Początek i dawka są regulowane poprzez sterownik PSG16 lub PSG5 , zależy czy masz wbudowany sterownik z pompą czy osobny. tam leży przyczyna zazwyczaj. Musisz sprawdzić sygnał z czujnika obrotu w pompie na jego podstawie sterownik określa położenie wałka pompy i przestawiacza wtrysku.
Sprawdź wodziki, ale moim zdaniem będziesz miał podrobiony wałek sprzęgłowy I stopnia, do tego pewnie koło przesuwne co się na nim zazębia. Mogę się mylić. Najlepiej jak być zapodał jakieś zdjęcia po ściągnięciu dekla ze skrzyni. :D
co z rozrzadem? błedy w silniku i błedy na pompie sprawdz?
pionty post od gury to mi wystarczy - pionty post od gury świetnie, a co z piątym postem od góry ?
Autko carisma, silnik 1,9TD, 1998r., przebieg 161000km. Od kilku dni po porannym odpaleniu silnik poszarpuje a z tyłu wydostaje się chmura niebieskiego dymu. Byłem na odczycie błędów z komputera i wyszło: "błąd w obwodzie: układ regulacji początku wtrysku". W opisie miejsce zainstalowania czujnka - pompa paliwowa. Auto mam 3 miesiące, przejechałem nim...
Pierścienie muszą się ułożyć (dotrzeć) w rowkach tłoka, inaczej puszczają kompresję. Sprawdź kręcąc silnikiem przy pomocy korby — musisz za każdym razem (suw sprężania) mieć efekt cofania się wału korbowego pod wpływem kompresji. Jeśli jest opór na kompresję, ale wał nie odbija z powrotem, to znaczy że nie jest idealnie szczelny. NIE DOCIERAJ SILNIKA...
Luzujesz pół obrotu nakrętkę przewodu na wtrysku i w czasie kręcenia przy odpowietrzonej pompie paliwo tryska co najmniej na pól metra , jeżeli tylko moczy to coś z pompą . Do regulacji początku wtrysku musisz wyposażyć się w czujnik zegarowy z odpowiednim adapterem i regulować zgodnie z kodem silnika i numerami pompy , tak ustawione musi dobrze pracować...
W Polskich pompach też jest regulacja początku wtrysku dla każdego cylindra.
Widzę Góral że oblatałes się ze stroną autocentrum którą kiedyś ci poleciłem. Jak tam już twój Golfik tdi?? Czy zrobiłeś już ten interfejs?? No i czy cena paliwka cię nie szokuje?? a niektórzy próbują redbula zalać do autka 8O
Jeżeli warsztat który to robił wyciągał pompę do wymiany nastawnika to reklamacja.
witam,mam poważny problem, otóż auto jak wyżej wywala mi błąd 550 Regulacja początku wtrysku różnica doregulowania - BŁĄD SPORADYCZNY no więc zacząłem od ustawienia konta wtrysku, okolice 1*ATDC jednak błąd wywala co chwile a co za tym idzie skrzynia wchodzi w tryb awaryjny (tiptronic) i nici z jazdy,sprawdziłem czujnik g80 , ma 125 om. wiec raczej...
komputer wskazał błąd p1350 magnetyczny zawór regulacji początku wtrysku czyli pozostaje tylko demontaż pompy ?
DF 228 sprawdź masę przy lampach z tyłu DF 186 chyba coś ze świecami żarowymi DF 006 zawór regulacji początku wtrysku, zwarcie w obwodzie DF 056 obwód czujnika przepływomierza Nie masz czasami zalanego komputera w Lagunie?
regulacja początku wtrysku do ustawienia /kontroli
Musisz patrzeć są 2 rodzaje , regulacja początku wtrysku na pompie i na kole rozrządu.
Co do regulacji początku wtrysku http://www.motopraktyk.pl/sklep,301,94,0...
Błąd 1 długi 8 krótkich. Odchylenie regulacji początku wtrysku
Na VAG błąd 550 - regulacja początku wtrysku. Proszę o pomoc. Jeżeli wiesz co reguluje kąt wtrysku to masz rozwiązanie.
Z twojego opisu wnioskuję , ze masz problem z regulacją początku wtrysku, a co za tym idzie to jest uszkodzony wtryskiwacz z przewodem, który wew. ma czujnik początku wtrysku.
Rada jest prosta, jak nigdy tego nie robiłeś to możesz tylko zepsuć. Procedura regulacji początku wtrysku i dawki paliwa jest trochę skomplikowana dlatego radzę, pojedż do zakładu który tym sie zajmuje. A 0550 to właśnie błąd regulacji początku wtrysku. Regulację taką wykonuje się po każdej wymianie paska rozrządu i jest to standardowa procedura.
Chodzi tu o regulacje początku wtrysku ale czy jest odchyłka regulacji dodatnia czy ujemna komputerem trzeba sprawdzić.Do tego proszę opisy sprawdzenia układu
00550 Regulacja początku wtrysku. Różnica w regulacji. -Uszkodzony zawór N108 kąta początku wtrysku. -Uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy. -Jazda z pustym zbiornikiem paliwa. -Powietrze w instalacji zasilania paliwem. -Nieprawidłowy kąt początku wtrysku. Dodano po 33 musiał byś to sprawdzić Pozdrawiam
Wtrysk sterujący nie ma nic do odpalania,a do regulacji początku wtrysku w czasie pracy silnika.
Witam przepływomierz jest nowy a błąd 0550 regulacja początku wtrysku pompa podstawiona w 100% sprawna wtryski też
Mocy 30-ste nie brakuje, luz zaworowy jest na 100% dobry. Pytałem się tylko o to czy regulacja początku wtrysku ma jakikolwiek wpływ na wychlapywanie oleju z odmy.
Cześć po badaniu auta wyszły takie błędy i ich parametry: P0400 Recyrkulacja spalin P0725 Czujnik prędkości obrotowej P1335 Sygnał DZG MSG/PSG Obroty silnika 636 1/min Sygnał prędkości obrotu pompy wtryskowej 549 1/min Czujnik położenia pedału 0% Regulacja początku wtrysku 0 NW Co to oznacza?? Mam nadzieje, że to nie pompa wtrysku paliwa. Proszę o pomoc
Jeśli to Lucas ,za regulację początku wtrysku odpowiada zawór w pompie wkręcony pod kątem.zobacz jak możesz w parametry.
Może zamieniliście czujniki prędkości obrotowej silnika miejscami ? co powoduje regulację początku wtrysku poprzez EDC opóźnioną o 8° (stopni), a tym samym biały dym i nierówną pracę.
P0167 - układ regulacji początku wtrysku. nieprawidłowe działanie Te pompy miały usterki w tych regulatorach i przy naprawie pompy trzeba zrobić sterownik i zawory(tłoczek). Czasami wymieniają sam tranzystor w sterowniku a zapominają o zacinającym się zaworze. Swoją droga pojawił się typowo po "chipie" ? bo może coś z softem jest źle.
zawór początku wtrysku Zawór REGULACJI początku wtrysku.
Pozwolę sobie odświeżyć temat.Podłączyłem dzisiaj komputer pod samochód w trakcie jazdy kiedy zapalił się servis włączyłem odczyt błędów i co mnie zaskoczyło pojawił się nowy błąd DF-006 zawór regulacji początku wtrysku, początek regulacji. Kiedy servis zgasł samoczynnie ponownie zrobiłem odczyt błędów i pojawił się tylko błąd DF-043 - zacięty tempomat...
ABS :)) oj to raczej nie to mam taki sam problem P1241 - Regulacja początku wtrysku sygnał niezrozumiały
Spaliny śmierdzą zawsze a rano to ściana szarego dymu. Mają racje. w Bosch serwis , stwierdzili że pompa jest po słabej regeneracji Albo ma problem z regulacją początku wtrysku i dawki paliwa.
a i jeszcze mam pytanie czy moze jakas regulacja pompa na trzech srubach mocujacych cos moze pomoc? To jest właśnie tak jak pisze kolego jpna100 , regulacja początku wtrysku (zapłonu), według mnie to może być główną przyczyną braku mocy i metalicznego stukotu. :D
Cześć po badaniu auta wyszły takie błędy i ich parametry: P0400 Recyrkulacja spalin P0725 Czujnik prędkości obrotowej P1335 Sygnał DZG MSG/PSG Obroty silnika 636 1/min Sygnał prędkości obrotu pompy wtryskowej 549 1/min Czujnik położenia pedału 0% Regulacja początku wtrysku 0 NW Co to oznacza?? Mam nadzieje, że to nie pompa wtrysku paliwa. Proszę o pomoc
witam. Do regulacji początku wtrysku. Wtrysk sterujący stosowany jest w większości układów EDC Bosch MS5 (MAN Mercedes Scania)albo np. MSA15 (grupa VW PSA itp.) Gdy jest usterka tego czujnika stosowana jest wartość zastępcza. Na dłuższa metę zużycie paliwa wzrośnie! zwłaszcza w układach MS5 z większymi mocami silnika np. MAN czy Scania
Wczoraj kupiłem VAGa i wykrywa mi następuje błąd 17656 P1248 Injection Start Control Deviation. Po jego skasowaniu i odpaleniu na nowo silnika znów jest rejestrowany ten sam błąd. Czy ten błąd może dotyczyć opisywaną przezemnie sytuacji i jak należy go interpretować ? Regulacja początku wtrysku,różnica w regulacji sprawdzić:zawór N108,czujnik G80,początek...
zacięty nastawnik a uwalony sterownik to dwie różne rzeczy. Przy pierwszej raczej chodzi tyle że źle, są rozbieżności regulacji początku wtrysku, to w krótkim czasie pociąga za sobą uszkodzenie sterownika i koniec imprezy.
Kabelek przylutowany, błąd skasowany, nie pojawia się od razu ale niestety wraca. 17656 Regulacja początku końca wtrysku . P1248 - 35-10 - różnica regulacji - Sporadyczny
Witam, mam problem następującej treści. Posiadam mercedesa e290 td z 97 roku i wystąpił problem z kątem wtrysku który sam się przestawia. Dokładnie dzieje się to w momencie szybkiego przekręcenia kluczyka- przynajmniej tak zauważyłem, silnik już od razu słychać że gorzej odpala i zaczyna głośno pracować. Na CDIF sprawdziłem że zamiast 1 stopnia żądanego...
Usterka znaleziona problem polegał na przerwanym kabelku od zawory regulacji kąta początku wtrysku. Post zamykam
witam przerabiałem juz kilka takich przypadków najczęściej wina tkwi w regulacji początku wtrysku lub czasem też w akumulatorze lub rozruszniku [zbyt duży pobór prądu w momencie rozruchu] pompa przy tym przebiegu czy też wtryski to mało prawdopodobne a świece zaczynają grzać przy temperaturze ok 5st. przy wyższej nie są potrzebne.
W sumie to chodzi o dwie sprawy na ten moment: 1.regulacja początku wtrysku 2.sprawdzić czy cięgno i grucha turbiny chodzą płynnie bez zacięć. Jeśli tak to wyregulować cięgno wg logów dynamicznych na drodze aby nie przeładowywało.
Masz pełnoletnie auto, powinieneś się cieszyć że jeszcze jeździ :) A tak poważnie to zakładając że nie jest to olej (niebieski) jasny dym nie jest normalny i na pewno jest jakiś tego powód. Np. regulacja początku wtrysku (zacinający się nastawnik), powietrze w paliwie, źle rozpylająca końcówka itp. rzeczy. Generalnie wszystko co powoduje przeciąganie...
Zawsze po uruchomieniu. Nie nagrzewalem silnika odkąd pojawił się problem, bo tak jak pisałem po 2min. trzęsie nim i lekko kopci . wczoraj pojawił się inny błąd: 00550 - Regulacja kąta początku wtrysku 17-00 różnica regulacji. Dzisiaj : Dalej to samo . 00550 - Regulacja kąta początku wtrysku 17-10 - Różnica regulacji - Sporadyczny Za sugestią emeryt2...
Mam pytanie bo posiadam kabel od viaken i vag 4.9 I odczytuje błędy 550 regulacja początku wtrysku różnica doregolowan , może to być złe ustawienie pompy? I jeżeli tak to chciałbym znać opinie o interfejs diagnostycznym delphi ds 150 czy da się na nim sprawdzać takie rzeczy jak dawkowanie pompy i kodowac odblokować różne funkcje w aucie. Dzięki i pozdrawiam...
Witam,mam problem i prosze o pomoc, autko jak wyżej ma problem z katem wtrysku, a mianowicie wyskakuje bład 550Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY . próbowałem ustawic kąt wtrysku we wszystkie możliwe sposoby i wartosci ale nie stety bez skutku, bład powraca . prosze szanownych elektrodzian pompiaży o jakies rady,i jaka...
W logach widać bardzo duże rozbieżności w regulacji początku wtrysku. Najpierw bardzo duże opóźnienia względem oczekiwanych wartości a potem... nagle 28stopni. Chciało by się rzec iż masz problem z zacinającym się nastawnikiem ale jakoś to do mnie nie przemawia bo niby pompę robiłeś. Na początek zobacz jak pracuje silnik czy nie wędrują bomble powietrza...
Witam autko Terrano II 2.7tD 99r. Auto traci moc po zapaleniu się kontrolki check, wtedy podłączam kompa i mam błąd P1246 (opisany u mnie jako): Układ regulacji początku wtrysku - nieprawidłowy sygnał zwrotny. Po usunięciu błędu autko wraca do życia, ale błąd wyskakuje czasami nie zależnie od ilości przejechanych kilometrów itd... Koledzy gdzie szukać...
Witam Widać temat się się rozwinął. Jeszcze miałbym pytanie W audi A6 2.5 TDI po wymianie rozrządu następująca usterka w ECU silnika Regulacja Początku Wtrysku . Posługuje sie testerem firmy TEXA i ten tester wyprzedzenie zapłonu podaje w dwóch wartościach znaczy się w wpółrzednych z których odczytuje się na wykresie. Ponoć ta regulacja to jest strata...
Ja ustawiałem w 4 c-330 początek wtrysku i na ustawieniu na "0" po prostu silnik nie prawował tak jak miał pracować. Niekiedy silnik ładniej pracuje kiedy się go przyśpieszy lub opóźni, zależy od stopnia zużycia silnika. W instrukcji to tego modelu ursusa widnieje taki zwrot "ustawienie na "0" jest dopiero początkiem regulacji początku wtrysku paliwa...
świece a i racja .... ale jak znam volvo to raczej dynamiczna regulacja początku tłoczenia i po temacie... w sterowniku silnika błąd " regulacja początku wtrysku" założe się że tam sie taki znajduje Dodano po 5 aaa dodam tylko że cała akcja zaczyna się od wymiany rozrządu (nieudanej) czyli przez mechanika który pojęcia nie ma. pocieszę cie że moża to...
zła regulacja pompy? czy początku wtrysku
Witam podepne sie pod temat mam problem z astra 2.0 dti 16v 101koni. Kilka dni temu jechałem i zapalił się check na 2 sekundy i po wcisniecu gazu do dechy auto stracilo moc po chwili zgasla i bylo wszystko ok zapalala mi sie rzadko przez 20km na kilka dni spokój i ostatnio jechałem 20km to cała droge sie praktycznie palił check i pod komputerem wykazalo...
Trans Serwis dal ci odpowiedz a ten z dolu o przeplywce . Możesz rozwinąć wypowiedź? Chodzi o to że przyczepiłeś się do przepływki, a problem jest w regulacji początku wtrysku, przy 2000 tyś słabnie doładowanie i maleje masa powietrza, najpierw trzeba doprowadzić kąt do porządku a potem ewentualnie szukać mocy w przepływce.
Właśnie w tym sęk że nie wyświetliło mi nr tylko sam opis "regulacja początku wtrysku" Diagnozowane było texą. Napinacz raczej jest dobrze założony, ale teraz już sam nie wiem. Zakładałem pompę nie pierwszy raz i nigdy nie miałem takiego problemu jak tu. Dodano po 5 Dziś przez chwile było wszystko ok chodził wręcz idealnie. Po jakiś 15 minutach zaczął...
Pacjent jak w temacie. Czasami zaswieca sie ESP lub EML. Błędy w silniku 0226 "regulacja początku wtrysku" w ESP błąd "błąd w silniku, w skrzyni "bład w silniku". Silnik faktycznie czasami traci moc i zaczyna głosna prace. Domyslam sie ze przestawia sie kat wtrysku i stad ten hałas. Ponadto odczytałem pamiec pompy i wyskoczył blad 59 "poczatek wtrysku...
witam więc w baku była ropa nie benzyna wymieniłem filtr paliwowy auto jak niechodziło tak niechodzi podłączyłem pod komputer majster stwierdził ze to pompa poprostu siadła błedy były takie regulacja początku wtrysku brak sygnalu predkosci obrotowej wirnika pompy mam pytanie do was jaka pompe kupic dodam ze mam zamiar sprzedac ten samochod po remoncie...
Witam wszystkich i mam takie pytanie w sprawie pompy wtryskowej VP44. A mianowicie posiadam taką pompę w moim Oplu Vectra i jest to pompa z tym dużym sterownikiem i mam pytanie czy te pompy regeneruje sie? Gdyż w mojej okolicy powiedziano mi,ze tych pomp się nie regeneruje nawet serwis Boscha sie tego nie podejmnie tylko jak sie popsuje to należy kupić...
Czy ktoś może mi pomóc w zakresie wytłumaczenia czym jest fizycznie(czynności, które śruby trzeba odkręcić itp.) regulacja kata początku wtrysku? Moja felicia ma kopyto, sporo pali i ciężko odpala(temperatura otoczenia nie ma znaczenia).
Ogólnie kupiłem passata b5 1.9 tdi 90km 1998r . Ogólnie wszystko pracuje ładnie ale , jak jadę na 5 i obroty dochodzą do 3 tyś. To odlacza mi turbo i po puszczeniu i po ponownym naciśnięciu padalu gazu ,turbo się zpowrotem załącza i po chwili znowu odlaczy i tak w kółko . Dodam ze auto kopci przy przyspieszeniu i komputer pokazuje dwa błędy , 0550 regulacja...
Witam Pytanie jaka jest rezystancja zaworów regulacji dawki paliwa i regulacji początku wtrysku? U mnie ten pierwszy czyli ten w centrum doprowadzeń przewodów wtryskiwaczy (rozumiem że to właśnie zawór regulacji dawki) ma 0.2Ω. Czy będę musiał wymienić moduł PSG5 przez ewentualną awarię. Zakładam że taka rezystancja to anomalia bo w końcu to solenoid....
Diagnoza komputerowa była. Pompa miała dwa błędy jakieś czujniki teraz nie pamiętam muszę ją znaleźć. Lecz myślę że to wtryski. Dodano po 3 Byłem na diagnozie i się przeraziłem może ktoś mi powiedzieć na czym polegają błędy : 1.Zawór odcinający dopływ paliwa - nieprawidłowe działanie 2.Czujnik tłoczka rozdzielającego pompy wtryskowej - nieprawidłowy...
Witam! Potrzebowałbym jakiejś podpowiedzi....(jestem bardziej elektrykiem) Rocznik 1999, 1.9SDI prawdopodobnie AGP bez przepustnicy..... Dostałem auto po wymianie chyba dwóch pomp....odpala od strzała ale pojawiają się dwa błędy, 00550 regulacja kąta początku wtrysku-różnica regulacji i 00777 czujnik położenia pedału przyśpieszenia G79 niezrozumiały...
I zakładasz że pompa po iluś tam miliardach obrotów obracana ręką pokaże Ci cykle pracy? Masz zero doświadczenia, do tego produkujesz swoje teorie które z realiami nie mają nic wspólnego. Zawory ustawiamy zgodnie z położeniem wałka rozrządu, bo na tym opieramy regulację, a nie na początku wtrysku.
Witam kolego Stiwen1.Niestety pomimo usilnych prób naprawy tego tanim kosztem nie udało się.Uszkodzona pompa wtryskowa:(.Na podstawie podłączenia się pod komp BOSHA bezpośrednio pod pompę usterki są następujące: 52 czujnik kąta obrotu/system IWZ 53 czujnik kąta obrotu /system IWZ 57 regulacja przestawiacza wtrysku - stałe odchylenie regulacji 50 magnetyczny...
w pompie "bzyka" zawór dolny od regulacji kąta wtrysku lub jak kto woli czasu wtrysku, początku tłoczenia. masz uszkodzony sterownik i tyle. kwestia tego czy da się go reanimować. napięcie sprawdza się na pinach od środka czyli wyjście stabilizatora. napięcie ma być 5v.
Witam wtrysk sterujący służy do wykrycia chwili rozpoczęcia wtryskiwania dawki i do regulacji ustawienia początku wtrysku , do dawki nic nie ma, generalnie ecu nie wie dokładnie ile wtryskują wtryskiwacze bo nie ma sprzężenia zwrotnego , wyliczoną dawkę przelicza na napięcie i wysterowuję pompę ,po prostu ta mapa mówi nam przy napięciu 3v i obr 2000...
W takim przypadku najlepiej jest auto sprawdzić interfejsem diagnostycznym VAG-COM i w pierwszej kolejności sprawdzić czy i jakie zostały zapisane kody i opisy błędów a potem (jeśli żadne błędy nie będą wskazywać na tę akurat przypadłość) pozostaje diagnoza statyczna i dynamiczna oraz sprawdzenie układu zasilania w paliwo. Prawdopodobny błąd to błąd...
Założyć pompę to nie wszystko trzeba jeszcze ustawić początek wtrysku , metoda regulacji opisywana już na forum .
Witam was wszystkich , co może być wina nie odpalania samochodu , gdy odpalam mruga kontrolka świec żarowych. Kody błędów są następujące : -P1669 sterownik silnika , nie sprawny can controller. -P1563 sterownik pompy wtryskowej -wymagane zatrzymanie silnika -P1067 układ regulacji początku wtrysku , nie prawidłowe działanie W samochodzie był robiony...
Masz problem z regulacją początku tłoczenia więc albo pompa albo zawór albo przewody albo sterownik uszkodzony.
Szanowny kolego WZ19 . Jeśli ustawisz prawidłowo rozrząd w C-360 niech nie interesują ciebie inne znaki kropki przecinki kółeczka itd, itp. Wkładasz pompę pamiętając o ustawieniu sprzęgiełka i trybika w pompie i musi działać. W sześćdziesiątce i starszych nie istnieje praktycznie regulacja początku kąta wtrysku ...... co innego C_330 tam trzeba ustawiać...
Skoda Octavia I, 1.9 TDI pompa wtryskowa VP37 (038 130 107D ). Auto odpala na dotyk ale nie da się nim jeździć z powodu braku mocy. Błąd 17656 (Regulacja początku wtrysku ). Myślałem że to wina układu paliwowego ( filtr, smok , przewody ) ale podłączyłem paliwo bezpośrednio z kanistra do pompy , bez zmian. Odczyt parametrów z grupy 000. Na zapalonym...
Witam!!! To że auto ciężko zapala to może schodzić paliwo z układu zasilania. Proponuję sprawdzić zaworek zwrotny w pompie wtryskowej oraz szczelność przewodu nadmiarowego paliwa (czy nie ma wycieków). Natomiast to że samochód jest słaby to może być przyczyną nieszczelności układu dolotowego powietrza. Sprawdź intercoler, opaski i przewody oraz uszczelki...
może to kwestia regulacji. MOże masz źle ustawiony początek wtrysku
no wrescie skonstrułowałem kabel który działa. W schemacie był błąd. Niestety komunikuje się tylko z VAG-COM. Niestety ciągle się męcze z "rejestracją" programu ale bez skutku :( Z błędów odczytałem: VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 028 906 021 AF Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D80 Software Coding: 00000 Work Shop...
Witam mam problem z moim A4 B6 2,5 TDI KOD BAU opisze usterkę: auto odpala normalnie tak jak zawsze jazda po mieście jest normalna nic nie szarpie tak do 60 km/h i nie ma żadnych błędów na vagu a wcześniej był cały czas błąd 542 czujnik połozenia wzniosu iglicy g80 BŁĄD SPORADYCZNY teraz go nie ma i pojawia sie inny ale gdy juz wyjadę na trase predkość...
Dynamiczny kąt tylko lampą.Na kole pompy jest regulacja po wymianie paska /różne firmy/początek wtrysku należy sprawdzić.VAG tego niestety nie widzi wiem to z autopsji.Ile stopni na pw.
Witam. Mam problem z golfem jak w tytule - 1.9 TDi AHU z 94`. Dałem do uszczelniania pompę, bo ciekła. Skasowalijak za zboże, ale jest sucho. Następnie wybrałem się w podróż 1000km w jedną stronę. Niestety w drodze powrotnej zaczęły się problemu. Z rana nie chciał odpalić, dopiero po dłuższym kręceniu załapał. Całą drogę powrotną miał problem jakby...
Witam Silnik to 1.9 AFN auto przerywa pod obciążeniem nic nie było robione, wyskakuje taki błąd: 00550 - Regulacja kąta początku wtrysku 17-00 - Różnica regulacji Zapłon jest idealny: http://obrazki.elektroda.pl/4182749500_1... Filtr paliwa wymieniony, przepływka wykluczona. Auto źle zapala jak jest zimne, przypominam że nic nie było...
Pompa był u pompiarza i została sprawdzona. Na kole zamachowym znalazłem znaki GMP,16° i jeszcze jeden nieczytelny blisko znaku 16°. Jeśli chcę ustawić początek wtrysku na 16° to brakuje mi już regulacji na pompie. Rozrząd jest ustawiony na znaki. Pozdrawiam
Kąt początku wtrysku zapewne do regulacji
Niestety nie zadziała. To do wtrysku elektronicznie sterowanego, raczej do samochodów benzynowych. Ten czujnik na 3. wtryskwiaczu jest używany do ustalania początku wtrysku i dynamicznej regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku. Regulacja dawki odbywa się mechanicznie. czujnik VSS przy skrzyni.
Sterownik dostaje informację o kącie wtrysku z wtryskiwacza z kablem. Tam jest czujnik wzniosu iglicy, jeśli paliwo dochodzi do wtryskiwacza to iglica się unosi, czujnik to wykrywa i zaczyna się rozpylanie. W ten sposób sterownik sprawdza poprawność regulacji kąta początku wtrysku, koło zamachowe się obraca, czujnik położenia wału zlicza zęby i sprawdza...
Kolego postaram się dotrzeć we wtorek do materiałów tej pompy , miałem gdzieś procedurę regulacji niektórych parametrów tej pompy na silniku . jeśli gość który ją uszczelniał nic nie spsuł - jest szansa do powrotu do parametrów z przed naprawy. Jednak w tych pompach bardzo ważnymi parametrami są : ciśnienie przetłaczania ( od tego zaczyna się regulację...
Nie wiem. Naprawdę nie wiem jak mogłem nie zauważyć. Sprawdzałem na samym początku. 2 dni temu. :oops: Po Twoim poście marszałekkom poleciałem jeszcze z nadzieją i okazało się, że jest tak jak piszesz : 34 jest przepalony. Podmieniłem i jest wszystko ok. Wszystkie błędy się wykasowały i nie powracają. Jutro pojeżdżę i zobaczę czy nadal będzie ok. Tylko...
Regulacja ta służy do ustawiania kąta wtrysku paliwa. Na początek ustaw pompę na środku , odpal silnik i obserwuj jak pracuje. Gdy będzie pracował zbyt twardo (metalicznie) to jest za wczesny wtrysk paliwa i wtedy odsuń pompę od silnika. Gdy praca będzie zbyt "miękka" i będzie biały dym to masz za późny wtrysk paliwa . Wtedy pompę przekręć w stronę...
Witam! Brat kupił sobie autko jak w temacie i występują w nim okresowo problemy z skrzynią automatyczną. Bywa tak ,że autko jeździ normalnie bez jakichkolwiek zastrzeżeń ,ale ostatnio nasiliło się wpadanie w tryb awaryjny skrzyni. Skrzynia 5 biegowa ,silnik 2.5 TDI. Dziwną rzeczą jest to ,że jak robiłem odczyt błędów to w sterowniku skrzyni jest tylko...
Witam Mam duży problem z moim A6 2,5 Tdi R5 Ael 140 KM Autko podczas gwałtownego przyspieszania przerywa , podczas jazdy np. za innym autem kiedy przyspieszam i odpuszczam gaz przy 2-3 odpuszczeniu pedału gazu już później nie reaguje na niego (nawet jak dam do dechy nic zero reakcji ) Dopiero po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają niemal do zera (czasami...
Witam szanownych forumowiczów. Chciałbym przedstawić swój problem z tym autem. podczas jazdy gdy silnik rozgrzewa się powoli nagle zapala się kontrolka silnika. Auta wyraźnie słabnie i gdy puszcze padał gazu wszystko się trzęsie gdyż silnik pracuje strasznie nie równo. Po jakimś czasie kontrolka ta gaśnie i wszystko jest normalnie(oczywiście muszę zmienić...
Coś na starej pompie rotacyjnej, która kosztuje w razie W grosze. Zapewne jakieś vw/audi 1.6 D lub TD. Dla pewności same wtryski oddać do sprawdzenia/ regulacji. Do tego dobra instalacja do podgrzewania i jak napisałeś wcześniej, filtracja to podstawa. Na początku możesz spróbować mieszać olej z napędowym. Później w miarę sprawdzania i dobrych wyników,...
Troche zmieniłem moje odpowiedzi gdyż niektórzy mają problem z czytaniem ze zrozumieniem, a po co pakują to według mnie aby uchronić silnik przed pracą z złym ustawieniem początku wtrysku.(wywali bład początek wtrysku poza zakresem regulacji) oraz do diagnostyki i ustawienia tego parametru. Ja żeby uchronić sie od wydania paru stówek na wtrysk sterujący-...
Witam jestem nowy na forum. Także posiadam punto 1.9 DS miałem takie same problemy jak tu opisane punciak szarpał głównie.ale od początku. zaczęło się od gaśnięcia następnie szarpał przy każdej wartości obrotów silnika. walkę z samochodem rozpocząłem od wymiany filtrów wyczyszczenia erg, likwidacji wycieków oraz kasacji błędów. Oto one: P-0340 czujnik...
Mam problem z 60 robiłem remont wszystko zostało wymienione tylko wałek rozrzadu zostal stary pompa sprawdzona na innej 60 do pewnosci a ciagnik słabo sie wkreca na obroty i cały czas dymi na czarno podczas pracy.Czy wałek miał by taki wpływ Z fabryki w Ursusie wyszła seria silników w których znaki na rozrządzie nie pokrywały się :cry: Jeśli przed...
Witam mam prośbę o analizę logów Sprawdzone błędy 550 - Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania - BŁĄD SPORADYCZNY 575 - Regulacja początku wtrysku różnica doregulowania - BŁĄD SPORADYCZNY Oto moje logi są źle zrobione, ale może coś się wyczyta BS nie mogłem zrobić bo mi VAG strajkuje [URL=http://vaglog.rtnet.pl/wisnialodz_9...
BLOK POMIAROWY 004 POZYCJA 4. KĄT SYNCHRONIZACJI SKANER VAG MINI -TU SIĘ ODCZYTUJE TĄ WARTOŚĆ I REGULUJE SIĘ NA POMPIE ROZRZĄD PO KAŻDEJ WYMIANIE PASKA ROZRZĄDU NA ROZGRZANYM SILNIKU. Dziękuję koledze marfur30 jeszcze tylko te jednostki pomiarowe i poz 2 i 3 w bloku pomiarowym 004 i temat można zamknąć sama regulacja jest w internecie wystarczy wpisać...
witam,mam problem z passatem 2.5 tdi 150 km. skrzynia automat tiptronic podczas przyspieszania przy zmianie z biegu 3 na 4 wyskakuje bład silnika 550Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY oraz błąd w skrzynie biegów 18265Sygnał obciążenia brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY dodam ze błedy te wyskakuja...
Na dźwigienkę pompowtryska montujesz czujnik zegarowy! Najniższe położenie dźwigienki to początek tłoczenia. Cała filozofia polega na odpowiednim ustawieniu go na śrubie regulacyjnej! Musisz mieć trochę doświadczenia, czuć ten moment kiedy dochodzi do zderzaka(at) Pirerwszy raz zrób tą regulację pod nadzorem osoby znającej temat, bo można doprowadzić...
za wczesny wtrysk. trzeba opóźnić tak jak to kolega na początku ładnie zilustrował i będzie cykał jak złoto:) te pompy są strasznie delikatne jeśli chodzi o regulacje ale za to nie do zajechania. A co do vaga 4.9 to możesz nim sobie inspekcje serwisową kasować choć i to nie zawsze sie udaje. pozdro
początek wtrysk zawora regulacja początek wtrysk regulacja początek wtrysk bosch
toyota avensis odpalać renault laguna przycisk bateria rower programować
lodówka głośno chodzi instalacje elektryczne
Jak testować liniał cyfrowy Fagor: krok po kroku Kody błędów BSI Peugeot 307 1.6 16V 2001