https://www.youtube.com/watch?v=TZp8EaZ6... to palenie słabe na ciepłym to 2 razy u pompiarza byłem 200 zł zapłaciłem jakis czas temu i pali lepiej od benzyny a ustawienie kąta wtrysku powyżej link.
Ustaw kąt według instrukcji podanej w tym wątku. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
Witam! pacjent to JEEP grand cherokee z silnikiem 3.1TD. Komputer wyrzuca błąd regulacji kąta wtrysku. Pompa ustawiona według informacji z autodaty na 0,45mm. Wtrysk sterujący ma prawidłową oporność tj. 100 omów. Błędu nie rejestruję podczas obrotów biegu jałowego tylko podczas przyspieszania. Regulator kąta wtrysku słychać podczas testu elementów wykonawczych....
Sterownik jak wykryje błąd w regulacji kąta wtrysku to przestaje go regulować i wtedy przyspiesza na max. , teraz dlaczego? A na ile jest wysterowany zawór kąta w czasie tych paru sekund?
http://obrazki.elektroda.pl/2177362000_1... Pompa jest Zexel VE licencja Bosch, skok tłokorozdzielacza do regulacji kąta wtrysku ok. 1 mm. Luzy na zaworach ssący 0,35 mm, wydechowy 0,5 mm.
1269Wtrysk - zawór startowy-N108 Przecież masz podane co masz naprawić, tylko z bzdurnym tłumaczeniem opisu, bo to nie żaden zawór startowy a zawór od regulacji kąta wtrysku.
Czujnik reaguje na otwarcie iglicy wtrysku czyli informuje dokładnie ecu kiedy następuje wtrysk. Z niego ustalany jest kąt wtrysku regulowany sygnałem pwm na zawor a tu różnice ciśnień paliwa przesuwa tlok i kąt tzw fali jak i samego wtrysku zmienia się . Dlatego regulacje kąta wtrysku należy weryfikować dynamicznie czy sygnał pwm dla danego kąta mieści...
P4m85k1c2468 P - nr pompy Na sprzęgiełku jest oznaczenie 2-4 i wg czeskich stron z częściami do ciągników to sprzęgiełko jest od Zetora serii 5211-7745 Do serii 8011-12045 powinno być sprzęgiełko o oznaczeniu 4-2, niestety ze zdjęcia nie mogę policzyć zębów. Szukając na polskich stronach z częściami to nie ma żadnych oznaczeń jest tylko nr kat 80.009.016...
To jest zwykły wtrysk mechaniczny z elektronicznym sterowaniem kąta wtrysku, regulator kąta wtrysku sterowany sterownikiem silnika lubi się zapiecz,zaciąć,zabrudzić, zazwyczaj wtedy są objawy szczególnie na zimnym silniku dymi,nierówno pracuje na wolnych obrotach.Czujnik na wtryskiwaczu informuje sterownik o rzeczywistym kącie wtrysku.
Najprawdopodobniej zostały wypalone ( wypłukane) wszelkie nagary, laki mające wpływ zarówno na ciśnienie i rozpylanie paliwa jak i kompresję. Wpierw dokładna kontrola wtryskiwaczy - pod kątem jakości rozpylania, ciśnienia otwarcia, pomiar ciśnienia sprężania silnika , regulacji kąta wtrysku. Może się okazać że to czyszczenie było "niedźwiedzią przysługą"...
Montuje się to na blokady.Resztą steruje ecu.Jak pompa nie ruszana to co chcesz tam regulować?A sterownik zrobiony porządnie?Czy jak to bywa u józka w2 stodole?
Ok zrobiłem jak poleciliście ładnie odpalał nie kopcił wszystko gitara poza tym ze po drodze skalania miałem jeszcze trochę pracy , i okazało się ze te kapsle - brok male z tylu głowicy i duże z przodu zaczęły przeciekać , musiałem ściągnąć znów rozrząd pompę itd, okazało się ze po oczyszczeniu pompy zaczęło cieknąć paliwo z tej okrągłej obudowy do...
w pompie "bzyka" zawór dolny od regulacji kąta wtrysku lub jak kto woli czasu wtrysku, początku tłoczenia. masz uszkodzony sterownik i tyle. kwestia tego czy da się go reanimować. napięcie sprawdza się na pinach od środka czyli wyjście stabilizatora. napięcie ma być 5v.
Za późny kąt wtrysku (regulacja kąta wtrysku która nie przestawia go wraz z obrotami - zablokowana) i też paliwo będzie się dopalać na wydechu plus straci na mocy.
No, pozostaje jeszcze kwestia urządzenia samoczynnie ograniczającego obroty - w 1Z i pochodnych pilnował tego układ elektroniczny, w AAZ i podobnych pompa zawiera w korpusie regulator odśrodkowy - jak to przeskoczysz? Przełożenie samej góry to zbyt mało dla mechanizmu "gazu". Tak samo jak dynamiczną samoczynną regulację kąta wtrysku, w AAZ-etach realizowaną...
skoro zapala to komp silnika go widzi Idź stąd chłopie. Ten czujnik jest tam tylko dla dynamicznej regulacji kąta wtrysku. Bez której silnik i tak będzie palił. Wtrysk jak w traktorze. Dodano po 2 tylko wiecie auto warte tyle co nic a tu schody....kto nam za to szukanie zapłaci..... Takie auta kwalifikuje się jako nie rokujące szansy przeżycia i się...
witam . Na mrozie płyn się "kurczy" jak silnik się nagrzewa to będzie przybywać płynu w zbiorniczku, więc należy przy rozgrzanym silniku uzupełnić do poziomu MAX na zbiorniczku. Jak gumowe węże od chłodnicy nie są twarde ( napompowane) to nie przeżywaj . Dla pewności możesz to sprawdzić organoleptycznie - zbliż dłoń do rury wydechowej i staraj się złapać...
No nie wiem ale VCDS tak mi pokazuje.
Problem rozwiązany, regulacja kąta wtrysku załatwiła sprawę.
01375 to błąd poduszki silnika z prawej strony 01376 to błąd sygnału obrotów pompy wtryskowej 00550 to błąd regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku Problemu szukaj w pompie niestety...
"P1125 - Otwarty obwód zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania Do sprawdzenia czy nie jest brudny czujnik ciśnienia doładowania ( na kolektorze dolotowym) Oraz weżyki podciśnienia ( kolanka gumowe, wężyki plastikowe wtyczki na elektrozaworkach) co sterują poszczególnymi...
Dla porządku dodajmy - mówimy o regulacji kąta wtrysku, przestawiacz nie ma regulacji, jedynie wymiana oleju lub oczywiście może ulec awarii - np zacinać się.
Odkręć lekko korek zbiornika paliwa - może uszkodzony i robi podciśnienie. Te silniki choć pancerne wymagają sporej wiedzy serwisowej aby działały. Jak regulacja kąta wtrysku czy prawidłowe luzy zaworowe https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.youtube.com/watch?v=ttJ37udG...
Witam,mam problem i prosze o pomoc, autko jak wyżej ma problem z katem wtrysku, a mianowicie wyskakuje bład 550Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY . próbowałem ustawic kąt wtrysku we wszystkie możliwe sposoby i wartosci ale nie stety bez skutku, bład powraca . prosze szanownych elektrodzian pompiaży o jakies rady,i jaka...
Ano dlatego, że te silniki maja problem z rozruchem w okolicach 0 - 5 st. C. ECU za krótko lub wcale nie grzeje świec, a jeśli silnik jest zmęczony życiem to i ma problemy z odpaleniem. Jedną rzecz będziesz miał sprawdzoną.
Jeszcze jedna obserwacja: po włączeniu grupy 000, słychać obniżenie obrotów silnika albo równości pracy Tak ma być, komputer blokuje dynamiczną regulację kąta wtrysku. Aha, u ciebie powinieneś ustawić kąt na 45-55. Tyle że u ciebie reguluje się to albo luzując koło na wałku rozrządu (od strony paska pompy wtryskowej) i kręcąc kołem, albo manewrując...
To zostaje Ci regulacja kąta wtrysku na czujnik zegarowy.
Turbo do regeneracji czyszczenia. Problem z regulacją kąta wtrysku na pompie przez sterownik silnika.
Podstawowa regulacja kąta wtrysku.
Przed GMP Są 3 kreski i tam ma być wtrysk. Ogólnie to powinien palić bez ustawiania. Samą pompą jest mała możliwość regulacji.
p1220 to regulacja kąta wtrysku. Pompa do całkowitej regeneracji. Nie daj sie nabijać
Wałek rozrządu, szklanki, regulacja kąta wtrysku itd.
Dolny zawór od regulacji kąta wtrysku na początek należy sprawdzić miernikiem. Jego rezystancja powinna wynosić około 10 Ohm plus minus jakieś dziesiętne części. Niezależnie jaka jest to pompa czy to vp44 czy vp30 kable od dolnego zaworu przeważnie są spękane. Przy jakichkolwiek naprawach związanych z tą pompą zalecam zawsze poprawić kable od tego dolnego...
Właśnieże nie chodzić może będzie ale bez regulacji kąta wtrysku bo ta pompa ma już elektrozawór sterowania kątem wtrysku.
Jaki 1.9 tdi. Tych silników była masa. Problemem może być regulacja kąta wtrysku.
BS grupa 000 za wielki kąt wtrysku do regulacji, reszta powinna być OK.
Kolego "naprawa-pomp.com" wyjaśnij proszę co ma regulacja kąta wtrysku wspólnego z dawką paliwa.
Przestawiony kąt wtrysku, lub brak jego regulacji.
Zatarty tłoczek regulacji kąta wtrysku, do wymiany. Nowy jest osiągalny. Popraw pisownię, inaczej temat wyląduje w koszu.
To jest elektrozawór regulacji kąta wtrysku z dwoma przewodami.
Kąt wtrysku oraz synchronizację wału oraz wałka W tym silniku nie ma czegoś takiego jak regulacja kąta wtrysku ,pokaż gdzie to wy czytałeś na forum W tym silniku nie ma regulacji synchronizacji wału W tym silniku jest regulacja synchronizacji wałka ale względem wału Dodano po 23 Podobno ma być na szpilce mocującej skrzynię biegów. Jakie ma to znaczenie...
Pompy vp30 jak i vp44 mają swoje bolączki. Główna to sterownik i zacierający się tłoczek od regulacji kąta wtrysku. W większości wypadków samochód gaśnie nagle lub nie ma możliwości odpalenia go po postoju. To naprawdę ten dobry objaw i uszkodzony sterownik. Gorzej jak samochód zaczął nam nagle niedomagać, więcej palić, kopcić, osłabł , ciężko odpalać....
Problem z dynamiczną regulacją kąta wtrysku.
U mnie zauważyłem taki problem w : Ford Fusion , 2003 , 1,4 TDCI , - Regulacja kąta wtrysku pilotującego ( wartość jest za wysoka ? pompa CR jest żle ustawiona względem innych elementów silnika : wał , i wałek ? ) https://obrazki.elektroda.pl/6905493800_... https://obrazki.elektroda.pl/7162740400_...
A o regulacji kąta wtrysku oczywiście pamiętasz, 0,70 lub 0,85 mm w zależności od pompy ?
błąd p1564 i p1664 to dwa typowe błędy od uszkodzenia sterownika. Natomiast duże spalanie to efekt zacierania się tłoczka od regulacji kąta wtrysku. Przeważnie wywala wtedy błąd p0149. Tutaj go nie było, co nie znaczy że pompa nie jest przytarta i stąd autor postu prosi o pomoc w kalibracji wtrysku. A może by tak szanowny kolega zaczął patrzeć na daty...
Pewnie sypie się sterownik, ten drugi tranzystorek od elektrozaworu regulacji kąta wtrysku,
Gubi punkt odniesienia dla regulacji kąta wtrysku. Jedyna sensowna porada - wprowadzić go w stan "patologiczny" i sprawdzić jaki kąt wtrysku sterownik ustawia.
W moim przypadku padnięty był bezpiecznik zasilający między innymi zawór regulacji kąta wtrysku i przepływomierz .
błąd p0149 to typowy błąd od kata wtrysku. Masz najprawdopodobniej przytarty tłoczek od regulacji kąta wtrysku. Inną przyczyną może być uszkodzony zawór od regulacji kąta wtrysku, ten na dole pompy. Tak jak pisał poprzednik sprawdźcie kable czy nie są gołe, to nagminna sprawa we wszystkich pompach VP. Druga sprawa sprawdź rezystancję na odciętych kablach...
Kolego grzegorzbuczylo skoro kąt jest dobrze ustawiony to może padł mechanicznie zaworek w pompie od regulacji kąta wtrysku ??
Sprawdź ten wtryskiwacz miernikiem. Od 80 do 120ohm ma mieć. Jak ma szukaj w wiązce urwanego kabla. Tej w okolicach rozrusznika co idzie w okolice lewej podłużnicy. Z tym błędem nie do ustawienia z testera. W opcjach delphi ma ustawienie kąta wtrysku czy sprawdzenie kąta wtrysku. Wtedy sterownik blokuje regulację i na wykresie ładnie widać ustawienie.
Pierwsza sprawa luzy zaworowe do sprawdzenia - regulacji (regulacja płytkowa). Druga sprawa - regulacja kąta wtrysku po grzebaniu w rozrządzie - pompa podczas odpalania nie reguluje kąta elektronicznie a korzysta z ustawienia statycznego, dopiero po uruchomieniu reguluje go według potrzeb. Trzecia sprawa - przegląd rozrusznika - możliwe że zawiesza...
Jest tak jak pisze kolega Niuniu36. Po dłuższykm kręceniu ma zapalić, ma problem z wolnymi obrotami, regulacją kąta wtrysku, ale pali. Co do zw, to nie powiem na 100%, ale w niektórych sterownikach jeden z przewodów sygnałowych czujnika jest połączony z masą.
To nie przepalony opornik a tranzystor mosfet. Zapewniam cię że odpowiada on tylko za zawór regulacji dawki paliwa - powód przez który nie chciał odpalić samochód. Tłoczek sterowany jest bezpośrednio z płyty głównej sterownika z 7 nóżkowgo elementy. To sterowanie nie ulega uszkodzeniu. Błąd 0550 jest regulacji kąta wtrysku. Mogło się zdarzyć że jednocześnie...
Pompa bardzo rozbudowana sterowana elektronicznie(nie ma żadnego przyspieszacza tak jak w starych pompach)ona owszem ma regulacje kąta wtrysku ale pilnuje tego sterownik.
Wydatek dawki, charakterystyka regulatora, regulacja kąta wtrysku w funkcji obrotów, obroty max odcięcia. Musisz szukać oryginału, z numerami takimi jakie powinny być. Co do wymiany wtrysków to nie wiem po co?
Witam Ja był postawił na regulację kąta wtrysku, ale statycznie. Jeżeli to silnik 102 km to 0,55 mm na czujniku. Pozdrawiam
Ja teraz Ciebie nie rozumiem. Ja jemu niczego nie zapłaciłem. Nie naprawiałem wtryskiwaczy ponieważ w tej chwili mnie nie stać na to. Tym bardziej że wtryskiwacze nie mogły się zepsuć przez wymianę rozrządu. Dodano po 1 Jeszcze mnie interesuje jedna rzecz, oprócz regulacji kąta wtrysku jest takie coś jak regulacja dawki paliwa? Może właśnie to drugie...
Jeśli samochód zaczął więcej palić to prawdopodobnie zaciera się tłoczek od regulacji kąta wtrysku. Druga sprawa to że po rozłożeniu pompy i jej ponownym złożeniu powinno się kalibrować pompę. A tego byle pompiarz nie zrobi, bo potrzebny jest stół probierczy EPS815. Nie wykluczony jest też sam sterownik czy czujnik obrotów. Dodatkowo nie wszystkie sterowniki...
Wielkie dzięki za szybką odpowiedź. Sprawdzę w poniedziałek i się odezwę. Tylko czy regulacja kąta wtrysku może być powodem nieodpalania auta? Po zmianie pompy działało normalnie, silnik zgasł podczas jazdy i nie daje się uruchomić, rozrząd OK.
Tak samo się dumi z komina jak jest zbyt póżny wtrysk paliwa. Najczęściej przyczyną złego odpalania silnika jest zła regulacja kąta wtrysku lub niesprawność instalacji paliwowej. Sprawdż chociaż wtryski i kąt wtrysku paliwa bo przy tym najmniej roboty i będziesz widział co się dzieje.
Nie ważne TDI czy TD,kąt wtrysku powinno się ustawiać czujnikiem zegarowym.Wtedy silnik będzie dobrze odpalał.Wiem że przy elektronicznej regulacji kąta wtrysku nie jest wymagane dokładne ustawienie ale przetestowalem to na swoim aucie.Niewielka odchyłka-gorszy rozruch.
i tak będziesz musiał ustawiać bo są fasolki do regulacji kąta wtrysku czyli przechylenia pompy w jarzmie zdajesz sobie sprawę ile taki pompiarz weźmie za to kasy? ja nawet nie chcę myśleć... kup sobie drugą taką samą używaną sprawną pompę to ze 150zł będzie i sobie przełóż, a przed wykręceniem psiknij np szprajem tam gdzie jest mocowana to będziesz...
napisz proszę co się dzieje z Autem
jesteś w błędzie ponieważ kod to: 00550-Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku. nie tu szukasz przyczyny
Chodzi Ci o kąt wtrysku? A po co chcesz go regulować? Co się dzieje z autem? Tam za dużej regulacji nie ma?
Wyprzedzenie kąta w PD? Mechanik sprawdził dwumasa, ciekawe jak...??? Bzdury. Jak nie jak tak, a ustawienie wałka rozrządu to nic innego jak również regulacja kąta wtrysku.
rozpinałeś rozrząd czy to tylko regulacja vagiem?
Ale masz 1Y z pompą w całości mechaniczną, czy zelektronizowaną częściowo ? Chodzi o elektroniczną regulację kąta wtrysku (SDI). Wklej zdjęcie tej pompy.
Witam, mam podobny problem z tym samym autem i silnikiem. Mechanik po podłączeniu pod VAG stwierdził, że kąt wtrysku wariuje, tzn. linia pokazuje raz przyspieszony, raz opóźniony i to znacznie. Rozumiem, że regulacja kąta wtrysku nic nie da, może podpowiecie co to może być, pompa do wymiany?
W takim razie sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach, chociaż kilka tych silników widziałem, które miały po koło 600 wzwyż przelatane i nie spotkałem przypadku by zawór był wypalony. Regulację kąta wtrysku dokonujesz nie kręcąc pompą ale jej kołem pasowym (fasolki w kole pasowym).
Zgadzam się z tym co tu jest pisane tylko jak metoda prób i błędów regulowane swoje cewki w hpi e3 czy e5 to jak zamkniesz dopływ paliwa do regulacji kąta wtrysku to dymi na biało i nie ma znaczenia na jakich obrotach chodził dlatego pisałem kiedyś żeby cofnąć jeden obrót po dokreceniu na Max Dodano po 6 Chętnie odkupie te stare wtryski i cewki za rozsądną...
Jeżeli parametry pracy takie jak dawka paliwa i kat wyprzedzenia wtrysku są prawidłowe to jak dla mnie to pompa już przytarta. Wiesza się tloczek od regulacji kąta wtrysku. I dzieje się to wtedy gdy jest chłodniej i metal się kurczy. Możesz jeszcze odłączyć egr dla pewności i spróbować pojezdic. A jak auto już się dobrze rozgrzeje to objaw ustępuje?
Błąd 00550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku - wystarczy drobna regulacja w serwisie - pozdrawiam
Jak samochód puszcz dyma to nie ma regulacji kąta wtrysku. pierwszy objaw zacierania się pompy. Łapie błąd i traci moc. Po ponownym zapaleniu jest dobrze. Czasami wystarczy depnąć i znowu muł. Oczywiście może być też usterka po stronie osprzętu elektryczno - elektronicznego pompy wtryskowej ale to już wyjdzie podczas diagnozy pompy.
Miałem cos takiego w polo sdi, Po wymianie paska nie została dobrze wyregulowana pompa. Silnik palił dobrze jak był zimny niestety jak był letniawy nie można było go zapalić trzeba było grzać świece na krótko( facet miał przełącznik). Po zmainie paska i regulacji kąta wtrysku wszystko jest ok. Pozdrawiam
Witam To jest tzw pompa DPCN czyli posiada elektrozawór sterujący ciśnieniem a tym samym regulacją kąta wtrysku. Musisz otworzyć maskę, a ktoś niech włączy tylko zapłon. Powinieneś słyszeć przez 3 sekundy terkotanie z niego. Jeżeli jest cisza to jest do wymiany.
Powiedzcie mi teraz taką rzecz, skoro watek został poruszony - czy da radę pompę z silnika 1Z przerobić na sterowanie manualne? Np poprzez wymianę "góry" pompy ? Jak wtedy opanować regulację kąta wtrysku ?
Witam Mianowicie mam problem z opisanym wyżej silnikiem. czasami przy ok. 1800rpm pojawia sie przerywanie natomiast przy ok 2700rpm silnik zaczyna lekko drgac i pojawia sie lekko niebieski dym z wydechu. samochód pali na dotyk nawet przy -25 i wedlug mnie odczuwam ze jest troche slabszy. czasami pojawia sie blad regulacji kąta wtrysku lecz zaplon był...
Przeszukaj moje posty. Opisałem to.
Były typowe błędy od sterownika a po naprawie kąt wtrysku p0149. Coś po drodze zostało ewidentnie nie dopatrzone. Błąd kata wtrysku może wywalić jak mamy zwarte przewody na zaworze od regulacji kąta wtrysku, ten na spodzie pompy. Te kable są z reguły spękane i wymagają założenie koszulek bezwzględnie na całej długości. Druga sprawa to rezystancja tego...
Witam Który to rok silnika? Czy to SDI czy zwykły mechaniczny diesel (pompy lucasa montowali w chyba w SDI) Czy awaria nastąpiła nagle czy dopiero kupiłeś samochód? Zawór regulacji kąta wtrysku znajduje się na dole pompy z prawej strony idzie do niego czarny dwużyłowy przewód (jak w domowym sprzęcie rtv) 028 906 124D nr 140 to sterownik świec + moduł...
Niebieski dym to typowy objaw spalanego oleju. Nie koniecznie musisz widzieć ubytek do tego silnika i tak się dolewa między wymianami. najczęściej bierze przez pierścienie ale mogą to też być wyrobione prowadnice zaworów. W każdym razie zanim zaczniesz cokolwiek robić silnik trzeba ustawić żeby wyeliminować winę regulacji. A zły kąt wtrysku paliwa tez...
http://forumdiesel.pl/pompa-wtryskowa-re...
Ten element który widzisz to nie jest tłok od regulacji kąta wtrysku. Za tym elementem jest jeszcze sprężyna i dopiero tłok. Naciskając ten element działasz tylko na sprężynę. Tłoka w ten sposób nie sprawdzisz. Trzeba pruć pompę i rozbierać. Tranzystora nie wymienisz bez demontażu pompy lub sterownika. Przynajmniej ja sobie tego nie wyobrażam a w swojej...
Niestety nie zadziała. To do wtrysku elektronicznie sterowanego, raczej do samochodów benzynowych. Ten czujnik na 3. wtryskwiaczu jest używany do ustalania początku wtrysku i dynamicznej regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku. Regulacja dawki odbywa się mechanicznie. czujnik VSS przy skrzyni.
Grzebiesz sam nie wiesz w czym i po co. Skoro auto dobrze i mało pali, i nie najgorzej jedzie to czego szukasz? Tu śrubokrętem nic nie naprawisz ani nie ustawisz. Ponadto z tego co pamiętam to przyspieszacz działa na dwa mechanizmy - regulacji kąta wtrysku i dawki.
Witam W tej pompie nie ma żadnego zaworu do utrzymywania paliwa i nie ma sensu zakładania zaworka zwrotnego. Nie pamiętam czy w tym aucie jest elektryczna pompka paliwa, trzeba byłoby to sprawdzić. A problem prawdopodobnie jest w regulacji kąta wtrysku. Musi być 0,95 mm. Łańcuch się wyciąga i opóźnia się kąt.
Usterka znaleziona problem polegał na przerwanym kabelku od zawory regulacji kąta początku wtrysku. Post zamykam
Nie chce robić kłopotu. Mam pytanie czy ten silnik po podłączeniu zasilania na zawór pompy powinien zapalić pomimo uszkodzonego kompa. Komputer w tym silniku jest chyba do regulacji kąta wtrysku, zbiera info o obciążeniu silnika włącza klime i wspomaganie oraz EGR,itd. odpalić powinien też bez kompa.
Najpierw dobrze auto zdiagnozuj. To tylko golf czwarty 20minut i usterka znaleziona. Według mnie przyczyna coś z klasyki modelu. Przekaźnik 109, kostka stacyjki potem regulacja pompy - kąt wtrysku i dawka paliwa.
Każda pompa z mk4 będzie pasować czyli z AGR też (mają ten sam nr) z mk3 1z i AFN też by podeszła ale to są pompy starszego typu i regulacja kąta wtrysku jest na pompie a w mk4 na kole i to wymagałoby przeróbki oraz pompa z 1z ma mniejsza wydajność co zmniejszyło by osiągi ale od biedy można by założyć
Niby luzów prawie że nie ma ale ten lekki luz na kole pompy powoduje to że minimalnie brakuje tej regulacji kąta wtrysku. kół rozrządu nie wymieniałem więc po prostu je wymienię . Pompa nawet przy 10tym obrocie wału nie podaje paliwa na pierwszą sekcję, coś się widać zepsuło, albo kiepsko działało od sprawdzenia u pompiarza , pompa odpowietrzona, kręcąc...
Kąt wtrysku w silniku TDI nie jest stały. W programie jest zapisana mapa kąta wtrysku i wg tej mapy sterownik przestawia ten kąt. Nie wiem dokładnie od czego jest on uzależniony ale na pewno od obrotów silnika. Sprawdzenie zadanego kąta wtrysku odbywa się za pośrednictwem czujnika uniesienia iglicy we wtryskiwaczu oraz czujnika położenia wału. Sama...
Zorż, jestem niemal pewien, że ma problem z wlotem powietrza, albo źle działa przepustnica dławiąca (może zarosła, może strzelona membrama, może siedzi elektrozawór) albo źle działa EGR. Ewentualnie coś nie tam za zaworem regulacji kąta wtrysku. No ale logi. Logi to podstawa. Żadnego VW/Audi nie da się zreperowac bez logów to pażok gorszy?
Polaryzacja zaworu nie ma znaczenia. To zwykła cewka o rezystancji około 10 Ohm plus minus jakiś ułamek. To należy wpierw sprawdzić na odciętych przewodach. Druga sprawa bo o tym nie piszesz i nie piszesz to stan izolacji na przewodach od zaworu regulacji kąta wtrysku. Obecnie kable z izolacją to rzadkość. Dodatkowo nawet jeśli jeszcze tam jest wystarczy...
Jaki czujnik wtrysku ,zobacz w parametrach jak się ma kąt zakładany do otrzymanego z pompy i czy się zmienia może pomóc regulacja na fasolkach a jesli stoi na jednej wartości no to zamontowałeś pompę z zatartym mechanizmem regulacji kąta wtrysku. Dodano po 1 Być może winą nie jest pompa wtryskowa tylko czujnik wtrysku. Jeżeli czujnik daje sygnał o awari...
Taki mały problem z kątem wtrysku,podczas jazdy traci moc i wywala błąd regulacji wtrysku. Kąt wtrysku na wolnych obrotach ok45 ,w BS to samo ,jednak po dodaniu gazu maleje do zera i 255. Wtrysk sterujący sprawny,daje sygnał,na odłączonym kąt ok39 bez zmian po dodaniu gazu. Padło na sterownik,też podmieniony i bez zmian.Zostaje pompa lub zawór kąta...
zwarcie przewodów i błąd regulacji kąta wtrysku z tego powodu. drugi błąd wynika z błędu 149. samochód pali czy nie ? Jakiś czas temu jadąc tym samochodem Mondeo z silnikiem TDDI rocznik 2002 silnik nagle stracił moc, zaczął przerywać i bardzo mocno kopcić. Ledwo dojechałem do domu . Silnik już obecnie nie chce odpalać, rozrusznik kręci ale silnik...
kąta wtrysku regulacja kąta wtrysku lucas regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku
lodówka duże zużycie wsady flash blaupunkt nabłyszczacz zmywarka bosch
junkers czujnik temperatury junkers czujnik
Całkowity reset modułu NA7495GPS - instrukcja krok po kroku Problem z wyłączeniem wzmacniacza Philips FR-731/00