Sprawa rozwiązana regulacja pompo-wtrysków i pali od strzała
Musisz jeszcze wtryski sprawdzić masz VCDS? W temacie z linku opisałem to i co mierzymy który blok pomiarowy. Nie mam dostępu do opisu bloków pomiarowych dla twojego silnika, może kto podesłać do ATJ? Trzeba sprawdzić te wartości: (18) Stan elektrozaworów. (13). Korekcja dawek paliwa. (23). Korekcje dawek paliwa. Te wartości z dwóch ostatnich bloków...
Witam mam pytanie odnośnie tych silniku czy pompo wtryski od jednego modelu do drugiego pasują
Pierwsze ciśnienie na pompie tandem podczas przyspieszania. Dwa albo oddanie pompek do sprawdzenia albo wyjęcie 1 i 2 ocena stanu krzywki na wałku. Trzy sprawdzanie stanu uszczelnień pomp wtrysku w gnieździe (oringi czy nie zdarte) jak i stanu samego gniazda czy nie rozjechane. Cztery zmiana pompowtrysków 1 i 2 miejscami na nowych bądź starych uszczelnieniach....
To zależy co się dzieję w silniku. Może pompo wtryski wymagają regulacji na wałku i kąt wtrysku pompy i będzie ok. Dobry mechanik to za 300 zł ogarnie. Naprawdę polecam dobrego warsztatu poszukać najpierw, a nie gdybać czy się opłaci silnik wymieniać czy nie ;)
A co z pozostalymi trzema pompowtryskami?? Wlozone 3 nowe cisnienia otwarcia wtrysku napewno beda sie roznily od starych ..Satare pompowtryski trzeba wyciagnac i podniesc cisnienia a w niektorych przypadkach wymienic koncówke rozpylacza
róznice wynikaja z korekcji jaką wprowadza ECU w celu utrzymania rownomierności pracy silnika na biegu jałowym. proponuję sprawdzenie kąta wyprzedzenia wtrysku (czy faktyczny nie odbiega od zadanego) ps. regulacja na kole wałka rozrządu
za bardzo nie miala im kiedy wydajność spaść, bo przed naprawą głowicy było ok, a po już nie. no chyba, że przez wyjęcie ich z głowicy Skoro na pewniaka twierdzisz że nie strzeliłeś gafy z połączeniem podciśnień , to.. ..jednak uczep się pompowtrysków i wszystkiego co z tym związane ...ustawienie rozrządu, regulacja pompowtrysków, sporo podpowiedzi...
Z pompo wtryskami to był żart . Pompa z elektroniczną regulacją tylko zwiększy awaryjność tego ciągnika , który jest prostą konstrukcją i co wg mnie jest jego zaletą.
Pompo-wtryski się reguluje, tak pompowtrysk podlega regulacji.
Na twoim miejscu wyregulowałbym pompo-wtryski i sprawdził czy turbo nie puszcza w wydech... ale raczej stawiałbym na regulacje bo jak mówiłeś, że głośno chodzi itp to ktoś skopał regulację mogę podpowiedzieć równiez jak to się robi jak cos daj znać kolego :d
01375 to błąd poduszki silnika z prawej strony 01376 to błąd sygnału obrotów pompy wtryskowej 00550 to błąd regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku Problemu szukaj w pompie niestety...
witam potrzebuję pomocy ewentualnie potwierdzenia mojego zdania. mianowicie chodzi mi o regulacje pompowtrysków w scani 4 HPI z 2003 r. przerobiłem takich kilkadziesiąt i jeszcze się z tym nie spotkałem. chciałem wyregulować pompowtryski ale gdy rozkątrowałem nakrętkę blokującą śrubę regulacyjną okazało się że ona nie jest wkręcona tak jak to w każdej...
Wysłać do dobrego pompiarza, jak Hyclak.
Luzujesz pół obrotu nakrętkę przewodu na wtrysku i w czasie kręcenia przy odpowietrzonej pompie paliwo tryska co najmniej na pól metra , jeżeli tylko moczy to coś z pompą . Do regulacji początku wtrysku musisz wyposażyć się w czujnik zegarowy z odpowiednim adapterem i regulować zgodnie z kodem silnika i numerami pompy , tak ustawione musi dobrze pracować...
Przed GMP Są 3 kreski i tam ma być wtrysk. Ogólnie to powinien palić bez ustawiania. Samą pompą jest mała możliwość regulacji.
Poszukuje informacji na temat: Jak wykonac poprawnie regulacje konta wtrysku pompy w Mercedes 220D. Bede wdzieczny za wszelakie wskazowki dotyczace tego problemu.
u mnie po prostu one dużo paliły od poczatku i tu regulacje zaworów wymiana turbiny pompy wtrysków czy kolejne działania nie wpływały na zmniejszenie /zwiekszenie spalania Bo najpierw się robi diagnostykę, sprawdza parametry, testy osprzętu a potem wymienia nie na odwrót.
Ale mowie Ci sproboj ustalic jego numer im sie czasem nie chce poszukac , a pozatym ten czujnik moze wystepowac jeszcze w czyms innym . Dokładnie tak jak mówisz,ewentualnie moge podać namiar do kolesia który ma duzo gratów do asterek. ja mam wiekszy klopot. poszukuje schematów instalacji do astry III z tym samym silnikiem, auto na poczatku nie miało...
http://obrazki.elektroda.net/42_12139624... na zdjęciu pompa lucas i zaworek początku wtrysku
Najpierw dobrze auto zdiagnozuj. To tylko golf czwarty 20minut i usterka znaleziona. Według mnie przyczyna coś z klasyki modelu. Przekaźnik 109, kostka stacyjki potem regulacja pompy - kąt wtrysku i dawka paliwa.
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
Najlepiej było by gdyś widział regulację tak w praktyce na własne oczy na pewno było by ci łatwiej . Mierz uważnie i sprawdzaj choćby kilka razy tak dla pewności, jeśli zbyt mocno skręcisz ( wyregulujesz) pompo wtryski możesz je uszkodzić.Gratuluję odwagi i życzę powodzenia!
Czy mógłbym prosić o trochę dokładniejszy opis regulacji wtrysku przy tej pompie ? Czy to znaczy , że reguluje się wtrysk bez paska a dopiero potem go zakłada ? Czy parametry pomiędzy Vag_Coma (blok 000 poz.2) pomiędzy 60 a 80 są prawidłowe dla tego silnika ?
Jesli auto zostalo sprowadzone i nie mialo ksiazki serwisowej to przebieg pewnie jest dwa razy wiekszy bo diesel na zachodzie nie stoi w gazrazu a wlasciciel pociagiem nie jezdzi, sredni przebieg roczny takiego auta to od 30 do 40 tys rocznie z dazaja sie wyjatki ale wtedy te auta nie sprzedawane sa lub nie za darmo. Jesli wymieniales pasek rozrzadu...
W Polskich pompach też jest regulacja początku wtrysku dla każdego cylindra.
zła regulacja pompy? czy początku wtrysku
p1220 to regulacja kąta wtrysku. Pompa do całkowitej regeneracji. Nie daj sie nabijać
Dzień dobry, Posiadam Passata B6 z silnikiem 2.0 TDI BMP. Ostatnio dawałem pompo wtryskiwacze do regeneracji ponieważ samochód bardzo dużo palił nawet 12l/100km, oraz miały słabe parametry. Po wymianie pompo wtrysków kąt wtrysku zmienił się na 10 stopni oraz w grupie 13 korekty skoczyły na 1: +1,65 2: -3,01 3: +2,99 4: +1,65. Wtryski zostały tylko zamontowane...
http://forumdiesel.pl/pompa-wtryskowa-re...
"P1125 - Otwarty obwód zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania Do sprawdzenia czy nie jest brudny czujnik ciśnienia doładowania ( na kolektorze dolotowym) Oraz weżyki podciśnienia ( kolanka gumowe, wężyki plastikowe wtyczki na elektrozaworkach) co sterują poszczególnymi...
Blok wartości mierzonych 018 -powinien być status pompo-wtryskiwaczy. 0 - jest O.K. natomiast każda inna liczba oznacza uszkodzenie pompo-wtryskiwacza, przerwę w ciągłości obwodu, braki paliwa, powietrze w układzie paliwowym. A u mnie same 14 więc uszkodzenie prawdopodobnie jak doradzałeś zaciski el. pod pokrywą. Niestety ściąganie pokrywy to duży...
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Witam Posiadam Premium DXI z 2008 roku automat przebieg 660tyś Problem polega na tym że samochód dużo pali i jest dosyć słabe. Filtry zmieniłem 2 razy nic nie pomogło, wymiana pompy paliwa + czyszczenie całego układu paliwowego - dało niewielki efekt ale pomogło, zmieniałem instalacje pompo wtrysków- zero zmian, regulacja zaworów- minimalnie pomogło...
Przy ustawieniu wału na kreski paliwo porusza się na drugim wtrysku a nie na pierwszym Czy jakaś jest regulacja przy pompie ? a może rozrząd żle ustawiony?
Wyglada mi to na bardzo opozniony poczatek wtrysku. "Podmiana" pompy narzuca regulacje poczatku wtrysku przy pomocy czujnika zegarowego. Drugi mozliwy problem, to marka pompy. Nowy silnik mogl miec pompe innej marki (byly dwie Roto-Diesel i Bosch). Zamiana jednej na druga powoduje bardzo duze przestawienie poczatku wtrysku (inna pozycja szpilek mocujacych...
Turbo do regeneracji czyszczenia. Problem z regulacją kąta wtrysku na pompie przez sterownik silnika.
odebrałem dzis samochod z naprawy bylem u kilku mechaników zrobione bylo : ustawienie i regulacja pompo wtryskiwaczy oczyszczenie zaworu EGR podpinany pod komputer byl juz 5 razy koło dwu masowe wymienione i jeszcze pare drobnych rzeczy bylo robione a więc mechanicy podejrzewają to ze pompo wtryski byly zle zregenerowane ,tylko ze w jednym zakladzie...
Mam na mysli regulację ilości paliwa podawanego na wtryski.
Witam przepływomierz jest nowy a błąd 0550 regulacja początku wtrysku pompa podstawiona w 100% sprawna wtryski też
W bloku pomiarowym 18 jest aktualny status elektrozaworu pompo-wtryskiwacza 1,2,3 i 4. Normalne wartość to 0 lub gdy schodzi z obrotów to 4 . 000 prawidłowa regulacja 002 sterowanie podczas rozruchu (przy odpalaniu i kilka sekund po). 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty (np podczas hamowania silnikiem czy schodzenia z obrotów). 008 osiągnięto...
Musisz patrzeć są 2 rodzaje , regulacja początku wtrysku na pompie i na kole rozrządu.
Witam! pacjent to JEEP grand cherokee z silnikiem 3.1TD. Komputer wyrzuca błąd regulacji kąta wtrysku. Pompa ustawiona według informacji z autodaty na 0,45mm. Wtrysk sterujący ma prawidłową oporność tj. 100 omów. Błędu nie rejestruję podczas obrotów biegu jałowego tylko podczas przyspieszania. Regulator kąta wtrysku słychać podczas testu elementów wykonawczych....
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
Witam Brakuje regulacji kąta wtrysku, pompa wtryskowa na max odchylona od silnika, kąt wypada wg kola zamachowego 2 ząbki za późno. Podejrzewam zły typ sprzęgiełka. Orientuje się ktoś jakie sprzęgiełko powinno być przy silniku z 8001 ? pompa starego typu Obecne sprzęgiełko ma 6,5 zęba od wycięcia do wypustu na klin.
Jeździłem wcześniej Golfem 4 1.9tdi 90km przy mojej jeździe palił 5l na trasie i to nie są wskazania z komputera,co do regulacji pompy i sprawdzenia wtrysków można to samemu zrobić czy lepiej oddać komuś kto się zna ?
żeby się jakoś odpychał ? . Każdą pompę można wyregulować. Jakoś to będzie jeździć. A kąt wtrysku był ustawiony na czujnik zegarowy ?
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
Wstawileś pompę która ma dynamiczną regulację wyprzedzenia wtrysku ,która do poprawnej pracy potrzebuje sterownika.
Może ktoś już je montował i zostały na paliwie. Kalibrol używasz do ustawienia i regulacji wtrysków pomp i możesz na nim magazynować .
Czarny kabel wychodzący z nastawnika pompy. Moim zdaniem źle mu podpowiadasz. Tutaj chodzi o zawór regulacji momentu wtrysku na dole pompy.
http://obrazki.elektroda.pl/2177362000_1... Pompa jest Zexel VE licencja Bosch, skok tłokorozdzielacza do regulacji kąta wtrysku ok. 1 mm. Luzy na zaworach ssący 0,35 mm, wydechowy 0,5 mm.
Ja zazwyczaj wymieniam wszystkie(na cewkach) potem regulacja wtrysków,regulacja zaworów i Twoja scania zaczyna chodzić jak ''malina''
Kolego grzegorzbuczylo skoro kąt jest dobrze ustawiony to może padł mechanicznie zaworek w pompie od regulacji kąta wtrysku ??
Wtryski i pompa do regulacji.
Auto odstawione do warsztatu. Wtrysk na czwartym cylindrze był prawdopodobnie zapieczony. Po przeczyszczeniu i odpaleniu silnika kilkanaście sekund było dobrze. Później znowu klekot. Jutro będzie nowa końcówka wtryskiwacza. W międzyczasie podjechałem na odczyt błędów z ECU : P0149 (ZAP) Błąd regulacją wtrysku przekazany przez pompę wtrysku paliwa P1564...
w pompie "bzyka" zawór dolny od regulacji kąta wtrysku lub jak kto woli czasu wtrysku, początku tłoczenia. masz uszkodzony sterownik i tyle. kwestia tego czy da się go reanimować. napięcie sprawdza się na pinach od środka czyli wyjście stabilizatora. napięcie ma być 5v.
Witam Silnik F2L611 pracuje z kompresorem . niewiem jak wcześniej pracował zakupiłem z uszkodzonym silnikiem po rozpięciu zaworu . Wymieniłem końcówki wtrysków ,tłoki pierścienie ,głowice panęwki korbowodów nowe uszczelki uszczelniacze olej . Po odpaleniu silnik pracuje równo ale dymi na biało , po rozgrzaniu na wolnych działa dobrze a po dodaniu gazu...
Różnica polega na konstrukcji silnika, Przede wszystkim silnik 1,9 jest starszą konstrukcją i po wielu latach produkcji pozbawiona wad. Natomiast silnik 2,0 TDI występuje w dwóch wersjach 8 zaworowych i 16 zaworowym (ten ma więcej wad np. pękająca głowica, wyrywanie gwintu podtrzymującą rolkę rozrządu !!!). Ogólnie polecam 1,9 Wady 2,0 8v i 16v: Słaba...
komputer wskazał błąd p1350 magnetyczny zawór regulacji początku wtrysku czyli pozostaje tylko demontaż pompy ?
Dzieki postom w innym temacie widzę światełko w tunelu :) ale na początek troche teori : http://forumdiesel.pl/pompa-wtryskowa-re...
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
Całość te dwie dźwignie nazywają się regulacją wolnych obrotów. Ta mniejsza ucina dawkę paliwa. Ta pompa nie ma zaworu kąta wtrysku.
Właśnieże nie chodzić może będzie ale bez regulacji kąta wtrysku bo ta pompa ma już elektrozawór sterowania kątem wtrysku.
Regulacja ta służy do ustawiania kąta wtrysku paliwa. Na początek ustaw pompę na środku , odpal silnik i obserwuj jak pracuje. Gdy będzie pracował zbyt twardo (metalicznie) to jest za wczesny wtrysk paliwa i wtedy odsuń pompę od silnika. Gdy praca będzie zbyt "miękka" i będzie biały dym to masz za późny wtrysk paliwa . Wtedy pompę przekręć w stronę...
Witam serdecznie W pompie jest blokada w regulatorze, a koło można ustawić na 0-2 stopnie za OT na kole zamachowym. Powinno pomóc. Pompa ma możliwość regulacji wtrysku w dużym zakresie, więc 1-2 stopnie nie będzie problemem.
Witam ostatnio w moim samochodzie tj. Golf IV 1.9 TDI AJM 115 KM. zaczęła zapalać się kontrolka asr podczas jazdy. Po podłączeniu pod komputer w silniku wyskoczyły błędy: 17672Wtryskiwacz 2 - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17678Wtryskiwacz 4 - przekroczona granica regulacji brak osprzętu /...
Pierwszy - regulacji czasu wtrysku. Drugi - moduł pompy wtryskowej.
Podlacz komputer, na jalowym biegu kąt wtrysku powinien wynosić 4 stopnie W DW8 nie ma zadnego komputera ni sterowania elektronicznego (poza przestawiaczem wtrysku), wiec niczego nie zobaczy. W dodatku, nie ma zadnej regulacji. Ustawic rozrzad na kolki i powinno byc dobrze, jesli mechanicznie silnik, pompa i wtryski sa sprawne.
Każda pompa z mk4 będzie pasować czyli z AGR też (mają ten sam nr) z mk3 1z i AFN też by podeszła ale to są pompy starszego typu i regulacja kąta wtrysku jest na pompie a w mk4 na kole i to wymagałoby przeróbki oraz pompa z 1z ma mniejsza wydajność co zmniejszyło by osiągi ale od biedy można by założyć
Jaki kolor dymu? Czarny? Wtryski leją, za dużo paliwa. Filtr powietrza do wyczyszczenia, wtryski i pompa do regulacji.
Stary wtrysk z audi 100 z silnika 2.3 do tego pompa oleju z poloneza silniczek od wycieraczek z trzystopniowa regulacja. Przez ten wtrysk będzie wtryskiwany olej na palenisko z własnego doświadczenia wiem ze ten wtrysk otwiera sie przy pewnym ciśnieniu wiec gdy pompa wytworzy ciśnienie on sie otworzy, do tego na silniczku będę regulował prace wtrysku...
Założyć pompę to nie wszystko trzeba jeszcze ustawić początek wtrysku , metoda regulacji opisywana już na forum .
Ja pomyślałbym raczej o grzałce w misce olejowej. A na kulawą pracę silnika poradzi regulacja pompy wtryskowej (przyspieszenie kąta wtrysku) oraz sprawne świece żarowe. Ten silnik przy -10 powinien odpalać bez większego "ale".
Dokładnie. Więc albo wtryski nieszczelne górą, albo pompa/zawór regulacji wysokiego ciśnienia. Proste do sprawdzenia, jeśli odpala na plaka, a jeśli nie odpala - odczyt z czunika ciśnienia na listwie.
Jak jest gruszka to nie ma pompy w baku. Odłacz wąż od pompy i pompuj gruszka. Dowiesz sie chociaż czy paliwo leci swobodnie. Jak tak to problem jest prawdopodobnie na wysokim ciśnieniu. To znaczy pompa,zawór regulacji ciśnienia ,wtryski, albo czujnik w zasobniku. Nie wiele zdziałasz bez testera Choć możesz odkręcić zawór na pompie i sprawdzić czy nie...
Kąt wtrysku ustala ECM,niewielki zakres regulacji na fasolkach koła pompy.
Ale masz 1Y z pompą w całości mechaniczną, czy zelektronizowaną częściowo ? Chodzi o elektroniczną regulację kąta wtrysku (SDI). Wklej zdjęcie tej pompy.
Powiedzcie mi teraz taką rzecz, skoro watek został poruszony - czy da radę pompę z silnika 1Z przerobić na sterowanie manualne? Np poprzez wymianę "góry" pompy ? Jak wtedy opanować regulację kąta wtrysku ?
Nie mogę znaleźć nic sensownego na ten temat. Ale sądząc z danych jakie podałeś wszystko jest OK jeśli chodzi o podgrzewanie wstępne. Ile byś chciał grzać te świece? Problemu trzeba szukać gdzie indziej. Ciśnienie sprężania, stan wtryskiwaczy, regulacja wtrysku pompy. A najważniejsze to STAN ŚWIEC żarowych. Przekaźnik może uruchamieć grzanie, ale to...
26-Brak sygnału prędkości jazdy, lub sygnał niewiarygodny. Przyczyna: Brak sygnału wejściowego na styku B29, sygnał wykazuje nieprawdopodobnie dużą prędkość jazdy, ma zbyt wysoką częstotliwość, lub ma zbyt wysoki lub zbyt niski poziom napięcia Uwagi: Sygnał tachografu wykazał prędkość powyżej 150 km/h. Tempomat, ręczny gaz i regulacja biegu jałowego...
1220 świadczy o zatartym mechaniżmie regulacji kata wtrysku,czyli jak ta pompa ma gwarancję to nie czekaj.
Na marginesie pierwszy schemat od góry całej pompy pozycja 8 za co odpowiada ta regulacja? To jest przestawiacz kąta wtrysku. [Hydrauliczny przyspieszacz kąta wtrysku]
Pierwsza sprawa to jedź do warsztatu to zdiagnozować. Obstawiam pompę wtryskową, brak regulacji konta wyprzedzenia wtrysku.
Dawno takiego nie robiłem ale zwykle szło to tak. Rozrusznik przekładniowy motocraft (Ford) do tego nowy akumulator lub dwa równolegle akumulatory i regulacja pompy wtryskowej. To jest bezpośredni wtrysk paliwa bez świec żarowych i tylko dobre kręcenie go odpali.
Pompa był u pompiarza i została sprawdzona. Na kole zamachowym znalazłem znaki GMP,16° i jeszcze jeden nieczytelny blisko znaku 16°. Jeśli chcę ustawić początek wtrysku na 16° to brakuje mi już regulacji na pompie. Rozrząd jest ustawiony na znaki. Pozdrawiam
Witam- Jeżeli mógłbym trochę uporządkować czynności kontrolne po twojej naprawie to wyglądało by to tak : -ustawienie wtrysków (regulacja ciśnienia otwarcia wtrysków jak również kontrola jakości strugi czyli rozpylania) -regulacja pompy wtryskowej (sprawdzenie wydajności , ciśnienia,i różnicy dawek paliwa na poszczególnych sekcjach) -sprawdzenie ciśnienia...
Witam Biały dym, czyli nie jest spalane do końca paliwo. Powodów może być wiele, jeden z nich to pompa paliwowa, ale może być też problem z wtryskami (objawy typowe dla lejącego wtryskiwacza). Należało by sprawdzić regulację zaworów (czy nie są podparte) silnik nie będzie się dobrze napełniał i opróżniał. Czasami zapchany jest nagarem kolektor dolotowy....
Po regulacji napięcia paska kąt wtrysku do sprawdzenia.
Jaki czujnik wtrysku ,zobacz w parametrach jak się ma kąt zakładany do otrzymanego z pompy i czy się zmienia może pomóc regulacja na fasolkach a jesli stoi na jednej wartości no to zamontowałeś pompę z zatartym mechanizmem regulacji kąta wtrysku. Dodano po 1 Być może winą nie jest pompa wtryskowa tylko czujnik wtrysku. Jeżeli czujnik daje sygnał o awari...
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Pisałem kedys w tym temacie, ale teraz mam wieksza wiedze i doswiadczenie. nawet posiadam takiego forda w trakcie remontu. Do rzeczy. Jeśli wiesz, ze kat wtrysku rzeczywisty nie pokrywa sie z wymaganym, to najprawdopodobniej zle działa lub nie działa regulacja kata wtrysku w pompie, jest ona realizowana przez zawór elektromagnetyczny na dole pompy (timing...
Witam wszystkich forumowiczów i proszę o pomoc. Od 8.03 2010 jestem posiadaczem samochodu Audi A6 2,5 tdi rok 2001. Przez miesiąc od zakupu z autem nie było żadnych problemów aż do feralnego dnia, w którym to pojechałem do pracy wyłączyłem silnik i już. Nie mogłem go uruchomi ponownie aż do dziś. Oczywiście z cholowałem go do warsztaty miejscowego mechanika....
Pompa bardzo rozbudowana sterowana elektronicznie(nie ma żadnego przyspieszacza tak jak w starych pompach)ona owszem ma regulacje kąta wtrysku ale pilnuje tego sterownik.
mało spala czyli jakieś regulacje na wtrysku trzebaby zrobić.. ingerencja w pompę wtryskową..
Trzeba ustawić i wyregulować każdego; http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/852e... Ustawienie to ustaw prostopadle do głowicy jak będziesz wkładał klocka do przykręcenia ale jak znajdę wymiary to ci podam.Najważniejsza jest regulacja A przed wymianą było dobrze?czy tak samo?Jaka jest synchronizacja czujników i po tym poznasz jak jest ustawiony...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam poważny problem ze swoją Skodą Fabia 2002 1,9 tdi, mianowicie występuje falowanie i poszarpywanie silnikiem byłem już u kilku mechaników i żaden z nich nie potrafił sobie poradzić z tym problemem. Vag pokazuje błędy na wszystkich pompo wtryskach. Szarpanie najlepiej wyczuwalne na 3 ,4 i 5 biegu na obrotach 1900. inny...
Ford fiesta miał zawsze vp30. Pompe VP30 ma duże różnice mechaniczne i taki sam sterownik, oczywiście w każdej jest inny program. Pompa VP30 to pompa osiowa z elektromagnetyczną regulacją dawki do silników z wtryskiem bezpośrednim, VP44 to pompa promieniowa z elektromagnetyczną regulacją dawki do silników z wtryskiem bezpośrednim. Na pierwszy rzut oka...
Czujnik reaguje na otwarcie iglicy wtrysku czyli informuje dokładnie ecu kiedy następuje wtrysk. Z niego ustalany jest kąt wtrysku regulowany sygnałem pwm na zawor a tu różnice ciśnień paliwa przesuwa tlok i kąt tzw fali jak i samego wtrysku zmienia się . Dlatego regulacje kąta wtrysku należy weryfikować dynamicznie czy sygnał pwm dla danego kąta mieści...
regulacja pompo regulacja pompo wtryskiwaczy regulacja wtrysku
speech radio xsara zasilanie zapłon limit polaczen
kamera samochodowa rejestrator hulajnogi elektryczne problemy
NetworkManager nie uruchamia się w Debian Trixie - diagnostyka i rozwiązania Mycie kondensatorów elektrolitycznych w myjce ultradźwiękowej - czy to bezpieczne?