesza. Próbowałeś regulować po czyszczeniu gaźnik. U mnie było po regulacji trochę lepiej.
Brak wolnych i problemy z odpalanie to głównie objawy problemów z gaźnikiem. Zaczął bym od ponownego czyszczenia i regulacji (co z tego że tylko 3kkm, jak to quad który zbiera sporo syfu). [url=http://quadzik.pl/forum/czyszczenie... tu masz przykładową procedurę czyszczenia ładnie opisaną.
Witam mam Yamahę, silnik 4T, problem jet taki, że po dodaniu gazu silnik gaśnie. Odpalam normalnie na ssaniu, chodzi dobrze, dam więcej ssania to wchodzi na wysokie obroty, a po ruszeniu manetką gazu nie wchodzi na obroty tylko gaśnie. Sprawdziłem już: -na dwóch świecach to samo -wyczyszczony filtr powietrza, bez filtra chodzi tak samo(przytykałem ręką...
Problem rozwiązany a mianowicie syf w gaźniku zapchane dysze ogólnie piasek teraz wszystko działa tak jak powinno jeszcze potrafi się przydusić tak przy 60km/h ale myślę że to już kwestia delikatnej regulacji dawki
Czy na tej świecy motor kiedyś jeździł poprawnie? Jaka jest kompresja w silniku bo stan na oko nie odzwierdziedla tego co sie dzieje podczas pracy Czy znasz historie motocykla? W jaki sposób i na jakich podzespołach był robiony remont? To że gaźnik został założony od Yamahy która jeździła OK to nie znaczy że u Ciebie bez regulacji też bedzie ok. Proponuje...
Zapomniałem napisać że jest jeszcze 19mm i on bedzie najlepszy. Ale zauważ że pokazałeś gaźniki PHBG oraz PHVA i nie mam 100% pewności który masz mieć ale obstawiam PHVA bo PHBG chyba nie ma podciśnienia i nie podłączyłbyś kranika. Masz silnik Minarelli więc patrz z której strony masz śruby regulacji gaźnika. Dellorto to najlepszy wybór tylko nie kup...
Nie wnikam aż tak dogłębnie w budowę gaźnika i co za co odpowiada, czy konstruktor dobrał właściwe dysze . Są zasady regulacji gaźnika które podałem wraz z jego budową. Autor poniekąd zna zasady regulacji gaźnika bo nie jeden już regulował. Więc nie wiem nad czym tu "pisać Pana Tadeusza" od nowa?
Kolego kolega wyzej dobrze Ci radzi jak nie umiesz zaprowadź do kogoś. Poza tym jaka masz dysze w gaźniku rozmiar ??? jaki masz filtr powietrza ? wydech jak odblokowany i przez kogo czy tylko wyprute co sie dało ? To wszystko musi współgrac ć i kolega wyzej ma racje wiekszość ludzi myśli że jak wstawi cyl 90 potem gaźnik ogromny wydech byle jak wypruty...
Spróbuj wyregulować ten gaźnik Regulacja swoją drogą, ale z doświadczenia wiem że nawet przy najgorzej rozregulowanym gaźniku skuter powinien chociaż odpalać lub próbować (gadać), a tu nic, ale mimo tego spróbuję jeszcze jutro pokręcić śrubą od mieszanki.
Mam problem ze skuterem yamaha axis. Skuter dusi się i gaśnie. Jak na razie maszyną nie da się jeździć. Zauważyłem pewną rzecz że po odłączeniu elektrozaworu ssania skuter od żywa ale nadal ciężko wchodzi w obroty, jak już wejdzie w wyższe obroty to pędzi jak strzała. Dodam jeszcze, że coś mocno brzęczy w silniku. Czy mógł pęknąć pierścień i to jego...
Zdecydowanie problem tkwi w regulacji gaźnika. Sprawdź ustawienie pływaka oraz rozmiar dyszy głównej. Motocykl nie pochodzi z Niemiec (80 km/h)? Wyreguluj przy okazji luz zaworów.
Cześć. Potrzebuję opinii na temat V-Stara z wydechami akcesoryjnymi Cobra. Motocykl przy zamykaniu manetki strzela z wydechów. Ma to związek z założeniem głośnych wydechów. Gaźniki nie były regulowane pod Cobry. Pytanie: czy wystarczy sama regulacja? Czy potrzebna będzie wymina dysz gaźników? Jeśli tak, to jakie są zamontowane fabrycznie w moim VStarze...
Wiem o który skuter Daelima chodzi, tylko nie pamiętam nazwy modelu. Tam jest silnik podobny jak GY6, tylko z chłodnicą oleju za przednim kołem. Gaźnik to Mikuni i nad nim jest filtr powietrza, gdzie chińczyki w tej samej „budzie” mają w tym miejscu zbiornik oleju (2T), dodatkowy schowek, albo jakąś zagadkową puszkę. Z tym gaźnikiem są niestety kłopoty....
Witam z japońskich motocykli uważam że najbardziej dopracowane są Hondy i Yamaha , w tej kwocie kolego kupisz motocykl dość wiekowy a ich awaryjność będzie głównie zależała od stanu utrzymania , tak czy inaczej polecam Yamahe ewentualnie GSX-Ra. Drugą sprawą jest to że kupno samego motocykla to nie wszystko podstawowe sprawy olej , napęd , regulacje...
Sądzę, że motorkiem w tym stanie NIE WOLNO jeździć. To niebezpieczne! Jeszcze raz zdejm i sprawdź gaźnik. Nie możliwym jest to, że udało ci się go wyregulować a potem zaczął wyć. Musiało się stać coś więcej albo masz coś sknocone w gaźniku i nie przeprowadzałeś regulacji na zapalonym i rozgrzanym silniku. Co i jak regulowałeś? Napisz dokładnie, ponieważ...
No po takim remoncie to na pewno porządna regulacja i przegląd gaźnika. Najlepiej go rozebrać do zera i przeglądnąć każdy element (czy jest syf w komorze pływakowej itp.). Profilaktycznie wymienić świece i sprawdzić cały układ zapłonowy (czy nie ma przetarć na przewodach itp.).
Swieca NGK FE65PS ma wyższa ciepłotę od B9ES i elektrody tej pierwszej mają wyższą temperaturę a co za tym idzie lepiej spalają osady, naloty które powodują przebicia świecy. Nalezołoby wyregulować gaźnik mieszanka paliwo-powietrze jest za bogata po regulacji B9ES powinna pracowac normalnie. Można zastosować świecę B8ES (cieplejsza od 9 zalecana w niektórych...
Pasuje sprawdzić mieszankę, czy nie za uboga. To podstawowa przyczyna przegrzewania się silników. Gaźnik (o ile jest on a nie wtrysk) do czyszczenia i regulacji. Zawory do regulacji. Jak odpala? Są problemy? Czy pracuje stabilnie na biegu jałowym? Jak reaguje na gaz?
Witam. Mam problem z moja Yamaha YZ 250 2T 2001r. Kupiłem ja tydzień temu i już przy zakupie miała problem z wkręceniem się na wysokie obroty. Sprzedający stwierdził że wyczyszczenie gaźnika rozwiążę problem, lecz tak się nie stało. Zmieniłem olej w skrzyni, (było go tyle co powinno 750mil) Następnie wymieniłem świece na taka jak w katalogu. Nadal nic...
Cóż reg gaźników -- gaźnika najlepiej zrobić przy pomocy mierników podciśnienia tzw (wakuometry). Muszą być zsynchronizowane regulacja składem mieszanki potem obroty jałowe... Z tego co piszesz wnioskuję że nie za bardzo masz pojęcie co i jak i do czego.Same odpowiedzi na zadane pytania nic nie pomogą jak nie masz zielonego pojęcia o co w tym wszystkim...
Witam. Mam taki problem iż po wymianie tłoka i pierścieni moja yamaszka nie chodzi jak powinna. Pali na kopa i ładnie chodzi na wolnych obrotach. Po wkręceniu na wysokie również pracuje równo i ma moc. Problem jest z szybkim przejściem na wysokie obroty ponieważ przy szybszym dodaniu gazu motor robi buu-uuu i gaśnie. Jeśli robi się to wolno wszystko...
Kolego, radze ci przestać jeździć tym motocyklem i zrobić mu podstawowy serwis, tzn czyszczenie i regulacja gaźników, następnie sprawdzenie i ewentualna regulacja luzów zaworowych, następnie wymiana świec. Masz zasyfione gaźniki i jeżdżąc tak narobisz moocyklowi więcej szkody niż pożytku. Już półgodzinne kręcenie rozrusznikiem było szczytem ignorancji...
Witam. Po przygodach które miałem z Yamahą, kupiłem Gaźnik Eco 17.5mm z ssaniem ręcznym gdyż poprzedni miał kłopot z regulacją śrubką powietrza,Po kupnie tego wróciło do normy,ale gdy troszkę się rozgrzeje to ma muła strasznego, nie tylko na początku ale i na trochę wyższych obrotach również. Proszę pomóżcie mi.Filtr to original, przezroczysty.
Witam wszystkich. Mam problem z yamahą skuter 2t, po odpaleniu i pracy na pełnych obrotach po ok 15-30 s spadają obroty i gaśnie. Nie mam już pojęcia co może być przyczyną. Nadmienię że wymieniłem - kolektor ssący, membranę listkową , gaźnik był regulowany bez efektu (podmieniałem też od innego) nowy filtr powietrza, pompka paliwa ominięta ,iglica w...
Te objawy typu 30min normalnej pracy silnika i następnie odczekanie 10min po zgaśnięciu narzucają jedno przegrzewanie się silnika, nie wiem czy dobrze pamiętam, może mi się zdaje ale nie napisałeś przypadkiem gdzieś wcześniej że czyszczenie gaźnika i regulacja pomogła i dodała 10min jazdy ? Jeżeli tak to może regulując gaźnik dałeś więcej paliwa do...
Nr 13 to jest pływak, 14, 15, 16 zawór iglicowy, to jest silnik czterosuwowy pracuje na czystej benzynie. Problem jest taki, że po otwarciu przepustnicy pęd powietrza nie zaciąga paliwa z rozpylacza 11 i to na trzech gaźnikach. Luzy na zaworach wyregulowane, rozrząd dobrze ustawiony, pali na dotyk. Gaźniki zachowują się tak jak by był za niski poziom...
Po pierwsze zacznij od przekopania informacji JAK JEST BLOKOWANA DT125? Prawdopodobnie sterowanie/regulacja zaworu wydechowego - jeśli posiada (Trochę za mało danych, rok, na jaki rynek produkowana), przelot dyszy głównej w gaźniku, układ wydechowy. Podejrzewam że oszukanie samego modułu da mizerne efekty.
Co do regulacji gaźnika. Sprawdź jaka powinna być średnica gaźnika i pod tym kątem spróbuj coś dobrać. Kiedyś w podobnym przypadku musiałem kombinować z przestawianiem iglicy. Mało tego to konieczna była wymiana dyszy głównej. Szukaj w googlach danych nt. średnicy gaźnika i dyszy głównej i taki zestaw szukaj.
Witam, skuter ma bardzo niski v-max jak na części, które w nim siedzą. Problem polega na tym, że wszystkiego już praktycznie próbowałem. Regulacja napędu jest ok, pasek wchodzi na samą górę (sprawdzane markerem), niezależnie od regulacji śrubami/dyszami w gaźniku skuter nie przekracza magicznych 80km/h licznikowych (67gps). Już przy połowie zakresu...
Witam wszystkich. Mam problem z regulacją gaźnika a dokładniej dwóch gaźników w raptorze 660. problem polega na tym, że ustawiłem gaźnik tak że świeca jest kremowa jasna a w momencie ostrego dodania gazu silnik w średnim zakresie obrotów ma zająkniecie i przyduszenie. Nie wiem co może być przyczyną, dodam że silnik jest po generalnym remoncie (tłok...
To jest niezły gaźnik - ale dość skomplikowany - zdaje się że ten model ma elektroniczne sterowanie ssaniem. Moim zdaniem wymaga to regulacji przez kogoś kto ma wiedzę w temacie. Radzę znaleźć jakiegoś mechanika żeby to ustawił.
Tłumik przelotowy strzela czasami normalne to jest.Dla niektórych pożądane.Dławi się ,po odpuszczeniu manetki jedzie normalnie.Za 100m znowu można dać więcej gazu czy nie tak?Za mało paliwa musi dopłynąć(te rurki by pokazały już dawno bez gdybania).Jeśli nie można uzyskać nigdy pow.120km/h znaczy za mało paliwa(regulacja gaźnika).Jak strzela mocno...
Sprawdzane i na spływ grawitacyjny i podciśnieniowy. Świece podgiąłem jak powinny być zrobiłem dziś 70km i było dobrze nie gasła (jeździłem tak do 90km/h). Wymieniłem świece na nowe. Wyjechałem i przegoniłem jazda nieco ponad 100km/h standardowo zaczął słabnąć chodzić nie na wszystkie cylindry po 15km (miałem wrażenie że ostatnie metry jechał jakby...
Witam , mam quada jak w temacie niedawno go odkupiłem właściwie to przejechałem nim około dwie godziny w dość trudnym terenie woda błoto itd. niestety ale zaczą się dławić wróciłem do garażu ,wyczyściłem gaźnik filtr i niestety ale po odpaleniu silnik nierówno pracował i do tego co parę sekund słyszalny był dziwny odgłos z silnika, taki jakby metaliczny...
Mechanik to renomowana firma w Szczecinie mieszcząca się na ulicy wyszyńskiego zajmują się sprzedażą firmowych skuterów (Yamaha , Peugeot , Gilera itp ) Teraz firma życzy sobie ode mnie 70zł za ekspertyze . Prosił bym za instrukcje jak to naprawić we własnym garażu . Mniej więcej rok temu dawałem tam do naprawy zipp'a vapora chinczyka 4T , naprawili...
2. podłączałem paliwo z butelki 0 zmian. 3. skuter nie wkręca się nawet trochę po do daniu gazu od razu ma problem. cewka ładowania cdi to ta pojedyncza?? (ona oporność ma w normie) Po czyszczeniu i regulacji gaźników doszedł nowy objaw (po dodaniu gazu co jakiś czas strzela w dolot) Tak od razu po dodaniu gazu nie gaśnie trzeba go pomęczyć z 5s, ale...
To kupuję Vertexa 40,50 i do szlifu. Można chyba stąd kupić? http://allegro.pl/tlok-vertex-40-50-mm-m... Ale mam teraz kolejny problem. Dzisiaj patrzę ile wody w chłodnicy a tam pusto i w dodatku zbiorniczek i woda czarna! Wodę mi również wyrzucało korkiem. http://obrazki.elektroda.pl/5684731100_1...
Mam taki silnik, ale są problemy z jego pracą po wyłączeniu ssania. Znalazłem jedno miejsce, które może mieć wpływ na ten objaw, ale nie wiem jak powinna wyglądać ta brakująca część. W dolnej części gaźnika jest taki mały odstojnik, którym ciekło paliwo. Jak wykręciłem ten odstojnik to się okazało, że jest to nie oryginalna część. Ktoś wsadził tam małą...
Witajcie Przyjaciele. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Yamahy DT125. Kupiłem ją jako ,,do remontu'' z drugim silnikiem od TDR 125 podobno bliźniaczy silnik. Założyłem go do ramy i korzystając z okazji ultradźwiękowo umyłem gaźnik, przed samym złożeniem przedmuchałem go sprężonym powietrzem i złożyłem na tych częściach co był ponieważ nie zauważyłem...
Witam, mam problem z tzrką gdy jeżdze wszystko jest dobrze w rezo ładnie wchodzi pomijając ciągnące sprzęgło, a gdy wkońcu wrzuce 6 i jade sobie spokojnie te 70 gaśnie od tak, raz zacznie przerywać a raz gładko zgaśnie po czym muszę odczekać pół minuty i spowrotem zapali, w czym dokładnie szukać problemu? dostaje się gdzieś woda? dodam ze w ostatnim...
Witam ;) Mam neosa z 2005r. przez te 8 lat sprawował się znakomicie, jednak w tamtym roku zaczęły się problemy.. skuter zaczął strasznie dymić i przestał odpalać. Jeżeli chodzi o to dymienie to nie był to delikatny dymek normalny w 2t. Wystarczyło że dodałem na 10 sekund wiecej gazu i nie było drogi za mną widać Stwierdziłem że już czas najwyższy na...
Witam, kilka dni temu kupiłem motocykl. Stał ze 2 lata niespecjalnie odpalany. Przyjechałem, wystawiliśmy z garażu, odpalił z pierwszego. Nagrzał się i zgasł. Sprzedawca mówił, że był taki jeden mądry kupujący co mu na zimnym silniku obroty regulował... Pokopaliśmy, pokopaliśmy, coś troszkę przy dyszach od obrotów pokręciliśmy. Odpaliła. Zrobiłem rundkę...
Witam wszystkich czytających. Rozczarowany moimi doświadczeniami z inwerterowym agregatem prądotwórczym STANLEY SIG 3050 (opisanymi w innym wątku) – postanowiłem poszukać sobie czegoś lepszego do moich zastosowań. Moje założenia są takie. Moc ciągła - co najmniej 2kW. Waga do 35 kg – czyli przy tej mocy wyłącznie urządzenie inwerterowe....
Witam wszystkich ponownie i tym razem chciałym siegnąć porady tych, którzy wiedza o co chodzi. Wyczyscilem gazniki po bardzo dlugim postoju, motor zagadal wszystko dobrze, jednak nie chce sie wkrecac na wysokie obroty, na biegu jalowym wkreci sie jednak niezbyt chetnie, natomiast gdy próbowałem jechac, to zachowywal sie tak jakby jakis cylinder nie...
Niestety, jeżeli zmiana to obydwu. Zarówno wariatora jak i talerza sprzęgła. O ile fabrycznie nie są już większe talerze... Aczkolwiek kiedyś robiłem taką Yamahę i fabrycznie miała małe... I co do takiej zmiany, zmieniasz cały zasadniczo komplet. (koszt Polini zapewne ok. 300zł) I w skład wchodzi wariator, przeciw talerz, rolki, pasek, talerz sprzęgła,...
Witam... Mam na imię Sylwek , zakupiłem dla żony Yamahę SR 125 z 95r. i od tego czasu nie mogę spać po nocach :-) ale może opiszę sytuację od początku: zakupiłem owy motorek kilka mieś temu , był uszkodzony , nie chciał odpalać ....zaopatrzyłem się w 2 świece , dwoje cewki z kablem WN i fajką ..nie pomogło iskra była , ale podczas jazdy ginęła...po...
Witam. Potrzebuję pomocy w regulacji gaźnika. Filtr powietrza jest czysty (nowy), gaźnik także czysty. Ale nie mogę wyregulować gaźnika. z moich obliczeń wynika, że yamaha spaliła 10l na 160-170km. Odkręciłem świecę i zobaczyłem, że jest ona cała czarna czyli, że mieszanka jest zbyt bogata w paliwo i można jeszcze zmniejszyć spalanie :D. Od zawsze mam...
gaźnik yamaha regulacja gaźnik yamaha regulacja gaźnik
dymiąca wtyczka toshiba telewizor firmware jumper silnik
chassis 17mb95m radio honda accord
Ariston FAST EVO, NEXT EVO – lokalizacja baterii do zapalarki, wymiana R20/R6, kasetka pod obudową Audacity – nagrywanie dźwięku z zewnętrznego źródła, interfejsy USB, ustawienia Windows 11