musisz wyjac plastykowa zaslepke wkretu regulacji skladu mieszanki, o kilka obrotow wykrec wkret regulacji silownika predkosci obr.biegu jalowego,potem sruba do regulacji wolnych obrotow krecisz zebys uzyskal od 850-900obr/min(czyli obroty ciut wieksze niz w maluchu-jak ustawiales malucha to cienkusa na sluch i tez utrafisz),nastepnie wkretem skladu...
Widać na zdjęciu literę L ,z angielskiego(low) czyli regulacja składu mieszanki wolnych obrotów, po drugiej stronie jest H,(high) czyli wysokich obrotów. Resztę musisz poszukać, jakie są nastawy fabryczne oraz korekty, dla tego gaźnika,dla tego modelu makity, Albo znaleźć kogoś doświadczonego w takich sprawach. Tylko mogę dodać że część z nich była...
Jeśli chodzi o śrubke nr 2 (czarna szesciokątna) służy ona do regulacji składu mieszanki gazu na wolnych obrotach (moge sie mylić ;p) Mam natomiast inne pytanie dot. reduktora Tomasetto AT07, mianowicie czy parownik ten posiada śrubkę do spuszczania tzw mazutu (zanieczyszczeń i pozostałości po gazie)? Jeśli tak to gdzie??? mój angielski w wersji dla...
na reduktorze masz 2 śrruby regulacyjne: górna służy do regulacji stałej dawki gazu a dolna do dawki gazu na wolnych obrotach. Poza tym jeżeli twój wóz (napisz co to za wóz) ma sondę lambda to powinieneś mieć komputer sterujący dawką gazu za pomocą silnika krokowego znajdującego się na rurze łączącej reduktor z mikserem. Jeżeli nie ma tam silnika krokowego...
mozliwe ze filtr ale tez moze byc mieszalnik zapchany musialbys go oczyscic od spodu jest sruba
kolega ta sruba sie nie reguluje wolnych obrotów regulacja znajduje sie po przeciwnej stronie od wejscia gazu
Witam, GS 350 gaźnik H142A-42C nastawy jakie podaje producent L=1+3/8 obrotu, H=1. Sprawdź jeszcze czy cięgło od gazu jest włożone we właściwy otwór na gaźniku, bo jest tam kilka otworów, można tam się łatwo pomylić. Oraz czy przepustnica jest cofnięta do końca podczas pracy na wolnych obrotach i czy jej ramię swobodnie spoczywa (oparte jest) na śrubie...
Nie wiem dokladnie jaki to parownik i ktora generacja instalacji gazowej. Jesli parownik ma dwie sruby regulacyjne to jedna jest od wolnych obrotow a druga grubsza od membrany. Ta od membrany zakrecasz po czym zwierasz na krotko elektrozawory (wystarczy jeden bo sa polaczone) wkladasz waz do jakiegos naczynia z woda i odkrecajac srube od membrany patrzysz...
Na gaźniku powinny być 3 śruby. Jedna od regulacji wolnych obrotów (obok miejsca gdzie idzie linka gazu) oraz dwie śruby od regulacji dawki paliwa niskich i wysokich obrotów o ile dobrze pamiętam. Podaj model kosiarki albo chociaż zdjęcie będzie nam łatwiej pomóc.
Na pierwszym zdjęciu masz śrubę regulacji mieszanki wolnych obrotów. Na drugim śrubę prędkości wolnych obrotów. Regulacja na zasadach ogólnych dla gaźników.
Przepraszam, chodzi mi o śrubki do regulacji czułości parownika i bypassu. Tu jest dosyć interesujący fragment: "mój angielski w wersji dla mechaników jest słaby ale zgodnie z instrukcja dołaczoną do reduktora jak w temacie "the adjusting screw" oznacza chyba srubę wolnych obrotów, natomiast "the sensitivity adjustment screw" oznacza srubę regulacji...
pisałem sruba jest do krecenia 10 pełnych obrotów sie wykreca jak jest na max przykrecona
Napewno brakuje tam zaślepki. Brak regulacji nie posiada śruby składu mieszanki wolnych obrotów. A poniżej co można z tym zrobić. https://youtu.be/Sf7Ld2Yd2VI
Nic nie powinno wypasc .Jest tzw by pass i koniec powinien byc spiczasty .Jedynie co moglo z niego wypasc to oring(zielony kolor) ktory go uszczelnia.Srubka ogolnie ma wplyw na spalanie - w swoich reduktorach zwykle skrecam ja do oporu i odkrecam tylko o 1/2 obr - sklad mieszanki na wolnych obrotach reguluje sruba I na inbus - naprezenie membrany.III...
mam golfaII 1.8 na mechanicznym wtrysku reduktor brc auto nie posiada sondy i innych elektronicznych wynalazków zastanawia mnie poco są dwa weze podłączonedo miksera kiedyś miał lacza i spalał bardzo niewiele gazu przy rozsądnej jeżdzie na dzień dzisiejszy to muł totalny przy gwałtownym dodaniu gazu to go zamula a jak ujme to zaczyna sie rozpedzać a...
Pilarol to jest olej do smarowania łańcucha/prowadnicy. Śrubę/dyszę regulacyjną H wykręcaj aż silnik zacznie czwórkować na pełnym gazie i zaczną spadać obroty maksymalne silnika. Następnie załącz hamulec łańcucha i miarowo dodawaj gazu. Jeżeli silnik będzie sprawiał wrażenie duszenia się wraz z większym otwieraniem przepustnicy, wykręć śrubę regulacyjną...
Na próbę ja bym założył zawór, jeżeli będzie działało ok. będziesz miał pewność, że to atuattor albo elektronika od niego. Może wystarczyłaby regulacja elektroniki, ale tu polecam skorzystanie z dobrego gazownika. Jeżeli przesłoniłeś dolot i obroty się ustabilizowały, świadczy to o zbyt ubogiej dawce lpg na wolnych obrotach (przesłaniając dolot wzbogacasz...
Śruba T - reguluje otwarcie przepustnicy, celem regulacji wolnych obrotów. Jeśli jest wkręcona na maxa to oznacza, że śruba regulacyjna L od dyszy wolnych obrotów jest źle ustawiona. Jeśli piła gasnine na wolnych obrotach to oznacze, że: - mieszanka jest tak uboga, że wypala paliwo i gasnie - mieszanka jest za bogata w paliwo i zalewa świece i gaśnie...
Trochę czasu już ... ale: Mała śruba służy po prostu do regulacji wolnych obrotów. Gruba/duża śruba to skład mieszanki gazu w właściwie ilość gazy w fazie lotnej.
Sruba regulacji składu mieszanki w pozycji skrajnie wkreconej praktycznie zamyka całkowicie kanał biegu jałowego.Wykrecajac srube podajemy wieksza dawke mieszanki paliwowo-powietrznej do kanału "wolnych obrotów".Sa jeszcze kanały przejsciowe aby silnik nie zaduszał sie bo gwałtownym dodaniu gazu.Dlatego tez ilosc mieszanki biegu jałowego ma rowniez...
http://obrazki.elektroda.net/59_12382745... na poczatek bedzie gaznik - to jest phbn 12 bs, prawdopodobnie masz wlasnie taki, bo to standard w Area 51 - zaznaczylem Ci srube regulacji powietrza NR 1, i ta srube nalezy najpierw wkrecic do oporu, a potem wykrecic o 1 i 7/8 obrotu. Sruba nr 2 to regulacja wolnych obrotów, to juz regulujesz w zaleznosci...
Nie ma. Jedyna śruba na gaźniku to śruba do regulacji wolnych obrotów.
Wymontuj silnik krokowy dla gazu , w to miejsce na próbę wstaw regulator ręczny maksymalnego wydatku (wers) Na gazie przy 3000 obr wkręcaj śrubę do zauważalnego spadku obrotów, odkręć śrubę o 3/4 obr. Na reduktorze śrubą od regulacji wolnych obrotów ustaw najwyższe stabilne obroty. Jeżeli silnik będzie pracował na gazie poprawnie przyczyny należy szukać...
po pierwsze sa dwa zawory i gaz się nie dostaje na pewno, jak by sie mieszał z benzyna to silnik by sie dławił i w końcu zgasł. Myle ze poprzedni własciciel nie mógł ustawic obrotow na gazie i zwiękzył otwarcie przepustnicy, zmniejsz je na benzynie do 1000 jak pisałem - jest taka rubka na pierwszej gardzieli znajdziesz i napisz co autko zrobi na gazie....
Śruba 1 - spust brudów. Śruba 2 - regulacja ciśnienia wyjściowego, inaczej ,,czułości", inaczej napięcia sprężynki końcowego stopnie rozprężania gazu (ma to wpływ na wolne obroty, ale nie tylko) Śruba 3 - obejście do regulacji wolnych obrotów. Co do odpalania auta na tym parowniku to musisz mieć choć trochę odkręcone obejście (śrubka 3) i po włączeniu...
po sciagnieciu przewodu idacego do miksera zakreceniu obu srub i zasileniu elektrozaworow gaz nie powinien sie wydostawac z reduktora
Witam Jeśli dobrze zregenerowałeś reduktor to jest szansa. Oczywiście 1 generacje powinno sie regulować przy użyciu analizatora spalin, ale wstępną regulacje można przeprowadzić samemu. Trzymając wysokie obroty (ok 3000) regulujesz króćcem (śruba na wężu) obroty na słuch by były jak najwyższe nie przesadzając w żadną stronę. Tak samo na wolnych obrotach...
Częste są przypadki, że goście na stacjach diagnostycznych prubują ustawić skład mieszanki na wolnych obrotach śrubą od regulacji czyłości przepony reduktora,miast śrubą od wolnych obrotów. Na wolnych mieszanka ok. ale mocy ni h....
Nie mam typowo instrukcji do tego modelu, ale zazwyczaj robi się to tak: Gaźniki w większości kosiarek spalinowych mają zazwyczaj trzy śruby regulacyjne: śrubę L (do regulacji mieszanki paliwa na wolnych obrotach), śrubę H (do regulacji mieszanki paliwa na wysokich obrotach) oraz śrubę biegu jałowego. Przed dokonaniem regulacji, upewnij się, że silnik...
Jeżeli gaźnik, w tej pilarce ma tylko śrubę regulacji wolnych obrotów L, maksymalne są ustawione za pomocą dyszy w gaźniku i niema możliwości ich regulacji. Regulacja wolnych obrotów, wkręć śrubę L do oporu, następnie wykręć o jeden obrót, zapal silnik i dodaj gazu. Jeżeli silnik nie będzie łatwo przyspieszał wykręć śrubę minimalnie i znowu dodaj gazu,...
Iglica i pływak w zasadzie nie mają nic do wolnych obrotów... do regulacji wolnych obrotów służą dwie śruby z boku gaźnika. Jedną (tą na środku) ustawia się pozycję spoczynkową przepustnicy ("suwaka") - czyli dopływ powietrza przy zamkniętym rol-gazie, a drugą dopływ paliwa do dyszy wolnych obrotów.
Poproszę o tą instrukcje wraz z obrazkami,chyba sam ją opracowałeś skoro twierdzisz że śruba na imbus służy do regulacji wolnych obrotów,albo masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz dziatku.:!:
No to po pierwsze sprawdź linkę- przepustnica po odpuszczeniu gazu ma się opierać na śrubie od regulacji wolnych obrotów.
Kabelki , świece i filtr powietrza nowy. Na wlocie powietrza przed filtrem oraz za nim aż do miksera nie jest nic cudowane - powietrze idzie pełną rurą - chyba 80 mm a jedynym przewęzeniem jest mikser. Z tą śrubką na imbusa to trudno mi powiedzieć bo nie liczyłem obrotów - jest ustawiona w ten sposób że przy całkowicie wkręconej śrubie regulacji wolnych...
Sruba H jest od wysokich obrotów L od niskich. Zrób tak. H wkręcić i wykręć 0 1.25 obrotu. L wykręć o 1 obrót. Ewentualne anomalie ustaw śruba T. Jak już piła osiągnie temperature robocza to dalszą regulacja. Dodano po 32 Tutaj masz taki film. https://youtu.be/fZ3TD3eiqP0 Jak chcesz sobie zobaczyć jak działa śruba H to odpal piłę,daj cały gaz i kręć...
Wg. moich notatek: główna 130 iglicowa 70 rozruchowa 95 biegu jałowego 50 Masz za małą dyszę biegu jałowego. Ustaw poziom paliwa - obejrzyj film https://www.youtube.com/watch?v=Hvi-T_D2... Generalnie jakość dysz współczesnych pozostawia wiele do życzenia. Kupowałem iglice w kilku miejscach ( nowe współczesne) i mają różne wymiary. Najlepiej kup używany...
Jedynie od wolnych obrotow
Weź płaskoszczypy spróbuj wykręcić śrubę regulacji wolnych obrotów i zobacz czy to zacznie obniżać jej obroty. Jak linka od gazu będzie ograniczać powrót przepustnicy, to popuść kontrę i wkręć końcówkę mocującą pancerz do wspornika parę gwintów do środka.
Mówisz o dzwigni w górnym deklu pompa bosch ? Jeśli tak to jest to zwiększenie wolnych obrotów na zimnym silniku;regulacja- odpuśc linke i ustaw obrotu na ok 850 jedną ze srub potem przesuń palcem dzwignie tak jak napina linka i ustaw obroty na jakieś 1000-1100 obrotów druga śruba ,po wystygnięciu silnika napnij linke( jeśli termostat sprawny to odpuści...
Wkrec srube skladu mieszanki do konca i nastepnie wykrec ja o 2 obroty. sruba polozania przepustnicy tak krec by miec wolne obroty. Po tym przejedz sie ze 20 km. Jesli swieca jest dalej czarna to musisz zmienic dysze na mniejsza
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
reduktor brc -wg instrukcji w tym reduktorze się nic nie reguluje Ale jaki reduktor BRC, bo typów jest sporo. Prawie każdy reduktor ma dwie śrubki do regulacji: 1) taka wystająca - regulacja wzbogacenia minimum, podaje gaz na wolnych obrotach bez udziału membran, ustawia się nią skład wolnych obrotów (u Ciebie na "oko", bo nie masz sondy). 2) od czułości...
Witam!! Problem masz taki ze masz za mala dawke gazu. Robi sie to mniej wiecej tak: "ustaw obroty minimalne i kliknij ok" krecisz (jesli na wskazniku sady nie pokazuje Ci sie nic to odkrecasz) tak dlugo sruba przy silniczku krokowym az pasek od sady zacznie Ci "jezdzic, plywac" Jak masz to powyzej zalatwione to przyciskamy OK. Pozniej mamy komunikat...
Podnosi sie przy dodaniu gazu bo idzie w swoje PWA .A tak ogolnie to schodzi pewnie do najnizszego polozenia bo na majac regulacje tylko na srubach na wolnych obr masz za bogato.Czemu gazownik nie przeregulowal instalki sruba na reduktorze podgladajac prace AKTUATORA( KROKOWCA) za pomoca programu do Justa.
Regulacja na bąbelki ma na celu ustawienie ciśnienia parownika w okolicy ciśnienia atmosferycznego lub ciut ponad to ciśnienie. Dlatego należało by zakręcić obejście wolnych obrotów (radełkowana śruba) bo obejściem gaz płynie cały czas i nici z regulacji. Po zakręceniu obejścia powinna dać się odszukać granica gdzie w miarę odkręcania napięcia membrany...
moze byc wykrec srube regulacji wolnych wez gruche taka prawie ajk do lewatywy tylko z gumowa koncowka to do ucha a bodajze jest i wluz ja w dziure gdzie sruba byla i popompuj sama dysza tez moze bycc zatkana
Lovato to firma i całkiem dobra jak na włoskiego gazownika:D wprowadz samochód na wysokie obroty około 3500, najlepiej reką na przepustnicy a nie pedałem. Nastepnie druga ręka zakręcaj tą śrubą registra aż obroty zaczną spadać, potem cofnij zakrecaną sruba o tyle aż obroty bedą wyższe i płynne, musisz to tak wyśrodkować. Na początek wystarczy, jeśli...
Dzięki serdeczne! Parownik ogólnie wydaje się być w dobrym stanie, na wysokich obrotach ma ciąg, nie pali też jak smok. Problem jedynie w tej nieszczęsnej regulacji wolnych obrotów. Na pracującym silniku mogę zupełnie wykręcić śrubę, i nie ma reakcji. Czy przedmuchanie sprężonym powietrzem tego kanału ma szansę przywrócić względnie normalne działanie?
Witam Miałem ten sam problem w 1.6 16V, jednak po przełączeniu na benzynę po kilku może kilkunastu sekundach obroty wracały do normy. Dodatkowo czasem występowało przygasanie silnika przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, czasem przygasał czasem wisiał na obrotach. Pomogła regulacja dawki gazu dla biegu jałowego a konkretnie zmiana zakresu pracy krokowca...
hmm po 1 jesli sa dwie srubki regulacyjne na reduktorze to obie odpowiadaja za wydatek gazu z reuktora na wolnych obrotach . jedna srubka to regulacja uchylenia wstepnego membrany a druga srubka jesli jest to sluzy do regulacji wyplywu gazu przez kanal obejsciowy . Obie regulacje odnosza sie do regulacji skladu mieszanki wolnych obrotow . Sklad mieszanki...
jedna do calkowitego wyplywu gazu,druga przewaznie od czola do regulacji mieszanki na wolnych obrotach
jeśli chodził dobrze na gazie to srubę ne weżu zostaw (jeśli coś będzie nie tak to pokręcisz nią później) śrubka radełkowana to dysza wolnych obrotów śruba na imbus nad radełkowaną to napięcie przepony druga śruba na imbus nie jest regulacją jak już trochę podgrzejesz silnik przełączasz na gaz i starasz się pokręcić tak żeby pracował na wolnych jak...
...masz racje Gromleon.Przejęzyczyłem się z góry przepraszam...chodziło mi o śrubę do regulacji wolnych obrotów...
To standardowy gaźnik PZ30, reguluje się go jak każdy inny PZ. Do regulacji, a nie "kręcenia śrubkami", wskazany jest analizator spalin. Dysz się nie reguluje, co najwyżej można je wymieniać na inne rozmiary. Z elementów regulacyjnych to masz śrubę do regulacji składu mieszanki biegu jałowego, śrubę do regulacji wolnych obrotów (pozycji spoczynkowej...
Chodzi mi o regulacje na biegu jalowym. Instalacja wyposazona w komputer, 2generacja. Ta sruba regulacyjna, ktora mozna krecic palcami. jest od stalego podawania gazu niezaleznie od cisnienia, czy tak? Pytanie moje brzmi: Czy na wskutek malego podcisnienia na wolnych obrotach, silnik zasilany jest tylko przez ten staly wyplyw gazu, czy tez podcisnienie...
Dzięki za podpowiedź MakroSerwis a dla mających podobne problemy radzę najpierw sprawdzić mocowanie akumulatora.W moim przypadku to on ocierając o śrubę regulacji wolnych obrotów rządził komfortem jazdy.
Wystającym pokrętłem regulujesz wolne obroty natomiast tym pod imbus 4 napięcie membrany. kolego jestes tego pewien|????? bo wlasnie krece tym imbus 4 i nic sie nie reguluje, gaz tak samo leci!!! wiec zaczalem szperac w necie i okazuje sie ze to da druga sruba (wiekszy imbus jest do regulacji napiecia membrany!!!!!! na tej fotce jest to sruba nr III...
Jaki masz gaznik? Pierburg 2E3 ? dziurawy przyspieszacz zaplonu, popekana podstawa gaznika, srubka skladu mieszanki wkrecona na chama do oporu, wykrecona sruba wolnych obrotow, sa jeszcze plomby na srubkach? dziurawy silownik rozruchowy, dziurawa klapa cieple zimne powietrze, odpinasz wszyskie wezyki zatykasz śrubami M4 i kolejno podlaczasz. Szukałem...
W tym modelu stihla, gaźnik ma tylko śrubę, do regulacji wolnych obrotów, maksymalne są ustawione na stałe i niema możliwości ich regulacji.
Witam mam mały problem z aprilką gdy ją rozgrzeję to gaśnie postawiona na prosto a gdy ją postawię na bocznej stopce to obroty trzyma dodam jeszcze że mam w niej gaźnik dellorto 14 ten bez możliwości regulacji jest tylko śruba wolnych obrotów przypuszczam że to może być wina zaworka iglicowego ponieważ jak kiedyś zapomniałem zamknąć paliwa to na drugi...
cześć. Mam pytanie ogólne jak powinno się regulować gaźniki po rozebraniu na części pierwsze i poskładaniu od czego zacząć . Mam problem z synchronizacją bo nie wiem czy regulować przepustnice tak żeby podcisnienie bylo jak najwyższe czy jak najniższe i jak ma być ustawiona śruba wolnych obrotów regulacji. Nie wiem też jak wyregulować mieszankę. Motocykl...
Do regulacji są 3 śruby oznaczone jako: L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach T -regulacja biegu jałowego reszta https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Jak masz silniczek krokowy, to wyczysc go, odlacz kleme na minute lub dwie, odpal motor bez zadnego gazowania, niech pracuje az dmuchawa sie wlaczy na wolnych obrotach a potem przytrzymaj na wyzszych i bedzie cacy...
efekt zmniejszania predkosci obrotowej silnika przy skrecaniu moze miec dwie przyczyny: 1 ford stosuje zawór dodatkowego powietrza uruchamiany podczas dzialania wspomagania kierownicy jego nieprawidlowe dzialanie moze powodowac takie objawy 2 zadko sie zdarz ale czasmi poprostu sila odsrodkowa dzialajaca na membrane reduktora zmienia sklad miesznki...
Tam jest śruba od regulacji wolnych obrotów, duża z płaskim łebkiem. Kręcenie tą śrubą jest dopuszczalne tylko w wypadku ustawienia wartości dla biegu jałowego do wartości przewidzianej przez producenta. Założyłem teraz inną i samochód odpala jednak ma bardzo niskie wolne obroty. Wkręca się na obroty normalnie jednak gdy spada z obrotów to prawie gaśnie...
Znam już wyniki mojej regulacji 11l /100 km to troche za dużo ale jeszcze troche z tym powalczę wkręciłem o ok pół obrotu śrubę od składu mieszanki na wolnych obrotach silnik pracuje dobrze czekam na wyniki spalania.
Jeżeli JR to ta sama maszynka co w moim robomule, ma 70 KM i turbinę Garret TA030. Niezniszczalne bydlę :) Śruba ograniczająca skok linki cięgna obrotów ("gazu") nie służy do niczego innego poza tym właśnie. Od regulacji wolnych obrotów jest śruba "za" pompą", od strony bloku silnika. Jest tam jeszcze jedna, do regulacji skoku linki zimnego zapłonu...
dzieki wielkie KWZ heh ale ja glupi jestem :) zaplon ustawiony tydzien temu, regulacja CO chyba nie ma znaczacego wplywu na spalanie czy falowanie wolnych na zimnym silniku, a ta sruba pewnie znajduje sie pod ta pokrywa ktora jest na przeplywomierzu. Co do tej wielkiej sruby kolo przepustnicy tez chyba sluzy do regulacji mieszanki. Prosze jeszcze o...
Chyba musisz lepiej wyczyścić ten gaźnik. Próbowałeś regulacji, tą śrubą ze sprężynką?
Witam. Mam Vw polo 86C 1,3i z 1990 roku. Mam w związku z tym pytanie: Jak ustawić wolne obroty? Jest jedna śruba do regulacji wolnych obrotów i druga na przepustnicy, tam gdzie podłączona jest linka od gazu. Jak te śruby powinny być ustawione? Pozdrawiam.
Temat zakończony.
Jak zdejmiesz filtr powietrza i staniesz z przodu auta to śrubę regulacji wolnych obrotów znajdziesz od strony kabiny po lewej stronie gaźnika. Śruba ma ok 2 cm długości ma na zewnątrz sprężynę, jest na wysokości wejścia końca linki gazu do gaźnika tylko na 3 cm na prawo. Do pokręcenia trzeba się zopatrzyć w krótki śrubokręt płaski lub krzyżowy. Kręcąc...
W Zavoli duża śruba z boku to regulacja ciśnienia. Mała śrubka dostępna od góry śrubokrętem to regulacja obejścia wolnych obrotów. Ile odkręcić dużą śrubą? Jeden obrót, dwa obroty, trzy. Skok gwintu jest nieduży, akurat też mam Zavoli. Najlepiej zrobić kilka prób dla pewności zapisując ile się odkręciło, a jeśli to nic nie zmienia to łatwiej wrócić...
AL 700 to jeden z lepszych sterowników to ze jest uwalony to ostatecznisc .uwazam ze twoj problem tkwi w składzie mieszanki a do jej ustawienia jest potrzebny komp interfejs i program .jesli nie masz to jest troche gorzej bo nie zobaczysz składu moze byc za ubogi ale moze byc za bogaty .na reduktoeze (parowniku ) jest sruba do regulacji składu mieszanki...
Do sobi 2004 według obowiązujących przepisów instalacje gazowe zamontowane po 01 04 2002r w samochodach z wtryskiem benzyny i katalizatorem powinny mieć zainstalowany komputer gazowy w przeciwnym razie na przeglądzie technicznym diagnosta nie podbije ci dowodu rejestracyjnego. ja mam escorta 96' i gaz bez kompa firmy BRC zalozony za ok 1600zl( zamontowany...
śruba na wprost przepustnicy to regulacja wolnych obrotów. Druga to skład miesznki(paliwo ,powietrze) wkręcasz to więcej paliwa. Fabrycznie z reguły skład ustawia się na 1,5 ~2 obroty.(wręcasz śrubę do końca i wykręcasz o 1,5~2). Przy docieraniu silnika świeca ma być jak kawa z mlekiem
W końcu części dotarły. Po wymianie membran i uszczelniaczy silnik na gazie pracuje prawie jak należy. Została do wymiany tylko śruba regulacji wolnych obrotów ( jest wykruszona na samym końcu). Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc! Temat uważam za zamknięty
To nie jest żadna śruba do regulacji wolnych obrotów, tylko zderzak położenia spoczynkowego przepustnicy. Nie dotykaj jej pod żadnym pozorem. Ponadto, jako że chyba nie doczekamy się sprawdzenia wartości napięcia na TPS, wątek wieczorem zostanie zamknięty - nie widzę możliwości pozytywnego finału.
Witam userów Eektrody ja mam następujący problem z tym silnikiem i instalacją gazową, Parownik http://images43.fotosik.pl/170/662f63b73... mikser(1) mam podpięty tuż przy samej przepustnicy(4), Regulacja gazu odbywa się poprzez srubę(3), z miksera(1) "wraca" wąż(5) do silniczka krokowego (2). Oryginalnie waż H ( od silniczka krokowego PB95)...
na parowniku jest śruba do regulacji wolnych obrotów zaznacz kreskę i odkręć ćwierć obrotu (można ją wykręcić całkiem przy liczeniu obrotów gwintu i umyć w benzynie) ale pewnie kończy się membrana tegoż parownika
Witam Mam pytanie jak wyregulować blosa i lovato,blosa jest teraz na ustawieniach takich jak pisza w instrukcji czyli duza sruba 2,5 obr mała 1,5 ,natomiast napiecie mębrany (plastikowa srubka w lovato)na maxa wykrecone.Czy tak ma być:?: Jak wyregulować blosa według wskazań lambdy? Jaka mieszanka ma być na wolnych obr i przy 3000 obr (bogata?uboga?czy...
piotrek power mosiezna wkrec do oporu i wykrec o 1/2 max 1 obr.Wkrec nagrzany silnik na 3000 i skrecaj srube na wezu az bedzie moment spadku obr - o d tego momentu odkrec o 1/2 do 3/4 obr i zostaw na razie.Potem wolne obroty wyreguluj sruba z boku reduktora :ta szara plastikowa radelkowana .Skrecasz az obr zaczna spadac (zaznacz sobie w ktorym momencie...
Zrob tak zakrec bypass czyli srube mosiezna ,zDejmij waz do aktuatora , podlacz na krotko elektrozawory tak zeby gaz zaczal leciec z reduktora(oczywiscie nagrzany ) i zacznij skrecac sruba naprezenia (szara z boku reduktora- naprezenie membran)tak zeby gaz przestal syczec.Oczywscie rob to najlepiej na otwartym powietrzu .Potem lekko odkrec te srube...
hmm. ale jak odkręcałem register, to obroty wzrosły, a nie spadły (tak jak napisałem wyżej). po kliku regulacjach odkręciłem jeszcze śrubę od wolnych obrotów. Reasumując: register był przy ustawieniu początkowym odkręcony o 2 i 1/4 obrotu, odkręciłem o 1 obrót i jest teraz 3 i 1/4. śruba od wolnych obrotów była zakręcona, odkręciłem o 1 i 1/4 obrotu....
Opis Hondy Accord 1990-1993Regulacja wolnych obrotów w silniku z wtryskiem PGM-FI. Kiedy dokonywac regulacji wolnych obrotów? Instrukcja podaje aby kontrolowac predkosc wolnych obrotow (Idle) raz na 24 miesiace lub 50 tys kilometrów. Na logike nalezy wykonywac ja zawsze kiedy wolne obroty spadaja tak nisko ze zaczyna byc nieprzyjemnie (wibracje nadwozia)...
Będzie ciężki temat bo nikt nic nie wie na ten temat a samo czyszczenie to każdy ogarnie sam bez większych problemów , sam to wiosną robiłem , do regulacji jest tam tylko jedna śrubka dobrze widoczna . Jedna śruba jest od linki gazu do regulacji wolnych obrotów, o tą Ci chodzi? Czy jest jeszcze inna do regulacji mieszanki?
Wychodząc z zalozenia, ze; dysze, regulacja jak i kształt iglicy są dopasowane do panujących warunków (temp. Otoczenia, wysokość n.p.m) to zostaje regulacja śrubą pilot screw - w tym przypadku masz za mało paliwa, wiec wkręć śrubę. Zasada regulacji jest taka: kręcisz śruba sprawdzając reakcje na gaz. Jeśli pomimo wkręcenia dalej robi „buuu” zakładaj...
Ten reduktor? http://www.autogaz-market.pl/home/1594-R... Zdjęcia filtra mile widziane. Śruba pewnie od regulacji wolnych obrotów tudzież puszczania gazu "zawsze".
Jeżeli paliwo wypływa tym otworkiem to jest go zbyt wysoki poziom w gaźniku. Sprawdź pływak i zaworek iglicowy. Śruba obok niebieskiej strzałki, to regulacja wolnych obrotów. Ustawienie podstawowe, 1½ obrotu. Z kolei ta pod czerwoną, to regulacja ustawienia przepustnicy.
Srubą na imbus raczej się nie kręci , ale jeśli juz jej pozycja została zmieniona i właściwie nie wiadomo jak ją ustawić to zrób tak : 1. w parowniku śrube do regulacji wolnych obrotów wkręć do końca 2. śrubę na imbus wkręć do końca 3. zdejmij silniczek krokowy lub reczny register z rury którą podawany jest gaz z parownika do mixera 4. podaj +12V na...
(at)psooya: w jaki sposób można wyregulować ten parownik? Jest tylko jedna śruba od regulacji wolnych obrotów - ustawiałem ją i testowałem w różnych wariantach przez ok. 2 tygodnie i teraz jest najbardziej optymalnie ustawiona ale mimo wszystko są problemy o których pisałem w pierwszym poście. Ponadto o jakich otworach piszesz? Jak to sprawdzić?
Witam serdecznie. Mam problem z moim skuterem aprilia sr50 silnik piaggio 03r. Wczoraj zamontowałem nowy tłok vertex do seryjnego cylindra oraz nowe łożysko igiełkowe. Po odpaleniu skuter chodzi chwile na wolnych obrotach i gaśnie. Odkręciłem świece to była cała mokra a z cylindra wydostawała się nie przepalona mieszanka. Jakakolwiek regulacja nic nie...
Witam Gaźnik 12mm Mam taki problem z gillera runer 50 z 95r. Otóż skuter odpalał tylko na samostarcie i jako tako się poruszał. W końcu wyczyściłem gaźnik wymieniłem świece. Pojawił się taki problem iż na wysokich obrotach przerywa. Ogólnie nie ma mocy. Obojętnie jak ustawie iglice i śruby z regulacji mieszanki/wolnych obrotów jest tak samo. Albo gaśnie...
Witam... Mam prośbę do osób które samodzielnie regulowały instalację gazową w swoich samochodach... Mam Autronica AL-700 i parownik ( reduktor ) Landi Renzo SE81. Zmontowałem interfejs do centralki i bawiłem się trochę ustawieniami... Udało mi się nieznacznie zmniejszyć spalanie poprzez uaktywnienie Cut-off i regulację "na oko" składu mieszanki i otwarcia...
Odświeże trochę tego kotleta 8) . Mianowicie chodzi mi o piłę husqvarna 40 brak jej wolnych obrotów. Zauważyłem trzy śruby do regulacji, mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak tą piłę wyregulować bo jak jest zimna to nie można jej odpalić a jak już odpali to ma tylko wysokie obroty a brak wolnych. I jeszcze jedno czy ta piła odpala w ogóle na ssaniu bo to mi...
Kupiłem BRC Eco zamontowałem rewelacja Mała regulacja śrubą od wolnych obrotów, kilka zmian w AL 700 silnik krokowy wykonuje minimalne ruchy 115-120 w całym zakresie obciążenia. Na wolnych obrotach ładnie trzyma. Ciepły czy gorący bez różnicy. Przyspieszenie hamowanie wszystko OK. Duża membrana 2 stopnia robi swoje. Zrobiłem dopiero kilka kilometrów,...
Górna śruba około 1.5 obrotu (jest go regulacji wolnych) , dolną musisz doświadczalnie robić bo albo nie będzie zapalał,albo wchodził na obroty
Śrubę do regulacji obrotów masz na krzyżaku obok miejsca, gdzie wchodzi linka gazu.
Jeżeli twoja instalacja nie posiada komputera, czyli masz instalację I gen (zwykły przełącznik) to pomiędzy parownikiem, a mikserem masz śrubę do regulacji. Tam musisz wyregulować.
Znasz zasadę działania gaźnika czy się dopiero uczysz? Dodano po 1 "Regulacje te będą dotyczyły jedynie silników seryjnych. Jeżeli jednak wymieniono układ wydechowy, lub dokonano zmian w filtrze powietrza, wówczas konieczne będą bardziej dogłębne regulacje, które lepiej zlecić komuś doświadczonemu, gdyż same porady na niewiele się zdadzą. Mamy więc...
regulacja wolnych obrotów regulacja wolnych obrotów peugeot regulacja wolnych obrotów sekwencja
pleśń zmywarka skorpion 2000a schemat przekaźnik radmor korektor
prostownik tyrystor neotec magnus
Pralka Electrolux nie kończy cyklu prania delikatnego Wkrętarka Makita BHP 451 - brak prawych obrotów