A ten sterownik, co daje sygnał 0-10V, to zasilany jest z obwodu grzałek, czy może z jakiegoś innego? Czy jest tam jakaś separacja galwaniczna? A co mówi dtr/datasheet SSR na temat obwodu sterującego (izolacja, prąd wejściowy, itp)? Bo być może upływ jest przez obwód sterowania, stąd reakcja rcd.
A tak robią w nissanklubie: Oporniki 0.33 ohm =3x1ohm równolegle, 1.1 ohm=2v2.2ohm, 0.47=2x1ohm/ http://obrazki.elektroda.net/70_11708398...
Wiam. W firmie w której pracuję jest zainstalowanych 5 zgrzewarek wzdłużnych firmy Termatool o mocy 300 kW. Szafa zasilania - trójfazowy transformator 400/200, mostek tyrystorowy, dławik wygładzający oraz filtry LC dla haronicznych. Płynna regulacja mocy, maksymalny prad ok.1200A. Szafa oscylatora - 10 modułów mocy w układzie mostka H (480 tranzystorów...
Bartosław jeśli masz podobną do takiej jak zamieścił na 6 stronie zdjęcia major 74 to dwa mikro-włączniki mają być wciśnięte gdy nagrzewnica jest zimna, dopiero jak się rozgrzeje powinny przełączyć w drugie położenie. (zwiększy się odległość pomiędzy śrubami a mikro-włącznikami) reszta to regulacja.
Witam trochę zdjęcie słabej jakości Czyli ten silnik ma 3 biegi Jaka pojemność kondensatora
Nie wydaje mi się ogrzewanie (regulacja) w corolli było realizowane poprzez zawór nagrzewnicy, przynajmniej w mojej corolli z tego roku tak nie ma. Przez nagrzewnicę stale płynie płyn. Regulacja polega na odpowiednim ustawieniu klapek, mieszaniu zimnego i gorącego powietrza. Nie wiem jak jest rozwiązane sterowanie tymi klapkami w automacie, przypuszczam,...
Ja znam tańszy falownik Delta . http://www.delta.falowniki.com/
Przecie to ZVS. Mocą steruje się poprzez regulację napięcia zasilającego 12-48V.
Od lewej na schemacie jest: przepustnica, filtr, nagrzewnica i wentylator. Regulacja odbywa się poprzez pomiar temperatury na kanale nawiewnym i porównaniu jej z wartością zadaną. Następnie regulator zadaje nagrzewnicy sygnał analogowy 0-10V lub cyfrowy do startu. co do wentylatora nie ma on powiązania z nagrzewnicą lecz jest sterowany osobnym algorytmem...
Tam jest opornica elektroniczna szukaj przy obudowie nagrzewnicy. Raczej element nienaprawialny. pozdrawiam
Tak narysowany obrazek może zawierać wszystko! Jeśli ma być użyty silnik komutatorowy pradu stałego, to regulator może być zrobiony na 2 sposoby: - przez liniową regulację napięcia (lub prądu) - układ jest prosty, ale ten sposób jest nieco kłopotliwy ze względu na wytracaną regulatorze w postaci ciepła moc, - regulacja impulsowa (szukaj "PWM", zmiana...
Może lepiej zostawić silnik,a zająć się regulacją nagrzewnicy?
Hmm... powiem szczerze ze wiele i tak nie wiem :/ moze zrobie zdjeice i zobaczycie jak to wyglada... jest tam kilka śrubek do regulacji...
Witam. Polecam zakup falownika, używany już pewnie za mniej niż 300 zł. Regulator fazowy kiepsko nadaje się do sterowania silnikiem indukcyjnym, szczególnie z kondensatorem rozruchowym. Wczoraj widziałem na allegro nowy falownik LS 0,4 kW za 300 pln. Taki zakup odwdzięczy się długotrwałą i bezawaryjną pracą oraz płynną regulacją w pełnym zakresie, bez...
np odpowietrznika chłodnicy znajdującym się najczęściej w jej najniższym punkcie w rogu Nigdy nie widziałem tam odpowietrznika, jak już to kranik do spuszczania płynu. Od kiedy to odpowietrznik jest na dole? prawa fizyki Jak się zna prawa fizyki to się wie że odpowietrznik jest na górze a nie na dole odpowietrzanego elementu. Z tego powodu w górnym...
Ja bym preferował kaloryfer olejowy 2kW z regulacją powinno wystarczyć.
Przyczyn może być kilka. Uszkodzony zawór nagrzewnicy, zakamieniona nagrzewnica, uszkodzona (spadnięta) linka do regulacji kierowania powietrza na nagrzewnicę jeśli jest to brudny filtr kabinowy, itd.
wymiana tego zaworu powinna pomóc? odkryłem tez ze sterownie nawiewem nie działa cały czas dyma na nogi
Witam miałem podobną sytuację i tak jak pisze kolega dokładnie do wymiany miałem zaworek sterujący przepływem płynu tj. regulacja temperatury.
Witam (at)michal2666 Mam pytanie, ile powinny wynosić martwe czasy tak by nie spalić mosfetów i czy w pańskim układzie da się jakoś zastosować ich regulację bądź ich jednorazowe zwiększenie:?:
Tak czy inaczej musisz dostać się do nagrzewnicy i sprawdzić czy regulacja czy nagrzewnica. Co do wiatraka od chłodnicy to w czujniku złącz ze sobą dwa przewody jak wiatrak ruszy to czujnik zwalony jak nie ruszy to albo wiatrak albo bezpiecznik.
Pozwolę sobie podpiąć sie pod wątek, szukam rozwiązania: Ma być to "tunel" przez który będzie przejeżdżała "bryła ołowiu/cyny/aluminium (ok 150-200g), i potrzebuje to podgrzać do temp ok 50-55 stopni, nie powinno przekroczyć 60-65 stopni. Czy moglibyście podpowiedzieć, gdzie mógłbym szukać tego typu nagrzewnic? jak mam ugryźć temat ?
Na siłę jeśli musisz zmniejszyć moc to tylko wymiana dyszy na taki sam tylko, ale mniejszą, ale licz się z tym, że możesz jej nie doregulować - W tych nagrzewnicach nie ma regulacji powietrza do spalania.
Uszkodzona opornica zwykła przy manualnej nagrzewnicy. Szukaj w tunelu powietrza, zaraz za wentylatorem.
Witam mam problem z nagrzewnicą olejową dymi nie zapala bucha ogniem foto jest ok . w jakim położeniu ma być śruba regulacji ? po zdjęciu pokrywy odpalał teraz już nie nagrzewnica firmy POWER TEC
U mnie płyn przez nagrzewnicę płynie cały czas, regulacja temperatury polega na dobraniu proporcji zimnego i gorącego powietrza...
Wewnatrz wentylatora jest układ sterujacy zalany żywica podejrzewam ze cos w nim padło lub panel sterujacy. Co pierwsze wymienic?
Od przestawiana masz wewnątrz regulację temperatury.prawdopodobnie nagrzewnica do wymiany.
klopot lezy w panelu sterowania robia sie zimne luty na potencjometrach od regulacji temperatury trzeba wyciagnac panel iprzelutowac potencjometry jak by co to sluze podpowiedzia
Miałem taką dysze w rękach i jest to delavan nr 5 nagrzewnica firmy Inelco moc 20kw. Co do kompresorów łopatkowych w tych nagrzewnicach to mają one regulacje ciśnienia, jak będę miał chwile to wrzuce fotki jak to wygląda. Pozdrawiam
Błędy w climatroniku? Sprawdź klapę regulacji ogrzewania. Możesz też przepłukać nagrzewnicę może jest przytkana.
Nagrzewnica grzeje bardzo dobrze. Problem polega na regulacji temperatury w kabinie tzn nie można ustawić temperatury pośredniej, działa tylko na max ciepło i na max zimno. Jest to sterowanie elektryczne i albo otworzy całkowicie klapę przy nagrzewnicy albo ją całkowicie zamknie ale częściowo nie chce. Potencjometr rozbierałem i nie zauważyłem nic niepokojącego....
Zła regulacja również ma wpływ na spalanie. Ciśnienie gazu powinno się mieścić w granicach podanych w tablicy ciś. dla konkretnego modelu. Do regulacji używa się U-rurki albo mikromanometru. Oprócz tego należy dokładnie wymyć palnik i nagrzewnicę. Po konserwacji wymienić uszczelkę po palnikiem, sprawdzić szczelność detektorem i skuteczność odprowadzenia...
Dobre czyszczenie nagrzewnicy, regulacja, sprawny nawiew, brak chemii w powietrzu i będzie ok. Pozdrawiam Adam
Zapchana nagrzewnica, do wymiany, ewentualnie zawór nagrzewnicy, ale jak pokrętło regulacji ogrzewania chodzi bez wyraźnych oporów to raczej tylko nagrzewnica.
Ktoś może posada katalog części zamiennych do nagrzewnicy BV 69E 2021 Dokładnie chodzi o układ paliwowy, Do tego może jakiś manual z regulacja szczeliny dolotu powietrza, oraz ciśnienia paliwa.
Witam. Mam problem z regulacją klapy nagrzewnicy, wyleciała mi taka biała dźwignia, która jest między silniczkiem, a korpusem, i jak można ją założyć, tak bez rozbierania deski, ma ktoś jakiś patent. Pozdrawiam.
Witaj. Załączanie tylnej nagrzewnicy po lewej stronie. Regulację masz na suficie nad tylnym rzędem siedzeń .
wydaje mi się, że chodzi raczej o regulację swego rodzaju "nagrzewnic"?
Możesz rozszerzyć temat o co chodzi z tą nagrzewnicą? Może nie jest dokładnie oczyszczona? Mam pytanie .A może wina regulacji cięgła ,ew.wadliwy zawór nagrzewnicy?Gdzieś czytałem na ten temat forum fiata .
Wiem od początku ze mogę użyć falownik. Ale gdyby mi ktoś mógł odpowiedzieć na pytanie jak będzie pracował ten silnik przy takim napięciu jak na obrazku?( podając mu kilka pełnych okresów, a kilka wycinając Dodano po 3 To jest obraz przebiegu o którym pisałem wcześniej. http://obrazki.elektroda.pl/4195932500_1... Dodano po 7 Przepraszam...
Linka w nim nie sterowała, a dokładnie w zaworze pęknięta była ośka która zamyka i otwiera klapkę wpuszczającą płyn do nagrzewnicy.
To tylko taka ogólna porada, bo nie wiem jak wygląda układ chłodzenia /i grzania w tym konkretnym samochodzie. Po pierwsze sprawdź rury nagrzewnicy - obie powinny być gorące, bo raczej zaworu na nich nie ma. Wtedy wiadomo, że nagrzewnica działa i można szukać przyczyny w układzie regulacji nadmuchu na nią a raczej jego braku. Jeśli rury nagrzewnicy,...
Regulacja się kłania .Jak założysz pokrywę to jest zły skład mieszanki powietrzno-paliwowej.Po prostu jest za dużo powietrza.Typów tych dmuchaw jest bez liku od paliwowych po gazowe a z tych paliwowych jedne pracują z pompą wysokociśnieniową a te drugie pracują na podciśnienie. niema foto nagrzewnicy ze zdjętą górną pokrywą to tak jakby wróżyć z fusów.Wysokociśnieniowe...
Witam Ad.1. Można oczywiście wykorzystać przetwornik przepływu ale raczej z przyczyn ekonomicznych bardziej popularny jest presostat montowany na kanale przy nagrzewnicy - rozwiązanie takie może być równoważne gdy na układzie nie ma przepustnic które mogą gdzieś zamknąć przepływ powietrza. Ad.2. A nie wystarczą termostaty montowane w samej nagrzewnicy?...
Witaj. Wyjmij sobie radio i zobacz na linke która idzie od tego pokrętła do klapy nagrzewnicy
Witam grono. Proszę o pomoc z podłączeniem silnika 3 fazowego z regulacją obrotów. Nagrzewnica dotarła do mnie z uciętym przewodem od silnika. Po rozebraniu puszki na silniku widzę podłączone przewody ale do końca nie iestem pewien czy silnik ma dwa czy trzy biegi. Wydawało mi się że jeśli silnik ma 9 przewodów to będą 3 prędkości, ale według tabliczki...
Inne pytanie: jak sterujesz nagrzewnicą (mocą nagrzewnicy)? Masz regulacje 0-1 czy sterujesz płynnie? Pozdrawiam!
Na forum znajdziesz sporo podpowiedzi, gdy wpiszesz np.: silnik jednofazowy, regulacja, falownik itp. Przy mocach ułamkowych sprawdzają się regulatory na triakach. Niestety bywają źródłem nadmiernego hałasu - brzęczenia, zwłaszcza przy niższych obrotach. Można zastosować mały falownik z funkcją wyłączenia kontroli symetrii na wyjściu. Obciążamy jedną...
Do regulacji obrotów np. w nagrzewnicach stosuje się autotransformatory (napięcie do wentylatora jest wybierane przełącznikiem, jest to regulacja skokowa, typowo 5 pozycji przełącznika), napięcie zasilające wentylator nie jest odkształcone.
Mogę sprzedać sterownik mocy Celduc regulacja 0-10V
Witam wszystkich. Jestem tu całkowicie nowy więc jeśli coś gdzieś źle umieszczam to nie krzyczeć i nie być tylko tłumaczyć. :P Otóż moim problemem jest podłączenie mojej nagrzewnicy, dostałem ją od znajomego, lecz tak mi się wydaje, że jest ona nie kompletna. Ogólnie też nie orientuję się jaki to model itp. Pompka z elektromagnesem odzywa się tzn załącza...
W A4 nie ma zaworu przy nagrzewnicy, regulacja temperatury realizowana jest przez zmiane położenia klap sterujących ciepłym i zimnym powietrzem. Zawory przy nagrzewnicy były w 100 C4. Co do problemu autora wątku to należy zrobić diagnostykę układu climatronic, jeśli nic nie pokaże to sprawdzić, czy nagrzewnica nie jest zakamieniała.
Z tego co widać do regulacji będziesz musiał użyć regulatora obrotów do silnika klatkowego. Musisz wziąć pod uwagę moc wydzielaną przez nagrzewnicę, ponieważ strumień powietrza chłodzi całe urządzenie. Zmniejszenie prędkości może skutkować przegrzaniem silnika a nawet w skrajnych przypadkach pożarem.
VCDS pokazał błąd silniczka V68 regulacji temperatury nawiewu, błąd się skasował, założę nagrzewnicę i spróbuję, chyba że jeszcze ktoś coś podpowie?
kolego,jak dasz na regulacji temperatury na zimne to i tak dmucha ciepłym powietrzem tak?? Jeżeli tak to sprawdź zawór zamykający na nagrzewnicy.
Witam, mam problem z niedziałającą dmuchawą i nie mogę dojść co może być tego powodem, ale zacznę od opisu całości: Xantia 96r, 1.8i, klimatyzacja bez klimatronik. Przez jakiś czas nadmuch sobie jakoś tam działał, była regulacja temperatury i mocy, ostatnio całość wysiadła. Nadmuch mam tylko po wciśnięcie przycisku od klimy bez możliwości regulacji....
Są 3 takie śruby po bokach wśród nich jedna jest mniejsza i na krawędzi podklejona silikonowym glutem. Obstawiam że ta jest od regulacji
Dokładnie włożone na ciepło. Prawidłowo nagrzewnica indukcyjna i ściągasz. Łożyska wymieniasz i modlisz się by działało. Pisałem o tym w #27.
Dziękuje za opis błędów
Witam! W ubiegłym roku, latem naprawiłem ten rezystor w Audi b4 w taki sposób jak na załączonych fotkach. Regulacja obrotów dmuchawy jest prawidłowa i do tej chwili spisuje się dobrze. Jeżeli Cię to zainteresuje napisz na adres mailowy. Pozdrawiam.
Jaki rocznik auta? Może nagrzewnica zamulona lub problem jest po stronie regulacji (nie całe powietrze przepływa przez nagrzewnicę) Jaka jest temperatura silnika?
Dostałem info od producenta sterownika, możne coś rozjaśni W naszych sterownikach (w zależności od wykonania) do regulacji nagrzewnicy pierwotnej stosuje się trzy typy sterowania: - sygnał 0-10V - w momencie konieczności zadziałania nagrzewnicy na wyjściu wysokonapięciowym NP (zaciski 1 i 2) pojawia się napięcie 230V, a na wybranym wyjściu cyfrowym...
Może to być rezystor regulacji obrotów wentylatora nagrzewnicy lub wentylatora na chłodnicy ,oczywiście przeróbka . Zainstaluj to tak by nie dotykało karoserii . Ten rezystor może się mocno nagrzewać -nie wieszaj go na opasce zaciskowej .
W tych zespołach nagrzewnicy, dotyczy to również Citroena C5 lubią się ukręcać plastikowe osie klapek, ale wtedy zazwyczaj zostaje nadmuch tylko na szybę, lub na nogi, nie działa również regulacja temperatury. jak wentylator działa a nie masz w ogóle nadmuchu to zacznij od sprawdzenia filtra kabinowego
Słaby przepływ płynu przez nagrzewnicę. Najprawdopodobniej zapchany zawór do regulacji temperatury bądź jakieś rurki obwodu nagrzewnicy. Często bywa tak, że linka od zaworu się rozreguluje i zawór nie jest dobrze wysterowywany.
Ta regulacja chodziła do końca tylko przy wymianie nagrzewnicy rozleciał się ten potencjometr na części pierwsze
Te rachunki za gaz mogą wskazywać na to, iż piecyk gazowy (przepływowy podgrzewacz wody) wymaga konserwacji, mi. in. dokładnego oczyszczenia (zwłaszcza nagrzewnicy) i regulacji. Może być np. przepalona nagrzewnica i wtedy sprawność energetyczna piecyka drastycznie spada. Gdyby piecykł łazienkowy był w dobrym stanie, to rachunki za gaz byłyby znacznie...
W najprostszym przypadku mógł byś użyć ręcznie przestrajanego generatora, regulowanego napięcia zasilania, miernika prądu/napięcia w obwodzie rezonansowym i dobierać parametry ręcznie. W bardziej użytkowym urządzeniu przydała by się automatyka - dobieranie częstotliwości pracy do obciążenia, regulacja mocy i zabezpieczenia, pewnie trzeba by to zrobić...
W tych nagrzewnicach spada plstikowe zabezpieczenie linki pokrętła regulacji zwłaszcza przy wyciąganiu panela regulacji.
Witam. Mój znajomy kupił sobię Nissana Primerę (8-o latek), poprosił mnie abym zobaczył dlaczego niedziałają w jego samochodzie trzy z czterech stopini (ostatni sprawny) regulacji nagrzewnicy. Okazało się, że pod schowkiem po stronie pasażera jest kostka łączeniowa do której z jednej strony dochodzą cztery przewody a z drugiej nic. Okazało się, że brakuje...
Witam - Kocioł Vaillant atmoMAX plus VU/VUW PL 200/2-5 200/3-5 moc 8-20kW , kocioł ustawiony na moc 8kW , temp zasilania 70C - sterownik Vaillant calorMATIC 330 ustawiona temp 16C (nie ECO), Regulacja dwustawna - nagrzewnica wodna VOLCANO VR Mini 3 o mocy max 27kw. Przy temp zasilania 70C i temp otoczenia 5C i wentylatorze ustawionym na 2bieg 14,9kW...
Przepraszam, nie sprostowałem, chodzi o nagrzewnicę chłodnicę freonową.
Nagrzewnica wyczyszczona, elektroda też pokrętłem do regulacji przepływu wody zmniejszyłem do minimum przepływ a gaz jest na maxa , a woda letnia zmniejszenie jeszcze przepływu nierealne
Wymiennik musi być regulowany, bo zwykle pełni jedną z ról w regulacji temperatury. W zależności od potrzeby (chłodzenia lub grzania) można go zwolnić lub przyśpieszyć. Zwykle pracuje jako pierwszy stopień w regulacji temperatury - tak aby "oszczędzać" energię z chłodnicy lub nagrzewnicy. Dopiero jak możliwości wymiennika się kończą, a "uchyb temperatury"...
Do tego by ruszać klapą pod regulacji temperatury. Masz LPG? Może nagrzewnica jest brudna.
... Lub nastawnik klapy regulacji temperatury:) Nic nie ma, czy przewody do nagrzewnicy zimne czy ciepłe...
Co to za wersja sterownika? (w której się nie da regulować dawki oleju, jest napisana na płytce). Poza tym nie powinno się na stałe zwierać wejść - szczególnie OVF i T100. One zabezpieczają pracę pieca. Sterownik od momentu włączenia i rozpalenia powinien odliczyć czas na nagrzanie się do właściwej temperatury, dopiero po tym czasie dać możliwość regulacji...
Ja mam wpiete szeregowo ( VW MK II ) i mi sie szybko nagrzewa ( obecnie ) i w samochodzie mi cieplo nie dmucha . Musze popatrzyc jak to jest rozwiazane ale sadze ze mam regulacje nie zaworem nagrzewnicy tylko jakimis odpowiednimi klapkami rozdzielajacymi powietrze.
Amerykański Ford Aerostar automat . Miał fabrycznie montowany rezystor świateł postojowych przednich . O ile pamiętam , po wyłączeniu zapłonu żarówki reflektorowe zamieniały się w pozycyjne . Żeby w ogóle zgasły należało zaciągnąć ręczny , sam postojowy bieg nie wystarczył . Mowa o stacyjce w pierwszym położeniu , wyłączonym zapłonie . Trochę dziwne...
Gzie się spodziewałeś nastawników? Oczywiście że są zamontowane na obudowie nagrzewnicy.
Po pierwsze, jeśli masz nowy termostat to po jakiego grzyba Ci ten karton? Po drugie, sprawdzić organoleptycznie przewody wodne które idą do nagrzewnicy. Może klapa regulacji ciepło zimne stoi?
ok zostawię jak jest rura jest od nowości może to osad jeszcze przed zmiany nagrzewnicy i regulacji , zobaczymy jak sufit będzie wyglądał :) przy okazji zapytam czujnik czadu na wysokości głowy w wannie czy wyżej? i czy 2m od piecyka wystarczy?
Usterka tkwi najprawdopodobniej w klapie świeżego powietrza (obudowa nagrzewnicy).
hehe fakt najprostszy z tym że w starych polonezach nie było regulacji dmuchawy, był tylko dwuzakresowy wyłącznik i mechaniczna regulacja grodziowa nagrzewnicy, ale w innych autach jest to wykorzystywane z tym że nie chce mi sie wierzyć że wszystko jest oparte tylko na tym jednym pokrętle przecież patrząc nie patrząc to działa jak zwykły potencjometr,...
Do regulacji obrotów silnika asynchronicznego napędzającego wentylator można wykorzystać regulację wartości napięcia - bo obciążenie maleje wraz z zmniejszaniem napięcia. Zresztą w fabrycznych rozwiązaniach można zobaczyć regulację na odczepach autotransformatora - zmiana "biegów" nagrzewnicy. Polecałbym regulację grupową - fazowa też może być, ale...
Witam . Poszukuję schematu podłączania elektryki nagrzewnicy Sterownej elektrycznie klapy wentylator pwm w iveco daily z roku 2009 . Iveco miało dzowna Przyszła kompletna kabina ale nowa ma elektroniczne sterowanie nagrzewnicą a w starej nie było , była regulacja na linkach i zwykłym oporniku , teraz poszukuje schematu żeby to spiąć jakiś do kupy ,...
Witam mam problem z nagrzewnicą w BMW tzn. cały czs dmucha gorącym powietrzem - nie idzie regulować temperatury. Samochód wyposażony jest w klimatyzacje i regulacja temp dla prawej i lewej strony. Prosze o pomoc w ustaleniu uszkodzenia.
Może być zamulona nagrzewnica, może też być niedomknięta klapa zimnego powietrza. Obstawiam że nie domyka regulacja temp. nawiewu i cały czas powietrze idzie obok nagrzewnicy. Może też być (liście i inne śmieci) zapchana nagrzewnica z zewnątrz.
Witam, mialem kiedys podobny problem w piatce. Klient rowniez twierdzil, ze mu rozladowuje akumulator. Sprawdzilem i okazalo sie ze ciagnie az kilka amper(nie pamietam teraz dokladnie ile)nagrzebalem sie od cholery, wyjmowalem rozne moduly itd. wreszcie przez przypadek okazalo sie ze dopiero w momencie kiedy zamkniete sa wszystkie drzwi, elektronika...
Witam, mam problem z ogrzewaniem kabiny, nie leci ciepłe powietrze z nawiewów Termostat wymieniłem, webasto jest zdemontowane, miało przecieki regulator temperatury powietrza wydaje się być ok ( podczas regulacji słychać jak by silniczek coś przesuwał i czuć różnicę w sile nadmuchu po zmianie z zimnego na ciepłe ), klimatyzacja działa prawidłowo. jest...
Witam ale tego nie naprawisz kup sprawne lub zrób sobie płynną regulację na PWM na mosfecie
Chodzi mi o wentylator nagrzewnicy nie chłodnicy. Wentylator włączasz włączając ogrzewanie. Dobierz się do nagrzewnicy i sprawdź żeberka jeśli są nagrzane i wentylator pracuje to może przepustnica regulacji nawiewu się zepsuła
A więc dla podobnych problemów. Parskanie Dymienie Błąd E1 Problemy z uruchomieniem. Lepszy start przy przydławieniu dolotu powietrza do wentylatora. (Zapewne przy założeniu że filtry powietrzne i dysza są czyste !!!) Przekręcenie regulacją pompy powietrznej przy moim palniku 30kW o 1/3 obrotu (w prawo) spowodowało, że nagrzewnica startuje bezproblemowo....
Odnośnie regulacji żeby była ciepła woda wystarczy zmniejszyć przepływ wody przez nagrzewnicę do tego służy pokrętło które jest pod spodem regulacji gazu. Wydatek wody jest mniejszy ale woda ma czas się ogrzać do większej temperatury
Nie to napewno nie rurki stawiam na regulacje klapek wlotu powietrza od nagrzewnicy poprostu moga byc nie uchylane tak jak powinny i nie zamykaja ci wlotu pow od nagrzewnicy
Fakty: Moc urządzenia 150W. Napięcie zasilania 12V (faktycznie 13,8-14,4V w czasie pracy silnika). Uszkodzony przełącznik regulatora mocy. Pytania: Czy potencjometr skopci się przy regulacji mocy? To zależy do mocy odbiornika i mocy strat w potencjometrze. Trzeba to policzyć. Czy przekaźnik 30A będzie odpowiedni czy może trzeba użyć taki 60A? Tu trzeba...
instrukcje znajdziesz na www.termet.com.pl, zapewne kocioł pracuje już ok. 10 lat, czy miał kiedyś robiony przegląd?, czy byla odkamieniana nagrzewnica? jeśli nie to kocioł ma prawo wydawać dziwne dzwięki: może to być kamień lub czujnik przepływu wody ( do regulacji baipas ) nic tylko wezwać serwis.
Zaworem wodnym V59 steruje sterownik ETC E17. Wszystkie 4 przewody (czerwony, filetowy, szary i niebieski) idą do ETC na piny 5, 9, 12 i 13 a czarny kabel to masa. ETC steruje zaworem na podstawie danych z czujników temperatury oraz potencjometru tego na desce do regulacji zimno/ciepło.
Witam. Posiadam mercedesa mb100 2.5D z 1995 roku. Mam problem z wycieraczkami i ogrzewaniem kabiny. Objawy są następujące: - wycieraczki chodzą tylko na 3 biegu i przy spryskiwaniu szyby ale kiedy jest wilgotno wszystko potrafi działać elegancko np dziś. Rozbierałem przełącznik przy kierownicy, czyściłem papierem wszystkie styki i nic. Dalej to samo....
regulacja nagrzewnicy olejowej regulacja nagrzewnicy junkers regulacja obrotów nagrzewnicy
instrukcja optimum matiz obroty silnika gazie uszkodzony eeprom samsung
pokrywa zaworuw wideodomofon zasilacz
Modele magnetofonów kasetowych Yamaha: przegląd i ceny Szarpanie VW Golf 5 Plus 2.0 TDI 2006 przy 70°C