http://obrazki.elektroda.net/42_12139624... na zdjęciu pompa lucas i zaworek początku wtrysku
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Luzujesz pół obrotu nakrętkę przewodu na wtrysku i w czasie kręcenia przy odpowietrzonej pompie paliwo tryska co najmniej na pól metra , jeżeli tylko moczy to coś z pompą . Do regulacji początku wtrysku musisz wyposażyć się w czujnik zegarowy z odpowiednim adapterem i regulować zgodnie z kodem silnika i numerami pompy , tak ustawione musi dobrze pracować...
01375 to błąd poduszki silnika z prawej strony 01376 to błąd sygnału obrotów pompy wtryskowej 00550 to błąd regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku Problemu szukaj w pompie niestety...
u mnie po prostu one dużo paliły od poczatku i tu regulacje zaworów wymiana turbiny pompy wtrysków czy kolejne działania nie wpływały na zmniejszenie /zwiekszenie spalania Bo najpierw się robi diagnostykę, sprawdza parametry, testy osprzętu a potem wymienia nie na odwrót.
Przed GMP Są 3 kreski i tam ma być wtrysk. Ogólnie to powinien palić bez ustawiania. Samą pompą jest mała możliwość regulacji.
Wysłać do dobrego pompiarza, jak Hyclak.
Poszukuje informacji na temat: Jak wykonac poprawnie regulacje konta wtrysku pompy w Mercedes 220D. Bede wdzieczny za wszelakie wskazowki dotyczace tego problemu.
Ale mowie Ci sproboj ustalic jego numer im sie czasem nie chce poszukac , a pozatym ten czujnik moze wystepowac jeszcze w czyms innym . Dokładnie tak jak mówisz,ewentualnie moge podać namiar do kolesia który ma duzo gratów do asterek. ja mam wiekszy klopot. poszukuje schematów instalacji do astry III z tym samym silnikiem, auto na poczatku nie miało...
http://forumdiesel.pl/pompa-wtryskowa-re...
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
W Polskich pompach też jest regulacja początku wtrysku dla każdego cylindra.
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
Musisz patrzeć są 2 rodzaje , regulacja początku wtrysku na pompie i na kole rozrządu.
Najpierw dobrze auto zdiagnozuj. To tylko golf czwarty 20minut i usterka znaleziona. Według mnie przyczyna coś z klasyki modelu. Przekaźnik 109, kostka stacyjki potem regulacja pompy - kąt wtrysku i dawka paliwa.
żeby się jakoś odpychał ? . Każdą pompę można wyregulować. Jakoś to będzie jeździć. A kąt wtrysku był ustawiony na czujnik zegarowy ?
Czy mógłbym prosić o trochę dokładniejszy opis regulacji wtrysku przy tej pompie ? Czy to znaczy , że reguluje się wtrysk bez paska a dopiero potem go zakłada ? Czy parametry pomiędzy Vag_Coma (blok 000 poz.2) pomiędzy 60 a 80 są prawidłowe dla tego silnika ?
http://obrazki.elektroda.pl/2177362000_1... Pompa jest Zexel VE licencja Bosch, skok tłokorozdzielacza do regulacji kąta wtrysku ok. 1 mm. Luzy na zaworach ssący 0,35 mm, wydechowy 0,5 mm.
Ja zazwyczaj wymieniam wszystkie(na cewkach) potem regulacja wtrysków,regulacja zaworów i Twoja scania zaczyna chodzić jak ''malina''
"P1125 - Otwarty obwód zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania Do sprawdzenia czy nie jest brudny czujnik ciśnienia doładowania ( na kolektorze dolotowym) Oraz weżyki podciśnienia ( kolanka gumowe, wężyki plastikowe wtyczki na elektrozaworkach) co sterują poszczególnymi...
p1220 to regulacja kąta wtrysku. Pompa do całkowitej regeneracji. Nie daj sie nabijać
Witam! pacjent to JEEP grand cherokee z silnikiem 3.1TD. Komputer wyrzuca błąd regulacji kąta wtrysku. Pompa ustawiona według informacji z autodaty na 0,45mm. Wtrysk sterujący ma prawidłową oporność tj. 100 omów. Błędu nie rejestruję podczas obrotów biegu jałowego tylko podczas przyspieszania. Regulator kąta wtrysku słychać podczas testu elementów wykonawczych....
zła regulacja pompy? czy początku wtrysku
Przy ustawieniu wału na kreski paliwo porusza się na drugim wtrysku a nie na pierwszym Czy jakaś jest regulacja przy pompie ? a może rozrząd żle ustawiony?
Każda pompa z mk4 będzie pasować czyli z AGR też (mają ten sam nr) z mk3 1z i AFN też by podeszła ale to są pompy starszego typu i regulacja kąta wtrysku jest na pompie a w mk4 na kole i to wymagałoby przeróbki oraz pompa z 1z ma mniejsza wydajność co zmniejszyło by osiągi ale od biedy można by założyć
Całość te dwie dźwignie nazywają się regulacją wolnych obrotów. Ta mniejsza ucina dawkę paliwa. Ta pompa nie ma zaworu kąta wtrysku.
Witam przepływomierz jest nowy a błąd 0550 regulacja początku wtrysku pompa podstawiona w 100% sprawna wtryski też
Turbo do regeneracji czyszczenia. Problem z regulacją kąta wtrysku na pompie przez sterownik silnika.
Jesli auto zostalo sprowadzone i nie mialo ksiazki serwisowej to przebieg pewnie jest dwa razy wiekszy bo diesel na zachodzie nie stoi w gazrazu a wlasciciel pociagiem nie jezdzi, sredni przebieg roczny takiego auta to od 30 do 40 tys rocznie z dazaja sie wyjatki ale wtedy te auta nie sprzedawane sa lub nie za darmo. Jesli wymieniales pasek rozrzadu...
Mam na mysli regulację ilości paliwa podawanego na wtryski.
Podlacz komputer, na jalowym biegu kąt wtrysku powinien wynosić 4 stopnie W DW8 nie ma zadnego komputera ni sterowania elektronicznego (poza przestawiaczem wtrysku), wiec niczego nie zobaczy. W dodatku, nie ma zadnej regulacji. Ustawic rozrzad na kolki i powinno byc dobrze, jesli mechanicznie silnik, pompa i wtryski sa sprawne.
w pompie "bzyka" zawór dolny od regulacji kąta wtrysku lub jak kto woli czasu wtrysku, początku tłoczenia. masz uszkodzony sterownik i tyle. kwestia tego czy da się go reanimować. napięcie sprawdza się na pinach od środka czyli wyjście stabilizatora. napięcie ma być 5v.
Wyglada mi to na bardzo opozniony poczatek wtrysku. "Podmiana" pompy narzuca regulacje poczatku wtrysku przy pomocy czujnika zegarowego. Drugi mozliwy problem, to marka pompy. Nowy silnik mogl miec pompe innej marki (byly dwie Roto-Diesel i Bosch). Zamiana jednej na druga powoduje bardzo duze przestawienie poczatku wtrysku (inna pozycja szpilek mocujacych...
Witam Biały dym, czyli nie jest spalane do końca paliwo. Powodów może być wiele, jeden z nich to pompa paliwowa, ale może być też problem z wtryskami (objawy typowe dla lejącego wtryskiwacza). Należało by sprawdzić regulację zaworów (czy nie są podparte) silnik nie będzie się dobrze napełniał i opróżniał. Czasami zapchany jest nagarem kolektor dolotowy....
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
Stary wtrysk z audi 100 z silnika 2.3 do tego pompa oleju z poloneza silniczek od wycieraczek z trzystopniowa regulacja. Przez ten wtrysk będzie wtryskiwany olej na palenisko z własnego doświadczenia wiem ze ten wtrysk otwiera sie przy pewnym ciśnieniu wiec gdy pompa wytworzy ciśnienie on sie otworzy, do tego na silniczku będę regulował prace wtrysku...
Początek i dawka są regulowane poprzez sterownik PSG16 lub PSG5 , zależy czy masz wbudowany sterownik z pompą czy osobny. tam leży przyczyna zazwyczaj. Musisz sprawdzić sygnał z czujnika obrotu w pompie na jego podstawie sterownik określa położenie wałka pompy i przestawiacza wtrysku.
Trzeba sprawdzić ustawienie kąta wtrysku. Robi się to przy pomocy czujnika zegarowego mocując go na głowiczce pompy wtryskowej. Zwykły mechanik tego nie zrobi , musisz pojechać do warsztatu specjalizującego sie w dieslach. Ale skoro tacy mechanicy że trzeba im mówic co maja zrobic - to można im powiedzieć , aby jeszcze sprawdzili ustawienie wałka rozrządu...
Witam Brakuje regulacji kąta wtrysku, pompa wtryskowa na max odchylona od silnika, kąt wypada wg kola zamachowego 2 ząbki za późno. Podejrzewam zły typ sprzęgiełka. Orientuje się ktoś jakie sprzęgiełko powinno być przy silniku z 8001 ? pompa starego typu Obecne sprzęgiełko ma 6,5 zęba od wycięcia do wypustu na klin.
Czujnik reaguje na otwarcie iglicy wtrysku czyli informuje dokładnie ecu kiedy następuje wtrysk. Z niego ustalany jest kąt wtrysku regulowany sygnałem pwm na zawor a tu różnice ciśnień paliwa przesuwa tlok i kąt tzw fali jak i samego wtrysku zmienia się . Dlatego regulacje kąta wtrysku należy weryfikować dynamicznie czy sygnał pwm dla danego kąta mieści...
Wstawileś pompę która ma dynamiczną regulację wyprzedzenia wtrysku ,która do poprawnej pracy potrzebuje sterownika.
Może ktoś już je montował i zostały na paliwie. Kalibrol używasz do ustawienia i regulacji wtrysków pomp i możesz na nim magazynować .
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
Regulacja ta służy do ustawiania kąta wtrysku paliwa. Na początek ustaw pompę na środku , odpal silnik i obserwuj jak pracuje. Gdy będzie pracował zbyt twardo (metalicznie) to jest za wczesny wtrysk paliwa i wtedy odsuń pompę od silnika. Gdy praca będzie zbyt "miękka" i będzie biały dym to masz za późny wtrysk paliwa . Wtedy pompę przekręć w stronę...
Dokładnie. Więc albo wtryski nieszczelne górą, albo pompa/zawór regulacji wysokiego ciśnienia. Proste do sprawdzenia, jeśli odpala na plaka, a jeśli nie odpala - odczyt z czunika ciśnienia na listwie.
Witam Silnik F2L611 pracuje z kompresorem . niewiem jak wcześniej pracował zakupiłem z uszkodzonym silnikiem po rozpięciu zaworu . Wymieniłem końcówki wtrysków ,tłoki pierścienie ,głowice panęwki korbowodów nowe uszczelki uszczelniacze olej . Po odpaleniu silnik pracuje równo ale dymi na biało , po rozgrzaniu na wolnych działa dobrze a po dodaniu gazu...
Wtryski i pompa do regulacji.
Jeździłem wcześniej Golfem 4 1.9tdi 90km przy mojej jeździe palił 5l na trasie i to nie są wskazania z komputera,co do regulacji pompy i sprawdzenia wtrysków można to samemu zrobić czy lepiej oddać komuś kto się zna ?
Masz problem z regulacją początku tłoczenia więc albo pompa albo zawór albo przewody albo sterownik uszkodzony.
pompa była od zwykłego diesla z górą założona od td. po zmianie na pompe od td zaczął normalnie kopcić :) na czarno.po lekkiejregulacji wszystko jest ok
Właśnieże nie chodzić może będzie ale bez regulacji kąta wtrysku bo ta pompa ma już elektrozawór sterowania kątem wtrysku.
komputer wskazał błąd p1350 magnetyczny zawór regulacji początku wtrysku czyli pozostaje tylko demontaż pompy ?
Na marginesie pierwszy schemat od góry całej pompy pozycja 8 za co odpowiada ta regulacja? To jest przestawiacz kąta wtrysku. [Hydrauliczny przyspieszacz kąta wtrysku]
Czarny kabel wychodzący z nastawnika pompy. Moim zdaniem źle mu podpowiadasz. Tutaj chodzi o zawór regulacji momentu wtrysku na dole pompy.
Dzieki postom w innym temacie widzę światełko w tunelu :) ale na początek troche teori : http://forumdiesel.pl/pompa-wtryskowa-re...
/zawór ELAB , czyli zawór regulacji ciśnienia, w takim wypadku samochód nie odpali. pozdrawiam.
nie ma pompki , na 100 % coś z regulacją konta wtrysku , jeśli tłoczek sie nie przyciera to może zaworek albo sterownik? miałem taki przypadek i po prostu zasyfiona pompa była
Na kole zębatym pompy masz naniesioną cechę, na korpusie aluminiowym jest druga cecha. Zgranie ich daje położenie wtrysku pierwszego cylindra. To jest regulacja zgrubna, dokładną masz na pływających kołach napinaczy. Wkręcasz czujnik zegarowy w głowice pompy, następnie cofasz silnik razem z pompą aż tłoczek przyjmie najniższe położenie, w ten sposób...
To zależy co się dzieję w silniku. Może pompo wtryski wymagają regulacji na wałku i kąt wtrysku pompy i będzie ok. Dobry mechanik to za 300 zł ogarnie. Naprawdę polecam dobrego warsztatu poszukać najpierw, a nie gdybać czy się opłaci silnik wymieniać czy nie ;)
Auto odstawione do warsztatu. Wtrysk na czwartym cylindrze był prawdopodobnie zapieczony. Po przeczyszczeniu i odpaleniu silnika kilkanaście sekund było dobrze. Później znowu klekot. Jutro będzie nowa końcówka wtryskiwacza. W międzyczasie podjechałem na odczyt błędów z ECU : P0149 (ZAP) Błąd regulacją wtrysku przekazany przez pompę wtrysku paliwa P1564...
Wszędzie gdzie tylko są dane silników MWM i wtryskiwaczy do nich, podane jest ciśnienie otwarcia wtrysku 220bar. Jeśli pompa nie zarżnięta to na tyle bym ustawił.
Witam serdecznie W pompie jest blokada w regulatorze, a koło można ustawić na 0-2 stopnie za OT na kole zamachowym. Powinno pomóc. Pompa ma możliwość regulacji wtrysku w dużym zakresie, więc 1-2 stopnie nie będzie problemem.
Witam wszystkich forumowiczów i proszę o pomoc. Od 8.03 2010 jestem posiadaczem samochodu Audi A6 2,5 tdi rok 2001. Przez miesiąc od zakupu z autem nie było żadnych problemów aż do feralnego dnia, w którym to pojechałem do pracy wyłączyłem silnik i już. Nie mogłem go uruchomi ponownie aż do dziś. Oczywiście z cholowałem go do warsztaty miejscowego mechanika....
Kolego grzegorzbuczylo skoro kąt jest dobrze ustawiony to może padł mechanicznie zaworek w pompie od regulacji kąta wtrysku ??
Założyć pompę to nie wszystko trzeba jeszcze ustawić początek wtrysku , metoda regulacji opisywana już na forum .
Jaki kolor dymu? Czarny? Wtryski leją, za dużo paliwa. Filtr powietrza do wyczyszczenia, wtryski i pompa do regulacji.
Pompa był u pompiarza i została sprawdzona. Na kole zamachowym znalazłem znaki GMP,16° i jeszcze jeden nieczytelny blisko znaku 16°. Jeśli chcę ustawić początek wtrysku na 16° to brakuje mi już regulacji na pompie. Rozrząd jest ustawiony na znaki. Pozdrawiam
Jak jest gruszka to nie ma pompy w baku. Odłacz wąż od pompy i pompuj gruszka. Dowiesz sie chociaż czy paliwo leci swobodnie. Jak tak to problem jest prawdopodobnie na wysokim ciśnieniu. To znaczy pompa,zawór regulacji ciśnienia ,wtryski, albo czujnik w zasobniku. Nie wiele zdziałasz bez testera Choć możesz odkręcić zawór na pompie i sprawdzić czy nie...
Jaki masz silnik - to pierwsze pytanie, jakie nalezalo postawic (1.9D, to co najmniej 3 silniki z dwoch rodzin). Pierwszy etap, to dokladne wyregulowanie poczatku wtrysku (w DW8 wystarczy zlozyc na kolki, w XUD trzeba ustawic czujnikiem zegarowym). Drugi, to regulacja pompy (w kazdym silniku nieco inaczej) - dawka biegu jalowego sruba oporowa dzwigni...
No, pozostaje jeszcze kwestia urządzenia samoczynnie ograniczającego obroty - w 1Z i pochodnych pilnował tego układ elektroniczny, w AAZ i podobnych pompa zawiera w korpusie regulator odśrodkowy - jak to przeskoczysz? Przełożenie samej góry to zbyt mało dla mechanizmu "gazu". Tak samo jak dynamiczną samoczynną regulację kąta wtrysku, w AAZ-etach realizowaną...
Sprawa rozwiązana regulacja pompo-wtrysków i pali od strzała
Jest po regeneracji i wtryski. Do zwiększenia dawki paliwa trzeba wyjąć pompę?
A pompa prawidłowo ustawiona na silniku? Ma to wpływ na kąt wtrysku. A tak dodatkowo filtr paliwa drożny?
Kąt wtrysku ustala ECM,niewielki zakres regulacji na fasolkach koła pompy.
W grupie 04 nie zmieniasz dawki tylko kąt wyprzedzenia zapłonu, jeśli masz tam co innego niż to co napisałem to znaczy ze ktoś mieszał w adaptacjach. Kąt statyczny to kąt który ustawiasz przestawiając pompę, i jest on potrzebny do odpalenia silnika i ma wynosić w BS dla tego silnika od 52-58. Kąt dynamiczny to kąt regulowany zaworem wyprzedzenia kąta...
Po regulacji napięcia paska kąt wtrysku do sprawdzenia.
Pierwszy - regulacji czasu wtrysku. Drugi - moduł pompy wtryskowej.
1220 świadczy o zatartym mechaniżmie regulacji kata wtrysku,czyli jak ta pompa ma gwarancję to nie czekaj.
Jaki czujnik wtrysku ,zobacz w parametrach jak się ma kąt zakładany do otrzymanego z pompy i czy się zmienia może pomóc regulacja na fasolkach a jesli stoi na jednej wartości no to zamontowałeś pompę z zatartym mechanizmem regulacji kąta wtrysku. Dodano po 1 Być może winą nie jest pompa wtryskowa tylko czujnik wtrysku. Jeżeli czujnik daje sygnał o awari...
Witam, pytanko do znawców tematu mam takie : czy wymieniając i końcówki wtryskiwaczy ustawiacie fabryczne nastawy czy może trochę niższe bo przecież pompa wtryskowa po tych kilkuset tysiącach km nie daje już takiego ciśnienia na wtryski ? chyba że się mylę ? słyszałem taką opinię że wymiana końcówek i regulacja (na starej pompie oczywiście) nie ma sensu...
Powiedzcie mi teraz taką rzecz, skoro watek został poruszony - czy da radę pompę z silnika 1Z przerobić na sterowanie manualne? Np poprzez wymianę "góry" pompy ? Jak wtedy opanować regulację kąta wtrysku ?
Ja pomyślałbym raczej o grzałce w misce olejowej. A na kulawą pracę silnika poradzi regulacja pompy wtryskowej (przyspieszenie kąta wtrysku) oraz sprawne świece żarowe. Ten silnik przy -10 powinien odpalać bez większego "ale".
A te "cieknące zawory odcinające" to co powodują jak nie nadmiar paliwa Panie kolego ? Tak czy inaczej sprawę nazywając pompa do sprawdzenia.
Ale masz 1Y z pompą w całości mechaniczną, czy zelektronizowaną częściowo ? Chodzi o elektroniczną regulację kąta wtrysku (SDI). Wklej zdjęcie tej pompy.
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
zawór początku wtrysku Zawór REGULACJI początku wtrysku.
Witam- Jeżeli mógłbym trochę uporządkować czynności kontrolne po twojej naprawie to wyglądało by to tak : -ustawienie wtrysków (regulacja ciśnienia otwarcia wtrysków jak również kontrola jakości strugi czyli rozpylania) -regulacja pompy wtryskowej (sprawdzenie wydajności , ciśnienia,i różnicy dawek paliwa na poszczególnych sekcjach) -sprawdzenie ciśnienia...
Cześć po badaniu auta wyszły takie błędy i ich parametry: P0400 Recyrkulacja spalin P0725 Czujnik prędkości obrotowej P1335 Sygnał DZG MSG/PSG Obroty silnika 636 1/min Sygnał prędkości obrotu pompy wtryskowej 549 1/min Czujnik położenia pedału 0% Regulacja początku wtrysku 0 NW Co to oznacza?? Mam nadzieje, że to nie pompa wtrysku paliwa. Proszę o pomoc
Cześć po badaniu auta wyszły takie błędy i ich parametry: P0400 Recyrkulacja spalin P0725 Czujnik prędkości obrotowej P1335 Sygnał DZG MSG/PSG Obroty silnika 636 1/min Sygnał prędkości obrotu pompy wtryskowej 549 1/min Czujnik położenia pedału 0% Regulacja początku wtrysku 0 NW Co to oznacza?? Mam nadzieje, że to nie pompa wtrysku paliwa. Proszę o pomoc
Coś na starej pompie rotacyjnej, która kosztuje w razie W grosze. Zapewne jakieś vw/audi 1.6 D lub TD. Dla pewności same wtryski oddać do sprawdzenia/ regulacji. Do tego dobra instalacja do podgrzewania i jak napisałeś wcześniej, filtracja to podstawa. Na początku możesz spróbować mieszać olej z napędowym. Później w miarę sprawdzania i dobrych wyników,...
Tak trzeba ustawić! Nawet gdyby było 0 to nie jest źle, pompa ma regulacje 0+30 stopni warunkiem jest sprawna elektryka pompy i sprawny wtryskiwacz 1 cylindra.
Na necie jest instrukcja, ciągnik prosty wszystkie regulacje bez większego problemu zrobisz sam zawory, kąt wtrysku paliwa. Jedynie pompy nie ruszysz bo trzeba stół probierczy i ciśnienia otwarcia wtryskiwaczy.
Kąt wtrysku ma bardzo duży wpływ na prace silnika, spalanie,moment obrotowy oraz jego osiągi. Z Twojego opisu wynika, że prawidłowo wykonujesz regulacje wyprzedzenia wtrysku. I teraz tak : Pompa która leżała bardzo długo , może być odpowiedzialna za prace silnika. Przed montażem mogłeś ja sprawdzić na stole probierczym. Być może jest z nią coś nie tak....
Ewentualnie przyjrzeć się wtryskom. Pompa może być ustawiona dobrze.
Dawno takiego nie robiłem ale zwykle szło to tak. Rozrusznik przekładniowy motocraft (Ford) do tego nowy akumulator lub dwa równolegle akumulatory i regulacja pompy wtryskowej. To jest bezpośredni wtrysk paliwa bez świec żarowych i tylko dobre kręcenie go odpali.
Pisałem kedys w tym temacie, ale teraz mam wieksza wiedze i doswiadczenie. nawet posiadam takiego forda w trakcie remontu. Do rzeczy. Jeśli wiesz, ze kat wtrysku rzeczywisty nie pokrywa sie z wymaganym, to najprawdopodobniej zle działa lub nie działa regulacja kata wtrysku w pompie, jest ona realizowana przez zawór elektromagnetyczny na dole pompy (timing...
A nie odpala na sekunde i gasnie? Mialem ten problem w rav4 . podlacz komputer i w regulacjach wybierz opcje wymiana pompy paliwa. Mi pomoglo a tez walczylem kilka dni pompa wtryski i inne cuda.
można zajechać do serwisu Diesla aby sprawdzili ciśnienie na wtryskach (wykręca się wtryskiwacze i sprawdza się przy jakim ciśnieniu zaczynają się otwierać i czy nie leją. jak leją to potrzebna regulacja lub wymiana wtrysków) a druga sprawa pompa może być na za wysokie ciśnienie ustawiona
P0167 - układ regulacji początku wtrysku. nieprawidłowe działanie Te pompy miały usterki w tych regulatorach i przy naprawie pompy trzeba zrobić sterownik i zawory(tłoczek). Czasami wymieniają sam tranzystor w sterowniku a zapominają o zacinającym się zaworze. Swoją droga pojawił się typowo po "chipie" ? bo może coś z softem jest źle.
regulacja wtrysk wtrysk regulacja regulacja dawka wtrysk
renault scenic gaśnie iskrownik ustawić czujnik filtr hydraulik
czujnik cisnienia zmywarka bosch schemat
Ferguson Ariva Combo 150 - Komunikat ASH i jego rozwiązanie DeLonghi Dinamica - problem z pojemnikiem na skropliny