Najlepiej gdybyś sprawdził realny pobór mocy, 160A przez 0,5h wymagało by teoretycznie 80Ah, ale wątpię żeby silnik pracował cały czas z mocą maksymalną, najwięcej pobierze przy przyśpieszaniu, przy stałej prędkości mniej, a ile to zależy od nawierzchni, prędkości, rozmiarów i masy modelu.
Jeśli regulator napięcia będzie uszkodzony, tj. będzie obniżać napięcie na statorze lub zwierać jego uzwojenie to będzie to skutkować brakiem zapłonu. Poza tym regulator jest równie skomplikowany. Zasilanie modułu jest bezpośrednio połączone ze statorem. Zasilanie świateł idzie poprzez szeregowy układ stabilizatora w regulatorze. Ładowanie odbywa się...
Ty masz chyba T25A z początku lat '80. Alternator ktoś wymieniał na nowszy model. Fabrycznie tam był alternator który współpracował z tymi dwoma modułami pod deską rozdzielczą — jeden to regulator napięcia, a drugi to przekaźnik kontrolki ładowania. Obecny alternator ma wbudowany regulator napięcia i te dwa moduły w zasadzie nie są potrzebne. Konieczne...
Witam, Posiadam obecnie moduł słoneczny 240Wp marki PvTec. Chciałbym go połączyć z akumulatorem przy pomocy regulatora ładowania. Zależy mi jednak aby moduł obsłużył tylko jeden akumulator 12v 40Ah bez potrzeby kupna dodatkowego aku. dla zbudowania systemu 24V. Czy znacie dobre rozwiązanie takiego systemu? Czy są na rynku regulatory, które będą poprawnie...
zasilanego napięciem 12-15V DC z możliwością ładowania akumulatora żelowego o pojemności conajmniej 30-45Ah Część twoich wymagań spełniają ładowarki modelarskie , nie włączają się tylko automatycznie . W zasadzie interesuje cię maksymalny prąd ładowania ,bo od niego zależy czas ładowania . Jeśli ładowarka ładuje prądem 5A to do twoich potrzeb powinna...
czy aby na pewno takie 3 panele to za dużo na taki układ? Nie wiadomo, co było celem tego, który ten system zestawił, więc pytanie jest retoryczne, może być tylko domniemanie. Doszukałem się gdzieś, że trzeba by było dorzucić drugi akumulator, żeby było 24 V, ale z tego, co widzę, jest drogi, a też nie wiem, w jakiej kondycji jest ten. Taki regulator,...
Prądnica ma trzy cewki: 1 - zasila moduł zapłonowy CDI (AC) 2 - zapewnia ładowanie akumulatora poprzez regulator ładowania z prostownikiem 3 - zasila światła i ssanie w gażniku (AC) również poprzez regulator ale bez prostownika.
Uszkodzony regulator ładowania. Gdzie się znajduje ten regulator ładowania? Czy to jest moduł, czy regulator?
Nie wiem co za wersja instalacji jest w Twoim samochodzie ale .. Przekaźnik K20 sprawdź jeśli jest. Masowanie pinu 3 (15) regulatora jest za pośrednictwem włąsnie K20 lub z modułu Battery main switch (odlącznik akumulatorów).
Część, zrobiłem mini instalacje fotowoltaiczna offgrid. Solar 20w + akumulator + regulator ładowania + 2 moduły LED 12v Chciałbym żeby oświetlenie włączało się samoczynnie i potrzebuje programatora czasowego na 12v, możecie coś polecić ?
Podłącz żarówkę, taką np. z migacza 12V 21W, jeśli świeci, to sprawdź, czy regulacja potencjometrem powoduje zmianę jasności - jeśli nie to na 99% uszkodzony moduł regulatora. Oczywiście wszystkich sprawdzeń dokonujesz w pozycji przełącznika "ładowania", a nie "wspomaganie rozruchu"? :)
W regulatorze 1 pin jest do + akumulatora, 1 pin do masy, a 2 piny do cewki No chyba nie. Z reguły jest tak :masa ,+aku, cewka światło, cewka(odczep ładowanie) Kolejność pinów w zależności od typu regulatora. Patrz post "Pinouty modułów zapłonowych i regulatorów w popularnych motorowerach ".Chyba , że masz jakiś regulator specjalny.
sam wiatraczek raczej nie uciągnie tego tym bardziej , że 80W daje dopiero przy silnym wietrze , jeżeli chcesz się w to bawić do promował bym dołożyć do tego wiatraczka moduł fotowoltaiczny 120W / 12V (nawet mocniejszy lub dwie sztuki gdyż w okresie zimowym szału z tego niema) i regulator ładowania do tego modułu aby przy nadmiarze energii ( latem kiedy...
(at)robokop Podstawowe DWA rozwiązania - swiatla drogowe zasilane bezpośrednio z ,,alternatora", reszta z akumulatora ładowanego poprzez prostownik - regulator ( Moduł typ 1), albo WSZYSTKO zasilane z akumulatora wówczas Moduł typ.2. Oczywiście różni sie to także konstrukcją magneta.
Silnik ma ładowanie oraz regulator lecz pytanie czy wystarczy że podepne ładowanie pod akumulator czy muszę też bezpośrednio pod moduł się podpinać?
Witam, Jaki jest optymalny wybór regulatora ładowania dla 10szt. modułów słonecznych MWG-130W http://mplpower.pl/admin/zalaczniki/MWG-... Moduły połączone byłyby z przetwornicą MeanWell TN-15000. Długość przewodów ok. 30mb. Na co należy zwrócić uwagę dobierając odpowiedni regulator ładowania do instalacji PV? Co wpływa na wydajność regulatora?
Czy ten moduł z WiFi potrafi obsłużyć kilka urządzeń na magistrali RS485? Jakiś link do informacji o tym module?
Witam Dopiero w drugim poście dowiedzieliśmy się ,że akumulator nowy. Ma racje Kol. Andrzej - ładowanie niskie , być może alternator lub moduł ładowania(regulator).
Witam, jak obiecałem - załączam rysunki oraz krótki opis modernizacji, schemat modułu oraz regulatora ładowania. Pozdrawiam
Cewki trzeba przewinąć nie grubszym ale cieńszym przewodem nawojowym od zera do zapełnienia karkasu. Jak najwięcej zwojów. To i tak eksperyment! Okaże się co z niego wyjdzie. Trzeba zamontować do motoru i zrobić pomiary pod obciążeniem żarówką 45W na różnych obrotach silnika. Tu masz informacje jak zrobić regulator: [url=http://zaplon.pl.tl/REGULATOR-NAPIE...
Widzę że rozgorzała dyskusja. Ale ja mam może jakieś dobre rozwiązanie. Schemat namalowałem odręcznie i może ktoś się wypowie, czy w takiej konfiguracji będzie działał jako prostownik do akumulatora 55A . Założyłem że prąd ureguluje regulatorem PWM a napięcie automatycznym modułem ładowania akumulatora. Wynik zobaczę na podłączonym voltomierzu i amperomierzu...
Pali się ESP nie pali ABS czy to może być wina czujnika ABS NIE, uszkodzony czujnik spowodował by również zapalenie kontrolki abs W tym samochodzie regulator napięcia w alternatorze jest sterowany przez moduł GEM, może chwilowo podnieść lub obniżyć sobie napięcie ładowania.
Rozumiem że nie ma tam alternatora ze wzbudzeniem zewnętrznym tylko magneto? Ja zrobiłem do skutera mostek na diodach schotkiego (od zasilaczy komputerowych) i scalony stabilizator napięcia 12V podparty w 4- erma diodami i tranzystor mocy. Układ ładuje aku 12V do napięcia ok 14.4V. Zasilanie modułu zapłonowego bezpośrednio ze stabilizatora uważam za...
Na regulatorze od skutera stracisz funkcję świateł dziennych (niższe napięcie na żarówkach w poz. 1 stacyjki). Musiałbyś znaleźć regulator napięcia od skutera, który ma rozdzielone obwody regulatorów AC i DC. Oczywiście do tego taki, który nie ma diody zamiast regulatora DC (napięcia ładowania). Na regulatorze od skutera może się zdarzyć, że napięcie...
Ok, czyli masz problem z instalacją. Przejrzyj masy i przewody.
Regulator i sterownik lampki są w tym samym module.
Jaka wersja silnika? Nie ma znaczenia, wszystkie wersje mają regulator napięcia sterowany z ECM a głównym elementem sterującym ładowaniem jest czujnik ELD (mierzy pobór prądu przez auto) w module obok akumulatora. Jeśli ci migają dzienne to wyjściem jest zasilenie ich z plusa po zapłonie. Może być, że czujnik ELD zaczyna świrować jeśli tak się stanie...
Do alternatora czy może z alternatora prąd podawany jest do przekaźnika. Bezpośrednio czy przez moduł / regulator ładowania aku? Czy pociągnięcie prądu spod stacyjki do przekaźnika pompy jest bezpiecznym rozwiązaniem?
No ale alternator jest na 12 V? Jest samowzbudny, więc wina może leżeć po stronie regulatora napięcia, ew. przebicie wirnika jeżeli regulator kluczuje masę. Sprawdź napięcie na wyjściu kontrolki ładowania, bo widzę tam dwa przewody. Może tam coś obciąża i obniża napięcie pomiarowe regulatora. Natomiast moduł 14V/28V służy tylko do ładowania drugiego...
Skoro uważasz, że ten Huawei nie nadaje się do tego, to co polecasz, tylko coś taniego, bo nie po to sam składam ten magazyn, żeby Froniusa za 10000 zamontować ;) Magazyn ma 18 modułów z baterii samochodowej od Mokki.
Witam. Jeśli nie ładuje akumulatora może być uszkodzony moduł - regulator napięcia, albo ma zły kontakt na wtyczce - moduł powinien być przykręcony do ramy w okolicy sztycy pod przednią owiewką - nie wiem jak go sprawdzić - miałem zepsuty w AY50, ale sprawdzałem podmieniając na dobry- sprawny. Czy po uszkodzeniu oryginalnego tłoka sprawdzałeś sprzęgło...
Siemka. Odkopuje temat. W moim 4t router citi line euro2 nie ładuje aku. Wymienione aku, iskrownik, moduł i regulator. Napięcie na aku max 5v. Dodam iż wymieniałem kilka razy regulator i na każdym to samo. Mam kilka pod ręką. Gdzie mam łapki włożyć? Bo mi opadają. To już 3 aku bo każdy pada przez brak ładowania.
Kolega powyżej ci wyraźnie napisał, Kostka 5cio pinowa jest wyłącznie od wskaźnika biegów (który bieg masz zapięty). Kostka 4ro pinowa to ładowanie i impulsator (2 kable od impulsatora, 2 kable od ładowania, masa puszczona po silniku). 2 przewody z 4ro pinowej kostki (prawdopodobnie niebieski i zielony) to impulsator który idzie bezpośrednio do modułu....
Cześć, posiadam regulator solarny MPPT 30A Volt Polska. Posiada on wejście RJ45, służy on do komunikacji. Mógłbym dokupić jakiś moduł lub podpiąć regulator bezpośrednio do routera wifi aby wyświetlał informacje o ładowaniu gdzie kolwiek będę z dostępem do internetu?
Wziąłem pod uwagę przerwanie instalacji. Patrzyłem każdy przewód pojedynczo miernikiem - każdy miał przejście i nie był uszkodzony. Kostki także rozpinałem, spryskiwałem cleanerem i przedmuchiwałem sprężonym powietrzem. Patrzyłem za pasującą nową instalacją, ale nie znalazłem. Są jedynie takie, gdzie połowa kostek nie pasuje.. Skuter odpala i chodzi...
A schemat podłączenia masz takiego zapłonu wraz z modułem i regulatorem ładowania i czy potrzebny jest akumulator? Dzięki
Dziękuję bardzo za cenny komentarz. A czy mógłny pan pomoc mi znaleźć regulator bo jak szukam to znajduje taki co pasuje do prądu paneli i daje np 30a ale znowu panel ma za dużo mocy W i nie mogę sobie z tym poradzić. Bo przy regulatorze MPPT to faktycznie trochę skomplikowane jego działanie jest, ale dobór już nie. Regulator MPPT zwiększa prąd ładowania...
Mam w domu podobne i mogłem regulować od 10,5 V do nawet 15 V Ale to wciąż jest zasilacz - najczęściej nie ma ograniczenia prądowego, więc do pracy z aku nie bardzo się nadaje. Tylko odpowiednia ładowarka i najlepiej współpracująca z PV. A najlepiej kompletny moduł, jak coś takiego: https://voltpolska.pl/fotowoltaika/sol-m...
uszkodzeniem alternatora,regulatora napięcia,diód
Witam czy takim modułem można ładować pakiet 3s bez bms STAN: NOWY moduł kontrolera XH-M603 - regulatora procesu ładowania akumulatorów 12V - 24V zakres napięcia wejściowego 10V - 30V wyświetlacz LED - woltomierz dokładność i rozdzielczość woltomierza: 0,1V sterowanie mikroprocesorowe przyciski sterujące START i STOP regulacja wartości napięcia startowego...
Witam. Pacjent to Mercedes W203 1.8 Kompresor, 2002 r. Podłączyłem źle akumulator, co spowodowało spalenie się modułu sam przód i tył, wymienione. W tej chwili brak ładowania, wymieniony alternator i regulator napięcia, ładowania dalej brak. Miał ktoś podobny problem, co jeszcze można sprawdzić? Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
Masz ograniczony "zapas" prądu, należy nim gospodarować oszczędnie. Przetwornica 24V->12V musi być impulsowa, "tirowska". Potrzebujesz 4,5A, więc każda przetwornica, która da większy prąd będzie dobra. Zasilanie 5V/1A też weź z przetwornicy impulsowej, bo liniowy stabilizator będzie tu wytracał jako ciepło ponad 80% pobranego prądu. Są takie gotowe...
Moduł DC CDI padł wraz z cewka WN. Nowy moduł, nowa cewka i nowy regulator - zabezpieczenie zasilania modułu zmienione z 15A na 5A, kolejna próba z delikatnym gazowaniem.. niestety to samo lecz moduł padł przy 15V - zabezpieczenie nie pomogło. To wszystko przez te wstrętne bezpieczniki... Trzeba na coś zwalić, nie? W sumie to nie wiadomo co kupiłeś...
To jest zespół z silnikiem Diesla? Jeśli tak, to uzwojenie ładowania ("dwufazowe") znajduje się pod kołem magnesowym. Ładowanie akumulatora zewnętrznego będzie realizowane osobnym mostkiem Graetza, natomiast ładowanie i ograniczanie obu napięć regulatorem napięcia (modułem ożebrowanym). Po pierwsze należy mieć podłączony akumulator i mierzyć prąd ładowania...
a prąd do modułu nie idzie bezpośrednio z iskrownika??
Motocykl posiada elektrostarter i akumulator, czy tylko i wyłącznie kopstarter? To jest oryginalne EC, czy SM, czy może EC przerobione na SM? W zależności od wersji i od tego czy pojazd posiada rozrusznik elektryczny zależy też jaką posiada instalację elektryczną, alternator i regulator napięcia, a czasem także i moduł zapłonowy. Stator wygląda na wersję...
Witam Potrzebuję zbudować prosty system solarny pod monitoring w miejscu gdzie niestety nie ma zasilania 230V Mam możliwość zakupu paneli z parametrami jak w załączniku myślę że dwa- trzy takie by wystarczyło aby ładować aku 60Ah Prośba o dobór regulatora który ładował by mi akumulator będę wdzięczny za sugestie Pozdrawiam
Czyli ten sterownik MPPT-7210A byłby faktycznie modułem o sterowaniu MPPT a nie PWM?
Witam wszystkich, mam problem z odpalaniem Honda XL500. Czy jest ktoś na forum, kto by pomógł mi ustalić, jak powinna wyglądać elektryka: cewka, moduł, regulator i akumulator, jak to wszystko można odpowiednio podłączyć i czy można czymś zastąpić starą instalację? Proszę o pomoc, bo jestem zielony z tego tematu, z góry dziękuję. AI: Z którego roku jest...
Jesli to motocykl rosyjski to może być podobnie jak w mińsku 125. Tam o ile pamiętam jest regulator napięcia na tyrystorze który jest jednocześnie prostownikiem jednopołókowym. Zapłon jest na triaku dlatego ta cewka o dość dużej rezystancji, z niej ładowane są kondesatory w module zapłonowym. Coś masz pokopane w tej instalacji bo światła powinieneś...
Obrotomierz powinien pasować, Apropos ładowania możesz sprawdzić stan szczotek na module regulatora.
Nie kojarzę tego hujsunga, ale po kolei: Brak „prądu” — uszkodzony akumulator. Odpalenie na pych i zagotowanie akumulatora — nie wiadomo czy przez wysokie napięcie ładowania czy przez zwarcie wewnętrzne w akumulatorze. Fakt jest taki, że nie należy uruchamiać silnika bez podłączonego akumulatora lub z uszkodzonym akumulatorem, gdyż regulator może zwariować...
Akumulator był faktycznie naładowany i na multimetrze prostownik pokazywał stałe napięcie ładowania , wiec taki urok tego woltomierza że pokazuje co mu się podoba. Te pomiary były dokonywane równocześnie? Na filmie są niewielkie zmiany napięcia pokazywane na module, ale to może wynikać albo z za małej histerezy ustawionej w układzie regulacji napięcia...
Witam. Posiadam Opel Corsa B 1.5TD silnik ISUZU moim problemem jest rozładowywanie akumulatora. Po pomiarach okazało się że upływność prądu na postoju to 4A! Szukając źródła obciążenia aku okazało się że to alternator na postoju rozładowuje go takim prądem. Wynika to na uszkodzenie alternatora ale jak odpali się silnik to ładowanie jest. Napięcie z...
Witam Wpadłem na pomysł aby wykorzystać regulator alternatora do ograniczenia napięcia ładowania w prostownikowej ładowarce. Dlaczego?bo mam sprawne regulatory firmy bosch,jest to moduł skompensowany termicznie z ustalonym precyzyjnie napięciem wyjściowym 14.4 v. Gdyby zaprzęgnąć go do wysterowania jakiegoś potężnego tranzystora mocy .. To jest pomysł,może...
Kolego. Po to masz regulator aby dbał o ładowanie akumulatora i nie dopuścił do jego przeładowania. Regulator to nie zwykły prostownik.
No nie idą te odpowiedzi po Twojej myśli, Autorze. Na pewno potrzebujesz mocny akumulator (przynajmniej 100 Ah), aby przez 3-5 minut móc pracować z pełną mocą 1600 W. Może się okazać, że akumulator będzie się doładowywał Twoimi panelami przez 3 dni po mocniejszym użyciu. Oprócz akumulatora głębokiego rozładowania potrzebujesz "solarny regulator ładowania"...
Dokładnie, chodzi o ładowanie akumulatora panelem słonecznym. Chcę mocniejszy panel (może z czasem podłącze trochę większy akumulator) bo pogoda nie zawsze jest idealna. Czy ten regulator który jest w tym zestawie będzie dobry do ładowania takiego jak mam akumulatora? Może ktoś by polecił jakiś w miarę dobry regulator mppt nie za kupę złotylionów. Patrzyłem...
Ta dioda to przeróbka mająca na celu podniesienie napięcia ładowania. Chciałem w poprzednim poście dodać, że pozostaje wadliwy regulator napięcia. Widocznie z jakiegoś powodu — czy to modyfikacji czy zużywających się szczotek — przerywał przepływ prądu na uzwojenie wzbudzenia, stąd napięcie 6 V na przekaźniku (pochodzące z kontrolki). To chyba w kolejnej...
Nie ma wewnątrz, regulator zintegrowany jest z Powertrain Control Module. Niewymienialny niestety.
Mając sterownik 24V daj 2 baterie 12V, wtedy zmniejszysz kłopoty przy ładowaniu baterii. Chyba, że masz 2 prostowniki z LIDLDA i każdy akumulator będziesz ładował osobno.
Często świeci przy uszkodzonym regulatorze napięcia . Najlepiej zdiagnozowac to IDS-em w module ładowania. Sprawdź bezpieczniki w komorze silnika.
To żeś mnie zaskoczył, że taki moduł istnieje. Który to rocznik i kod modelu? Możesz podesłać serwisówkę, bo do tego modelu z takim modułem nie mogę znaleźć. Sym GTS250 gaźnikowy i na wtrysku ma kontrolkę ładowania na liczniku, regulator ma wyjście na kontrolkę ładowania. Bo tak przypuszczam, że ten moduł służy do wykrywania prądu ładowania i wystawiania...
Czyli wystarczy ci instalacja zapłonowa? Jeżeli tak to daj lepsze zdjęcia tego modułu, o którym pisałeś. Pasuje też zdjąć dekiel od strony zapłonu i też porobić zdjęcia. Dodatkowo trzeba zidentyfikować kable wychodzące z prądnicy. Biały i żółty to pewnie do regulatora - światła i ładowanie. Zielony masa. Pozostają brązowy i niebiesko-biały (lub na odwrót)....
A kontrolka świeci od ładowania.
Więc - nie tracąc czasu na identyfikację :) - za diodę prostowniczą wstawiłem jakąś prostowniczą o podobnym spadku napięcia (1N5062), taką miałem pod ręką. Zamiast tego warystora wjechał S14K14-AUTO 14 - 18V, wymontowany z jakiegoś uszkodzonego samochodowego sensora airbag. Myślę, że będzie pasował. Generalnie chodzi pewnie o zabezpieczenie modułu zapłonowego...
Oczywiście ze mogą, ja bym się kierował przykładowo: 5 wschód, 4 południe i 7 zachód Na tym podanym inwerterze dałbyś tyle paneli na 3 kierunki? W moim przypadku Ale Ty masz każdy kierunek na osobnym regulatorze ładowania, dobrze kojarzę?
Witam Zastanawiam się nad zastosowaniem innego regulatora napięcia niż ELBA ponieważ ostatni moduł uległ uszkodzeniu. Jaki inny regulator mógłbym zastosować w simsonie aby poprawnie ładował akumulator i i był w miarę tani. Z góry dziękuję za pomoc.
Witam, chcę zainstalować w autobusie system monitoringu rejestrator plus 4 kamery i nie było by problemu tylko system musi mieć swoje zasilanie podtrzymujące gdyby kierowcy chciało się odłączyć akumulator główny. Czy są może jakieś moduły regulatory które będą ładować ten dodatkowy akumulator z 24V autobusu a po odłączeniu głównego akumulatora system...
Tylko 24v mi nie pasuje ponieważ potrzebuje napięcie 12v, oświetlić domek letniskowy na zewnątrz i w środku a mam tam pozakładane moduły Led na 12v, a jeszcze jedna sprawa gdy bym dokupił jeszcze dwa Panele podobne i drugi regulator 20a mogę ładować dwoma takim regulatorami te akumulatory?
Tak z ciekawości - co to jest miedzy miernikiem a przełącznikiem na pierwszej fotce? Co do regulatora prądu i napięcia, to regulacja prądu ładowania realizowana jest przez regulację napięcia. Można coś takiego dołożyć, ale to nie załatwi bezpiecznego ładowania. Podane napięcie 15.5V jest za wysokie, podłącz na wyjście prostownika jako obciążenie jakiś...
Gdybym teraz miał kupować moduł PV mój wybór byłby całkiem inny:P Załóżmy, że kupiłbym taka przetwornicę, która na wyjściu osiągnie ok. 14 V. Czy regulator ładowania aku przetworzy prąd modułu z 7.5 A do 1,2 A?
Kable żółty i biały są do instalacji świateł, regulatora napięcia i ładowania akumulatora (ewentualnie) https://obrazki.elektroda.pl/2799457400_... Stacyjkę musisz sobie sprawdzić miernikiem, które styki są zwarte w pozycji wyłączonego zapłonu i rozwarte gdy kluczyk jest przekręcony, zapewne kabel czarny z białym paskiem i czarny obok...
No mam miejsce na dwa bez przeróbek. Jakie akumulatorki wybrać. Ceny są różne i pojemności też różne, często dziwne. Albo gdzie kupię wszystko w jednym miejscu moduł ładowania regulator i ogniwa? Czy są regulatory z wieloma wyjściami?
http://obrazki.elektroda.pl/9773670900_1... Pod zapłon z jawy 50, delikatnie go mam zamiar przerobić, u mnie wygląda to tak, że są 3 cewki, 2 świetlne połączone szeregowo i jedna zapłonowa(tylko cewka butelkowa). Nie da się pominąć tego pinu, z modułu i po prostu podpiąć go tak, aby miał za zadanie ładować tylko akumulator? Bo rozumiem,...
Zrobiłem kontrolę prądu trochę inaczej. Znalazłem płytkę regulatora obrotów silnika na 230V za 7 złotych na allegro i dałem ją między kabel z gniazdka a uzwojenie pierwotne. Teraz regulując napięcie na uzwojeniu pierwotnym ograniczam prąd na uzwojeniu wtórnym. Regulator fazowy niespecjalnie nadaje się do tego celu. Sprawdzałeś temperaturę transformatora...
Ile potrzeba paneli monokrystalicznych 160W 12V aby ładowały akumulatory AMP 100 Ah 8 szt na działce. Przetwornica 4000W pełny sinus. Regulator 30A. Samo określenie regulatora jako 30 A to za mało, trzeba wiedzieć czy to MPPT i znać też inne parametry jak np. napięcie wejściowe, dotyczy to również parametrów modułów jak chociażby prąd i napięcie w...
jak wychodzi 5 kabli to: 1 to jest masa 2 to prądowy na regulator i światła 3 to pradowy do cewki na świece 4 to prądowy podający impuls na tyrystor żeby był przeskok iskry 5 do regulatora na ładowanie akumulatora ten zapłon działa na zasadzie otwierania i zamykania tyrystora ,bez modułu nie pojedziesz regulator do jazdy nie jest potrzebny ,tylko do...
Ewa-prostownik,regulator napięcia Elba-przerywacz kierunkowskazów ten nieoznaczony po środku-moduł zapłonowy cewka z wyjściem 59a,59b napięcie zmienne do ładowania akumulatora(przez prostownik i regulator napiecia) możemy porozmawiac na gg nr 6696263
Podaj parametry tego regulatora oraz parametry tego dwusekcyjnego modułu(panelu) Jeśli w karcie katalogowej regulatora maksymalne napięcie wejściowe wynosi 50V to żaden optymalizator tego nie zmieni
żeby zabezpieczyć akumulator przed przeładowaniem ze strony agregatu i rozładowaniem przez domek (instalacja 12V) ? Potrzebujesz regulator napięcia dla ładowania Aku i jakiś moduł odcinający napięcie poniżej dopuszczalnego. Wszelkie regulatory powinny być dostępne w sklepach ze sprzętem do kempingów i/lub łodzi. Zobacz na moduł serii ZBxx ZAxx (np...
Dzień dobry, Posiadam stary użyteczny moduł fotowoltaiczny o mocy 105 W, napięciu otwartego obwodu 91,6 V i maksymalnym prądzie 1,68 A. Chciałbym wykorzystać go w ogrodzie do ładowania akumulatora 12 V, z którego potem zasilałbym ozdobne oświetlenie tarasiku i ścieżki w ogrodzie. Mam do tego też tani chiński regulator napięcia ładowania akumulatora...
Z magneta wychodzi 5 przewodów: niebieski łączy się ze stykiem 3 modułu zapłonowego, czerwony ze stykiem 14 modułu; zacisk 31 modułu brązowym przewodem do masy skutera, styk 15 modułu ze stykiem 15 cewki zapłonowej, a drugi zacisk cewki do masy. Styk 2 modułu przewodem brązowo-białym do stacyjki. Masz już iskrę i gaszenie silnika. Teraz czerwono-biały...
Jeśli się dobrze orientuję, to w tym modelu znajduje się moduł zapłonowy typu DC-CDI. Z zasady ma prawo się nagrzewać ze względu na zastosowaną wewnątrz przetwornicę podnoszącą napięcie. Tylko jedna uwaga, jeśli to jest chiński pomarańczowy moduł WM Motor (z Wilmatu) to niestety trzeba powiedzieć że to jedno wielkie gówno. Ciągnie prąd 0.5 A w trybie...
Nie wiem, czy dobrze rozumiem pytanie. Żeby komunikować się z tym regulatorem trzeba się połączyć wejściem RS-485 - można kupić zewnętrzny moduł MT50, który kosztuje około stówki, lub podłączyć się przez aplikację (ew. pewnie można napisać samemu zrobić sterownik z płytki pcb, bo ten regulator używa standardowego protokołu Modbus). Wtedy możesz wybrać...
Sprawdź zasilanie modułu z cewek statara (magneta). W wersji AC regulator nie ma wpływu na iskrę (tylko ładowanie i światła)
Posiadam UPS APC SU1400RMI2U ( https://www.apc.com/ie/en/product/SU1400... ) Parametry: 1400VA, 950W. W środku są 4szt Akumulatorów HR CSB 12,0V 432Whr https://www.apc.com/ie/en/product/RBC24/... http://baterie-a.pl/produkt/su1400rmi-su...
Oczywiście napiecie ładowania jest za małe i powinno wynosić 13,5V-14,4V dla akumulatorów kwasowych.Za wysokość napięcia ładowania odpowiada alternator i regulator oraz obroty ale te myśle masz w porządku.
Witam.Ładowanie rzędu 15,5V jest za duże natomiast 12,5 za małe.Za ładowanie odpowiada regulator napięcia wewnątrz alternatora nie ma dodatkowych modułów poza tym że jest jeszcze podłączony jednym przewodem do sterownika silnika ale on nie steruje napięciem alternatora.Jaki jest u Ciebie zwykły czy chłodzony cieczą?
Po co ten moduł ładowania? Regulator mocy jest taką tylko opcją. Ogniwa schowałbym w jakieś opasce na łydce Myślałem jeszcze nad samodzielnym ułożeniem drutu oporowego, jednak nie umiem dojść do tego jaki drut bym potrzebował, aby uzyskać daną temperaturę
Jeszcze zamiast przetwornicy na myśl przychodzi mi moduł regulatora PWM ,może by się nadał. Albo postawić prosty układ na bazie Stabilizatora 5V L7805.
Regulator "dwufazowy", ponieważ uzwojenie ładowania jest jednofazowe, ale bez połączenia z masą. Tak więc z alternatora wychodzą dwa przewody "fazowe", dlatego też nazwę "dwufazowy" biorę w cudzysłów. Przy takich pojazdach regulator jest stratny - wewnątrz jest mostek Graetza i dwa tyrystory zwierające nadmiar napięcia na masę. Światła według tego nieczytelnego...
Za późno ;-) panel kupiony bo był tani tylko co z nim teraz? przepłacić na regulatorze z mppt i mieć 90W ehh :/
Woltomierz nic nie wniesie, tam może być regulator z jednoprzewodową komunikacją z CEM. Takie miganie bardziej sugeruje uszkodzenie tego modułu niż samego alternatora. Wymiana całego alternatora byłaby lepszym rozwiązaniem.
Panowie, regulator napięcia nie jest od A6 C6. A6 C6 ma moduł akumulatora który ma połączenie z alternatorem. Na pewno w module komfortu i w module akumulatora będzie informacja, że brak komunikacji z alternatorem, dlatego też zostały odłączone te funkcje. Regulator napięcia musi być Ori albo bardzo dobrej jakości. Ładowanie na pewno jest na poziomie...
Na pewno niektóre MZtki miały moduł zapłonowy, nie wiem czy wszystkie, Simsony małe (motorowery) jeśli miały moduł to był napis na deklach „Electronic”, Schwalbe czy Awo miały klasyczny zapłon. Zresztą każdy musisz sprawdzić, bo jest dostępnych mnóstwo dedykowanych zestawów zapłonu CDI , jak i elektronicznych regulatorów ładowania do wielu...
A solar jeśli nie zrobisz sobie sam instalacji to też jest nieopłacalny (zwrot 10-15 lat pod warunkiem braku awarii) no chyba , ze masz hotel albo coć podobnego. no przecież napisałem że będę robił ,a nie kupował. Solar jest tak skomplikowany jak budowa cepa :D , różnicówkę do sterowania pompą mozna kupic za parę złotych , największym wydatkiem jest...
To niech wymieniacze nauczą się wymieniać podzespoły na dokładnie ten sam typ, a nie wg „fiesta 2012r”. Brak informacji nt. silnika i osprzętu — tutaj nic Ci nie poradzi. Może to być alternator Bosch z komunikacją LIN, albo jakieś japońskie lub amerykańskie rozwiązanie gdzie regulator napięcia tkwi w ECU. Trzeba też spojrzeć w diagnostykę...
Przestańcie pisać pierdoły (nie dotyczy dj annus) to zwykła jednofazowa prądnica z odczepem do świateł. Z prądnicy wychodzą 3 kable: ładowanie, odczep do świateł i zasilanie modułu zapłonowego. Czasami jest we wtyczce jeszcze kabel od impulsatora. Autorze tematu, poszukaj oryginalnego schematu od dowolnego chińczyka i już. To tylko kilka kabelków, nie...
Witam. Motor jak w temacie. Brak ładowania. Wymieniony stator i regulator napięcia. Regulatory sprawdzone w innym motorze działają prawidłowo (ładowanie 14V). Napięcie AC na podłączonych przewodach statora ( żółtych ) 17,8V. Napięcie na akumulatorze (motocykl odpalony) 11,8V . Sprawdzone wszystkie przewody i masy. Co jeszcze może być przyczyną braku...
moduł regulator moduł ładować lenovo moduł kontrola ładować
mercedes stacyjki sprinter elizabeth sanyo schemat gniazdo zapalniczka
Sprzeciw sąsiada wobec mojej farmy fotowoltaicznej Diagram pokrętła piekarnika kuchni gazowej Eko Styl