To regulacja czułości membrany.
Tak kolego,po pewnym przebiegu od regeneracji parownika-reduktora należy powtórnie powtórzyć proces regulacji w celu zoptymalizowania dawki gazu dostarczanej do silnika. Do wykonania takowej regulacji winien być użyty analizator spalin....
To jest nowszy typ piecyka i zamiast tej iglicy jest dźwigienka. Nie grzebać przy niej, by źle nie ustawić. Wymienić tylko membranę, wyczyścić filtr, wymienić wszystkie uszczelki i wyregulować zawór powolnego zapalania. W innych typach piecyków (także Junkersach) taka iglica jest.
Uszczelniacze wału, gaźnik,membrany... zacznij od gaźnika. Dokładne czyszczenie,regulacja i zmień membrany. Nie pomoże to obstawiam uszczelniacze. Zobacz czy cylinder jest dobrze dokręcony do silnika.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Tu jest chyba wszystko na temat tego reduktora.
Wstrzyknij trochę paliwa bezpośrednio do cylindra, jeżeli silnik odpali, to problem jest w gaźniku. Czyszczenie, membrany, regulacja, itd. Membrany (dwie) nie mogą być stwardniałe ani naciągnięte, niekoniecznie musi być dziura. Jaki to model pilarki, przypuszczam że 351.
witam, koledzy jaki powinien byc zalozony reduktor do blosa podcisnieniowy, elektroniczny czy nie ma roznicy? jaki byscie polecili do samochodu o mocy 115KM - jakis konkretny model pozdrawiam Poczytaj sobie dyskusje o blosie na forum gazowym autokacik.pl, tu masz np. jeden post: http://autokacik.pl/showthreaded.php?Cat... Z tego...
Jedź do gaziarza na regulację instalacji. Zmieniałeś membrany to trzeba teraz wyregulować reduktor. Skoro Ci gaśnie jak jest zimny to masz za małą dawkę LPG.
U mnie tez tak bylo, ze na krecenie srubka na imbus nie wywolywalozadnej reakcji. Niskie obroty falowaly i czesto gasl silnik na wolnych obrotach. Zalozenie nowych mebran nic nie dalo. Wkoncu po wielu probach wkrecilem calkowicie srubke od regulacji membrany i rozcignalem troche sprezyne. Po zlozeniu o dziwo reduktor zaczal reagowac na regulacje. Najlepiej...
Ta na klucz ampulowy 4 jest od regulacji wolnych obrotów (czułość membrany), a ta wystającą wkręć do końca i odkęć z 1,5 obrotu.
Tak nie powinno być a wzmacniacz do naprawy. Z powodu jakieś usterki na głośniki przedostaje się napięcie stałe.
Prawdopodobnie, wina jest w gaźniku (czyszczenie, regulacja, membrany) lub słabej kompresji.
Prawdopodobnie popełniłeś jakiś błąd przy składaniu zaworka iglicowego, membrany i regulacji zaworka. Silnik się zalewa. Nie demontowałeś i nie zamieniłeś śrub regulacyjnych? Nowego gaźnika podróbki bym nie polecał. W tej Husqvarnie nie ma wężyka przelewowego do zbiornika.
Gaznik wyregulowałem
Ile lat ma ta pilarka? Wymiana membran na początek nie zaszkodzi.
Jeżeli ci chodzi o tą mniejszą na imbus to ona jest od regulacji czułości membrany .
Regulacja gaźnika, membrany, prawdopodobnie, do wymiany.
Jak dobrze ustawisz to będą stabilniejsze wolne a moc w zakresie niskich to już w zasadzie miękkość membrany.
Ile lat ma instalacja gazowa? Przy starszym parowniku warto pomyśleć o wymianie membrany. Regulacja i sprawdzenie szczelności instalacji. Luz na zaworach wydechowych, przy jeździe na gazie szybciej wypalają się gniazda zaworów wydechowych. Druga sprawa to styl jazdy i prędkość z jaką poruszamy się i rzeczy o których nie muszę wspominać czyli ciśnienie...
Górna to regulacja biegu jałowego (odkręcanie powoduje przepuszczanie gazu z komory I stopnia do drugiego bez pośrednictwa membrany gazowej, czyli nie zmienia obrotów biegu jałowego) plastikowa niżej to regulacja czułości membrany gazowej, jeśli odkręcasz to zwiększasz czułość, czyli mniejsze podciśnienie będzie bardziej odchylać membranę i zwięszać...
Raz mi się udało osiągnąć spalanie 11l po mieście ale w tedy miałem mocno skręconą register tak że po wyżej 4 tyś się nie kręcił.ps u mnie jest około o 6.5 obrota wykręcona.
Witam.zawur gazowy lovtec. wielozawur tomasetto. jak dobrze rozumuje;) to mam sterownik typu Stag-L-plus. instalacja przez trzy lata działała bez zarzutu. ile wyniusł by koszt regulacji i wymiany membran oraz filtra gazu? :?: co do odłączania silniczka krokowego nic się nie zmienia. niema rzadnej reakcji na silniku. :| Czyli jednak masz sterownik Stag,...
Po co zaraz cały gaźnik, komplet membran kupisz za kilkanaście złotych. Przeczytaj to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Do regulacji gaźnik musi być sprawny, najpierw nowe membrany.
Popraw regulację membrany głównej reduktora, po prostu zmieniła już swoje właściwości. Polecam również regenerację - koszt niewielki i godzina pracy.
Paliwo świeże czy z tamtego roku. Gaźnik do porządnego czyszczenia plus membrany i regulacja. Właśnie, membrany w jakim stanie, nie naciągnęte lub stwardniałe?
Filtr może spadać bo jest już wyrobiony na zatrzasku, lub też podstawa filtra jest wyrobiona na zatrzasku. Co do spadku mocy, sprawdź na początek filtr paliwa, może być zabrudzony. Mogą być membrany, nie prawidłowa regulacja, nieszczelność, lub zużycie elementów silnika.
Porządna regulacja reduktora powinna załatwić sprawę. Może również się okazać, że sam reduktor jest do niczego, nie można przeprowadzić regulacji - zanieczyszczenie lub bardzo zużyte membrany, uszczelki i inne pierdoły. Załączanie zaworu od gazu po włączeniu zapłonu to normalka, jak również "syczenie" z parownika na zimnym silniku, rozprężanie się zimnego...
Co do ceny fachowca to wszystko zależy od lokalizacji i samego fachowca. Ale piszesz "naprawi mieszkanie". To dość sporo....Za taką regulację i wymianę membrany wziąłbym 100-150. Jak się przyglądam zdjęciom w powiekszeniu to dostrzegam pewne niepokojące znaki. Otóż nie widzę tam śrub regulacyjnych. Na każdy kanał prądowy powinna być imbusowa mała śrubka...
Do sprawdzenia gaźnik (membrany, regulacja) filtr powietrza, czy jest iskra gdy nie da się jej zapalić i dobrze by było zdjąć tłumik i zaglądnąć do cylindra.
To, stało się samo,czy ktoś pchał paluszki? Gaźnik do czyszczenia i regulacji, sprawdzenie membran oraz kanału podciśnienia, uszczelniacze wału i jeszcze kilka innych.
Wyczyściłeś elektrozawór, ten na parowniku ?. Dalej - możliwe że masz wadę w układzie elektrycznym, elektrozawór powinien "popuszczać" gazu przez chwilę po włączeniu zapłonu, to taka dawka rozruchowa. No i pozostaje kwestia samej regulacji parownika, tzw. wstepne napięcie membrany 2 stopnia.
ja mam nissan primera p10 i miałem identyczny problem na początku regulowałem zawór od gazu przykręcałem go co było błędem później rozgrzałem parownik odkręciłem korek znajdujący się na dole i gdy cały syf wypłynął z niego po bawiłem się regulacją membrany i tak szczerze udało się obroty nie skaczą trzymają się na tym samym poziomie więc jeśli jest...
Jesli wymieniles membrany w reduktorze instalacja gazowa wymaga regulacji. Znam dobrze program BINGO. Mam telefon tylko w Orange 513444739. Chetnie pomoge.
Gaźnik oryginalny? Czy membrany gaźnika były kiedyś wymieniane? Czy gaźnik posiada regulacje L i H? Odpowietrznik zbiornika paliwa nie przypchany? Nie poprawia mu się po odkręceniu korka wlewu paliwa?
Możesz spróbować wymienić sprężynki od regulacji obrotów i membrany w gaźniku, komplet kosztuje jakieś 40zł na portalu internetowym. U mnie po takiej wymianie kosiarka odżyła a chodziła podobnie jak twoja.
Jaki ? Byłeś na regulacji po ułożeniu membran w parowniku, cirka po 1tys km ? Może Ci rozstrajać ustawienia benzyny, możesz samemu zrobić reset sterownika benzyny ?
Gaźnik był czyszczony, w jakim stanie są membrany? Regulacja gaźnika.
LPG do regulacji. Mozliwe że konieczna regeneracja parownika - stwardniałe, oblepione syfem pogazowym membrany.
Śruba do regulacji czułości membrany, zaznaczona na zdjęciu. Czyli ona może być winna? Jeśli ją odkręcę do pewnego stopnia to powinno być git?
Powiedzcie która regulacja jest od Pmax a która od Pmin. Mam dwie śruby do regulacji dużej sprężyny od membrany i jedyna małą też od jakiejś sprężynki. Nie chce kręcić na pałe. I od czego jest na mała rurka idącą od odwadniacza? http://obrazki.elektroda.pl/8593793600_1...
No do parownika jest podlaczona jakas jak by niebieska wtyczka wiec nie wiem parownik mam lovato ze sruba u gory i na dole jedna do regulacji membrany i jedna do spustu syfu. wszelka instalacje kabelki itd mam podlaczone do roznych czujnikow itd tylko poprostu silniczek krokowy zostal zastapiony sruba do regulacji czy w takmi wypadku pod komputerem...
Najpierw popracuj nią z 15 min. Niech się dobrze rozgrzeje, wycieki w okolicach tłumika to nie koniecznie paliwo, dzisiejsze oleje nie spalają się z paliwem tak jak było to z mik-solem, i olej ten jest wyrzucany wraz z spalinami, jak piła pracuje tylko chwile to powstają właśnie takie ślady jak by wycieków. Po rozgrzaniu ( 10-15 min ) sprawdź kolor...
A drugi problem to brak śruby od regulacji na reduktorze, w czym to może przeszkadzać ? Zależy która śruba bo jedna jest od regulacji składu mieszanki na biegu jałowym a druga od regulacji czułości membrany. Co do regulacji to zapraszam na priv. Pozdrawiam Józef
Membrany w gaźniku, plus regulacja. .
Witam, głupie pytanie - jest gaz w butli??? Opisz dokładniej problem - czy po przejściu na gaz, pracuje na wolnych obrotach bez problemu, bez przerwy? czy problem pojawia się w określonym przedziale obrotów? Auto przyśpiesza i nagle muli ale jedzie czy po prostu zamiera i hamuje silnikiem? Kiedy był ostatnio na regulacji? Membrany na parowniku stare...
Witam posiadam passata b3 1.8i z gazem. Parownik lavato proszę napisać tylko co da odkręcenie lub zakręcenie danej śruby bo nie mogę tego zrozumieć. Jeżeli dobrze rozumiem to: Śruba 1: spust zanieczyszczeń śruba 2: regulacja membrany ? jak tak w którą stronę kręcić aby zmniejszyć mieszankę gazu ? Śruba 3: regulacja mieszanki na biegu jałowym ? rozumiem...
no masz racje regulacje dokonuje sie takim wkretem jak to nazwałeś w parowniku blisko elektrozaworu ale nie da sie tego tak za bardzo na słuch zrobic bo mozna przesadzic z ilościa gazu które bedzie sie wtedy przedostawac i moga byc potem problemy z odpalaniem na gazie moze sie dławic przy dodawaniu gazu itp lepiej to zrobic w jakims warsztacie z uzuciem...
Czy ktoś wie skąd wychodzi przewód podciśnieniowy regulacji wolnych obrotów który dochodzi do gruszki/membrany regulacji wolnych obrotów z gaźnikiem elektronicznym Pierburg. U mnie znalazłem luźny koniec za zegarami i nie wiem do czego trzeba go podłączyć. Maciej.
Nie jestem pewien, ale skoro nie reaguje na regulację napięcia membrany to chyba coś jest nie tak złożone? Rozbierz, powinien przetrwać rozbieranie na nowych gumach.
Pewnie to Audi 90 konne? Po 5. Ile nalatane na gazie? Skoro dużo syfu było spuszczone to reduktor jak i membrany do regenracji/czyszczenia. Trochę dziwne że lekka zmiana (i powrót) regulacji naprężenia membrany zrobiło taką różnice w jakości działania.
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
trzeba wyczyścić gaźnik i sprawdzić membrany. Przed regulacja gaźnika zrobiłem właśnie to. Wyczyściłem i wymieniłem membrany, bo myślałem, że to ich wina, a dopiero potem wyczytałem, że wystarczy wyregulować.
Prawdopodobnie coś z reduktorem,może stare membrany,lub zła regulacja. Nie jeździj do "niby fachowców"tylko dotakich którzy mają dobrą opinię i wiedzą co robią,zapłacisz trochę więcej ale będziesz miał dobrze zrobioną usługę z gwarancją. Wiem z doświadczenia że pokręcenie śrubą regulacyjną o 1/4 obrotu może powodować że auto będzie się zachowywało podobnie...
Kolego nie odstawiaj wiochy wymień ten oring jeżeli jest uszkodzony a podkładka jest mosiężna, trochę inicjatywy. Tu chodzi o twoje i pozostałych członków rodziny bezpieczeństwo.
Zaworu iglicowego nie reguluje się. Dźwignia ma być na równi z płaszczyzną gaźnika, tak jak na rysunku. Prawdopodobnie do wymiany obie membrany, regulacja gaźnika. Sprawdzałeś na innej świecy? http://obrazki.elektroda.net/43_12899347...
Wymiana membrany plus regulacja.
Usterka w sumie z dnia na dzień. Płomień zrobił się mały- mniej wiecej tak jak na minimalnej mocy. Na koniec w ogóle nie chciał się zapalać. Wymieniłem membrane (miała dziurę) jednak nadal pozostaje problem małego płomienia. Wkrętem pod pokrętłem mocy mogą je tylko zmniejszyć. Trzpienie od membrany chodzi super, trzpień palnika zasadniczo też, jednak...
daj chociaż zdjęcie spod maski żeby wiadomo było o jakiej konkretnie instalacji gazowej rozmawiamy bo jest ich mnóstwo, ale coś mi się wydaje, że coś skaszaniłeś przy składaniu tego parownika, na początek sprawdź czy gaz nie syczy z króćca podsiśnieniowej regulacji membrany (taki cienki wężyk od parownika) jak go odłączysz i to czy tamtędy gaz nie syczy,...
Gaz do regulacji - trzeba wymienić membrany w reduktorze, ustawić wydatek.
Witam. Można spróbować zwiększyć ciśnienie w reduktorze, lub jeżeli posiadasz reduktor z dwoma regulacjami , to ta druga jest do regulacji dodatkowego wzbogacenia mieszanki na biegu jałowym bez udziału membran reduktora. trzeba troszkę odkręcić śrubę i powinno pomóc. Pozdrawiam :)
Do wymiany membrany i regulacja
Witam. Od dawna nie bawię się w wymiany membran. Kupuje od razu nowy gaźnik, czasem lekka regulacja i na długo starcza. Wiem z doświadczenia, że niby chińskie za grosze i drogie niby markowe - to dalej to samo. Ja zaopatruję się w sklepie >i-ogrody -Skoczów<. Na allegro widnieją pod nickiem German. I jeszcze jedno konto mają. Ale nie pamiętam...
A jaki to parownik? Jeśli są dwie śruby, to jedna służy do regulacji czułości membrany - jeśli ją odkręcasz to reduktor łatwiej (i więcej) popuszcza gazu, a druga do ustawienia stałej dawki gazu. Najlepiej pojechać do gazownika aby wyregulował, bo regulacja bez przyrządów to takie "błądzenie po ciemku".
Niestety tego nie wiem, dostalem ten wzmacniacz w takim stanie...poprzedni wlasciciel w ogole nie uzywal przedwzmacniacza, wszystko bylo odlaczone, a ja postanowilem to postawic na nogi...
tylko że u mnie ta śrubka do regulacji składu mieszanki biegu jałowego jest plastikowa i niebieska... i nie mogę jej odkręcić....a na zdjęciu jest mosiężna.... to nią mam kręcić żeby łatwiej odpalał na samym gazie i żeby obroty były stabilne? kurde a ja regulowałem tą od regulacji czułości membrany:( tą koło elektrozaworu....
Zależy od warsztatu. Sama robocizna od 80 do 150 plus koszt regulacji.
wymiana membrany i regulacja
Panowie,mała mosiężna śrubka jest do regulacji tzw.obiegu jałowego,czyli bypassu który zawsze przepuszcza gaz bez udziału membran.Potrzebne jest to dlatego,że membrany mają swoją masę i działa na nie siła bezwładności np w szybkich zakrętach.Do regulacji służy ta duża plastykowa,a obieg jałowy reguluje się w oddzielnym procesie.Przy regulacjach ta mała...
Jakie mają być te luzy? Trzeba demontować zawór do regulacji?
"Impedancja: 65 Ω " Jak pamięć nie myli to lepiej niższa, coś koło 32 czy 16. Ja bym ich nie kupił bo mam łeb jak sklep (a na pułkach pusto :)) i nie mają chyba regulacji góra dół dla wysokości membran. U góry wydają się na dość płaskie, czyli mało gąbki mogą się w głowę wbijać :). Powtórzę się samo pasmo przenoszenia słuchawek czy mikrofonu nie...
Dokręć nieco śrubę regulacji czułości membrany na parowniku najlepiej rozgrzej motor i wtedy pokręć śrubą czasem wystarczy mniej niż 1/4 obrotu by poczuć różnicę zapamiętaj pierwotne położenie by w razie czego ustawić ją tak jak była.
OK - to są regulacje blosa. A jak ma być ustawiony reduktor, który ma też dwie śruby regulacji (czułości membrany i biegu jałowego)? Mam BRC 90AT Eco 140kW i wyszłóby, że razem już są cztery śruby do regulacji właściwej lambdy. Pozdrawiam Ondraszek Poznań Volvo 850 2,5 20V LPG 1993 sedan
szanowny kolego. Ale jaki parownik wstawiłeś teraz? czy masz dwie regulacje? jedna to duża śruba a druga to mała (bajpas) to jest ważne bez tej informacji nie mam możliwości ci udzielić pomocy. Nazwa i model jest na parowniku. Jestem pewien że jest to zła regulacja napięcia membrany. podaj model to pomogę.
Witam, W instrukcji jest wyraźnie napisane że po demontażu gaźnika należy bezwzględnie wymienić uszczelki, w przeciwnym razie prawidłowa regulacja gaźnika jest nie wykonalna. Nastawy fabryczne to odkręcone śruby regulacyjne X- 1 i 1/4, i P - 1/8 obr. Jeszcze jedna uwaga te membrany źle działają na olejach półsyntetycznych i syntetycznych. Co do uruchamiania...
kiedy zaczlem dodawac jej gazu to sie dusila i gasla. Umylem filtr paliwa, ale nic nie pomoglo.Kiedy wlalem troche mieszanki do cylindra po kilku szarpnieciach sie odezwala na chwile, potem kilka sekund pracowala na ssaniu i gasla po chwili. po wylaczeniu ssania szarpalem i odpalala na bardzo wysokich obrotach a kiedy dodawalem gazu znowu sie dlawila...
Kolega Kasek21 podał dwa linki, według mnie to te 2,1 są w kiepskiej kondycji, przynajmniej tak wychodzi ze zdjęć, oczywiście to że kiepsko wyglądają to nie znaczy że grają kiepsko, jednak to jest jakieś ryzyko, odnośnie tych 2.0 to wydają się być OK, z tym że nie licz na dużo basów z tych głośników. Głośniki 2.0 w tych rozmiarach spiszą się dobrze...
Pewnie membrany do wymiany. Ewentualnie, regulacja.
Reduktor Emmegas 94 problem z regulacją. Po wymianie wszystkich membran i oringów (cały zestaw naprawczy) auto po nagrzaniu tak do ok. 80 stopni nie trzyma wolnych obrotów tylko gaśnie na kazdej krzyżówce. Jak wyregulowac rprzepływ gazu w reduktorze. Prosze o pomoc??
no to faktycznie jak na taki silnik to sporo pali gazu!!! sprawdź jeszcze ile pali benzyny ale wydaje mi się że sama sonda nie jest tu winna!!! sprawdź filtr gazu bo wbrew logice jak jest on przypchany auto lubi troszkę spalić ,do wymiany mogą być świece i należy zmniejszyć przerwę na 0,7mm dla lepszej pracy silnika na gazie!! a jeśli silnik ma większy...
Możliwe, że autotune wymaga zresetowania. Wiedza tajemna jak to zrobić bez interfejsu. Sprawdziłbym czy skrzynia korbowa jest szczelna (uszczelniacze, kolektor ssący). Gaźnik w dalszym ciągu podlega naprawie i regulacji, m. in. membrany, filterek, zawór iglicowy, poziom paliwa (0.55 mm ponad płaszczyznę uszczelki). Wymiana gaźnika wymaga przeprogramowania...
Po to są pokrętła na parowniku od regulacji napiecia membrany aby kompensować nieliniowość. Może nie matematycznie idealnie, ale z grubsza. Regulowałem tak w 125p (na sonde) i wsztko chodziło jak w teorii, za równo na postoju jak podczas jazdy (mierzyłem w kabinie lambde) i podczas dużych obciążeń silnika.
żeby zmniejszyć napięcie membrany trzeba wykręcić - tak
Retuktor to 100HP dokładnie taki: http://nagaz24.pl/uploaded/product/mini3... i jak pisałem wyżej ja tam widzę tylko jedną śrubę do regulacji naprężenia membrany którą już ustawiałem i jest teraz najbardziej optymalnie ustawiona. Druga śruba od dołu służy do spuszczania szlamu chyba że się mylę. sterownik to voila plus
Sprawdź stan gumowych przewodów dochodzących do przepustnicy, może też wreszcie pora na wymianę lub choćby regulację reduktora - z czasem membrany się zużywają i jeśli nie da się go już wyregulować to trzeba wymienić.
witam posiadam pilarkę stihl 026 ma takie objawy po wyregulowaniu gaźnika jest ok wchodzi na obroty błyskawicznie ma wolne zapala od kopa gdy popracuje czasami jej odbije i zacznie gasnąć nie zależnie od tego czy jest zimna czy ciepła dodam ze zmieniałem simeringi łożyska wężyki świece czy to wina membran
Fakt mój błąd zapomniałem dodać że to gaz. LPG to Landi 98 LES A. Reduktor nie zamarza na 100%, jest wręcz tak gorący że nie mogę operować śrubką na jego tyle - poczytałem trochę i prawdopodobnie jest to jakaś regulacja membrany lub wolne obroty.. Tak czy siak kręcenie nią mało daje. Silnik przygasa na wszystkim. Gdy obroty mi spadają nie raz ze złości...
Zacznij od gaźnika, a konkretnie sprawdzenia membran i oczywiście regulacja..
Kup nowy i proponuje coś porządniejszego. Dołożysz 2-30zł a będziesz bardziej zadowolony. Uważam że Alaska to największy syf z reduktorów. Tam jest tylko jedna śruba od regulacji naprężenia membrany, którą te regulujesz ciśnienie na listwie wtryskowej. 2 śrubki do regulacji były w starszej generacji LPG. Ten ma trzymać stałe ciśnienie w całym przedziale...
W gaźniku są 2 śruby przeznaczone do regulacji, podejrzewam, że bez wymiany membran gaźnika nic nie zdziałasz.
Problem jest tylko w gaźniku i tam należy szukać przyczyny. Najpierw, dokładne czyszczenie, sprawdzenie membran, pod względem zużycia lub uszkodzenia.Sprawdź szczelność połączenia gaźnik cylinder, no i regulacja samego gaźnika.
Ani spalanie ani przełączanie NIE JEST WINĄ TPSu! Bzdety jakich mało, bo się gaziarzowi nie chce robić. Podjedź do niego i powiedz, że wymieniłeś TPS. Tylko go wyczyść wcześniej. To w każdym razie znaczenia nie ma. Jeśli wyjmiesz centralkę to po lewej stronie powinien być otworek przez który wkrętaczkiem (małym) podregulujesz prędkość obrotową silnika...
Proszę bardzo. Nie dotykaj śruby regulacyjnej 3, gdyż jest to tylko do regulacji w trakcie produkcji i służy do regulacji skoku membranki w zaworze przekaźnikowym (tym na górze), który jest integralną częścią całości. Śrubą nr 2 regulujesz maksymalne ciśnienie do siłowników, jakie zawór regulacyjny może osiągnąć (czyli przy maksymalnym obciążeniu przyczepy)....
W Tillotson ie dźwigienkę ustawiasz na równo z brzegami gaźnika, ale membrany bym wymienił, zaworek też. Zestaw naprawczy membran z zaworkiem i innymi elementami około 30 zł w dobrym serwisie. No i wyczyść ten gaźnik jak należy, wypoleruj gniazdo zaworowe tak jak pisałem.
Dolot powietrza zablokowany na ciepłe i ściągnięty przewód o osłony kolektora? Podstawa wtrysku nie jest uszkodzona? Podciśnienia od tyłu podłączone? Przy jednopunktowym wtrysku nie powinno nic pływać. Obroty zawsze tam były stabilne. Zawsze baypas skręcony regulacja poprzez napięcie membrany tą czarną śrubą. Jeżeli zaczynamy kręcić i regulować baypasem...
1. Najpierw dajesz Bingo w tryb nauki i uczy się analizując parametry pracy na benzynie jak będzie pracował na gazie. Głównie chodzi o to aby Bingo przeszło na gaz. 2. Wymuszasz programem wartość attuatora na 110 kroków i regulujesz reduktor na WOLNYCH OBROTACH a) zakręcasz dawkę podstawową na reduktorze (pokrętło duże, wolnych obrotów) b) regulujesz...
Mosiężna to by-pass, przez nią gaz po prostu przelatuje do wylotu parownika, normalnie powinna być zakręconna ale czasami trzeba ją troszkę odkręcić żeby obroty jałowe były stabilne. Ta plastikowa słuźy do regulacji napięcia membrany dawkującej gaz - coś jak dysza główna w gaźniku, więcej odkręcisz to zluzujesz sprężynę membrany i tym samym więcej gazu...
witam kiedy dodam gazu silnik zaczyna się dławić ,na wolnych obrotach chodzi dobrze nie przerywa , kiedy zdejmę pokrywę od filtra powietrza i dodaje gazu wszystko jest ok chodzi normalnie w czym może być problem? może to być wina regulacji? wymieniałem membrany w parowniku i sam ustawiałem reduktor reduktor lovato elektryk samochód fiesta 1.1 gaźnik...
Stara Skodovska OHV to pewnie siedzi tam 2 generacja LPG na mikserze? Jesli tak to wymiana reduktora powinna pomoc bo membrany sztywne + regulacja i powinno smigac.
Prawdopodobnie masz źle wyregulowany reduktor i stąd zbyt mała jego wydajność. Mówi o tym odczyt z sody lambda, który każe sterownikowi otwierać zawór krokowy na maksimum, choć i tak nie przynosi to efektu. Przeprowadź regulację głównej membrany w reduktorze. Zakładam oczywiście, że wcześniej wykluczyłeś wszelkie nieszczelności w układzie dolotowym,...
Gaźnik do sprawdzenia (membrany) czyszczenia i regulacji. Filtr paliwa i świeca, to do sprawdzenia.
regulacja czułości membrany regulacja membrany parownika regulacja membrany parowniku
inwerter naprawa projektor telefonu lodowka szron
electrolux ew8tn3372p politechnika łódzka
Błąd C1346 w Toyocie Avensis T27 - kalibracja czujnika sprzęgła Szansa na uderzenie pioruna w dom - czynniki ryzyka i ochrona