Ten alternator z Volvo nie pójdzie. Musisz wymienić w nim regulator "na śrubkę" i będzie ładował aż miło. Takie coś : https://allegro.pl/oferta/regulator-alte...
DO tego alternatora sa zestawy mostek z regulatorem , bo pali się przeważnie komplet.
miałem taki sam problem w swoim nissanie okazało sie iż przyczyną jest odlutowana dioda na regulatorze napiecia w alternatorze
Mi to wygląda na uszkodzony regulator napięcia.
Alternator Bosch, więc regulator napięcia również firmy BOSCH. Tylko i wyłącznie oryginał. Jak wyciągniesz alternator to koniecznie sprawdź diody prostownicze w nim - miałem przypadek, że "chińczyk) ubił mostek prostowniczy.
Ja diod widzę dziewięć, a regulatora na zdjęciu nie ma. To mostek prostowniczy, a diody które widzisz to diody wzbudzenia, diody zasadnicze są wprasowane w aluminiową blachę. O takie: http://obrazki.elektroda.pl/6775412200_1...
Sprawdż napięcie na żarówkach,na alternatorze, może być do wymiany regulator alternatora.
Witam, ale może kolega mieć zużyte koło pasowe od alternatora i mimo braku piszczenia i dobrego naciągu wirnik alternatora będzie miał poślizg. Do alternatorów można dostać regulatory o wyższym napięciu, chodzi mi o napięcie wyjściowe z alternatora.
To nie ma bata spadek musi być gdzieś pomiędzy diodami a śrubą wyjściową. Lub masa alternatora. Zresztą możesz pomierzyć bezpośrednio na płytce diodowej jak jesteś zręczny.
gdzie ten regulator dokładnie się znajduje W alternatorze.
Jak dobrać regulator napięcia w alternatorze
Zobacz szczotki przy regulatorze od alternatora.
Regulator ,mostek ,oryginał?
Pasek wymień.
Ok, podaj nr alternatora i numer ori regulatora.
Jak masz Boscha alternator to jakiś chiński gówniany regulator pewnie ktoś założył. I nie wzbudzi się z ecu.
Masz to auto od początku? Być może już ktoś wymieniał regulator na nie ten co trzeba.
Zrób zdjęcie. Pozdr.
W oplu to normalne że dogrzewają świece po odpaleniu silnika, do uzyskania temperatury około 50st. Jeżeli uważasz że grzeje zbyt długo. Sprawdź czujnik temperatury dla ecu, oraz termostat,
Witam gaśnie bo ECU ma za niskie napięcie pracy ,proponuje wymienić cały regulator pod warunkiem że diody sprawne.Pozdrawiam
A pomiary kolega wykonywał pod obciążeniem czy bez obciążenia ? Włącz światła nadmuch i np podgrzewanie szyby i wtedy wykonaj pomiar . Jeśli lampka świeci to coś jest nie tak mogą być uszkodzone diody w alternatorze ,może być wina regulatora bądź szczotek .
Te alternatory strasznie nie lubią być naprawiane, przekonał się o tym niejeden warsztat . W tych samochodach najlepiej i najpewniej wymienić cały alternator, a jak jeszcze wstawiłeś nieoryginalny regulator to masz przyczynę.
Witam mam podobny problem z alternatorem szukam schematu tego regulatora ja mam alt. 70A 12V UK tak na nim pisze kolega wyzej nie napisał jaki ma ten alt. P.S kolego Podobno da sią sprawdzić regulator miernikiem Czy to prawda?
Zgadza się,ma najprawdopodobniej 55 amperowy alternator
Tak. Są dwie wersję ale L jest takie samo. Starsza L/W czyli obroty nowsza L/F czyli sygnał obciążenia z Ecu. Te nowsze o ile regulator oryginał powinien mieć niebieską kropkę w gnieździe.
Regulator jest nowy oryginał. Alternator mogę wyciągnąć tylko w jaki sposób mam go sprawdzić?
Na mojego nosa wzbudzenie leci po LIN, nie ma wymiany danych pomiędzy ECM/BCM a regulatorem napięcia i któryś z tych komponentów magistralą CAN wysyła komunikat do zegarów aby zapaliły lampkę.
W spoczynku ma 15,4 V a po włączeniu silnika 19 V. Może to też ma jakiś wplyw? Ugotowany akumulator :O Miernik sprawny? Jeśli tak, to daj do sprawdzenia alternator > regulator napięcia.
Ciekawe jest też to, że podczas postoju akumulator się rozładowywuje... gdzieś musi być zwarcie... A pewnie jest. Walnęła dioda plusowa i przez pomocnicze i regulator prąd leci na wirnik.
Czyli zacząć od wymiany przewodów? a może to coś regulatorem napięcia lub alternatorem?
Najprawdopodobniej uszkodzony alternator. Możliwe że padły w nim diody lub regulator napięcia.
Czasami jak zdychają szczotki w alternatorze lub regulator to kontrolka się nie zapala, oczywiście alternator do sprawdzenia.
Witam! T/J ma rację. Jeśli to nie pomoże, sprawdź szczotki w alternatorze (powinny mieć ok. 15 mm długości). Najczęściej są połączone z regulatorem napięcia alternatora. Cześć!
Skorodowane połączenia lub uskodzony wirnik alternatora. Ewentualne diody pomocnicze i regulator.
ten alternator 14.4V na BOSCHOWSKIM regulatorze
Te pulsowanie swiatel prawdopodobnie spowodowane jest uszkodzeniem regulatora napiecia w alternatorze ....
Alternator lub regulator mogl pasc!
Prblem rozwiązany - wymieniłem regulator :)
Dziekuje serdecznie za wszystkie odpowiedzi. Niestety nie mialem dostępu do kompa wczesniej. Dzis zrobiłem.. Padł regulator w alternatorze... POZDRAWIAM
Sprawdż ładowanie. Regulator napięcia potrafi puścić 16V,przy większych obrotach. Za moment lampka ładowania może przestać świecić, a wymienić trzeba regulator i prostownik alternatora...
W nowszych oplach kontrolkę gasi ecu i ono wystawia wzbudzenie i żąda sygnału zwwrotnego F. Jakie auto i ile przewodów we wtyku regulatora ???
Kolega „jarecki04” niezupełnie ma rację. Kolega chcieli sobie założyć akumulator bezobsługowy a ponieważ przeczytał w reklamie że podmiana akumulatora jest gratis więc się skusił. Okazało się że elektryk u przedstawiciela handlowego nie chciał mu dać gwarancji na akumulator twierdząc że do bezobsługowych musi być ładowanie na poziomie 13,6V...
Nie regulator tylko mostek prostowniczy.P
Jeżeli mostek w alternatorze sprawny a to można samemu sprawdzić to walnięy regulator lub brak szczotek, pod warunkiem sprawnej instalacji.
Mam problem z ładowaniem , mam alternator bosha i na wyjściu powinno być 14V a mam 13,2v co moze być tego przyczyną ? Czy jest wadliwy regulator napięcia ? i nie wiem jak sprawdzić regulator :(
Jeśli się nie mylę ten z jedną diodą wzbudzenia występuje w samochodzie Daewoo i rzeczywiscie jak wspomniał kolega wyżej musi byc zastosowany inny regulator napięcia.
Może masz jakiś trefny regulator w alternatorze.
Co do B1485 ,to albo regulator uszkodzony,albo dioda w alternatorze. Znajomy wymienił cały i pomogło. Co do poduszki to mogą być brudne,uszkodzone styki pod fotelem pasażera.
Mam nadzieję ze szczotki i bieżnia też były nowe wstawiane a nie tylko regulator w tym 140A altku?
regulator napięcia sprawdz,szczotki na alternatorze
Tak jak w temacie nie działa licznik, wspomaganie elektryczne oraz światła mijania. Stało się to dzisiaj rano podczas odpalenia. Czy może to być wina alternatora lub regulatora napięcia?
Regulator jest w alternatorze czy osobno?
Jak zwykły alternator 9 diodowy* z zewnętrznym regulatorem. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... *- jesteś pewien, że to alternator 9 diodowy? Tu masz schemat podłączenia alternatora z zewnętrznym regulatorem http://automatyka.ndl.pl/opel/podzespoly... Oznaczenia literowo cyfrowe, które występują na alternatorze,...
kolega ma opla kadeta '84 z silnikiem 1.3 ohc i nie wie gdzie sie znajduje regulator napiecie, czy jest gdzies na wierzchu czy w alternatorze
Na razie nic nie ruszaj. Za wysokie napięcie lądowania jest właśnie spowodowane zimnem. Zimny regulator napięcia ma większą tolerancje błędu. Gdy temperatura wzrośnie od silnika bądź samego alternatora napięcie masz właściwe. Miej rękę na pulsie i kontroluj sytuacje. Ale zapewne gdy temperatura otoczenia wzrośnie to i ładowanie po uruchomieniu wróci...
wymień regulator
Czemu kolego obstawiasz swiece? Masa sterownika byla sprawdzona. Upalenie sterownika wg mnie nastapilo w czasie palenia auta przed swiecami. Regulator alternatora moze miec skoki?
Alternatory, oba do sprawdzenia na stół.
Witam, alternator juz zregenerowałem. Był uszkodzony regulator napięcia. Wszystko chodzi ok. Pozdrawiam.
napewno siedzi regulator znajduje sie on w alternatorze
Ja miałem problemy ze scenic 3 okazało się że wina była od strony alternatora. wymieniłem regulator i ustało...
Zamienniki: CA1627IR ORAZ: CA1661, koło CG234994 CA1645 28-3891, 283891 28-4614, 284614 437208 DELCO REMY: DRA4148 934148 LUCAS LRA01990 MITSUBISHI: MW30638577 NISSAN: 23100-00Q0A, 2310000Q0A 23100-00QAK, 2310000QAK 23100-00QAM, 2310000QAM 23100-00QAL, 2310000QAL OPEL: 4403540 4411316 4430591 9111540 93160665 93161425 93198179 RENAULT: 7700426849 7711134316...
Ten alternator nie jest trudny ani w rozbieraniu, ani w budowie. W regulatorze opłaca się wymienić sam chip, a nie cały regulator.
Obstawiam regulator napięcia.
Jeśli diody będą sprawne i wirnik to większość alternatorów które miałem okazje naprawiać to miały uszkodzone regulatory .
Szczotki trzeba było wymienić w alternatorze
akumlator masz w porzadku 100%,to wina ladowania ,ktore powinno wynosic min. 13,5 .Do wymiany regulator napiecia ,ewentualnie caly alternator.
Jak dobrać regulator do takiego alternatora, taki co podałem??
mozliwe ze rozłancza podgrzewanie swiec po 5 minutach jakis przekaznik moze byc nadpalony lub alternator regulator i szczotki
mogłbyś sprawdzić napięcie na szczotkach przy włączonym silniku? Jeżeli będzie około 12V - zepsuty alternator lub koniec dla akumulatora, jeśli około zera - walnięty regulator napięcia
Witam mam problem z ładowaniem w Corsa D 2008 rok 1.2 benzyna Problem polega na tym, że po odpaleniu samochodu brak ładowania. Jak przegazuje samochód ładowanie pojawia się i pięknie ładuje już cały czas 14.4V. Na alternatorze złącza DFM i L oba przewody lecą bezpośrednio do sterownika silnika, na złączu L brak napięcia wychodzącego z sterownika. Regulatory...
sprawdz uklad regulatora napiecia
w najlepszym przypadku diody i regulator
W tych alternatorach/jeżeli jest japoniec/ wymienia się mostek diodowy i regulator.
a regulator i szczotki nowe???
Jakie jest napięcie przy odpalonym aucie na akumulatorze ? Jeśli ponad 15V to regulator uszkodzony.
Naprawione! Jednak alternator. Mostek diod oraz regulator napięcia:)
regulator do wymiany.
Nowy regulator nie znaczy ze dobry.
witam sprawdź masę od akumulatora i silnika jeśli jest ok to może być regulator napięcia.Pozdrawiam.
diody napewno sprawne masy też walnięty jest regulator napięcia temat zamykam dzięki za podpowiedzi
Jak podłączysz próbówkę do cieńkiego kabelka ale odłacz go od altka,i będzie kontrolka to wyjmikj alternator i zmień płytkę i regler w kpl od razuhttp://allegro.pl/alternator-opel-re... np. ,koszty nie są kosmiczne a ew.nerwy i robota 2x.Płytke posmaruj pastą silikonową od spodu.Alternator Delco Remy?
Do tego alternatora można bez problemu zastosować zewnętrzny regulator np. od poloneza.Ja tak zrobiłem i działa dobrze.Należy oczywiście usunąc stary z altelnatora i dokonać odpowiednich przełączen wewnątrz alternatora.Rozwiązanie to ma jeszcze tą zaletę że w niektórych regulatorach mozna dokładnie wyregulować napięcie za pomocą pr,ka.
Ja prponuje zrbic besposrednie podlaczenie do akumulatora (oczywiscie przez regulator) i olac orginalana instalacje
Po tak długim postoju to koniecznie sprawdzić to co pisał CameR -elektrykę. Ale uważam że porządna diagnostyka kompem może też wiele powiedzieć. Regulator napięcia, diody w alternatorze sprawdzone?
Wyciągaj alternator i sprawdzaj wszystko po kolei, wirnik, stojan, szczotki, diody i regulator, nic innego tam niema.
Witam. Dzisiaj zapalila się kontrolka od skrzyni biegów. Samochód rusza z miejsca jak by chciał a nie mógł jak przeskoczy na odpowiednią prędkość jest ok. Drugi problem polega na miganiu zegara i świateł tzn tylko przy wciśnięciu hamulca jak jedzie jest ok. W ostatnim miesiącu wymiana końcówki drążka układu kierowniczego, paska od alternatora i regulator...
Regulator panie regulator,ostatnio tak miałem w Aerostarze.:D
Stawiam na regulator
A jak alternator ma coś nie tak z regulatorem to spali tą żarówkę i później siebie , robiąć 80v.
Odepnij plus z alternatora i wtyczkę do regulatora i zobacz jak z poborem.
Witam na 100% alternator- poszly diody, moze tez regulator.
wiem że nic nie wiem ale to chyba inny alternator bo Delco ma osobno szczotki i osobno regulator, podaj typ to Ci powiem.P
Może to być wina akumulatora, zaśniedziałe klemy na aku lub zawilgocenia jakiejś wtyczki od pomiaru napięcia przy alternatorze, regulatorze napięcia, akumulatorze lub samym sterowniku.
Musisz wyjąć alternator i go przemierzyć. Moze być padnięta jakaś dioda w mostku albo za krótkie szczotki albo trzecia możliwość regulator napięcia. To jest alternator Hitahi bardzo awaryjny.
Kolego sprawdź regulator. Prawdopodobnie sie kończy więc trzeba by wyciągnąć alternator i wymienić. Koszt takiego regulatora około 30-50 złoty
sprawdz dokładnie masę ,jak zła masa to się wysypują regulatory.
Luźny pasek, zużyte szczotki - to chyba najbardziej prawdopodobne. Ewentualnie luźne kabelki przy regulatorze i szczotkotrzymaczu.
To co wykręciłeś jest regulator napięcia z szczotkami ,jeśli szczotki nie dolegają do pierścieni fachowo komutatora to kontrolka sie nie zaświeci. sprawdź czy masz sprawną kontrolkę odkręć przewód od kontrolki i podaj na niego masę powinna się oświecić kontrolka .
Temat nie dotyczy alternatora twojego ,opisz usterkę.P
regulator regulator alternatora schemat regulator alternatora mercedes cyfrowy regulator alternatora
drugi pilot samochodu wymiana kostka stacyjki onkyo bateria
Toyota Yaris 1 2003 – bezpiecznik deski rozdzielczej, GAUGE, TAIL, lokalizacja, wymiana Schemat pinów żółtej kostki wyświetlacza Citroen C4 Picasso 2009 1.6 HDI