Udało się skasować luz praktycznie do zera. Nakrętki które są przy kolumnie muszą być dokręcone na maksa. W ten sposób niwelujemy luz kolumny kierowniczej. Teraz luz jest minimalny. Więc w ten sposób można go wyeliminować.
Jak duży luz? Jak na drążkach brak luzów, sprawdź dokręcenie ramienia kolumny do wałka poziomego kolumny i koła kierownicy do wałka, bo to często spotykam. Sprawdź luz na łożyskach ślimaka, jak jest trzeba go skasować. Dopiero zabierz się za regulację zazębienia się ślimaka wkrętem regulacyjnym z prawej strony kolumny kierowniczej.
W samej kolumnie masz luzy,tylko wymiana ,nie ma możliwości regulacji ,lub na przegubie drążka kierowniczego,ale to mało prawdopodobne.
Rozumię, że regulacja objęła kolumnę. Wtym samochodzie nic innego nie da się regulować. Jak to jest kolumna to może być łozysko, albo nie było posmarowane i ślimaczek się wytarł. W każdym przypadku jest realne, że zrobisz sobie kuku. Z kierownicą nie ma żartów.
Nie ma zadnej regulacji. Jesli zle dziala, czy to przekladnia, czy kolumna, to trzeba wymienic.
Niestety nie ma możliwości regulacji tego luzu; pozostaje regeneracja przekładni.Zależy jak duży jest ten luz, wogóle lekko wyczuwalny luz ma każda przekładnia a więc zależy jak duży on jest.
Witam występuje u mnie luz nad krzyżakiem w kolumnie kierowniczej w miejscu jak na zdjęciu (zdjęcie zapożyczone i jest to zdjęcie z Golfa 4, w Golfie 3 jest troszkę inaczej, ale miejsce da się dokładnie pokazać dzięki tej fotce): http://obrazki.elektroda.pl/2601481200_1... Jak pozbyć się luzu w tym miejscu. Jest jakaś regulacja, nakrętka...
Witam Mam taki problem. Przegub w kolumnie kierowniczej ma luz w miejscu wskazanym na zdjęciu. http://obrazki.elektroda.net/49_12851627... Z wymianą nie będzie tak szybko, mogę mieć to zrobione dopiero za tydzień a za dwa dni mam wyjazd na dłuższą trasę. Czy tymczasowo mogę miejsce tego luzu zaspawać na stałe ? Sprawdzałem czy podczas regulacji...
Krzyżaki również miały luz ale wymieniłem cały łacznik kolumny kierowniczej na nowy zakupiony w ASO. Teraz pozostał tylko luz na trzpieniu maglownicy. Nie ma on większego znaczenia przy jeździe w warunkach miejskich, ale przy dużych prędkościach na autostradach jest on zbyt uciążliwy.
Witam kolegów! Posiadam Volvo jak w temacie, i niestety mam z nim pewien problem. Otóż na kierownicy jest dość wyczuwalny luz, takie martwe pole. Nie ma żadnych stuków puków, zero jakichkolwiek niepokojących dźwięków. Porostu ten nieszczęsny luz. Moje pytanie brzmi, czy jest w tym modelu możliwość podregulowania/ skasowania tej dolegliwości, czy w grę...
Witam, mam problem z moim Dafem Xf 105, który polega na kołysaniu i nurkowaniu podczas jazdy. - podczas jazdy po rondzie zawieszenie bardzo "siada" na prawą stronę. Przy mokrej nawierzchni zestaw wrecz sklonny jest do wykrecenia. - podczas jazdy po typowej polskiej krajówce, przód na wybojach ma tendencje do podskakiwania. Kazda najmniejsza nierówność...
a czy miales punto 2 takie i byl ten sam problem?? duzo czytalem na forum roznych i pisali o kolumnie kierowniczej, ze w serwisie cała wymieniaja bo były wadliwe a jeszcze tu jeden gosciu napisal tak "Jeśli stuka to klapa luz na listwie zębatej, lub drążek i końcówka, ewentualna możliwość sprawdzić krzyżaki." w tym samym temacie o stukach we wspomaganiu
Sprawa rozwiązana. Okazało się że luz był miedzy kierownicą a krzyżakiem. W kolumnie kierowniczej jest rura wysuwana dzięki której można regulować kierownice w przód i tył i w niej wyrobiły się ząbki. Aby nie tracić możliwości regulacji postanowiłem nawiercić dziurkę ( w rurce o mniejszej średnicy ) włożyłem w nią metalową kulkę od łożyska i podparłem...
nie rozumiem twojego pytania ? Bo edytowałeś i zmieniłeś poprzedni post. Było: Sprawa rozwiązana. Okazało się że luz był miedzy kierownicą a krzyżakiem. W kolumnie kierowniczej jest rura wysuwana dzięki której można regulować kierownice w przód i tył i w niej wyrobiły się ząbki. Aby nie tracić możliwości regulacji postanowiłem nawiercić dziurkę ( w...
Mam problem z zawieszeniem w Hyundaiu jak wyżej. Wymieniłem już tuleje na wahaczach górnych oraz sworznie. Wymieniłem również gumy na drążku oraz łączniki. Wymieniłem także końcówki oraz drążki kierownicze. Dociągnąłem łożyska oraz regulację na kolumnie kierowniczej. Jednak to nie pomogło, a wręcz po zlikwidowaniu wszystkich luzów zaczęło jeszcze bardziej....
regulacja kolumna kierowniczy kolumna kierowniczy mercedes kolumna kierowniczy
corsa korozja halogen zamiast żarówki rozszczelnienie pompy wtryskowej
silnik odkurzacza naprawa silnik odkurzacza naprawa
Problem z odcieniami czerwonego w telewizorze Samsung Trawienie PCB chlorkiem miedzi: efektywność i precyzja