Witam.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Awaria regulatora ciśnienia lub czujnika ciśnienia.
spróbuj wyczyscić siteczko na regulatorze ciśnienia paliwa .
Regulator ciśnienia paliwa
tyle wiem, pytałem o to który to jest regulator ciśnienia paliwa??
Witam Szanownych Forumowiczów. Mam pytanie - czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą jak sprawdzić wymontowany zawór (regulator) wysokiego ciśnienia paliwa?
Jakie auto? Jaki system wtrysku? Jaki przyrzad diagnostyczny? P1138 nie istnieje w zadnym z systemow wtrysku 2.0HDI u Peugeota. Generic DTC code "P1138Lack Of HO2S12 Switch - Sensor Indicates Rich" tez nie wydaje mi sie odnosic sie do regulatora cisnienia. W systemie Bosch (jedynie ten ma regulator cisnienia) do regulatora cisnienia odnosi sie P0090....
czy moze spotkał się ktoś z problemem nie gaśnięcia hdi-ka.po wyłączeniu zapłonu silnik pracuje jeszcze kilka sekund.w tym momencie pompa elektryczna w zbiorniku jest zasialna właśnie te kila sekund po wyłączeniu zapłonu.sterownik notuje błąd następującej treści anomalia regulatora ciśnienia paliwa.czy przyczyną moze być zabrudzone siteczko w tym czujniku.dzieje...
Leją wtryski, za duże ciśnienia paliwa (trzeba często robić adaptację regulatora ciśnienia paliwa), odma dająca olej w dolot.
Pompa wysokiego ciśnienia (CR) do naprawy. Opiłki koloru srebrnego (brązowe od pompy w zbiorniku), po wymianie na nowy regulator znów zapchane sitko.
Witam, Zmien regulator cisnienia na rampie. Pozdrawiam, Georges
Odczytać usterki wiarygodnym testerem. Jeżeli nadal będzie się pojawiał kod P0191 to tu jego opis: P0191 - Zmierzony prąd regulatora ciśnienia paliwa nie odpowiada ciśnieniu sygnalizowanemu przez czujnik ciśnienia paliwa. Sprawdzić : - Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa ( dodatk. usterka P0190) - Regulator ciśnienia paliwa (dodatk. usterka P1671)
nie ma innej możliwości,normalnie przy wyjmowaniu regulatora ciśnienia nie jest on wypychany,a może zatkany jest powrót paliwa.
Być może któryś wtryskiwacz puszcza paliwo. Albo sam ECM dawkuje za duża dawkę bo któryś z parametrów sonda, czy np czujnik temp źle pokazuje. Zrób odczyt danych na wolnych i przy 3000 rpm. Prarametry to: sondy ,obie korekty, MAP, Zrób pomiar ciśnienia na listwie. Potem napisz.
Czujnik na filtrze paliwa nie odpowiada za sterowanie regulatorem ciśnienia. Działaj dalej, powodzenia.
Regulator ciśnienia paliwa( jest na pompie) lub wtryski sprawa do dalszej diagnozy sam nie dasz rady
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
Warto by zmierzyć ciśnienie paliwa i podejrzeć kompem ciśnienie na listwie ,może problem z regulatorem , tam przy egrze jest czujnik ciśnienia paliwa i lubią się tam przewody przecierać .
witam mam nielada problem z moim boxerem! jest to 2004r 2.8hdi,kupiłem go we Francji uszkodzonego w prawy bok,do momentu skonczenia blacharki i malowania wszystko było ok! pozniej przestał palic,pali tylko na zaciag,na kluczyk ni cholery! dosłownie pchnie sie go 1m i chodzi jak zegarek,a krecac rozrusznikiem trzeba go meczy z pół godziny i albo zapali...
gdzie ten kabel od tej złączki niebieskiej leci dalej? W jednym leci tu, w innym tam, jeszcze w innym gdzie indziej Rozumiesz co mam na myśli? Jednak mimo tylu niewiadomych podpowiem ci, ze błąd temperatury paliwa nie jest powodem gaśnięcia silnika ale błąd regulatora ciśnienia już może być
Bezpiecznik 15 Regulator ciśnienia paliwa Miernik masowego przepływu powietrza Jednostka sterująca pracą silnika Pompa wtryskowa Podgrzewacz paliwa Układ wstępnego podgrzewania (typ ze świecami żarowymi) 30A Na razie znalazłem tylko taką informację,może to cię naprowadzi.
dzieki za pomoc
na początku tak myślałem ale sytuacja się powtarza. na kompie pokazuje błąd regulatora ciśnienia paliwa, ale zmiana paliwa go resetuje
(Regulator ciśnienia paliwa) po jego odłączeniu auto nie odpala
spadek ciśnienia paliwa, jak regulator nowy to może czujnik na listwie...
Witam !!! Jednak to obudowa filtra paliwa była przyczyną a konkretnie regulator niskiego ciśnienia paliwa. Jeszcze raz dzięki wszystkim za zaiteresowanie.
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
wyczysc regulator na pompie, wyplukaj obwod paliwowy
Jak nie ma już błędów i nic się nie dzieje z autem to nie ruszaj, mogło sygnalizować usterkę regulatora ciśnienia spowodowaną przytkanym filtrem paliwa. pozdr
Dziękuję za podpowiedź sugestię. Poszukam schematów do wyzej wymienionych czujników/ wtyczek oraz przekopię chyba w ciemno wiązkę do regulatora ciśnienia paliwa na pompie WC i listwie WS.
Minęło sporo czasu, z przerwami działam dalej, pomimo braku wizualnych uszkodzeń kupiłem okazyjnie cały moduł na akumulatorze i lampka gaśnie wreszcie, jakiś przekaźnik zalany w bocznej kostce nie rozwierał. Nowy aku i już nie ma problemu z odpalaniem, pozostało rozebranie i diagnoza żaluzji wlotu powietrza, db wywala błąd, i walka w toku z problemem...
Trochę dziwne, czujnik pedału gazu i doładowania mają osobne zasilania Sprawdź jeszcze zasilanie przepływomierza i regulatora ciśnienia paliwa, mają wspólne zasilanie System masz SID?
Masz problem ciśnieniem paliwa w listwie paliwa .Musisz sobie sprawdzić cisnienie paliwa,regulator ciśnienia paliwa ,przewody między komputerem a regulatorem ciśnienia oraz rezystancję regulatora.drugi błąd wynika z pierwszego,jeśli naprawisz pierwszy problem bez kłopotu wykasujesz i drugi
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Problem dotyczy braku możliwości rozruchu silnika , po sprawdzeniu ciśnienia odczytałem wartość tylko 80 bar , a powinno być ok 350 bar. Na kopie wyskoczył błąd dezaktywacja trzeciego tłoka, czyli tłoka w pompie wysokiego ciśnienia. Czy może być to wina regulatora ciśnienia na pompie ??
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Albo ciśnienie paliwa tj. regulator ciśnienia albo EGR. Coś z tych dwóch do wymiany.
Oddaj im samochód skoro zapłaciłeś a go nie naprawili. Jeżeli pracuje do 2,5 tyś obrotów to komputer przeszedł w tryb awaryjny. Praca przez kilka sekund po wyłączeniu zapłonu to typowy objaw dla regulatora ciśnienia paliwa na pompie WC. Ale regulator może być nieuszkodzony, a pompa która może się łuszczyć i zabija sitko które jest w regulatorze. Zapłaciłeś...
Wrzuć wykres z ciśnienia paliwa. Jeśli regulator działał by prawidłowo nie miał byś problemu z zbyt wysokim ciśnieniem.
Witam nie mam jak nagrać dźwięku ma takie stykowe spalanie sprawdziliśmy wtryski na maszynie okazują się ok pompę paliwa nowy regulator ciśnienia jak się okazuje auto miało chip posiada ono sterownik Delphi czy mogła paść mapa wtryskowa ?
Auto bardzo czułe na jakość paliwa nie zaszkodzi wymontować z pompy regulator ciśnienia i przemyć w benzynie.
Jak to jest Siemens to masz dwa regulatory ciśnienia paliwa, jak ten górny się nie otworzy to nie puści ciśnienia paliwa. Zawsze jest opcja uszkodzenia pompy lub któryś z wtryskiwaczy tak leje że całe ciśnienie ucieka.
To pozostał Ci regulator ciśnienia do sprawdzenia, a on często zawodzi :).
Masy ok , wszystkie sterowniki odpięte i sprawdzone pod względem styku. Nie wiem jak sprawdzić regulator ciśnienia paliwa, może w nim tkwi problem, że auto gaśnie w czasie jazdy.
Do sprawdzenia: regulator ciśnienia, wtryski, filtr paliwa, (filtr odpada bo już nowy) Może też być kijowe paliwo...
był czyszczony cały układ włącznie ze zbiornikiem... a jest taka opcja że regulator ciśnienia paliwa mimo tego że jest nowy może być wadliwy?
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
Sprawdź ciśnienie paliwa, oraz stan regulatora ciśnienia paliwa. Dobrze by było też sprawdzić co dzieje się z sygnałem z czujnika położenia wału w momencie jak gaśnie, oraz stan wiązki elektrycznej wokół silnika.
Pompa, regulator ciśnienia, czujnik w rampie lub żaby w zbiorniku.
Czy w pompie paliwa znajduje się regulator ciśnienia ? Może on być walnięty ? nawet jak pompa jest sprawna ?
Witam, sprawa dotyczy Peugeota 308 1.6 HDi (kod silnika 9hp), czy ktoś się spotkał z owym przypadkiem. Auto na plaku pali od strzała i chodzi, dopóki go nie zgaszę. Gdy go zgaszę bez plaka, już nie odpali. Błędy p2991 - zbyt niskie ciśnienie paliwa do rozruchu silnika. Podczas kręcenia ciśnienie na listwie skacze od 50 do 70 bar. Po uruchomieniu z plaka...
Wtryski test na przelewy potem regulator ciśnienia paliwa do umycia i filtr paliwa wymienić na coś lepszego. Od kiedy są problemy?
A czy może to być związane z regulatorem ciśnienia paliwa? gdzieś czytałem, że jak się zabrudzi filterek na nim to autko również nie ma mocy, ale czy wtedy dużo pali?? Gdzie szukać tego regulatora ciśnienia?? może jakieś foto lub info
Witam dzięki Georgesgr za pomoc miałeś rację zawiesił się ten zaworek w pompie wysokiego ciśnienia przed zdjęcie przewodu doprowadzającego paliwo do pompy wysokiego ciśnienia puknąłem delikatnie w pompę przy wejściu paliwa i zaskoczył chodzi pozdro. paweltaki
Ja w swoim wymieniłem : 1 filtr paliwa (oryginalny) 2 obudowę filtra 3 regulator wydatku paliwa w pompie 4 założony zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym 5 akumulator 75ah 800a Świece sprawdzone, Lexia nie pokazuje żadnych błędów. I też ciężko pali rano. Już ręce opadają. Jeszcze nachodzi mnie myśl żeby wymienić Regulator ciśnienia paliwa w pompie....
Witam. To urządzenie pod nadkolem to filtr węglowy oparów paliwa. Wężyk od niego powinien być połączony z króćcem na korpusie przepustnicy. Za trudności z odpalaniem na zimno (rozumiem że rozrusznik kręci) może odpowiadać regulator ciśnienia paliwa-zawór zwrotny, albo czujnik temperatury cieczy. Spróbuj rano przed rozruchem kilka razy włączyć pompę...
Tak jakby regulator albo zawór w pompie. Ja z kolegą walczyłem z Transitem 2 miesiące, ciężko odpalał, gasł, nowe wtryski, regulator ciśnienia, pompa dobra sprawdzana 2 razy na stole, filtr ręce opadały. I wreszcie bingo... przytarta pompa paliwa w baku, od rdzy z wody z paliwa. Czym dłużej stał tym gorzej odpalał. Nowa pompa i śmiga odpala od strzału.
Witam. Kolego żebyś sie nie zdziwił jak na nowej będzie tak samo. Nie piszesz gdzie mierzyłeś to niskie ciśnienie. Regulator niskiego ciśnienia jest zintegrowany z pokrywką filtra paliwa i często się podwiesza, trzeba wtedy wydmuchać. Ciśnienie niskie musi być min. 1.5 bara.
Dzień dobry Podepnę się. Moja C5 2,0 hdi RHF 140 KM zgasła w czasie jazdy i nie chce odpalić. "Magiczne pudełko" pokazało błędy: P1351 - obwód świec żarowych, P1164 i P1166 oba wskazują na obwód wysokiego ciśnienia paliwa, podgląd parametrów pokazał ciśnienie paliwa na rozruchu 150 do 160 MPa, co oznacza 1600 barów. To jest maksymalna wydajność pompy...
Witaj, niedawno miałem podobny przypadek na podnośniku. Skończyło się... wymianą baku, wyczyszczeniem pompy paliwa, wyczyszczeniem przewodów paliwa oraz regulatora ciśnienia na listwie. I właśnie tutaj szukał bym problemu, czyli zajrzeć do zbiornika ;)
Zmień serwis bo to co piszesz to jakaś porażka, masz dwie opcje, albo pompa paliwa w zbiorniku, jeśli system wtryskowy BOSCH lub wtryski/pompa CR/regulator ciśnienia. Takie rzeczy można na odpalonym silniku sprawdzić, nie czekać na DTC. Ale to ja, nie koniecznie inni...
Dzieki za podpowiedz, wiec tak, zadnych odchylen od norm: walki ok, obroty ok, czujnik polozenia walu ok. Odpialem przewod paliwowy od powrotu na pompie cr i paliwko pod sporym cisnieniem powraca z pompy do baku. Logicznie myslac pompa sie wypelnia, ale nie puszcza na listwe tylko na powrot. Skoro do regulatora dociera sterowanie 0.5v to powinien chocby...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Wrócisz do serwisu. Skasowanie kodu z kalkulatora nie usunie przyczyny, a ta (prawdopodobnie regulator wysokiego ciśnienia) wróci jak tylko zalejesz paliwa troszeczke innej jakości i to niekoniecznie złego.
Filtr wymieniony przed zimą ,tylko po polaniu pompy wodą ciśnienie skakało od 30 do 180 ,ale pokazywało też 500 i 1000 bar. Dodano po 3 Moze być regulator ciśnienia na pompie walnięty?
Pompa paliwa WC (na rozrządzie) przerabiałem to w swoim HDI. Zobaczy czy na regulatorze ciśnienia, na sitku nie masz opiłków. Wymieniając filtr powinieneś widzieć czy były opiłki czy nie.
P0230 - obwód główny pompy paliwowej. Błąd sporadyczny. P00CC - niskie napięcie w obwodzie sterowania napięciem zasilania elektrozaworu regulacji ilości paliwa. P00C8 - obwód sterujący napięciem zasilania elektrozaworu regulatora ciśnienia paliwa (przerwany) błędy wskazują na przerwy w zzasilaniu zaworu regulacji cisnienia paliwa,sprawdż jeszcze raz...
Mam problem z Peugeot Partner 2.0 HDi, z 1999r. Sterownik bosch edc15. Komputer wyrzuca błąd dotyczący regulatora ciśnienia paliwa (p1112 p1138). Jednak w ciągu roku regulator został wymieniony kilkukrotnie (nie wiem czemu, auto nie jest moje). Po skasowaniu błędów i wykonaniu testu regulatora ciśnienia auto wzorowo jeździ parę dni, ciśnienie na obrotach...
Witam, Czy ktoś może mi podać, albo info gdzie znajdę jaką powinien mieć rezystancje czujnik ciśnienia paliwa montowany prostopadle w zasobnik (common rail) w Peugeot SW – 407 – 2005r. – RHR 2.0L – 136KM (100kW) - Siemens SID 803 x– MT/AT? Poszukuje też schematu elektrycznego (czujnik ciśnienia paliwa i regulator wydatku,...
Stan oringów na regulatorze ciśnienia jest dobry, pozostaje wymienić regulator ciśnienia na nowy i wtedy się okaże. Regulator ciśnienia paliwa czy czujnik ciśnienia paliwa jest odpowiedzialny za nierówną pracę silnika? Drugie pytanie jest takie czy obydwa te czujniki da się sprawdzić na diagnostyce komputerowej ?
Citroen, Peugeot, Volvo, Ford, Mazda? p1169, p1197 przy tych błędach bym popracował. p1169 za wysokie ciśnienie paliwa to zwykle zacięty regulator ciśnienia w pozycji max lub usterka sterowania tego regulatora p1197 sterowanie wtryskiwacza-błąd ogólny - zwarcie na którymś wtrysku, instalacja lub sterownik silnika Jeśli pobujasz kabiną i jest ok to raczej...
Witam wszystkich na forum. Mam problem ze swoją 307. Jakiś miesiąc temu pojawił się komunikat antipollution fault. Po kilku dniach auto straciło moc (max 2800 obrotów) i zaczęło gasnąć przy każdym zwalnianiu. Podpiąłem auto pod komputer i wyszło że zawór ciśnienia paliwa jest uszkodzony. Wymieniłem te zawór. Było dobrze przez jakieś 2 tygodnie. W czwartek...
Witam, błąd p1198 Peugeot. Ręce opadają, proszę o pomoc. Sprawdzone wtryski, wymienione czujniki na pompie i listwie, nowy regulator ciśnienia paliwa, nowy filtr paliwa, nie było opiłków, bak sprawdzony, smok ssawny czysty. Pali od styku, traci moc po rozgrzaniu, po wyłączeniu kluczyka moc jest z powrotem ale nie na długo i jeszcze jak jest chłodniej...
Problem z ciśnieniem paliwa - za wysokie. Kurde, jesteś pewny że dobry zestaw kupiłeś, może to Siemens. Ja w 2.0 hdi mam wtrysk Siemens i ręczną pomkę paliwa. Zerknij na parametr wartość rzeczywista ciśnienia paliwa i wartość zadana. Wygląda na brak sterowania regulatora ciśnienia w pompie. Czujnik na listwie raczej rzadko pada.
Masz na myśli to co na foto zaznaczyłem? To regulator ciśnienia paliwa. https://obrazki.elektroda.pl/2469884400_... Ale sprawdzę jutro z ciekawości.
Jakie ciśnienie paliwa powinno być przy kręconym silniku rozrusznikiem dowiedziałem się że od 150 do 200 bar a ten ma 380 do400 bar mierzone między listwom a wtryskiem,czy to może być powód nie odpalania.Kody usterek jakie wyskoczyły to P0001-regulator ciśnienia paliwa przerwa w obwodzie P0003-regulator ciśnienia paliwa sygnał za niski P0193-uszkodzenie...
z tego co wiem to jest kilka tych czujników ciśnienia paliwa, ja wymieniłem ten od wysokiego cisnienia w pompie, jest też regulator ciśnienia. Jeśli chodzi o wtryskiwacz to raczej by samochód kopcił, a nie kopci. Nie dodałem jeszcze, że z 3 miesiące przed wizytą u mechanika sam robiłem test przelewowy i ten wtryskiwacz nie był taki zły, a wtedy bym...
witam, po pierwsze sprawdż czy w tej skrzynce bezp, w komorze są dobre bezpieczniki nr2 jest od pompy, czy po włączeniu zapłonu klika przekażnik i świecą świece żarowe, po drugie czy masz napiecia na regulatorze ciśnienia paliwa jest zasilany z tego samego pina co pompa, jest na wysokości alternatora powyżej, musi być tam napięcie akumulatora, powodzenia
Panowie, śmieszne pytanie, ale ja nie mogę tego znaleźć. Otóż zakupiłem Satelisa 125 z 2009 r. Sezon przejeździłem. Po wymianie filtra paliwa nie wkręca się na obroty. No to pewnie wymiana pompki i regulatora ciśnienia, ale po ściągnięciu plastików okazało się, że do baku podłączony mam tylko przewód paliwowy, ale przewodu podciśnienia już nie. Wcale...
Witam. Auto od jakiegoś czasu zaczęło gasnąć raz po parę sekund po odpaleniu, raz po parę minut. Komputer pokazuje dwa błędy P1112 Kontrola ciśnienia paliwa - zablokowany regulator wysokiego ciśnienia 111208 ATT i P1138 Regulator ciśnienia - zażądano zatrzymania ale regulator wciąż aktywny 113880 ATT. Po wyczyszczeniu regulatora wc auto pochodziło kilkanaście...
Panowie, śmieszne pytanie, ale ja nie mogę tego znaleźć. Otóż zakupiłem Satelisa 125 z 2009 r. Sezon przejeździłem. Po wymianie filtra paliwa nie wkręca się na obroty. No to pewnie wymiana pompki i regulatora ciśnienia, ale po ściągnięciu plastików okazało się, że do baku podłączony mam tylko przewód paliwowy, ale przewodu podciśnienia już nie. Wcale...
Witam ponownie, w aucie wymieniony filtr paliwa i wyczyszczony regulator ciśnienia paliwa, a dokładniej jego mikrofiltr. Kontrolka silnika zgasła po ok 7-8 odpaleniach i zrobieniu w tym czasie ok 20 km. Mam nadzieję że problem nie powróci. Pozdrawiam.
No dobrze ale pomijając fakt, że samochód był nażycie traktowany, nie dolewano tam oleju słonecznikowego, nie mamy czasów PRL i to nie polonez to chyba mało prawdopodobne żeby po 270 tysiącach kilometrów silnik był do remontu? Mało tego hydraulike zaworową byłoby słychać na postoju pod przykładając stetoskop przy deklu zaworów? Odnośnie stetoskopu to...
W takim razie czemu pompa daje za małe ciśnienie jeżeli jest nowa?? Listwa wtryskowa była sprawdzana i jest ok. Podmieniany regulator ciśnienia paliwa -> bez zmian. Mam jeszcze takie pytanie. Orientuje się ktoś z Was czy ta pętla od immo i sterownik są takie same w modelach przed liftem i po?
Spotkało i mnie to nieszczęście z tym dołującym komunikatem. Standardowo na wyświetlaczu pojawił się komunikat Antipollution System Fault i zapalił się CHECK. Auto gaśnie tylko przy dłuższych trasach i większych prędkościach. Wymieniłem filtr paliwa i filtr powietrza, parę dni na krótkich trasach był spokój (nie wywalało komunikatu i nawet CHECK zniknął)....
Witam mam podobny problem jak kolega peugeot81. Otóż samochód(307 2.0HDI silnik RHY BoschEDC15C2) również zapala na chwile poczym gaśnie i nie można go odpalić . Po podłączeniu do kompa wchodzi błąd P1112 Informacja o ciśnieniu paliwa ;zablokowany regulator ciśnienia paliwa . Sprawdzałem w parametrach po odpaleniu ciśnienie jest w granicach 300bar silnik...
Problem raczej po stronie ciągłości instalacji, trzeba by prześwietlić wiązkę od sterownika na w zasadzie cały układ paliwowy ( regulator, czujnik rail, wtryskiwacze) . Znasz się na schematach, wiesz jak się zabrać do tego? Na przyszłość proszę podawać dane pojazdu rok.
Miałem kiedyś ten sam problem. Wymieniłem pompę bo w paliwie były opiłki metali, Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa, następnie regulator ciśnienia. Wtrysków nie wymieniałem bo po sprawdzeniu domowym sposobem wydawały się OK. Auto nadal nie chciało zapalić, więc znajomy wzioł je do sprawdzenia- a tu kiszka. Szybka podmiana z auta kolegi i wszystko gra....
Odgrzeje. U mnie problem pojawia się z checkiem i gaśnięciem po każdym tankowaniu, wymieniałem regulator ciśnienia paliwa i filtr paliwa bo auto mi gasnelo. Silnik 2.0 HDi 90km. Wczoraj zero problemów, otworzyłem korek paliwa, usłyszalem sykniecie. Zalalem 20 litrów z bańki, załączam silnik a tu check i tryb awaryjny. Po ponownym odpaleniu tryb awaryjny...
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
Chodzi tu bardziej o regulator paliwa i ciśnienie które odbiega od żądanego.
Nie ma w tym aucie gaźnika, jest wtrysk boscha, proponowałbym sprawdzenie czujnika temperatury silnika (cieczy chłodzącej) poprzez nawet odpięcie (po odpięciu kalkulatora przyjmuje wartość jak dla rozgrzanego silnika) oraz sprawdzenie regulatora ciśnienia paliwa, sondy lambda, jak i samego wtryskiwacza. Zakładam, że auto normalnie się rozgrzewa. Wymiana...
Dobrze by było jakbyś podał listę błędów jakie rejestruje kalkulator wtrysku. Problem może być związany ciśnieniem paliwa ale nie koniecznie. Na pompie znajduje się regulator ciśnienia przykręcony dwoma śróbkami wyjmij go i przeczyść (np.przedmuchaj powietrzem pod ciśnieniem) zachowaj przytym czystość. Problem może rozwiązać także wymiana czujnika na...
Posiadam Peugeota 307 2.0 hdi, 90 km, mam problem z odpalaniem. Tak na ciepłym i na zimnym silniku. Długo trzeba kręcić żeby odpalił. W aucie były już wymienione świece żarowe, akumulator, wtryskiwacze, regulator ciśnienia paliwa, sprawdzany był rozrusznik i jest ok, była robiona kompresja na zimnym silniku. Co mogę jeszcze zrobić waszym zdaniem. Stawiam...
Regulator ciśnienia paliwa zaczyna się zacierać. Klepanie to praca wtrysków przy zbyt dużym ciśnieniu paliwa, jest to normalny objaw, kiedy regulator jest mocno zużyty. Takie elementy układu CR należy wymieniać na nowe, czyszczenie nic nie da jak iglica wytarta.
Wymieniony filtr w pierwszej kolejności, następnie zrwc (zawór regulujący wysokie ciśnienie) diagnostyka komputerem cały czas na niego wskazywała, mimo prób kasowania. Następnie regulator wydatku, ponieważ objaw nie znikał, a po naciśnięciu pompki paliwa/dodania ciśnienia do pompy (na pompę niskiego ciśnienia) auto wracało do normy, a na myśl cisnęły...
Witam, pompa nie podaje w ogóle paliwa na układ CR wymieniałem regulator ciśnienia sprawdzałem układ paliwowy w całym układzie jest paliwo lecz nie podaję na wtryski.po zdjęciu regulatora i zatkaniu palcem podał paliwo na wtryski lecz oczywiście za niskie ciśnienie poza tym nie byłem w stanie utrzymać palca więc wygląda tak jakby nie otwierał prawidłowo...
Witam serdecznie.Też to już przerabiałem.Miałem zapchany a przez to unieruchomiony regulator ciśnienia paliwa.Proponuję zdjąć przewód od powrotu paliwa i zobaczyć czy podczas pracy silnika wypływa stamtąd benzyna.Ciśnienie paliwa w szynie wtryskiwaczy wynosi nieco poniżej 3 atmosfer.Przy zapchanym regulatorze nie bedzie powrotu i wyższe ciśnienie co...
Trochę za mało danych żeby powiedzieć coś więcej. Za problemy z ciśnieniem mogą odpowiadać min.pompa,regulator ciśnienia ,czujnik ciśnienia ,lejący wtrysk lub nawet tak banalna rzecz jak przytkany filtr paliwa. Możesz celować na chybił trafił (jak poprzedni mechanik) podmieniając w/w elementy w układzie paliwa zaczynając od najtańszych czyli filtr paliwa....
Witam. Jeżeli błędy za każdym razem dotyczą regulatora, może czas go wymienić na nowy, skoro próby "ożywienia"kończą się fiaskiem. Dodatkowo dobrze jest, przy każdej poważniejszej interwencji na ukł. paliwowym w HDi, wymienić filtr paliwa. Pozdrawiam.
regulator ciśnienia ciśnienia paliwa czujnik ciśnienia paliwa peugeot regulator ciśnienia paliwa trafic
połączyć laptop wzmacniacz linux puppy zasilanie manipulatorów integra
zelmer meteor schemat technicolor tc7230
Opel Zafira A 1.8 benzyna – niedziałający wyświetlacz TID/MID/GID, zimne luty, taśma, bezpiecznik STIHL glebogryzarka – falujące obroty silnika, gaźnik, regulacja, czyszczenie, membrany