Na łączeniach gaźnik kolektor , kolektor cylinder jest jakaś nieszczelność, sprawdź to. Co do ssania , na zimno bez ssania nie powinien odpalić, tylko na ssaniu i lekkim gazie. Regulacją śrubką u mnie też nie była taka jak piszą w instrukcji. Wymyj filtr powietrza przy okazji. Od samego początku masz takie problemy z silnikiem czy to się stało dopiero...
Moim zdaniem silnik dostaje za mało paliwa. mogę kosić na pozycji Start, czyli z ssaniem Trudno się odnieść do zakresu i jakości prac w stwierdzeniu: Wziąłem wyczyściłem wszystko co można ale sugerowałbym ponowne przeczyszczenie układu paliwowego. 1/ zdjąć wężyk paliwa przed kranikiem i obserwować wygląd strumienia paliwa; 2/ rozebrać kranik paliwa...
przepustnica zmienia swoje położenie z zmianą "gazu" problemem chyba nie jest regulacja gaźnika (regulowałem wszystkim bez efektu) może rozebrać gaźnik wyczyścić wymienić dysze ( regulator obrotów - dźwignia z boku silnika połączona cięgnami z przepustnicą gaźnika)
Mam jeszcze taki problem wczoraj jeszcze odkręciłem zakrętkę od iglicy żeby ją przestawić ale zakręciłem i patrze że rolgaz się zacioł linka w każdym miejscu ma luz ale przy kierownicy ona wylatuje z rolgazu, wie ktoś co może być tego przyczyna? Prawdopodobnie źle włożyłeś przepustnice, zwróć uwagę, że w gaźniki tam gdzie chodzi przepustnica jest pin...
Gaźnik i jego regulacja jest opisana zarówno w "Sam naprawiam FSO Polonez", jak i w "Sam naprawiam FSO 1500" - z obszernym opisem budowy i działania gaźników 34DCHD/DCMP/S2C. Nie ma zresztą tam żadnej filozofii - jedyna regulacja w Polonezie to położenie pływaka, skład mieszanki wolnych obrotów i ich wysokość. Ani położenia 2 przepustnicy się nie reguluje,...
Witam czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak ustawić gaźnik 126p tak aby maluch mało palił a nie spadł z mocy. Teraz mój 126p pali około 10l na 100km myślę że to stanowczo za dużo na silnik o tej pojemności. Proszę o pomoc. Dodam jeszcze od siebie. Po regulacji poziomu paliwa w komorze pływakowej wkrętem regulacji położenia przepustnicy na wyjętym gaźniku...
Przepraszam, że tak późno i nie mam zdjęć (i jeszcze przez miesiąc nie mogę mieć- praca). Ale w domu byłem i opiszę co się stało. Więc tak: na początek postanowiłem pozdejmować obudowy i pobawić się dźwignią regulatora odblokowując ją i zmieniając położenie. Uwaga - nic bardziej gorszego - tzn nie należy tego robić. Regulację obrotów, a konkretnie podwyższenie...
Witam. Jak poprawnie ustawić zapłon w takim silniku (prawdopodobnie Tecumseh mv100 - dwusuwowy) (taki sam jak w kosiarkach, a ten mój jest zamontowany w małym silniku do łódki - zaburtowym). Zapłon jest na przerywaczu, umieszczony razem z cewka pod kołem magnesowym. Dźwignia obrotów, suwakowa. Połączona tak ze przy dodawaniu gazu obraca podstawkę z...
Witam. Jurgen Kasedorf Gaźniki Sprawdzanie i regulacja Wydawnictwo Komunikacji i Łączności Warszawa 1994 strona 198 nastawnik przepustnicy ==================== Elektropneumatyczny nastawnik przepustnicy reguluje współczynnik napełnienia silnika, a także utrzymuje stałą wartość prędkości obrotowej biegu jałowego w różnych warunkach pracy silnika.Ponadto...
O ile dobrze pamiętam to ustawienia zapłonu: odstęp elektrod świecy 0,4-0,6 mm, maks. rozwarcie styków przerywacza 0,3-0,4 mm, początek otwarcia styków (moment w którym spomiędzy styków da się wyciągnąć bibułkę papierosową) 3 mm przed GZP. Zakładam że wyczyściłeś i sprawdziłeś drożność dyszy głównej (mosiężna tuleja u spodu gaźnika) i dyszy biegu jałowego...
Tak samo z regulacją opartą na wydmuchu, przez koło jeszcze nie spotkałem większość działa na zasadzie uchylnej klapki w której jedna sprężynka stawia opór samej klapie a druga idzie do gaźnika niby prosta sprawa ale po dwóch sezonach już tego nie da się ustawić aby obroty nie falowały, i to własnie na wolnych obrotach jest najtrudniej ustawić. To...
Należałoby sprawdzić stan gaźnika. Przede wszystkim - położenie zasadnicze przepustnicy. Często jest ono wykorzystywane do regulacji biegu jałowego, co jest podstawowym błędem. Niestety nie wiem z jakiego rodzaju gaźnikiem mamy tutaj przyjemność. Na ogół pokrętło/regulator położenia zasadniczego przepustnicy jest w jakiś sposób blokowane (utrudniony...
Zdemontuj gaźnik, sprawdź podstawę gaźnika, ten ,,plastyk,, Lubiły pękać i dostawało się fałszywe powietrze. Wykręć dyszę wolnych obrotów, (zwykła czy elektro) może być skręcona, uszkodzona powierzchnia stożkowa lub zapchany kanał studzienki emulsyjnej. Wykręć wkręt regulacji składu, sprawdź oring, a najlepiej wymień. Twardniały i przestawały uszczelniać....
Ewidentnie jest problem z niskimi obrotami. Nie wiem, jaki masz gaźnik, ale na początek dobrze byłoby sprawdzić czy śruba regulacji położenia przepustnicy nie wykręciła się lub w ogóle nie wypadła. Mile widziane zdjęcia gaźnika bez pokrywy filtra powietrza.
Objawy wskazują na nieprawidłowo wyregulowany/brudny gaźnik. Włączone ssanie wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną przy rozruchu, ale w miarę wzrostu temperatury roboczej silnika zaczyna się problem z zalewaniem świecy. Wyłączenie ssania powoduje nadmierne zubożenie mieszanki i silnik gaśnie. Do weryfikacji szczelność układu zasilania, żeby wykluczyć...
http://obrazki.elektroda.net/9_124092300... Witam. Śruba nr 1 ustala dolne polożenie przepustnicy; 2 reguluje skład mieszanki paliwowo-powietrznej; 3 dysza. 1 i 2 służą do regulacji gaźnika a dysza jest wkrecona do oporu .Jeszcze jest iglica stożkowa w przepustnicy regulujaca sie zapinką(drugie wycięcie od góry).1 i 2 musza być dobrze zgrane ze soba...
Tam nie ma regulacji poziomu paliwa, jest regulacja położenia iglicy. Ale iglica działa tylko przy otwartej przepustnicy. Skoro po zalaniu gaźnika pali, ale gaśnie to przyjrzałbym się dyszy wolnych obrotów czy jest drożna, zdaje się tam śrubka regulująca spoczynkowe położenie przepustnicy, ale gdy świeca sucha to obstawiam brak paliwa.
Jawki nie posiadam. A co do regulacji to nikt ci nie powie ile masz wykręcić śrubkę bo nie na tym regulacja polega, bo nie każdy silnik jest taki sam i nie jest tak samo zużyty. Masz jedną śrubkę od regulacji obrotów na biegu jałowym, to jest ta śrubka która podpiera przepustnicę. I ją regulujesz tak aby twój motorek miał odpowiednie niskie obroty....
Nie, cokolwiek nie zrobisz sterownik będzie próbował ustalić zadane obroty jednocześnie utrzymując zadany skład spalin. Jak mu się nie uda - wyświetli chceck engine, odłączy część czujników, rozjedzie korekty. Mógłbyś oszukać czujnik położenia wału (ale nie opornikiem, bo on wysterowuje impulsami a nie prądem), jednocześnie wyeliminować czujnik położenia...
He czemu niby zapłon motor dobrze wchodzi na obroty, równo chodzi. To niby czemu ma być źle zapłon ustawiony? Gaźnik dobrze jest wyregulowany ponieważ świece mają kolor ceglasty, nom i ustawiałem najniższe położenie przepustnicy, a potem najwyższe obroty śrubą od regulacji składu mieszanki. Olej leję w mieszance 1:40 i jest to CASTROL półsyntetyczny....
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Ad 1/ Najlepszą procedurą ustawiania obrotów jest procedura, polegająca na wykorzystaniu obrotomierza i regulacji wg jego wskazań. Jakikolwiek inny sposób ustawiania obrotów na słuch lub "oko" jest bardzo ryzykowny i wymaga tzw. ucha skrzypka i sporego doświadczenia. Przykład: każdy muzyk wie, że strojenie instrumentów rozpoczyna się od dźwięku A, który...
Bez schematu się nie obejdzie. Czy powodem ponownej przeróbki jest tylko fakt że skuter źle pracuje? Może ktoś po prostu za mocno wkręcił śrubę od regulacji położenia przepustnicy i tyle XD. Jak wkręcisz tę śrubę na maks, to przepustnica będzie uchylona na około 30%, to tak jakbyś dał po prostu gazu. Wtedy też będzie pracował na najwyższych obrotach...
(at)radarator Jeśli masz możliwość sprawdz na innym gaźniku ( podginanie blaszki w komorze pływakowej raczej pogorszy sprawę ) Może być problem z modułem zapłonowym., albo nieszczelność na simmerach, skrzyni korbowej, spróbuj na innej świecy ( pewnie już to zrobiłeś ) jeszcze tłumik by się przydało sprawdzić czy nie jest zabity zbytnio nagarem, chyba...
Śruba mieszanki, ustawienie początkowe do regulacji, to wykręcenie o 1.5 obrotu. Rozgrzej silnik, ustaw około 1700 obr/min, wykręcaj powoli śrubę do momentu aż silnik zacznie się dławić. Zapamiętaj jej położenie, teraz zrób to samo w drugą stronę, czyli wkręcaj śrubę do momentu dławienia silnika. Śrubę ustaw w środkowym położeniu. Skoryguj obroty śrubka...
Zależy jaki gaźnik posiadasz w silniku. Według zdjęć przypuszczalnie taki jak silnikach Hondy GX (klony Keihina). W takim gaźniku pod śrubą regulacyjną przepustnicy znajduje się taki plastikowy element w kształcie litery T który jest dyszą paliwową biegu jałowego. Żeby ją wyjąć należy zachować takie samo ustawienie śruby regulacyjnej (zaznaczyć położenie...
Silnik 139FMB, a właściwie to już 147FMB. Jest problem z dość niestabilnymi wolnymi obrotami. Wydaje mi się że to wina ogólnie niskiej jakości tych gaźników. Regulacja wolnych obrotów, poza regulacją ilości paliwa (mieszanka) polega na regulacji położenia spoczynkowego przepustnicy. I tu chyba jest problem - przy poruszaniu manetką za każdym razem przepustnica...
Srube składu mieszanki wolnych obrotow ustawic tak ze ta wajha😅 zjezdzam na sam dół i kręcę do wartości skarnych i ustawiam na polowe i tak samo w położeniu w polowie i biore z tego średnia? Z tego xo wyczytałem. Ale tej od przepustnicy to juz nie mam pojęcia jak ustawic Mógłbyś mnie oświecić w oby regulacjach?
A to na pewno jest gaźnik PZ26? Tak ma wybite na korpusie? Na tym zdjęciu widzę śrubę od regulacji położenia przepustnicy której jak się nie mylę nie ma w PZ26?
Z forum ATV Polska znalazłem oto taki manual użytkownika GEORGE 05 wklejam może komuś się przyda. CYT. "Ustawienie i regulacja gaźnika PZ30 taki jest fabrycznie zamontowany w Bashanie 250: Gaźnik należy rozebrać i sprawdzić jego wewnętrzne ustawienia wg następującej procedury: * po zdjęciu obudowy komory pływakowej wykręcić należy obydwie dysze i sprawdź...
Poziom merytoryczny dno. Pół godziny stracone na słuchanie o tym, jak regulacja składu mieszanki biegu jałowego ma ogromne znacznie, bo inaczej silnik nie będzie pracował poprawnie i się zatrze. No i kwintesencja, ustawianie statycznego kąta wyprzedzenia zapłonu „na słuch”. Po pierwsze rozwiązań układowych gaźników są setki, a możliwości...
Witam. Napisałem przecież jak ustawić poprawnie przepustnice.[Jak wymieniałeś uszczelnienie osi to musiałeś odkręcić te dwa wkręty , może źle ustawiłeś tarcze przepustnicy.Weź i poluzuj śrubkę z sprężynką od otwarcia przepustnicy następnie poluzuj dwa wkręty na osi przepustnicy a przepustnica sama ustawi się w gardzieli gaźnika,dokręć te dwa wkręty...
Śruba jest przy gaźniku, ta najgrubsza, służy do regulacji położenia przepustnicy. W sprzęgle, sprawdź sprężynę. http://obrazki.elektroda.pl/4137859000_1...
Kupiłem zestaw, wymieniłem wszystkie uszczelki i brakującą podkładkę, wyczyściłem ile umiałem... Chodzi tak samo... Czyli: ciężko pali na zimno. Jak chodzi to kilka to co chwila pryka w tłumik. Ale kosić się da... Teraz chyba rozregulowana bo na żółwiu lepiej chodzi a na zającu dusi się. Coś ją chyba innego boli. A.. I zauważyłem, że brakuje jednej...
Ta śrubka przy przepustnicy to tyko regulacja jej położenia, taki ogranicznik domykania i nic więcej.
Wykręć prawą śrubę od regulacji składu mieszanki o ok. 1 obr., śrubą po lewej od położenia przepustnicy ustaw wolne obroty, później śrubą od mieszanki wkręcając lub wykręcając ustawić jak najwyższe obroty i powinno być ok. Jeżeli podczas regulacji śruba mieszanki obroty wzrosną za bardzo skoryguj śrubą od przepustnicy ,ale wtedy znowu musisz znaleźć...
Gdyby to był czujnik to sytuacja byłaby raczej odwrotna - na zimnym silniku po odłączeniu czujnika byłoby ok, za to na ciepłym silniku obroty byłyby za wysokie. Raczej nie działa układ regulacji wolnych obrotów - tam jest chyba taki patent jak w Polo 6N z silnikiem 1.4 - nie ma osobnego kanału powietrza dla wolnych obrotów, tylko jest nastawnik położenia...
Witam Register to nic innego jak regulowany zawór, którym reguluje się ilość doprowadzanego gazu, tym samym działając na skład mieszanki. Znajduje się on na grubym wężu doprowadzającym gaz z reduktora do silnika krokowego, bądź też gaźnika. Bardzo często w takich sytuacjach problem stwarza czujnik położenia przepustnicy TPS, a w prawie wszystkich sterownikach...
W tym gaźniku powinna być jeszcze druga dysza - plastikowa. Wciśnięta jest ona w górną powierzchnię gaźnika. Ażeby ją wyjąć, należy wykręcić całkowicie plastikową śrubę regulacji położenia przepustnicy. Ta śruba swoim łbem blokuje możliwość wysunięcia dyszy. Następnie pozostaje wyciągnąć tę dyszę pionowo w górę i wszystko solidnie przedmuchać. Zwykle...
To jest najprawdopodobniej model na gaźniku Pierburg Ecotronic 2E-E. Trzeba sprawdzić działanie pneumatycznego nastawnika przepustnicy, podciśnienia, dokonac korekty położenia wkrętu regulacji CO, i inne działania.
Jak wyregulować gaźnik w silniku 2-suwowym (pilarka, kosa). Poniżej przedstawię ogólne informacje jakie czynności należy wykonać w celu prawidłowej regulacji gaźnika: 1. sprawdzamy stan filtra powietrza (filtr musi być czysty i drożny, przed regulacją gaźnika należy go oczyścić lub wymienić na nowy). Jeżeli wykonamy regulacje na brudnym filtrze powietrza...
Wkręć wkręt od regulacji składu mieszanki wolnych obrotów do oporu, a następnie wykręć go około 2 obrotów. Uruchom silnik na ssaniu i niech się rozgrzeje, następnie wyłącz ssanie. Jeżeli będzie dalej gasł wkręć wkręt od regulacji położenia przepustnicy do oporu. Jeżeli przy takich ustawieniach będzie gasł to gaźnik do wymiany. A tak w ogóle to zapytam...
Być może źle ustawiona mieszanka. Ustawianie jej na wymyślone 1,5 obrotów jest niewłaściwie. Śrubkę od składu można wykręcać z pozycji wkręconej jeśli powoduje to zwiększanie obrotów silnika(najlepsze spalanie) jednocześnie zmniejszając wolne obroty drugą śrubką do tego przeznaczoną. Jeśli dalsze jej wykręcanie powoduje spadek wolnych obrotów to wkręcamy...
Wątpię aby to była japońska produkcja, raczej tania chńszczyzna. Śruba T jest do regulacji położenia przepustnicy. Sprawdź świecę, jaka jest kompresja. Zdejmij tłumik i zobacz w jakim stanie jest tłok, pierścienie i cylinder. Następna sprawa, to odpowietrzenie zbiornika paliwa, gdy zgaśnie odkręć na chwilę korek zbiornika, zakręć i spróbuj zapalić silnik.
Witajcie Przyjaciele. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Yamahy DT125. Kupiłem ją jako ,,do remontu'' z drugim silnikiem od TDR 125 podobno bliźniaczy silnik. Założyłem go do ramy i korzystając z okazji ultradźwiękowo umyłem gaźnik, przed samym złożeniem przedmuchałem go sprężonym powietrzem i złożyłem na tych częściach co był ponieważ nie zauważyłem...
Witam! Wymieniłem w kosie Stihl FS-85 następujące elementy gaźnika (schemat gaźnika ZAMA C1Q-S56A http://obrazki.elektroda.pl/1409820000_1... - uszczelki - membrany - dźwignie sterowania zaworem dopływu gazu (nr kat. 14) - sprężynę (nr kat. 13) - oś (nr kat. 15) - iglicę zaworu dopływowego (nr kat. 12) - sitko. Po wymianie tych elementów...
Witam.kręceniem śrubki na reduktorze nic nie mogę zdziałać tzn mogę ale dopiero po ok dwóch obrotach,a to chyba za dużo-boję się rozregulować.Natomiast co do gaźnika to nie ma u mnie śruby do regulacji biegu jałowego.Szukałem i szukałem i nie widzę.Zlokalizowałem ją u mojego znajomego w jego samochodzie natomiast w moim gaźniku takiej śruby nie ma.Powinna...
W nowym gaźniku luz przepustnicy w korpusie powinien być ok. 0.1-0.2 mm. Przypomina to trochę luz tłoka w cylindrze. Powietrze ma przepływać tylko pod przepustnicą a nie miedzy nią a korpusem! Najbardziej przykre jest to, że największa szczelność jest potrzebna w położeniach przepustnicy przy których najbardziej się zużywa! Tzn. położenia dolne. Nieco...
Przecież to oczywiste, że czyszczenie gaźnika mogło "załatać przeciek". Oczywiście tylko wtedy gdy zbiornik paliwa jest wyżej niż gaźnik i paliwo dostaje się przy wyłączonym silniku. W innym przypadku to możliwe uszkodzenie podciśnieniowej pompy paliwa. Zaworek iglicowy i elektrozawór w gaźniku do sprawdzenia. Membranę pompy, czy nie jest nieszczelna,...
gasła na nizszych obrotach<br/><br/>mam wsk 175 która gasła na srednich i wolnych obrotach kombinowałem az kumpel powiedział jaKk ustawic gaznik 1. Zaczynamy od wkręcenia oprawki a możliwie jak najniżej, tak aby linka gazu miała duży luz <br/> a przepustnica zajęła najniższe położenie (opuszczona na sam dół). <br/>2. Wkręcamy...
Nic Ci po samym wtryskiwaczu, musisz mieć sterownik i czujniki z którymi współpracował. TPS masz w przepustnicy (chyba że kupiłeś sam wtryskiwacz), potrzebujesz więc MAP, sondę lambda i CPS (czujnik położenia wału). Czasy wtrysku nie są zależne tylko od obrotów, zależą od podciśnienia w kolektorze i kąta uchylenia przepustnicy, tylko moment rozpoczęcia...
Witajcie! Dostałem od ojca pilarkę Dolpima PS190 lub 290 (brak tabliczki znamionowej, a sama pilarka złożona z kilku). Niestety na wolnych obrotach bardzo "rzuca" olejem z układu smarowania łańcucha. Czy tam istnieje możliwość regulacji wydatku pompki podobnie, jak w PS180, czy tylko lepkością oleju można manipulować? Mam jeszcze drugie pytanie: do...
Wczoraj byl jak tam bylem gosciu na przegladzie z takim golfem jak ja i dokladnie taka instalacja jak bede mial i podlaczony byl do pc. Mi też prawie wszyscy odradzali kompa do gazu ale chyba dlatego, że się tak przyjeło dziwnie że jak gaźnik to najprostsza instalacja. A co to za różnica czy jest gaźnik czy wtrysk? Komp gazowy nawet do wtrysku reguluje...
Więc kolego jack63 widocznie odwrotne podłączenie jak widać może uszkodzić cewkę butelkową. NA 100% nie!. Cewka WN albo była juz uszkodzona albo ....jest dobra ale ty nie zauważyłeś problemów stykowych. Zdarza się korozja "kolca" na który nabija się kabel WN. W kwestii gaźnika 16N3. Jest to bardzo dobry, precyzyjny gaźnik, ale większość woli starszy...
Witam, Mam pytanie dotyczące 126p elegant z97r. Otóż nie miałem w ogóle regulacji prędkości obrotów biegu jałowego, śrubka była całkowicie wykręcona. Strasznie irytowały mnie te wysokie obroty więc postanowiłem znaleźć inny gaźnik. Przeczyściłem go, ustawiłem pływak, przedmuchałem itp. Odrazu wyregulowałem luz zaworowy bo był dobry dostęp. Po zamontowaniu...
Fajnie że znalazłeś błąd. Jednak w sytuacjach niedziałania po czyszczeniu zawsze trzeba zacząć od szukania własnego błędu w montażu! A może coś jeszcze jest w niewłaściwym położeniu? Czy przypadkiem element 12 lub jego otoczenie nie zostało uszkodzone i jest źródłem problemów? Trzeba znaleźć informacje o właściwym poziomie paliwa w komorze pływakowej...
Kilka tygodni temu kupiłem kose spalinowa IKRA XL 25T w OBI z tzw sprzętu po reklamacyjnego. Za komplet z żyłka osłonami itp zapłaciłem 100zl. http://www.ikra.de/ Podczas oględzin w sklepie wyglądało jak by kosa nie była nigdy używana. W baku nie czuć było paliwa Po zatankowaniu ustrojstwa mieszanka okazało się ze kosa nie wchodzi na obroty. Szarpiąc...
Witam! Panowie, problem jest taki: Kupiłem Aprilię SR 50 z 1998 chłodzoną powietrzem. Ogólnie stan słaby – zaniedbana, ale odbudowuję ją do stanu „igła”. Sytuacja: - Jeździła w miarę dobrze, ale gasła na wolnych obrotach. Nie reagowała zupełnie na regulację śrubą od wolnych obrotów. - wymieniłem lewy ( duży) karter ( bo odłamane było...
Witam, mam problem z moim skuterem Gilera Runner 70ccm. Skuter był po przebiegu 40tys km i zrobiłem mu kapitalny remont silnika. Zmiana łożysk + uszczelniaczy, cylinder, wał. Od momentu złozenia skutera pojawił się problem, skuter odpala bez problemu pracuje na niskich obrotach, można powiedzieć że nawet równo lecz czasami gaśnie, śrubka od położenia...
Mam problem z kosiarką jak w opisie Fleurelle BA 451 silnik Tecumseh 5KM problem jest następujący - kosiarka posiada regulację prędkości obrotowej jednak tylko w położeniu na MAX działa względnie poprawnie - czasami pryknie sobie w wydech ale poza tym OK jednak wystarczy tylko troszkę przesunąć dźwignię a kosiarka mocno prycha i ma niestabilne obroty...
Witaj! Polonez nie pali. To za mało. Podaj jaki masz aparat zapłonowy. Tradycyjny to znaczy z typowym przerywaczem czy elektroniczny. Jeśli z przerywaczem to oczyść styki przerywacza ustaw przerwę na o.4/ Zapłon możesz sprawdzić kręcąc wałem tak by znaki obudowa wału /dekiel/ i koło pasowe pokrywało się w okolicy pierwszej kresce. Przerywacz ma być...
Po czyszczeniu gaznika, wymianie membran,zaworu i sitka mam problem z jego regulacją ( Walbro). Z racji tego że to chińczyk nie wiem jakie jest wyjsciowe położenie śruby L i H (o ile obrotów je cofnąć) Rady z pilarek Stihl i Husqvarna nie mają tu żadnego zastosowania. Nie wiem również czy przeprowadzając regulację gaźnika od podstaw ( śruby regulacyjne...
witam. przejdę może od razu do rzeczy: posiadam poloneza caro 1.6 GLI wtrysk jednopunktowy GAZ problem polega na tym ze gdy go odpalę (na gazie bo benzyny nie mam, pompka się skończyla..:/) obroty idą od razu do góry ale to dlatego pewnie ze przy paleniu dodaje gazu i gdy spadną obroty do tak mniej więcej 1200 pracuje ładnie aż temperatura cieczy dojdzie...
Dzięki za odrobinę nauki, lecz ja to wiem. Może inni z tego skorzystają. PS podane zdjęcie nadaje się do silników gaźnikowych w których zapłon jest sterowany typowym aparatem zapłonowym z czujnikiem halotronowym, odśrodkowym i podciśnieniowym regulatorem wyprzedzenia zapłonu i którym podczas napraw trzeba regulować kąt wyprzedzenia. Silnik na wtrysku...
Spłodziłem ten artykuł ku przestrodze bo "FACHOWCY" lub jak kto woli CWANIAKI z zakładu montażu instalacji LPG podnieśli mi ciśnienie i mało mnie krew jasna nie zalała gdy pomyślałem jakim byłem (jestem ?) łatwowiernym naiwniakiem (jeleniem)javascript:emoticon(':cry:'). W sumie to nie spotkała mnie jakaś wielka krzywda, ale jakby tu powiedzieć?... Cholera...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Witam, Przeszukałem całe fora internetowe i brak jakichkolwiek wzmianek o ZIPP'ie QUANTUM z rocznika 2005, a dokładniej o instrukcji - poradniku obsługi i naprawy dla tego modelu, a najwłaściwiej rzecz biorąc dla tej firmy, co jest??? Na Allegro znalazłem kilka egzemplarzy i oto opis: Skutery chińskie, tajwańskie i koreańskie. Silniki 50, 100, 125,...
Witam. Potrzebuję pomocy w regulacji gaźnika. Filtr powietrza jest czysty (nowy), gaźnik także czysty. Ale nie mogę wyregulować gaźnika. z moich obliczeń wynika, że yamaha spaliła 10l na 160-170km. Odkręciłem świecę i zobaczyłem, że jest ona cała czarna czyli, że mieszanka jest zbyt bogata w paliwo i można jeszcze zmniejszyć spalanie :D. Od zawsze mam...
Witam. Posiadam 205-tkę z dość ciekawym silnikiem: 1.4 benzyna na gaźniku Solex 34 tbia PSA 421 H2. Gaźnik sterowany jest sterownikiem elektronicznym (silnik posiada również sondę λ, elektryczną pompę paliwa - takie novum peżotowskie schyłku lat osiemdziesiątych). Nigdzie nie potrafię znaleźć danych do regulacji tego gaźnika: interesowałaby mnie...
regulacja położenie przepustnica położenie przepustnica przepustnica gaźnik
laguna przekazniki wsady flash blaupunkt duża dawka paliwa
obrotomierz cinquecento sporting politechnika gdańska
Modelowanie div w CSS: Praktyczne wskazówki Kontrolka poduszki po montażu fotela pasażera - przyczyny i rozwiązania